abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:18:09 #1
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175512522
quote:
Facebook weert vrouwen die aanzetten tot mannenhaat
VANDAAG, 18:37TECH
Facebook heeft een aantal vrouwelijke gebruikers de toegang tot het sociale netwerk ontzegd omdat ze schreven dat mannen uitschot zijn. Dat deden de vrouwen in reacties op berichten over seksueel grensoverschrijdend gedrag door mannen. Ze zijn tijdelijk geweerd omdat ze volgens de regels van Facebook aanzetten tot haat tegen mannen.

De Britse krant The Guardian sprak met de Amerikaanse komiek Marcia Belsky, die eind oktober een Facebook-verbod kreeg. Belsky had zich negatief over mannen uitgelaten onder foto's met bedreigingen tegen een vriendin. Zij had na de schandalen over intimidatie op het werk een handleiding geschreven met tips over een betere behandeling van vrouwen door mannen.

Ook andere komieken zeggen tegen de krant dat ze meermaals zijn geschorst wanneer ze negatief waren over mannen. Vorige maand schreven zo'n 500 vrouwelijke komieken demonstratief tegelijkertijd "mannen zijn uitschot" op Facebook, waarop het netwerk het merendeel van hen een schorsing oplegde.
https://nos.nl/artikel/22(...)-tot-mannenhaat.html

Waar gaat het heen, je kunt ook niets meer zeggen. Eerst Zwarte Piet, nu dit.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:27:05 #2
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_175512714
En terecht. Ik ben er wel een beetje klaar mee dat ik als man continu als sexist, fascist en weet ik veel wat wordt neergezet. De boze witte man. Flikker toch op
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_175512743
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:27 schreef Kaviaar het volgende:
En terecht. Ik ben er wel een beetje klaar mee dat ik als man continu als sexist, fascist en weet ik veel wat wordt neergezet.
Heb ik nooit last van gehad, dus dat zal dan wel aan bepaalde uitlatingen liggen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:29:25 #4
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175512754
Facebook :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 december 2017 @ 19:30:50 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175512792
Feministen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175512809
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heb ik nooit last van gehad, dus dat zal dan wel aan bepaalde uitlatingen liggen.
Jij bent ook niet representatief voor de blanke heteroseksuele man.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2017 19:32:19 ]
pi_175512829
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Feministen :')
pi_175512837
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heb ik nooit last van gehad, dus dat zal dan wel aan bepaalde uitlatingen liggen.
Als je doof bent hoor je inderdaad niks.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175512842
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:31 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Jij bent dan ook niet representatief voor de blanke heteroseksuele man.
Dat lijkt me een compliment.
pi_175512880
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heb ik nooit last van gehad, dus dat zal dan wel aan bepaalde uitlatingen liggen.
Nee dat komt omdat jij daar van weg kijkt:
https://joop.bnnvara.nl/opinies/mannen-ja-mannen

En zo komen er dagelijks artikelen en acties uit de regressief linkse hoek. Man zijn, wit zijn, gewoon heteroseksueel zijn, niet regressief links zijn etc. Alles is tegenwoordig reden om op aangevallen te worden. Ook jij maar jij bent het waarschijnlijk nog eens ook met dergelijke absurde aanvallen op personen of zie ik dat verkeerd?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:37:48 #11
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175513019
Alleen Xa1pt snapt het topic.

De rest wentelt lekker verder in hun slachtofferrol. :D
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:39:22 #12
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175513060
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:27 schreef Kaviaar het volgende:
En terecht. Ik ben er wel een beetje klaar mee dat ik als man continu als sexist, fascist en weet ik veel wat wordt neergezet. De boze witte man. Flikker toch op
Ben je boos, blanke man? :D
pi_175513087
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee dat komt omdat jij daar van weg kijkt:
https://joop.bnnvara.nl/opinies/mannen-ja-mannen
Heb je het artikel überhaupt gelezen?
pi_175513127
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
En zo komen er dagelijks artikelen en acties uit de regressief linkse hoek. Man zijn, wit zijn, gewoon heteroseksueel zijn, niet regressief links zijn etc. Alles is tegenwoordig reden om op aangevallen te worden. Ook jij maar jij bent het waarschijnlijk nog eens ook met dergelijke absurde aanvallen op personen of zie ik dat verkeerd?
Ach ende wee, er worden op internet boze berichten geplaatst. Nou ja, als jij je graag in de slachtofferrol wentelt moet je dat vooral doen, ik heb wel wat beters te doen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:43:49 #15
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175513189
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee dat komt omdat jij daar van weg kijkt:
https://joop.bnnvara.nl/opinies/mannen-ja-mannen

