abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:15:29 #1
262933 BlackLining
Meer gas geven.
pi_175517185
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Donny J. Wright
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).Tom Price (Secretary of Health and Human Services)
Don't discuss with an idiot. He'll take you down to his level and beat you with experience.
pi_175517275
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

'Zaken' inderdaad en ik kwam met één Twitterbericht en één kwestie in het bericht dat je nu hier aanhaalt.
Ik refereerde dus ook aan alle vorige zaken die ik hierover heb aangetikt. Anders zou ik het wel op zichzelf staand hebben geformuleerd.
Onder die zaken viel in elk geval de link die je postte bij die reactie maar het is me weer duidelijk dat jouw reactie onderbouwen teveel gevraagd is. Ik denk inderdaad dat je best gelijk hebt de publieke opinie onder de Trump aanhangers zal er wel door beïnvloed worden, die zijn allemaal te dom om door de rechtse propaganda heen te kijken. Dat ligt niet aan Weissmann natuurlijk die doet gewoon zijn werk.
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:21:30 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175517308
ClickHole twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 21:40:59 A Second Chance: This Amazing Organization Helps Disgraced Pedophiles Rebuild Their Lives By Getting Them Elected To Political Office http://clckhl.co/6YPpjcKDQT2_9mW0AAuW-r.jpg reageer retweet
Die reacties eronder ook :D
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:24:01 #4
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175517346
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Welke thread? Waar héb je het in fucksnaam over? :')
Zo moeilijk is het helemaal niet.
Er werd eerder vanavond een bericht gepost over het verminderde vertrouwen in Robert Mueller en het onderzoek Russia collusion delusion.
Ik reageerde hierop met dit breder te trekken door te stellen dat het vertrouwen in de DoJ en de FBI laag is en dat het voor velen lijkt alsof er twee rechtssystemen bestaan waar sommigen met alles lijken weg te komen en anderen voor hetzelfde verantwoordelijk worden gehouden.
Lukt het je om te begrijpen dat één Twitterbericht niet de grondslag is voor het gebrek of verlies aan vertrouwen?
Als je de serie berichten die met name over dit onderwerp gaan had gelezen dan had je kunnen weten dat ik meer punten heb ingebracht om tot deze stelling te komen.

Als je het na nu nog niet begrijpt verwijs ik je graag door naar de frontpage :)
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
pi_175517433
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
ClickHole twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 21:40:59 A Second Chance: This Amazing Organization Helps Disgraced Pedophiles Rebuild Their Lives By Getting Them Elected To Political Office http://clckhl.co/6YPpjcK[ afbeelding ] reageer retweet
Die reacties eronder ook :D
DQT87QUXcAEQBQQ.jpg

:D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:29:40 #6
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175517478
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er werd eerder vanavond een bericht gepost over het verminderde vertrouwen in Robert Mueller en het onderzoek Russia collusion delusion.
Ik reageerde hierop met dit breder te trekken door te stellen dat het vertrouwen in de DoJ en de FBI laag is en dat het voor velen lijkt alsof er twee rechtssystemen bestaan waar sommigen met alles lijken weg te komen en anderen voor hetzelfde verantwoordelijk worden gehouden.
Lukt het je om te begrijpen dat één Twitterbericht niet de grondslag is voor het gebrek of verlies aan vertrouwen?
Als je de serie berichten die met name over dit onderwerp gaan had gelezen dan had je kunnen weten dat ik meer punten heb ingebracht om tot deze stelling te komen.

Als je het na nu nog niet begrijpt verwijs ik je graag door naar de frontpage :)
Hoe kom je erbij dat er een breed gedragen verlies aan vertrouwen in de DoJ en de FBI is?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:31:22 #7
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175517520
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je post stellingen en meningen van anderen die jou bevallen. Dat maakt het nog geen breed gedragen gebrek aan vertrouwen. Derhalve evenmin een feit.
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:33:18 #8
262933 BlackLining
Meer gas geven.
pi_175517565
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat er een breed gedragen verlies aan vertrouwen in de DoJ en de FBI is?
Aan de hand van die drie losse flodders die hij hier heeft geplaatst (en zelf niet begrijpt). Doh.
Don't discuss with an idiot. He'll take you down to his level and beat you with experience.
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:34:38 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175517592
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Aan de hand van die drie losse flodders die hij hier heeft geplaatst (en zelf niet begrijpt). Doh.
I know ;)
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:35:42 #10
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175517621
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:19 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Onder die zaken viel in elk geval de link die je postte bij die reactie maar het is me weer duidelijk dat jouw reactie onderbouwen teveel gevraagd is. Ik denk inderdaad dat je best gelijk hebt de publieke opinie onder de Trump aanhangers zal er wel door beïnvloed worden, die zijn allemaal te dom om door de rechtse propaganda heen te kijken. Dat ligt niet aan Weissmann natuurlijk die doet gewoon zijn werk.
Nogmaals Weismann is slechts één voorbeeld over het verlies aan vertrouwen in de FBI, de DoJ en de special counsel.
Het komt de legitimiteit van het onderzoek en in een later stadium een eindoordeel ten goede als de special counsel enige vorm van partijdigheid vermijdt. Dat lijkt mij in elk geval voor de hand liggen.

