abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:19:00 #1
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175508893
Voor de liefhebbers
quote:
Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.

Maar dat is helemaal niet zo.

Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.

Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.

En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben. :')

Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
pi_175508910
Ja
pi_175508934
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:04 schreef Vilan het volgende:

[..]

Ik zie het dus wel als verplichting als ik moet uitleggen dat ik een paar weken gewoon niet wil praten. Geen vrouw die dat begrijpt. Geen man trouwens ook. Ze zeggen steeds “als je je meisje zo leuk vindt. Waarom wil je haar dan niet zien?” “Vind je haar wel leuk”
Oh ik snap het wel hoor, maar niet iedereen snapt dat mensen hun liefde soms anders ervaren en uiten dan wat als gemeengoed wordt beschouwd.
Mag ik vragen hoe je liefde dan ziet? Wat maakt een partner anders dan een vriend(jn) en hoe uit je je liefde?

quote:
En bij vriendschap heb je dat simpelweg niet. En je vrienden vind je ook leuk.

En ik had al gezegd dat Strawberry dus *onbewust* wel aan sociale verplichtingen hield. Met de nadruk op onbewust. Het gaat bij jou en haar vanzelf. En niet bij mij.

Ik denk niet dat je het als onbewust kan stellen, puur omdat ze het niet als verplichting beschouwd. Verplicht is iets doen omdat het moet, ze doet het omdat ze het wil en niet om zich te conformeren aan een wat een relatie moet zijn ofzo.
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:21:41 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175508936
Ik ben 30 en vrijgezel op t moment, maar date wel gewoon met dames af en toe. Ga alleen niet zovaak stappen dus de plekken waar je damss tegenkomt in een sociale setting is nogal beperkt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:22:30 #5
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_175508950
Kijk dat je boven de 30 nog geen relatie hebt dat is iets wat je niet helemaal zelf in de gand hebt, maar op je 38 nig nij pappie en mammie wonen dat is een keuze en mijn inziens niet bevorderend bij het aangaan van een relatie.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_175509058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:13 schreef Chai het volgende:

[..]

Als zoiets uit een wederzijdse wens voortkomt ervaar je dat toch niet als verplichting? Wanneer je op dezelfde golflengte zit zul je daardoor niet veel verplichtingen ervaren.
Ik ervaarde dat dus wel zo, soms. Ook al vond ik het wel fijn om samen te zijn, ik vond het toch altijd een hoop onrust en gedoe om in de weekenden mijn tijd te verdelen over familie, relatie en tijd voor mezelf. Soms ervaarde ik het wel als even over die drempel van tegenzin heen moeten stappen.
Net als bij andere sociale verplichtingen waar je het uiteindelijk ook meestal prima naar je zin hebt, als je er eenmaal bent.
pi_175509201
Tja kan altijd gebeuren, maar wat iemand al zei, de grootste afknapper is dan nog bij paps en mams wonen.
Daarbij relatie's komen en gaan, dus je kan vrijgezel zijn op bepaalde leeftijd, mensen veranderen doorlopend, als nu mijn relatie zou stranden ben ik 35 en vrijgezel en heb dan ook nog een kind in huis, tja dan is het wel moeilijker om weer een relatie te vinden.
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:43:42 #8
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175509260
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, ik herken me hier ook niet in. Ik woon ook al jaren samen met mijn vrouw, maar ik zie contact met haar hebben, om welke reden dan ook, niet als een verplichting.

Als je dat wel als een verplichting ziet, ja, dat kan, maar dan zul je een partner moeten hebben die daar ook zo in staat, en dan heb je dus een relatie waarbinnen het prima mogelijk is dat je elkaar weken/maanden niet spreekt/belt/appt/whatevert en dan is die 'verplichting' er dus ook niet.

Maar ik denk dat die mensen er veel minder zijn, dus de vijver waar je dan uit kunt vissen wordt daarmee dan ook kleiner. Maar om dan sommige vrouwen als kuthoeren te gaan weg zetten vind ik not done.
Ik denk ook dat bij sommige mensen de meest normale zaken als verplichting voelt.
Ik zie het vooral bij mensen die veel alleen zijn (voor langere tijd) en dan niet zozeer als in relatie maar gewoon einzelgänger.
het is ook niet niks als je gewend bent te doen en laten wat en wanneer je wil en dat je dan in ene met een ander persoon helemaal rekening moet houden op allerlei vlakken.
Dan snap ik dat het als een verplichting voelt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:01:54 #9
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175509541
ah joh, vrijgezel is prima
lekker met niemand rekening houden
af en toe naar de hoeren
niks mis mee toch
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_175509732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ervaarde dat dus wel zo, soms. Ook al vond ik het wel fijn om samen te zijn, ik vond het toch altijd een hoop onrust en gedoe om in de weekenden mijn tijd te verdelen over familie, relatie en tijd voor mezelf. Soms ervaarde ik het wel als even over die drempel van tegenzin heen moeten stappen.
Net als bij andere sociale verplichtingen waar je het uiteindelijk ook meestal prima naar je zin hebt, als je er eenmaal bent.
Na een periode van ruim 7 jaar latten herken ik die onrust en gedoe zelf wel. Had dan inderdaad ook pas rust wanneer ik weer alleen was en alle activiteiten achter de rug had. (Dus ook de activiteit: partner veilig op de trein naar huis zetten/zelf naar huis reizen en thuiskomen)

En daarom kozen we er af en toe ook voor een weekend over te slaan en elkaar dus twee weken niet te zien. Maar wij ervaarden die onrust allebei wel redelijk hetzelfde, dus konden daardoor ook samen afwegen of elkaar zien de hectiek waard was. En daardoor heb ik het nooit als verplichting ervaren.
pi_175510384
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:19 schreef Nobu het volgende:
Voor de liefhebbers

[..]

Tevens de eerste premier van NL die nog maagd is en nooit een vrouw heeft bemind :')!
pi_175515359
Ach ik loop als single 30+'er helemaal niet op tegen het feit dat ik minder capabel geacht zou worden. Is wat mij betreft ook niet zo, want ik heb gewoon mijn eigen appartement, een leuke baan en verder een prima sociaal leven. Eigenlijk kan het zelfs wat rustiger wat mij betreft.

Sterker nog, zodra ik ook maar de suggestie wek dat ik een relatie heb of ga daten hangen alle sociale kringen waar ik in zit direct aan m'n lippen.

En verder vind ik het ook nogal zonde van m'n leven om er heel depressief over te gaan lopen doen. Niemand wint er wat mee als ik mezelf een faalhaas zou gaan vinden.

Dus ik geniet gewoon van het leven. Met, of zonder vrouw.
pi_175516739
Toen ik zei dat ik niet veel sociale verplichtingen ervaar binnen mijn relatie, bedoelde ik daar niet de verplichting naar mijn relatie mee. Dat voelt niet als een verplichting maar als ontspanning. Wat ik eronder schaar zijn de dingen als bezoekjes aan schoonfamilie, meegaan naar verjaardagen, etc. Dat is vrij minimaal en ik ga alleen als ik zin heb. Voel me er niet toe verplicht. Dat is natuurlijk niet in iedere relatie hetzelfde.

Maar als je de relatie zelf als verplichting ziet, snap ik wel dat je liever single bent. Je kan idd moeilijk weken niks laten horen. Al herken ik het 'even een tijd niet willen afspreken' wel. Misschien moet je me dus niet te snel in het hokje 'kuthoer net als ex' plaatsen.
(quoten ging niet vanwege locked topic)
pi_175517000
Ah, quoten. Voila.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:19 schreef Vilan het volgende:

[..]

Ja kan wel verschillen maar het feit blijft dat er meer verplichtingen zijn binnen een relatie.
Het is bijvoorbeeld niet raar als je een normale vriend of vriendin een paar weken of maanden niet spreekt wegens drukte van beide kanten en daarna gewoon lekker afspreekt.

Bij een relatie is dit 9/10 gevallen dus echt niet zo. Als je een paar weken niet met je vriend/ vriendin (wilt)spreken moét je dat uitleggen of bespreken. Dat kunnen verschillende redenen zijn. Een vakantie of iets dergelijks. Dat je gewoon geen zin hebt in contact. Dat kondig je in ieder geval van te voren aan.

Bij vrienden doe je dat niet of tenminste veel minder, snap je wat ik bedoel. Die verplichting heb je niet bij vriendschap. Hoewel soms wel bij heel klitterige vrienden.

Maar om een relatie goed te laten verlopen heb je simpelweg wél meer van dat soort verplichtingen dan bij vrienden. Dat kan je niet ontkennen. Ik ken niemand die zegt “ik vind mijn vrienden even belangrijk als mijn relatie” Je relatie hoort simpelweg op 1 te staan uiteindelijk.
Hoe ga je van zo'n post naar....

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:36 schreef Vilan het volgende:
Het ergert mij simpelweg dood dat er kuthoeren (of mannen maar die zijn er veel minder) die beweren dat ze geen meer aandacht nodig hebben van hun vriend/ vriendin of geen meer sociale verplichtingen ervaren in hun relatie. Die fucking sociale verplichtingen houden die fucking relatie juist draaiende.
4 posts achter elkaar, eindigend met zoiets als dit. Wow, snelle escalatie.

Overigens heb ik ook geen vrienden die ik maanden niet spreek zonder dat ze dat gek vinden. Dat is meer iets wat je ziet bij kennissen. Jouw behoeften zijn daarin anders, dat is duidelijk. Maar ik ervaar dus in dat opzicht geen verschil qua sociale verplichtingen in een relatie of vriendschap.

Verder volg ik echt niks van je relaas. Als je elke sociale interactie als een verplichting ervaart, wellicht door je autisme, dan snap ik je standpunt. Maar dat maakt jou een uitzondering en ik denk niet dat je daarmee mijn stelling onderuit haalt.

quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ooit jou gespot weer ik nog :D Waar ging het mis? :'(
Bakvisjes die niet durven afspreken, heb je hélemaal niks aan. ;(
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:54:24 #15
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175518070
Maanden radiostilte in een relatie trekt praktisch niemand.

[ Bericht 23% gewijzigd door Buurtzwaan op 05-12-2017 23:04:48 ]
pi_175522087
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Toen ik zei dat ik niet veel sociale verplichtingen ervaar binnen mijn relatie, bedoelde ik daar niet de verplichting naar mijn relatie mee. Dat voelt niet als een verplichting maar als ontspanning. Wat ik eronder schaar zijn de dingen als bezoekjes aan schoonfamilie, meegaan naar verjaardagen, etc. Dat is vrij minimaal en ik ga alleen als ik zin heb. Voel me er niet toe verplicht. Dat is natuurlijk niet in iedere relatie hetzelfde.

Maar als je de relatie zelf als verplichting ziet, snap ik wel dat je liever single bent. Je kan idd moeilijk weken niks laten horen. Al herken ik het 'even een tijd niet willen afspreken' wel. Misschien moet je me dus niet te snel in het hokje 'kuthoer net als ex' plaatsen.
(quoten ging niet vanwege locked topic)
Joh, jij bent net 14 of zo, dat kun je op die leeftijd amper een serieuze relatie noemen :')!
pi_175526207
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:43 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Joh, jij bent net 14 of zo, dat kun je op die leeftijd amper een serieuze relatie noemen :')!
14? Hoe kom je daarbij?
  woensdag 6 december 2017 @ 12:54:34 #18
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175526304
Mijn broertje is nu 31, vrijgezel, nooit relatie gehad en altijd thuis gewoond. Het is dat ik toevallig een gelukkige relatie heb al jaren maar als ik om mij heen kijk qua relaties en vooral de nasleep ervan snap ik zijn keus ook wel.
And so is the past
  woensdag 6 december 2017 @ 13:07:16 #19
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175526500
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Tja kan altijd gebeuren, maar wat iemand al zei, de grootste afknapper is dan nog bij paps en mams wonen.
Daarbij relatie's komen en gaan, dus je kan vrijgezel zijn op bepaalde leeftijd, mensen veranderen doorlopend, als nu mijn relatie zou stranden ben ik 35 en vrijgezel en heb dan ook nog een kind in huis, tja dan is het wel moeilijker om weer een relatie te vinden.
dat denk jij, maar daar ben ik het nog helemaal niet mee eens. Heel veel mannen willen (ook?) (gewoon?) huisje boompje beestje. Kortom, een gezinnetje. Denk dat heel veel single mannen tussen jouw leeftijd en 10 jaar ouder graag een vrouw in die situatie zouden willen treffen waarmee het klikt. Neen, jouw situatie lijkt mij helemaal niet extra "bemoeilijkend".
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 6 december 2017 @ 13:10:55 #20
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175526576
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

14? Hoe kom je daarbij?
Je geboortedatum staat toch in je profiel!
Vind overigens (compliment) dat jouw Nederlands best goed is voor je leeftijd!
Alleen aan levenservaring en de daar mee opgedane levenswijsheid ontbreekt het je natuurlijk nog aan, da?s duidelijk.

^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175526649
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:07 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

dat denk jij, maar daar ben ik het nog helemaal niet mee eens. Heel veel mannen willen (ook?) (gewoon?) huisje boompje beestje. Kortom, een gezinnetje. Denk dat heel veel single mannen tussen jouw leeftijd en 10 jaar ouder graag een vrouw in die situatie zouden willen treffen waarmee het klikt. Neen, jouw situatie lijkt mij helemaal niet extra "bemoeilijkend".
Dat zal je nog vies tegenvallen, zeg als vrouw maar eens dat je een kind hebt. De meesten hebben het dan ineens heel druk.
  woensdag 6 december 2017 @ 13:25:49 #22
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175526891
Heb je die ervaring, of denk je dat het zo is. Ik ben dan blijkbaar niet als de meeste mannen. Maar natuurlijk denkt, vindt men zichzelf normaal, ga je van jezelf uit als de norm, en is dat de reden dat ik er anders over denk en dacht, ook toen ik in jouw leeftijd was.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 6 december 2017 @ 13:27:20 #23
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175526929
Daarnaast als je een leuke vrouw bent die genoeg te bieden heeft dan is een man ook wel genoodzaakt om dat kind op de koop toe te nemen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175526961
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:10 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Je geboortedatum staat toch in je profiel!
Vind overigens (compliment) dat jouw Nederlands best goed is voor je leeftijd!
Alleen aan levenservaring en de daar mee opgedane levenswijsheid ontbreekt het je natuurlijk nog aan, da?s duidelijk.

^O^
Ik ben bijna 26 jaar, samenwonend.
pi_175526963
Een relatie is in ieder geval niet vanzelfsprekend beter dan single zijn. Niet iedereen heeft die behoefte, dat lijkt me niet iets om iemand op te beoordelen (zie Mark Rutte).

Maar als je wel graag een relatie wilt en het wil maar niet lukken is het een ander verhaal, dan ben je blijkbaar niet in staat om iemand aan te trekken.
pi_175526973
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:25 schreef LeesFoknl het volgende:
Heb je die ervaring, of denk je dat het zo is. Ik ben dan blijkbaar niet als de meeste mannen. Maar natuurlijk denkt, vindt men zichzelf normaal, ga je van jezelf uit als de norm, en is dat de reden dat ik er anders over denk en dacht, ook toen ik in jouw leeftijd was.
Die ervaring heb ik, alles is leuk, geweldig en dan vertel je dat je moeder bent, dan verliezen ze direct hun interesse. Mijn vriend had er gelukkig geen moeite mee, maar er zijn maar weinig mannen die een kind in het pakket wel accepteren.
  woensdag 6 december 2017 @ 13:35:04 #27
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175527111
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
Daarnaast als je een leuke vrouw bent die genoeg te bieden heeft dan is een man ook wel genoodzaakt om dat kind op de koop toe te nemen.
Wat een negatieve motivatie. Jammer als je als kind zo een "nieuwe" vader krijgt, die jou "genoodzaakt op de koop toe moet nemen"
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 6 december 2017 @ 13:37:36 #28
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175527159
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben bijna 26 jaar, samenwonend.
Oh aardbeitje toch, liegebeest! Wie had nou zo iets verwacht! Liegen in het profiel haha
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175527177
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
Daarnaast als je een leuke vrouw bent die genoeg te bieden heeft dan is een man ook wel genoodzaakt om dat kind op de koop toe te nemen.
Die noodzaak is er helemaal niet.
pi_175527186
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Oh aardbeitje toch, liegebeest! Wie had nou zo iets verwacht! Liegen in het profiel haha
Toch wel vrij duidelijk een nep datum dacht ik
  woensdag 6 december 2017 @ 13:40:08 #31
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175527216
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:28 schreef Libertarisch het volgende:
Een relatie is in ieder geval niet vanzelfsprekend beter dan single zijn. Niet iedereen heeft die behoefte, dat lijkt me niet iets om iemand op te beoordelen (zie Mark Rutte).

Maar als je wel graag een relatie wilt en het wil maar niet lukken is het een ander verhaal, dan ben je blijkbaar niet in staat om iemand aan te trekken.
Zover ik weet houden vrouwen bij een man van duidelijkheid. En daar kun je Mark Rutte niet van betichten. Die waait opportunistisch in alle richtingen mee.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 6 december 2017 @ 13:42:42 #32
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175527280
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toch wel vrij duidelijk een nep datum dacht ik
Sorry, maar waar zou ik in dit forum (het FOK forum waar naar het schijnt zoveel jongeren komen) duidelijk aan moeten zien dat het een nep datum is.Ook omdat ik geen enkele reden kan bedenken om een nepdatum in te voeren. Je had dat ook gewoon niet hoeven in te vullen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 6 december 2017 @ 13:53:33 #33
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175527593
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:42 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Sorry, maar waar zou ik in dit forum (het FOK forum waar naar het schijnt zoveel jongeren komen) duidelijk aan moeten zien dat het een nep datum is.Ook omdat ik geen enkele reden kan bedenken om een nepdatum in te voeren. Je had dat ook gewoon niet hoeven in te vullen.
Jesus kerel stuur een dickpic en wees er klaar mee.
And so is the past
pi_175528385
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

14? Hoe kom je daarbij?
Geboortedatum: "1-2-2003"
  woensdag 6 december 2017 @ 14:29:47 #35
473543 ErikHolten
We take pride in our erik holt
pi_175528497
Als je een man bent dan is er niets aan de hand
Als vrouw rot je als melk
  woensdag 6 december 2017 @ 14:30:53 #36
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175528528
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:10 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Je geboortedatum staat toch in je profiel!
Vind overigens (compliment) dat jouw Nederlands best goed is voor je leeftijd!
Alleen aan levenservaring en de daar mee opgedane levenswijsheid ontbreekt het je natuurlijk nog aan, da?s duidelijk.

^O^
_O-

Leeftijd zegt niet alles over wel of niet over wijsheid beschikken als ik al die onzin van jou hier soms lees.

