abonnement Unibet Coolblue
pi_175517185
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Donny J. Wright
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).Tom Price (Secretary of Health and Human Services)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175517275
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

'Zaken' inderdaad en ik kwam met één Twitterbericht en één kwestie in het bericht dat je nu hier aanhaalt.
Ik refereerde dus ook aan alle vorige zaken die ik hierover heb aangetikt. Anders zou ik het wel op zichzelf staand hebben geformuleerd.
Onder die zaken viel in elk geval de link die je postte bij die reactie maar het is me weer duidelijk dat jouw reactie onderbouwen teveel gevraagd is. Ik denk inderdaad dat je best gelijk hebt de publieke opinie onder de Trump aanhangers zal er wel door beïnvloed worden, die zijn allemaal te dom om door de rechtse propaganda heen te kijken. Dat ligt niet aan Weissmann natuurlijk die doet gewoon zijn werk.
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:21:30 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175517308
ClickHole twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 21:40:59 A Second Chance: This Amazing Organization Helps Disgraced Pedophiles Rebuild Their Lives By Getting Them Elected To Political Office http://clckhl.co/6YPpjcK reageer retweet
Die reacties eronder ook :D
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:24:01 #4
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175517346
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Welke thread? Waar héb je het in fucksnaam over? :')
Zo moeilijk is het helemaal niet.
Er werd eerder vanavond een bericht gepost over het verminderde vertrouwen in Robert Mueller en het onderzoek Russia collusion delusion.
Ik reageerde hierop met dit breder te trekken door te stellen dat het vertrouwen in de DoJ en de FBI laag is en dat het voor velen lijkt alsof er twee rechtssystemen bestaan waar sommigen met alles lijken weg te komen en anderen voor hetzelfde verantwoordelijk worden gehouden.
Lukt het je om te begrijpen dat één Twitterbericht niet de grondslag is voor het gebrek of verlies aan vertrouwen?
Als je de serie berichten die met name over dit onderwerp gaan had gelezen dan had je kunnen weten dat ik meer punten heb ingebracht om tot deze stelling te komen.

Als je het na nu nog niet begrijpt verwijs ik je graag door naar de frontpage :)
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175517433
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
ClickHole twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 21:40:59 A Second Chance: This Amazing Organization Helps Disgraced Pedophiles Rebuild Their Lives By Getting Them Elected To Political Office http://clckhl.co/6YPpjcK[ afbeelding ] reageer retweet
Die reacties eronder ook :D


:D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:29:40 #6
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175517478
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het helemaal niet.
Er werd eerder vanavond een bericht gepost over het verminderde vertrouwen in Robert Mueller en het onderzoek Russia collusion delusion.
Ik reageerde hierop met dit breder te trekken door te stellen dat het vertrouwen in de DoJ en de FBI laag is en dat het voor velen lijkt alsof er twee rechtssystemen bestaan waar sommigen met alles lijken weg te komen en anderen voor hetzelfde verantwoordelijk worden gehouden.
Lukt het je om te begrijpen dat één Twitterbericht niet de grondslag is voor het gebrek of verlies aan vertrouwen?
Als je de serie berichten die met name over dit onderwerp gaan had gelezen dan had je kunnen weten dat ik meer punten heb ingebracht om tot deze stelling te komen.

Als je het na nu nog niet begrijpt verwijs ik je graag door naar de frontpage :)
Hoe kom je erbij dat er een breed gedragen verlies aan vertrouwen in de DoJ en de FBI is?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:31:22 #7
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175517520
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het helemaal niet.
Er werd eerder vanavond een bericht gepost over het verminderde vertrouwen in Robert Mueller en het onderzoek Russia collusion delusion.
Ik reageerde hierop met dit breder te trekken door te stellen dat het vertrouwen in de DoJ en de FBI laag is en dat het voor velen lijkt alsof er twee rechtssystemen bestaan waar sommigen met alles lijken weg te komen en anderen voor hetzelfde verantwoordelijk worden gehouden.
Lukt het je om te begrijpen dat één Twitterbericht niet de grondslag is voor het gebrek of verlies aan vertrouwen?
Als je de serie berichten die met name over dit onderwerp gaan had gelezen dan had je kunnen weten dat ik meer punten heb ingebracht om tot deze stelling te komen.

Als je het na nu nog niet begrijpt verwijs ik je graag door naar de frontpage :)
Je post stellingen en meningen van anderen die jou bevallen. Dat maakt het nog geen breed gedragen gebrek aan vertrouwen. Derhalve evenmin een feit.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175517565
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat er een breed gedragen verlies aan vertrouwen in de DoJ en de FBI is?
Aan de hand van die drie losse flodders die hij hier heeft geplaatst (en zelf niet begrijpt). Doh.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:34:38 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175517592
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Aan de hand van die drie losse flodders die hij hier heeft geplaatst (en zelf niet begrijpt). Doh.
I know ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:35:42 #10
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175517621
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:19 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Onder die zaken viel in elk geval de link die je postte bij die reactie maar het is me weer duidelijk dat jouw reactie onderbouwen teveel gevraagd is. Ik denk inderdaad dat je best gelijk hebt de publieke opinie onder de Trump aanhangers zal er wel door beïnvloed worden, die zijn allemaal te dom om door de rechtse propaganda heen te kijken. Dat ligt niet aan Weissmann natuurlijk die doet gewoon zijn werk.
Nogmaals Weismann is slechts één voorbeeld over het verlies aan vertrouwen in de FBI, de DoJ en de special counsel.
Het komt de legitimiteit van het onderzoek en in een later stadium een eindoordeel ten goede als de special counsel enige vorm van partijdigheid vermijdt. Dat lijkt mij in elk geval voor de hand liggen.

Kun je het misschien voorstellen dat bijvoorbeeld Hillary Clinton onderwerp zou zijn van een onderzoek door een special counsel en het overgrote deel van de advocaten, rechercheurs en andere medewerkers zouden Republikeinen zijn, donateurs van de GOP of Donald Trump of een combinatie van daarvan?
En dan wordt bekend dat medewerkers elkaar onderling appen met #lockherup.
Wat is jouw inschatting? Zou het vertrouwen na de info over #lockherup vergroten of verkleinen?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175517720
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:35 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nogmaals Weismann is slechts één voorbeeld over het verlies aan vertrouwen in de FBI, de DoJ en de special counsel.
Het komt de legitimiteit van het onderzoek en in een later stadium een eindoordeel ten goede als de special counsel enige vorm van partijdigheid vermijdt. Dat lijkt mij in elk geval voor de hand liggen.

Kun je het misschien voorstellen dat bijvoorbeeld Hillary Clinton onderwerp zou zijn van een onderzoek door een special counsel en het overgrote deel van de advocaten, rechercheurs en andere medewerkers zouden Republikeinen zijn, donateurs van de GOP of Donald Trump of een combinatie van daarvan?
En dan wordt bekend dat medewerkers elkaar onderling appen met #lockherup.
Wat is jouw inschatting? Zou het vertrouwen na de info over #lockherup vergroten of verkleinen?
Nu noem je Weismann partijdig maar je blijft weigeren uit te leggen waarom en weigert steeds maar weer uit te leggen waarom die link daarvan een voorbeeld is. Je bent volledig ongeloofwaardig en waarom zou ik verder met je over andere punten discussiëren als je al weigert om uitleg over dat concrete voorbeeld te geven?
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:40:44 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175517738
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:35 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nogmaals Weismann is slechts één voorbeeld over het verlies aan vertrouwen in de FBI, de DoJ en de special counsel.
Het komt de legitimiteit van het onderzoek en in een later stadium een eindoordeel ten goede als de special counsel enige vorm van partijdigheid vermijdt. Dat lijkt mij in elk geval voor de hand liggen.

Kun je het misschien voorstellen dat bijvoorbeeld Hillary Clinton onderwerp zou zijn van een onderzoek door een special counsel en het overgrote deel van de advocaten, rechercheurs en andere medewerkers zouden Republikeinen zijn, donateurs van de GOP of Donald Trump of een combinatie van daarvan?
En dan wordt bekend dat medewerkers elkaar onderling appen met #lockherup.
Wat is jouw inschatting? Zou het vertrouwen na de info over #lockherup vergroten of verkleinen?
Mueller is Republikein, Comey ook. Waar mekker je over?
Al vind ik juist dat raar. Iets met slager en eigen vlees.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:41:12 #13
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175517753
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat er een breed gedragen verlies aan vertrouwen in de DoJ en de FBI is?
Dit heb ik in het vorige topic aangegeven.

POL / [AMV] Amerikaanse politiek #431 To Tweet Or Not To Tweet

Kwestie Peter Strzok en dan gaat het dus niet enkel over wat smsjes die hij aan zijn vriendin Lisa Page verstuurde.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:44:04 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175517812
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:41 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit heb ik in het vorige topic aangegeven.

POL / [AMV] Amerikaanse politiek #431 To Tweet Or Not To Tweet

Kwestie Peter Strzok en dan gaat het dus niet enkel over wat smsjes die hij aan zijn vriendin Lisa Page verstuurde.
Nee, dat heb je niet. En nog steeds niet. Je post meningen die je welgevallig zijn, geen bewijzen van een breed gedragen verminderd vertrouwen in de DoJ of de FBI...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:45:15 #15
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175517847
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nu noem je Weismann partijdig maar je blijft weigeren uit te leggen waarom en weigert steeds maar weer uit te leggen waarom die link daarvan een voorbeeld is. Je bent volledig ongeloofwaardig en waarom zou ik verder met je over andere punten discussiëren als je al weigert om uitleg over dat concrete voorbeeld te geven?
Dit is evident. Het lijkt me duidelijk dat de FBI geen politiek moet bedrijven o elk schijn van partijdigheid te vermijden.

En nogmaals het vertrouwen in de FBI en de DoJ valt en staat niet met één voorbeeld of één Twitterbericht, dus dat je hier zo op inzoomt is wel een heel treurige poging de validiteit van dit punt onderuit te halen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175517961
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:45 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is evident. Het lijkt me duidelijk dat de FBI geen politiek moet bedrijven o elk schijn van partijdigheid te vermijden.

En nogmaals het vertrouwen in de FBI en de DoJ valt en staat niet met één voorbeeld of één Twitterbericht, dus dat je hier zo op inzoomt is wel een heel treurige poging de validiteit van dit punt onderuit te halen.
Ik zal je even aan jouw eigen reactie herinneren:
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #431 To Tweet Or Not To Tweet
quote:
Zaken zoals deze zijn heel slecht voor het vertrouwen in een onpartijdige niet politiek gestuurd onderzoek van de special counsel en de DoJ.
Als jij vervolgens weigert uit te leggen waarom de door jou geplaatste link doet wat jij beweert ben jij heel zielig. Blijkbaar plaats je onzin links en onzin teksten waar je niet achterstaat en weiger je daar verder op te reageren.
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:50:05 #17
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175517967
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, dat heb je niet. En nog steeds niet. Je post meningen die je welgevallig zijn, geen bewijzen van een breed gedragen verminderd vertrouwen in de DoJ of de FBI...
Ik post mijn eigen opvattingen gestaafd met voorbeelden waar de FBI en de DoJ in schandalen verwikkeld zijn geraakt, liever.
Lees je überhaupt mijn berichten of raad je zomaar wat?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175518051
Laten we her eens anders proberen. Kun je even aanvullen, dellipder?

Weismann is niet meer betrouwbaar omdat .....
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:54:54 #19
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175518083
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:49 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik zal je even aan jouw eigen reactie herinneren:
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #431 To Tweet Or Not To Tweet

[..]

Als jij vervolgens weigert uit te leggen waarom de door jou geplaatste link doet wat jij beweert ben jij heel zielig. Blijkbaar plaats je onzin links en onzin teksten waar je niet achterstaat en weiger je daar verder op te reageren.
Volgens mij leg ik het zojuist uit. De FBI zou geen politiek moeten bedrijven, omdat de validiteit van een oordeel onder druk komt te staan. Elke schijn van partijdigheid zou vermeden moeten worden.
De samenstelling van team Mueller is in dit opzicht ook niet heel handig.
En dan dragen de de kwesties Peter Strzok en Andrew Weissmann daar ook niet positief aan bij.
Noch IRS en Loïs Lerner kwestie, Fast and Furious en alle andere schandalen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:55:51 #20
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175518095
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik post mijn eigen opvattingen gestaafd met voorbeelden waar de FBI en de DoJ in schandalen verwikkeld zijn geraakt, liever.
Lees je überhaupt mijn berichten of raad je zomaar wat?
_O- Godsallemachtig..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:58:58 #21
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175518158
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mueller is Republikein, Comey ook. Waar mekker je over?
Al vind ik juist dat raar. Iets met slager en eigen vlees.
Negen van de zestien leden van team Mueller doneerde aan Hillary Clinton of de DNC. Geen enkel lid doneerde aan Donald Trump of de GOP.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:59:40 #22
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175518178
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

_O- Godsallemachtig..
Je begrijpt dat dit geen argument is?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175518184
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

_O- Godsallemachtig..
Volgens mij bedoelt hij dat Weisman in zijn tijd bij DoJ heeft gezegd dat de travel ban onwettig is, en daarom is Mueller nu corrupt of partijdig ofzo. Zeker weten doe ik het ook niet hoor.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:05:04 #24
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_175518301
Het verlies van Peter Strzok uit het Mueller team is wel een verlies. Hij heeft in een paar uur honderdduizenden mails van Hillary Clinton van de laptop van Wiener doorgespit en daar geen belastende feiten in kunnen vinden. Toch wel geniaal, ik kan niet zo snel lezen.

Peter Strzok heeft blijkbaar ook Flynn geïnterviewd, is het dan handig om hem nu al weg te sturen?

Weissmann prees Sally Yates over de travel ban, die ongrondwettelijk zou zijn. Obama deed hetzelfde voor vluchtelingen vanuit Cuba, dat valt nu eenmaal binnen de bevoegdheden van een president. Sommige juristen willen de Constitution als een levend document beschouwen, flexibel naar de wensen van deze tijd.
De FBI is politiek gekleurd inmiddels.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:08:01 #25
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175518360
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:05 schreef MrRatio het volgende:
Het verlies van Peter Strzok uit het Mueller team is wel een verlies. Hij heeft in een paar uur honderdduizenden mails van Hillary Clinton van de laptop van Wiener doorgespit en daar geen belastende feiten in kunnen vinden. Toch wel geniaal, ik kan niet zo snel lezen.

Peter Strzok heeft blijkbaar ook Flynn geïnterviewd, is het dan handig om hem nu al weg te sturen?

Weissmann prees Sally Yates over de travel ban, die ongrondwettelijk zou zijn. Obama deed hetzelfde voor vluchtelingen vanuit Cuba, dat valt nu eenmaal binnen de bevoegdheden van een president. Sommige juristen willen de Constitution als een levend document beschouwen, flexibel naar de wensen van deze tijd.
De FBI is politiek gekleurd inmiddels.
En dan vergeet je dat Strzok ook nog eens dit wordt toegedicht:

FBI agent dismissed from Mueller probe changed Comey's description of Clinton to 'extremely careless'

En dat dit hele onderzoek, o pardon 'matter', voor de bühne was met een vooraf bepaalde uitkomst.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 23:10:07 #26
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_175518409
Wat moet het toch fijn zijn als Trump-aanhanger dat je je eigen wereld kunt scheppen.