Kun je het misschien voorstellen dat bijvoorbeeld Hillary Clinton onderwerp zou zijn van een onderzoek door een special counsel en het overgrote deel van de advocaten, rechercheurs en andere medewerkers zouden Republikeinen zijn, donateurs van de GOP of Donald Trump of een combinatie van daarvan?
En dan wordt bekend dat medewerkers elkaar onderling appen met #lockherup.
Wat is jouw inschatting? Zou het vertrouwen na de info over #lockherup vergroten of verkleinen?
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
pi_175517720
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:35 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nogmaals Weismann is slechts één voorbeeld over het verlies aan vertrouwen in de FBI, de DoJ en de special counsel.
Het komt de legitimiteit van het onderzoek en in een later stadium een eindoordeel ten goede als de special counsel enige vorm van partijdigheid vermijdt. Dat lijkt mij in elk geval voor de hand liggen.

Kun je het misschien voorstellen dat bijvoorbeeld Hillary Clinton onderwerp zou zijn van een onderzoek door een special counsel en het overgrote deel van de advocaten, rechercheurs en andere medewerkers zouden Republikeinen zijn, donateurs van de GOP of Donald Trump of een combinatie van daarvan?
Wat is jouw inschatting? Zou het vertrouwen na de info over #lockherup vergroten of verkleinen?
Nu noem je Weismann partijdig maar je blijft weigeren uit te leggen waarom en weigert steeds maar weer uit te leggen waarom die link daarvan een voorbeeld is. Je bent volledig ongeloofwaardig en waarom zou ik verder met je over andere punten discussiëren als je al weigert om uitleg over dat concrete voorbeeld te geven?
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:40:44 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175517738
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:35 schreef dellipder het volgende:

[..]

Mueller is Republikein, Comey ook. Waar mekker je over?
Al vind ik juist dat raar. Iets met slager en eigen vlees.
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:41:12 #13
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175517753
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dit heb ik in het vorige topic aangegeven.

POL / [AMV] Amerikaanse politiek #431 To Tweet Or Not To Tweet

Kwestie Peter Strzok en dan gaat het dus niet enkel over wat smsjes die hij aan zijn vriendin Lisa Page verstuurde.
Crooked Hillary
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:44:04 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175517812
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:41 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit heb ik in het vorige topic aangegeven.

Kwestie Peter Strzok en dan gaat het dus niet enkel over wat smsjes die hij aan zijn vriendin Lisa Page verstuurde.
Nee, dat heb je niet. En nog steeds niet. Je post meningen die je welgevallig zijn, geen bewijzen van een breed gedragen verminderd vertrouwen in de DoJ of de FBI...
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:45:15 #15
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175517847
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nu noem je Weismann partijdig maar je blijft weigeren uit te leggen waarom en weigert steeds maar weer uit te leggen waarom die link daarvan een voorbeeld is. Je bent volledig ongeloofwaardig en waarom zou ik verder met je over andere punten discussiëren als je al weigert om uitleg over dat concrete voorbeeld te geven?
Dit is evident. Het lijkt me duidelijk dat de FBI geen politiek moet bedrijven o elk schijn van partijdigheid te vermijden.

En nogmaals het vertrouwen in de FBI en de DoJ valt en staat niet met één voorbeeld of één Twitterbericht, dus dat je hier zo op inzoomt is wel een heel treurige poging de validiteit van dit punt onderuit te halen.
Crooked Hillary
pi_175517961
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:45 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is evident. Het lijkt me duidelijk dat de FBI geen politiek moet bedrijven o elk schijn van partijdigheid te vermijden.

En nogmaals het vertrouwen in de FBI en de DoJ valt en staat niet met één voorbeeld of één Twitterbericht, dus dat je hier zo op inzoomt is wel een heel treurige poging de validiteit van dit punt onderuit te halen.
Ik zal je even aan jouw eigen reactie herinneren:
quote:
Zaken zoals deze zijn heel slecht voor het vertrouwen in een onpartijdige niet politiek gestuurd onderzoek van de special counsel en de DoJ.
Als jij vervolgens weigert uit te leggen waarom de door jou geplaatste link doet wat jij beweert ben jij heel zielig. Blijkbaar plaats je onzin links en onzin teksten waar je niet achterstaat en weiger je daar verder op te reageren.
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:50:05 #17
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175517967
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, dat heb je niet. En nog steeds niet. Je post meningen die je welgevallig zijn, geen bewijzen van een breed gedragen verminderd vertrouwen in de DoJ of de FBI...
Ik post mijn eigen opvattingen gestaafd met voorbeelden waar de FBI en de DoJ in schandalen verwikkeld zijn geraakt, liever.
Lees je überhaupt mijn berichten of raad je zomaar wat?
Crooked Hillary
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:53:34 #18
262933 BlackLining
Meer gas geven.
pi_175518051
Laten we her eens anders proberen. Kun je even aanvullen, dellipder?

