en nu? Wat heeft dat voor gevolgen?quote:Op donderdag 14 december 2017 14:38 schreef Amoeba het volgende:
Technisch expert vond ons verhaal zeer plausibel maar hij kon niet op papier zetten dat t ook zo daadwerkelijk gegaan is, daarvoor was de schade aan de bekabeling te groot.
KTM zou ik over na kunnen denken.. Of 2 VFR's, maybe.quote:
Geen bewijslast = geen zaak = verlies pakken en 748 lifequote:Op donderdag 14 december 2017 15:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
en nu? Wat heeft dat voor gevolgen?
told ya they would..quote:Op donderdag 14 december 2017 17:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen bewijslast = geen zaak = verlies pakken en 748 life
Daarnaast is een temp van 600 gr Celsius sowieso niet gehaald, dus achterbrug, frame en delen van het blok zijn sowieso nog bruikbaar. Even demonteren en weg ermee.
Zie niet echt in waarom die vent zou liegen?quote:Op donderdag 14 december 2017 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
told ya they would..
Engerds, bah. Je betaalt gewoon premie voor die shit.
Daar gaat het niet om. Je betaald premie en op het moment dat ze moeten lappen vinden ze altijd wel iets.quote:Op donderdag 14 december 2017 17:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zie niet echt in waarom die vent zou liegen?
dit.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je betaald premie en op het moment dat ze moeten lappen vinden ze altijd wel iets.
*bovenstaand geldt voor elke verzekeraar
Kan nu nieuwe sloffen voor de 748 gaan halen.quote:
Nicequote:Op donderdag 14 december 2017 15:41 schreef Sounddragon het volgende:
De CB is terug van de sleutelateur trouwens; met complimenten over de staat van onderhoud
Euvel wat een rottig contactje bij een diodebrug ergens die iets met de neutraalschakelaar te maken had. En er zit een kakelverse Conti RA2 onder.
Slijten ze zo hard ja? Dan plakken ze wel lekkerquote:Op donderdag 14 december 2017 23:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nice
Toch niet de EVO he? Wel de gewone pakken
Mooie band hoor. Beetje jammer dat je hem om de maand moet vervangen maar verder
Op een 600tje uit '95 doen ze zo'n 7000km. Wat een CB1300 ermee doet weet ik niet maar ik denk dat de bandenboer hem je van harte aan zal raden jaquote:Op vrijdag 15 december 2017 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Slijten ze zo hard ja? Dan plakken ze wel lekker
Hij gaat zsm de verkoop in; ik heb al iemand achter de hand, die mag als eerste kijken of hij hem wil, anders gaat ie rapido MP op. De nieuwe eigenaar heeft mazzel; als ik de prijs ervoor krijg die ik wil, krijgt hij de volgende Conti er al bij; ik heb nóg een nieuwe in het plastic staan hier
7000km huh.. Dan zou ik er met mijn huidige jaarkilometrage zéker 100 jaar mee doenquote:Op vrijdag 15 december 2017 16:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Op een 600tje uit '95 doen ze zo'n 7000km. Wat een CB1300 ermee doet weet ik niet maar ik denk dat de bandenboer hem je van harte aan zal raden ja
quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:11 schreef Atak het volgende:
Vandaag stukje gereden om de motor van een vriend.
Angel ST of Diablo Rosso IIIquote:Op donderdag 14 december 2017 20:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kan nu nieuwe sloffen voor de 748 gaan halen.
KTMquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Angel ST of Diablo Rosso III
Wil achter sowieso de Angel ST, voor nog niet helemaal over uit. Tips iemand?
Twee banden combineren zou ik niet aan beginnen..quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Angel ST of Diablo Rosso III
Wil achter sowieso de Angel ST, voor nog niet helemaal over uit. Tips iemand?
Dat heb ik ook gehoord idd.. Liefst ML50 maar die is er alleen in kleine maten..quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:02 schreef Salatrel het volgende:
ik heb goede verhalen gehoord over BT45
vaak zat gedaan, eigenlijk pas één keer gehad dat het niet werkte.. Misschien dat het op een reezert allemaal wat kritischer is, maar de AT boeide het weinig..quote:Op zaterdag 16 december 2017 10:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Twee banden combineren zou ik niet aan beginnen..