Overigens is straw een stukje ouder dan 14.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175528611
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toch wel vrij duidelijk een nep datum dacht ik
Niet echt, dan had je er bijvoorbeeld 1-4-xxxx van moeten maken. Dan was het direct klip en klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Garfield1985 op 06-12-2017 18:54:50 ]
pi_175529392
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:25 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Geboortedatum: "1-2-2003"
Ja goh, 123. Registratie in 2005
  woensdag 6 december 2017 @ 15:16:44 #39
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175529493
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja goh, 123. Registratie in 2005
Lekker shinen op FOK! op je tweede :7
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175529635
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:16 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Lekker shinen op FOK! op je tweede :7
Vroeg geleerd :7
pi_175529815
Een serieuze relatie is gewoon een dikke investering. En als je een aantal keer na jarenlange relaties heel veel drama heb gehad wordt de drang naar investeren steeds minder.

Dan mis je de tijd dat je nog van tienergleuf naar tienergleuf kon hoppen.

Op de leeftijd 30+ wordt het gewoon snel een stuk serieuzer, samenwonen, beetje loeren of het huisje boompje beestje materiaal is. Je wilt niet meer zoveel kloten en een beetje vastigheid.

Houdt wel in dat je gelijk een beetje normaal moet doen, rekening houden met de ander, afspraken maken, families tevreden houden. Daar moet je wel echt zin in hebben, anders wordt het gewoon niks kun je beter je energie ergens anders insteken.

Dat is zo'n beetje de keuze die veel van ons moeten afwegen opgegeven moment.
  woensdag 6 december 2017 @ 15:33:27 #42
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175529843
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:35 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat een negatieve motivatie. Jammer als je als kind zo een "nieuwe" vader krijgt, die jou "genoodzaakt op de koop toe moet nemen"
Het is toch verwekt uit het zaad van een ander.

Als het jou om de vrouw gaat en je vind haar echt de moeite waard dan ga je niet moeilijk doen on een kind.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 6 december 2017 @ 16:25:43 #43
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175530829
Arm kindje! Om zo iets te moeten lezen op de verjaardag van onze grote kindervriend. Het zal dan ook wel geen kadootje ,chocoladeletter of strooigoed in haar schoentje krijgen!

Papa. waarom komt Sint mij geen kadootje brengen.
Omdat jij niet echt van papa bent. Lekker puh dus!

Werkelijk .... :? :N 8)7 :r

<O) oO/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 6 december 2017 @ 16:28:04 #44
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175530879
Ik zeg toch niet dat je niet van dat kind kan gaan houden? The fuck

Wat denk je nou zelf dat als een vrouw zegt ja ik heb al een kind uit een ander huwelijk/relatie dat die kerel dan staat te springen van JOEPIE, EEN KIND OP DE KOOP TOE
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 6 december 2017 @ 16:31:13 #45
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175530939
Zo'n kind is gewoon de overtreffende trap van de bemoeizuchtige schoonmoeder die constant ongevraagd aan komt waaien, die staat 's ochtends in ieder geval niet aan je bed te jengelen.
pi_175531765
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
Daarnaast als je een leuke vrouw bent die genoeg te bieden heeft dan is een man ook wel genoodzaakt om dat kind op de koop toe te nemen.
Ik ben helemaal niets genoodzaakt. Voor haar zijn er genoeg andere leuke vrouwen die geen kinderen hebben. Dus jammer dan voor haar.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175531956
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niets genoodzaakt. Voor haar zijn er genoeg andere leuke vrouwen die geen kinderen hebben. Dus jammer dan voor haar.
Dat klopt, zo gaat het wel. Ik zou ook geen partner willen met jonge kinderen. Verder hebben veel mensen na hun 30ste ook nog de wens een kindje te krijgen, die heb ik totaal niet, dus wijs je ook al een heleboel af, of word je afgewezen omdat je geen kinderen meer wil.
  woensdag 6 december 2017 @ 18:09:55 #48
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175532519
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niets genoodzaakt. Voor haar zijn er genoeg andere leuke vrouwen die geen kinderen hebben. Dus jammer dan voor haar.
Dat bedoel ik juist. Maar als je die vrouw geweldig neem je dat er misschien wel bij.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175539022
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat bedoel ik juist. Maar als je die vrouw geweldig neem je dat er misschien wel bij.
Misschien ook niet. Maar ik snap wat je bedoelt, been there, done that didn't get the cookie (ofzo)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175539164
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Dat klopt, zo gaat het wel. Ik zou ook geen partner willen met jonge kinderen. Verder hebben veel mensen na hun 30ste ook nog de wens een kindje te krijgen, die heb ik totaal niet, dus wijs je ook al een heleboel af, of word je afgewezen omdat je geen kinderen meer wil.
Het zijn meestal ook 2 totaal verschillende levensstijlen..

De single die doet wat hij wil (al dan niet geregeld feestend) vs de alleenstaande moeder die haar hele leven inricht rond de kinderen. En daar moet je dan als single in een keer in meegaan.

Genoeg vaders die daar al voor weg rennen (vaak ook later spijt van hebben van die actie), laat staan als single man, waarvan de kinderen niet eens biologisch van je zijn.

Het kan ook wel goed gaan, maar ik ken weinig voorbeelden in mijn omgeving die een succes daarin zijn.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175541724
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben bijna 26 jaar, samenwonend.
13-14 jaar toen je je aanmeldde... Vroeg verpest al
pi_175541871
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toch wel vrij duidelijk een nep datum dacht ik
Lol dacht dat jij al dik in de 40 was ofzo :D
Ik zwaai naar dieren.
pi_175541879
Who cares *O* *O*
pi_175541883
Mark Rutte is trouwens gewoon met de VVD getrouwd alleen op papier kan dat nog niet.
pi_175541904
Laat je niet kisten mensen!

Ik ga voor de 30 zonder rijbewijs.
  donderdag 7 december 2017 @ 08:19:38 #56
285174 Evienne
never odd or even
pi_175543501
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het zijn meestal ook 2 totaal verschillende levensstijlen..

De single die doet wat hij wil (al dan niet geregeld feestend) vs de alleenstaande moeder die haar hele leven inricht rond de kinderen. En daar moet je dan als single in een keer in meegaan.

Genoeg vaders die daar al voor weg rennen (vaak ook later spijt van hebben van die actie), laat staan als single man, waarvan de kinderen niet eens biologisch van je zijn.

Het kan ook wel goed gaan, maar ik ken weinig voorbeelden in mijn omgeving die een succes daarin zijn.
Een beetje fatsoenlijke moeder confronteert haar kind niet met de eerste de beste vrijer die ze heeft, dus je hoeft als het goed is heus niet meteen stiefvader te spelen.

Ben vrijgezel en kinderloos. Loop tegen heel wat clichés aan helaas. Mannen van mijn leeftijd die denken dat ik rammelende eierstokken heb, broekies die denken dat ik ze wel wat wil leren, en dirty old pervs. Bah. Heb totaal geen zin meer om door die poel van losers te waden op zoek naar een leuke vangst. Dus dan blijf ik net zo lief alleen! :D
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_175543605
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

Lol dacht dat jij al dik in de 40 was ofzo :D
:')
pi_175548895
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:32 schreef koekwous420 het volgende:

Dan mis je de tijd dat je nog van tienergleuf naar tienergleuf kon hoppen.

Nou, van tienergleuf naar tienergleuf....de meeste jongens bij mij op de middelbare school waren gewoon gefrustreerde maagden hoor. De vrouwtjes hebben het seksuele domein strak onder controle ;)
pi_175550400
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het zijn meestal ook 2 totaal verschillende levensstijlen..

De single die doet wat hij wil (al dan niet geregeld feestend) vs de alleenstaande moeder die haar hele leven inricht rond de kinderen. En daar moet je dan als single in een keer in meegaan.

Genoeg vaders die daar al voor weg rennen (vaak ook later spijt van hebben van die actie), laat staan als single man, waarvan de kinderen niet eens biologisch van je zijn.

Het kan ook wel goed gaan, maar ik ken weinig voorbeelden in mijn omgeving die een succes daarin zijn.
Ohw weet je wat ook wel eens gebeurd,denk een 7 jaar geleden gehad, leerde leuke man kennen, twee kinderen en spraken af dat we leuk naar strandje zouden gaan, konden de kinderen mooi spelen en wij kletsen. Nou het enige wat ik heb gezien toen we daar zaten was zijn lege handdoek. Heb de spullen ingepakt en ben weggegaan, ik ga niet uren kijken naar een vader met compenseer gedrag vanwege de scheiding. half uur later kreeg ik een berichtje, waar ik was gebleven.

Dat doen veel vaders, ohw en heb hier een interessant boek over vrouwen die hun gezin hebben verlaten en zelfs spijt hadden van hun kinderen.
pi_175559245
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:33 schreef MMaRsu het volgende:
Als het jou om de vrouw gaat en je vind haar echt de moeite waard dan ga je niet moeilijk doen on een kind.
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat bedoel ik juist. Maar als je die vrouw geweldig neem je dat er misschien wel bij.
En dan nog is het niet zo eenvoudig als het lijkt. Je kan dan wel van dat kind gaan houden, je vader voelen enzo, maar wanneer je eenmaal een eigen kind hebt met die vrouw of man, zal je band met je eigen kind altijd anders en sterker zijn.

Hoewel je geen onderscheid zal willen maken tussen het kind dat je man of vrouw heeft met een ander iemand en het kind dat jullie samen hebben, zal dat onderscheid er altijd zijn. Daar kun je gewoon niet omheen. Vroeg of laat zullen de kinderen het ook vast wel aan te stok met elkaar krijgen, ruzie of zo, en dan zullen er mogelijk zware woorden over en weer vliegen waarbij gebruik zal worden gemaakt van de situatie.

Als je dan ook nog bedenkt dat hetgeen wat je gaat ervaren (geboorte) voor jou de eerste keer zal zijn en voor je vrouw of man misschien wel een 2e of 3e keer, daar kom je (gevoelsmatig) dan toch ook weer anders in te staan of je nou wilt of niet. Het is toch anders wanneer je het samen allemaal voor het eerst meemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 07-12-2017 20:38:05 ]
pi_175565478
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ohw weet je wat ook wel eens gebeurd,denk een 7 jaar geleden gehad, leerde leuke man kennen, twee kinderen en spraken af dat we leuk naar strandje zouden gaan, konden de kinderen mooi spelen en wij kletsen. Nou het enige wat ik heb gezien toen we daar zaten was zijn lege handdoek. Heb de spullen ingepakt en ben weggegaan, ik ga niet uren kijken naar een vader met compenseer gedrag vanwege de scheiding. half uur later kreeg ik een berichtje, waar ik was gebleven.

Dat doen veel vaders, ohw en heb hier een interessant boek over vrouwen die hun gezin hebben verlaten en zelfs spijt hadden van hun kinderen.
Dat van die spijt wil ik ook wel geloven, maar goed, dan is het al te laat })

Maar ik snap niet waar die date van je heen was, met zijn kinderen aan het spelen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175565607
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ohw weet je wat ook wel eens gebeurd,denk een 7 jaar geleden gehad, leerde leuke man kennen, twee kinderen en spraken af dat we leuk naar strandje zouden gaan, konden de kinderen mooi spelen en wij kletsen. Nou het enige wat ik heb gezien toen we daar zaten was zijn lege handdoek. Heb de spullen ingepakt en ben weggegaan, ik ga niet uren kijken naar een vader met compenseer gedrag vanwege de scheiding. half uur later kreeg ik een berichtje, waar ik was gebleven.

Dat doen veel vaders, ohw en heb hier een interessant boek over vrouwen die hun gezin hebben verlaten en zelfs spijt hadden van hun kinderen.
Ik denk serieus dat die vent bewust met zijn kinderen is gaan spelen tijdens die date met jou. Om indruk te maken op jou! 'Leuke vent, goed met kinderen enzo'
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175565668
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

Lol dacht dat jij al dik in de 40 was ofzo :D
Dik wel, 40 niet.

aardbeimeisje.rar zien?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175566910
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:50 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Dik wel, 40 niet.

aardbeimeisje.rar zien?
Stuur maar DM :9~
pi_175567156
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Stuur maar DM :9~
Gaat het jou dan niet om het karakter van Aardbeike!? :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175567825
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat van die spijt wil ik ook wel geloven, maar goed, dan is het al te laat })

Maar ik snap niet waar die date van je heen was, met zijn kinderen aan het spelen?
ja de hele tijd met de kinderen spelen, want die zag hij alleen in het weekend, het kromme is, als ze getrouwd waren gebleven zag hij ze ook in het weekend en dan was het, nou ga eens rustig spelen, papa heeft de hele week gewerkt.
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:48 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat die vent bewust met zijn kinderen is gaan spelen tijdens die date met jou. Om indruk te maken op jou! 'Leuke vent, goed met kinderen enzo'
Nou nee, daarbij is het een grote ergenis zit je daar alleen, kun je kijken hoe overdreven hij met de kinderen doet, daarna nog een gedate die alleen maar kon praten over zijn kinderen en daarna was gewoon de stelling, kinderloos of kinderen die al zo goed als uit huis gaan. Mijn huidige vriend heeft eerste half jaar ook niet eens mijn dochter gezien, eerst gewoon samen elkaar leren kennen
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 8 december 2017 @ 07:24:42 #67
186611 Haags
pi_175567830
niets raars aan.
Zonder wrijving geen glans
pi_175578409
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben bijna 26 jaar, samenwonend.
Ik hoop dat je liegt, anders doe je jezelf wijzer voor dan je bent. :{
pi_175579117
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:21 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik hoop dat je liegt, anders doe je jezelf wijzer voor dan je bent. :{
Hoezo zou de grote mate van wijsheid die ze hier op FOK laat zien, gecombineerd met haar leeftijd, impliceren dat ze niet daadwerkelijk zo wijs is :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175579679
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 december 2017 02:11 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Gaat het jou dan niet om het karakter van Aardbeike!? :P
Ze heeft 2 flinke pluspunten :@
pi_175579822
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze heeft 2 flinke pluspunten :@
Jaha!? Heeft ze zulke grote voordelen!? :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175579857
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:33 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Jaha!? Heeft ze zulke grote voordelen!? :D
Ja echte kiloknallers :9
pi_175579864
Ik stop al :'( o|O

That's why I'm single :'(
  vrijdag 8 december 2017 @ 19:07:38 #74
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175580643
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:35 schreef Faxie het volgende:
Ik stop al :'( o|O

That's why I'm single :'(
Nee hoor vrouwen vinden schuine humor meestal ook wel leuk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175580829
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:07 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee hoor vrouwen vinden schuine humor meestal ook wel leuk
Als je aantrekkelijk vinden wel, anders ben je een creep.
pi_175592787
Dit klinkt heel cru wellicht, maar daten met dames waarbij de kinderen jonger zijn dan 12 jaar kwam en komt bij mij niet goed.

Of ze zoeken een papa voor ze, of afspreken is lastig (dat zeggen en vinden ze zelf), je bent toch meer gebonden.

Het gaat bijna áltijd over de kinderen..

Het risico dat iemand al kinderen heeft bij 30+ is uiteraard groot. Maar dan liever iemand zonder kinderen.

Ik wil geen kinderen opvoeden van een ander, niet mijn circus, niet mijn apen.
pi_175595474
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:19 schreef Evienne het volgende:

[..]

Een beetje fatsoenlijke moeder confronteert haar kind niet met de eerste de beste vrijer die ze heeft, dus je hoeft als het goed is heus niet meteen stiefvader te spelen.

Ben vrijgezel en kinderloos. Loop tegen heel wat clichés aan helaas. Mannen van mijn leeftijd die denken dat ik rammelende eierstokken heb, broekies die denken dat ik ze wel wat wil leren, en dirty old pervs. Bah. Heb totaal geen zin meer om door die poel van losers te waden op zoek naar een leuke vangst. Dus dan blijf ik net zo lief alleen! :D
Wat ben jij een loser zeg, de handdoek in de ring gooien... Dan ben je ook helemaal niet partnerwaardig en geschikt een voor relatie. Jij denkt zeker ook dat je recht hebt op de ultieme hunk, de prins op het witte paard terwijl je zelf de luie hond kan uithangen.

Ja, jij bent beter af in je eentje.
pi_175595678
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:21 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik hoop dat je liegt, anders doe je jezelf wijzer voor dan je bent. :{
In welk opzicht?
pi_175595695
Prima.

Feministen begrijpen niet dat actie = verantwoordelijkheid.

Als 'vrouwen' pas na hun 30'ste willen settlen* - ja dan komen er een heleboel cat ladies bij!

*alleen voor de perfecte man
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_175595999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja echte kiloknallers :9
Had ik die nog maar.
pi_175596227
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:02 schreef Aap_deluxe het volgende:
Prima.

Feministen begrijpen niet dat actie = verantwoordelijkheid.

Als 'vrouwen' pas na hun 30'ste willen settlen* - ja dan komen er een heleboel cat ladies bij!

*alleen voor de perfecte man
Top post dit ^O^ _O_

Er zijn heel veel vrouwen die niet begrijpen hoe de wereld werkt, en dan alles en iedereen om haar heen manipuleren, tot aan trouwen en kinderen krijgen toe.

Uiteindelijk werkt dat niet en hoppa weer een scheiding en beschadigde kinderen erbij, goed bezig.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2017 12:41:55 ]
  zaterdag 9 december 2017 @ 12:58:38 #82
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175596539
Idd als je man gelukkig is ben jij ook gelukkig, maar je moet er wel fucking moeite voor doen. Veel vrouwen denkt dat hun alles maar moet toekomen :p.

Goed gezegde van de great Patrice O Neal

"Why should I love you because I'm lovable?"
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 9 december 2017 @ 13:28:27 #83
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175597254
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze heeft 2 flinke pluspunten :@
Classic Faxie. Ook bij bepaalde foto's er als de kippen bij.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175597276
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:28 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Classic Faxie. Ook bij bepaalde foto's er als de kippen bij.
Bepaalde foto's :D
pi_175598583
Ergens zou ik willen dat Straw hapt en dan kijken met welke kutsmoes Faxie er nu weer onderuit pist.
pi_175598786
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Had ik die nog maar.
:o
pi_175598799
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:28 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Classic Faxie. Ook bij bepaalde foto's er als de kippen bij.
Ik kijk gewoon vaak in myAT ja ;(
pi_175598805
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:31 schreef Harmankardon het volgende:
Ergens zou ik willen dat Straw hapt en dan kijken met welke kutsmoes Faxie er nu weer onderuit pist.
Dat zou ik bij haar niet doen hoor :@
  zaterdag 9 december 2017 @ 15:08:32 #89
285174 Evienne
never odd or even
pi_175599174
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:45 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Wat ben jij een loser zeg, de handdoek in de ring gooien... Dan ben je ook helemaal niet partnerwaardig en geschikt een voor relatie. Jij denkt zeker ook dat je recht hebt op de ultieme hunk, de prins op het witte paard terwijl je zelf de luie hond kan uithangen.

Ja, jij bent beter af in je eentje.
Gaat het wel goed met je? O+
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_175599272
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 15:08 schreef Evienne het volgende:

[..]

Gaat het wel goed met je? O+
Met mij gaat alles goed. Dankjewel. O+
  zaterdag 9 december 2017 @ 16:16:53 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175600230
Ah, deel twee. Zal straks op de laptop even reeksen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 9 december 2017 @ 16:36:01 #92
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175600570
quote:
9s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:31 schreef Nobu het volgende:
Zo'n kind is gewoon de overtreffende trap van de bemoeizuchtige schoonmoeder die constant ongevraagd aan komt waaien, die staat 's ochtends in ieder geval niet aan je bed te jengelen.
Ken je mijn schoonmoeder niet. Niet alleen dat ze aan het bed staat te jengelen, maar net als een klein kind wil ze ook nog bij ons kruipen! Het oud kreng, zwaar aan het dementeren!

:B *O*
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 9 december 2017 @ 16:43:40 #93
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175600689
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:19 schreef Evienne het volgende:

[..]

Een beetje fatsoenlijke moeder confronteert haar kind niet met de eerste de beste vrijer die ze heeft, dus je hoeft als het goed is heus niet meteen stiefvader te spelen.

Ben vrijgezel en kinderloos. Loop tegen heel wat clichés aan helaas. Mannen van mijn leeftijd die denken dat ik rammelende eierstokken heb, broekies die denken dat ik ze wel wat wil leren, en dirty old pervs. Bah. Heb totaal geen zin meer om door die poel van losers te waden op zoek naar een leuke vangst. Dus dan blijf ik net zo lief alleen! :D
Zeg je nu. Spreek maar eens met wat ouderen die ook kip noch kraai hebben. Ga naar het bejaardenhuis (vrijwilliger). Wat zijn ze blij als ze een keertje in de week twee tot drie uurtjes bezoek hebben en dan wat samen doen bv scrabble.
Als je dan persé alleen wilt blijven dan leer in ieder geval veel spelletjes zodat je straks in een dag opvanggroep mee kunt doen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 9 december 2017 @ 16:49:42 #94
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175600773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:16 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als je aantrekkelijk vinden wel, anders ben je een creep.
Kom je ook in #MeToo of in facebook.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 9 december 2017 @ 16:59:02 #95
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175600896
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:02 schreef Aap_deluxe het volgende:
Prima.

Feministen begrijpen niet dat actie = verantwoordelijkheid.

Als 'vrouwen' pas na hun 30'ste willen settlen* - ja dan komen er een heleboel cat ladies bij!

*alleen voor de perfecte man
Sorry, maar wat bedoel je met cat ladies? Vrouwen met een / enkele katten en verder niemand?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 10 december 2017 @ 07:00:50 #96
285174 Evienne
never odd or even
pi_175614419
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 15:13 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Met mij gaat alles goed. Dankjewel. O+
Gelukkig maar, je leek je bijna aangesproken te voelen.

Maar neen, je kon er niet verder naast zitten, edoch bevestigt inderdaad mijn punt dat ik liever alleen ben.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_175616684
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
Veel vrouwen denkt dat hun alles maar moet toekomen :p.
Een goed zwart op wit voorbeeld van dit wat je zegt zie je terug op datingprofielen.

Veel vrouwen willen geen knipogen of flirts ontvangen maar een indrukwekkend, leuk bericht. Dat is wel begrijpelijk, maar wat voor bericht je dan ook stuurt (lang, kort, lief, zacht, grappig wat dan ook) het is meestal nooit goed.

Gelezen wordt het wel maar een reactie kan er vaak niet van af. Het zou wel aardig zijn om dan op zijn minst gewoon een berichtje te sturen met "Bedankt voor je berichtje, maar ik heb geen interesse." oid.

Aan de andere kant is geen reactie ook wel te begrijpen, elke vrouw krijgt vast talloze berichten waarbij ze zo'n beetje van alles heeft mogen lezen, waardoor nieuwe berichten niets toevoegen. Maar sommige vrouwen zijn ook erg kritisch in keuze op het web en houden vast aan hun eisenlijstje waardoor je eigenlijk de kans niet krijgt om te laten zien dat (ietsje) anders ook wel leuk is.

Bij het uitgaan is die "alles moet mij toekomen" mentaliteit met het eisenlijstje minder sterk aanwezig. Zodra je laat zien dat je een vrouw kan laten lachen wordt het anders. Voor mij geen webdating meer, verspilde moeite.
pi_175618974
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 07:00 schreef Evienne het volgende:

[..]

Gelukkig maar, je leek je bijna aangesproken te voelen.

Maar neen, je kon er niet verder naast zitten, edoch bevestigt inderdaad mijn punt dat ik liever alleen ben.
Er zijn duizenden leuke mannen die oprecht een liefdevolle relatie willen. Ik voel me niet aangesproken, heb het al te druk dates en dat ga ik sowieso minderen want mijn studie is belangrijker dan wie dan ook. Jij wilt gewoon geen moeite doen. Tja veel plezier in je eentje, *kuch* en je 9 katten*kuch*
pi_175620840
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Had ik die nog maar.
:D Fax had dus wèl gelijk!? :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 10 december 2017 @ 14:49:27 #100
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175621338
Mag ik ook aansluiten? Hoe komen we van slachtofferdenken af? Ik voel me enorm slachtoffer.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 10 december 2017 @ 14:51:09 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175621380
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:14 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Er zijn duizenden leuke mannen die oprecht een liefdevolle relatie willen. Ik voel me niet aangesproken, heb het al te druk dates en dat ga ik sowieso minderen want mijn studie is belangrijker dan wie dan ook. Jij wilt gewoon geen moeite doen. Tja veel plezier in je eentje, *kuch* en je 9 katten*kuch*
Wat zit jij op de persoon te reageren joh. Bah.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175622570
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 14:26 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

:D Fax had dus wèl gelijk!? :P
Heeft ie altijd ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 10 december 2017 @ 15:39:43 #103
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175622699
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:14 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Er zijn duizenden leuke mannen die oprecht een liefdevolle relatie willen. Ik voel me niet aangesproken, heb het al te druk dates en dat ga ik sowieso minderen want mijn studie is belangrijker dan wie dan ook. Jij wilt gewoon geen moeite doen. Tja veel plezier in je eentje, *kuch* en je 9 katten*kuch*
Wat is jouw probleem met haar ? Kan je er niet tegen dat ze niet met iedereen wil daten :D Dat staat toch iedereen mooi vrij om dat te doen, zelfs MGTOW dingetje.
pi_175622928
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 14:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat zit jij op de persoon te reageren joh. Bah.
Ja ik reageer om de non argumenten van mensen ja. Boehoehoe, alle mannen zijn losers en viezerikken boehoehoe
pi_175622978
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:49 schreef Andromache het volgende:
Mag ik ook aansluiten? Hoe komen we van slachtofferdenken af? Ik voel me enorm slachtoffer.
Waarvan?
pi_175622979
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 15:39 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem met haar ? Kan je er niet tegen dat ze niet met iedereen wil daten :D Dat staat toch iedereen mooi vrij om dat te doen, zelfs MGTOW dingetje.
Die fucking slachtoffer mentaliteit idd, maar dat geldt andersom ook. Als ik een man zo hoor praten dan denk ik ook; gast.... tha fuck. Geef jezelf een schop onder de kont. Maar sommige mensen zijn voorbestemd om alleen te zijn of te blijven door weetikveelwat (stoornis, kan van alles zijn) Maar dan nog, ga niet zielig lopen doen.
pi_175622995
Gewoon op 50e ofzo keer een chikie hosselen ja toch..
Ik zwaai naar dieren.
pi_175623002
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 15:51 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Die fucking slachtoffer mentaliteit idd, maar dat geldt andersom ook. Als ik een man zo hoor praten dan denk ik ook; gast.... tha fuck. Geef jezelf een schop onder de kont. Maar sommige mensen zijn voorbestemd om alleen te zijn of te blijven door weetikveelwat (stoornis, kan van alles zijn) Maar dan nog, ga niet zielig lopen doen.
Die frustratie die je ventileert heeft meer met jou te maken dan het slachtoffer gedrag van persoon in kwestie. Waarom raak jij er zo opgefokt van?
  zondag 10 december 2017 @ 15:53:52 #109
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175623039
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 15:51 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Die fucking slachtoffer mentaliteit idd, maar dat geldt andersom ook. Als ik een man zo hoor praten dan denk ik ook; gast.... tha fuck. Geef jezelf een schop onder de kont. Maar sommige mensen zijn voorbestemd om alleen te zijn of te blijven door weetikveelwat (stoornis, kan van alles zijn) Maar dan nog, ga niet zielig lopen doen.
Ik heb nog eens naar haar post gekeken, maar ik vind het niet echt slachtoffer gedrag.
pi_175623149
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die frustratie die je ventileert heeft meer met jou te maken dan het slachtoffer gedrag van persoon in kwestie. Waarom raak jij er zo opgefokt van?
Nou nou, als je dit opgefokt noemt, dan heb je mij nog nooit echt meegemaakt😂 Frustratie? Ik spoor mensen juist aan om wat te maken van hun leven en te gaan voor wat ze echt willen diep in hun hart. En degene die hier niet tegen kunnen, ja dan blijf je maar lekker zo. Maargoed dit is Fok. Sommige kunnen niet geholpen worden.
pi_175623185
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 15:58 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Nou nou, als je dit opgefokt noemt, dan heb je mij nog nooit echt meegemaakt😂 Frustratie? Ik spoor mensen juist aan om wat te maken van hun leven en te gaan voor wat ze echt willen diep in hun hart. En degene die hier niet tegen kunnen, ja dan blijf je maar lekker zo. Maargoed dit is Fok. Sommige kunnen niet geholpen worden.
Gelukkig dat ik je dan nog nooit echt heb meegemaakt.

Nee, dat doe je niet.
pi_175623189
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:53 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik heb nog eens naar haar post gekeken, maar ik vind het niet echt slachtoffer gedrag.
Dat is helemaal prima.
pi_175623254
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:52 schreef Geerd het volgende:
Gewoon op 50e ofzo keer een chikie hosselen ja toch..
Sowieso
pi_175623321
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gelukkig dat ik je dan nog nooit echt heb meegemaakt.

Nee, dat doe je niet.
Een hoop mensen hebben irl wel baat bij mijn aanpak, en gaan zich realiseren dat ze echt dingen moeten veranderen willen ze een gelukkiger voldaan leven krijgen. Dat begint bij hun zelf. En bij niemand anders.
Dat gejank hier op fok altijd. Lol.
  zondag 10 december 2017 @ 16:08:47 #115
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175623371
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarvan?
35 single actieve kinderwens weinig mannen ontmoeten bij wie ik een fijn gevoel krijg en als er dan iemand is, gaat hij weg of jaag ik hem weg. Elk jaar weer denken: 'Dit wordt het jaar waarin ik mijn lief ontmoet.' Leuk jaar gehad, nieuwe banen waar ik veel gelukkiger in ben, 2 grote festivals bij geweest en enorm van genoten, nieuwe vriendengroep gekregen, huisje opgekalefaterd, maar man die hét leek, is weer weg. Ik voel me zó, zó, zó onrechtvaardig behandeld door het leven. En ik moet wéér in therapie. Het houdt NOOIT op. Wanneer komt HBB voor mij? Ik date wat af, ik kom de deur uit, maar het lukt niet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175623556
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:08 schreef Andromache het volgende:

[..]

35 single actieve kinderwens weinig mannen ontmoeten bij wie ik een fijn gevoel krijg en als er dan iemand is, gaat hij weg of jaag ik hem weg. Elk jaar weer denken: 'Dit wordt het jaar waarin ik mijn lief ontmoet.' Leuk jaar gehad, nieuwe banen waar ik veel gelukkiger in ben, 2 grote festivals bij geweest en enorm van genoten, nieuwe vriendengroep gekregen, huisje opgekalefaterd, maar man die hét leek, is weer weg. Ik voel me zó, zó, zó onrechtvaardig behandeld door het leven. En ik moet wéér in therapie. Het houdt NOOIT op. Wanneer komt HBB voor mij? Ik date wat af, ik kom de deur uit, maar het lukt niet.
Wel respect dat je zo doorzet. Eerlijk. Dit is beter dan thuis op de bank zitten. Het leven is niet eerlijk. Voor bijna iedereen is het heel moeilijk. Maar
Quitters don’t win, and winners don’t quit.

Als je opgeeft, weet je in iedergeval 1 ding: je zal hem nooit ontmoeten.
pi_175623580
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:08 schreef Andromache het volgende:

[..]

35 single actieve kinderwens weinig mannen ontmoeten bij wie ik een fijn gevoel krijg en als er dan iemand is, gaat hij weg of jaag ik hem weg. Elk jaar weer denken: 'Dit wordt het jaar waarin ik mijn lief ontmoet.' Leuk jaar gehad, nieuwe banen waar ik veel gelukkiger in ben, 2 grote festivals bij geweest en enorm van genoten, nieuwe vriendengroep gekregen, huisje opgekalefaterd, maar man die hét leek, is weer weg. Ik voel me zó, zó, zó onrechtvaardig behandeld door het leven. En ik moet wéér in therapie. Het houdt NOOIT op. Wanneer komt HBB voor mij? Ik date wat af, ik kom de deur uit, maar het lukt niet.
Als dertiger komt dit erg bekend voor, veel gedaan dit jaar, leuke dames ontmoet, uiteindelijk sommige weggejaagd of ze jaagden mij weg.

Buiten dat ook een hoop persoonlijke shit meegemaakt. Merendeel weer op de rit, nog niet alles.

Oja, geen kinderwens, dat zorgt ook voor de nodige uitdaging tijdens het daten ;).
pi_175623584
HBB?

Kut voor je Andro :*
  zondag 10 december 2017 @ 16:19:19 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175623605
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:18 schreef Harmankardon het volgende:
HBB?

Kut voor je Andro :*
Huisje boompje beestje denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 10 december 2017 @ 16:21:42 #120
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175623650
Ja ik heb hem vast geclaimd doordat ik aangaf dat hij weinig contact onderhield. Ik weet nu dat dit waarschijnlijk het willen oplossen van mijn eigen gebrek is. Hij voelde zich niet veilig bij mij en daardoor heeft hij de handdoek gegooid. Maar hij toonde (daardoor?) weinig interesse en zocht ook op hoeren op zijn Ipad en hij heeft erover gelogen. En toen ik dat ontdekte is het bergafwaarts gegaan. Heb ik hem dagelijks zitten bellen en appen. Het is nooit van de grond gekomen. Ik weet niet wat waar is: was hij niet goed voor mij of heb ik het volledig zelf verpest?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175623756
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:21 schreef Andromache het volgende:
Ja ik heb hem vast geclaimd doordat ik aangaf dat hij weinig contact onderhield. Ik weet nu dat dit waarschijnlijk het willen oplossen van mijn eigen gebrek is. Hij voelde zich niet veilig bij mij en daardoor heeft hij de handdoek gegooid. Maar hij toonde (daardoor?) weinig interesse en zocht ook op hoeren op zijn Ipad en hij heeft erover gelogen. En toen ik dat ontdekte is het bergafwaarts gegaan. Heb ik hem dagelijks zitten bellen en appen. Het is nooit van de grond gekomen. Ik weet niet wat waar is: was hij niet goed voor mij of heb ik het volledig zelf verpest?
Heb je een vriendin ga je naar hoeren zoeken op je ipad....en daarna ga je hem nog bellen appen :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_175623767
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:21 schreef Andromache het volgende:
Ja ik heb hem vast geclaimd doordat ik aangaf dat hij weinig contact onderhield. Ik weet nu dat dit waarschijnlijk het willen oplossen van mijn eigen gebrek is. Hij voelde zich niet veilig bij mij en daardoor heeft hij de handdoek gegooid. Maar hij toonde (daardoor?) weinig interesse en zocht ook op hoeren op zijn Ipad en hij heeft erover gelogen. En toen ik dat ontdekte is het bergafwaarts gegaan. Heb ik hem dagelijks zitten bellen en appen. Het is nooit van de grond gekomen. Ik weet niet wat waar is: was hij niet goed voor mij of heb ik het volledig zelf verpest?
Zo'n leuke man zal het nu ook weer niet geweest zijn als hij terwijl hij jou aan het daten was hoeren ging opzoeken op het internet.
pi_175623798
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 16:06 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Een hoop mensen hebben irl wel baat bij mijn aanpak, en gaan zich realiseren dat ze echt dingen moeten veranderen willen ze een gelukkiger voldaan leven krijgen. Dat begint bij hun zelf. En bij niemand anders.
Dat gejank hier op fok altijd. Lol.
En wat is jouw aanpak dan?
  zondag 10 december 2017 @ 16:32:16 #124
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175623897
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb je een vriendin ga je naar hoeren zoeken op je ipad....en daarna ga je hem nog bellen appen :') :') :')
Don't ask... |:( Ik beschouw het nu als een spiritueel teken van boven dat ik nog niet klaar ben. Dat ik nog mezelf moet en mag ontplooien. Dát is sowieso waar denk ik voor elke dertiger in deze situatie. Ik zat laatst bij mensen die al weet ik veel hoe lang bij elkaar zijn, en die zetten mij ook in de hoek 'jij als single'. Ondertussen heb ik wel een diverser leven en doe ik nog eens dingen. Dat is ook waar.

Maar toch mis ik hem. Ik ken niemand die zo lief is, sterk, ambitieus in werk, over politiek kan praten, bijna dezelfde muzieksmaak, even knap als ik, goede seks, híj begon over kinderen en trouwen. Waarom nou niet? ;(

[ Bericht 6% gewijzigd door Andromache op 10-12-2017 16:51:08 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Meest relativerende user 2022 zondag 10 december 2017 @ 16:45:58 #125
357044 Budapestenaar
pi_175624215
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:08 schreef Andromache het volgende:

[..]

35 single actieve kinderwens weinig mannen ontmoeten bij wie ik een fijn gevoel krijg en als er dan iemand is, gaat hij weg of jaag ik hem weg. Elk jaar weer denken: 'Dit wordt het jaar waarin ik mijn lief ontmoet.' Leuk jaar gehad, nieuwe banen waar ik veel gelukkiger in ben, 2 grote festivals bij geweest en enorm van genoten, nieuwe vriendengroep gekregen, huisje opgekalefaterd, maar man die hét leek, is weer weg. Ik voel me zó, zó, zó onrechtvaardig behandeld door het leven. En ik moet wéér in therapie. Het houdt NOOIT op. Wanneer komt HBB voor mij? Ik date wat af, ik kom de deur uit, maar het lukt niet.
Oei, die combinatie van single zijn, je leeftijd én een actieve kinderwens hebben lijkt me erg frustrerend. En ik kan me wel voorstellen dat je mannen wegjaagt met die kinderwens. Dat is op z'n zachtst gezegd nogal...eh intimiderend. :o

Ik vind niet dat ik het recht heb om je van advies te voorzien. Zelf heb ik drie jaar na het uitgaan van mijn laatste relatie nog geen enkele date gehad. Ik claim graag dat dat tegen mijn wil is en dat het gewoon niet lukt. Maar diep van binnen geloof ik dat ik er zelf niet klaar voor ben. Ik heb namelijk wel wat kansen gehad.

Afijn, zo te lezen leid je een leuk en actief leven. Misschien leg je wel teveel nadruk op het zoeken van een partner? Mensen voelen het aan als je te nadrukkelijk op zoek bent en dat schrikt dus af. Mannen krijgen misschien het gevoel dat je ze direct klemvast zet. Misschien moet de insteek zijn om een leuke tijd samen te hebben en moet de nadruk wat minder liggen op het krijgen van een relatie?
  zondag 10 december 2017 @ 16:51:35 #126
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175624369
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:21 schreef Andromache het volgende:
Ja ik heb hem vast geclaimd doordat ik aangaf dat hij weinig contact onderhield. Ik weet nu dat dit waarschijnlijk het willen oplossen van mijn eigen gebrek is. Hij voelde zich niet veilig bij mij en daardoor heeft hij de handdoek gegooid. Maar hij toonde (daardoor?) weinig interesse en zocht ook op hoeren op zijn Ipad en hij heeft erover gelogen. En toen ik dat ontdekte is het bergafwaarts gegaan. Heb ik hem dagelijks zitten bellen en appen. Het is nooit van de grond gekomen. Ik weet niet wat waar is: was hij niet goed voor mij of heb ik het volledig zelf verpest?
Als een man liever naar de hoeren gaat dan met jou het bed in duikt dan is hij just not that into you, om het maar understated te formuleren :X Dat heeft weinig met bellen of appen te maken.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 10 december 2017 @ 16:53:14 #127
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175624403
quote:
3s.gif Op zondag 10 december 2017 16:51 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als een man liever naar de hoeren gaat dan met jou het bed in duikt dan is hij just not that into you, om het maar understated te formuleren :X Dat heeft weinig met bellen of appen te maken.
Nee dat deed hij ook maar al te graag. Na mijn ontdekking (het was alleen zoeken, voorzover ik weet) opeens extra lieve seks. Teken aan de wand hè? -O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175624417
quote:
2s.gif Op zondag 10 december 2017 16:29 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

En wat is jouw aanpak dan?
Dat ligt er helemaal aan wat je precies wilt bereiken? Ik geef mensen gwn een stamp onder hun kont, maar het werkt niet bij iedereen. Mijn bootcamp drill instructor aanpak wordt gewaardeerd bij vrienden en mensen kennen mij ook zo. Niet lullen maar poetsen. Actie ondernemen, doelen stellen en gaan.

Zo heb ik veel mensen gekoppeld, en danken ze mij dat ik hun aan een relatie heb geholpen, maar ze hebben er zelf wel hard voor moeten werken dus, alle kuddo’s gaan naar hunzelf.
pi_175624476
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:53 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee dat deed hij ook maar al te graag. Na mijn ontdekking (het was alleen zoeken, voorzover ik weet) opeens extra lieve seks. Teken aan de wand hè? -O-
Hoe ontdek je zoiets?
  zondag 10 december 2017 @ 16:56:44 #130
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175624490
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe ontdek je zoiets?
Intikken van forum.fok.nl toen hij even in de keuken stond ofzo en als geschiedenis forum.kinky.nl in beeld krijgen. :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175624632
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:56 schreef Andromache het volgende:

[..]

Intikken van forum.fok.nl toen hij even in de keuken stond ofzo en als geschiedenis forum.kinky.nl in beeld krijgen. :{
Bedankt voor de link! :+
Ik zwaai naar dieren.
pi_175624664
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:56 schreef Andromache het volgende:

[..]

Intikken van forum.fok.nl toen hij even in de keuken stond ofzo en als geschiedenis forum.kinky.nl in beeld krijgen. :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_175624736
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 16:53 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Dat ligt er helemaal aan wat je precies wilt bereiken? Ik geef mensen gwn een stamp onder hun kont, maar het werkt niet bij iedereen. Mijn bootcamp drill instructor aanpak wordt gewaardeerd bij vrienden en mensen kennen mij ook zo. Niet lullen maar poetsen. Actie ondernemen, doelen stellen en gaan.

Zo heb ik veel mensen gekoppeld, en danken ze mij dat ik hun aan een relatie heb geholpen, maar ze hebben er zelf wel hard voor moeten werken dus, alle kuddo’s gaan naar hunzelf.
Revolutionair
pi_175624827
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 16:06 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Een hoop mensen hebben irl wel baat bij mijn aanpak, en gaan zich realiseren dat ze echt dingen moeten veranderen willen ze een gelukkiger voldaan leven krijgen. Dat begint bij hun zelf. En bij niemand anders.
Dat gejank hier op fok altijd. Lol.
Jij loopt anders ook behoorlijk veel te jengelen op FOK! voor iemand die zogenaamd door eigen toedoen zo gelukkig is.

Misschien hangt je eigenwaarde toch iets teveel af van anderen 'een schop onder hun kont geven'.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2017 17:08:38 ]
  zondag 10 december 2017 @ 17:12:01 #135
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175624955
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:56 schreef Andromache het volgende:

[..]

Intikken van forum.fok.nl toen hij even in de keuken stond ofzo en als geschiedenis forum.kinky.nl in beeld krijgen. :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat hij dan toch niet echt verliefd op je was :{ jammer. Is hij nog steeds single?
  Meest relativerende user 2022 zondag 10 december 2017 @ 17:13:43 #136
357044 Budapestenaar
pi_175625003
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 16:53 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Dat ligt er helemaal aan wat je precies wilt bereiken? Ik geef mensen gwn een stamp onder hun kont, maar het werkt niet bij iedereen. Mijn bootcamp drill instructor aanpak wordt gewaardeerd bij vrienden en mensen kennen mij ook zo. Niet lullen maar poetsen. Actie ondernemen, doelen stellen en gaan.

Zo heb ik veel mensen gekoppeld, en danken ze mij dat ik hun aan een relatie heb geholpen, maar ze hebben er zelf wel hard voor moeten werken dus, alle kuddo’s gaan naar hunzelf.
Zozo, we hebben een ware dr. Phil op FOK! :+
pi_175625584
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Oei, die combinatie van single zijn, je leeftijd én een actieve kinderwens hebben lijkt me erg frustrerend. En ik kan me wel voorstellen dat je mannen wegjaagt met die kinderwens. Dat is op z'n zachtst gezegd nogal...eh intimiderend. :o

Ik vind niet dat ik het recht heb om je van advies te voorzien. Zelf heb ik drie jaar na het uitgaan van mijn laatste relatie nog geen enkele date gehad. Ik claim graag dat dat tegen mijn wil is en dat het gewoon niet lukt. Maar diep van binnen geloof ik dat ik er zelf niet klaar voor ben. Ik heb namelijk wel wat kansen gehad.

Afijn, zo te lezen leid je een leuk en actief leven. Misschien leg je wel teveel nadruk op het zoeken van een partner? Mensen voelen het aan als je te nadrukkelijk op zoek bent en dat schrikt dus af. Mannen krijgen misschien het gevoel dat je ze direct klemvast zet. Misschien moet de insteek zijn om een leuke tijd samen te hebben en moet de nadruk wat minder liggen op het krijgen van een relatie?
Probeer eens single, 30+ en géén kinderwens.... -O-
pi_175625627
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 17:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Jij loopt anders ook behoorlijk veel te jengelen op FOK! voor iemand die zogenaamd door eigen toedoen zo gelukkig is.

Misschien hangt je eigenwaarde toch iets teveel af van anderen 'een schop onder hun kont geven'.
Waar jengel ik dan? Ik ben ook gelukkig met mezelf, omdat ik aan mezelf werk. Ik ga vooruit en heb doelen. Kun je van de meeste hier niet zeggen ; )

Helaas voor jou, maar ik help mensen graag, maar mijn eigenwaarde hangt daar niet vanaf. Ik waardeer je psychologische insteek maar dan zal je toch echt met wat beters moeten komen.
pi_175625677
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Zozo, we hebben een ware dr. Phil op FOK! :+
Moet je nagaan, ik charge helemaal niks per uur. Maar die gast verdient bakken geld.
pi_175625756
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:35 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Waar jengel ik dan? Ik ben ook gelukkig met mezelf, omdat ik aan mezelf werk. Ik ga vooruit en heb doelen. Kun je van de meeste hier niet zeggen ; )

Helaas voor jou, maar ik help mensen graag, maar mijn eigenwaarde hangt daar niet vanaf. Ik waardeer je psychologische insteek maar dan zal je toch echt met wat beters moeten komen.
Je bent de hele tijd naar beneden aan het trappen (zie dikgedrukte bijvoorbeeld), dat vind ik jengelen.

En voor mijn gevoel heeft iemand die echt gelukkig is, ook niet de behoefte dat de hele tijd op internet te verkopen.
pi_175625820
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 17:04 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Revolutionair
En is het jou al gelukt om je prins op het witte paard te vinden? Of schaar jij je ook onder de quitters groep?
pi_175625868
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:40 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

En is het jou al gelukt om je prins op het witte paard te vinden? Of schaar jij je ook onder de quitters groep?
Waar heb je het over?
pi_175625879
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:40 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

En is het jou al gelukt om je prins op het witte paard te vinden? Of schaar jij je ook onder de quitters groep?
Vind het raar om zoiets als prestatie te zien, kun je me uitleggen waarom je dat zou zien?

Kan ik daarna mezelf even lekker op de borst kloppen als winner. :7
  zondag 10 december 2017 @ 17:43:34 #144
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175625889
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 17:42 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Jij bent een behoeftige vrouw die schuld bij mannen neerlegt, toch?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175625900
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 17:42 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Iets met witteprinsbootcamp en doelen stellen, dan ga je de juiste persoon vinden blijkbaar.
pi_175625963
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:38 schreef Chai het volgende:

[..]

Je bent de hele tijd naar beneden aan het trappen (zie dikgedrukte bijvoorbeeld), dat vind ik jengelen.

En voor mijn gevoel heeft iemand die echt gelukkig is, ook niet de behoefte dat de hele tijd op internet te verkopen.
Jazeker, kun je daar niet tegen? Met dat tere zieltje van je? Ik trap om te kijken of er motivatie en agressie in iemand zit om vooruit te komen in het leven. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Maar dat jankvolk hier op fok, waaronder jij zullen dat nooit kunnen evenaren. Het heeft ook geen zin zie ik, trekken aan een dood paard. Stelletje losers.
  zondag 10 december 2017 @ 17:47:00 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175625998
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:45 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Jazeker, kun je daar niet tegen? Met dat tere zieltje van je? Ik trap om te kijken of er motivatie en agressie in iemand zit om vooruit te komen in het leven. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Maar dat jankvolk hier op fok, waaronder jij zullen dat nooit kunnen evenaren. Het heeft ook geen zin zie ik, trekken aan een dood paard. Stelletje losers.
Houd op met dat op de persoon reageren. Eerste en laatste waarschuwing.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175626023
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:45 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Jazeker, kun je daar niet tegen? Met dat tere zieltje van je? Ik trap om te kijken of er motivatie en agressie in iemand zit om vooruit te komen in het leven. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Maar dat jankvolk hier op fok, waaronder jij zullen dat nooit kunnen evenaren. Het heeft ook geen zin zie ik, trekken aan een dood paard. Stelletje losers.
Heeft niks te maken met niet tegen kunnen, maar met het nogal overbodig vinden.
pi_175626054
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Houd op met dat op de persoon reageren. Eerste en laatste waarschuwing.
Ja maar daar worden mensen gelukkiger van!1!1!1! Als ze liever inhoudelijke argumenten zien zijn ze teer en ongelukkig.
pi_175626059
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:45 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Jazeker, kun je daar niet tegen? Met dat tere zieltje van je? Ik trap om te kijken of er motivatie en agressie in iemand zit om vooruit te komen in het leven. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Maar dat jankvolk hier op fok, waaronder jij zullen dat nooit kunnen evenaren. Het heeft ook geen zin zie ik, trekken aan een dood paard. Stelletje losers.
RUSTAAAAAGH
Ik zwaai naar dieren.
pi_175626110
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 17:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij bent een behoeftige vrouw die schuld bij mannen neerlegt, toch?
Ontzettend :'(
pi_175626125
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 17:42 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Oke,

1. We zitten in een 30+ en nog steeds vrijgezel topic
2. Jij vraagt over mijn “aanpak” (weet niet of je man of vrouw bent)
3. Je krijgt uitleg en noemt het revolutionair (dit bedoel je sarcastisch, ben niet achterlijk)
4. Ik vraag dus of je je prins al hebt gevonden met de aanname dat je vrouw bent.

Optie 1: je bent een man, dus vraagt waar ik het over heb in relatie tot mijn comment over de prins

Optie 2: je bent een vrouw en je bent fucking dom. ( ik hoop niet dat dit het is😂)
pi_175626177
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Vind het raar om zoiets als prestatie te zien, kun je me uitleggen waarom je dat zou zien?

Kan ik daarna mezelf even lekker op de borst kloppen als winner. :7
We zitten hier in een 30+ en nog steeds vrijgezel topic. Koekoek.
pi_175626194
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:51 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Oke,

1. We zitten in een 30+ en nog steeds vrijgezel topic
2. Jij vraagt over mijn “aanpak” (weet niet of je man of vrouw bent)
3. Je krijgt uitleg en noemt het revolutionair (dit bedoel je sarcastisch, ben niet achterlijk)
4. Ik vraag dus of je je prins al hebt gevonden met de aanname dat je vrouw bent.

Optie 1: je bent een man, dus vraagt waar ik het over heb in relatie tot mijn comment over de prins

Optie 2: je bent een vrouw en je bent fucking dom. ( ik hoop niet dat dit het is😂)
Ik ben transgender.
  zondag 10 december 2017 @ 17:54:23 #155
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175626212
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:53 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

We zitten hier in een 30+ en nog steeds vrijgezel topic. Koekoek.
Ja en waarom is 30+ en vrijgezel zijn een slecht iets?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175626258
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Houd op met dat op de persoon reageren. Eerste en laatste waarschuwing.
Kun je mijn account verwijderen of bannen? Ik wil namelijk stoppen met fok forum en dit account.
  zondag 10 december 2017 @ 17:59:44 #157
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175626336
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja en waarom is 30+ en vrijgezel zijn een slecht iets?
Het is slecht voor degenen die er een negatief of wanhopig waardeoordeel aan koppelen (check! dingdingding)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175626362
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja en waarom is 30+ en vrijgezel zijn een slecht iets?
Het is niet slecht, het druipt hier alleen van de jammerende mensen die zogenaamd alleen willen blijven. Dat willen ze helemaal niet, iedereen droomt er stiekem van. Die relatie met mrs right/ mr right. Maar kun je mijn account verwijderen of bannen? Of moet ik dan echt over de grens heen gaan?
  zondag 10 december 2017 @ 18:01:14 #159
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175626381
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 18:00 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Het is niet slecht, het druipt hier alleen van de jammerende mensen die zogenaamd alleen willen blijven. Dat willen ze helemaal niet, iedereen droomt er stiekem van. Maar kun je mijn account verwijderen of bannen? Of moet ik dan echt over de grens heen gaan?
Relax joh. Wees iets zachter ajb naar anderen en naar de mod toe. En ook naar jezelf.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175626382
Samzz ook nog vrijgezel en Andro...
Ik zwaai naar dieren.
pi_175626424
quote:
99s.gif Op zondag 10 december 2017 17:53 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ik ben transgender.
Dat zeg je alleen maar om mij ff te dissen. Dan zul je toch vroeger op moeten staan.
pi_175626456
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:53 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

We zitten hier in een 30+ en nog steeds vrijgezel topic. Koekoek.
En door dit topic is het ineens een prestatie om als 30+er een relatie te hebben? Juist.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2017 18:06:43 ]
  zondag 10 december 2017 @ 18:06:54 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175626483
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:56 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Kun je mijn account verwijderen of bannen? Ik wil namelijk stoppen met fok forum en dit account.
Ja hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175626499
quote:
9s.gif Op zondag 10 december 2017 17:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja maar daar worden mensen gelukkiger van!1!1!1! Als ze liever inhoudelijke argumenten zien zijn ze teer en ongelukkig.
Oh jullie discussiëren hier om het discussiëren? Dus er wordt verder niks gedaan met de punten/adviezen die hier worden opgenoemd. Meestal ben ik hard als ik iets probeer te bereiken, en voor de medemens ook, maar dit helpt helemaal niet.

In dat geval....

Koffie?
  zondag 10 december 2017 @ 18:08:19 #165
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175626510
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 18:00 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Het is niet slecht, het druipt hier alleen van de jammerende mensen die zogenaamd alleen willen blijven. Dat willen ze helemaal niet, iedereen droomt er stiekem van. Die relatie met mrs right/ mr right. Maar kun je mijn account verwijderen of bannen? Of moet ik dan echt over de grens heen gaan?
Ja boehoe.

Stuur even een mail naar forum@fok.nl.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 10 december 2017 @ 18:08:28 #166
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175626515
Mensen hebben niet de plicht om iets te doen met je adviezen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 10 december 2017 @ 18:09:15 #167
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175626526
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 18:01 schreef Geerd het volgende:
Samzz ook nog vrijgezel en Andro...
Ik ben vrijgezel, ja :). En hoewel ik ook liever een leuke relatie heb, zit dat er nu even niet in. No biggie, komt wel weer. En zo niet, ook prima. Eerst zelf weer op de rit :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175626533
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 18:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja hoor.
Oke. Als je dit zou kunnen doen voor mij, dan zou dat heel chill zijn. Hartstikke bedankt.
pi_175626534
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 18:03 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar om mij ff te dissen. Dan zul je toch vroeger op moeten staan.
Ik dacht dat je wilde stoppen met posten? Een gesteld doel etc? Valt me tegen van je -O-
pi_175626555
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 18:09 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Oke. Als je dit zou kunnen doen voor mij, dan zou dat heel chill zijn. Hartstikke bedankt.
Moet je toch echt even zelf voor mailen, maar dat is vast geen probleem voor meneertje proactief.
pi_175626616
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 18:10 schreef Chai het volgende:

[..]

Moet je toch echt even zelf voor mailen, maar dat is vast geen probleem voor meneertje proactief.
Mail is onderweg!
  zondag 10 december 2017 @ 18:16:01 #172
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175626672
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 18:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben vrijgezel, ja :). En hoewel ik ook liever een leuke relatie heb, zit dat er nu even niet in. No biggie, komt wel weer. En zo niet, ook prima. Eerst zelf weer op de rit :).
Deze vrouw O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175626674
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 18:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben vrijgezel, ja :). En hoewel ik ook liever een leuke relatie heb, zit dat er nu even niet in. No biggie, komt wel weer. En zo niet, ook prima. Eerst zelf weer op de rit :).
Heb je goed !
Ik zwaai naar dieren.
pi_175626705
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 18:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja boehoe.

Stuur even een mail naar forum@fok.nl.
Mail is gestuurd.
  zondag 10 december 2017 @ 18:17:37 #175
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175626725
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 18:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb je goed !
Vind ik wel, ja :). Hoewel er qua (geestelijke) gezondheid e.d. niks aan de hand is hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175626778
quote:
2s.gif Op zondag 10 december 2017 18:09 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ik dacht dat je wilde stoppen met posten? Een gesteld doel etc? Valt me tegen van je -O-
Mijn doelen zijn veranderd! Andere koers!
pi_175626867
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 18:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vind ik wel, ja :). Hoewel er qua (geestelijke) gezondheid e.d. niks aan de hand is hoor.
Aaah beter,
Ik zwaai naar dieren.
pi_175627572
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 18:18 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Mijn doelen zijn veranderd! Andere koers!
Iemand zou je een schop onder je reet moeten geven. Iedere keer snel je koers veranderen zodra het te heet onder je voeten wordt, gaat niet werken.
pi_175627708
quote:
6s.gif Op zondag 10 december 2017 18:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Iemand zou je een schop onder je reet moeten geven. Iedere keer snel je koers veranderen zodra het te heet onder je voeten wordt, gaat niet werken.
Ja, ik heb mezelf net een schop onder me reet gegeven. Ik heb wel wat beters te doen irl dan hier nutteloos rond te hangen!
  Meest relativerende user 2022 zondag 10 december 2017 @ 18:55:49 #180
357044 Budapestenaar
pi_175627945
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 18:13 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Mail is onderweg!
:W
  Meest relativerende user 2022 zondag 10 december 2017 @ 18:58:00 #181
357044 Budapestenaar
pi_175628028
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 18:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben vrijgezel, ja :). En hoewel ik ook liever een leuke relatie heb, zit dat er nu even niet in. No biggie, komt wel weer. En zo niet, ook prima. Eerst zelf weer op de rit :).
Onvoorstelbaar. Zo'n blonde modgod nog single. Er is nog hoop :7

Nou goed, in het algemeen dan hè... :@
pi_175629512
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar. Zo'n blonde modgod nog single. Er is nog hoop :7

Nou goed, in het algemeen dan hè... :@
Zo te zien zijn er nog best veel mannen en vrouwen (in ieder geval op Fok!) single. Dus hoop is er wel ja. Misschien wel een Fok! relatie en zelfs een Fok! huwelijk. Daar hint je ook op he? :D
  zondag 10 december 2017 @ 19:57:30 #183
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175629640
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar. Zo'n blonde modgod nog single. Er is nog hoop :7

Nou goed, in het algemeen dan hè... :@
Haha :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Meest relativerende user 2022 zondag 10 december 2017 @ 19:59:02 #184
357044 Budapestenaar
pi_175629680
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zo te zien zijn er nog best veel mannen en vrouwen (in ieder geval op Fok!) single. Dus hoop is er wel ja. Misschien wel een Fok! relatie en zelfs een Fok! huwelijk. Daar hint je ook op he? :D
Op Fok! verhoudingsgewijs meer dan in real-life lijkt het wel. Althans, iedereen in mijn omgeving lijkt tevreden gesetteld te zijn.

Ik zou niet durven om ook maar ergens op te hinten. Daarom ben ik zelf alweer jaren single :+

:@
  zondag 10 december 2017 @ 20:11:11 #185
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175629945
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zo te zien zijn er nog best veel mannen en vrouwen (in ieder geval op Fok!) single. Dus hoop is er wel ja. Misschien wel een Fok! relatie en zelfs een Fok! huwelijk. Daar hint je ook op he? :D
FOK! is het nieuwe Lexa. :P
pi_175629987
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Op Fok! verhoudingsgewijs meer dan in real-life lijkt het wel. Althans, iedereen in mijn omgeving lijkt tevreden gesetteld te zijn.
Dit inderdaad. :)

Ik vraag mij eigenlijk af in hoeverre de singles die zeggen tevredente zijn met het single bestaan, dat ook daadwerkelijk zijn. Het is natuurlijk geen ramp, maar ik ben niet tevreden. Zeker niet rond deze tijd dat je stelletjes vaak samen wat ziet doen.

Maar ja, wat moet je dan. Je moet nu eenmaal iemand tegenkomen waar je wederzijds een goede klik mee hebt, anders wordt het niets. Een tweede keuze zijn of een relatie met elkaar aangaan alleen maar omdat het moet/mode is/druk van familie/iedereen een relatie heeft, weiger ik gewoon te doen.

Jij moet je naar Budapest toe voor een tijdje, heb je genoeg schone blondines. :D :P

quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:11 schreef Voszje het volgende:

[..]

FOK! is het nieuwe Lexa. :P
Hahaha, fotoboek bedoel je? Neh, sociale media is niks. Tegenwoordig staat iedereen goed op de foto en lijkt er niks op aan te merken, totdat je elkaar in real life tegenkomt en aan de rest van het lichaam goed kunt zien dat er fototechnieken zijn gebruikt. Van bovenaf hoofd fotograveren en zo. Niet dat ik er wat tegen heb hoor, maar zo in levende lijve zie je toch direct waar je mee te maken hebt en of er een klik is. :D
pi_175629998
Dubbelpost, kan weg.
  zondag 10 december 2017 @ 20:16:43 #188
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175630067
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zo'n leuke man zal het nu ook weer niet geweest zijn als hij terwijl hij jou aan het daten was hoeren ging opzoeken op het internet.
Of het zegt wat over haar bedkwaliteiten.

Of het is gewoon een enorme eikel
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 10 december 2017 @ 20:18:56 #189
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175630125
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hahaha, fotoboek bedoel je? Neh, sociale media is niks. Tegenwoordig staat iedereen goed op de foto en lijkt er niks op aan te merken, totdat je elkaar in real life tegenkomt de en aan de rest van het lichaam goed kunt zien dat er fototechnieken zijn gebruikt. Van bovenaf hoofd fotograveren en zo. Niet dat ik er wat tegen heb hoor, maar zo in levende lijve zie je toch direct waar je mee te maken hebt en of er een klik is. :D
Niet perse het fotoboek. Ik weet het niet, wat betreft sociale media. Juist door sociale media heb ik mijn man ontmoet, en we zagen en zien er gelukkig net zo uit als op de foto's. :P
pi_175630147
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:16 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Of het zegt wat over haar bedkwaliteiten.
Dan doe je daar samen wat aan. Rome is ook niet door 1 man gebouwd. _O-
pi_175630181
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:16 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Of het zegt wat over haar bedkwaliteiten.

Of het is gewoon een enorme eikel
Wil wel oefenen met haar
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 10 december 2017 @ 20:21:50 #192
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175630221
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wil wel oefenen met haar
Niet nodig. Het is een eikel. Maar waarom stond hij dan met biggelende tranen over zijn neus en wangen me vast te houden tijdens het uitmaken? :'(
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Meest relativerende user 2022 zondag 10 december 2017 @ 20:22:57 #193
357044 Budapestenaar
pi_175630252
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. :)

Ik vraag mij eigenlijk af in hoeverre de singles die zeggen tevredente zijn met het single bestaan, dat ook daadwerkelijk zijn. Het is natuurlijk geen ramp, maar ik ben niet tevreden. Zeker niet rond deze tijd dat je stelletjes vaak samen wat ziet doen.

Maar ja, wat moet je dan. Je moet nu eenmaal iemand tegenkomen waar je wederzijds een goede klik mee hebt, anders wordt het niets. Een tweede keuze zijn of een relatie met elkaar aangaan alleen maar omdat het moet/mode is/druk van familie/iedereen een relatie heeft, weiger ik gewoon te doen.

Jij moet je naar Budapest toe voor een tijdje, heb je genoeg schone blondines. :D :P
:D Ik heb 5 jaar een relatie gehad met een Hongaarse, al had zij rood haar.

Tja, er zijn mensen die echt geen behoefte hebben aan een relatie. Overigens kun je hetzelfde afvragen van mensen die wel een relatie hebben. Ik heb een collega die getrouwd is met zijn jeugdliefde, twee leuke kinderen heeft. Goede baan, mooi huis. Die heeft het helemaal voor elkaar, zou je denken. Maar uitgerekend hij is jaloers op de vrijheid die ik heb om leuke tripjes te maken. Of gewoon eens een dag uit te slapen zonder jengelende kids aan je bed. Het gras aan de overkant is dus niet altijd mooi groen ;)

Nee, ik zou ook nooit een relatie aangaan om maar niet alleen te hoeven zijn. Ik moet echt iemand vinden die bij me past, die op dezelfde golflengte zit. Ik hoop haar ooit eens te vinden. :{
  Meest relativerende user 2022 zondag 10 december 2017 @ 20:24:24 #194
357044 Budapestenaar
pi_175630282
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:11 schreef Voszje het volgende:

[..]

FOK! is het nieuwe Lexa. :P
Uitgerekend het (and I quote) "lekkerste wijf van FOK!" is al bezet. :6
  zondag 10 december 2017 @ 20:24:38 #195
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175630297
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:D Ik heb 5 jaar een relatie gehad met een Hongaarse, al had zij rood haar.

Tja, er zijn mensen die echt geen behoefte hebben aan een relatie. Overigens kun je hetzelfde afvragen van mensen die wel een relatie hebben. Ik heb een collega die getrouwd is met zijn jeugdliefde, twee leuke kinderen heeft. Goede baan, mooi huis. Die heeft het helemaal voor elkaar, zou je denken. Maar uitgerekend hij is jaloers op de vrijheid die ik heb om leuke tripjes te maken. Of gewoon eens een dag uit te slapen zonder jengelende kids aan je bed. Het gras aan de overkant is dus niet altijd mooi groen ;)

Nee, ik zou ook nooit een relatie aangaan om maar niet alleen te hoeven zijn. Ik moet echt iemand vinden die bij me past, die op dezelfde golflengte zit. Ik hoop haar ooit eens te vinden. :{
Zowel een relatie hebben als singel zijn hebben voor en nadelen. De vrijheid van single zijn is ook wel erg prettig.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 10 december 2017 @ 20:24:56 #196
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175630306
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Uitgerekend het (and I quote) "lekkerste wijf van FOK!" is al bezet. :6
:D :D :D
pi_175630339
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:21 schreef Andromache het volgende:

[..]

Niet nodig. Het is een eikel. Maar waarom stond hij dan met biggelende tranen over zijn neus en wangen me vast te houden tijdens het uitmaken? :'(
Ik zou hem aan GTST adviseren. :D

quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:D Ik heb 5 jaar een relatie gehad met een Hongaarse, al had zij rood haar.

Tja, er zijn mensen die echt geen behoefte hebben aan een relatie. Overigens kun je hetzelfde afvragen van mensen die wel een relatie hebben. Ik heb een collega die getrouwd is met zijn jeugdliefde, twee leuke kinderen heeft. Goede baan, mooi huis. Die heeft het helemaal voor elkaar, zou je denken. Maar uitgerekend hij is jaloers op de vrijheid die ik heb om leuke tripjes te maken. Of gewoon eens een dag uit te slapen zonder jengelende kids aan je bed. Het gras aan de overkant is dus niet altijd mooi groen ;)

Nee, ik zou ook nooit een relatie aangaan om maar niet alleen te hoeven zijn. Ik moet echt iemand vinden die bij me past, die op dezelfde golflengte zit. Ik hoop haar ooit eens te vinden. :{
Blondines en roodharigen = ^O^

Wat betreft die getrouwde collega's, heb jij ook dat ze graag naar vrouwelijk schoon kijken en daar helemaal wild van worden? Echt de omgekeerde wereld. _O-

Dus het klopt wel wat je zegt dat het gras aan de overkant groener lijkt. Volgens mij is het gras aan beide kanten even groen.

quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, ik zou ook nooit een relatie aangaan om maar niet alleen te hoeven zijn. Ik moet echt iemand vinden die bij me past, die op dezelfde golflengte zit. Ik hoop haar ooit eens te vinden. :{
:Y Same here... ik leef met je mee bro. ;(
  Meest relativerende user 2022 zondag 10 december 2017 @ 20:32:57 #198
357044 Budapestenaar
pi_175630513
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:26 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik zou hem aan GTST adviseren. :D

[..]

Blondines en roodharigen = ^O^

Wat betreft die getrouwde collega's, heb jij ook dat ze graag naar vrouwelijk schoon kijken en daar helemaal wild van worden? Echt de omgekeerde wereld. _O-

Dus het klopt wel wat je zegt dat het gras aan de overkant groener lijkt. Volgens mij is het gras aan beide kanten even groen.

[..]

:Y Same here... ik leef met je mee bro. ;(
Ja, mijn baas' tong hangt op de grond als hij een mooie vrouw ziet en de collega waar ik het eerder over had is ook regelmatig afgeleid. Nou betekent een relatie hebben natuurlijk niet dat je iets aan je ogen mankeert, maar ik kan me niet herinneren dat ik zelf zo met vrouwelijk schoon bezig was toen ik nog in een relatie zat. Terwijl er bij mij op kantoor in Boedapest heel wat mooie vrouwen rondhuppelde. Maar ik was dan ook erg gelukkig met mijn Hongaarse rodine (blondine, brunette, maar hoe noem je iemand met rood haar??). Helaas was dat niet wederzijds. ;(
  zondag 10 december 2017 @ 20:40:44 #199
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175630755
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, mijn baas' tong hangt op de grond als hij een mooie vrouw ziet en de collega waar ik het eerder over had is ook regelmatig afgeleid. Nou betekent een relatie hebben natuurlijk niet dat je iets aan je ogen mankeert, maar ik kan me niet herinneren dat ik zelf zo met vrouwelijk schoon bezig was toen ik nog in een relatie zat. Terwijl er bij mij op kantoor in Boedapest heel wat mooie vrouwen rondhuppelde. Maar ik was dan ook erg gelukkig met mijn Hongaarse rodine (blondine, brunette, maar hoe noem je iemand met rood haar??). Helaas was dat niet wederzijds. ;(
Het zal wellicht persoonlijk zijn maar ik heb mijn ogen echt niet in mijn broekzak zitten ook al zit ik in een relatie.
Je blijft een jager of niet.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175630816
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, mijn baas' tong hangt op de grond als hij een mooie vrouw ziet en de collega waar ik het eerder over had is ook regelmatig afgeleid. Nou betekent een relatie hebben natuurlijk niet dat je iets aan je ogen mankeert, maar ik kan me niet herinneren dat ik zelf zo met vrouwelijk schoon bezig was toen ik nog in een relatie zat.
Heel bekend. :Y

quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar ik was dan ook erg gelukkig met mijn Hongaarse rodine (blondine, brunette, maar hoe noem je iemand met rood haar??). Helaas was dat niet wederzijds. ;(
;(

quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:40 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het zal wellicht persoonlijk zijn maar ik heb mijn ogen echt niet in mijn broekzak zitten ook al zit ik in een relatie.
Je blijft een jager of niet.
Niemand heeft zijn ogen in zijn broekzak zitten. Maar complete danspassen en hitsige bewegingen soms midden op straat bij het zien van vrouwelijk schoon, zegt toch wel dat je je zelf niet zo goed onder controle hebt. Een fout(je) is snel gemaakt en een afspraak bij de echtscheidingsadvocaat ook. _O-
  zondag 10 december 2017 @ 20:51:12 #201
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175631052
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:42 schreef Gruj0 het volgende:
Niemand heeft zijn ogen in zijn broekzak zitten. Maar complete danspassen en hitsige bewegingen soms midden op straat bij het zien van vrouwelijk schoon, zegt toch wel dat je je zelf niet zo goed onder controle hebt.
Mannen die zoiets doen zijn vaak niet de personen die een 'foutje' kunnen maken zullen we maar zeggen.

Die mogen blij zijn als ze 1 keer per jaar op moeder de vrouw mogen duiken.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 10 december 2017 @ 23:30:48 #202
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175635151
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:08 schreef Andromache het volgende:

[..]

35 single actieve kinderwens weinig mannen ontmoeten bij wie ik een fijn gevoel krijg en als er dan iemand is, gaat hij weg of jaag ik hem weg. Elk jaar weer denken: 'Dit wordt het jaar waarin ik mijn lief ontmoet.' Leuk jaar gehad, nieuwe banen waar ik veel gelukkiger in ben, 2 grote festivals bij geweest en enorm van genoten, nieuwe vriendengroep gekregen, huisje opgekalefaterd, maar man die hét leek, is weer weg. Ik voel me zó, zó, zó onrechtvaardig behandeld door het leven. En ik moet wéér in therapie. Het houdt NOOIT op. Wanneer komt HBB voor mij? Ik date wat af, ik kom de deur uit, maar het lukt niet.
Dat is juist jouw issue, je wil te graag en dat jaagt de 'geschikte mannen' weg. Plus een te lang eisenlijstje waarschijnlijk...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 11 december 2017 @ 01:57:27 #203
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_175636739
Ik ben nu 48 en ben single sinds mijn 41e. En dat is prima, ik ben niet op zoek en al helemaal niet naar 'the second best.'
Ik sta nog wel open voor een relatie, maar ik voel geen druk. En wat anderen allemaal daarvan denken, dat interesseert me verder ook niet.

Maar toen ik een puber was, was het alleen zijn een drama. Vooral als er dan figuren waren die me uitmaakten voor homo. En sowieso dat ik niet in de smaak viel bij de meiden. Gelukkig veranderde dat anderhalve maand voor mijn 20 verjaardag. En tussen toen en mijn 30e heb ik de schade tiendubbel weer ingehaald.

Maar goed, ik ben wel verzadigd geraakt. Na mijn 30e nog een paar lange relaties gehad en nog wat kortere. Maar nu alweer 7 jaar single, maar de drang om me te bewijzen in een relatie heb ik niet meer. En sowieso, 90% van de vrouwen van mijn leeftijd vind ik niet erg aantrekkelijk. Maar tegen veel dertigers zeg ik niet perse nee. ;)
pi_175638672
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 23:30 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is juist jouw issue, je wil te graag en dat jaagt de 'geschikte mannen' weg. Plus een te lang eisenlijstje waarschijnlijk...
Trap ff een open deur in, dit kwam al voorbij en is nu niet echt een aanmoedigende opmerking.

Probeer het nog eens :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175640191
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 23:30 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is juist jouw issue, je wil te graag en dat jaagt de 'geschikte mannen' weg. Plus een te lang eisenlijstje waarschijnlijk...
Was dat ook niet een beetje jouw issue? Hoe zou jij dat hebben opgelost na jarenlang alleen zijn?
pi_175640302
Iedereen heeft issues, en hoe ouder ik wordt, hoe meer het opvalt hoeveel en in welke mate mensen (evt onbehandelde) issues hebben :{.