Weismann is niet meer betrouwbaar omdat .....
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:54:54 #19
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175518083
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:49 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik zal je even aan jouw eigen reactie herinneren:

[..]

Als jij vervolgens weigert uit te leggen waarom de door jou geplaatste link doet wat jij beweert ben jij heel zielig. Blijkbaar plaats je onzin links en onzin teksten waar je niet achterstaat en weiger je daar verder op te reageren.
Volgens mij leg ik het zojuist uit. De FBI zou geen politiek moeten bedrijven, omdat de validiteit van een oordeel onder druk komt te staan. Elke schijn van partijdigheid zou vermeden moeten worden.
De samenstelling van team Mueller is in dit opzicht ook niet heel handig.
En dan dragen de de kwesties Peter Strzok en Andrew Weissmann daar ook niet positief aan bij.
Noch IRS en Loïs Lerner kwestie, Fast and Furious en alle andere schandalen.
Crooked Hillary
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:55:51 #20
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175518095
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik post mijn eigen opvattingen gestaafd met voorbeelden waar de FBI en de DoJ in schandalen verwikkeld zijn geraakt, liever.
Lees je überhaupt mijn berichten of raad je zomaar wat?
_O- Godsallemachtig..
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:58:58 #21
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175518158
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mueller is Republikein, Comey ook. Waar mekker je over?
Al vind ik juist dat raar. Iets met slager en eigen vlees.
Negen van de zestien leden van team Mueller doneerde aan Hillary Clinton of de DNC. Geen enkel lid doneerde aan Donald Trump of de GOP.
Crooked Hillary
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:59:40 #22
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175518178
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

_O- Godsallemachtig..
Je begrijpt dat dit geen argument is?
Crooked Hillary
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:59:50 #23
262933 BlackLining
Meer gas geven.
pi_175518184
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

_O- Godsallemachtig..
Volgens mij bedoelt hij dat Weisman in zijn tijd bij DoJ heeft gezegd dat de travel ban onwettig is, en daarom is Mueller nu corrupt of partijdig ofzo. Zeker weten doe ik het ook niet hoor.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:05:04 #24
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_175518301
Het verlies van Peter Strzok uit het Mueller team is wel een verlies. Hij heeft in een paar uur honderdduizenden mails van Hillary Clinton van de laptop van Wiener doorgespit en daar geen belastende feiten in kunnen vinden. Toch wel geniaal, ik kan niet zo snel lezen.

Peter Strzok heeft blijkbaar ook Flynn geïnterviewd, is het dan handig om hem nu al weg te sturen?

Weissmann prees Sally Yates over de travel ban, die ongrondwettelijk zou zijn. Obama deed hetzelfde voor vluchtelingen vanuit Cuba, dat valt nu eenmaal binnen de bevoegdheden van een president. Sommige juristen willen de Constitution als een levend document beschouwen, flexibel naar de wensen van deze tijd.
De FBI is politiek gekleurd inmiddels.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:08:01 #25
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175518360
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:05 schreef MrRatio het volgende:
Het verlies van Peter Strzok uit het Mueller team is wel een verlies. Hij heeft in een paar uur honderdduizenden mails van Hillary Clinton van de laptop van Wiener doorgespit en daar geen belastende feiten in kunnen vinden. Toch wel geniaal, ik kan niet zo snel lezen.

Peter Strzok heeft blijkbaar ook Flynn geïnterviewd, is het dan handig om hem nu al weg te sturen?

Weissmann prees Sally Yates over de travel ban, die ongrondwettelijk zou zijn. Obama deed hetzelfde voor vluchtelingen vanuit Cuba, dat valt nu eenmaal binnen de bevoegdheden van een president. Sommige juristen willen de Constitution als een levend document beschouwen, flexibel naar de wensen van deze tijd.
De FBI is politiek gekleurd inmiddels.
En dan vergeet je dat Strzok ook nog eens dit wordt toegedicht:

FBI agent dismissed from Mueller probe changed Comey's description of Clinton to 'extremely careless'

En dat dit hele onderzoek, o pardon 'matter', voor de bühne was met een vooraf bepaalde uitkomst.
Crooked Hillary
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')