Het kan goed gaan, beter wordt het sowieso niet en de kans dat het klote rijdt is vrij groot.
Godverdommequote:Op zaterdag 16 december 2017 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
Als je vaak in de regen rijdt zou ik geen Angel ST kiezen. Wat een kut band
Ja, maar beter wordt het er sowieso niet van en je riskeert dat het niet werkt. Waarom zou je het dan doen als je toch beide vervangt?quote:Op zaterdag 16 december 2017 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
vaak zat gedaan, eigenlijk pas één keer gehad dat het niet werkte.. Misschien dat het op een reezert allemaal wat kritischer is, maar de AT boeide het weinig..
Mwah, niet per se hoor. Beetje op de karakteristieken van beide banden letten (vooral karkas) en dan kan het vaak best.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar beter wordt het er sowieso niet van
Kan het vaak best, ja.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, niet per se hoor. Beetje op de karakteristieken van beide banden letten (vooral karkas) en dan kan het vaak best.
Bij het racen ook regelmatig gedaan.
mijn voorband gaat meestal 2 achterbanden mee.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar beter wordt het er sowieso niet van en je riskeert dat het niet werkt. Waarom zou je het dan doen als je toch beide vervangt?
ik wil weer een brommer die vies mag worden, dan kan ik weer rijden als IK zin heb. De CB is een poetsbak, en ik ben niet zo van het poetsen.. Het was een leuk ding om gehad en gereden te hebben, maar nu wil ik weer iets bruikbaars.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:09 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom gaat de CB eigenlijk weg SD?
Africa twin?quote:Op zondag 17 december 2017 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik wil weer een brommer die vies mag worden, dan kan ik weer rijden als IK zin heb. De CB is een poetsbak, en ik ben niet zo van het poetsen.. Het was een leuk ding om gehad en gereden te hebben, maar nu wil ik weer iets bruikbaars.
Niet bang voor pekel?quote:Op zondag 17 december 2017 23:25 schreef BlackLining het volgende:
Schitterend weer om te rijden vandaag trouwens hoor
Beetje glad hier en daar ook met die kutblaadjes, maar ik heb toch lekker een mooi stukje omgereden vanmiddag
Nop. Ding is toch (alweer) verneukt. Mag alle lagers, ketting en uitlaat toch alweer vervangen.quote:
Ben net thuis door die kutregen. Man man man rustig aan gedaan hoor.quote:Op zondag 17 december 2017 23:25 schreef BlackLining het volgende:
Schitterend weer om te rijden vandaag trouwens hoor
Beetje glad hier en daar ook met die kutblaadjes, maar ik heb toch lekker een mooi stukje omgereden vanmiddag
als ik er eentje tegen kom in een goede prijs/kwaliteit verhouding een tijdje geleden was het uitzoeken, maar de spoeling is nu vrij dun.quote:
Pure nieuwsgierigheid; wat is het? Klinkt als tijd voor een goede beurtquote:Op zondag 17 december 2017 23:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nop. Ding is toch (alweer) verneukt. Mag alle lagers, ketting en uitlaat toch alweer vervangen.
Hij zit wel vol met vuil en smeer trouwens, dus roesten doet ie niet zo hard eigenlijk. Alleen het ophangingslager, maar die is toch al dood.
Ik vrees met grote vrezen voor het moment dat de uitlaat eraf moetquote:Op maandag 18 december 2017 09:00 schreef Salatrel het volgende:
als ik ff een moertje los moet komen draaien hoor ik het wel he
Best wel respectabele stand hoeveel km gaat zo’n ding eigenlijk mee?quote:Op maandag 18 december 2017 08:28 schreef BlackLining het volgende:
Dat ding heeft me nog nooit laten staan. Moet soms wel duwen om ergens weg te komen, maar toch.
En daarnaast, het beestje is inmiddels 23 met pakweg 150k op de klok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |