abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175514341
Vanochtend was dit nieuws te lezen:

8gAk5HD.jpg
Bron: NOS Teletekst

Als tien man en een paardenkop zich opwindt over "discriminatie" wegens Zwarte Piet, krijgen ze volop gehoor en medewerking van de media, maar deze keer is het muisstil. Kennelijk is het onderwerp verder niet interessant of zo. Het glijdt weer af van de nieuwsindexen en we gaan weer lekker over tot de orde van de dag.

Gelukkig zijn er politici die zich wÚl laten horen:

gertjansegers twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 09:19:25 Groot onrecht dit. De ruimte om te kunnen geloven en de ruimte om dat niet te hoeven doen, zijn twee kanten van dez… https://t.co/JpUmS0WefU reageer retweet
Ja, er staat Gert-Jan Segers, inderdaad. De voorman van de christelijke politieke partij ChristenUnie.

Uiteraard is hij niet de enige. Ook seculiere politieke partijen als PvdA, D66, GroenLinks, VVD, SP en hun fractievoorzitters als Asscher, Pechtold, Klaver, Dijkhoff en Roemers laten zich luid en duidelijk horen:

XQTAJXU.jpg

Grapje.

Muisstil zijn ze. De werkelijkheid:

UavxsLi.gif

Ja, een D66-Kamerlid retweet nog wel de tweet van Segers, maar daar blijft het dan wel bij. Met name de linkse partijen buitelen over elkaar heen als ze discriminatie van moslims of het "racisme" rondom Zwarte Piet willen benoemen, of als ze zin hebben om PVV en FvD te bashen. Maar bij dit wezenlijke onderwerp - de massale vervolging en discriminatie van niet-gelovigen - blijven ze stil.

Ook partijen als PVV, FVD en Dierenpoes hoor je niet, maar vooral de stilte van D66 en PvdA steekt. Dit waren toch ooit seculiere politieke partijen? Wat is er gebeurd? Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Gert-Jan Segers wÚl stelling neemt, terwijl partijen als D66 en PvdA zich koest houden?

Partijen die ooit seculier waren, laten het afweten. En dat is diep triest.

Klacht: zie TT
-- DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC - WEBSITE
-- KLB / TopNotch en hun hypocrisie
pi_175514363
Wij van WC eend :')
pi_175514406
Fabeltjes
pi_175514692
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:32 schreef PSVCL het volgende:
Fabeltjes
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:30 schreef Hamzoef het volgende:
Wij van WC eend :')
Wat triest en zielig zijn jullie en maar janken in de kritische islam topicjes.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_175514714
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:41 schreef truthortruth het volgende:

[..]

[..]

Wij doen niets andere dan leugens van Islamhaters weerleggen
pi_175514737
quote:

[..]

[..]

Hallo Calimero.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:47:27 #7
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175514862
http://freethoughtreport.com/

Nederland heeft de hoogst haalbare score behaald...

Sinds wanneer is het nieuws dat athe´sten ieder jaar harder worden gediscrimineerd in Afrikaanse en Aziatische landen?

Lijkt me niet dat we hier keer op keer over moeten praten... Dit is namelijk geen nieuws.
pi_175514892
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:43 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hallo Calimero.
Zegt de grootste jankert :D
pi_175515099
quote:

[..]

[..]

Dit. De bovenste user is Řberhaupt niet serieus te nemen.

Ik deel trouwens nog even deze link:
Saoedi-ArabiŰ: “Alle athe´sten zijn terroristen”
pi_175515120
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:47 schreef Themonk5 het volgende:
http://freethoughtreport.com/

Nederland heeft de hoogst haalbare score behaald...

Sinds wanneer is het nieuws dat athe´sten ieder jaar harder worden gediscrimineerd in Afrikaanse en Aziatische landen?

Lijkt me niet dat we hier keer op keer over moeten praten... Dit is namelijk geen nieuws.
Ah okÚ... dus we moeten het maar gewoon accepteren en voor kennisgeving aannemen?
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:57:51 #11
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175515152
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ah okÚ... dus we moeten het maar gewoon accepteren en voor kennisgeving aannemen?
Je hoeft het niet te accepteren, maar voor kennisgeving aannemen lijkt me vanzelfsprekend.

Erover tweeten heeft geen toegevoegde waarde.
pi_175515183
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:57 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te accepteren, maar voor kennisgeving aannemen lijkt me vanzelfsprekend.

Erover tweeten heeft geen toegevoegde waarde.
Stem je D66 of PvdA?
  dinsdag 5 december 2017 @ 21:00:39 #13
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175515213
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Stem je D66 of PvdA?
Nee
pi_175515975
Ik snap niet zo goed wat het er mee te maken heeft dat partijen seculier zijn. Verwacht de TS dat confessionele partijen minder problemen hebben met de vervolging van athe´sten?

Volgens mij is elke politieke partij tegen discriminatie en geweld tegen minderheden. Een discussie waarin iedereen het met elkaar eens is, is geen discussie. Dus bloeden dit soort dingen een beetje dood..
pi_175516132
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:31 schreef The_Temp het volgende:
Ik snap niet zo goed wat het er mee te maken heeft dat partijen seculier zijn. Verwacht de TS dat confessionele partijen minder problemen hebben met de vervolging van athe´sten?

Volgens mij is elke politieke partij tegen discriminatie en geweld tegen minderheden. Een discussie waarin iedereen het met elkaar eens is, is geen discussie. Dus bloeden dit soort dingen een beetje dood..
Het valt mij op dat de voorman van een confessionele partij zich als enige duidelijk over het nieuws van vandaag uitspreekt, terwijl mensen van wie ik dat zou verwachten het juist pijnlijk laten afweten.