En zo komen er dagelijks artikelen en acties uit de regressief linkse hoek. Man zijn, wit zijn, gewoon heteroseksueel zijn, niet regressief links zijn etc. Alles is tegenwoordig reden om op aangevallen te worden. Ook jij maar jij bent het waarschijnlijk nog eens ook met dergelijke absurde aanvallen op personen of zie ik dat verkeerd?
Behalve wat mafketels is er niemand die mensen aanvalt omdat ze man, wit of heteroseksueel zijn. Ze vallen alleen mannen, blanken en hetero's aan die niet in staat of bereid zijn afstand te doen van hun privileges.
pi_175513233
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Behalve wat mafketels is er niemand die mensen aanvalt omdat ze man, wit of heteroseksueel zijn. Ze vallen alleen mannen, blanken en hetero's aan die niet in staat of bereid zijn afstand te doen van hun privileges.
Dat onderscheid is te moeilijk.
pi_175513253
Hoe ben je als deugende feminist ook maar een cent beter dan PVV'ers die op facebook alle moslims zijn uitschot typen? Sterker nog moslim zijn is een keuze en man zijn niet voor de meeste mensen dus je bent nog net een graadje lager dan de PVV'er.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:37 schreef Jip141 het volgende:
Alleen Xa1pt snapt het topic.

De rest wentelt lekker verder in hun slachtofferrol. :D
Ach vlieg een eind op. Als dit niet over mannen ging had je het nooit zo kapotlollig gevonden.
pi_175513274
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:46 schreef Glazenmaker het volgende:
Hoe ben je als deugende feminist ook maar een cent beter dan PVV'ers die op facebook alle moslims zijn uitschot typen? Sterker nog moslim zijn is een keuze en man zijn niet voor de meeste mensen dus je bent nog net een graadje lager dan de PVV'er.
Een feminist vindt mannen over het algemeen niet allemaal uitschot.

Godsamme, is dit nu echt zulke moeilijke materie?
pi_175513408
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:37 schreef Jip141 het volgende:
Alleen Xa1pt snapt het topic.

De rest wentelt lekker verder in hun slachtofferrol. :D
Wat valt er te snappen?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 december 2017 @ 19:55:02 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175513473
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een feminist vindt mannen over het algemeen niet allemaal uitschot.

Godsamme, is dit nu echt zulke moeilijke materie?
De definitie van feminist is een heel klein beetje verschoven nu in de westerse wereld het oud-feminisme de meeste doelen heeft volbracht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175513498
‘Hun priviliges’

Oh God niet weer dit gezeik van de weg-met-ons-gecastreerde-hippie-white-male-useful-idiots met een identiteitsstoornis :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175513548
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een feminist vindt mannen over het algemeen niet allemaal uitschot.

Godsamme, is dit nu echt zulke moeilijke materie?
Genoeg feministen het tegendeel horen beweren.

Godsamme liegen vrouwen nou ook nog eens op video?
pi_175513578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ben je boos, blanke man? :D
Dit klinkt alsof je vrouwen niet zo serieus neemt. Beetje jammer, had ik niet van jou verwacht. :{
pi_175513681
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Genoeg feministen het tegendeel horen beweren.
Dat alle mannen uitschot zijn? Ik zou wat minder naar gekkies luisteren.
pi_175513745
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:58 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dit klinkt alsof je vrouwen niet zo serieus neemt. Beetje jammer, had ik niet van jou verwacht. :{
Van mij mogen ze het allemaal posten hoor, maar ik vind de reactie op de bans zo tergend hypocriet. Als deze geweldige grap van die 500 vrouwelijke komieken door blanke mannen was gedaan over een random andere groep stonden Ser en een aantal anderen hier vooraan om te janken.

Het meest bijzondere van dit nieuwsartikel is nog wel dat ze 500 vrouwelijke komieken hebben gevonden. Kan mij niet heugen dat ik ooit een vrouwelijke komiek ben tegengekomen waar ik voor zou betalen.
pi_175513779
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat alle mannen uitschot zijn? Ik zou wat minder naar gekkies luisteren.
Noem één nieuwe golf feminist die niet totaal gestoord of hypocriet is.
pi_175513892
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heb je het artikel überhaupt gelezen?
Het artikel uit de OP of het artikel waar ik naar link?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175513900
Facebookende femifascisten. :')
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175514129
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ach ende wee, er worden op internet boze berichten geplaatst. Nou ja, als jij je graag in de slachtofferrol wentelt moet je dat vooral doen, ik heb wel wat beters te doen.
Ik maak mij totaal niet druk om wat de joop redactie schrijft of denkt. Ik moet er hooguit om lachen.

