abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 december 2017 @ 12:00:11 #226
163650 Greys
pi_175990149
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 11:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Idd, plat (in gedrag) en ik vind haar persoonlijk ook bijzonder lelijk.
Lelijk? Echt? Ze is anders dan de zwaar opgemaakte petite glamour poppetjes die ook daar in het programma zitten maar 'bijzonder lelijk' vind ik nou niet iets dat bij me opkomt als ik haar zie. Gewoon een leuke vrouw om te zien. Niks lelijks aan.

Misschien omdat als zij al bijzonder lelijk is ik dan echt gruwelijk lelijk ben _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175990289
Leonique is niet lelijk, maar ze is gewoon/naturel (op een positieve manier). Veel beter dan al die neppe modepoppetjes (Mieke :r Naddja :{w Astrid :X ) van wie je nog maar moet afwachten hoe ze zijn als de camera's weg zijn en Robbert van z'n goddelijke voetstuk afvalt. 'Het hebben van de zaak is het einde van 't vermaak' is denk ik van toepassing op vele meisjes. En misschien ook wel op Leonique, maar die zou daar tenminste eerlijk en nuchter mee omgaan. Stefanie en Iris zouden ook nog wel de positieve uitzonderingen kunnen zijn.
Somebody that I used to know
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 december 2017 @ 12:11:33 #228
163650 Greys
pi_175990358
Dat platte zeg ik niks over hoor, heb veel te weinig van het programma gezien dus misschien veel gemist dus daar kan ik niet echt over oordelen. Maar ze kwam op mij iig in die paar stukjes een stuk echter over dan de anderen. Als het zijn smaak niet is dat kan helemaal natuurlijk. Maar als zij al bijzonder lelijk is, is negentig procent van de vrouwen in Nederland bijzonder lelijk. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175992361
Liever een 'platte' Leonique dan zo een modepopje die gelijk gaat muilen op TV.
pi_175995775
quote:
2s.gif Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef Postbus100 het volgende:
Leonique is niet lelijk, maar ze is gewoon/naturel (op een positieve manier). Veel beter dan al die neppe modepoppetjes (Mieke :r Naddja :{w Astrid :X ) van wie je nog maar moet afwachten hoe ze zijn als de camera's weg zijn en Robbert van z'n goddelijke voetstuk afvalt. 'Het hebben van de zaak is het einde van 't vermaak' is denk ik van toepassing op vele meisjes. En misschien ook wel op Leonique, maar die zou daar tenminste eerlijk en nuchter mee omgaan. Stefanie en Iris zouden ook nog wel de positieve uitzonderingen kunnen zijn.
Leonique mag blij zijn dat ze af is gevallen, ze verdient beter dan de oppervlakkige Robbert. Ze verdient iemand waarmee ze dubbel kan liggen van het lachen en waarmee ze kan huilen. Beide zie ik bij Robbert niet. Tot nu toe vind ik hem teveel iemand die gaat voor de buitenkant en die zelf niet laat zien hoe hij eigenlijk in elkaar steekt. Weinig diepgang tot nu toe, initiatief moet ook al van de dames komen.
pi_176007189
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 16:53 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Leonique mag blij zijn dat ze af is gevallen, ze verdient beter dan de oppervlakkige Robbert. Ze verdient iemand waarmee ze dubbel kan liggen van het lachen en waarmee ze kan huilen. Beide zie ik bij Robbert niet. Tot nu toe vind ik hem teveel iemand die gaat voor de buitenkant en die zelf niet laat zien hoe hij eigenlijk in elkaar steekt. Weinig diepgang tot nu toe, initiatief moet ook al van de dames komen.
Absoluut waar. Slappe zak. Hij doet me denken aan iemand die ik kende. Die keek ook altijd zo gedwee en passief uit z'n ogen (was verder wel een aardige jongen hoor, alleen weinig pit/initiatief).

Volgens mij is dit programma echt van a tot z gescript en is Robbert puur figurant. Al die ideeën komen volgens mij echt niet van hem (6 ipv 8 rozen, ideetjes voor dates, een roos eerder overhandigen dan het rozenmoment, 's nachts wekken).
Somebody that I used to know
pi_176007942
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:44 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Absoluut waar. Slappe zak. Hij doet me denken aan iemand die ik kende. Die keek ook altijd zo gedwee en passief uit z'n ogen (was verder wel een aardige jongen hoor, alleen weinig pit/initiatief).

Volgens mij is dit programma echt van a tot z gescript en is Robbert puur figurant. Al die ideeën komen volgens mij echt niet van hem (6 ipv 8 rozen, ideetjes voor dates, een roos eerder overhandigen dan het rozenmoment, 's nachts wekken).
Nee,natuurlijk komt dat niet van hem.Ik mag hopen dat je daar geen moment over hebt getwijfeld :D :')
pi_176007964
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:23 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Nee,natuurlijk komt dat niet van hem.Ik mag hopen dat je daar geen moment over hebt getwijfeld :D :')
Nee, dat niet :D Maar toch, zit er dan echt geen één piepklein dingetje van hem in? Helemaal niets? Is het zò'n iniatiefloze lul dat hij zich letterlijk alles laat aanleunen? Ongelooflijk...
Somebody that I used to know
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 december 2017 @ 10:37:52 #234
163650 Greys
pi_176008277
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:24 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nee, dat niet :D Maar toch, zit er dan echt geen één piepklein dingetje van hem in? Helemaal niets? Is het zò'n iniatiefloze lul dat hij zich letterlijk alles laat aanleunen? Ongelooflijk...
Zou dat niet altijd zo zijn in dit programma? Of is de Amerikaanse versie enorm spontaan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176009428
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Zou dat niet altijd zo zijn in dit programma? Of is de Amerikaanse versie enorm spontaan?
Het is lang geleden dat ik die heb gezien, maar volgens mij heeft de bachelor daar wel iets meer karakter.

En verder is natuurlijk alles nep, zoals gebruikelijk bij de commerciële tv.
Somebody that I used to know
pi_176021035
vanavond *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_176021728
liefde gaat door de maag :+
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176021763
geblinddoekt proeven :P
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_176021773
zijn stem intonatie is heel saai en eentonig
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176021804
oehhhhhh een super romantische date alleen >:)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  dinsdag 26 december 2017 @ 20:44:06 #241
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_176021818
Ik mis Leonique ;(
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_176021845
wat een verschrikkelijke vent is hij eigenlijk :@
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176021872
hij wil voor echt gaan :s)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176021923
Dat wordt neuken
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_176021943
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:49 schreef MissJ het volgende:
Dat wordt neuken
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  dinsdag 26 december 2017 @ 20:50:25 #246
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_176021951
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:49 schreef MissJ het volgende:
Dat wordt neuken
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_176022059
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 15:24 schreef ato het volgende:
Ik dacht bij Leonique ook op een gegeven moment, hou nu maar op.
Of zij is een flap uit door onzekerheid of het was gespeeld.

Stefanie vind ik de leukste, de rest zijn inderdaad fake dames.
Leonique is altijd al een flapuit geweest. Tijdens studie was ze niet anders... Hoeft niks met onzekerheid of acteren te maken te hebben hoor.
pi_176022174
mister oppervlakkig wil dat ze vragen over hem beantwoorden :+
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176022205
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
mister oppervlakkig wil dat ze vragen over hem beantwoorden :+
Echt he :')
en hij wil weten of ze goed hebben geluisterd :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_176022211
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:01 schreef MissJ het volgende:

[..]

Echt he :')
en hij wil weten of ze goed hebben geluisterd :')
ja _O-
'' I am under no obligation to make sense to you.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')