abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175511889
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat dat de enige twee alternatieven zijn. Alleen dat dat is wat er nu gebeurt, en dat blinde repressie niet helpt.
Waarom kom je niet met alternatieven waar we echt wat aan hebben?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 5 december 2017 @ 18:40:16 #27
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175511899
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:39 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Waarom kom je niet met alternatieven waar we echt wat aan hebben?
Heb ik geen zin in.
pi_175511918
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:39 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Waarom kom je niet met alternatieven waar we echt wat aan hebben?
Nóg meer zinloze knuffelpolitiek!

Ser heeft aandelen.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175512046
We hadden in de eerste plaats dit volk nooit moeten importeren: het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden. Helaas kunnen we de klok niet terugdraaien, en toekomstige generaties zullen ons vervloeken om deze ondoordachte beslissing.
pi_175512066
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:47 schreef bakfietsmoeder het volgende:
We hadden in de eerste plaats dit volk nooit moeten importeren: het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden. Helaas kunnen we de klok niet terugdraaien, en toekomstige generaties zullen ons vervloeken om deze ondoordachte beslissing.
Je hebt gelijk, behalve met het woordje "we". Ik heb nog nooit iemand geïmporteerd, laat staan zo'n halfgare lombroso.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175512116
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Mag je vragen of dit van een bepaalde bevolkingsgroep is?
Er staat niet nadrukkelijk bij dat het blanke Nederlandse jongeren zijn, dus denk dat het wel je vraag beantwoord. :P
pi_175513240
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Heb ik geen zin in.
Maar wel met een korte reactie komen die dus kant noch wal raakt.

Duidelijk.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_175513790
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:47 schreef bakfietsmoeder het volgende:
We hadden in de eerste plaats dit volk nooit moeten importeren: het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden. Helaas kunnen we de klok niet terugdraaien, en toekomstige generaties zullen ons vervloeken om deze ondoordachte beslissing.
De slavenhandel was inderdaad niet zo'n goed idee.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:24:19 #34
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175514228
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:45 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Maar wel met een korte reactie komen die dus kant noch wal raakt.

Duidelijk.
Ja, korte reacties typen kost wat minder tijd dan een langere post typen.

Overigens is de korte reactie gewoon valide en correct. Repressie werkt in vrijwel geen enkel geval, en de politie pakt dit geval aan door te beboeten en de betrokkenen uit het gebied te verplaatsen.
pi_175514322
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, korte reacties typen kost wat minder tijd dan een langere post typen.

Overigens is de korte reactie gewoon valide en correct. Repressie werkt in vrijwel geen enkel geval, en de politie pakt dit geval aan door te beboeten en de betrokkenen uit het gebied te verplaatsen.
En een week later weer terug te komen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:29:57 #36
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175514343
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

En een week later weer terug te komen.
Dat maakt mijn opmerking niet minder correct. :D
pi_175517622
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat maakt mijn opmerking niet minder correct. :D
Het draagt in ieder ook niks bij aan een oplossing, die gasten hebben dit blijkbaar al vaker gedaan en tonen dus geen greintje respect voor de wet. Dan mag daar best eens met de botte bijl tegen opgetreden worden, want ik heb namelijk het idee dat ze het dan de volgende keer wel uit hun hoofd laten. Gewoon net zoals bij voetbaltuig de lange lat erover, sla ze weg op die plek waar ze afspreken, en de lol zal vanzelf verdwijnen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175517632
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, korte reacties typen kost wat minder tijd dan een langere post typen.

Overigens is de korte reactie gewoon valide en correct. Repressie werkt in vrijwel geen enkel geval, en de politie pakt dit geval aan door te beboeten en de betrokkenen uit het gebied te verplaatsen.
Waardoor de statuur gevoed wordt, met de gevolgen die men inmiddels raden kan.
En nadenken over een reactie kost meer tijd dan impulsief reageren vanuit jouw eigen belevingswereld.

Jouw reactie waarbij jij jouw totaal kansloze ''oplossing'' ogenschijnlijk serieus brengt draagt op geen enkele manier bij aan iets constructiefs.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat maakt mijn opmerking niet minder correct. :D
In die zin dat we nu eens gaan kijken naar een reële oplossing is jou opmerking verre van correct, want je draagt niets bruikbaars bij. Erg flauwe reactie.

Maar goed. Om tot iets zinnigs te komen dienen we te kijken naar het ''hoe en waarom''. Om tot het ''hoe en waarom'' te komen dienen we eerst te kijken naar ''wie en wat''. En zoals blijkt; daar gaat het al mis.

Dweilen met de kraan open, terwijl men niet eens wil kijken hoe de dweil in de steel zit en waarom dat water alsmaar schade makend blijft lopen. En van schande spreken als er ''minder minder water'' geroepen word. Met mensen die jouw zienswijze delen blijven deze problemen zich voordoen en gaan we er niet komen, zoveel is duidelijk. Gelieve verder niet te reageren bvd.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 23:00:05 #39
186611 Haags
pi_175518188
Wat een kansloos gebeuren.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 6 december 2017 @ 08:39:16 #40
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175522029
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Er staat niet nadrukkelijk bij dat het blanke Nederlandse jongeren zijn, dus denk dat het wel je vraag beantwoord. :P
Ik wist het eigenlijk al voordat ik die vraag stelde ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175522209
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:47 schreef bakfietsmoeder het volgende:
We hadden in de eerste plaats dit volk nooit moeten importeren: het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden. Helaas kunnen we de klok niet terugdraaien, en toekomstige generaties zullen ons vervloeken om deze ondoordachte beslissing.
Ons? Ik heb niet de beslissing genomen om dit volk hier naartoe te halen! Dat heeft die bejaarde opbouwgeneratie waar we zoveel respect voor moeten hebben gedaan!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175522284
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ons? Ik heb niet de beslissing genomen om dit volk hier naartoe te halen! Dat heeft die bejaarde opbouwgeneratie waar we zoveel respect voor moeten hebben gedaan!
Dit.
  woensdag 6 december 2017 @ 09:15:54 #43
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_175522561
#prayforScheveningen
Ik ben inmiddels overleden
pi_175526917
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:48 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Je hebt gelijk, behalve met het woordje "we". Ik heb nog nooit iemand geïmporteerd, laat staan zo'n halfgare lombroso.
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:52 schreef Nielsch het volgende:
Ons? Ik heb niet de beslissing genomen om dit volk hier naartoe te halen! Dat heeft die bejaarde opbouwgeneratie waar we zoveel respect voor moeten hebben gedaan!
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:58 schreef MadameMossel het volgende:
Dit.
Met 'we' bedoel ik het Nederlandse volk.

Mensen kiezen hier willens en wetens voor. Dat blijkt ook wel uit de recente verkiezingsuitslag: men heeft massaal gestemd op EU-trekpop Rutte. Het kleine groepje realisten en vrijdenkers zoals wij hebben daardoor helaas het nakijken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')