Ik reageer dan ook alleen op jou, die zegt dat jij nooit voor "iets" wordt uitgemaakt of van "iets" wordt beschuldigd. Nou, dan kijk je dus niet goed blijkt uit het artikel waar ik naar link.

Maar verder zal het mij een rotzorg zijn wat Pascal Vanenburg ergens van vindt. Hij projecteert hoogstens zijn eigen onhandigheid met vrouwen op andere mannen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:21:51 #30
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175514174
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Van mij mogen ze het allemaal posten hoor, maar ik vind de reactie op de bans zo tergend hypocriet. Als deze geweldige grap van die 500 vrouwelijke komieken door blanke mannen was gedaan over een random andere groep stonden Ser en een aantal anderen hier vooraan om te janken.

Het meest bijzondere van dit nieuwsartikel is nog wel dat ze 500 vrouwelijke komieken hebben gevonden. Kan mij niet heugen dat ik ooit een vrouwelijke komiek ben tegengekomen waar ik voor zou betalen.
1) Doe alsjeblieft niet alsof jij zou weten hoe ik zou reageren.
2) Ik heb nergens gezegd dat ik het onterecht vindt dat deze vrouwen geband zijn.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:22:28 #31
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175514194
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De definitie van feminist is een heel klein beetje verschoven nu in de westerse wereld het oud-feminisme de meeste doelen heeft volbracht.
Wat is 'oud-feminisme' nou weer?
pi_175514204
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Behalve wat mafketels is er niemand die mensen aanvalt omdat ze man, wit of heteroseksueel zijn. Ze vallen alleen mannen, blanken en hetero's aan die niet in staat of bereid zijn afstand te doen van hun privileges.
Het enige privelege dat ik als heteroman heb is dat ik staand kan plassen. De rest is spijkers op laag water zoeken van talentloze figuren die hun eigenwaarde ontlenen aan het strijden tegen denkbeeldig onrecht.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:26:27 #33
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175514267
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het enige privelege dat ik als heteroman heb is dat ik staand kan plassen. De rest is spijkers op laag water zoeken van talentloze figuren die hun eigenwaarde ontlenen aan het strijden tegen denkbeeldig onrecht.
Neuh, ze strijden tegen denkbeelden als de jouwe. Het idee dat jij, omdat jij ook moeilijkheden en problemen in je leven hebt, geen wezenlijk voordeel hebt omdat je man bent, een blanke in een overwegend blank land, en heteroseksueel. Totdat je die privileges kunt of wilt erkennen, is er geen fatsoenlijk debat mogelijk.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:26:54 #34
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175514275
Mannen uitschot noemen is best generaliserend naar mannen toe. Ik neem aan dat die feministen het ook niet fijn vinden als er teksten op Facebook geschreven worden in de trant van dat vrouwen kutwijven zijn.
pi_175514349
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

1) Doe alsjeblieft niet alsof jij zou weten hoe ik zou reageren.
2) Ik heb nergens gezegd dat ik het onterecht vindt dat deze vrouwen geband zijn.
1) Ga uit van het slechtste en jij overtreft het doorgaans.
2) Ik heb nergens gezegd dat jij dit hebt gezegd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Behalve wat mafketels is er niemand die mensen aanvalt omdat ze man, wit of heteroseksueel zijn. Ze vallen alleen mannen, blanken en hetero's aan die niet in staat of bereid zijn afstand te doen van hun privileges.
Dit is ook zo'n prachtig voorbeeld van een leugentje van jou. Hoe vaak jij al wel niet hebt gepleit voor rassenscheiding in de standaarden waar mensen aan moeten voldoen. En een hogere standaard voor blanke mannen dan voor zwarte mensen is puur racisme en een aanval op blanke mannen.

Tenzij je jezelf ziet als mafketel uiteraard.
pi_175514453
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Neuh, ze strijden tegen denkbeelden als de jouwe. Het idee dat jij, omdat jij ook moeilijkheden en problemen in je leven hebt, geen wezenlijk voordeel hebt omdat je man bent, een blanke in een overwegend blank land, en heteroseksueel. Totdat je die privileges kunt of wilt erkennen, is er geen fatsoenlijk debat mogelijk.
Nee dat erken ik inderdaad niet. Dat is namelijk regelrechte nonsens. Toon eerst maar eens aan dat die priveleges er zijn. Heeft nog niemand overtuigend kunnen doen.

Ik ben overigens een zwarte man. Een man die als ik dezelfde SJW types zou moeten geloven kermend van verdriet en overerfelijk leed ergens in een hoekje zou moeten wegkwijnen als zwarte piet weer naar nederland komt. Ik weet exact wat voor overdrijvings en slachtoffercultus er heerst in dergelijke kringen omdat ik zelf tot een minderheidsgroep behoor die door dergelijke groepen in de slachtofferhoek wordt geduwd.