Staat het nieuws je niet aan? FAKE NEWS.
Staat het onderzoek naar je handelen je niet aan? DE FBI IS POLITIEK GEKLEURD.
Zit een van je partijbonzen aan kinderen? ALLES BETER DAN EEN DEMOCRAAT!
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:13:13 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175518479
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij dat Weisman in zijn tijd bij DoJ heeft gezegd dat de travel ban onwettig is, en daarom is Mueller nu corrupt of partijdig ofzo. Zeker weten doe ik het ook niet hoor.
Ik heb het alweer opgegeven, ik parkeer hem weer in mijn virtuele negeer...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175518503
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:54 schreef dellipder het volgende:

[..]

Volgens mij leg ik het zojuist uit. De FBI zou geen politiek moeten bedrijven, omdat de validiteit van een oordeel onder druk komt te staan. Elke schijn van partijdigheid zou vermeden moeten worden.
De samenstelling van team Mueller is in dit opzicht ook niet heel handig.
En dan dragen de de kwesties Peter Strzok en Andrew Weissmann daar ook niet positief aan bij.
Noch IRS en Loïs Lerner kwestie, Fast and Furious en alle andere schandalen.
Nee je legt niets uit je doet gewoon een bewering en laat ook het verband met de door je geplaatste link weer achterwege. Blijf maar lekker zwetsen.
pi_175518560
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:58 schreef dellipder het volgende:

[..]

Negen van de zestien leden van team Mueller doneerde aan Hillary Clinton of de DNC. Geen enkel lid doneerde aan Donald Trump of de GOP.
Ze hebben blijkbaar verstandige mensen gekozen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:19:43 #30
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175518625
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:D
Het artikeltje wat erbij hoort vind ik ook wel mooi:

quote:
For many pedophiles, it’s impossible to make ends meet. These sex criminals are often shunned both socially and professionally, making it extremely difficult for them to find any sort of gainful employment. But now a group called the GOP is trying to change all that: This amazing organization helps disgraced pedophiles rebuild their lives by getting them elected to political office.

If that doesn’t lift your spirits, we don’t know what will.

While most Americans are openly disgusted by pedophiles, the bighearted people over at the GOP seek to help them find decent, well-paying jobs where they can shape national policy. You only need to look at the amazing work the GOP is doing with pedophile Roy Moore in the special U.S. Senate election in Alabama to know that this organization is looking out for the people society tries to put in the margins.

“Men like Roy Moore are left without many options for getting back on their feet,” said Paul Ryan, one of the senior leaders over at the GOP. “A lot of people want nothing to do with him just because he routinely preyed on teenage girls at shopping malls and other public places, but at the GOP, we believe he deserves the basic dignity of being elected to an incredibly powerful national office.”

“The smiles on pedophiles’ faces when they’re elected with the help of our financial resources, public relations know-how, and endorsements are one of my greatest joys,” added Ryan.

The GOP also offers one-on-one mentorship and the legitimacy a candidate needs to make it to Capitol Hill, all at no cost to the pedophile. With the GOP behind them, pedophiles have a strong chance at becoming representatives, senators, and even speaker of the House, as was the case with noted pedophile Dennis Hastert, who served in Congress for over 20 years.

The GOP’s boundless support of pedophiles’ campaigns seems like it should be impossible to sustain, but the fact that it somehow has done so day in and day out is truly amazing. So thank you, GOP, for the empathy and compassion you show these pedophiles. Keep up the great work!
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:21:50 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175518669
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:10 schreef Mike het volgende:
Wat moet het toch fijn zijn als Trump-aanhanger dat je je eigen wereld kunt scheppen.

Staat het nieuws je niet aan? FAKE NEWS.
Staat het onderzoek naar je handelen je niet aan? DE FBI IS POLITIEK GEKLEURD.
Zit een van je partijbonzen aan kinderen? ALLES BETER DAN EEN DEMOCRAAT!
Lekker zwelgend in je eigen stupiditeit, heerlijk kankerend op alles.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:23:10 #32
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175518695
Poll uit 2016

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:24:50 #33
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175518735
Lekker kop in het zand net doen alsof Fast and Furious, ATF gun walking of James Comey/HRC e-mail controverse niet hebben plaatsgevonden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:25:38 #34
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175518757
Zou het vreemder gevonden hebben als ze gedoneerd hadden aan Trump. Lijkt me lastig om neutraliteit te bewaren als je gedoneerd hebt aan de persoon die je onderzoekt, nog los van de algemene twijfel aan inzicht wat het bij me zou oproepen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:27:53 #35
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175518818
Ook Pew research geeft laag vertrouwen in de overheid(instellingen) aan.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 23:28:13 #36
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_175518825
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:24 schreef dellipder het volgende:
Lekker kop in het zand net doen alsof Fast and Furious, ATF gun walking of James Comey/HRC e-mail controverse niet hebben plaatsgevonden.
In jouw wereld stikt het van de schandalen bij de Democraten. In de echte wereld is dat toch een stuk minder. Hoe komt het denk je dat zelfs als alle branches van het bestuur in de VS in handen zijn van republikeinen dat er toch geen onderzoeken zijn naar die 'schandalen'?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_175518858
In Court, Trump’s Attorney Claims Accuser Summer Zervos Was Tool to Elect Clinton

quote:
Oral arguments took place in a Manhattan courtroom on Tuesday, for Summer Zervos‘ defamation case against President Donald Trump. Zervos alleges that Trump made false and damaging statements about her, when he claimed that allegations she made that he sexually assaulted her in 2007 were fabrications. President Trump’s personal attorney Marc Kasowitz went on the record on his behalf, arguing, in part, that Zervos’ claims were part of a political vendetta to secure a Clinton presidency. Zervos is represented by celebrity attorney and women’s advocate Gloria Allred, but Allred’s local co-counsel Mariann Meier Wang handled the arguments.

The claims and questions focused mainly on whether Trump should be subject to this litigation while in office. Supreme Court precedent set in Clinton v. Jones said that a sitting president can face civil litigation, but that a court has discretion in deciding whether or not a matter should be held off until after the president’s term is over.

This decision only applied to federal courts however, as specified in one of the case’s footnotes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:32:27 #38
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175518915
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zou het vreemder gevonden hebben als ze gedoneerd hadden aan Trump. Lijkt me lastig om neutraliteit te bewaren als je gedoneerd hebt aan de persoon die je onderzoekt, nog los van de algemene twijfel aan inzicht wat het bij me zou oproepen.
De premisse was dat Trump niet de legitieme 45e president is en dat dit onderzoek een kwestie van een formaliteit afvinken is.
Kun je het voorstellen dat het andersom is?
Hillary Clinton is onderwerp van onderzoek. Het overgrote deel van het team van de special counsel zijn GOP of Trump donateurs.
Is dit handig met betrekking tot de schijn van partijdigheid. Ja of nee?
Na een tijdje in het onderzoek wordt bekend dat teamleden van de special counsel elkaar appen met #lockherup. Is deze informatie positief of negatief voor het vertrouwen in het onderzoek?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175518966
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:28 schreef Mike het volgende:

[..]

In jouw wereld stikt het van de schandalen bij de Democraten. In de echte wereld is dat toch een stuk minder. Hoe komt het denk je dat zelfs als alle branches van het bestuur in de VS in handen zijn van republikeinen dat er toch geen onderzoeken zijn naar die 'schandalen'?
Omdat de FBI corrupt is natuurlijk. Doh.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175518986
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:32 schreef dellipder het volgende:

[..]

De premisse was dat Trump niet de legitieme 45e president is en dat dit onderzoek een kwestie van een formaliteit afvinken is.
Kun je het voorstellen dat het andersom is?
Hillary Clinton is onderwerp van onderzoek. Het overgrote deel van het team van de special counsel zijn GOP of Trump donateurs.
Is dit handig met betrekking tot de schijn van partijdigheid. Ja of nee?
Na een tijdje in het onderzoek wordt bekend dat teamleden van de special counsel elkaar appen met #lockherup. Is deze informatie positief of negatief voor het vertrouwen in het onderzoek?
Hillary Clinton is helemaal geen onderwerp van het onderzoek? Waar haal je dat vandaan?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:39:03 #41
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175519070
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:28 schreef Mike het volgende:

[..]

In jouw wereld stikt het van de schandalen bij de Democraten. In de echte wereld is dat toch een stuk minder. Hoe komt het denk je dat zelfs als alle branches van het bestuur in de VS in handen zijn van republikeinen dat er toch geen onderzoeken zijn naar die 'schandalen'?
Nu jij het toch over wereld hebt wil ik je meegeven dat er grotere wereld bestaat dan MSNBC en CNN doen willen geloven.
Een aantal van deze zaken zijn heropend of lopende. De IRS zaak is geschikt, maar de kwestie Loïs Lerner moet nog afgehandeld worden, dus ik verwijs weer terug naar de eerste zin.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 23:39:46 #42
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_175519083
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:32 schreef dellipder het volgende:

[..]

De premisse was dat Trump niet de legitieme 45e president is en dat dit onderzoek een kwestie van een formaliteit afvinken is.
Kun je het voorstellen dat het andersom is?
Hillary Clinton is onderwerp van onderzoek. Het overgrote deel van het team van de special counsel zijn GOP of Trump donateurs.
Is dit handig met betrekking tot de schijn van partijdigheid. Ja of nee?
Na een tijdje in het onderzoek wordt bekend dat teamleden van de special counsel elkaar appen met #lockherup. Is deze informatie positief of negatief voor het vertrouwen in het onderzoek?
Kenneth Starr was een Republikein die onderzoek deed naar Bill Clinton. Ook hij kreeg vaak verwijten partijdig te zijn, maar aan het eind van de dag gaat het gewoon om de uitkomsten van het onderzoek en conclusies moeten gebaseerd zijn op feiten. Feiten worden niet anders als je een andere politieke kleur hebt. En als je een groot team samenstelt, dan zullen ze bij de stembus allemaal hun mening hebben, maar die is niet belangrijk in een onderzoek naar feiten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:41:21 #43
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175519130
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:39 schreef Mike het volgende:

[..]

Kenneth Starr was een Republikein die onderzoek deed naar Bill Clinton. Ook hij kreeg vaak verwijten partijdig te zijn, maar aan het eind van de dag gaat het gewoon om de uitkomsten van het onderzoek en conclusies moeten gebaseerd zijn op feiten. Feiten worden niet anders als je een andere politieke kleur hebt. En als je een groot team samenstelt, dan zullen ze bij de stembus allemaal hun mening hebben, maar die is niet belangrijk in een onderzoek naar feiten.
Blijkbaar dus wel in de kwestie Peter Strzok.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175519156
En daarbij, al zijn al die Clinton spookverhalen waar, Clinton vervult geen politieke rol en de (federale) Democraten evenmin :D

Ik zie echt niet in waarom vermeende onderzoeken die tegen Clinton zouden lopen ook maar iets afdoen aan de legitimiteit van Mueller. Het whataboutism viert hier weer hoogtij.

Denk ook dat er weinig mensen hier zijn die zouden hebben zitten juichen om Clinton in het Witte Huis. Ik in ieder geval niet. Doet er echter niks aan af dat Trump nog vele malen erger is.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 23:42:55 #45
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_175519166
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:41 schreef dellipder het volgende:

[..]

Blijkbaar dus wel in de kwestie Peter Strzok.
Mueller heeft te maken met een president die compleet onvoorspelbaar is, dus hij zal elke kleine aanleiding tot een plotseling ontslag willen proberen te voorkomen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:45:03 #46
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175519213
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:42 schreef Mike het volgende:

[..]

Mueller heeft te maken met een president die compleet onvoorspelbaar is, dus hij zal elke kleine aanleiding tot een plotseling ontslag willen proberen te voorkomen.
Strzok heeft ook volgens de berichtgeving een prominente rol gespeeld in de e-mail kwestie en de niet vervolging. Zulke zaken doen het vertrouwen in de federale overheid geen goed om maar weer eens terug te gaan naar mijn initiële stelling.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:45:30 #47
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175519223
De naam Clinton komt weer voorbij hoor :'). De ultieme bliksemafleider van alle Trump-kontkruipers als het weer eens over Mueller’s onderzoek gaat.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175519226
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:41 schreef dellipder het volgende:

[..]

Blijkbaar dus wel in de kwestie Peter Strzok.
Blijkbaar lukt het je niet te begrijpen dat er verschil is tussen uitingen over een wetsvoorstel/decreet en uitingen over strafrechtelijke vervolging "lock her up" en uitingen over een wetsvoorstel en persoonlijke aanvallen op Trump. Geen wonder dat je niets begrijpt van het onderzoeksteam van Mueller.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:46:16 #49
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175519232
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:32 schreef dellipder het volgende:

[..]

De premisse was dat Trump niet de legitieme 45e president is en dat dit onderzoek een kwestie van een formaliteit afvinken is.
Dat is wat jij er van maakt. Staat helemaal niks over in de aanstellingsbrief van Mueller dat het gaat om illegitimiteit. Ter herinnering de brief: http://www.documentcloud.(...)Mueller-special.html

quote:
Kun je het voorstellen dat het andersom is?
Hillary Clinton is onderwerp van onderzoek. Het overgrote deel van het team van de special counsel zijn GOP of Trump donateurs.
Nou ja, misschien handiger als we Trump even los laten, want Ik denk oprecht dat je of dom of partisan hack bent of kwade bedoeling hebt om en advocaat te zijn en Trump te steunen. Stel dat Obama onderzocht was geweest en ik had het onderzoek an sich terecht gevonden dan had ik er niet een buitengewoon probleem mee gehad als een deel van zijn onderzoekers een bijdrage hadden gedaan aan McCain. Ik had er een aanzienlijk groter issue mee gehad als ik het onderzoek terecht had gevonden en ze hadden gedoneerd aan Obama.

quote:
Is dit handig met betrekking tot de schijn van partijdigheid. Ja of nee?
Nee. Staat tegenover dat de meeste mensen niet zo gestoord partijdig zijn dat alle neutraliteit verloren gaat, afgezien van eerder besproken partisan hacks.

quote:
Na een tijdje in het onderzoek wordt bekend dat teamleden van de special counsel elkaar appen met #lockherup. Is deze informatie positief of negatief voor het vertrouwen in het onderzoek?
Als er een was die appte dat Obama in Kenya geboren was had ik het positief gevonden als deze persoon prompt van het onderzoek afgehaald werd.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:46:33 #50
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175519235
Hoe zet je iemand op een negeerlijst, als je mobiel zit? Ben er wel klaar mee.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:49:23 #51
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175519285
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:45 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Blijkbaar lukt het je niet te begrijpen dat er verschil is tussen uitingen over een wetsvoorstel/decreet en uitingen over strafrechtelijke vervolging "lock her up" en uitingen over een wetsvoorstel en persoonlijke aanvallen op Trump. Geen wonder dat je niets begrijpt van het onderzoeksteam van Mueller.
Het gaat natuurlijk niet specifiek over #lockherup, maar over medewerkers die zich in deze situatie uitlaten in termen van anti-Clinton.
Kom o dom ben je niet dat je dit niet begrijpt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 23:49:46 #52
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_175519292
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:39 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nu jij het toch over wereld hebt wil ik je meegeven dat er grotere wereld bestaat dan MSNBC en CNN doen willen geloven.
Een aantal van deze zaken zijn heropend of lopende. De IRS zaak is geschikt, maar de kwestie Loïs Lerner moet nog afgehandeld worden, dus ik verwijs weer terug naar de eerste zin.
De alt-right roept al sinds begin jaren 90 over allerlei schandalen, ze hebben er lijsten vol van. Nooit ook maar iets van bewezen in 25 jaar tijd. Er zullen nu of in de toekomst vast ook echte schandalen zijn, want die vind je overal, bij links of rechts, maar tot nu toe is het resultaat erg mager.

