abonnement Unibet Coolblue
pi_175505478
Ik ben al een tijdje op zoek naar een kenwood mixer, en dan bedoel ik een staande mixer voor deeg, beslag etc.
Ik wil deze veel gebruiken voor deeg, beslag, meringue etc.
Maar ook het kunnen gebruiken als vleesmolen is een deel van de motivatie om het te kopen.
Er zijn echter veel modellen, maar de Prospero, Chef en Major modellen zijn de "belangrijkste". Ik denk dat een chef voor mij het meest geschikt gaat blijken. Wat zijn de ervaringen van FOKkers? Is de 4.6L mengkom genoe? En is 1000W merkbaar minder dan 1400W? Dat zijn voorbeelden van vragen die bij me opkomen.
pi_175505700
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:39 schreef Queenshore het volgende:
Is de 4.6L mengkom genoe?
Voor een gezin met 10 kinderen? Nee.
Voor een eenpersoonshuidhouden? Ja

Oftewel: genoeg waarvoor?
Somebody that I used to know
pi_175505808
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:39 schreef Queenshore het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een kenwood mixer, en dan bedoel ik een staande mixer voor deeg, beslag etc.
Ik wil deze veel gebruiken voor deeg, beslag, meringue etc.
Maar ook het kunnen gebruiken als vleesmolen is een deel van de motivatie om het te kopen.
Er zijn echter veel modellen, maar de Prospero, Chef en Major modellen zijn de "belangrijkste". Ik denk dat een chef voor mij het meest geschikt gaat blijken. Wat zijn de ervaringen van FOKkers? Is de 4.6L mengkom genoe? En is 1000W merkbaar minder dan 1400W? Dat zijn voorbeelden van vragen die bij me opkomen.
Ik heb een chef met een 4.6 mengkom. Al een flinke tijd en ben er superblij mee nog steeds. Vraag maar raak
We have far more in common than that which devides us..
pi_175505890
Welk model heb je? Want er zijn er erg veel😂 ben vooral benieuwd hoeveel het wattage scheelt en of de ene op een vervelende manier meer herrie maakt dan de andere.
pi_175505930
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:02 schreef Queenshore het volgende:
Welk model heb je? Want er zijn er erg veel😂 ben vooral benieuwd hoeveel het wattage scheelt en of de ene op een vervelende manier meer herrie maakt dan de andere.
Ik kan natuurlijk niet vergelijken, ik heb er maar 1 (durf even de W niet te zeggen), maar ik heb een chef van ca 7 jaar oud denk ik.
Hij maakt wel lawaai, maar niet echt storend. Als hij langer aanstaat (bv voor ijs) is dat gewoon zo, niet fijn maar te doen. (ik heb een halfopen keuken)
We have far more in common than that which devides us..
pi_175506607
Kmix hier en heel blij mee
pi_175506885
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:02 schreef Queenshore het volgende:
Welk model heb je? Want er zijn er erg veel😂 ben vooral benieuwd hoeveel het wattage scheelt en of de ene op een vervelende manier meer herrie maakt dan de andere.
Even gekeken in de online gebruiksaanwijzing, volgens mij heb ik de KM (C) 010 of 020 Dus wel de titanium uitvoering. Dat was toen handig omdat daar een extra aandrijf op zat voor een keukenmachine accessoire.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175506982
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Even gekeken in de online gebruiksaanwijzing, volgens mij heb ik de KM (C) 010 of 020 Dus wel de titanium uitvoering. Dat was toen handig omdat daar een extra aandrijf op zat voor een keukenmachine accessoire.
Dat is denk ik ook degene waar ik (tweedehands) naar zoek, in ieder geval een titanium uitvoering. Heb het idee dat ik hier nog het meeste jaren mee vooruit kan. Besef ook dat wattage niet alles zegt maar lijkt me toch krachtiger dan de andere chef uitvoeringen.
pi_175507101
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:16 schreef Queenshore het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook degene waar ik (tweedehands) naar zoek, in ieder geval een titanium uitvoering. Heb het idee dat ik hier nog het meeste jaren mee vooruit kan. Besef ook dat wattage niet alles zegt maar lijkt me toch krachtiger dan de andere chef uitvoeringen.
Ik gebruik 'm niet dagelijks, soms zelfs niet wekelijks, maar het blijft een heerlijk ding.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175513106
Kmix en zon twee jaar plezier van. Wel een andere deeghaak aangeschaft via Ebay (spiraal deeghaak).
pi_175513637
Ik heb een chef major geloof ik, en al een jaar of zes erg tevreden....
pi_175517034
https://www.wehkamp.nl/Zo(...)w=Grid&NavState=&Ns=

Ik heb onlangs deze gekocht. Met gehakt molen en glazen blender.

Ben er zeer tevreden over. Gehaktmolen werkt super en brood deeg kneden gaat ook goed. Gehakt molen zat er bij mij bij, dat scheelt je al snel weer 100,- als die los moet kopen.
pi_175517085
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb een chef major geloof ik, en al een jaar of zes erg tevreden....
Nee, ik heb de chef titanium.
pi_175522370
Klinkt alsof iedereen er allemaal tevreden over is idd:). En bevalt het vlees malen phone8?
pi_175522398
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:08 schreef Phone8 het volgende:
https://www.wehkamp.nl/Zo(...)w=Grid&NavState=&Ns=

Ik heb onlangs deze gekocht. Met gehakt molen en glazen blender.

Ben er zeer tevreden over. Gehaktmolen werkt super en brood deeg kneden gaat ook goed. Gehakt molen zat er bij mij bij, dat scheelt je al snel weer 100,- als die los moet kopen.
Heb van deze wel gelezen dat ie bijzonder veel herrie zou maken, hoe vind jij dit?
pi_175523047
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:04 schreef Queenshore het volgende:
Klinkt alsof iedereen er allemaal tevreden over is idd:). En bevalt het vlees malen phone8?
Ik heb bij de Chef Titanium ook een vleesmolen gekocht. Gebruik 'm niet vaak maar denk iedere keer als ik 'm gebruik, "moet je toch vaker doen". ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_175532333
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:05 schreef Queenshore het volgende:

[..]

Heb van deze wel gelezen dat ie bijzonder veel herrie zou maken, hoe vind jij dit?
Tja, Die apparaten maken eenmaal geluid. Het was mij dat prijs verschil niet waard. Omdat ook alle accessoires erbij zaten zonder meer prijs.
pi_175557171
Bedankt voor jullie reacties. Nu nog hopen dat er tweedehands een mooie op mijn pad komt.
pi_175561579
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:07 schreef Queenshore het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Nu nog hopen dat er tweedehands een mooie op mijn pad komt.
Houd de Wehkamp in de gaten. Laatst was die 209,-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')