Niemand is perfect en iedereen heeft zijn of haar dingen. Maar bij sommige, daar loop ik toch echt met een boog omheen, hoe leuk ze ook kunnen zijn.
  maandag 11 december 2017 @ 11:10:02 #207
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175640401
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Iedereen heeft issues, en hoe ouder ik wordt, hoe meer het opvalt hoeveel en in welke mate mensen (evt onbehandelde) issues hebben :{.

Niemand is perfect en iedereen heeft zijn of haar dingen. Maar bij sommige, daar loop ik toch echt met een boog omheen, hoe leuk ze ook kunnen zijn.
Dit klinkt wel een beetje herkenbaar... Depressies, persoonlijkheidsstoornissen, trauma's, ik heb er ervaring mee en ik wil iemand met die problematiek echt niet als partner :@. Misschien kortzichtig, dat is dan maar zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175641853
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 11:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dit klinkt wel een beetje herkenbaar... Depressies, persoonlijkheidsstoornissen, trauma's, ik heb er ervaring mee en ik wil iemand met die problematiek echt niet als partner :@. Misschien kortzichtig, dat is dan maar zo.
Lijkt me alleen maar verstandig. Het is wat anders als je partner een depressie ontwikkelt, maar als je bij het daten nog de keuze hebt dan liever niet.
  maandag 11 december 2017 @ 12:20:39 #209
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175642028
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 12:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lijkt me alleen maar verstandig. Het is wat anders als je partner een depressie ontwikkelt, maar als je bij het daten nog de keuze hebt dan liever niet.
Wanneer tijdens de relatie iets ontwikkelt is het idd anders :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175649353
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 11:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dit klinkt wel een beetje herkenbaar... Depressies, persoonlijkheidsstoornissen, trauma's, ik heb er ervaring mee en ik wil iemand met die problematiek echt niet als partner :@. Misschien kortzichtig, dat is dan maar zo.
Wanneer heeft iemand een persoonlijkheidsstoornis?

En ik ken genoeg mensen met trauma's die daar heel nuchter mee omgaan, mijzelf incluis.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 11 december 2017 @ 17:21:22 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175649530
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:14 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wanneer heeft iemand een persoonlijkheidsstoornis?

En ik ken genoeg mensen met trauma's die daar heel nuchter mee omgaan, mijzelf incluis.
Wanneer iemand de diagnose persoonlijkheidsstoornis heeft.

En er zullen vast mensen zijn met trauma's die er nuchter mee omgaan, maar ik zou geen relatie willen met iemand die PTSS heeft, dat vind ik te zwaar om mee te dealen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175649591
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wanneer iemand de diagnose persoonlijkheidsstoornis heeft.

En er zullen vast mensen zijn met trauma's die er nuchter mee omgaan, maar ik zou geen relatie willen met iemand die PTSS heeft, dat vind ik te zwaar om mee te dealen :).
Dat is toch niet jouw bagage?

Ik snap heus wel dat iemand die niet lekker functioneert niet in de relatie zone zit, maar waar trek je die grens
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 11 december 2017 @ 17:25:38 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175649656
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat is toch niet jouw bagage?
Als je een relatie aangaat met iemand krijg je toch automatisch de depressie/het trauma/de stoornis mee? Al dan niet door gedrag/triggers alsmede door de medicatie/behandelingen.

Of begrijp ik je verkeerd?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175649732
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als je een relatie aangaat met iemand krijg je toch automatisch de depressie/het trauma/de stoornis mee? Al dan niet door gedrag/triggers alsmede door de medicatie/behandelingen.

Of begrijp ik je verkeerd?
Ja dat zijn de heftige gevallen. Zou ook geen chick in een instelling daten :')

Ik moest op mn 17de uit huis en heb toen (verplicht) een jaar in z'n begeleid wonen huis gezeten, daar kwam wel eens zo'n crisis geval langs. _O-

Maar soms best relaxte mensen tussen de autisten hoor. ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 11 december 2017 @ 17:32:53 #215
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175649837
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja dat zijn de heftige gevallen. Zou ook geen chick in een instelling daten :')

Ik moest op mn 17de uit huis en heb toen (verplicht) een jaar in z'n begeleid wonen huis gezeten, daar kwam wel eens zo'n crisis geval langs. _O-

Maar soms best relaxte mensen tussen de autisten hoor. ^O^
Vast wel ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175649926
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vast wel ja.
Maar niet voor jou?

Maar als je boven de 30 nog in z'n instelling of traject zit gaat het ook niet goedkomen natuurlijk.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 11 december 2017 @ 17:38:43 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175649979
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Maar niet voor jou?
Dat denk ik niet. Ik zeg nooit nooit, maar ik zou wel even 5x langer nadenken wanneer iemand zegt een depressie of PTSS te hebben. Bij een borderliner of narcist ben ik meteen weg.

Bij autisme ligt het eraan hoe zich dat uit. Maar over autisten heb ik het ook nooit gehad.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175650106
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ik zeg nooit nooit, maar ik zou wel even 5x langer nadenken wanneer iemand zegt een depressie of PTSS te hebben. Bij een borderliner of narcist ben ik meteen weg.

Bij autisme ligt het eraan hoe zich dat uit. Maar over autisten heb ik het ook nooit gehad.
Je zou autisme onder persoonlijkheidsstoornissen kunnen scharen lijkt me? Of iig bepaalde varianten.

Vroeger een relatie gehad met een meisje met autisme. Pakte overigens niet zo goed uit.

Angst voor sociale cohesie ofzo.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_175662273
Ik lees dit als 24 jarige met grote ogen. Is dit een voorbode voor wat er komen gaat en moet ik als de donder opschieten :s) ?
  dinsdag 12 december 2017 @ 00:42:57 #220
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175662441
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 10:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Was dat ook niet een beetje jouw issue? Hoe zou jij dat hebben opgelost na jarenlang alleen zijn?
Mwah, ik heb geen kinderwens en had ook nooit een ellenlange eisenlijst. Wat niet zegt dat ik niet kritisch was overigens. Ik was overigens langer alleen dan andro nu bij elkaar opgeteld is.

En hoe dat op te lossen? Tja, goede vraag, ik denk dat een te grote eisenlijst niet meewerkt als je heel graag wil en tijdsdruk ervaart. Aan de andere kant is hert ook niet iets wat je zomaar met de eerste persoon wil doen natuurlijk. Ik denk niet dat er een echte oplossing is maar dat het aan de persoon ligt. En wat dat dan bij andro is?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 12 december 2017 @ 01:23:04 #221
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175662667
Meer daten en écht blij met mezelf zijn, voelen. Niet alleen denken: 'Ik ben tof.' En hogere eisen stellen aan een man.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175663015
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 01:23 schreef Andromache het volgende:
Meer daten en écht blij met mezelf zijn, voelen. Niet alleen denken: 'Ik ben tof.' En hogere eisen stellen aan een man.
Hogere eisen stellen :')
pi_175663609
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 04:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hogere eisen stellen :')
Echt hè. Een rationeel mens gaat wanneer het niet lukt de situatie analyseren en de verwachtingen naar beneden bijstellen, maar een hoop vrouwen waarbij het daten niet lukt doen juist het tegenovergestelde.... Kunnen ze lekker zeuren 'where have all the good men gone' en in de slachtofferrol kruipen.
pi_175663817
Welke eisen vind je dan dat je naar boven moet bijstellen? Iets zegt me dat die eisen júist zaken zijn die je bij jezelf moet zoeken en aan moet werken ipv ze bij een ander te verwachten...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 12 december 2017 @ 08:52:38 #225
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_175664086
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 23:30 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is juist jouw issue, je wil te graag en dat jaagt de 'geschikte mannen' weg. Plus een te lang eisenlijstje waarschijnlijk...
En kinderwens. Dan trek je gewoon de verkeerde mensen aan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_175664209
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 01:23 schreef Andromache het volgende:
Meer daten en écht blij met mezelf zijn, voelen. Niet alleen denken: 'Ik ben tof.' En hogere eisen stellen aan een man.
ja dat gaat werken
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:03:54 #227
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175664231
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 01:23 schreef Andromache het volgende:
Meer daten en écht blij met mezelf zijn, voelen. Niet alleen denken: 'Ik ben tof.' En hogere eisen stellen aan een man.
Deze vrouw.. jesus christ :')

Wees blij dat een man je aandacht wil geven want vrouwen hebben geen idee hoe ze een man moeten versieren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175664422
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wees blij dat een man je aandacht wil geven want vrouwen hebben geen idee hoe ze een man moeten versieren.
Nou nou.
Dan ben je zeker nooit leuk versierd geworden.
pi_175664952
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:52 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

En kinderwens. Dan trek je gewoon de verkeerde mensen aan.
Met kinderwens trek je de verkeerde mensen aan?

Het lijkt me niet gek om duidelijk te zijn over je kinderwens. De mannen die daar van schrikken, zijn daar ook niet aan toe en heb je dan op die leeftijd niks aan. Maar kinderwens in combinatie met claimerig, onzeker en wanhopig gedrag... ja, dat schrikt af.
pi_175664960
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 01:23 schreef Andromache het volgende:
Meer daten en écht blij met mezelf zijn, voelen. Niet alleen denken: 'Ik ben tof.' En hogere eisen stellen aan een man.
Was het probleem echt de lage eisen dan? Deze man leek toch eerst gewoon heel leuk?
pi_175665230
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met kinderwens trek je de verkeerde mensen aan?

Het lijkt me niet gek om duidelijk te zijn over je kinderwens. De mannen die daar van schrikken, zijn daar ook niet aan toe en heb je dan op die leeftijd niks aan.
Jazeker wel. Pff, de mannen zijn daar niet aan toe :X, alsjeblieft zeg, kijk eerst naar jezelf.

Weet je hoe wanhopig vrouwen worden en zijn als de nood aan kinderwens groot is.

Ik had al meerdere malen papa kunnen zijn, maar ik heb bewust geen kinderwens. Gelukkig opgelet en niet zomaar mijn "dick in crazy" gestopt.
pi_175665407
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 07:55 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Echt hè. Een rationeel mens gaat wanneer het niet lukt de situatie analyseren en de verwachtingen naar beneden bijstellen, maar een hoop vrouwen waarbij het daten niet lukt doen juist het tegenovergestelde.... Kunnen ze lekker zeuren 'where have all the good men gone' en in de slachtofferrol kruipen.
Ik zie niet in waarom je genoegen zou moeten nemen met iemand waar je geen interesse in hebt. Juist aan je eisen blijven houden en niks naar beneden stellen dus. Ik zou ervoor passen om een van die stelletjes te zijn die bij elkaar zijn uit angst/wanhoop.
pi_175665446
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:20 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom je genoegen zou moeten nemen met iemand waar je geen interesse in hebt. Juist aan je eisen blijven houden en niks naar beneden stellen dus. Ik zou ervoor passen om een van die stelletjes te zijn die bij elkaar zijn uit angst/wanhoop.
Er zit nog wel een heel spectrum tussen die uitersten natuurlijk he.

Dat laatste lijkt me een ongezonde uitgangspositie, maar op zoek naar het schaap met vijf poten terwijl je constant in je eigen valkuilen blijft trappen, is ook geen succesformule.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175665478
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:20 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom je genoegen zou moeten nemen met iemand waar je geen interesse in hebt. Juist aan je eisen blijven houden en niks naar beneden stellen dus. Ik zou ervoor passen om een van die stelletjes te zijn die bij elkaar zijn uit angst/wanhoop.
Ook wanneer je eisen totaal niet realistisch zijn? Iedereen goed genoeg vinden zodat je maar niet alleen bent is weer het andere uiterste, maar je kunt je eisen wel tegen het licht houden en de oppervlakkige/minder belangrijke eisen laten vallen. Anders kun je net zo goed meteen die vijf katten gaan bestellen :').
pi_175665482
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:23 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Er zit nog wel een heel spectrum tussen die uitersten natuurlijk he.

Dat laatste lijkt me een ongezonde uitgangspositie, maar op zoek naar het schaap met vijf poten terwijl je constant in je eigen valkuilen blijft trappen, is ook geen succesformule.
Gewoon helemaal niks naar beneden stellen qua eisen, dat is wat ik zeg :). Als je verliefd wordt dan is dat nou eenmaal zo. Maar echt niet gaan spelen met je eisen omdat je anders niemand kan krijgen.

Dan maar alleen. En ook als je alleen bent kan je kiezen voor een kindje.
pi_175665508
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:20 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom je genoegen zou moeten nemen met iemand waar je geen interesse in hebt. Juist aan je eisen blijven houden en niks naar beneden stellen dus. Ik zou ervoor passen om een van die stelletjes te zijn die bij elkaar zijn uit angst/wanhoop.
Omdat die eisen vaak veel te hoog liggen én bijna niemand eraan kan voldoen..

Ook nog eens met jezelf overhoop liggen en dan gaan janken dat niets goed is. Zo lust ik er ook nog wel een paar ;).

Als de juiste klik er is met iemand, dan gaan de eisen als eerst overboord, want hij is zó leuk! Dus door ze op te leggen belemmer je jezelf enorm.
pi_175665519
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:25 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ook wanneer je eisen totaal niet realistisch zijn? Iedereen goed genoeg vinden zodat je maar niet alleen bent is weer het andere uiterste, maar je kunt je eisen wel tegen het licht houden en de oppervlakkige/minder belangrijke eisen laten vallen. Anders kun je net zo goed meteen die vijf katten gaan bestellen :').
Eisen zijn altijd realistisch, daar maak je wat mij betreft de denkfout, tenzij je geaag een man met een paarse huidskleur met groene stipjes erop wil ofzo.
  dinsdag 12 december 2017 @ 10:29:57 #238
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175665539
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:25 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Maar echt niet gaan spelen met je eisen omdat je anders niemand kan krijgen.
Het verschil zit hem ook in wanneer je de lat hoog legt. Doe je dit al voordat je mannen leert kennen? Met andere woorden, veel kansen overslaan omdat je eerste gevoel niet 100% is.

Of leg je de lat hoog, maar alsnog ga je op meerdere dates om iemand beter te leren kennen. Zo kan je na een vier- vijftal dates een meer realistischer beeld van iemand schetsen. Op dat punt kan je 'de keuze maken' om door te gaan of niet. De vonken hoeven er niet vanaf het begin af te spatten - zo'n gevoel kan ook langzaam groeien.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175665557
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:25 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]
Dan maar alleen. En ook als je alleen bent kan je kiezen voor een kindje.
Handig, een kind opvoeden zonder vader, weer voer voor de hulpverleners.

"Mama, waarom heb ik geen papa, net zoals mijn klasgenootjes?"

Mama kon geen goede papa vinden, omdat eisenpakket, dus ben je van een donor. :{w }:| :X
pi_175665564
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:28 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Eisen zijn altijd realistisch, daar maak je wat mij betreft de denkfout, tenzij je geaag een man met een paarse huidskleur met groene stipjes erop wil ofzo.
Haha ja vast. Een vrouw met zwaarovergewicht en drie kinderen van drie verschillende vaders die alleen een lange, rijke en atletische man wil heeft realistische eisen ja. Of de zolderkamer autist die alleen een fotomodel als vriendin wil.
pi_175665573
Relaties die compromisloos zijn, zijn volgens mij net zo zeldzaam als eenhoorns. Maar goed, als je dan liever alleen bent, prima toch, iedereen blij. Maar als je niet alleen wilt zijn, dan moet je misschien toch maar eens kijken of je bij bepaalde dingen toch niet wat water bij de wijn wilt doen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:28 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Eisen zijn altijd realistisch, daar maak je wat mij betreft de denkfout, tenzij je geaag een man met een paarse huidskleur met groene stipjes erop wil ofzo.
Wellicht, maar hoe meer eisen je er op nahoudt, hoe kleiner je je dating pool uiteindelijk maakt. Simpele wiskunde toch?

Andromache heeft redelijk wat eisen, waarvan twee hele belangrijke al zijn 'een kind' en 'binnen 5 jaar naar het noorden' verhuizen.

Als je daar dan per sé aan vast wilt houden, en je gaat in regio Utrecht daten, nouja succes met het vinden van iemand die daar in mee gaat. Los van alle andere eisen die er nog meer zijn.

'Realistisch' is ook maar relatief natuurlijk.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175665581
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:25 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]


Dan maar alleen. En ook als je alleen bent kan je kiezen voor een kindje.
Daar doe je het arme kind echter geen plezier mee. Kinderen uit eenoudergezinnen zijn oververtegenwoordigd in de groepen met psychische problemen, drugsverslaafden en zelfs criminaliteit.
pi_175665604
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:31 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Haha ja vast. Een vrouw met zwaarovergewicht en drie kinderen van drie verschillende vaders die alleen een lange, rijke en atletische man wil heeft realistische eisen ja. Of de zolderkamer autist die alleen een fotomodel als vriendin wil.
Haha, ja echt hè, in welke wereld leven sommige vrouwen, niet normaal _O-
pi_175665682
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Jazeker wel. Pff, de mannen zijn daar niet aan toe :X, alsjeblieft zeg, kijk eerst naar jezelf.

Weet je hoe wanhopig vrouwen worden en zijn als de nood aan kinderwens groot is.

Ik had al meerdere malen papa kunnen zijn, maar ik heb bewust geen kinderwens. Gelukkig opgelet en niet zomaar mijn "dick in crazy" gestopt.
Jij hebt geen kinderwens, andere mannen van in de 30 misschien wel. Types als jij moet ze er dan ook snel uitfilteren en dan is het alleen maar een voordeel om een toekomstige kinderwens kenbaar te maken. Net zoals het goed is om als je geen kinderwens hebt, dat ook op tijd aan te geven.
pi_175665709
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Handig, een kind opvoeden zonder vader, weer voer voor de hulpverleners.

"Mama, waarom heb ik geen papa, net zoals mijn klasgenootjes?"

Mama kon geen goede papa vinden, omdat eisenpakket, dus ben je van een donor. :{w }:| :X
Erg vreemd dat je de denkwijze hebt dat er een papa in het spel moet zijn. Als je geen geschikte papa kan vinden, dan vooral niet gaan voor een mindere man dan je wil. Dat is triest. Dan is een donor juist een goede uitkomst. Er zijn genoeg mooie positieve verhalen van kinderen die op zo'n manier op de wereld zijn gezet.
pi_175665748
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:31 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Haha ja vast. Een vrouw met zwaarovergewicht en drie kinderen van drie verschillende vaders die alleen een lange, rijke en atletische man wil heeft realistische eisen ja. Of de zolderkamer autist die alleen een fotomodel als vriendin wil.
Wat een voorbeeld. Pff. Maar inderdaad, lekker single blijven dan of aan jezelf en je leven gaan werken is mijn advies. Nooit met minder genoegen nemen dan wat jij graag wil in een relatie.
pi_175665768
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:40 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Erg vreemd dat je de denkwijze hebt dat er een papa in het spel moet zijn. Als je geen geschikte papa kan vinden, dan vooral niet gaan voor een mindere man dan je wil. Dat is triest. Dan is een donor juist een goede uitkomst. Er zijn genoeg mooie positieve verhalen van kinderen die op zo'n manier op de wereld zijn gezet.
Mits moeder in kwestie een beetje stabiel is.
pi_175665773
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:40 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Erg vreemd dat je de denkwijze hebt dat er een papa in het spel moet zijn. Als je geen geschikte papa kan vinden, dan vooral niet gaan voor een mindere man dan je wil. Dat is triest. Dan is een donor juist een goede uitkomst. Er zijn genoeg mooie positieve verhalen van kinderen die op zo'n manier op de wereld zijn gezet.
Pardon, vreemde denkwijze? Een relatie hoort stabiel te zijn alvorens je aan kinderen begint. En alleen zijn is dat niet. Je klinkt als een enorme feminist.