Op dit moment zien we een schandaal in real time zich afspelen waarbij al meerdere mensen aangeklaagd zijn en dan roept de alt-right 'niks aan de hand, Mueller onderzoekt al een paar maanden en heeft niks gevonden!'. De beerput gaat nog veel verder open en ik ben telkens weer benieuwd hoe men het aan de rechterkant gaat goedpraten. Ondertussen is liegen tegen de FBI al geen echte misdaad meer en een minderjarige aanranden is ook prima. Ik vraag me af wat er de komende maanden nog meer met de mantel der liefde bedekt moet gaan worden...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_175519297
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:46 schreef Szura het volgende:
Hoe zet je iemand op een negeerlijst, als je mobiel zit? Ben er wel klaar mee.
Ik ook.
Vind het een heel teleurstellend topic. Wordt zo verziekt.
Make my day!
pi_175519362
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:46 schreef Szura het volgende:
Hoe zet je iemand op een negeerlijst, als je mobiel zit? Ben er wel klaar mee.
Dat gaat in ieder geval niet via een browser plugin helaas. Erg jammer, want het verbaggert dit soort topics volledig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175519401
"Wie snapt het nog?"

quote:
“The Master Persuader will warp reality until he gets what he wants,” - Scott Adams
:7

Kim pist in zijn broek
L0gg0l twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 21:27:53 KIM JONG UN READY FOR NEGOTIATIONS - RUSSIAN FOREIGN MINISTRY -- IFX reageer retweet
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:57:10 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175519413
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:46 schreef Szura het volgende:
Hoe zet je iemand op een negeerlijst, als je mobiel zit? Ben er wel klaar mee.
Gewoon discipline hebben en niet op reageren ;)
Er is ook een chrome-plug in, maar of die mobiel werkt?

Edit: niet dus (post Mono)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:57:22 #57
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175519416
Of je het wil of niet, Clinton Foundation is trending op twitter en het zijn geen bloemlezingen.
2019: The Great Awakening
pi_175519419
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk niet specifiek over #lockherup, maar over medewerkers die zich in deze situatie uitlaten in termen van anti-Clinton.
Kom o dom ben je niet dat je dit niet begrijpt.
Als het je daar niet om gaat moet je niet zulke domme voorbeelden verzinnen.
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:32 schreef dellipder het volgende:
Na een tijdje in het onderzoek wordt bekend dat teamleden van de special counsel elkaar appen met #lockherup. Is deze informatie positief of negatief voor het vertrouwen in het onderzoek?
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:58:19 #59
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175519432
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:49 schreef Mike het volgende:

[..]

De alt-right roept al sinds begin jaren 90 over allerlei schandalen, ze hebben er lijsten vol van. Nooit ook maar iets van bewezen in 25 jaar tijd. Er zullen nu of in de toekomst vast ook echte schandalen zijn, want die vind je overal, bij links of rechts, maar tot nu toe is het resultaat erg mager.

Op dit moment zien we een schandaal in real time zich afspelen waarbij al meerdere mensen aangeklaagd zijn en dan roept de alt-right 'niks aan de hand, Mueller onderzoekt al een paar maanden en heeft niks gevonden!'. De beerput gaat nog veel verder open en ik ben telkens weer benieuwd hoe men het aan de rechterkant gaat goedpraten. Ondertussen is liegen tegen de FBI al geen echte misdaad meer en een minderjarige aanranden is ook prima. Ik vraag me af wat er de komende maanden nog meer met de mantel der liefde bedekt moet gaan worden...
Je kan zelf beoordelen tot welk niveau dit 'schandaal' zich reikt. Alle informatie hierover is vrij toegankelijk.
Wat is het resultaat van de special counsel tot dusver? Aanklachten met betrekking tot witwassen en FARA, aanklachten artikel 18 US1001 en Logan Act.
De federale overheid heeft de servers van de DNC niet zelf onderzocht en het Steele dossier is tot de dag van vandaag niet geverifieerd.
Dit zijn feiten die de impeachement lovers met de mantel der liefde willen bedekken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 december 2017 @ 23:58:30 #60
862 Arcee
Look closer
pi_175519435
quote:
Trump wil Amerikaanse ambassade Tel Aviv verhuizen naar Jeruzalem.

President Trump heeft de Palestijnse
president Abbas,koning Abdullah van
Jordanië en de Egyptische president
Sisi via de telefoon gezegd dat hij van
plan is de Amerikaanse ambassade in Tel
Aviv te verhuizen naar Jeruzalem.Het
voornemen leidt tot woedende reacties.

De EU,de Arabische Liga,Turkije en Irak
waarschuwen voor de ondermijning van
het vredesproces in het Midden-Oosten.
Trump geeft morgen uitsluitsel.

Israël ziet Jeruzalem als ondeelbare
hoofdstad.Een tweestatenoplossing met
Oost-Jeruzalem als hoofdstad van een
Palestijnse staat zou van de baan zijn
als de VS op dat punt Israël steunt.
Dit klinkt behoorlijk explosief, zou je zeggen.
pi_175519449
RepMattGaetz twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 20:19:26 ANNOUNCEMENT: Holding a Press Conference tomorrow, alongside 8 Congressmen, calling for Investigation on @FBI's "Sp... https://t.co/CiWY3uVzKi reageer retweet
_O_
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:59:59 #62
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175519460
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:57 schreef MangoTree het volgende:
Of je het wil of niet, Clinton Foundation is trending op twitter en het zijn geen bloemlezingen.
Dit moet je hier niet zeggen zonder trigger warning.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175519475
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:56 schreef Nintex het volgende:
"Wie snapt het nog?"

[..]

:7

Kim pist in zijn broek
L0gg0l twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 21:27:53 KIM JONG UN READY FOR NEGOTIATIONS - RUSSIAN FOREIGN MINISTRY -- IFX reageer retweet
Nee juist niet, Kim denkt zover te zijn met kernbommen en raketten die de VS kunnen bereiken dat hij klaar is om te onderhandelen.
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 00:01:04 #64
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_175519479
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:57 schreef MangoTree het volgende:
Of je het wil of niet, Clinton Foundation is trending op twitter en het zijn geen bloemlezingen.
Weet je ook waarom het breaking is?

quote:
BREAKING: Donald Trump Jr. asked Russian lawyer Natalia Veselnitskaya for dirt on Clinton Foundation during their June 2016 meeting, according to Veselnitskaya!
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 6 december 2017 @ 00:01:11 #65
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175519480
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:59 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit moet je hier niet zeggen zonder trigger warning.
Ja maar ik dacht dat het wel kon in het topic over de Amerikaanse verkiezingen.
2019: The Great Awakening
  woensdag 6 december 2017 @ 00:03:27 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175519527
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:59 schreef Nintex het volgende:
RepMattGaetz twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 20:19:26 ANNOUNCEMENT: Holding a Press Conference tomorrow, alongside 8 Congressmen, calling for Investigation on @FBI's "Sp... https://t.co/CiWY3uVzKi reageer retweet
_O_
Hij en de andere 8 zijn vergeten dat het nogal nadelig was voor Clinton dat Comey vlak voor de verkiezingen over die extra gevonden emails begon?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 6 december 2017 @ 00:03:41 #67
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175519532
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:01 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ja maar ik dacht dat het wel kon in het topic over de Amerikaanse verkiezingen.
Voor mij is het geen enkel probleem, maar hier zijn een aantal gebruikers die nogal gevoelig zijn.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 6 december 2017 @ 00:03:45 #68
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175519534
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:01 schreef Mike het volgende:

[..]

Weet je ook waarom het breaking is?

[..]

Het kan raar rollen, de meeste tweets die ik zie gaan over veel geld trouwens. Negeren?
2019: The Great Awakening
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 00:04:17 #69
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_175519547
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:58 schreef dellipder het volgende:

Wat is het resultaat van de special counsel tot dusver? Aanklachten met betrekking tot witwassen en FARA, aanklachten artikel 18 US1001 en Logan Act.

Het onderzoek is echt net begonnen. Je weet toch hoe lang het onderzoek geduurd heeft bij Watergate? Wij weten natuurlijk ook veel minder dan de onderzoekers, maar die moeten er een compleet plaatje van maken en dat heeft gewoon veel tijd nodig.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 6 december 2017 @ 00:05:00 #70
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175519564
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:03 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Het kan raar rollen, de meeste tweets die ik zie gaan over veel geld trouwens. Negeren?
Gewoon fuck Donald posten en dan is het meestal wel goed.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 6 december 2017 @ 00:05:40 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175519584
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:04 schreef Mike het volgende:

[..]

Het onderzoek is echt net begonnen. Je weet toch hoe lang het onderzoek geduurd heeft bij Watergate? Wij weten natuurlijk ook veel minder dan de onderzoekers, maar die moeten er een compleet plaatje van maken en dat heeft gewoon veel tijd nodig.
Dat is al 10 miljoen keer uitgelegd. Gaat er echt niet in..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 00:06:34 #72
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_175519606
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:03 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Het kan raar rollen, de meeste tweets die ik zie gaan over veel geld trouwens. Negeren?
Nee, ik geef ermee aan dat trending zijn niet veel zegt in dit geval. De alt-right heeft het continu over Clinton en als er dan ook nog een nieuwslading bovenop komt over Don Jr, dan wordt zo'n term vanzelf trending.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 6 december 2017 @ 00:09:52 #73
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175519658
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:04 schreef Mike het volgende:

[..]

Het onderzoek is echt net begonnen. Je weet toch hoe lang het onderzoek geduurd heeft bij Watergate? Wij weten natuurlijk ook veel minder dan de onderzoekers, maar die moeten er een compleet plaatje van maken en dat heeft gewoon veel tijd nodig.
Wat begrijp je niet aan de DNC servers zijn niet door de federale overheid onderzocht en het Steele dossier is nog steeds niet geverifieerd door de FBI?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 00:12:13 #74
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_175519707
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan de DNC servers zijn niet door de federale overheid onderzocht en het Steele dossier is nog steeds niet geverifieerd door de FBI?
Hoe is dat een antwoord op wat ik zeg? Even proberen de grote lijn in de gaten te houden he!
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 6 december 2017 @ 00:15:43 #75
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175519767
quote:
5s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:12 schreef Mike het volgende:

[..]

Hoe is dat een antwoord op wat ik zeg? Even proberen de grote lijn in de gaten te houden he!
Omdat je hebt geknipt in mijn oorspronkelijke bericht.

Ik stelde dat tot nog toe de enige aanklachten niks met Russia collusion van doen hebben, maar bovenal dit niet eens door de overheid onomstotelijk is vastgesteld door een onderzoek naar de DNC servers.
Noch is het Steele dossier tot op de dag van vandaag bevestigd door de FBI.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 6 december 2017 @ 00:17:00 #76
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175519785
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:04 schreef Mike het volgende:

[..]

Het onderzoek is echt net begonnen. Je weet toch hoe lang het onderzoek geduurd heeft bij Watergate? Wij weten natuurlijk ook veel minder dan de onderzoekers, maar die moeten er een compleet plaatje van maken en dat heeft gewoon veel tijd nodig.
Inderdaad en dan gaat het bij Mueller zo op het oog nog betrekkelijk snel ook. Fivethirtyeight had er gister toevallig een artikeltje over met wel duidelijke infographic: Mueller Is Moving Quickly Compared To Past Special Counsel Investigations

  woensdag 6 december 2017 @ 00:18:50 #77
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_175519820
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Noch is het Steele dossier tot op de dag van vandaag bevestigd door de FBI.
Bedoel je het hele dossier, of negeer je het gedeelte van het dossier dat wel bevestigd is?
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 00:20:03 #78
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175519854
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:18 schreef Tweek het volgende:

[..]

Bedoel je het hele dossier, of negeer je het gedeelte van het dossier dat wel bevestigd is?
Ga er nu niet op in...
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 6 december 2017 @ 00:21:46 #79
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175519889
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:18 schreef Tweek het volgende:

[..]

Bedoel je het hele dossier, of negeer je het gedeelte van het dossier dat wel bevestigd is?
quote:
FBI and Justice Department officials have told congressional investigators in recent days that they have not been able to verify or corroborate the substantive allegations of collusion between Russia and the Trump campaign outlined in the Trump dossier.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 6 december 2017 @ 00:23:07 #80
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_175519913
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:21 schreef dellipder het volgende:

[..]

[..]

Heb je dat zelf geschreven? Wat knap.
pi_175519921
Goede analyse van een stukje fake news van de MSM.

Uiteindelijk 4 paragrafen herschreven en 3x van headline veranderd

http://www.washingtonexaminer.com/new-york-times-forced-to-heavily-amend-another-supposed-kt-mcfarland-scoop/article/2642586
  woensdag 6 december 2017 @ 00:28:08 #82
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_175519997
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:23 schreef Nintex het volgende:
Goede analyse van een stukje fake news van de MSM.

Uiteindelijk 4 paragrafen herschreven en 3x van headline veranderd

http://www.washingtonexaminer.com/new-york-times-forced-to-heavily-amend-another-supposed-kt-mcfarland-scoop/article/2642586
Als je moeite doet om het artikel aan te passen, dan is het een fout en niet fake news.

Fake news is het wanneer je claimt de meeste mensen ooit aanwezig te hebben gehad bij een inauguratie en dat niet verandert.

Je komt dom over op deze manier.
  woensdag 6 december 2017 @ 00:30:27 #83
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_175520027


Vast al gepost, maar toch.
pi_175520044
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:46 schreef Szura het volgende:
Hoe zet je iemand op een negeerlijst, als je mobiel zit? Ben er wel klaar mee.
Ik wil er toch even op wijzen dat het negeren van figuren als dellipder weliswaar begrijpelijk is, het is óók de fout die de DNC gemaakt heeft.

Populisme is nou eenmaal een grote stroming onder het wat simpeler deel van de bevolking. Door het te negeren gaat het niet weg. Sterker nog, het wordt er sterker door.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 6 december 2017 @ 00:33:26 #85
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_175520058
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik wil er toch even op wijzen dat het negeren van figuren als dellipder weliswaar begrijpelijk is, het is óók de fout die de DNC gemaakt heeft.

Populisme is nou eenmaal een grote stroming onder het wat simpeler deel van de bevolking. Door het te negeren gaat het niet weg. Sterker nog, het wordt er sterker door.
Je maakt het er niet beter op door ze het simpeler volk te noemen.
pi_175520100
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:33 schreef Tweek het volgende:

[..]

Je maakt het er niet beter op door ze het simpeler volk te noemen.
Daar heb jij weer gelijk in.


Het vergt érg veel discipline om niet af te zakken tot het niveau van Trump, wanneer de demagogie je om de oren vliegt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175520118
Simpeler volk is het volk dat een opiniestukje over Bitcoin van een ING analist in het NRC leest en dan besluit om geen Bitcoin te kopen.

Simpeler volk is volk dat op D66 stemt, een partij met 'Democraten' in de naam dat referenda wil afschaffen en Nederland cadeau wil doen aan de EU.

Simpeler volk is volk dat kiest voor een presidentskandidaat op basis van geslacht.
"We will raise taxes on the middle class!"
"WOOoooo!!"

:')
  woensdag 6 december 2017 @ 00:41:31 #88
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_175520147
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Daar heb jij weer gelijk in.