Feminisme in Nederland is een natte scheet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:34:07 #37
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175514472
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

1) Ga uit van het slechtste en jij overtreft het doorgaans.
2) Ik heb nergens gezegd dat jij dit hebt gezegd.
Neuh, je gaat uit van stropoppen. Bijvoorbeeld door de suggestie te wekken dat ik zou huilen als blanke mannen dit zouden zeggen, terwijl ik niet huil wanneer vrouwen dit zeggen. Dat gebeurt alleen in jouw hoofd.
quote:
[..]

Dit is ook zo'n prachtig voorbeeld van een leugentje van jou. Hoe vaak jij al wel niet hebt gepleit voor rassenscheiding
Nooit. :D
pi_175514492
Doe normaal joh

[ Bericht 47% gewijzigd door Straatcommando. op 05-12-2017 20:37:43 ]
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175514551
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Neuh, je gaat uit van stropoppen. Bijvoorbeeld door de suggestie te wekken dat ik zou huilen als blanke mannen dit zouden zeggen, terwijl ik niet huil wanneer vrouwen dit zeggen. Dat gebeurt alleen in jouw hoofd.

[..]

Nooit. :D
Ik bedoelde niet letterlijk huilen hoor.

Wanneer begint ''nooit'' bij jou? Of val je nog steeds over het woordje rassenscheiding voor je voorstellen voor andere regels voor anders gekleurde mensen?
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:38:10 #40
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175514591
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee dat erken ik inderdaad niet. Dat is namelijk regelrechte nonsens. Toon eerst maar eens aan dat die priveleges er zijn. Heeft nog niemand overtuigend kunnen doen.
Jawel hoor. Voorbeeldje:
https://www.mensenrechten(...)or-vrouwen-nederland

quote:
Ik ben overigens een zwarte man. Een man die als ik dezelfde SJW types zou moeten geloven kermend van verdriet en overerfelijk leed ergens in een hoekje zou moeten wegkwijnen als zwarte piet weer naar nederland komt.
Haha, wat een onzin. Helemaal niemand vindt dat.
quote:
Ik weet exact wat voor overdrijvings en slachtoffercultus er heerst in dergelijke kringen omdat ik zelf tot een minderheidsgroep behoor die door dergelijke groepen in de slachtofferhoek wordt geduwd.

Feminisme in Nederland is een natte scheet.
Zo hé, wat een intelligente analyse.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:38:56 #41
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175514614
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Behalve wat mafketels is er niemand die mensen aanvalt omdat ze man, wit of heteroseksueel zijn. Ze vallen alleen mannen, blanken en hetero's aan die niet in staat of bereid zijn afstand te doen van hun privileges.
Of mensen die vraagtekens zetten bij die zogenaamde privileges.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:39:06 #42
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175514619
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet letterlijk huilen hoor.

Wanneer begint ''nooit'' bij jou? Of val je nog steeds over het woordje rassenscheiding voor je voorstellen voor andere regels voor anders gekleurde mensen?
Nooit begint nooit. Want ik ben daar helemaal niet voor. Dat is weer zo'n fantasietje van je.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:39:19 #43
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175514627
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Of mensen die vraagtekens zetten bij die zogenaamde privileges.
Klopt.
pi_175514636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Klopt.
Bestaat black privilege in jouw wereld ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:39:43 #45
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175514637
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Klopt.
Wat dat betreft is het net een religie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 20:39:54 #46
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_175514644
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nooit begint nooit. Want ik ben daar helemaal niet voor. Dat is weer zo'n fantasietje van je.
Het zou je sieren zelf ook niet zo pinnig te reageren tov mensen waar je het niet mee eens bent. Just saying
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_175514667
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het zou je sieren zelf ook niet zo pinnig te reageren tov mensen waar je het niet mee eens bent. Just saying
Waarom haal je dat dan ook niet weg? Gelijke monniken enzo. Gewoon aanval op de man = weg, waarom bescherm je Ser_clap?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:41:07 #48
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175514678
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Bestaat black privilege in jouw wereld ?
Evenzeer als in jouw wereld.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:41:24 #49
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175514685
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het net een religie.
Waarom? Omdat ze mensen aanvallen die het met hen oneens zijn? :D
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 20:41:25 #50
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_175514686
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waarom haal je dat dan ook niet weg? Gelijke monniken enzo.
Dit is wel even van andere orde dan wat jij postte. Daarnaast waarschuw ik hem nu.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')