Alles moet wijken voor jouw kinderwens, want het kind moet én zal er komen. Daar hebben ze een woord voor, egoïst heet dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2017 10:46:01 ]
pi_175665782
quote:
18s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:42 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Wat een voorbeeld. Pff. Maar inderdaad, lekker single blijven dan of aan jezelf en je leven gaan werken is mijn advies. Nooit met minder genoegen nemen dan wat jij graag wil in een relatie.
Jij stelde dat eisen altijd realistisch zijn. Ik geef hiermee aan dat het niet zo is en dat je met te rigide onrealistische eisen je eigen glazen en kans op geluk ingooit. Het is een denkfout dat je alleen gelukkig kunt zijn met een partner die aan jouw perfecte beeld voldoet.
pi_175665800
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Pardon, vreemde denkwijze? Een relatie hoort stabiel te zijn alvorens je aan kinderen begint. En alleen zijn is dat niet. Je klinkt als een enorme feminist.

Alles moet wijken voor jouw kinderwens, want het kind moet én zal er komen. Daar hebben ze een woord voor, egoïst heet dat.
Inderdaad: stabiliteit is een must. Maar je hebt absoluut geen man nodig om stabiel te zijn.
pi_175665830
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:40 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Erg vreemd dat je de denkwijze hebt dat er een papa in het spel moet zijn. Als je geen geschikte papa kan vinden, dan vooral niet gaan voor een mindere man dan je wil. Dat is triest. Dan is een donor juist een goede uitkomst. Er zijn genoeg mooie positieve verhalen van kinderen die op zo'n manier op de wereld zijn gezet.
Het is aantoonbaar slecht voor het kind dat hij/zij opgroeit in een eenouder gezin. Uit meerdere wettenschappelijke onderzoeken blijkt dat deze kinderen gemiddeld gezien slechter presteren op school, kampen met meer psychische problemen en een grotere kans hebben op verslaving en criminaliteit dan kinderen uit twee oudergezinnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jaeger85 op 12-12-2017 10:55:58 ]
pi_175665862
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:47 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Inderdaad: stabiliteit is een must. Maar je hebt absoluut geen man nodig om stabiel te zijn.
Vast niet, hoe moet je anders je leven betalen? Het gaat niet alleen om emotioneel stabiel, ook om de rest eromheen.

Juist deze denkwijze maakt je nog egoïstischer, denken dat het kind geen vader nodig heeft.
pi_175665870
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:40 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Erg vreemd dat je de denkwijze hebt dat er een papa in het spel moet zijn. Als je geen geschikte papa kan vinden, dan vooral niet gaan voor een mindere man dan je wil. Dat is triest. Dan is een donor juist een goede uitkomst. Er zijn genoeg mooie positieve verhalen van kinderen die op zo'n manier op de wereld zijn gezet.
Een kind heeft twee ouders nodig.
Ik vind het sowieso niet kunnen om via een donor een kind te krijgen, best wel egoïstisch.
pi_175665966
Misschien de 1-ouderdiscussie in een ander topic voortzetten?

Ik ben nog steeds wel verbaasd over de stelling dat je volkomen compromisloos moet zijn als het gaat om het vinden van een partner. Dat lijkt me nu écht volkomen onrealistisch. @Aardbeientaartjes: Bedoel je dit echt zo zwart-wit?

Kun je eens een lijstje geven wat bij jou eisen zouden zijn waar je écht niet van af zou wijken en een lijstje van overige eisen (of zijn het dan wensen?)? Misschien kan ik het dan wat beter plaatsen.

Dat iedereen wel een paar eisen heeft die ononderhandelbaar zijn, oke. Maar verder is het geven en nemen. Als je een bijna perfect iemand tegenkomt maar op een paar puntjes net even niet, moet je zo iemand dan gelijk helemaal afwijzen?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175665976
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vast niet, hoe moet je anders je leven betalen? Het gaat niet alleen om emotioneel stabiel, ook om de rest eromheen.

Juist deze denkwijze maakt je nog egoïstischer, denken dat het kind geen vader nodig heeft.
Want je hebt een man nodig voor financiën? In welke wereld leef jij? :D

Het enige wat er nodig is, plat gezegd, is zaad. En dat kan op verschillende manieren, dus dat is mooi. Verder echt he-le-maal niks als je een zelfstandige vrouw bent. En in 2017 kiezen veel vrouwen er toch voor om niet afhankelijk van een man te zijn, gelukkig.

Oeioei dit maakt mij echt kriegelig, mannen als jij . :{

Dat van de onderzoeken weet ik niet, dat heb ik niet opgezocht en daarom ga ik er ook niet op in. Maar al zóú het zo zijn, dat betekent niet dat het in alle gevallen zo is.
pi_175666004
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:59 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Want je hebt een man nodig voor financiën? In welke wereld leef jij? :D
Juist ja, in je eentje een baby krijgen om die vervolgens af te schuiven op anderen want er moet toch eten op tafel komen.
Je denkt dat alleenstaande ouder zijn makkelijk is?
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 11:02:46 #257
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175666011
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:59 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Want je hebt een man nodig voor financiën? In welke wereld leef jij? :D
Nee, maar jij bent de hele dag thuis? Jij werkt niet? Met 2 man is het al lastig zat om het goed te doen, niet vanwege geld of wat dan ook, al hangt dat er ook wel mee samen, maar ook vanwege het feit dat jij je niet in 2 kunt delen. Ga jij het kind de hele dag naar de opvang brengen terwijl jij gaat werken om diezelfde opvang te betalen?

Je kunt wel heel flink willen doen, maar het is een beetje simpel om te doen alsof het als alleenstaande ouder net zo makkelijk is als met z'n 2en, om het even of die 2e persoon een man of een vrouw is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175666017
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:59 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Want je hebt een man nodig voor financiën? In welke wereld leef jij? :D
Denk na mens, hoe regel je de rest van je leven? Opvoeding, opvang kind, scholing, minder werken, ouders die dag en nacht op je kind gaan passen als jij moet werken?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2017 11:04:06 ]
pi_175666026
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:40 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Erg vreemd dat je de denkwijze hebt dat er een papa in het spel moet zijn. Als je geen geschikte papa kan vinden, dan vooral niet gaan voor een mindere man dan je wil. Dat is triest. Dan is een donor juist een goede uitkomst. Er zijn genoeg mooie positieve verhalen van kinderen die op zo'n manier op de wereld zijn gezet.
Het is zeker wel gezond voor een kind om alleen een moeder te hebben? De kans dat hij homo wordt maak je daarmee ook direct een stuk groter, hoezo ongezond.

Het is allang bewezen dat twee ouders nodig zijn voor een gezonde identiteit, zegt inderdaad niet alles maar toch. Het is bijzonder egoïstisch om op deze manier te denken, dan heb je vooral je eigen geluk voor ogen zonder rekening te houden met het kind.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 11:05:15 #260
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175666044
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:03 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Het is zeker wel gezond voor een kind om alleen een moeder te hebben? De kans dat hij homo wordt maak je daarmee ook direct een stuk groter, hoezo ongezond.

Het is allang bewezen dat twee ouders nodig zijn voor een gezonde identiteit, zegt inderdaad niet alles maar toch. Het is bijzonder egoïstisch om op deze manier te denken, dan heb je vooral je eigen geluk voor ogen zonder rekening te houden met het kind.
:D ja, want als je homo bent (of lesbisch) ben je echt super ongezond en zo. Gewoon, omdat je een bepaalde geaardheid hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175666083
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:D ja, want als je homo bent (of lesbisch) ben je echt super ongezond en zo. Gewoon, omdat je een bepaalde geaardheid hebt.
Lees even onderzoeken. Identiteit wordt grotendeels bepaald door de aanwezigheid (of afwezigheid) van de vader. Homo's hebben 9 van de 10 keer een daddy-issue.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 11:09:32 #262
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175666111
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:07 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Lees even onderzoeken. Identiteit wordt grotendeels bepaald door de aanwezigheid (of afwezigheid) van de vader. Homo's hebben 9 van de 10 keer een daddy-issue.
Prima, dan ben je homo. Super ongezond joh.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175666168
Wat zijn mensen toch wereldvreemd en kortzichtig hier. Om de bibbers van te krijgen. Vrouwen hebben een man nodig, kunnen het niet alleen. Brr.

- Je hebt werk, bent (waarschijnlijk) hoogopgeleid (of niet, kan ook)
- Je werkt een aantal dagen in de week
- Dan heb je geld
- Dan heb je een kind en heb je als het goed is een omgeving waar je op terug kan vallen, zoals je omgeving ook op jou kan; vrienden, familie, buren
- Dan heb je kinderopvang

En als je niet genoeg hebt om voor jezelf of een kind te zorgen, neem dan geen kerel om dat te compenseren. Dan ben je afhankelijk, dat wil je toch niet? Maar werk daaraan en zorg dat je jezelf kan onderhouden.

Zo sta ik in het leven.
pi_175666222
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:13 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Wat zijn mensen toch wereldvreemd en kortzichtig hier. Om de bibbers van te krijgen. Vrouwen hebben een man nodig, kunnen het niet alleen. Brr.

- Je hebt werk, bent (waarschijnlijk) hoogopgeleid (of niet, kan ook)
- Je werkt een aantal dagen in de week
- Dan heb je geld
- Dan heb je een kind en heb je als het goed is een omgeving waar je op terug kan vallen, zoals je omgeving ook op jou kan; vrienden, familie, buren
- Dan heb je kinderopvang

En als je niet genoeg hebt om voor jezelf of een kind te zorgen, neem dan geen kerel om dat te compenseren. Dan ben je afhankelijk, dat wil je toch niet? Maar werk daaraan en zorg dat je jezelf kan onderhouden.

Zo sta ik in het leven.
Jij staat vooral bijzonder egocentrisch in het leven. Ik zeg nergens dat vrouwen een man nodig hebben, wel dat je altijd moet kijken in het belang van het kind. Op het moment dat je kinderen hebt vind ik dat je offers moet brengen voor hen, dan leef je niet meer voor jezelf maar voor je kinderen.

Leuke opsomming verder. Ik ga er zo maar even vanuit dat jij boven de 30 bent en nog vrijgezel bent? Kijk mij het is even voor elkaar hebben, strong and independent zeker?
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 11:16:56 #265
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175666231
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:13 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Wat zijn mensen toch wereldvreemd en kortzichtig hier. Om de bibbers van te krijgen. Vrouwen hebben een man nodig, kunnen het niet alleen. Brr.

- Je hebt werk, bent (waarschijnlijk) hoogopgeleid (of niet, kan ook)
- Je werkt een aantal dagen in de week
- Dan heb je geld
- Dan heb je een kind en heb je als het goed is een omgeving waar je op terug kan vallen, zoals je omgeving ook op jou kan; vrienden, familie, buren
- Dan heb je kinderopvang

En als je niet genoeg hebt om voor jezelf of een kind te zorgen, neem dan geen kerel om dat te compenseren. Dan ben je afhankelijk, dat wil je toch niet? Maar werk daaraan en zorg dat je jezelf kan onderhouden.

Zo sta ik in het leven.
Ik stel net nog dat het niet uit maakt of die partner een man of een vrouw is.

Maar je maakt jezelf wel een beetje belachelijk hier, want je wil heel flink roepen dat jij geen man nodig hebt, maar jouw vrienden/buren/familie zijn allemaal vrouwen? En je wou dan ook zeggen dat je dan niet afhankelijk bent van die vrienden/familie/buren, want blijkbaar wil je daar op terug vallen op het moment dat het moeilijk wordt.

Dat is net zo goed afhankelijkheid, en dan ineens maak je van je eigen keuze om per se een kind te willen, het de verantwoordelijkheid van je sociale omgeving, tot je collega's aan toe om jou uit de brand te helpen met je kind?

Ik zou je lekker laten aan rommelen met je kind, want ik ga mijn vrije tijd niet opgeven om jouw kind op te vangen want jij had wel even geen man nodig, maar hebt daarna wel direct je hele sociale omgeving nodig (incl de mannen die daar in zitten) om je kind op te vangen. Ik dacht het niet, zoek het maar uit met je kind 8)7

Ben jij niet goed snik of zo? :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175666262
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:13 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Wat zijn mensen toch wereldvreemd en kortzichtig hier. Om de bibbers van te krijgen. Vrouwen hebben een man nodig, kunnen het niet alleen. Brr.

- Je hebt werk, bent (waarschijnlijk) hoogopgeleid (of niet, kan ook)
- Je werkt een aantal dagen in de week
- Dan heb je geld
- Dan heb je een kind en heb je als het goed is een omgeving waar je op terug kan vallen, zoals je omgeving ook op jou kan; vrienden, familie, buren
- Dan heb je kinderopvang

En als je niet genoeg hebt om voor jezelf of een kind te zorgen, neem dan geen kerel om dat te compenseren. Dan ben je afhankelijk, dat wil je toch niet? Maar werk daaraan en zorg dat je jezelf kan onderhouden.

Zo sta ik in het leven.
Dus je neemt een kind, puur omdat je dat zelf wil, je denkt niet aan wat goed is voor je kind en je rekent erop dat je omgeving het wel even voor je oplost? En dan heb jij het over kortzichtigheid.
En er zal heus wel een reden zijn waarom anonieme zaaddonatie in Nederland is afgeschaft, daar al eens over nagedacht? Zou het misschien kunnen dat die donorkinderen later toch wel graag willen weten wie hun vader is?
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 11:19:24 #267
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175666271
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:16 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Jij staat vooral bijzonder egocentrisch in het leven. Ik zeg nergens dat vrouwen een man nodig hebben, wel dat je altijd moet kijken in het belang van het kind. Op het moment dat je kinderen hebt vind ik dat je offers moet brengen voor hen, dan leef je niet meer voor jezelf maar voor je kinderen.

Leuke opsomming verder. Ik ga er zo maar even vanuit dat jij boven de 30 bent en nog vrijgezel bent? Kijk mij het is even voor elkaar hebben, strong and independent zeker?
Dat laatste zeer zeker niet, want familie, vrienden en collega's moeten erbij gehaald worden om de shit op te lossen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175666297
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat laatste zeer zeker niet, want familie, vrienden en collega's moeten erbij gehaald worden om de shit op te lossen.
Ja maar dat mag dan omdat ze andersom ook voor hen klaarstaat oO<
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 11:22:55 #269
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175666326
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:21 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ja maar dat mag dan omdat ze andersom ook voor hen klaarstaat oO<
Maar zij wil toch vooral niet afhankelijk zijn? 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175666371
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Misschien de 1-ouderdiscussie in een ander topic voortzetten?

Ik ben nog steeds wel verbaasd over de stelling dat je volkomen compromisloos moet zijn als het gaat om het vinden van een partner. Dat lijkt me nu écht volkomen onrealistisch. @Aardbeientaartjes: Bedoel je dit echt zo zwart-wit?

Kun je eens een lijstje geven wat bij jou eisen zouden zijn waar je écht niet van af zou wijken en een lijstje van overige eisen (of zijn het dan wensen?)? Misschien kan ik het dan wat beter plaatsen.

Dat iedereen wel een paar eisen heeft die ononderhandelbaar zijn, oke. Maar verder is het geven en nemen. Als je een bijna perfect iemand tegenkomt maar op een paar puntjes net even niet, moet je zo iemand dan gelijk helemaal afwijzen?
Ja. Je moet niet eisen gaan verlagen omdat je niemand kan krijgen. Tenzij je zulke onrealistische zaken eist dat het onmogelijk is. Maar waarom zou je? Ik heb medelijden met de stellen die met iemand settelen omdat ze denken niet beter te kunnen krijgen. Erg triest. En ik zei al eerder: als je verliefd wordt, dan ben je dat.

Mijn eisen waar ik echt nooit vanaf zou wijken zijn: lief, humor, begripvol, betrouwbaar, goed mee kunnen praten, een (rijkelijk) sociaal leven, geen psychische problemen, hoogopgeleid, goede baan, sportief, goede verzorging en een knappe kop met een lekker lichaam. En geen vieze huid, eczeem, vieze tanden of een gekke stem/lach. :) Dat zijn geen gekke eisen. En als je verliefd wordt dan gelden die eisen voor mij nog steeds. Ik kan niet verliefd worden op iemand met een lelijke stem, dik persoon of humorloos persoon.. Vertrouwne valt nog niet veel over te zeggen in de beginperiode, maar mocht daar toch iets niet goed zitten is het ook meteen over. Je weet het wel als iemand HET is ;).
pi_175666380
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar zij wil toch vooral niet afhankelijk zijn? 8)7
van een man, snap dat dan!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175666406
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:24 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ja. Je moet niet eisen gaan verlagen omdat je niemand kan krijgen. Tenzij je zulke onrealistische zaken eist dat het onmogelijk is. Maar waarom zou je? Ik heb medelijden met de stellen die met iemand settelen omdat ze denken niet beter te kunnen krijgen. Erg triest. En ik zei al eerder: als je verliefd wordt, dan ben je dat.

Mijn eisen waar ik echt nooit vanaf zou wijken zijn: lief, humor, begripvol, betrouwbaar, goed mee kunnen praten, een (rijkelijk) sociaal leven, geen psychische problemen, hoogopgeleid, goede baan, sportief, goede verzorging en een knappe kop met een lekker lichaam. En geen vieze huid, eczeem, vieze tanden of een gekke stem/lach. :) Dat zijn geen gekke eisen. En als je verliefd wordt dan gelden die eisen voor mij nog steeds. Ik kan niet verliefd worden op iemand met een lelijke stem, dik persoon of humorloos persoon.. Vertrouwne valt nog niet veel over te zeggen in de beginperiode, maar mocht daar toch iets niet goed zitten is het ook meteen over. Je weet het wel als iemand HET is ;).
En wat heb jij zelf in de aanbieding?
pi_175666415
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:27 schreef 8777 het volgende:

[..]

En wat heb jij zelf in de aanbieding?
pittig kapsel.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 11:27:26 #274
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175666416
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:25 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

van een man, snap dat dan!
Dus als zij haar collega's benaderd om dat jong van dr over te nemen want ja, ze moet écht werken (in tegenstelling tot die collega's natuurlijk :') ) dan vraagt ze dat alleen aan de vrouwelijke collega's, net als aan d'r vrouwelijke vrienden, en d'r moeder en tantes, maar niet aan haar vader of haar ooms?