Het vergt érg veel discipline om niet af te zakken tot het niveau van Trump, wanneer de demagogie je om de oren vliegt.
Het is een beetje die hele "Gewone Nederlander" discussie. De gewone Nederlander will cadautjes kunnen kopen voor ze kinderen met Sinterklaas. De gewone Nederlander wil op vakantie kunnen, wil ze kinderen stunnen als ze gaan studeren. Wil een pension hebben etc.

De gewone Nederlander is wat we allemaal willen op ze minst.
pi_175520155
Overigens ben ik, eventjes offtopic, bezig met een onderzoek naar de invloed van populisme en demagogie op kinderen in het voortgezet onderwijs. Om toch even wat positiefs in te brengen in deze reeks: die invloed is echt aanzienlijk kleiner dan ik aanvankelijk dacht :) Stemt mij in ieder geval toch weer enigszins positief.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 6 december 2017 @ 00:45:01 #90
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_175520191
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:38 schreef Nintex het volgende:
Simpeler volk is het volk dat een opiniestukje over Bitcoin van een ING analist in het NRC leest en dan besluit om geen Bitcoin te kopen.

Simpeler volk is volk dat op D66 stemt, een partij met 'Democraten' in de naam dat referenda wil afschaffen en Nederland cadeau wil doen aan de EU.

Simpeler volk is volk dat kiest voor een presidentskandidaat op basis van geslacht.
"We will raise taxes on the middle class!"
"WOOoooo!!"

:')
Wat probeer je nou te zeggen? Lees het nog eens terug.
pi_175520230
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:41 schreef Tweek het volgende:

[..]

Het is een beetje die hele "Gewone Nederlander" discussie. De gewone Nederlander will cadautjes kunnen kopen voor ze kinderen met Sinterklaas. De gewone Nederlander wil op vakantie kunnen, wil ze kinderen stunnen als ze gaan studeren. Wil een pension hebben etc.

De gewone Nederlander is wat we allemaal willen op ze minst.
Ach, die heb je natuurlijk ook in de vorm van Average Joe. De meeste mensen realiseren zich echter dat ze deel uitmaken van een groter geheel. Ten eerste het land, ten tweede de wereld. Die wereld hebben we maar één, grote boze mannen met baarden die zíjn er nou eenmaal, en we kunnen er maar beter het beste van maken. Op individueel niveau houdt dat in dat je soms wat krijgt, soms wat moet geven. Het is daarnaast een taak van de overheid om te zorgen voor een goede infrastructuur en plannen te maken voor de lagere termijn en problemen die daarbij spelen (klimaat) aan te pakken ook als dat op dat moment ten koste gaat van wat economische groei (voor zover dat zo is). Het is, omdat inmiddels de hele wereld afhankelijk van elkaar is, daarom ook in ieders voordeel als mensen over de hele wereld het goed hebben. Daarvoor moet een overheid samenwerken met andere Staten en entiteiten en daar heeft men ook geld voor nodig.

Dergelijke nuances zijn het verschil tussen een normale overheid enerzijds, en America First anderzijds.

Het verhaal van populisme is overal ter wereld hetzelfde. In Europa zijn we de dans godzijdank redelijk ontsprongen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 6 december 2017 @ 00:51:39 #92
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_175520241
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ach, die heb je natuurlijk ook in de vorm van Average Joe. De meeste mensen realiseren zich echter dat ze deel uitmaken van een groter geheel. Ten eerste het land, ten tweede de wereld. Die wereld hebben we maar één, grote boze mannen met baarden die zíjn er nou eenmaal, en we kunnen er maar beter het beste van maken. Op individueel niveau houdt dat in dat je soms wat krijgt, soms wat moet geven. Het is daarnaast een taak van de overheid om te zorgen voor een goede infrastructuur en plannen te maken voor de lagere termijn en problemen die daarbij spelen (klimaat) aan te pakken ook als dat op dat moment ten koste gaat van wat economische groei (voor zover dat zo is). Het is, omdat inmiddels de hele wereld afhankelijk van elkaar is, daarom ook in ieders voordeel als mensen over de hele wereld het goed hebben. Daarvoor moet een overheid samenwerken met andere Staten en entiteiten en daar heeft men ook geld voor nodig.

Dergelijke nuances zijn het verschil tussen een normale overheid enerzijds, en America First anderzijds.

Het verhaal van populisme is overal ter wereld hetzelfde. In Europa zijn we de dans godzijdank redelijk ontsprongen.
We zijn het eens, maar ik denk dat we op verschillende partijen stemmen.
pi_175520328
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:42 schreef BlackLining het volgende:
Overigens ben ik, eventjes offtopic, bezig met een onderzoek naar de invloed van populisme en demagogie op kinderen in het voortgezet onderwijs. Om toch even wat positiefs in te brengen in deze reeks: die invloed is echt aanzienlijk kleiner dan ik aanvankelijk dacht :) Stemt mij in ieder geval toch weer enigszins positief.
Weer een beetje vertrouwen in de toekomst *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175520359
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:51 schreef Tweek het volgende:

[..]

We zijn het eens, maar ik denk dat we op verschillende partijen stemmen.
Ik schat zo in van niet, maar ik heb het wat zweverig verwoord dus ik volg je denkwijze :+

(Ik stem geen GroenLinks)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 6 december 2017 @ 01:09:30 #95
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_175520368
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 01:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik schat zo in van niet, maar ik heb het wat zweverig verwoord dus ik volg je denkwijze :+

(Ik stem geen GroenLinks)
Dan zit ik er naast. (zelf wisselend tussen VVD en D66)
pi_175520376
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:42 schreef BlackLining het volgende:
Overigens ben ik, eventjes offtopic, bezig met een onderzoek naar de invloed van populisme en demagogie op kinderen in het voortgezet onderwijs. Om toch even wat positiefs in te brengen in deze reeks: die invloed is echt aanzienlijk kleiner dan ik aanvankelijk dacht :) Stemt mij in ieder geval toch weer enigszins positief.
Die kijken geen NPO, Pauw en Matthijs inderdaad, dus die zijn nog niet verpest door de populisten. :r
pi_175520385
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 01:09 schreef Tweek het volgende:

[..]

Dan zit ik er naast. (zelf wisselend tussen VVD en D66)
Dan stemmen we hetzelfde :)

Maar goed, genoeg offtopic geleuter lijkt me zo. Wat is het stil op @realDonaldTrump? Hij heeft wel weer zo'n rally aangekondigd :') zou het ego weer wat bevestiging nodig hebben?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 6 december 2017 @ 01:13:52 #98
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_175520404
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 01:10 schreef Nintex het volgende:

[..]

Die kijken geen NPO, Pauw en Matthijs inderdaad, dus die zijn nog niet verpest door de populisten. :r
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 01:10 schreef Nintex het volgende:

[..]

Die kijken geen NPO, Pauw en Matthijs inderdaad, dus die zijn nog niet verpest door de populisten. :r
Wilders stemmers vinden hart van Nederland het meest objectieve nieuws programma. Kan ik begrijpen.
pi_175520414
Ik zie dat het topic weer bol staat van de samenzweringstheorieën :') Het wordt sommigen blijkbaar wat heet onder de voeten. Om mijn heldin Huckabee Sanders maar eens te quoten: "when you're attacking FBI agents because you're under criminal investigation, you're losing".
pi_175520431
quote:
Since he's been on Twitter, the president has tweeted about "Hillary" 819 times in total. Based on his tweets, the only person Trump might be more preoccupied with is former President Barack Obama, about whom Trump has sent 2,565 tweets, according to Trump Twitter Archive.
Obsessed much? :') !!!
pi_175520446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:05 schreef MrRatio het volgende:
Het verlies van Peter Strzok uit het Mueller team is wel een verlies. Hij heeft in een paar uur honderdduizenden mails van Hillary Clinton van de laptop van Wiener doorgespit en daar geen belastende feiten in kunnen vinden. Toch wel geniaal, ik kan niet zo snel lezen.


Heb je gewoon programma's voor. Beetje goed ontwikkelde AI die tekst begrijpend kan lezen zou geen probleem moeten zijn om te (laten) ontwikkelen door de FBI.

Je weet dat er software bestaat die menselijke taal daadwerkelijk begrijpt voor bv geavanceerde helpdesk service. Bv om Adviezen vragen over beleggen in specifieke situaties.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  woensdag 6 december 2017 @ 01:50:16 #102
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175520587
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 01:14 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik zie dat het topic weer bol staat van de samenzweringstheorieën :') Het wordt sommigen blijkbaar wat heet onder de voeten. Om mijn heldin Huckabee Sanders maar eens te quoten: "when you're attacking FBI agents because you're under criminal investigation, you're losing".
Je vergeet een ding of je kijkt enkel naar nieuws outlets die vooral het PeePee dossier recyclen, want de OIG is al 11 maanden bezig de politisering binnen de FBI en de DoJ te onderzoeken en of bepaalde acties of inacties politiek gedreven waren. De bevindingen hiervan worden binnenkort bekend gemaakt. bron
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 woensdag 6 december 2017 @ 04:47:38 #103
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175520950
Ze hebben echt zijn telefoon afgepakt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175520983
George Soros and the Demonization of Philanthropy

Conspiracy theories about him obscure the real concerns about how large-scale giving works today.

quote:
George Soros is an exceptionally busy man, at least according to right-wing conspiracy theorists. Just within the last year, he has been credited with single-handedly funding the Black Lives Matter and Antifa movements, as well as with bankrolling (as a false-flag operation) the white-nationalist rally in Charlottesville against which both of those groups mobilized. Soros has been accused of masterminding Colin Kaepernick’s NFL protest and the Women’s March, and with pulling the strings that led H.R. McMaster, President Donald Trump’s national security adviser, to fire alt-right–aligned staffers. And last week, the supporters of the Alabama Senate candidate Roy Moore alleged that Soros paid women to falsely accuse him of sexual assault.

Soros, of course, has been the subject of intense scrutiny for decades. Ever since he made $1 billion by shorting the British pound in 1992, the power Soros wields over financial markets has loomed large in the public imagination. By the early 2000s, when Soros had become one of the top funders of the Democratic Party—he once declared that he’d willingly trade his entire fortune to prevent President George W. Bush’s reelection, though in the end he only spent $27 million, an unprecedented sum at the time—he also became a partisan target for conservatives.

But it hasn’t been Soros’s financial buccaneering or even his political giving that have featured most prominently in the conspiracies about him. It’s been his philanthropy. Soros has long been one of the leading donors to progressive causes in the United States and is the most generous financial supporter of pro-democracy organizations around the world. And his giving will likely only increase in the years to come. In October, Soros disclosed that over the last few years, he has turned over around $18 billion to the institutions through which he has channeled his philanthropy, the Open Society Foundations (OSF). The enormous gift was met as a confirmation of all the darkest fears stoked by his antagonists. Pointing out that Soros’s foundation would now rank as the second largest behind the Gates Foundation, the right-wing website Breitbart announced the news by referring to OSF as the “Death Star.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175522232
Die hele anti-Soros campagne lijkt me afkomstig te zijn van de broertjes Koch maar over die broertjes houden de complotsites zich heel erg stil terwijl die vele malen meer geld inbrengen en zo invloed kopen.
pi_175522262
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:54 schreef Chewie het volgende:
Die hele anti-Soros campagne lijkt me afkomstig te zijn van de broertjes Koch maar over die broertjes houden de complotsites zich heel erg stil terwijl die vele malen meer geld inbrengen en zo invloed kopen.
De Koch-broers zijn een soort inside joke geworden voor complotwappies. Want inderdaad zijn de Koch's een kwaadaardig gezwel, aangaande het functioneren van de Amerikaanse democratie.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175522280
quote:
6s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:56 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

De Koch-broers zijn een soort inside joke geworden voor complotwappies. Want inderdaad zijn de Koch's een kwaadaardig gezwel, aangaande het functioneren van de Amerikaanse democratie.
Zouden ze niet achter een paar van die sites zitten? Die hele complotwereld is elkaar toch alleen maar aan het herhalen.
  woensdag 6 december 2017 @ 09:03:16 #108
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175522347
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:58 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zouden ze niet achter een paar van die sites zitten? Die hele complotwereld is elkaar toch alleen maar aan het herhalen.
Ze doneren aan redelijk wat libertarische groepen. Ook steken ze veel geld in het verspreiden van onzin over klimaatverandering ("klimaatverandering? welke klimaatverandering?"). Zie bv. hier. Echte conspiracy sites weet ik niet, maar een search op "koch brothers o'keefe" leverde wel de informatie op dat ze kennelijk geld gedoneerd hadden aan o'keefe bv. Zie hier.
  Overall beste user 2022 woensdag 6 december 2017 @ 09:22:49 #109
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175522677
realDonaldTrump twitterde op woensdag 06-12-2017 om 00:13:28 Join me this Friday in Pensacola, Florida at the Pensacola Bay Center! Tickets: https://t.co/zA7SGgWqBE https://t.co/QzFdxQdgAL reageer retweet
Bij welke staat ligt Pensacola in de buurt?

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175522722
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:23 schreef Nintex het volgende:
Goede analyse van een stukje fake news van de MSM.

Uiteindelijk 4 paragrafen herschreven en 3x van headline veranderd

http://www.washingtonexaminer.com/new-york-times-forced-to-heavily-amend-another-supposed-kt-mcfarland-scoop/article/2642586
Kap daar nou eens mee.

De kwaliteitsmedia hebben tenminste het fatsoen om gemaakte fouten te rectificeren. Media waar Trump en zijn aanhang zo groot fan van zijn (Breitbart, Infowars, FOX, The Gateway Pundit, etc) publiceren aan de lopende band onzin zonder ook maar iets te rectificeren.

En dan met het vingertje wijzen naar de 'msm' als zij hun fouten wel herstellen. Flikker toch op.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 06-12-2017 09:39:54 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175522744
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kap daar nou eens mee.

De kwaliteitsmedia hebben tenminste het fatsoen om gemaakte fouten te rectificeren. Media waaraan Trump en zijn aanhang zo groot fan van zijn (Breitbart, Infowars, FOX, The Gateway Pundit, etc) publiceren aan de lopende band onzin zonder ook maar iets te rectificeren.

En dan met het vingertje wijzen naar de 'msm' als zij hun fouten wel herstellen. Flikker toch op.
Dit is tegen dovemansoren gezegd ben ik bang, beste Koos.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175522901
quote:
15s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dit is tegen dovemansoren gezegd ben ik bang, beste Koos.
Uiteraard. Maar daarom moet het nog wel gezegd worden.