Ze staan vooraan te mekkeren over vermeende discriminatie van moslims, ze zijn er als de kippen bij om partij te kiezen voor een handvol extreem-linkse beroepsklagers die Zwarte Piet om zeep willen helpen, maar ze zijn hun eigen - seculiere - roots volledig vergeten.

De rechten van honderden miljoenen (misschien zelfs wel miljarden) mensen worden geschonden en partijen als D66 en PvdA - ooit seculier - geven geen krimp. Ik wil juist op dit soort momenten van dit soort partijen horen dat ze deze mensenrechtenschendingen veroordelen en bestrijden.
pi_175516435
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het valt mij op dat de voorman van een confessionele partij zich als enige duidelijk over het nieuws van vandaag uitspreekt, terwijl mensen van wie ik dat zou verwachten het juist pijnlijk laten afweten.

Ze staan vooraan te mekkeren over vermeende discriminatie van moslims, ze zijn er als de kippen bij om partij te kiezen voor een handvol extreem-linkse beroepsklagers die Zwarte Piet om zeep willen helpen, maar ze zijn hun eigen - seculiere - roots volledig vergeten.

De rechten van honderden miljoenen (misschien zelfs wel miljarden) mensen worden geschonden en partijen als D66 en PvdA - ooit seculier - geven geen krimp. Ik wil juist op dit soort momenten van dit soort partijen horen dat ze deze mensenrechtenschendingen veroordelen en bestrijden.
Die partijen veroordelen dit toch ook gewoon? En ze steunen beleid dat er op gericht is om dit probleem tegen te gaan. Dat lijkt me de kerntaak. Lekket boeiend of ze een tweet erover uitgooien, is dat al waar we politici op beoordelen tegenwoordig?

Ik zie verder stukken hierover in de (vaak verguisde) Volkskrant en NOS. En degene die het probeert aan te slingeren is Boris van der Ham, ook al weer zo'n grachtengordel-gutmensch.
pi_175516456
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:31 schreef The_Temp het volgende:

Het is eerder dat athe´sten er niet zo’n hype van maken zoals sommige groepen. Want het is geen collectief.
pi_175516816
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:46 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Die partijen veroordelen dit toch ook gewoon? En ze steunen beleid dat er op gericht is om dit probleem tegen te gaan. Dat lijkt me de kerntaak. Lekket boeiend of ze een tweet erover uitgooien, is dat al waar we politici op beoordelen tegenwoordig?

Ik zie verder stukken hierover in de (vaak verguisde) Volkskrant en NOS. En degene die het probeert aan te slingeren is Boris van der Ham, ook al weer zo'n grachtengordel-gutmensch.
Boris van der Ham is niet alleen voorzitter van het Humanistisch Verbond, maar ook een oud-D66'er, die zich recent op Twitter zeer kritisch uitliet over het afschaffen van het referendum door D66:

Borisham twitterde op donderdag 30-11-2017 om 23:14:45 Een democratisch instrument van burgers afschaffen, zonder maar het begin van een visie te hebben op een alternatie… https://t.co/zPoXOpMPwj reageer retweet
Je kunt dus gerust zeggen dat de liefde tussen Van der Ham - een man naar mijn hart - en D66 inmiddels aardig is bekoeld. En bij mij, als voormalig D66-stemmer, stond die partij dit jaar helemaal onderaan in de Stemwijzer. Dat moet ook oorzaken hebben en die liggen *niet* bij mijn veranderde meningen.

De realiteit: er zijn in Nederland geen uitgesproken seculiere partijen meer. Als je jezelf op dit thema het gras voor de voeten laat wegmaaien door een Christen-politicus, dan doe je iets behoorlijk fout. Met name D66 en PvdA deinzen er niet voor terug om te heulen met de islam; zelfs radicale moslims (zie o.a. Kuzu en ÍztŘrk) konden zich via die partij opwerken. Voormalig seculiere partijen kiezen wÚl partij voor de islam en hebben hun seculiere veren afgeschud.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:12:09 #19
415174 spiritusbus
licht ontvlambaar
pi_175518459
Terechte klacht, elk geloof is pure kanker.
pi_175520097
Idd wel echt schandalig dat hier niet over is getweet!!!
Op zaterdag 16 december 2017 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
En jij hebt het over verstandelijke vermogens van anderen? Je kan niet eens normaal discussiŰren.
pi_175520248
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Idd wel echt schandalig dat hier niet over is getweet!!!
Racistisch! :{
pi_175520358
Terechte klacht
NAAMAN - Live @ Ostrˇda Reggae Festival 2016
  woensdag 6 december 2017 @ 01:13:15 #23
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_175520398
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:47 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het is eerder dat athe´sten er niet zo’n hype van maken zoals sommige groepen. Want het is geen collectief.
of misschien hebben ze geen hele dagen tijd om overal over te vallen of te demonstreren.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE«TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  woensdag 6 december 2017 @ 04:37:21 #24
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175520935
Relax, jullie kennen de nieuwe minister van V&J nog niet zeker. Minister Grapperhaus heeft al bijna ontdekt dat Mark Rutte al in 2015 de oorlog verklaarde aan IS.

Dus ook hier zit de minister ongetwijfeld bovenop 14.gif
Beter een peen op je neus dan een lul als gedaante
  woensdag 6 december 2017 @ 04:41:16 #25
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175520942
xGPtY6u.png
Beter een peen op je neus dan een lul als gedaante
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: