abonnement Unibet Coolblue
pi_175505291
Zoals elk jaar zijn er altijd mensen die het niet zo leuk vinden allemaal, die tegen hulp aan ontwikkelingslanden zijn, of die het gewoon niks aan vinden.

Hier kun je met alle klachten, commentaar of gezeik terecht, hier kun je je buddy's vinden die het ook allemaal niks vinden, en hier kun je de hele dag negatief wezen.

Hou het alleen wel gezellig tegen elkaar, en ga geen users bashen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2017 11:29:13 ]
pi_175507979
3fm heeft al geen bestaansrecht meer, dan nog zo'n actie'tje opzetten.
Sjongejongejongejonge :r
pi_175515044
Weg met SR!
pi_175515057
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:54 schreef Pinzon het volgende:
Weg met SR!
Zeg het ze :(
pi_175515070
Eigenpijperij!
pi_175515078
Reinste zelfbevlekking!
pi_175515095
'Anti' is te veel eer.
Het laat me volkomen koud.
pi_175515096
Schijtlollige discjockeys
pi_175515105
Zogenaamd niks eten maar ondertussen wel gewoon eten
pi_175515112
Die mensen die op zo'n plein gaan staan zwaaien :r
pi_175515214
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:56 schreef Pinzon het volgende:
Die mensen die op zo'n plein gaan staan zwaaien :r
Je kan alles in principe ook gewoon in 1 post verwerken.
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:24:08 #12
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175517348
Hier moet ik gepost hebben.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:29:01 #13
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175517456
Ben wel benieuwd hoeveel ze nog ophalen als bedrijven niet meer op de radio mogen komen vertellen hoeveel geld ze wel niet gedoneerd hebben.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175518130
En niet eten.... :r
Of toch smoothies
Maar dat krijg je niet te zien.
De eerste keren was het leuk maar het is meer van het zelfde.
  Redactie Sport dinsdag 5 december 2017 @ 23:48:05 #16
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175519263
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:29 schreef Janneke141 het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel ze nog ophalen als bedrijven niet meer op de radio mogen komen vertellen hoeveel geld ze wel niet gedoneerd hebben.
Is dit speculatief of is dit nieuwe eis?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:53:45 #17
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175519373
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Is dit speculatief of is dit nieuwe eis?
Misschien refereert ze hieraan?

Apeldoorn Direct - Strenge regels zorgen voor twijfel bij ondernemers over opzetten actie 3FM Serious Request
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 6 december 2017 @ 07:24:51 #18
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175521279
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Is dit speculatief of is dit nieuwe eis?
Het was eigenlijk speculatief, totdat ik de post van Dagoduck las. Maar als SR geen commercieel vehikel meer mag zijn voor bedrijven, dan ben ik al een heel klein stukje minder anti.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175522374
Mindere stad dan vorig jaar, minder inwoners dan voorgaande steden, geen Tijn (of zal er iets worden geregisseerd?), minder aansprekende DJ's, valt wederom niet samen met kerstvakantie voor basisscholen. Hoop wel dat ze iets moois weten neer te zetten, maar heb er weinig vertrouwen in...

M.i. hebben ze zichzelf echt enorm buitenspel gezet door tot in den treure aan dat Rode Kruis te blijven vasthouden. Als ze dit jaar een beetje in het teken van Tijn hadden gezet, opbrengst naar het KWF zouden brengen, zou dat het evenement en de zender echt veel goed hebben kunnen doen...
  Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 09:11:45 #20
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175522490
Ik vind dat 'geld moet naar goede doelen in eigen land!!!11!1!' wel zo'n onzinargument maar het trekt mensen wel.

Verder is het evenement gewoon verzadigd. En de rest van je punten ben ik het ook wel mee eens.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 6 december 2017 @ 16:30:26 #21
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_175530926
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat 'geld moet naar goede doelen in eigen land!!!11!1!' wel zo'n onzinargument maar het trekt mensen wel.

Verder is het evenement gewoon verzadigd. En de rest van je punten ben ik het ook wel mee eens.
Dan ga je dat lekker zelf organiseren. 3fm organiseert dus bedenkt ook het doel.

Wel heel erg eens met je tweede punt :Y
  Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 16:32:46 #22
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175530967
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:30 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Dan ga je dat lekker zelf organiseren. 3fm organiseert dus bedenkt ook het doel.

Wel heel erg eens met je tweede punt :Y
Ja mee eens, ik vind het flauwekul. Alsof het uitmaakt of je mensen in Nederland of in Somalië helpt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175540780
Ik ben niet anti-SR hoor, maar ik vraag me af of het niet een enorm fiasco gaat worden met zulke dramatische luistercijfers. Het marktaandeel van 3FM is bizar laag: slechts 4,0 procent. De zender wordt inmiddels bijna ingehaald door Radio 5, dat 3,6 procent marktaandeel heeft. En er gaan zelfs stemmen op om de FM-frequenties van 3FM maar aan Radio 5 te geven...
  woensdag 6 december 2017 @ 23:57:56 #24
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175541060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben niet anti-SR hoor, maar ik vraag me af of het niet een enorm fiasco gaat worden met zulke dramatische luistercijfers. Het marktaandeel van 3FM is bizar laag: slechts 4,0 procent. De zender wordt inmiddels bijna ingehaald door Radio 5, dat 3,6 procent marktaandeel heeft. En er gaan zelfs stemmen op om de FM-frequenties van 3FM maar aan Radio 5 te geven...
Yup, ik hou van Stonerrock, dat genre krijgt steeds meer volgers, maar op de radio hoor je het niet. Elder heeft wat mij betreft het beste zo niet één van de beste albums van 2017 uitgebracht. Maar nooit hoor je die bands op de radio.

Ik vind dat 3FM voor dat soort bands er moet zijn, ook in de 'wereld'-hip hop, en andere genres. Ik heb het gevoel dat ze alleen maar Nederlandse 'onbekende: hype' bands draaien.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 6 december 2017 @ 23:58:31 #25
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175541073
Of iig. 3voor12 moet dat soort bands draaien.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 17:06:09 #26
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175554347
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:57 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Yup, ik hou van Stonerrock, dat genre krijgt steeds meer volgers, maar op de radio hoor je het niet. Elder heeft wat mij betreft het beste zo niet één van de beste albums van 2017 uitgebracht. Maar nooit hoor je die bands op de radio.

Ik vind dat 3FM voor dat soort bands er moet zijn, ook in de 'wereld'-hip hop, en andere genres. Ik heb het gevoel dat ze alleen maar Nederlandse 'onbekende: hype' bands draaien.
Ja erg jammer, vroeger was er nog wel een beetje ruimte voor vooral savonds in programma's als het lek of bij de VPRO in villa65 etc. Helaas bestaat dat helemaal niet meer. Ik ben een jaar of 4 geleden gestopt met savonds 3FM te luisteren ze kopieerden teveel wat ze sochtends ook al draaiden en die willemijn ofzo kan ik niet uitstaan en vind ik ook nog eens een kutsmaak hebben en ze heeft haar feiten niet op orde.... Dus het was al een jaar of 4 kut geweest in de nacht maar dat was voor mij de druppel.

Ik herinner me heel goed 1 van de druppels dat was toen kinkfm ophield dat ze speciaal een nummer "dat typisch kink was" draaide voor kinkFM dus en dat was adele :') Nee zij heeft het niet begrepen maar ik denk dat op dat moment niemand het op 3FM had begrepen.

Ze zijn veel te veel bezig de grootste muziekzender te zijn en veel te weinig bezig een Muziekzender te zijn.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 17:14:17 #27
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175554517
SR is daar ook een component van ikzelf vond de eerste editie wel erg goed, het werd toen door claudia geregeld, zij kwam ook met dat rare sapjes idee. En ze hadden een kleine brievenbus, die later te klein bleek. Er werd veel aangerommeld en er gebeurde spontane dingen.

Al direct in het tweede jaar ging het mis. Ze gingen toen namelijk vol inzetten om "spontaan" precies hetzelfde te laten gebeuren. En dan is het niet meer spontaan hè. Ik vind het zo jammer dat ze dat niet beseffen bij 3FM, ze spelen ontzettend in op wat men verwacht en daardoor is het dus hele saaie voorspelbare radio geworden.

Er zijn allerlei manieren om het allemaal veel minder voorspelbaar te krijgen. Doe bijvoorbeeld eens een alarm en dat dan de eerste beller daadwerkelijk het nummer te horen krijgt wat hij op dat moment aanvraagt, ook al is dat nummer heel "onveilig" of een demo van zijn eigen band of een wazige youtube clip. In de tijden van on demand muziek luisteren is het echt niet meer vooruitstrevend om een liedje op de radio te draaien wat eigenlijk toch uit een 3FM lijst komt.

Ander voorbeeld doe een keer geen "anthem" of "spinghit" laat dat los, laat zoiets ontstaan. Als het ontstaat prima maar forceer het niet.

Er zijn zoveel manieren om het losser te krijgen en dat levert veel leukere radio op.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 7 december 2017 @ 17:16:33 #28
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175554552
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:14 schreef Bosbeetle het volgende:
SR is daar ook een component van ikzelf vond de eerste editie wel erg goed, het werd toen door claudia geregeld, zij kwam ook met dat rare sapjes idee. En ze hadden een kleine brievenbus, die later te klein bleek. Er werd veel aangerommeld en er gebeurde spontane dingen.

Al direct in het tweede jaar ging het mis. Ze gingen toen namelijk vol inzetten om "spontaan" precies hetzelfde te laten gebeuren. En dan is het niet meer spontaan hè. Ik vind het zo jammer dat ze dat niet beseffen bij 3FM, ze spelen ontzettend in op wat men verwacht en daardoor is het dus hele saaie voorspelbare radio geworden.

Er zijn allerlei manieren om het allemaal veel minder voorspelbaar te krijgen. Doe bijvoorbeeld eens een alarm en dat dan de eerste beller daadwerkelijk het nummer te horen krijgt wat hij op dat moment aanvraagt, ook al is dat nummer heel "onveilig" of een demo van zijn eigen band of een wazige youtube clip. In de tijden van on demand muziek luisteren is het echt niet meer vooruitstrevend om een liedje op de radio te draaien wat eigenlijk toch uit een 3FM lijst komt.

Ander voorbeeld doe een keer geen "anthem" of "spinghit" laat dat los, laat zoiets ontstaan. Als het ontstaat prima maar forceer het niet.

Er zijn zoveel manieren om het losser te krijgen en dat levert veel leukere radio op.
Er zijn gewoon veel te grote commerciële belangen voor allerlei partijen, en dan kies je altijd een veilige koers.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 17:22:06 #29
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175554638
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Er zijn gewoon veel te grote commerciële belangen voor allerlei partijen, en dan kies je altijd een veilige koers.
Commerciele belangen bij een publieke omroep... :N

Dat vergeten ze volgensmij wel eens bij 3FM het is ook onzinnig om het grootste marktaandeel te willen, dat is iets voor de commerielen. Laat ze juist focussen om ook kleine groepen aan te spreken met kwaliteit radio. Wat dago aanhaalt is niet eens zo'n raar idee er zijn zat festivals in nederland die gericht zijn om een specifiek soort muziek, bijvoorbeeld dingen als roadburn, incubate, le guess who, appelsap, etc. Die festivals verkopen jaar na jaar uit, maar de muziek die daar gespeeld wordt komt maar met mondjesmaat in de ether. Daar is volgensmij vrij eenvoudig wat aan te veranderen. En daarmee bedoel ik dus niet dat er een 3FM stempeltje op die festivals moet, zeker niet, 3FM moet er zelf de handen af houden, maar zich wel laten inspireren door de makers van die festivals.

Een voorbeeld dat dat prima kan, is het programma x-rated gepresenteerd door Bob Rusche op de concert zender, er moet ruimte zijn voor dat soort radio. Zo kweek je ook een band met een wat serieuzer publiek en hoef je niet persee halve cabaretiers aan te nemen als dj.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 17:23:50 #30
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175554675
Daarnaast ben ik gewoon een oude lul en moeten ze zeker niet proberen mij aan te spreken, ik luister wel radio 4 *D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 7 december 2017 @ 17:24:08 #31
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175554682
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Commerciele belangen bij een publieke omroep... :N

Dat vergeten ze volgensmij wel eens bij 3FM het is ook onzinnig om het grootste marktaandeel te willen, dat is iets voor de commerielen. Laat ze juist focussen om ook kleine groepen aan te spreken met kwaliteit radio. Wat dago aanhaalt is niet eens zo'n raar idee er zijn zat festivals in nederland die gericht zijn om een specifiek soort muziek, bijvoorbeeld dingen als roadburn, incubate, le guess who, appelsap, etc. Die festivals verkopen jaar na jaar uit, maar de muziek die daar gespeeld wordt komt maar met mondjesmaat in de ether. Daar is volgensmij vrij eenvoudig wat aan te veranderen. En daarmee bedoel ik dus niet dat er een 3FM stempeltje op die festivals moet, zeker niet, 3FM moet er zelf de handen af houden, maar zich wel laten inspireren door de makers van die festivals.

Een voorbeeld dat dat prima kan, is het programma x-rated gepresenteerd door Bob Rusche op de concert zender, er moet ruimte zijn voor dat soort radio. Zo kweek je ook een band met een wat serieuzer publiek en hoef je niet persee halve cabaretiers aan te nemen als dj.
Tja, dat is in Nederland nu eenmaal de absurde situatie met de Publieke Omroep. Vind je op tv ook terug.

Maar er zijn nog veel meer commerciële belangen. Denk maar aan de stad en de plaatselijke middenstand, en alle bedrijven die bij SR hun sponsoring inkopen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 17:34:13 #32
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175554893
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Tja, dat is in Nederland nu eenmaal de absurde situatie met de Publieke Omroep. Vind je op tv ook terug.

Maar er zijn nog veel meer commerciële belangen. Denk maar aan de stad en de plaatselijke middenstand, en alle bedrijven die bij SR hun sponsoring inkopen.
Ja het is vechten tegen de bierkaai, het zou 3FM sieren als ze zaken die commercieel interessant waren af zouden staan aan commerciële bedrijven, en zichzelf zouden focussen op de dingen die commercieel gezien niet haalbaar zijn. Dat is waar mijn inziens de publieke omroep voor is.

Dan kan stadsmarketing etc. Gewoon weer aan mensen overgelaten worden die commerciele belangen hebben.

Als ik directeur zou zijn van 3FM zou ik serieus request verkopen aan 538 en met dat geld proberen een geweldig live programma samen te stellen met bands die je zelden hoort in nederland. Of met thema weken over andere landen, 3FM goes europe elke week muziek uit een ander land in de focus. Of genre thema's of projecten... er kan zoveel leuks op de radio maar je moet het wel durven proberen.

Waarom is bijvoorbeeld zoiets als 3lab op npo3 er niet bij 3FM gewoon een paar weekjes je programmering op de schop gooien :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_175569300
Ik vond het in Enschede, toen ik daar woonde best erg. Je kon er gewoon niet om heen, het werd je gewoon opgedrongen. :r

Maar het enige wat ik de afgelopen jaren ervan mee krijg, is dit (soort) topic(s) :s) *O*

Sowieso is die hele zender op sterven na nood toch tegenwoordig?
nee, jij dan!
  Redactie Sport vrijdag 8 december 2017 @ 10:14:27 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175569694
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Commerciele belangen bij een publieke omroep... :N

Dat vergeten ze volgensmij wel eens bij 3FM het is ook onzinnig om het grootste marktaandeel te willen, dat is iets voor de commerielen. Laat ze juist focussen om ook kleine groepen aan te spreken met kwaliteit radio. Wat dago aanhaalt is niet eens zo'n raar idee er zijn zat festivals in nederland die gericht zijn om een specifiek soort muziek, bijvoorbeeld dingen als roadburn, incubate, le guess who, appelsap, etc. Die festivals verkopen jaar na jaar uit, maar de muziek die daar gespeeld wordt komt maar met mondjesmaat in de ether. Daar is volgensmij vrij eenvoudig wat aan te veranderen. En daarmee bedoel ik dus niet dat er een 3FM stempeltje op die festivals moet, zeker niet, 3FM moet er zelf de handen af houden, maar zich wel laten inspireren door de makers van die festivals.

Een voorbeeld dat dat prima kan, is het programma x-rated gepresenteerd door Bob Rusche op de concert zender, er moet ruimte zijn voor dat soort radio. Zo kweek je ook een band met een wat serieuzer publiek en hoef je niet persee halve cabaretiers aan te nemen als dj.
Probleem is dat als ze geen draagvlak hebben de NPO én bovendien de regering gaat roepen dat de stekker er wel uit moet.

Die gaan geen geld investeren voor 10 man en een paardenkop.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175569871
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:14 schreef Bosbeetle het volgende:
SR is daar ook een component van ikzelf vond de eerste editie wel erg goed, het werd toen door claudia geregeld, zij kwam ook met dat rare sapjes idee. En ze hadden een kleine brievenbus, die later te klein bleek. Er werd veel aangerommeld en er gebeurde spontane dingen.

Al direct in het tweede jaar ging het mis. Ze gingen toen namelijk vol inzetten om "spontaan" precies hetzelfde te laten gebeuren. En dan is het niet meer spontaan hè. Ik vind het zo jammer dat ze dat niet beseffen bij 3FM, ze spelen ontzettend in op wat men verwacht en daardoor is het dus hele saaie voorspelbare radio geworden.

Er zijn allerlei manieren om het allemaal veel minder voorspelbaar te krijgen. Doe bijvoorbeeld eens een alarm en dat dan de eerste beller daadwerkelijk het nummer te horen krijgt wat hij op dat moment aanvraagt, ook al is dat nummer heel "onveilig" of een demo van zijn eigen band of een wazige youtube clip. In de tijden van on demand muziek luisteren is het echt niet meer vooruitstrevend om een liedje op de radio te draaien wat eigenlijk toch uit een 3FM lijst komt.

Ander voorbeeld doe een keer geen "anthem" of "spinghit" laat dat los, laat zoiets ontstaan. Als het ontstaat prima maar forceer het niet.

Er zijn zoveel manieren om het losser te krijgen en dat levert veel leukere radio op.
De eerste jaren vond ik wel spontaan. Uiteraard werden er dingen uit eerdere jaren meegenomen. Zo zijn veel springhits spontaan ontstaan, en ook de toeter van Ekdom in bijvoorbeeld "Hello" was leuk.
Ook afgelopen jaar met Tijn was mooi om te zien.

Maar overall is het een totaal uitgekauwd concept. Ik volg het al jaren niet meer, op bijvoorbeeld een Tijn na die het nieuws haalt, en begrijp ook niet waarom een zender die meer dan op zijn retour is nog steeds vasthoudt aan een dergelijk concept.

Als ik 3FM was zou ik aankomend jaar nog 1 maal naar het Neude in Utrecht terugkeren en er daar 1 grote eindshow van maken. En daarmee het concept afsluiten en zoeken naar iets nieuws.

Ik ga het in ieder geval niet volgen.
pi_175572552
Hier moet ik gepost hebben
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:19:16 #37
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175573384
Ik ben blij met dit topic. Ik kijk er niet naar, ik geef er niet om en toch erger ik mij aan al die hippie's die dan dat huis bezoeken en al die DJ's en gasten die zo zielig zijn.

Iedereen is en komt daar om zelf beter te worden :r.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:39:21 #38
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175573898
Ik ben benieuwd wat voor een Engelse draak van een slogan ze weer hebben weten te bedenken :')
pi_175592719
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:56 schreef Pinzon het volgende:
Zogenaamd niks eten maar ondertussen wel gewoon eten
Snap sowieso niet helemaal wat het niet eten nu toch toevoegd ? Je maakt het honger probleem toch alleen maar groter ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 9 december 2017 @ 09:54:22 #40
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175593764
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:19 schreef RingBewoner het volgende:

Iedereen is en komt daar om zelf beter te worden :r.
Dat is toch met 99% van de dingen in het leven zo, jezelf vermaken tot je dood gaat. :+
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 9 december 2017 @ 09:56:37 #41
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175593789
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 05:14 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Snap sowieso niet helemaal wat het niet eten nu toch toevoegd ? Je maakt het honger probleem toch alleen maar groter ?
Het is de uitdaging. Net als mensen die een berg gaan beklimmen met de fiets voor het goede doel. Dan vraag jij je dus af wat dat wielrennen toevoegd, je maakt de uitputting alleen maar groter? :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 9 december 2017 @ 10:21:02 #42
186611 Haags
pi_175594082
Ik meld mij in het anti topic. Zelden zulke domme onzin gezien. Ik zeg afschaffen die meuk!
Zonder wrijving geen glans
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 9 december 2017 @ 18:45:38 #43
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175602704
Ik ook onnodig sub forum voor een hype die al lang over zijn hoogtepunt heen is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 11 december 2017 @ 21:53:40 #44
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175658425
Ik quote even mezelf uit het centrale 3FM-topic.

quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eigenlijk zit ik wel te wachten op het eerste jaar waarbij de dj's uit onvrede met elkaar gewoon voortijdig het glazen huis verlaten. Of ben ik dan erg cynisch?
Also, ik heb ooit geroepen dat ik het best in mijn stad wilde zien. Dat mogen ze nu ook voortaan wel laten, hoor. Ontzettend overtrokken event is dit geworden. Jezus, wat kut.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 11 december 2017 @ 21:57:37 #45
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_175658592
Ook even zum kotsen over de veilingitems:

https://veiling.3fm.nl/als-eregasten-bij-een-uitzending-van-jinek

'Eregast bij Jinek', flikker toch op. Je wil niet weten hoe vaak ik al gemaild ben door een castingbureau, met de vraag of ik voor 20 euro (MIJ BETALENDE!) daar wil aanschuiven. :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_175659307
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ook even zum kotsen over de veilingitems:

https://veiling.3fm.nl/als-eregasten-bij-een-uitzending-van-jinek

'Eregast bij Jinek', flikker toch op. Je wil niet weten hoe vaak ik al gemaild ben door een castingbureau, met de vraag of ik voor 20 euro (MIJ BETALENDE!) daar wil aanschuiven. :')
Haha, wat een onzin inderdaad.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_175663050
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:56 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Het is de uitdaging. Net als mensen die een berg gaan beklimmen met de fiets voor het goede doel. Dan vraag jij je dus af wat dat wielrennen toevoegd, je maakt de uitputting alleen maar groter? :D
Snap dat je een uitdaging zoekt, echter, de aandacht die het "fenomeen" SR ondertussen genereerd, maakt dat het "niet eten" element ondersneeuwd. Vandaar dus mijn opmerking, wat het nu nog toevoegt.

De eerste edities had het nog wel een toegevoegde waarde in mijn optiek.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:54:53 #48
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175673314
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 05:19 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Snap dat je een uitdaging zoekt, echter, de aandacht die het "fenomeen" SR ondertussen genereerd, maakt dat het "niet eten" element ondersneeuwd. Vandaar dus mijn opmerking, wat het nu nog toevoegt.

De eerste edities had het nog wel een toegevoegde waarde in mijn optiek.
quote:
De 3FM DJ's krijgen groenten- en fruitsapjes. Daar zitten de noodzakelijke mineralen en voedingsstoffen in om 3FM Serious Request vol te houden. De recepten worden samengesteld door een voedingsdeskundige. De DJ's werken ontzettend hard, maken minimaal 8 uur radio per dag en slapen weinig. Vanaf de allereerste editie op de Neude in Utrecht heeft 'het niet eten' in het Glazen Huis vooral een symbolische waarde.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_175685885
SR :r gadverdamme walgelijke vertoning.

Dawast. :+
  woensdag 13 december 2017 @ 12:37:23 #50
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175691645
Walgelijke actie, schijtlollige DJ's zitten er alleen voor zichzelf. 'kijk mij eens goed doen'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')