Het hoeft hier geen NWS te worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175522939
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 04:47 schreef Ulx het volgende:
Ze hebben echt zijn telefoon afgepakt.
Anno 2017 zijn er drie zekerheden in het leven: de dood, de belasting en de infantiele tweets van Trump.
pi_175523267
Als Trump vandaag inderdaad Jeruzalem als hoofdstad van Israel gaat erkennen, plus de verplaatsing van de Ambassade bekend gaat maken, dan is dat toch wel het eerste echt duidelijke Goede besluit dat hij heeft genomen in deze (naast het stoppen van jachttroffeeen hehe).
pi_175523297
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:10 schreef DeParo het volgende:
Als Trump vandaag inderdaad Jeruzalem als hoofdstad van Israel gaat erkennen, plus de verplaatsing van de Ambassade bekend gaat maken, dan is dat toch wel het eerste echt duidelijke Goede besluit dat hij heeft genomen in deze (naast het stoppen van jachttroffeeen hehe).
De boel lekker op scherp zetten in het Midden-Oosten. Uitstekende actie, inderdaad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175523319
Wat is daar precies goed aan?
pi_175523322
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De boel lekker op scherp zetten in het Midden-Oosten. Uitstekende actie, inderdaad.
Ik denk dat er wel degelijke enige coordinatie met andere Arabische landen aan vooraf is gegaan in deze.
pi_175523330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:14 schreef Chewie het volgende:
Wat is daar precies goed aan?
De status quo wordt doorbroken.
pi_175523337
quote:
Dit begint toch wel dicht bij het script te komen dat half jaar geleden reeds werd geopperd.
  woensdag 6 december 2017 @ 10:15:50 #120
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175523338
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel degelijke enige coordinatie met andere Arabische landen aan vooraf is gegaan in deze.
Aan de reacties te zien is het antwoord daar op: Nee.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_175523341
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

De status quo wordt doorbroken.
En waarom is dat goed?
pi_175523348
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel degelijke enige coordinatie met andere Arabische landen aan vooraf is gegaan in deze.
quote:
Turkije heeft dinsdag gedreigd alle diplomatieke betrekkingen met de Verenigde Staten te verbreken als de Amerikaanse president Trump Jeruzalem als hoofdstad van Israël erkent. Ook de Arabische Liga, de Palestijnse Autoriteit en Saudi-Arabië hebben steen en been geklaagd over Trumps plan.

Bron
Met wie dan precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 6 december 2017 @ 10:16:20 #123
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175523349
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

De status quo wordt doorbroken.
Dat deed WO1 ook.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_175523354
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:15 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Aan de reacties te zien is het antwoord daar op: Nee.
Daarover verschillen de meningen ;).
pi_175523360
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

En waarom is dat goed?
Het kan in ieder geval niet veel slechter worden.
pi_175523368
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het kan in ieder geval niet veel slechter worden.
Je doet ook niet heel erg je best
pi_175523369
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

Met wie dan precies?
Saoedie-Arabie en de GCC landen plus Egypte uiteraard.
pi_175523374
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je doet ook niet heel erg je best
Wie wel.
pi_175523382
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

De status quo wordt doorbroken.
Wat is daar dan precies goed aan?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175523386
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

Saoedie-Arabie en de GCC landen plus Egypte uiteraard.
Volgens de bron van Koos zijn die er toch niet heel erg blij mee.
pi_175523389
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:16 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat deed WO1 ook.
Gelukkig is het niet 100 jaar geleden.
pi_175523394
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat is daar dan precies goed aan?
Zie hierboven.
pi_175523401
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat is daar dan precies goed aan?
Het kan niet slechter ofzo kreeg ik als antwoord, een kinderhand (haha Trump) is snel gevuld???
pi_175523403
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

Volgens de bron van Koos zijn die er toch niet heel erg blij mee.
Publiekelijk zullen ze hun onrust met dit voornemen nog wel even moeten uiten inderdaad.
pi_175523413
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

Saoedie-Arabie en de GCC landen plus Egypte uiteraard.
Oh?

quote:
Saudi Arabia on Tuesday voiced “grave and deep concern” over possible US plans to recognise Jerusalem as Israel’s capital, saying the move could have serious implications for the Palestinian-Israeli conflict.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175523419
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh?

[..]

Dat zullen ze publiekelijk ook wel even moeten zeggen nog. Je kan niet verwachten dat de Arabische landen van de ene op de andere dag veranderen.
pi_175523435
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:18 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zie hierboven.
Sorry, maar ik zie het niet :') Ik zie niet in wat er goed aan is meerdere landen te schofferen om "de status quo te doorbreken".
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175523447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sorry, maar ik zie het niet :') Ik zie niet in wat er goed aan is meerdere landen te schofferen om "de status quo te doorbreken".
Die landen hebben in principe niet zoveel te maken met Israel zou je zeggen, of de Palestijnen, het staat de Amerikanen geheel vrij hun eigen plan te trekken.
pi_175523465
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh?

[..]

Je moet dit eens lezen:

https://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/238805

Het is een rechtse Israelische nieuwssite, populair bij kolonisten, maar wel Goed ingevoerd.
pi_175523477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Die landen hebben in principe niet zoveel te maken met Israel zou je zeggen, of de Palestijnen, het staat de Amerikanen geheel vrij hun eigen plan te trekken.
Natuurlijk staat het de VS vrij om hun eigen plan te trekken. Maar trek dan een zinnig plan. Dit is slechts het opwerpen van weer een barricade voor het bereiken van een vredesovereenkomst.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175523486
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Publiekelijk zullen ze hun onrust met dit voornemen nog wel even moeten uiten inderdaad.
U heeft inside informatie?
  woensdag 6 december 2017 @ 10:25:30 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175523491
och, waarschijnlijk wordt jeruzalem opgeblazen als dit doorgaat, dus wie weet wat voor goeds daar uit komt, of bedoel je dat niet zo?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175523493
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Natuurlijk staat het de VS vrij om hun eigen plan te trekken. Maar trek dan een zinnig plan. Dit is slechts het opwerpen van weer een barricade voor het bereiken van een vredesovereenkomst.
Ze zijn op dit moment echt veel dichter bij een vredesovereenkomst als menigeen denkt. Daarom denk ik dat dit besluit ook allerminst op zichzelf staat.
pi_175523505
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

U heeft inside informatie?
Nee, DeParo doet aan wensdenken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175523516
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

U heeft inside informatie?
Er wordt al maanden geschreven over de hechte banden die Israel op dit moment aan het neerzetten is met Arabische landen, waaronder KSA en Egypte, vooral gericht tegen Iran. Ik denk echt niet dat Israel dat allemaal nu gaat ondermijnen voor een Amerikaanse erkenning van Jeruzalem waar ze uiteindelijk in deze weinig voor zullen kopen.
pi_175523527
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, DeParo doet aan wensdenken.
Simpelweg mijn analyse van het nieuws en ik nodig je uit daarover in het Midden-Oosten topic verder te babbelen.
pi_175523545
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ze zijn op dit moment echt veel dichter bij een vredesovereenkomst als menigeen denkt. Daarom denk ik dat dit besluit ook allerminst op zichzelf staat.
Wat? Ze zijn zo dichtbij een vredesovereenkomst dat de VS die maar even weer wat verderop schuift? Wat is dit voor gebazel? Doe op z'n minst een beetje je best om dit uit te leggen, wat is er precies goed aan dat de VS Jeruzalem erkennen als hoofdstad van Israel?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175523553
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Simpelweg mijn analyse van het nieuws en ik nodig je uit daarover in het Midden-Oosten topic verder te babbelen.
Nee, laat maar. Midden-Oosten zal mij werkelijk een rotzorg zijn. Wat dat betreft gaat Trump ook maar lekker z'n gang. Als het leidt tot meer conflict, dan is dat verder niet mijn probleem.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175523570
Ik moest lachen! McCain doet een oproep voor meer volgers op twitter om zo de 3mil te halen... en verliest er dan gelijk een paar duizend. Geniaal :')
pi_175523572
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, laat maar. Midden-Oosten zal mij werkelijk een rotzorg zijn. Wat dat betreft gaat Trump ook maar lekker z'n gang. Als het leidt tot meer conflict, dan is dat verder niet mijn probleem.
Totdat weer een nieuw conflict tot meer vluchteli- euh sorry, economische gelukszoekers gaat leiden natuurlijk :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175523578
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, laat maar. Midden-Oosten zal mij werkelijk een rotzorg zijn. Wat dat betreft gaat Trump ook maar lekker z'n gang. Als het leidt tot meer conflict, dan is dat verder niet mijn probleem.
Ga je nog meer topics over het Midden-Oosten zien :P.
pi_175523600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Totdat weer een nieuw conflict tot meer vluchteli- euh sorry, economische gelukszoekers gaat leiden natuurlijk :{w
De natuurlijke situatie is dat een dictator aldaar iedereen koest houdt. Vluchtelingen komen hier enkel als die dictators wegvallen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175523622
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Totdat weer een nieuw conflict tot meer vluchteli- euh sorry, economische gelukszoekers gaat leiden natuurlijk :{w
En helaas zijn het dezelfde figuren die hierin vol achter Trump staan, die dan het hardst lopen te schreeuwen. Hoewel DeParo in die zin nog wel meevalt, volgens mij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175523629
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat? Ze zijn zo dichtbij een vredesovereenkomst dat de VS die maar even weer wat verderop schuift? Wat is dit voor gebazel? Doe op z'n minst een beetje je best om dit uit te leggen, wat is er precies goed aan dat de VS Jeruzalem erkennen als hoofdstad van Israel?
Israel en de Arabische staten plus Egypte zijn op dit moment zeer dichtbij het bereiken van een vredesakkoord. Dit alles staat in het teken van het opbouwen van relaties tussen Israel en diezelfde staten tegen Iran als gedeelde vijand. Ik vermoed niet dat Israel dat allemaal op het spel gaat zeggen voor slechts een Amerikaanse erkenning. Ik denk dat ze met die erkenning iets willen bereiken. Misschien dat er beweging komt in de Palestijnse gebieden, misschien moet het leiden tot de val van Abbas, wie zal het zeggen.
pi_175523647
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En helaas zijn het dezelfde figuren die hierin vol achter Trump staan, die dan het hardst lopen te schreeuwen. Hoewel DeParo in die zin nog wel meevalt, volgens mij.
Trump valt mij vies tegen en ik walg van hoe onbezonnen elitair de Amerikaanse samenleving is geworden, helaas moet ik het bij smerige rechtse Republikeinen zoeken om mijn rechtvaardigheid in het Midden-Oosten te zien, tsja.
pi_175523782
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

Israel en de Arabische staten plus Egypte zijn op dit moment zeer dichtbij het bereiken van een vredesakkoord. Dit alles staat in het teken van het opbouwen van relaties tussen Israel en diezelfde staten tegen Iran als gedeelde vijand. Ik vermoed niet dat Israel dat allemaal op het spel gaat zeggen voor slechts een Amerikaanse erkenning. Ik denk dat ze met die erkenning iets willen bereiken. Misschien dat er beweging komt in de Palestijnse gebieden, misschien moet het leiden tot de val van Abbas, wie zal het zeggen.
Dus het is slechts een vermoeden dat je hebt? Das niet echt veel reden tot juichen dan....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175523821
Gelukkig gaat Kusher vrede sluiten in het M.O.. Zo moeilijk schijnt dat volgens Trumpf allemaal niet te zijn. ( :') )
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 6 december 2017 @ 10:48:34 #158
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175523854
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dus het is slechts een vermoeden dat je hebt? Das niet echt veel reden tot juichen dan....
Chaos in het Midden Oosten, altijd een verbetering.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 6 december 2017 @ 10:49:12 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175523863
dus een all out war tegen Iran.... dat gaat gezellig worden in die regio
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175523952
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:48 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Chaos in het Midden Oosten, altijd een verbetering.. :')
Ik snap het niet, maar dat zal wel aan mij liggen dan :') En waarom zo veel mensen hellbent zijn op een conflict met Iran ontgaat me al helemaal.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175523984
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dus het is slechts een vermoeden dat je hebt? Das niet echt veel reden tot juichen dan....
Gebaseerd op daadwerkelijke ontwikkelingen, ik zie dat wel degelijk als een reden tot juichen, want dat zal de Palestijnen dwingen onder Arabisch leiderschap een akkoord met Israel te tekenen.
  Overall beste user 2022 woensdag 6 december 2017 @ 10:57:48 #162
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175524006
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:54 schreef Barbusse het volgende:
En waarom zo veel mensen hellbent zijn op een conflict met Iran ontgaat me al helemaal.
Ex-vriend van de VS. De VS pikt dat nooit. Zie Panama. Zie Bermuda. Zie Cuba.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175524071
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Gebaseerd op daadwerkelijke ontwikkelingen, ik zie dat wel degelijk als een reden tot juichen, want dat zal de Palestijnen dwingen onder Arabisch leiderschap een akkoord met Israel te tekenen.
Toch wel weer sneu dat de Palestijnen weer aan het kortste eind zouden moeten trekken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175524116
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Gebaseerd op daadwerkelijke ontwikkelingen, ik zie dat wel degelijk als een reden tot juichen, want dat zal de Palestijnen dwingen onder Arabisch leiderschap een akkoord met Israel te tekenen.
Een gewongen akkoord is een slecht akkoord.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ex-vriend van de VS. De VS pikt dat nooit. Zie Panama. Zie Bermuda. Zie Cuba.
Ja, de VS klinkt in dit soort gevallen altijd wel als de psycho obsessive ex....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175524118
quote:
13s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Toch wel weer sneu dat de Palestijnen weer aan het kortste eind zouden moeten trekken.
Ik denk niet dat dit het geval is, ik snap best dat mensen ook enige sympathie hebben voor de Palestijnse zaak, maar feit blijft wel dat Palestijnen ook al jarenlang worden gegijzeld door hun eigen politieke leiding. Zelfs al hadden ze leiders die tot akkoorden met Israel probeerden te komen dan waren er altijd wel weer facties die dit ondermijnden of op welke manier dan ook probeerden te voorkomen vanwege ideologische redenen of puur om hun eigen populariteit op te krikken. Het gevolg nu is een vrijwel eindeloze status quo. Een akkoord dat hier mogelijk uit kan komen biedt de Palestijnen in iede geval de ruimte, eindelijk, om een eigen staat op te bouwen. Het geeft ze de vrijheid om te reizen en hun eigen land in te vullen. Om hun identiteit niet alleen af te laten hangen van een voortdurende strijd met de buurman.
pi_175524130
quote:
13s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Een gewongen akkoord is een slecht akkoord.
Dat ligt echt volledig aan de context kan je niet zeggen.
pi_175524161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit het geval is, ik snap best dat mensen ook enige sympathie hebben voor de Palestijnse zaak, maar feit blijft wel dat Palestijnen ook al jarenlang worden gegijzeld door hun eigen politieke leiding. Zelfs al hadden ze leiders die tot akkoorden met Israel probeerden te komen dan waren er altijd wel weer facties die dit ondermijnden of op welke manier dan ook probeerden te voorkomen vanwege ideologische redenen of puur om hun eigen populariteit op te krikken. Het gevolg nu is een vrijwel eindeloze status quo. Een akkoord dat hier mogelijk uit kan komen biedt de Palestijnen in iede geval de ruimte, eindelijk, om een eigen staat op te bouwen. Het geeft ze de vrijheid om te reizen en hun eigen land in te vullen. Om hun identiteit niet alleen af te laten hangen van een voortdurende strijd met de buurman.
Ik ben voor, maar dan moeten die Kolonisten op de westbank ook niet huilen als ze vriendelijk wordt gevraagd op te rotten.
Het is dan ook wel een 'beetje jammer' dat hun halve gebied is opgeslokt door kolonisten die niet van plan zijn weg te gaan en waarschijnlijk zelfs een boel steun krijgen vanuit de rechts conservatieve hoek in Israël.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175524187
Er wordt al eeuwen gevochten om Jeruzalem door Joden, Christenen en Moslims en nu lijkt het Trump een goed idee dat vuurtje weer eens op te stoken, er zijn blijkbaar nog niet genoeg spanningen in de wereld.
pi_175524201
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik ben voor, maar dan moeten die Kolonisten op de westbank ook niet huilen als ze vriendelijk wordt gevraagd op te rotten.
Het is dan ook wel een 'beetje jammer' dat hun halve gebied is opgeslokt door kolonisten die niet van plan zijn weg te gaan en waarschijnlijk zelfs een boel steun krijgen vanuit de rechts conservatieve hoek in Israël.
Ik zie geen akkoord waarbij de kolonisten niet een groot gedeelte moeten opgeven, sommige nederzettingen zullen vermoedelijk blijven (de oudste en meest gevestigde), maar daar zullen land swaps voor worden gebruikt om de Palestijnsen te compenseren.
pi_175524239
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik zie geen akkoord waarbij de kolonisten niet een groot gedeelte moeten opgeven, sommige nederzettingen zullen vermoedelijk blijven (de oudste en meest gevestigde), maar daar zullen land swaps voor worden gebruikt om de Palestijnsen te compenseren.
Kortom, that is not going to happen. Dus je gedroomde akkoord zal ook nog tientallen jaren op zich laten wachten als het uberhaubt al van komt en Trump's laatste move zal daar ook geen dag vanaf snoepen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175524265
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Kortom, that is not going to happen. Dus je gedroomde akkoord zal ook nog tientallen jaren op zich laten wachten als het uberhaubt al van komt en Trump's laatste move zal daar ook geen dag vanaf snoepen.
Hoezo zou dat niet gebeuren?
pi_175524277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat ligt echt volledig aan de context kan je niet zeggen.
Ik denk eerder dat jij de tegenstrijdigheid van een "gedwongen" akkoord niet helemaal begrijpt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175524300
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij de tegenstrijdigheid van een "gedwongen" akkoord niet helemaal begrijpt.
Zoals ik al zei ligt dat volledig aan de context, de realiteit is nu eenmaal dat het Palestijnse leiderschap niet zo eensgezind is, en behoorlijk afhankelijk zelfs van andere Arabische landen.
pi_175524304
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hoezo zou dat niet gebeuren?
Omdat er geen kolonist is die zich vrijwillig uit zijn huis zal laten zetten omwille een akkoord met de Palestijnen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175524318
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Omdat er geen kolonist is die zich vrijwillig uit zijn huis zal laten zetten omwille een akkoord met de Palestijnen.
Die flikkeren ze er gewoon uit. Dat hebben ze al eens eerder gedaan overigens.
pi_175524350
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Die flikkeren ze er gewoon uit. Dat hebben ze al eens eerder gedaan overigens.
Het gaat om iets van 400k mensen, dat kan nog vrij lastig worden dus.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175524355
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zoals ik al zei ligt dat volledig aan de context, de realiteit is nu eenmaal dat het Palestijnse leiderschap niet zo eensgezind is, en behoorlijk afhankelijk zelfs van andere Arabische landen.
Dan nog, de Palestijnen "dwingen" tot een akkoord is vragen om een akkoord welke binnen afzienbare tijd niet nageleefd zal worden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175524367
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het gaat om iets van 400k mensen, dat kan nog vrij lastig worden dus.
Die vrijwel allemaal hardcore zionist zijn ook nog eens :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175524381
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die vrijwel allemaal hardcore zionist zijn ook nog eens :')
En die ook nog eens flinke steun krijgen vanuit conservatieve hoek.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 6 december 2017 @ 11:21:43 #180
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175524385
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik snap het niet, maar dat zal wel aan mij liggen dan :') En waarom zo veel mensen hellbent zijn op een conflict met Iran ontgaat me al helemaal.
dit:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175524386
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het gaat om iets van 400k mensen, dat kan nog vrij lastig worden dus.
Maar zoals gezegd gaan die ook niet allemaal weg. De grootste nederzettingen zullen waarschijnlijk blijven staan.
pi_175524410
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar zoals gezegd gaan die ook niet allemaal weg. De grootste nederzettingen zullen waarschijnlijk blijven staan.
Op Palestijns land. Jazeker, zo erkent de VS een 2 staten oplossing voor dit conflict.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175524429
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die vrijwel allemaal hardcore zionist zijn ook nog eens :')
Integendeel. Het is vrij evenredig verdeeld. Ongeveer 1/3 is hardcore kolonist kan je zeggen, ongeveer 1/3 woont daar om religieuze redenen en wil desnoods in een Palestijnse staat blijven wonen om in de voor hun belangrijke Joods religieuze plek te blijven (vaak Joden die er al ver voor de staat Israel zaten), en de overige 1/3 zijn Israeliers die er om economische motieven wonen, de woon- en leefkosten zijn in nederzettingen vele malen lager dan in de grote steden in de rest van het land. Dat is een groot probleem dat steeds meer Israeliers van allerlei soorten en maten naar de nederzettingen heeft gedreven de afgelopen jaren in deze.
pi_175524432
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:21 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

dit: [ afbeelding ]
Bijzonder cynisch is het allemaal wel ja.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175524444
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Op Palestijns land. Jazeker, zo erkent de VS een 2 staten oplossing voor dit conflict.
Een akkoord zal bepalen wat in dat geval Palestijns land is en wat Israelisch land is in dit geval.
  woensdag 6 december 2017 @ 11:27:18 #186
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175524503
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bijzonder cynisch is het allemaal wel ja.
Zeg maar gerust dat alle politieke beslissingen van de Trump regering puur op hebzucht drijven.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175524543
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:27 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zeg maar gerust dat alle politieke beslissingen van de Trump regering puur op hebzucht drijven.
Yep.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175524568
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een akkoord zal bepalen wat in dat geval Palestijns land is en wat Israelisch land is in dit geval.
En als het een gedwongen akkoord is, is er in ieder geval 1 partij die niet blij gaat zijn met dat akkoord.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175524742
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En als het een gedwongen akkoord is, is er in ieder geval 1 partij die niet blij gaat zijn met dat akkoord.
Als je dit conflict een beetje had begrepen dan had je kunnen weten dat dit niet zoveel uit zal maken.
pi_175525007
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als je dit conflict een beetje had begrepen dan had je kunnen weten dat dit niet zoveel uit zal maken.
Daarom gooit de VS dus nog maar wat meer olie op het vuur. Duidelijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175525154
Maar is dat Midden Oosten geneuzel nou trump of GOP policy? In het laatste geval maakt het dus niet uit wie er president is..... dat vind ik het schandalige van deze situatie. Nou kun je heel lang discussiëren over het midden oosten maar uitholling van de middenklasse en deregulering van allerhande zaken lost niet op met het vertrek van trump. Het wordt hooguit iets fatsoenlijker gebracht.
pi_175525175
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daarom gooit de VS dus nog maar wat meer olie op het vuur. Duidelijk.
Je kan mijn analyse hierboven teruglezen indien interesse.
  woensdag 6 december 2017 @ 12:00:47 #193
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_175525196
Nee, maar ik snap hem al. Toen Trump zei: "From this day forward, it's going to be America First", toen bedoelde hij dat de VS zich juist nog meer gaat bemoeien met internationale conflicten, en dat het desnoods maar het harde hand zijn zin door zal drukken.

Duidelijk! Ik had het gewoon even verkeerd begrepen. Het is maar net in welke context je zijn uitspraken interpreteert natuurlijk.
pi_175525216
Ik vind het eigenlijk wel opvallend dat er nog geen links gemaakt worden tussen Trump en de geheime Joodse overheersers van de wereld door alle complottheoristen. Normaal gesproken zijn ze er als de kippen bij als de Joden ergens een voordeeltje vandaan halen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175525249
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:58 schreef Freak188 het volgende:
Maar is dat Midden Oosten geneuzel nou trump of GOP policy? In het laatste geval maakt het dus niet uit wie er president is..... dat vind ik het schandalige van deze situatie. Nou kun je heel lang discussiëren over het midden oosten maar uitholling van de middenklasse en deregulering van allerhande zaken lost niet op met het vertrek van trump. Het wordt hooguit iets fatsoenlijker gebracht.
Trump en sommige hardliners in GOP. Dit voorstel komt nog uit het Clinton tijdperk, maar zelfs onder Bush jr. werd het iedere keer vooruitgeschoven omdat men de mogelijke implicaties inzag.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175525268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je kan mijn analyse hierboven teruglezen indien interesse.
Ik ben het niet eens met je analyse.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175525370
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met je analyse.
Dat mag. Ik ben wel benieuwd naar je argumenten want dan heb ik iets om op te reageren ;).
pi_175525521
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Gebaseerd op daadwerkelijke ontwikkelingen, ik zie dat wel degelijk als een reden tot juichen, want dat zal de Palestijnen dwingen onder Arabisch leiderschap een akkoord met Israel te tekenen.
Ik zie een akkoord door deze beslissing van Trump juist helemaal niet meer tot stand komen. De positie van de VS als onderhandelaar is definitief verleden tijd als men zo partij kiest voor Israël. Het uitgangspunt van de onderhandelingen is ook al moeilijker geworden na deze stap doordat voor het onderhandelen de regels al zijn aangepast.
pi_175525557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:10 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat mag. Ik ben wel benieuwd naar je argumenten want dan heb ik iets om op te reageren ;).
Ik zie geen enkel voordeel in dat de VS Jeruzalem erkent als hoofdstad en de ambassade wilt verhuizen uit Tel Aviv. Gewoon geen enkele, voor niemand. Het is gewoon landen schofferen, niets meer en niets minder. De reacties van zowel vriend als vijand niet meegekregen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175525625
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:17 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik zie een akkoord door deze beslissing van Trump juist helemaal niet meer tot stand komen. De positie van de VS als onderhandelaar is definitief verleden tijd als men zo partij kiest voor Israël. Het uitgangspunt van de onderhandelingen is ook al moeilijker geworden na deze stap doordat voor het onderhandelen de regels al zijn aangepast.
Wat betreft de positie van de VS als onderhandelaar was dat met Trump en zijn bezoek aan KSA al verleden tijd. De rollen zijn nu veranderd, Amerika levert steun, de Arabische bondgenoten leiden de dans. De Arabische staten hebben bovendien de laatste maanden de Palestijnen flink gepushed om tot een akkoord met Israel te komen en tot dusverre is daar weinig van terecht gekomen in deze, de toenadering met de Arabische staten gaat Israel echt niet op het spel zetten om alleen een Amerikaanse erkenning te krijgen, ik denk dat er meer achter zit in de vorm van Abbas onder druk zetten. Als hij nu overgaat tot geweld zou dat zijn positie kunnen verzwakken op de lange duur. Ik ben erg benieuwd maar misschien moeten we even een Israelische reactie afwachten.
  Overall beste user 2022 woensdag 6 december 2017 @ 12:22:34 #201
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175525642
Ik zie ook geen enkel nut. Maar goed. Trump hoopt misschien op wat aanslagen in de VS wegens dit, zodat hij de sterke man kan uithangen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 6 december 2017 @ 12:23:52 #202
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175525678
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175525748
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:22 schreef Ulx het volgende:
Ik zie ook geen enkel nut. Maar goed. Trump hoopt misschien op wat aanslagen in de VS wegens dit, zodat hij de sterke man kan uithangen.
quote:
The region is braced for the prospect of unrest in anticipation of the declaration, due at 1pm in Washington, and US embassies around the world have been advised by the state department to bolster their security.

US government employees have been told to avoid Jerusalem’s Old City and the West Bank until further notice.
https://www.theguardian.c(...)-embassy-white-house
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175525761
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zie geen enkel voordeel in dat de VS Jeruzalem erkent als hoofdstad en de ambassade wilt verhuizen uit Tel Aviv. Gewoon geen enkele, voor niemand. Het is gewoon landen schofferen, niets meer en niets minder. De reacties van zowel vriend als vijand niet meegekregen?
Landen schofferen, ik vraag me nog altijd af wat die andere landen er nou precies mee te maken hebben, Palestijnen ok, maar landeren schofferen, kom op zeg. Je legt veel te veel belang bij de rol van die andere landen.
pi_175525812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

Landen schofferen, ik vraag me nog altijd af wat die andere landen er nou precies mee te maken hebben, Palestijnen ok, maar landeren schofferen, kom op zeg. Je legt veel te veel belang bij de rol van die andere landen.
Ho ho, jij begon met die landen een grote rol toe te dichtten inzake de onderhandelingen. Dan kun je nu opeens hun reacties en mening niet zomaar weg gaan cijferen he?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175525827
Het staat je vrij om op de link te klikken die ik in post #203 plaatste natuurlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175525866
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat betreft de positie van de VS als onderhandelaar was dat met Trump en zijn bezoek aan KSA al verleden tijd. De rollen zijn nu veranderd, Amerika levert steun, de Arabische bondgenoten leiden de dans. De Arabische staten hebben bovendien de laatste maanden de Palestijnen flink gepushed om tot een akkoord met Israel te komen en tot dusverre is daar weinig van terecht gekomen in deze, de toenadering met de Arabische staten gaat Israel echt niet op het spel zetten om alleen een Amerikaanse erkenning te krijgen, ik denk dat er meer achter zit in de vorm van Abbas onder druk zetten. Als hij nu overgaat tot geweld zou dat zijn positie kunnen verzwakken op de lange duur. Ik ben erg benieuwd maar misschien moeten we even een Israelische reactie afwachten.
Abbas gaat niet over tot geweld maar die zal bepaalde Palestijnen en andere terroristen niet van geweld af kunnen houden. De leiders kunnen praten wat ze willen maar de sfeer onder de bevolking hebben ze niet in de hand.
pi_175525875
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ho ho, jij begon met die landen een grote rol toe te dichtten inzake de onderhandelingen. Dan kun je nu opeens hun reacties en mening niet zomaar weg gaan cijferen he?
Als je opmerking betrekking heeft op de onderhandelingen ok, maar dan zou het Israel net zo hard schofferen als die andere landen, aangezien je het ook al eerder zei vermoed ik dat je meer verwijst naar een algemeen sentiment onder die landen ongeacht de onderhandelingen.
pi_175525901
Ik ben bang dat Trump denkt dat als hij als grote leider van de VS maar een beslissing neemt dat iedereen zich daarin wel zal schikken. Hij zal wel zeer verbaasd zijn als mensen boos worden.
pi_175525918
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Abbas gaat niet over tot geweld maar die zal bepaalde Palestijnen en andere terroristen niet van geweld af kunnen houden. De leiders kunnen praten wat ze willen maar de sfeer onder de bevolking hebben ze niet in de hand.
Ik heb net een analyse in het 'Politieke Ontwikkelingen in het Midden Oosten'-topic (POL) geplaatst waarbij juist wordt gezegd dat het Abbas zelf is die geweld zal toestaan wanneer het op Jeruzalem aankomt en de positie van deze stad. De sfeer onder de bevolking hebben ze niet helemaal in de hand, maar de sociaal-economische omstandigheden voor Palestijnen zijn wel met sprongen vooruit gegaan (op de Westelijke Jordaanoever althans) de afgelopen jaren. Ik denk dat er wel degelijk spanningen gaan komen, dat bestrijd ik niet, de vraag is ten eerste tegen wie gericht (het is immers geen Israel besluit in deze) en ten tweede wat voor effect dit zal hebben op de Palestijnen zelf. Het is immers Abbas geweest die dit niet had kunnen voorkomen, en dat zal zijn positie niet zekerder maken, als hij nu de 'krachtige' leider gaat spelen en geweld toestaat dan zal dat weer van een andere kant zijn positie ondermijnen. Ik ben dus erg benieuwd.
  woensdag 6 december 2017 @ 12:38:26 #212
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175525982
Zelfs met het hele Israel gebeuren blijven Trump-supporters al zijn vremde keuzes geweldig vinden.

