abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:14:44 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175584907
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:52 schreef Atak het volgende:

[..]

Dan moet je gaan bewijzen dat het niet jouw fout was. Je had vanaf het begin een advocaat moeten inhuren. Ik kan je nu al vertellen wat ze gaan doen. Ze gaan je aan het lijntje houden en na een tijdje gaan ze zeggen dat er geen bewijs is dat er een fabrieksfout is en schuiven ze het af. Als je een advocaat had ingehuurd dan was het anders geweest.

[..]

4 lessen in totaal.
En binnen die 4 lessen heb je effe al je bijzondere verrichtingen inclusief de noodstop gemastered? U must be superman.

Mijn hele jeugd op brommers gescheurd, en dan bedoel ik op brómmers, niet op portapotti's met kinderwagenwieltjes maar Dapp's en MTX en MB's, maar ik heb toch echt effe mijn best moeten doen voor die shit, en toen was het nog een stuk simpeler als tegenwoordig ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175585121
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En binnen die 4 lessen heb je effe al je bijzondere verrichtingen inclusief de noodstop gemastered? U must be superman.

Mijn hele jeugd op brommers gescheurd, en dan bedoel ik op brómmers, niet op portapotti's met kinderwagenwieltjes maar Dapp's en MTX en MB's, maar ik heb toch echt effe mijn best moeten doen voor die shit, en toen was het nog een stuk simpeler als tegenwoordig ;)
Voor mijn autorijbewijs had ik ook niet veel lessen genomen. Theorie/praktijk had ik ook in 1 keer gehaald en ik reed al auto voordat ik begon met mijn rijbewijs maar ja niet iedereen is hetzelfde. Er zijn ook mensen die 30 lessen nemen en tallozen keren zakken en het lukt nog steeds niet.
pi_175585240
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En binnen die 4 lessen heb je effe al je bijzondere verrichtingen inclusief de noodstop gemastered? U must be superman.

Mijn hele jeugd op brommers gescheurd, en dan bedoel ik op brómmers, niet op portapotti's met kinderwagenwieltjes maar Dapp's en MTX en MB's, maar ik heb toch echt effe mijn best moeten doen voor die shit, en toen was het nog een stuk simpeler als tegenwoordig ;)
Noodstop vind ik sws raar, aanleggen en dan doordrukken...ja is leuk op een leeg industrieterrein.
Maar een noodstop maak je volgens mij, of probeer je te maken als het toch al te laat is...
Pof vol die voorrem in weg..

Kun je niet echt op oefenen volgens mij, het is meer een oefening van who kan ik zo hard remmen !!
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:28:05 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175585334
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:20 schreef Atak het volgende:

[..]

Voor mijn autorijbewijs had ik ook niet veel lessen genomen. Theorie/praktijk had ik ook in 1 keer gehaald en ik reed al auto voordat ik begon met mijn rijbewijs maar ja niet iedereen is hetzelfde. Er zijn ook mensen die 30 lessen nemen en tallozen keren zakken en het lukt nog steeds niet.
We gaan het zien, maar ik ben van mening dat motorrijden iets heeeel anders is als autorijden.. je rijdt op de weg, en daar eindigt echt élk raakvlak.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:31:38 #80
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_175585461
Ik heb ook mijn rijbewijs binnen 3 lessen gemastered :Y net zo makkelijk als fietsen jeweetoch.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:31:43 #81
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175585464
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Noodstop vind ik sws raar, aanleggen en dan doordrukken...ja is leuk op een leeg industrieterrein.
Maar een noodstop maak je volgens mij, of probeer je te maken als het toch al te laat is...
Pof vol die voorrem in weg..

Kun je niet echt op oefenen volgens mij, het is meer een oefening van who kan ik zo hard remmen !!
Het is een combinatie van idd.. ik heb hem geleerd via mijn oortje. Dan blerde hij ergens op de weg tijdens de les gewoon ineens STOOOOOOOPPPP! .. Op het examen moest ik hem flauw met die pionnetjes doen, en toen vond ik het een fucking makkie.
Ik kreeg trouwens op de dag van mijn examen een andere, spiksplinternieuwe motor, omdat een leerling mijn les sletje in de poeier had gereden de dag ervoor.. mocht een uurtje voor het examen rijden en stoeien met het ding, en ik blokkeerde hem een fractie van een seconde tijdens de noodstop, maar ik ging niet op mijn bek, en daarom keurde hij hem goed :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:33:28 #82
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_175585520
Overigens heeft de noodstop in de AVB m'n leven nog gered in Bosnië destijds. Het is het echt waard om die oefeningen tot in de puntjes te beheersen.
pi_175585630
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:31 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb ook mijn rijbewijs binnen 3 lessen gemastered :Y net zo makkelijk als fietsen jeweetoch.
Dus eigenlijk heb ik al teveel lessen genomen :'(.

quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:33 schreef Dekatria het volgende:
Overigens heeft de noodstop in de AVB m'n leven nog gered in Bosnië destijds. Het is het echt waard om die oefeningen tot in de puntjes te beheersen.
Wat was er gebeurd dan?
pi_175585704
Hij moest remmen.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_175585767
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het is een combinatie van idd.. ik heb hem geleerd via mijn oortje. Dan blerde hij ergens op de weg tijdens de les gewoon ineens STOOOOOOOPPPP! .. Op het examen moest ik hem flauw met die pionnetjes doen, en toen vond ik het een fucking makkie.
Ik kreeg trouwens op de dag van mijn examen een andere, spiksplinternieuwe motor, omdat een leerling mijn les sletje in de poeier had gereden de dag ervoor.. mocht een uurtje voor het examen rijden en stoeien met het ding, en ik blokkeerde hem een fractie van een seconde tijdens de noodstop, maar ik ging niet op mijn bek, en daarom keurde hij hem goed :')
:D :Y)
Bij die oude cbr1000f kon ik wel gewoon volgas inknijpen net het laatste stukje maakte je net een hopje.

Met de ktm, sta je toch ineens een stuk sneller stil :') of welke andere moderne motor ook...

Ik had deze ervaringen en de motor juist wat beter willen uittesten en vertrouwen winnen op de vakantie, maar helaas _O- _O- _O- _O-

[ Bericht 24% gewijzigd door Geerd op 08-12-2017 21:45:33 ]
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:42:44 #86
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_175585922
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:36 schreef Atak het volgende:
Wat was er gebeurd dan?
Met eengangetje van 70-80 van een berg af, en een auto die uit een zijweg nog even de weg opkruipt en de hele weg blokkeerde. Moest vol in de ankers zonder ABS, maar kwam uiteindelijk een centimetertje of 15 voor de bestuurderskant tot stilstand.

Dan besef je je wel hoe waardevol die AVB is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dekatria op 08-12-2017 21:54:51 ]
pi_175586064
Ik moet hem ook nog weer eens oefenen met mijn motor. Nooit echt gedaan sinds ik hem gekocht heb. Kijken of ik de ABS aan kan krijgen, dat zat niet op mijn lesser. Ja, ik weet dat die juist niet aan moet, maar toch goed om de grens te weten.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_175586167
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik hoop dat de restanten van de accupolen nog aan de kabels zitten/zaten. Evt. kun je die foto's nog maken. Daar gaan ze heen met hun vragen denk ik.. Als de min los loopt en hij komt op- of tegen de plus te liggen is het heel simpel om fik te krijgen..
Motor stond al 36 uur stil he.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_175586248
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:52 schreef Atak het volgende:

[..]

Dan moet je gaan bewijzen dat het niet jouw fout was. Je had vanaf het begin een advocaat moeten inhuren. Ik kan je nu al vertellen wat ze gaan doen. Ze gaan je aan het lijntje houden en na een tijdje gaan ze zeggen dat er geen bewijs is dat er een fabrieksfout is en schuiven ze het af. Als je een advocaat had ingehuurd dan was het anders geweest.

[..]

4 lessen in totaal.
:')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_175586305
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:45 schreef Xaryna het volgende:
Ik moet hem ook nog weer eens oefenen met mijn motor. Nooit echt gedaan sinds ik hem gekocht heb. Kijken of ik de ABS aan kan krijgen, dat zat niet op mijn lesser. Ja, ik weet dat die juist niet aan moet, maar toch goed om de grens te weten.
Je zal je verbazen, op normaal wegdek ga je hem bijna niet "aankrijgen"
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:53:02 #91
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175586314
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Motor stond al 36 uur stil he.
Mja, das waar, maar ze gaan het proberen, let maar op.. verzekeringen zijn crimischurkboeven; die worden rijk door jou te naaien.

Wie niet steelt of erft.....
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:54:22 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175586347
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:45 schreef Xaryna het volgende:
Ik moet hem ook nog weer eens oefenen met mijn motor. Nooit echt gedaan sinds ik hem gekocht heb. Kijken of ik de ABS aan kan krijgen, dat zat niet op mijn lesser. Ja, ik weet dat die juist niet aan moet, maar toch goed om de grens te weten.
Eigenlijk moet je ál je kunstjes oefenen op een nieuwe motor..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175586419
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je zal je verbazen, op normaal wegdek ga je hem bijna niet "aankrijgen"
Ik heb 1 les gehad bij een andere rijschool op een andere motor mét ABS en bij de noodstop gelijk de achterrem in de ABS gekregen. :7
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je ál je kunstjes oefenen op een nieuwe motor..
Klopt. Meeste ook wel gedaan, maar dat achtje niet. Schurft aan het achtje.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_175586454
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:56 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik heb 1 les gehad bij een andere rijschool op een andere motor mét ABS en bij de noodstop gelijk de achterrem in de ABS gekregen. :7

[..]

Klopt. Meeste ook wel gedaan, maar dat achtje niet. Schurft aan het achtje.
Weet je meteen hoe dat voelt !!
Alleen voorkant ligt net iets anders.
Ik zwaai naar dieren.
pi_175586534
IK heb zo zin in de vakantie he :B :B :B
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:01:08 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175586587
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:56 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik heb 1 les gehad bij een andere rijschool op een andere motor mét ABS en bij de noodstop gelijk de achterrem in de ABS gekregen. :7

[..]

Klopt. Meeste ook wel gedaan, maar dat achtje niet. Schurft aan het achtje.
Achtje is ook BS, maar slalommetje bijvoorbeeld niet, en dan doe je sort of hetzelfde, en dat kun je wél tegenkomen in het ekte leven.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175586671
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Achtje is ook BS, maar slalommetje bijvoorbeeld niet, en dan doe je sort of hetzelfde, en dat kun je wél tegenkomen in het ekte leven.
De vertragingsoefening ook. Mijn rijleraar zei altijd: bedenk je in dat er ineens drie kleuters op de weg zitten. :7
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_175586782
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Achtje is ook BS, maar slalommetje bijvoorbeeld niet, en dan doe je sort of hetzelfde, en dat kun je wél tegenkomen in het ekte leven.
Wat voor motor rijd je nu dan ?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:10:48 #99
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175586891
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wat voor motor rijd je nu dan ?
Dezelfde als die Meagrim net weg heeft gedaan..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175586957
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dezelfde als die Meagrim net weg heeft gedaan..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zondeeee :'(
It's funny
But not ha-ha funny.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')