abonnement Unibet Coolblue
pi_175546620
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Welke overbodige middenvelder/aanvaller heeft Brands ooit gekocht voor 10 miljoen?
Okeeeeeeeeee 10 miljoen is wat overdreven. Daar heb je me!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 7 december 2017 @ 11:54:49 #77
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175547301
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat je in de voorronde niet top presteert met een selectie die op essentiële plaatsen is gewijzigd is gewoon logisch. En een ploeg als Osijek, of welke Oost-Europese subtopper dan ook, blijkt dan al jaren niet minder dan de Nederlandse top. Dat is eigenlijk niet eens meer een verrassing als je het voetbal volgt.

En dat van die motivatie ging over één niet zo intelligente speler die heel genuanceerd aangeeft dat spelen tegen Osijek iets anders is dan spelen tegen Bayern München. Dat is een ander beeld als wat jij probeert te schetsen.
_O-
pi_175548521
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:48 schreef tja77 het volgende:
Potverdorie wat wordt hier een hoop poep gepraat op een doordeweekse ochtend.
Mooi dat Feyenoord gisteren heeft gewonnen, ik gun het ze wel. En de punten voor de UEFA ranking zijn hard nodig door het gefaal van PSV en Ajax.
En ja, dat was zeker gefaal, ga dat toch niet ontkennen joh. Europees gezien was het een schande dit seizoen. Tuurlijk had PSV de selectie niet op tijd op orde, maar dat maakt het juist erger. Wanbeleid, en nog steeds geen LB. ^O^
Je kan zien dat dart users verstandige teksten posten.
pi_175548616
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat je in de voorronde niet top presteert met een selectie die op essentiële plaatsen is gewijzigd is gewoon logisch. En een ploeg als Osijek, of welke Oost-Europese subtopper dan ook, blijkt dan al jaren niet minder dan de Nederlandse top. Dat is eigenlijk niet eens meer een verrassing als je het voetbal volgt.

En dat van die motivatie ging over één niet zo intelligente speler die heel genuanceerd aangeeft dat spelen tegen Osijek iets anders is dan spelen tegen Bayern München. Dat is een ander beeld als wat jij probeert te schetsen.
Eigenlijk was die historische wanprestatie dus helemaal geen wanprestatie, fijn zeg!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175548858
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eigenlijk was die historische wanprestatie dus helemaal geen wanprestatie, fijn zeg!
Badder heeft al een aardig lijstje met stupide teksten, weer een toegevoegd :P
  donderdag 7 december 2017 @ 13:24:27 #81
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175548908
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eigenlijk was die historische wanprestatie dus helemaal geen wanprestatie, fijn zeg!
Nee, slechts een doorgetrokken lijn naar beneden. Waarbij je jaarlijks een nieuw dieptepunt bereikt. ;)
pi_175548911
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:58 schreef Caland het volgende:

[..]

PSV zat met fucking Rostov (wie?) in de poule en werd vierde. Doe normaal joh.
schattig *;
pi_175549474
Perr Schuurs naar Ajax..zal vast door Sunday komen. Wel jammer dat hij, net als Frenkie de Jong, niet voor PSV kiest. Aan de andere kant; wellicht is PSV al eerder afgehaakt.
pi_175549506
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, slechts een doorgetrokken lijn naar beneden. Waarbij je jaarlijks een nieuw dieptepunt bereikt. ;)
Dit dieptepunt zal toch wel een tijdje standhouden denk ik. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175549530
PSV twitterde op donderdag 07-12-2017 om 13:46:56 PSV goes 🇺🇸! Wil je PSV live in actie zien in Florida? Lees dan hier de mogelijkheden: https://t.co/aNqV590J3o… https://t.co/2D5gRDezOz reageer retweet
@Scarface88 (Omdat je in Amerika woont)
pi_175549758
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV twitterde op donderdag 07-12-2017 om 13:46:56 PSV goes 🇺🇸! Wil je PSV live in actie zien in Florida? Lees dan hier de mogelijkheden: https://t.co/aNqV590J3o… https://t.co/2D5gRDezOz reageer retweet
@Scarface88 (Omdat je in Amerika woont)
Ik vraag me af waarom Scarface ons nog niet uitgenodigd heeft? AirBnB'tje huren met de PSV-Fokkers en een weekje klagen in de US. Ik zie het wel zitten :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 december 2017 @ 14:19:24 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175550396
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:09 schreef nickhguitar het volgende:
Schuurs naar Ajax. Lopen we weer te slapen zeg..
slapen :')