Ik ben benieuwd als hij hen gaat bevelen hun broek uit te doen en voorover te bukken. #Theytoo
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_175526000
Ondertussen is Roy Moore (remember him?) nog steeds druk doende Alabamese normen en waarden naar de Senaat te brengen:
MooreSenate twitterde op woensdag 06-12-2017 om 03:30:28 I think they're afraid I'm going to take Alabama values to Washington and I can't wait. #ALsen reageer retweet
TheNettieRhodes twitterde op woensdag 06-12-2017 om 08:23:23 Alabamas ranks…#47 in Healthcare #47 in Education #45 in Economy #42 in Crime/Corrections #42 in Government #50 in Infant Mortality #49 in Obesity... Which of these are you wanting to bring? Plus you can’t keep a job. reageer retweet
pi_175526114
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ga weg.
I second this motion.

Draag serieus bij of draag uzelve elderswaarts.
  woensdag 6 december 2017 @ 12:48:03 #215
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175526185
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat zullen ze publiekelijk ook wel even moeten zeggen nog. Je kan niet verwachten dat de Arabische landen van de ene op de andere dag veranderen.
Ze kunnen altijd nog de oliekraan dichtgooien. Misschien rekent Trump hierop, dan kan hij de productie in Texas gaan opschroeven.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 6 december 2017 @ 12:49:21 #216
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175526221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:30 schreef Refragmental het volgende:
Ik moest lachen! McCain doet een oproep voor meer volgers op twitter om zo de 3mil te halen... en verliest er dan gelijk een paar duizend. Geniaal :')
McCain is het niet in dank afgenomen dat hij zijn achterban met die Tax bill heeft belazerd.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 6 december 2017 @ 13:00:59 #217
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175526401
Toch is McCain best lekker. Hmmmm, ik word nooit belazerd door McCain.



Sorry, ik heb honger en kon het niet laten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 6 december 2017 @ 13:07:05 #218
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175526496
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:00 schreef Vis1980 het volgende:
Toch is McCain best lekker. Hmmmm, ik word nooit belazerd door McCain.

[ afbeelding ]

Sorry, ik heb honger en kon het niet laten.
Heb je ze wel eerst gebakken?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 6 december 2017 @ 13:09:09 #219
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175526544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat machtige leger heeft vrij weinig in te brengen tegen terrorisme en grote economische problemen als het midden-oosten conflict escaleert. Met Trump moeten ze toch al oppassen dat hun economie over vier jaar niet helemaal op zijn gat ligt en het leger onbetaalbaar is geworden door de torenhoge staatsschuld.
Daar heb je een goed punt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175526689
And now for something completely different...

Pennsylvaniaanse Republikein doodsbang voor homo te worden aangezien
quote:
During a meeting of a House committee, chaired by Republican state Rep. Daryl Metcalfe, Democratic state Rep. Matt Bradford of Montgomery County was discussing a bill on land use when he gently - and very briefly - laid a hand on Metcalfe’s arm.

"Representative Bradford," Metcalfe said after being touched. "Look, I’m a heterosexual. I have a wife, I love my wife. I don’t like men, as you might. But stop touching me all the time."

Surprised by the reaction, Bradford began laughing - as did several of their colleagues.

Metcalfe continued: "It’s like, keep your hands to yourself. Like, if you want to touch somebody, you have people on your side of the aisle that might like it. I don’t."

"Initially, I was shocked. You could have knocked me over with a feather," Bradford told HuffPost, describing himself as "a typical suburban Dem, with a wife and four kids".

Metcalfe’s anti-gay views are no secret. In 2013, he invoked a legislative rule to keep openly gay Democratic Rep. Brian Sims from talking about the Supreme Court’s gay marriage ruling, because Sims’ words would have been "an open rebellion against Almighty God and God’s word."
Rare jongens, die "Christenen". :P
  woensdag 6 december 2017 @ 13:23:10 #221
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175526827
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:17 schreef brokjespoes het volgende:
And now for something completely different...

Pennsylvaniaanse Republikein doodsbang voor homo te worden aangezien

[..]

Rare jongens, die "Christenen". :P
Subtitel: This is not satire. :D
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175526909
Yep, very subtiel. ;) :D

Vooral dat "stop touching me all the time" roept best wel vraagtekens op... Hallucinatie? Wensdroom wellicht? :P
  woensdag 6 december 2017 @ 13:29:22 #223
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_175526980
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:39 schreef brokjespoes het volgende:
Ondertussen is Roy Moore (remember him?) nog steeds druk doende Alabamese normen en waarden naar de Senaat te brengen:
MooreSenate twitterde op woensdag 06-12-2017 om 03:30:28 I think they're afraid I'm going to take Alabama values to Washington and I can't wait. #ALsen reageer retweet
Whehe, zouden we dan toch in een simulatie leven?
  woensdag 6 december 2017 @ 13:32:16 #224
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175527044
quote:
9s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:29 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Whehe, zouden we dan toch in een simulatie leven?
Krijgen ze in het congres een créche misschien?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175527066
Of een ballenbak. :P
  woensdag 6 december 2017 @ 13:48:16 #226
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175527443
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:33 schreef brokjespoes het volgende:
Of een ballenbak. :P
daar zal Trump zich wel in thuis voelen:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 6 december 2017 @ 13:49:59 #227
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175527493
quote:
9s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:29 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Whehe, zouden we dan toch in een simulatie leven?
Alabama Pizza?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175527536
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:48 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

daar zal Trump zich wel in thuis voelen:
Krijg ook steeds meer het idee dat deze persiflage van Trump eigenlijk veel te realistisch is.
  woensdag 6 december 2017 @ 13:52:48 #229
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175527573
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Krijg ook steeds meer het idee dat deze persiflage van Trump eigenlijk veel te realistisch is.
wie zegt dat dit een persiflage is??.. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175527697
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:48 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

daar zal Trump zich wel in thuis voelen:
"Whether it's a real video, the threat is real," aldus Sarah Huckabee Sanders
  woensdag 6 december 2017 @ 14:00:16 #231
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_175527774
Hebben we al een officiële reactie op the Women (Persons) of the Year?
pi_175527935
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:00 schreef Nibb-it het volgende:
Hebben we al een officiële reactie op the Women (Persons) of the Year?
Persons of the year: The silence breakers.

Ik denk niet dat Trump hier op gaat reageren... :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175528030
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Persons of the year: The silence breakers.

Ik denk niet dat Trump hier op gaat reageren... :P
En ik denk , dat trump hier níet op gaat reageren.

Wíj denken, trump denkt niét. 8)7

# flauw, ik geef het toe.
pi_175528116
Toch jammer dat het niet Mueller is geworden. Dan had ik me de ballen uit mijn broek gelachen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175528133
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk niet dat Trump hier op gaat reageren... :P
"Just saw the failing Time's "Women of the year" (subcategory). They're still keeping a big, big secret if your favorite president (me) will be MAN of the year. #MAGA"
  woensdag 6 december 2017 @ 14:17:49 #236
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175528166
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:12 schreef AnneX het volgende:

[..]

En ik denk , dat trump hier níet op gaat reageren.

Wíj denken, trump denkt niét. 8)7

# flauw, ik geef het toe.
Hij had al een plekje op de muur vrijgelaten. Nu moet hij een ander plaatje kiezen..
en hij heeft er genoeg gemaakt:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175528170
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:15 schreef BlackLining het volgende:
Toch jammer dat het niet Mueller is geworden. Dan had ik me de ballen uit mijn broek gelachen.
_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:16 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

"Just saw failing Times' "Women of the year" (subcategory). They're still keeping a big, big secret if your favorite president (me) will be MAN of the year. #MAGA"
#sad ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175528206
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:39 schreef brokjespoes het volgende:
Ondertussen is Roy Moore (remember him?) nog steeds druk doende Alabamese normen en waarden naar de Senaat te brengen:
MooreSenate twitterde op woensdag 06-12-2017 om 03:30:28 I think they're afraid I'm going to take Alabama values to Washington and I can't wait. #ALsen reageer retweet
TheNettieRhodes twitterde op woensdag 06-12-2017 om 08:23:23 Alabamas ranks…#47 in Healthcare #47 in Education #45 in Economy #42 in Crime/Corrections #42 in Government #50 in Infant Mortality #49 in Obesity... Which of these are you wanting to bring? Plus you can’t keep a job. reageer retweet
[ afbeelding ]
Alabama values :') Die man durft het niet eens aan om het debat aan te gaan. Zijn dat dan Alabama values?
pi_175528225
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:15 schreef BlackLining het volgende:
Toch jammer dat het niet Mueller is geworden. Dan had ik me de ballen uit mijn broek gelachen.
Don't worry. Jullie hebben allebei nog jaaaaaaren de tijd! :Y
  woensdag 6 december 2017 @ 14:20:49 #240
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175528258
Jeuj. Goed verwacht dat het #metoo zou worden. Niet dat het nou zo heel moeilijk was om aan te zien komen...
pi_175528310
Zou Moore persoonlijk hebben meegeholpen aan de infant mortality ranking van Alabama?
  woensdag 6 december 2017 @ 14:23:32 #242
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175528338
quote:
11s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:22 schreef Chewie het volgende:
Zou Moore persoonlijk hebben meegeholpen aan de infant mortality ranking van Alabama?
indirect wel (nee niet door ze te verkrachten), maar 47% van kinderen onder de 5 leeft daar onder de armoedegrens.. mede door het #prolife
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175528379
quote:
3s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:23 schreef Re het volgende:

[..]

indirect wel (nee niet door ze te verkrachten), maar 47% van kinderen onder de 5 leeft daar onder de armoedegrens.. mede door het #prolife
Dat kan hoger, zei de GOP.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175528559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jeuj. Goed verwacht dat het #metoo zou worden. Niet dat het nou zo heel moeilijk was om aan te zien komen...
Het is ook indrukwekkend, als je het Time verhaal hebt gelezen met alle individuele ervaringen in éen historisch mondiaal overzicht. -O-
  Overall beste user 2022 woensdag 6 december 2017 @ 14:33:24 #245
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175528605
Jammer dat de slachtoffers van Kevin Spacey dan ook niet op de cover staan. Dat is een gemiste kans.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 6 december 2017 @ 14:34:28 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175528635
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:33 schreef Ulx het volgende:
Jammer dat de slachtoffers van Kevin Spacey dan ook niet op de cover staan. Dat is een gemiste kans.
of een rukkende CK
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 woensdag 6 december 2017 @ 14:36:25 #247
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175528676
Zijn dat eigenlijk opgegroeide winkelcentrakids uit Alabama?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175528829
quote:
3s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:23 schreef Re het volgende:

[..]

indirect wel (nee niet door ze te verkrachten), maar 47% van kinderen onder de 5 leeft daar onder de armoedegrens.. mede door het #prolife
En maar roepen hier dat ongelijkheid in de VS geen probleem is :N
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175528833
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Koos, nog even dit artikel, vind je vast interessant:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)oedi-arabie-a1583551
pi_175528879
quote:
3s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:23 schreef Re het volgende:

[..]

indirect wel (nee niet door ze te verkrachten), maar 47% van kinderen onder de 5 leeft daar onder de armoedegrens.. mede door het #prolife
Mooi altijd dat het prolife-idee ophoudt zodra je naar buiten bent gekropen :D Gristenen :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 woensdag 6 december 2017 @ 14:47:04 #251
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175528896
'Holy crap': Experts find tax plan riddled with glitches

quote:
Republicans’ tax-rewrite plans are riddled with bugs, loopholes and other potential problems that could plague lawmakers long after their legislation is signed into law.

Some of the provisions could be easily gamed, tax lawyers say. Their plans to cut taxes on “pass-through” businesses in particular could open broad avenues for tax avoidance.

Others would have unintended results, like a last-minute decision by the Senate to keep the alternative minimum tax, which was designed to make sure wealthy people and corporations don't escape taxes altogether. For many businesses, that would nullify the value of a hugely popular break for research and development expenses.

Some provisions are so vaguely written they leave experts scratching their heads, like a proposal to begin taxing the investment earnings of rich private universities’ endowments. The legislation H.R. 1 (115) doesn’t explain what’s considered an endowment, and some colleges have more than 1,000 accounts.

In many cases, Republicans are giving taxpayers little time to adjust to sometimes major changes in policy. An entirely new international tax regime, one experts are still trying to parse, would go into effect Jan. 1, only days after lawmakers hope to push the plan through Congress.

“The more you read, the more you go, ‘Holy crap, what’s this?'” said Greg Jenner, a former top tax official in George W. Bush’s Treasury Department. “We will be dealing with unintended consequences for months to come because the bill is moving too fast.”

Some liken it to when Democrats rushed the Affordable Care Act through Congress and ended up with scads of legislative snafus. Republicans have not allowed Democrats to fix the health care law, and some say the GOP can expect payback when it tries to address problems with its tax plan.[....]
Whoepsie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175529266
Trump heeft het druk! :o

Trumps advocaat Marc Kasowitz: "Trump is 24/7 bezig met president zijn en mag dus niet worden afgeleid met rechtszaken."

Mariann Wang (advocaat van 1 van de vrouwen die door Trump ongewenst zijn betast): "Dan gaan we toch verder in Mar-a-Lago?" (Ba-dum-tsssssss. :P )

meer: https://www.politico.com/(...)it-contestant-280989
  Overall beste user 2022 woensdag 6 december 2017 @ 15:08:16 #253
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175529331
:D :P
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 6 december 2017 @ 15:24:43 #254
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175529655
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:15 schreef BlackLining het volgende:
Toch jammer dat het niet Mueller is geworden. Dan had ik me de ballen uit mijn broek gelachen.
Volgend jaar
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175529883
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:04 schreef brokjespoes het volgende:
Trump heeft het druk! :o

Trumps advocaat Marc Kasowitz: "Trump is 24/7 bezig met president zijn en mag dus niet worden afgeleid met rechtszaken."

Mariann Wang (advocaat van 1 van de vrouwen die door Trump ongewenst zijn betast): "Dan gaan we toch verder in Mar-a-Lago?" (Ba-dum-tsssssss. :P )

meer: https://www.politico.com/(...)it-contestant-280989
Ben benieuwd of de rechtszaak doorgang zal vinden.. Best een lang lijstje dit: The Trump allegations
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175530535
Geen idee waarom maar het moest er even uit blijkbaar :X

realDonaldTrump twitterde op woensdag 06-12-2017 om 16:00:03 MAKE AMERICA GREAT AGAIN! reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175530649
quote:
6s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:10 schreef Kijkertje het volgende:
Geen idee waarom maar het moest er even uit blijkbaar :X

realDonaldTrump twitterde op woensdag 06-12-2017 om 16:00:03 MAKE AMERICA GREAT AGAIN! reageer retweet
Moest even testen of zijn gsm het nog deed kennelijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 woensdag 6 december 2017 @ 16:47:19 #258
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175531207
De overwinningsroep van een buidelbaviaan die zijn concurrent heeft verslagen in de race voor een lekker hapje termieten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175531993
Hé, nu wel een Tweet over de branden in California. Toen die hele staat in de fik stond een paar maanden terug heeft hij er geen woord aan vuil gemaakt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 6 december 2017 @ 18:52:30 #260
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_175533150
Flake(y) heeft 100 dollar gedoneerd aan Jones, de tegenstander van Roy Moore in Alabama. Dit om de pedofilie van Moore af te keuren. Country over party, zoals op de cheque staat.
Géén kloon van tvlxd!
pi_175533190
Franken is nu echt Done.
pi_175533196
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:52 schreef Montov het volgende:
Flake(y) heeft 100 dollar gedoneerd aan Jones, de tegenstander van Roy Moore in Alabama. Dit om de pedofilie van Moore af te keuren. Country over party, zoals op de cheque staat.
Was er vandaag nog 1 die openlijk partij koos voor Jones binnen RNC, even naam kwijt.
pi_175533293
quote:
7s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:54 schreef skysherrif het volgende:
Franken is nu echt Done.
Met een beschuldiging die zowel hij als mensen in zijn omgeving omschrijven als "preposterous".

