abonnement Unibet Coolblue
pi_175505589


SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januari
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Boottocht Amsterdam Light Festival
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fripsels Kerstkaarten avontuur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Secret Santa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175505608
Hoop dat het snel geregeld is.
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:49:47 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175505653
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
Hoop dat het snel geregeld is.
Ik ook idd. Een patient die zo afhankelijk is van medicatie moet niet de dupe zijn van twee koppige ezels.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175505714
Ik ook... maar ik maak voor de zekerheid een plan om me te redden. En ik bespreek het morgen direct op stage
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175505728
Met even bellen ben ik erachter gekomen dat hij vindt dat de apotheek het moet geven, want hij heeft voorgeschreven tot februari
De apotheek vindt dat er nieuwe recepten moeten komen omdat de dosering veranderd is... En beiden willen ze dat de ander zich aanpast
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175505769
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met even bellen ben ik erachter gekomen dat hij vindt dat de apotheek het moet geven, want hij heeft voorgeschreven tot februari
De apotheek vindt dat er nieuwe recepten moeten komen omdat de dosering veranderd is... En beiden willen ze dat de ander zich aanpast
Hebben ze je wel de oude dosering meegegeven zodat je in ieder geval iets hebt of waren ze te dom om dat te bedenken? ;(
pi_175505771
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met even bellen ben ik erachter gekomen dat hij vindt dat de apotheek het moet geven, want hij heeft voorgeschreven tot februari
De apotheek vindt dat er nieuwe recepten moeten komen omdat de dosering veranderd is... En beiden willen ze dat de ander zich aanpast
Het maakt niet zoveel uit wat zij vinden, jij bent de klant en je psychiater moet doen wat in jouw belang is.
pi_175505799
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:56 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hebben ze je wel de oude dosering meegegeven zodat je in ieder geval iets hebt of waren ze te dom om dat te bedenken? ;(
Mogen ze pas meegeven wanneer deze dosis op is volgens de recepten. Ik ben het dubbele gaan slikken, dus ik moet twee weken wachten in principe.
Alleen ik praat hem wel om dat hij faxt... Alleen ik zit met stage en heb dinsdag pas weer tijd om naar de apotheek te gaan. Of een uur vrij vragen op stage (als mij begeleidster meewerkt)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175505824
Mijn kerstkaarten avontuur moet uit de OP sorry. Het gaat niet goed met me en ik had gehoopt dat ik al die adressen niet op mijn telefoon hoefde te verzamelen en daar is een kink in gekomen.
pi_175505844
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mogen ze pas meegeven wanneer deze dosis op is volgens de recepten. Ik ben het dubbele gaan slikken, dus ik moet twee weken wachten in principe.
Alleen ik praat hem wel om dat hij faxt... Alleen ik zit met stage en heb dinsdag pas weer tijd om naar de apotheek te gaan. Of een uur vrij vragen op stage (als mij begeleidster meewerkt)
Zei laatst nog tegen mijn psychiater, het is dat ik geen werk heb, anders heb je met alleen die medicijnen telkens halen enzo en al dat gedoe eromheen al een probleem.

Jup. |:(

Dikke knuffel voor jou. *;
pi_175505847
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:58 schreef Fripsel het volgende:
Mijn kerstkaarten avontuur moet uit de OP sorry. Het gaat niet goed met me en ik had gehoopt dat ik al die adressen niet op mijn telefoon hoefde te verzamelen en daar is een kink in gekomen.
Er kan altijd iets gebeuren waardoor het niet doorgaat. Het was een leuk initiatief in elk geval :Y
mag het weten
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:00:29 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_175505853
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mogen ze pas meegeven wanneer deze dosis op is volgens de recepten. Ik ben het dubbele gaan slikken, dus ik moet twee weken wachten in principe.
Alleen ik praat hem wel om dat hij faxt... Alleen ik zit met stage en heb dinsdag pas weer tijd om naar de apotheek te gaan. Of een uur vrij vragen op stage (als mij begeleidster meewerkt)
Dus gewoon een uur vrij vragen :*
je hebt die medicijnen niet voor niks. Die moet je dus gewoon op tijd halen.
Denk nou eens aan jezelf! Dat mag echt
pi_175505872
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Sint is hier ook weer langs geweest, nu de hele dag staren en afblijven :')
[ afbeelding ]
Dat is van die banketbakkers chocolade, boter met chocolade. :9~
pi_175505879
Ga ik zeker doen. Even jammer dan, maar ik heb het echt nodig.
Nu hopen dat het echt geregeld gaat worden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175505894
Hebben ze geen kluisjes, of moet je ze persoonlijk afhalen?
Tap tap tap
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:02:50 #16
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175505906
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ga ik zeker doen. Even jammer dan, maar ik heb het echt nodig.
Nu hopen dat het echt geregeld gaat worden
Succes! Goed dat je op je strepen staat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175506041
Hihi :@
pi_175506053
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:58 schreef Fripsel het volgende:
Mijn kerstkaarten avontuur moet uit de OP sorry. Het gaat niet goed met me en ik had gehoopt dat ik al die adressen niet op mijn telefoon hoefde te verzamelen en daar is een kink in gekomen.
;( :*
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 12:15:32 #19
186611 Haags
pi_175506073
Goedemiddag
Zonder wrijving geen glans
pi_175506077
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze geen kluisjes, of moet je ze persoonlijk afhalen?
Ze hebben geen kluisjes helaas. Zodra het geregeld is tussen die twee partijen, gebruik ik mijn lunchpauze om het op te halen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175506085
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:58 schreef Fripsel het volgende:
Mijn kerstkaarten avontuur moet uit de OP sorry. Het gaat niet goed met me en ik had gehoopt dat ik al die adressen niet op mijn telefoon hoefde te verzamelen en daar is een kink in gekomen.
Geen sorry nodig meid! leuk idee en er komt vanzelf weer een kerst ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175506190
De meet bij het Amsterdam Light Festival loopt ook niet bepaald storm _O-
Tap tap tap
pi_175506201
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:23 schreef CherryLips het volgende:
De meet bij het Amsterdam Light Festival loopt ook niet bepaald storm _O-
Misschien zijn er gewoon teveel meetings?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:26:06 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175506224
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:23 schreef CherryLips het volgende:
De meet bij het Amsterdam Light Festival loopt ook niet bepaald storm _O-
Ik vind er ook niet zo heel veel aan :@. Het is leuk om te zien als je er toevallig bent, maar om er nou een uitje van te maken..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175506260
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind er ook niet zo heel veel aan :@. Het is leuk om te zien als je er toevallig bent, maar om er nou een uitje van te maken..
Voor het volluk uit de provincie is het misschien leuk.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')