PSV is al lang met die jongen bezig, hij maakt alleen een andere keuze
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_175550625
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom Scarface ons nog niet uitgenodigd heeft? AirBnB'tje huren met de PSV-Fokkers en een weekje klagen in de US. Ik zie het wel zitten :)
Ligt eraan, zullen er ook dames aanwezig zijn?
pi_175550745
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ligt eraan, zullen er ook dames aanwezig zijn?
Mrs. LansGodin O+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_175551314
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:01 schreef Vasion het volgende:
PSV heeft in de jaren dat NL coëfficiënt in het geding was de EL totaal niet serieus genomen.
Feyenoord deed niet eens mee
  donderdag 7 december 2017 @ 15:08:56 #91
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175551597
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:51 schreef Ciscus het volgende:
Perr Schuurs naar Ajax..zal vast door Sunday komen. Wel jammer dat hij, net als Frenkie de Jong, niet voor PSV kiest. Aan de andere kant; wellicht is PSV al eerder afgehaakt.
PSV heeft hem deze zomer een plekje in Jong PSV toegezegd, hij moest zich dan daar eerst bewijzen voor hij met het eerste mocht mee trainen. Wel is gezegd dat de verwachting was dat dat snel zou gaan, omdat hij veel indruk had gemaakt op de staf.

Bij Ajax schijnt hij nadrukkelijker te horen hebben gekregen dat hij een kans krijgt in het eerste.
pi_175551642
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

PSV heeft hem deze zomer een plekje in Jong PSV toegezegd, hij moest zich dan daar eerst bewijzen voor hij met het eerste mocht mee trainen. Wel is gezegd dat de verwachting was dat dat snel zou gaan, omdat hij veel indruk had gemaakt op de staf.

Bij Ajax schijnt hij nadrukkelijker te horen hebben gekregen dat hij een kans krijgt in het eerste.
En bij Ajax hoef je maar 3 halve wedstrijden in het eerste gestaan te hebben en je mag al in een cruciale interland het oranje dragen. Dat helpt ook mee natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175551656
Obispo > Schuurs
  donderdag 7 december 2017 @ 15:12:39 #94
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175551707
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En bij Ajax hoef je maar 3 halve wedstrijden in het eerste gestaan te hebben en je mag al in een cruciale interland het oranje dragen. Dat helpt ook mee natuurlijk.
Om na 4 wedstrijden weer volledig afgeserveerd te worden. Maar goed, boeiend. Het is jammer, ik had hem graag naast Obispo gezien, vergelijkbare talenten maar wel met specifiek eigen kwaliteiten.
pi_175551726
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:11 schreef PSVCL het volgende:
Obispo > Schuurs
Naast elkaar zou het mooiste zijn geweest. Maar het zijn wel een beetje dezelfde types. Beiden voetballende verdedigers. Ik zie naast beiden graag een sloper. :)
  donderdag 7 december 2017 @ 15:14:03 #96
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175551742
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Naast elkaar zou het mooiste zijn geweest. Maar het zijn wel een beetje dezelfde types. Beiden voetballende verdedigers. Ik zie naast beiden graag een sloper. :)
Ik vind Obispo meer sloper dan Schuurs, eerlijk gezegd. Schuurs heeft meer overzicht.
pi_175551764
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Naast elkaar zou het mooiste zijn geweest. Maar het zijn wel een beetje dezelfde types. Beiden voetballende verdedigers. Ik zie naast beiden graag een sloper. :)
Die Franse verdediger uit Jong PSV kan ook een goeie worden.
Heb je straks een mooi centrum..
pi_175551803
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vind Obispo meer sloper dan Schuurs, eerlijk gezegd. Schuurs heeft meer overzicht.
Ik vind het allebei geen slopers. En ik vind dat ze allebei overzicht hebben. Ik vind eerlijk gezegd dat Obispo nog sierlijker oogt dan Schuurs. :@ Meer flair. Maar ik heb Obispo dan ook weer vaker zien voetballen dan Schuurs.

Overigens heeft PSV in de jeugd ook nog Soulas rondlopen. Over slopers gesproken.
pi_175553723
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik vind het allebei geen slopers. En ik vind dat ze allebei overzicht hebben. Ik vind eerlijk gezegd dat Obispo nog sierlijker oogt dan Schuurs. :@ Meer flair. Maar ik heb Obispo dan ook weer vaker zien voetballen dan Schuurs.

Overigens heeft PSV in de jeugd ook nog Soulas rondlopen. Over slopers gesproken.
Eet ie veel goulash?
pi_175555060
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:30 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Feyenoord heeft beter gepresteerd in de CL dan PSV het jaar ervoor.
Nee. De eerste wedstrijd tegen Atletico bijvoorbeeld werden we links en rechts door de scheids genaaid. 100% goal afgekeurd, Godin die duidelijk hands maakte (leek wel volleybal) werd geen penal gegeven en zo kan ik nog even doorgaan.

Die hele groepsfase zat het tegen maar PSV was nooit kansloos zoals Feyenoord dat wel was.
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')