Maar goed, waar of niet, if you could call me Al zou ik er sowieso geen zin meer in hebben.
pi_175533304
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:01 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Met een beschuldiging die zowel hij als mensen in zijn omgeving omschrijven als "preposterous".

Maar goed, waar of niet, if you could call me Al zou ik er sowieso geen zin meer in hebben.
Welke van de 6? Als het allemaal preposterous was, waren er nu niet 13 democraten die om zijn vertrek riepen.
pi_175533319
Die laatste, dat het "zijn recht als entertainer" zou zijn.
quote:
In a statement provided to HuffPost, Franken said the story was “categorically not true” and “the idea that I would claim this as my right as an entertainer is preposterous.”

https://www.huffingtonpos(...)fc8ee4b02d3bfc370991
En ik zei ook "beschuldiging", dus enkelvoud. (Hoewel van die eerste van Tweeden er een paar dingetjes niet klopten en de tweede beschuldiging en ruzie over een budget bleek te zijn, maar dat zijn die Democraten kennelijk al vergeten in hun drang om Franken te laten vallen.)

Verder wacht ik nog even het onderzoek af en dat zouden meer mensen moeten doen. ;)

[ Bericht 31% gewijzigd door brokjespoes op 06-12-2017 19:33:28 ]
pi_175533440
Het praat...nu. -O- :r

“In the best interest of the u.s. of a” ?

Ow...en de onroerend goed mogul huurt ook de beste architecten in. w/
Het moet nog gebouwd worden.

[ Bericht 26% gewijzigd door AnneX op 06-12-2017 19:15:21 ]
pi_175533475
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:09 schreef AnneX het volgende:
Het praat...nu. -O- :r
Officieel erkent nu.
  woensdag 6 december 2017 @ 19:14:01 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175533527
Owh hell, ik val midden in een speech over Jeruzalem van hem..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175533560
Die Pence ook op de achtergrond.. man man man.. midden oosten in brand zetten ter eer en glorie van hunzelf.
pi_175533563
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh hell, ik val midden in een speech over Jeruzalem van hem..
#metoo

Heb m snel weer uitgezet _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175533600
quote:
7s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:15 schreef koemleit het volgende:
Die Pence ook op de achtergrond.. man man man.. midden oosten in brand zetten ter eer en glorie van hunzelf.
Je zou maar heel je gebied in de fik steken omdat een land aan de andere kant van de wereld een bepaalde hoofdstad erkend. Ben je ook niet goed lekker.
  woensdag 6 december 2017 @ 19:17:29 #272
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175533618
Die handjes _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175533628
quote:
7s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:16 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je zou maar heel je gebied in de fik steken omdat een land aan de andere kant van de wereld een bepaalde hoofdstad erkend. Ben je ook niet goed lekker.
eens
tenminste als het woordje ook impliceert dat zowel de heer Trump als mensen in het midden oosten die zich hier druk om maken niet goed lekker zijn.
pi_175533639
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh hell, ik val midden in een speech over Jeruzalem van hem..
Ik heb hem maar uitgezet ;(
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_175533655
quote:
7s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:18 schreef koemleit het volgende:

[..]

eens
tenminste als het woordje ook impliceert dat zowel de heer Trump als mensen in het midden oosten die zich hier druk om maken niet goed lekker zijn.
Ook. Kan me voorstellen dat Trumpie nu wel andere dingen aan zijn hoofd heeft, maar hij dacht, lachen joh ff kijk wat er gebeurd als ik dit doe.
  woensdag 6 december 2017 @ 19:20:26 #276
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175533687
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

#metoo

Heb m snel weer uitgezet _O-
Ik ben inmiddels ook allergisch :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175533700
quote:
7s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:19 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ook. Kan me voorstellen dat Trumpie nu wel andere dingen aan zijn hoofd heeft, maar hij dacht, lachen joh ff kijk wat er gebeurd als ik dit doe.
vind het ook een maf idee kijkende naar z'n anti-terrorisme beleid. Op deze manier plant je weer zaadjes in die regio voor toekomstige torenvliegers.

Maar goed "ze zoeken het maar uit "
pi_175533713
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:03 schreef brokjespoes het volgende:
Die laatste, dat het "zijn recht als entertainer" zou zijn.

Ik zei ook "beschuldiging", dus enkelvoud. (En van die eerste van Tweeden klopten er ook een paar dingetjes niet, maar dat zijn die Democraten kennelijk al vergeten in hun drang om Al te laten vallen.)

Verder wacht ik nog even het onderzoek af en dat zouden meer mensen moeten doen. ;)
Denk ook dat hij op gaat stappen, het zijn nu de vrouwelijke senatoren die hem weg willen hebben

Twelve Senate Democrats call on Franken to resign amid further allegations of sexual harassment

quote:
A dozen Senate Democrats called Wednesday for Sen. Al Franken (D-Minn.) to resign amid mounting allegations of sexual harassment, raising the possibility he will become the second lawmaker to step aside over recent accusations of inappropriate behavior.

Franken’s office said he would make an announcement about his political future on Thursday. No other details were provided.

In a campaign started by Democratic women, nearly a dozen senators said Franken should leave Capitol Hill. Franken faces multiple accusations of inappropriate touching and unwanted advances. He has denied intentional wrongdoing and has apologized.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 6 december 2017 @ 19:21:30 #279
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175533726
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:18 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik heb hem maar uitgezet ;(
Ik heb 2x een klein stukje gezien. Dat was erg genoeg. :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 6 december 2017 @ 19:21:59 #280
192592 SureD1
------------------------------
pi_175533733
Wag the dog tactieken... hij zal wel hebben lopen gillen met betrekking tot Mueller: “make it go away”
pi_175533851
Trump heeft ook gewoon meteen Jeruzalem erkend als hoofdstad _O-
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_175533887
quote:
15s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:21 schreef Kijkertje het volgende:
Denk ook dat hij op gaat stappen, het zijn nu de vrouwelijke senatoren die hem weg willen hebben
Toch zou ik het erg jammer vinden als hij opstapt voordat het onderzoek is afgesloten.

Ik bedoel, als zelfs wij hier op Fok! :P kunnen uitvissen dat er aan een aantal van die beschuldigingen enige rafeltjes zitten (de foto van Tweeden ondersteunde het verhaal niet, de tweede beschuldiging bleek een ruzie over een budget te zijn en is weer ingetrokken), dan kunnen anderen dat ook en dan is het hek van de dam. :{ (Plus ook nog eens dat mensen in zijn directe omgeving bang zijn dat hij toegeeft omdat hij niet bereid is zijn beschuldigers door de modder te sleuren, ook als hij niet schuldig is.)

En het is nou juist wat voor die Democraten de laatste druppel is, die nu keihard wordt ontkend:
quote:
In a statement provided to HuffPost, Franken said the story was “categorically not true” and “the idea that I would claim this as my right as an entertainer is preposterous.”

https://www.huffingtonpos(...)fc8ee4b02d3bfc370991
(Dem-Dames, wacht nou dat onderzoek even af!)

[ Bericht 12% gewijzigd door brokjespoes op 06-12-2017 20:14:41 ]
pi_175533906
Maar wat is dan wel de hoofdstad van Israël? of wordt dit vanuit elke plaats anders gezien?
  woensdag 6 december 2017 @ 19:34:23 #284
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_175534009
Hij gaat dus Jeruzalem erkennen omdat Jeruzalem niet erkennen niet tot eeuwige vrede heeft geleid en dus een niet-werkende tactiek was?

OK, dan. Trump niet doodslaan met een baseball-bat werkt niet om Kim Jong-Un te kalmeren, tijd voor optie B.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 6 december 2017 @ 19:47:16 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175534302
quote:
99s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij gaat dus Jeruzalem erkennen omdat Jeruzalem niet erkennen niet tot eeuwige vrede heeft geleid en dus een niet-werkende tactiek was?

OK, dan. Trump niet doodslaan met een baseball-bat werkt niet om Kim Jong-Un te kalmeren, tijd voor optie B.
_O-
Zo droog ook :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 6 december 2017 @ 19:53:26 #286
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175534472
Israël First!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175534588
Een nieuwe strategie voor vrede zegt ie.


Man man man man man toch ook weer zeg :N
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175534590
Ik krijg steeds meer de overtuiging dat Trump gewoon vermoord wil worden om zo de geschiedenisboeken in te gaan, het is bijna lootje trekken uit welke hoek de kogel mag komen _O-

Ongelofelijk wat een teringzooi hij er in een jaar tijd van heeft gemaakt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 december 2017 @ 20:00:32 #289
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_175534644
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:53 schreef Szura het volgende:
Israël First!
Obama vond ook dat Jeruzalem de hoofdstad van Israël moet worden:

Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_175534738
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:00 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Obama vond ook dat Jeruzalem de hoofdstad van Israël moet worden:

Ja, maar hij heeft het niet gedaan, omdat je nou eenmaal wat realistisch moet zijn als president.

Populisme (erkennen die handel en fuck de gevolgen) versus fatsoenlijke overheid (wens uitspreken, doelen stellen maar niet opportunistisch handelen).

Overigens heeft Obama ook hele grote fouten gemaakt hoor, in het Midden Oosten. Dat zal ook echt niet ontkennen.


Maar goed, dit is weer whataboutism, zoals we dat wel vaker zien als Trump iets achterlijks doet.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 6 december 2017 @ 20:09:47 #291
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_175534884
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:28 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Toch zou ik het erg jammer vinden als hij opstapt voordat het onderzoek is afgesloten.

Ik bedoel, als zelfs wij hier op Fok! :P kunnen uitvissen dat er aan een aantal van die beschuldigingen enige rafeltjes zitten (de foto van Tweeden ondersteunde het verhaal niet, de tweede beschuldiging bleek een ruzie over een budget te zijn en is weer ingetrokken), dan kunnen anderen dat ook en dan is het hek van de dam. :{

En het is nou juist wat voor die Democraten de laatste druppel is, die nu keihard wordt ontkend.

[..]

(Dem-Dames, wacht nou dat onderzoek even af!)
https://www.politico.com/(...)rassment-2006-281049

Democratic senatrice Kirsten Gillibrand liet ook al weten dat Bill Clinton af had moeten treden na het gedoe met Monica Lewinsky https://www.politico.com/(...)ton-democrats-247427

Dit is een zeldzaam signaal vanuit democratic circles.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrRatio op 06-12-2017 20:22:07 ]
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_175535289
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg steeds meer de overtuiging dat Trump gewoon vermoord wil worden om zo de geschiedenisboeken in te gaan, het is bijna lootje trekken uit welke hoek de kogel mag komen _O-

Ongelofelijk wat een teringzooi hij er in een jaar tijd van heeft gemaakt
Hij wordt wel goed beschermd denk ik.
Ambassades en Amerikaanse (westerse) toeristen zullen wel her en der het slachtoffer worden de komende weken.
pi_175535490
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:09 schreef MrRatio het volgende:

[..]

https://www.politico.com/(...)rassment-2006-281049

Democratic senatrice Kirsten Gillibrand liet ook al weten dat Bill Clinton af had moeten treden na het gedoe met Monica Lewinsky https://www.politico.com/(...)ton-democrats-247427

Dit is een zeldzaam signaal vanuit democratic circles.
Maar oom Donald dan!??? Bill Clinton was en is onschuldig.
  woensdag 6 december 2017 @ 20:36:24 #294
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175535610
Democraten die Franken nu bij bosjes afvallen. Conyers die opgestapt is. Pelosi die aangeeft dat ze vindt dat Kihuen moet opstappen.

Aan de andere kant: niks van Ryan over Farentholt. De RNC die Roy Moore steunt. Wel een paar muiters in Flake die Moore's opponent steunde en nu Sasse:Sasse threatens to pull out of GOP Senate fundraising arm if it backs Moore
  woensdag 6 december 2017 @ 20:56:04 #295
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175536179
Hopelijk niet helemaal offtopic want gerelateerd aan politiek, er komt een nieuwe serie op Netflix die een true story brengt over de CIA. Ik ben wel benieuwd naar deze docufilm :)

Witness the untold true story of the CIA, LSD experiments, mind control, and the death of a family man. Wormwood, only on Netflix December 15.


2019: The Great Awakening
pi_175536198
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Democraten die Franken nu bij bosjes afvallen.
Ik had eigenlijk verwacht dat de lezers-reakties bij HuffPo (1 van de hardste schreeuwers in de Franken-zaak) hem ook bij bosjes zouden afvallen. Maar nee, integendeel, zie https://www.huffingtonpos(...)1be8e4b0c2117627b73e
(reakties zie je door links op het grijze tekstballonnetje te klikken als je ze niet ziet)

Meeste reakties komen neer op: geen wonder dat het zo slecht met de partij gaat... gaan jullie straks ook zo doen als Moore in de Senaat zit? nee zeker?... zullen we niet even het onderzoek afwachten?... iedereen heeft het over Jeruzalem en Franken is het hoofdartikel??... dat krijg je ervan als je Sessions zo hard aanpakt... geen geheim dat Gillibrand van Franken af wil, is grootste concurrent voor 2020... en (meerdere malen) "Normaal ben ik geneigd de kant van de slachtoffers te kiezen, maar dit zaakje stinkt."
  woensdag 6 december 2017 @ 21:01:43 #297
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175536364
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:56 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk verwacht dat de lezers-reakties bij HuffPo (1 van de hardste schreeuwers in de Franken-zaak) hem ook bij bosjes zouden afvallen. Maar nee, integendeel, zie https://www.huffingtonpos(...)1be8e4b0c2117627b73e
(reakties zie je door links op het grijze tekstballonnetje te klikken als je ze niet ziet)

Meeste reakties komen neer op: geen wonder dat het zo slecht met de partij gaat... gaan jullie straks ook zo doen als Moore in de Senaat zit? nee zeker?... zullen we niet even het onderzoek afwachten?... iedereen heeft het over Jeruzalem en Franken is het hoofdartikel??... dat krijg je ervan als je Sessions zo hard aanpakt... en (meerdere malen) "Normaal ben ik geneigd de kant van de slachtoffers te kiezen, maar dit zaakje stinkt."
Lijkt ook op /r/politics de stemming te zijn. Bij /r/the_donald lijken ze te denken dat ze dit doen om morele superioriteit te kunnen claimen omtrent het hele Moore fiasco; waar ze denken dat Moore onschuldig is ( :') ) en Franken schuldig.

Overigens komt Franken morgen met een statement.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 06-12-2017 21:08:50 ]
  woensdag 6 december 2017 @ 21:05:02 #298
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175536504
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175536625
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Lijkt ook op /r/politics de stemming te zijn. Bij /r/the_donald lijken ze te denken dat ze dit doen om morele superioriteit te kunnen claimen omtrent het hele Moore fiasco; waar ze denken dat Moore onschuldig is ( :') ) en Franken schuldig.
Volgens mij zijn beiden toch echt onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
  woensdag 6 december 2017 @ 21:09:29 #300
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175536656
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij zijn beiden toch echt onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Voor een rechtbank zeker. Kiezers mogen natuurlijk wel hun eigen afweging maken.
pi_175536723
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Voor een rechtbank zeker. Kiezers mogen natuurlijk wel hun eigen afweging maken.
Dat klopt. Dat doen ze dan ook gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')