abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175980931
registreer om deze reclame te verbergen
Zoals eerder gezegd, kijk eens naar de buren. Nederland telt 17 miljoen inwoners en haalt 5 miljoen op voor een bodemloze put in Verweggistan. Vlaanderen telt 6,5 miljoen inwoners en haalt 10 miljoen op voor een berg lokale zelf gekozen goede doelen. Omgerekend zou dat betekenen dat er in Vlaanderen per hoofd van de bevolking VIJF KEER zoveel is gedoneerd dan aan SR17. Iets om over na te denken 3FM? Dit feestje gaat toch bergafwaarts...
pi_175980977
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 21:34 schreef Andros het volgende:
Zoals eerder gezegd, kijk eens naar de buren. Nederland telt 17 miljoen inwoners en haalt 5 miljoen op voor een bodemloze put in Verweggistan. Vlaanderen telt 6,5 miljoen inwoners en haalt 10 miljoen op voor een berg lokale zelf gekozen goede doelen. Omgerekend zou dat betekenen dat er in Vlaanderen per hoofd van de bevolking VIJF KEER zoveel is gedoneerd dan aan SR17. Iets om over na te denken 3FM? Dit feestje gaat toch bergafwaarts...
dat was in 2012 omgedraaid
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul.
pi_175981014
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 21:36 schreef Handleiding het volgende:

[..]

dat was in 2012 omgedraaid
Zeer flauw om net het jaar te pakken dat StuBru geen fondsenwerving deed.
pi_175982736
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 02:55 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Nee hoor, ze kwamen onaangekondigd. _O- Je klacht gaat dus niet op :D
Ze kwamen niet onaangekondigd. Dat werd verteld om betere publiciteit te krijgen.

Er was al bekend dat ze zouden komen
  Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 00:55:24 #130
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_175984782
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 21:29 schreef Michie_ het volgende:
Waarom slapen mensen er beter door als het minder gaat met iets?
Snap ik ook niet zo goed. Verandering is wel nodig maar wel jammer dat het niet goed gaat met SR en 3FM in het algemeen (al is dat laatste ook deels eigen schuld)
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
pi_175985634
quote:
10s.gif Op zondag 24 december 2017 21:26 schreef Geranium_Opa het volgende:

Hopelijk trekken ze de stekker uit Serious Request , of nog liever uit heel 3FM.
Toch moet er in de ether ruimte zijn voor een relatief jong klinkende popzender (eventueel een geheel nieuw station met een andere naam, dat 3FM vervangt), waar de dj's niet zo gemuilkorfd zijn als bij de commerciŽlen. Waar ruimte is voor muziek die zich nog niet bewezen heeft. En dat zal, door financiŽle belangen, enkel onder de vlag van de publieken kunnen.

Alleen: hoe maak je dat interessant voor de doelgroep? Ik heb het idee dat ze, naast Spotify, ook nog naar 'gewone' radio luisteren, alleen niet naar 3FM.

[ Bericht 6% gewijzigd door Eightyone op 25-12-2017 06:11:41 ]
pi_175985819
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 21:38 schreef Andros het volgende:

[..]

Zeer flauw om net het jaar te pakken dat StuBru geen fondsenwerving deed.
en alle jaren tot 2016
pi_175985821
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 04:47 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Toch moet er in de ether ruimte zijn voor een relatief jong klinkende popzender (eventueel een geheel nieuw station met een andere naam, dat 3FM vervangt), waar de dj's niet zo gemuilkorfd zijn als bij de commerciŽlen. Waar ruimte is voor muziek die zich nog niet bewezen heeft. En dat zal, door financiŽle belangen, enkel onder de vlag van de publieken kunnen.

Alleen: hoe maak je dat interessant voor de doelgroep? Ik heb het idee dat ze, naast Spotify, ook nog naar 'gewone' radio luisteren, alleen niet naar 3FM.
luisteren volgens mij nog naar de radio vanwege de DJ.
  Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 07:56:31 #134
Winnaar WIDM prono 2017
pi_175985830
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 07:54 schreef Handleiding het volgende:

[..]

luisteren volgens mij nog naar de radio vanwege de DJ.
Mwah, Slam is best populair en dat heeft relatief weinig DJgepraat
pi_175986197
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mwah, Slam is best populair en dat heeft relatief weinig DJgepraat
538, Q, staan hoog qua luistercijfers hebben beide “geÔnvesteerd” in DJs
pi_175987277
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Snap ik ook niet zo goed. Verandering is wel nodig maar wel jammer dat het niet goed gaat met SR en 3FM in het algemeen (al is dat laatste ook deels eigen schuld)
Ik snap eigenlijk niet waarom zo veel mensen met een beschuldigende vinger naar 3FM wijzen. Naar mijn idee zijn ze juist enorm vooruitstrevend en nemen ze gedurfde beslissingen.

Ze hebben bijvoorbeeld die vlogger (Kaj) aangenomen als DJ om het jonger publiek te bereiken, dat vind ik alleen maar te prijzen.

Dat goede / bekende DJ's de zender verlaten voor het commerciŽle geld of vanwege een stijgende leeftijd waardoor ze zich niet meer in de doelgroep herkennen, valt 3FM niet toe te rekenen.

Feit blijft gewoon dat 3FM in de hoek zit waar de klappen vallen door een snel en sterk veranderend luistergedrag van de doelgroep. Ik vind het jammer als 3FM zou verdwijnen, maar ik zie eerlijk gezegd niet echt toekomst voor de zender. Ze kunnen / mogen geen kopie worden van radio 2, focussen op de jongeren gaat m.i. niet tot meer luisteraars leiden. Wat je dan nog zou kunnen doen is iets meer terug naar het 3FM van de jaren '90 en wat meer alternatieve muziek gaan draaien.

Echter is ook die groep (alto's , punkers, skaters etc) veel kleiner dan een jaar of 20 geleden, dus of je daar mee iets gaat bereiken?
pi_175987495
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 04:47 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Toch moet er in de ether ruimte zijn voor een relatief jong klinkende popzender
Nee hoor, waarom?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_175987621
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 07:53 schreef Handleiding het volgende:

[..]

en alle jaren tot 2016
De Warmste Week was in 2013 gloednieuw, er werd geŽxperimenteerd, gegokt en lichtjes verloren. Er zijn wat zaken anders aangepakt, in 2014 werd het al iets bekender en de laatste drie jaar heeft het een enorme vlucht genomen tot waar ze nu staan. De eerste twee drie jaar glazen huis was het ook nieuw en nog niet bekend.

Vergeet niet dat SR2016 volledig is gered door een joch van 6 dat graag nageltjes lakt. Vraag mensen wat het goede doel vorig jaar was, niemand die het weet. Vraag ze naar Tijn en ze weten direct welke actie het was. StuBru is op het hoogtepunt gestopt met het glazen huis en met de huidige actie kun je alle kanten op.
  Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 10:04:09 #139
Winnaar WIDM prono 2017
pi_175987683
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 09:43 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet waarom zo veel mensen met een beschuldigende vinger naar 3FM wijzen. Naar mijn idee zijn ze juist enorm vooruitstrevend en nemen ze gedurfde beslissingen.

Ze hebben bijvoorbeeld die vlogger (Kaj) aangenomen als DJ om het jonger publiek te bereiken, dat vind ik alleen maar te prijzen.

Dat goede / bekende DJ's de zender verlaten voor het commerciŽle geld of vanwege een stijgende leeftijd waardoor ze zich niet meer in de doelgroep herkennen, valt 3FM niet toe te rekenen.

Feit blijft gewoon dat 3FM in de hoek zit waar de klappen vallen door een snel en sterk veranderend luistergedrag van de doelgroep. Ik vind het jammer als 3FM zou verdwijnen, maar ik zie eerlijk gezegd niet echt toekomst voor de zender. Ze kunnen / mogen geen kopie worden van radio 2, focussen op de jongeren gaat m.i. niet tot meer luisteraars leiden. Wat je dan nog zou kunnen doen is iets meer terug naar het 3FM van de jaren '90 en wat meer alternatieve muziek gaan draaien.

Echter is ook die groep (alto's , punkers, skaters etc) veel kleiner dan een jaar of 20 geleden, dus of je daar mee iets gaat bereiken?
Er moet toch ruimte zijn voor een alternatief geluid in de ether en commercielen gaan dat niet brengen
  maandag 25 december 2017 @ 10:18:54 #140
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_175987974
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Er moet toch ruimte zijn voor een alternatief geluid in de ether en commercielen gaan dat niet brengen
Moet?

Volgens mij is het tijdperk radio een beetje op z'n eind. Als daardoor een aantal zenders verdwijnen, vind ik dat zelf niet zo heel gek/erg
  Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 10:19:54 #141
Winnaar WIDM prono 2017
pi_175987995
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 10:18 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Moet?

Volgens mij is het tijdperk radio een beetje op z'n eind. Als daardoor een aantal zenders verdwijnen, vind ik dat zelf niet zo heel gek/erg
Is toch de taak van de publieke omroep om breed te bedienen? Ik vind ook dat soul/jazz een plek zou moeten hebben.
pi_175988511
Het valt of staat met de dj's die ze erin stoppen. De 3 van dit jaar ken ik niet eens, ja Damian een beetje.

Gooi er Edwin Evers, Jeroen van Inkel en een Mattie in en je loopt binnen.
  maandag 25 december 2017 @ 11:55:28 #143
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_175990070
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 10:44 schreef Colafles63 het volgende:
Het valt of staat met de dj's die ze erin stoppen. De 3 van dit jaar ken ik niet eens, ja Damian een beetje.

Stop gewoon met dat programma, hef radio 3 compleet op en besteed het geld ergens anders aan. Alleen maar win win
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_175991074
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 10:01 schreef Andros het volgende:

[..]

De Warmste Week was in 2013 gloednieuw, er werd geŽxperimenteerd, gegokt en lichtjes verloren. Er zijn wat zaken anders aangepakt, in 2014 werd het al iets bekender en de laatste drie jaar heeft het een enorme vlucht genomen tot waar ze nu staan. De eerste twee drie jaar glazen huis was het ook nieuw en nog niet bekend.

Vergeet niet dat SR2016 volledig is gered door een joch van 6 dat graag nageltjes lakt. Vraag mensen wat het goede doel vorig jaar was, niemand die het weet. Vraag ze naar Tijn en ze weten direct welke actie het was. StuBru is op het hoogtepunt gestopt met het glazen huis en met de huidige actie kun je alle kanten op.
prima maar tot 2015 was t glazen huis succesvoller.
  donderdag 28 december 2017 @ 01:59:39 #145
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_176063032
Ik ben ook tegenstander. Ik geloof namelijk dat, als je een bevolking wil helpen, je ook educatie aan een bevolking moet geven. Niet een Europese organisatie sponsoren waarbij het geld in Europa blijft.

Daarnaast is 3FM na het vertrek van grote namen een rasechte wannabe-zender geworden. Elke editie van SR die volgt zal minder geld opbrengen.
With love :*
  donderdag 28 december 2017 @ 04:20:22 #146
50442 DaMook
Mac en Tosh (EN MAYBE Lisa)
pi_176063698
quote:

Damian ???

Edwin, Jeroen en Mattie werken niet voor 3fm......
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_176064670
quote:

:')
Daarnaast: die drie grappig vinden :')
pi_176064886
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 08:38 schreef Handleiding het volgende:

[..]

:')
Daarnaast: die drie grappig vinden :')
Ik zeg niet dat ik ze grappig vind, maar die 3 spreken een veel breder publiek aan.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')