8)7 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 11:27:56 #275
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175666425
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:27 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

pittig kapsel.
Kut, los van of het waar is of niet schoot ik toch in de lach.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175666442
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:27 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

pittig kapsel.
:D
pi_175666450
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:13 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Wat zijn mensen toch wereldvreemd en kortzichtig hier. Om de bibbers van te krijgen. Vrouwen hebben een man nodig, kunnen het niet alleen. Brr.

- Je hebt werk, bent (waarschijnlijk) hoogopgeleid (of niet, kan ook)
- Je werkt een aantal dagen in de week
- Dan heb je geld
- Dan heb je een kind en heb je als het goed is een omgeving waar je op terug kan vallen, zoals je omgeving ook op jou kan; vrienden, familie, buren
- Dan heb je kinderopvang

En als je niet genoeg hebt om voor jezelf of een kind te zorgen, neem dan geen kerel om dat te compenseren. Dan ben je afhankelijk, dat wil je toch niet? Maar werk daaraan en zorg dat je jezelf kan onderhouden.

Zo sta ik in het leven.
Het KIND heeft wel een vader nodig, maar je bent zo gehersenspoeld door het giftige deel van het feministische gedachtengoed dat je dat niet meer ziet. Ik heb nu al medelijden met je toekomstige kind, vooral als het een zoon wordt. Die krijgt jouw mannenhaat met de paplepel ingegoten.
pi_175666454
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:24 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ja. Je moet niet eisen gaan verlagen omdat je niemand kan krijgen. Tenzij je zulke onrealistische zaken eist dat het onmogelijk is. Maar waarom zou je? Ik heb medelijden met de stellen die met iemand settelen omdat ze denken niet beter te kunnen krijgen. Erg triest. En ik zei al eerder: als je verliefd wordt, dan ben je dat.

Mijn eisen waar ik echt nooit vanaf zou wijken zijn: lief, humor, begripvol, betrouwbaar, goed mee kunnen praten, een (rijkelijk) sociaal leven, geen psychische problemen, hoogopgeleid, goede baan, sportief, goede verzorging en een knappe kop met een lekker lichaam. En geen vieze huid, eczeem, vieze tanden of een gekke stem/lach. :) Dat zijn geen gekke eisen. En als je verliefd wordt dan gelden die eisen voor mij nog steeds. Ik kan niet verliefd worden op iemand met een lelijke stem, dik persoon of humorloos persoon.. Vertrouwne valt nog niet veel over te zeggen in de beginperiode, maar mocht daar toch iets niet goed zitten is het ook meteen over. Je weet het wel als iemand HET is ;).
Het zijn anders flinke eisen, de meeste van die mannen zijn allang bezet.

En dat meteen over zijn zie ik bij meer vrouwen, niet eens de moeite nemen voor 2 of 3 dates, nee, meteen over.

In welke mate leer je iemand dan echt kennen?
pi_175666468
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus als zij haar collega's benaderd om dat jong van dr over te nemen want ja, ze moet écht werken (in tegenstelling tot die collega's natuurlijk :') ) dan vraagt ze dat alleen aan de vrouwelijke collega's, net als aan d'r vrouwelijke vrienden, en d'r moeder en tantes, maar niet aan haar vader of haar ooms?

8)7 8)7
Die zitten er dan ongewenst toch mee te kijken.
Plus dat een relatie krijgen nog veel lastiger is als je al een kind hebt.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 11:30:24 #280
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175666473
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het zijn anders flinke eisen, de meeste van die mannen zijn allang bezet.

En dat meteen over zijn zie ik bij meer vrouwen, niet eens de moeite nemen voor 2 of 3 dates, nee, meteen over.

In welke mate leer je iemand dan echt kennen?
Het is ook geen verliefd worden, verliefd worden kun je niet 100% sturen, zij gaat gewoon d'r lijstje af.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175666478
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik stel net nog dat het niet uit maakt of die partner een man of een vrouw is.

Maar je maakt jezelf wel een beetje belachelijk hier, want je wil heel flink roepen dat jij geen man nodig hebt, maar jouw vrienden/buren/familie zijn allemaal vrouwen? En je wou dan ook zeggen dat je dan niet afhankelijk bent van die vrienden/familie/buren, want blijkbaar wil je daar op terug vallen op het moment dat het moeilijk wordt.

Dat is net zo goed afhankelijkheid, en dan ineens maak je van je eigen keuze om per se een kind te willen, het de verantwoordelijkheid van je sociale omgeving, tot je collega's aan toe om jou uit de brand te helpen met je kind?

Ik zou je lekker laten aan rommelen met je kind, want ik ga mijn vrije tijd niet opgeven om jouw kind op te vangen want jij had wel even geen man nodig, maar hebt daarna wel direct je hele sociale omgeving nodig (incl de mannen die daar in zitten) om je kind op te vangen. Ik dacht het niet, zoek het maar uit met je kind 8)7

Ben jij niet goed snik of zo? :D
Ik vind het ziek dat je je maar moet bezwangeren door een vent als je een kind wil terwijl dr geen geschikte vent is. Bah. Dat is ziek. Dan kan het net zo goed alleen als je het geld hebt, de omgeving, de stabiliteit en de situatie. En ja, ik kan in mijn omgeving terecht als ik hulp nodig heb. Gelukkig. Of daar nou mannen tussen zitten of niet.

Als ik dertiger zou zijn, single, met een kinderwens, een stabiele situatie en zonder man waar ik iets mee wil, dan zou ik er niet eens over twijfelen om het op deze manier te doen.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 11:30:53 #282
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175666482
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:30 schreef 8777 het volgende:

[..]

Die zitten er dan ongewenst toch mee te kijken.
Plus dat een relatie krijgen nog veel lastiger is als je al een kind hebt.
Jawel, maar lekker onafhankelijk en zo he! dat is wat ze graag wil.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 11:32:56 #283
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175666537
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:30 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik vind het ziek dat je je maar moet bezwangeren door een vent als je een kind wil terwijl dr geen geschikte vent is. Bah. Dat is ziek. Dan kan het net zo goed alleen als je het geld hebt, de omgeving, de stabiliteit en de situatie. En ja, ik kan in mijn omgeving terecht als ik hulp nodig heb. Gelukkig. Of daar nou mannen tussen zitten of niet.

Als ik dertiger zou zijn, single, met een kinderwens, een stabiele situatie en zonder man waar ik iets mee wil, dan zou ik er niet eens over twijfelen om het op deze manier te doen.
Je praat een hoop, maar je zegt niks. JIJ stelde dat jij je niet afhankelijk wil opstellen, en vervolgens stel je je direct in dezelfde post afhankelijk op van je sociale omgeving. Reageer daar nou eens op. Eerst roep je als een flinke meid dat je je vooral niet afhankelijk wil maken, om vervolgens in 1 adem door je wel afhankelijk wil maken van je sociale omgeving. Is dat wel of niet afhankelijk zijn?

Ik beweer nergens dat je je moet laten bezwangeren door een vent die je niks vindt, waar zeg ik dat? :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175666539
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:24 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ja. Je moet niet eisen gaan verlagen omdat je niemand kan krijgen. Tenzij je zulke onrealistische zaken eist dat het onmogelijk is. Maar waarom zou je? Ik heb medelijden met de stellen die met iemand settelen omdat ze denken niet beter te kunnen krijgen. Erg triest. En ik zei al eerder: als je verliefd wordt, dan ben je dat.

Mijn eisen waar ik echt nooit vanaf zou wijken zijn: lief, humor, begripvol, betrouwbaar, goed mee kunnen praten, een (rijkelijk) sociaal leven, geen psychische problemen, hoogopgeleid, goede baan, sportief, goede verzorging en een knappe kop met een lekker lichaam. En geen vieze huid, eczeem, vieze tanden of een gekke stem/lach. :) Dat zijn geen gekke eisen. En als je verliefd wordt dan gelden die eisen voor mij nog steeds. Ik kan niet verliefd worden op iemand met een lelijke stem, dik persoon of humorloos persoon.. Vertrouwne valt nog niet veel over te zeggen in de beginperiode, maar mocht daar toch iets niet goed zitten is het ook meteen over. Je weet het wel als iemand HET is ;).
Ben je zelf het vrouwelijke versie van de man die je zoekt? Oftewel heel knap, slank, sportief, lief en zorgzaam karakter en een goede verzorging?
pi_175666550
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:30 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik vind het ziek dat je je maar moet bezwangeren door een vent als je een kind wil terwijl dr geen geschikte vent is. Bah. Dat is ziek. Dan kan het net zo goed alleen als je het geld hebt, de omgeving, de stabiliteit en de situatie. En ja, ik kan in mijn omgeving terecht als ik hulp nodig heb. Gelukkig. Of daar nou mannen tussen zitten of niet.

Als ik dertiger zou zijn, single, met een kinderwens, een stabiele situatie en zonder man waar ik iets mee wil, dan zou ik er niet eens over twijfelen om het op deze manier te doen.
Ik heb oprecht moeite om niet in mijn beroepshouding te schieten als ik alles van je lees. Gelukkig zit ik op Fok en kan ik undercover mijn ongenuanceerde mening geven, maar meid wat heb jij een problemen in je jeugd gehad. Ik vind het oprecht zielig voor je.

:P :o
pi_175666554
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:28 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het KIND heeft wel een vader nodig, maar je bent zo gehersenspoeld door het giftige deel van het feministische gedachtengoed dat je dat niet meer ziet. Ik heb nu al medelijden met je toekomstige kind, vooral als het een zoon wordt. Die krijgt jouw mannenhaat met de paplepel ingegoten.
Mannenhaat omdat ik het normaal vind dat vrouwen zelfstandig een kind nemen omdat ze geen geschikte partner kunnen vinden. Wat moet je ervan zeggen. Ik ben hier weg :')
pi_175666561
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het zijn anders flinke eisen, de meeste van die mannen zijn allang bezet.

En dat meteen over zijn zie ik bij meer vrouwen, niet eens de moeite nemen voor 2 of 3 dates, nee, meteen over.

In welke mate leer je iemand dan echt kennen?
En de mannen die niet bezet zijn hebben zoveel aanbod dat ze elke week een ander in bed hebben liggen.
pi_175666576
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:30 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Ik vind het ziek dat je je maar moet bezwangeren door een vent als je een kind wil terwijl dr geen geschikte vent is. Bah. Dat is ziek. Dan kan het net zo goed alleen als je het geld hebt, de omgeving, de stabiliteit en de situatie. En ja, ik kan in mijn omgeving terecht als ik hulp nodig heb. Gelukkig. Of daar nou mannen tussen zitten of niet.

Als ik dertiger zou zijn, single, met een kinderwens, een stabiele situatie en zonder man waar ik iets mee wil, dan zou ik er niet eens over twijfelen om het op deze manier te doen.
Het is ziekelijk dat je juist anderen op wil schepen met jouw kind, egoïstisch kreng dat je bent. Ik had je met kind en al eruit geschopt. Jouw keuze, en tevens ook jouw eigen verantwoordelijkheid.

Afschuiven op andere mensen, bah!

Tijd dat er een volledig onderzoek komt om te kijken of mensen überhaupt wel geschikt zijn om kinderen te mogen krijgen..
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 11:35:05 #289
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175666581
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:33 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Mannenhaat omdat ik het normaal vind dat vrouwen zelfstandig een kind nemen omdat ze geen geschikte partner kunnen vinden. Wat moet je ervan zeggen. Ik ben hier weg :')
Het is dus niet zelfstandig, want je hebt anderen nodig :')

Je bent weg hier omdat je geen goede antwoorden hebt, en dat zelf weet, dus je druipt af. :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175666594
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:33 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Mannenhaat omdat ik het normaal vind dat vrouwen zelfstandig een kind nemen omdat ze geen geschikte partner kunnen vinden. Wat moet je ervan zeggen. Ik ben hier weg :')
Ik vind een egoïstische daad waarmee je het kind schaad en vanaf de geboorte op een achterstand zet en waarmee jij je omgeving al dan niet ongewenst mee belast niet normaal nee.
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:37:58 #291
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175666631
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ben je zelf het vrouwelijke versie van de man die je zoekt? Oftewel heel knap, slank, sportief, lief en zorgzaam karakter en een goede verzorging?
Om voor mezelf te spreken, ik heb een kans gegeven aan iemand zonder vrienden, een depressie, een roker, vies van sport, niets op met duurzaamheid, kan niet koken, laat zijn moeder de was doen, kalend, klein buikje, een kop kleiner, langdurig werkloos. Verschillende mannen hoor. Dus daar zal het niet aan liggen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:38:34 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175666637
Ben ik in OUD beland?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175666642
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je praat een hoop, maar je zegt niks. JIJ stelde dat jij je niet afhankelijk wil opstellen, en vervolgens stel je je direct in dezelfde post afhankelijk op van je sociale omgeving. Reageer daar nou eens op. Eerst roep je als een flinke meid dat je je vooral niet afhankelijk wil maken, om vervolgens in 1 adem door je wel afhankelijk wil maken van je sociale omgeving. Is dat wel of niet afhankelijk zijn?

Ik beweer nergens dat je je moet laten bezwangeren door een vent die je niks vindt, waar zeg ik dat? :D
Inderdaad, ik hoef niet afhankelijk te zijn van een kerel. Terecht. Hier werd meermaals gezegd dat je als vrouw wel een man nodig hebt voor financiën. Al helemaal met kind. Onzin en daar pas ik voor. Dat als ik een kind heb, mijn ouders eens in de week oppassen, jij dat als hetzelfde ziet oke. Ik niet.

Hier:

Ik zou je lekker laten aan rommelen met je kind, want ik ga mijn vrije tijd niet opgeven om jouw kind op te vangen want jij had wel even geen man nodig, maar hebt daarna wel direct je hele sociale omgeving nodig (incl de mannen die daar in zitten) om je kind op te vangen. Ik dacht het niet, zoek het maar uit met je kind 8)7

'Even geen man nodig' = geen geschikte partner. Moet je dan maar genoegen nemen met iemand waar je eigenlijk niks van wil? Dat is wat je zegt en Dat is ziekelijk.
pi_175666654
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jawel, maar lekker onafhankelijk en zo he! dat is wat ze graag wil.
Een alleenstaande ouder kan nooit helemaal onafhankelijk zijn, je moet altijd wel een keer leuren bij familieleden met een ziek kind dat niet naar school kan terwijl jij wel gewoon moet werken.
pi_175666676
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:38 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Inderdaad, ik hoef niet afhankelijk te zijn van een kerel. Terecht. Hier werd meermaals gezegd dat je als vrouw wel een man nodig hebt voor financiën. Al helemaal met kind. Onzin en daar pas ik voor. Dat als ik een kind heb, mijn ouders eens in de week oppassen, jij dat als hetzelfde ziet oke. Ik niet.

Hier:

Ik zou je lekker laten aan rommelen met je kind, want ik ga mijn vrije tijd niet opgeven om jouw kind op te vangen want jij had wel even geen man nodig, maar hebt daarna wel direct je hele sociale omgeving nodig (incl de mannen die daar in zitten) om je kind op te vangen. Ik dacht het niet, zoek het maar uit met je kind 8)7

'Even geen man nodig' = geen geschikte partner. Moet je dan maar genoegen nemen met iemand waar je eigenlijk niks van wil? Dat is wat je zegt en Dat is ziekelijk.
Nogmaals, de strekking is steeds dat het KIND een vader nodig heeft. Waarom maak jij daar je eigen versie van?
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:40:59 #296
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175666692
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:39 schreef 8777 het volgende:

[..]

Een alleenstaande ouder kan nooit helemaal onafhankelijk zijn, je moet altijd wel een keer leuren bij familieleden met een ziek kind dat niet naar school kan terwijl jij wel gewoon moet werken.
Even offtopic, maar, dat moeten twee ouders ook hoor :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175666694
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:38 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Inderdaad, ik hoef niet afhankelijk te zijn van een kerel. Terecht. Hier werd meermaals gezegd dat je als vrouw wel een man nodig hebt voor financiën. Al helemaal met kind. Onzin en daar pas ik voor. Dat als ik een kind heb, mijn ouders eens in de week oppassen, jij dat als hetzelfde ziet oke. Ik niet.

Hier:

Ik zou je lekker laten aan rommelen met je kind, want ik ga mijn vrije tijd niet opgeven om jouw kind op te vangen want jij had wel even geen man nodig, maar hebt daarna wel direct je hele sociale omgeving nodig (incl de mannen die daar in zitten) om je kind op te vangen. Ik dacht het niet, zoek het maar uit met je kind 8)7

'Even geen man nodig' = geen geschikte partner. Moet je dan maar genoegen nemen met iemand waar je eigenlijk niks van wil? Dat is wat je zegt en Dat is ziekelijk.
Nee je kunt ook gewoon geen kind krijgen als je geen geschikte man kan vinden.
pi_175666707
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Even offtopic, maar, dat moeten twee ouders ook hoor :').
Maar het gaat wel makkelijker dan. Een van de ouders kan thuisblijven.
pi_175666723
Mensen die eisen hebben kunnen blijven dromen. Want niemand zal voldoen aan eisen.
Daarom kom je met zo'n instelling zeer moeilijk aan een partner.

Diep in je hart heb je een bepaalde type. Niet nodig die te analyseren. Wanneer je hem/haar ontmoet weet je het wel.
Uiteindelijk gaat het om de persoon, die je na een aantal ontmoetingen pas leert kennen en tot wie jij je aangetrokken begint te voelen.

Zo gaat dat in het geslaagde relatieleven.
En niet van tevoren al een lijstje met 'hij/zij moet geschoold zijn, onafhankelijk, een huis hebben, niet depressief' etc. etc.
pi_175666726
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:41 schreef 8777 het volgende:

[..]

Nee je kunt ook gewoon geen kind krijgen als je geen geschikte man kan vinden.
Kan, maar als je een sterke kinderwens hebt dan is een spermadonor een prima alternatief als je dat wil. En daar is alleen maar zaad voor nodig. En een stabiel inkomen, leven en omgeving.

En geen kerel, relatie of geld van een kerel. :r
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:43:17 #301
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175666736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:42 schreef Haeks het volgende:
Mensen die eisen hebben kunnen blijven dromen. Want niemand zal voldoen aan eisen.
Daarom kom je met zo'n instelling zeer moeilijk aan een partner.

Diep in je hart heb je een bepaalde type. Niet nodig die te analyseren. Wanneer je hem/haar ontmoet weet je het wel.
Uiteindelijk gaat het om de persoon, die je na een aantal ontmoetingen pas leert kennen en tot wie jij je aangetrokken begint te voelen.

Zo gaat dat in het geslaagde relatieleven.
En niet van tevoren al een lijstje met 'hij/zij moet geschoold zijn, onafhankelijk, een huis hebben, niet depressief' etc. etc.
Kan ik me goed in vinden :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')