abonnement Unibet Coolblue
pi_175503022
18 december wordt Bitcoin Futures actief https://www.dekritischebe(...)s-vanaf-18-december/

Wat zijn jullie meningen wat dit gaat doen met de Bitcoin? Gigantische dalingen of stijgingen zullen verdwijnen lijkt mij in de toekomst van de Bitcoin door Futures. Dan zullen misschien de stabiele altcoins gigantisch gaan stijgen omdat daar meer rendement uit te halen valt.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_175503100
Meer speculatie, precies wat de bitcoin nodig heeft _O_

Nu alleen nog wachten op de turbo's :Y
pi_175503137
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:00 schreef The_Temp het volgende:
Meer speculatie, precies wat de bitcoin nodig heeft _O_

Nu alleen nog wachten op de turbo's :Y
Ja de altcoins zijn al flink omhoog gegaan. 70% winst binnen een maand op de altcoins voor mij. Vooral Ardor heeft mijn inleg daarin meer dan verdubbeld. Dankzij de media gaan steeds meer mensen investeren erin. Alleen ik vraag mij echt af wat 18 december gaat brengen. De één zegt BTC zal crashen en de ander zegt stijgen.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  dinsdag 5 december 2017 @ 09:38:44 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175503499
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:00 schreef The_Temp het volgende:
Meer speculatie, precies wat de bitcoin nodig heeft _O_

Nu alleen nog wachten op de turbo's :Y
bitcoin turbo's. Voor wie de bitcoin zelf niet volatiel genoeg is. O+ . Belachelijk dat je vermogen maar met 20% per dag fluctueert. Ik wil iedere dag of 2x zo rijk zijn, of 2x zo arm.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_175503633
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

bitcoin turbo's. Voor wie de bitcoin zelf niet volatiel genoeg is. O+ . Belachelijk dat je vermogen maar met 20% per dag fluctueert. Ik wil iedere dag of 2x zo rijk zijn, of 2x zo arm.
Dan moet je Ripple nemen. Is een stuk stabieler. https://slimbeleggen.com/(...)st-american-express/
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_175504480
Één ding is zeker, dat vanaf dat moment de future markt de prijs gaat bepalen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_175505549
Bitcoin wordt de grootste bubble ooit. In dollars gemeten is de market cap van de crypto's nog altijd veel lager dan de bubble in de tijden van de dotcom hype. Main stream moet nog instappen, en vergeet niet, dit is wereldwijd. Ook in landen als India en Maleisie kunnen nog tig miljoenen mensen instappen zodra het laagdrempeliger wordt allemaal.
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:13:49 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175506042
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:44 schreef Homey het volgende:
Bitcoin wordt de grootste bubble ooit. In dollars gemeten is de market cap van de crypto's nog altijd veel lager dan de bubble in de tijden van de dotcom hype. Main stream moet nog instappen, en vergeet niet, dit is wereldwijd. Ook in landen als India en Maleisie kunnen nog tig miljoenen mensen instappen zodra het laagdrempeliger wordt allemaal.
Dotcom was ook een bubble in het kader van overwaardering. Maar internet is uiteindelijk wel groot geworden. Bitcon (BTC) weet ik niet. Cryptocurrencies wel.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_175506076
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dotcom was ook een bubble in het kader van overwaardering. Maar internet is uiteindelijk wel groot geworden. Bitcon (BTC) weet ik niet. Cryptocurrencies wel.
Blockchain is de grootste uitvinding sinds internet. Cryptomunten zijn een blijvertje, welke het gaan redden is anyone's guess. Ik zit om die reden in combicoin, index munt op de top30.
pi_175520604
Wie gaat futures aanschaffen? En kun je hier veel mee verdienen? Mijn broker ondersteund futures, maar koop altijd alleen aandelen.
  woensdag 6 december 2017 @ 08:14:05 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175521664
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175521695
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:15 schreef Homey het volgende:

[..]

Blockchain is de grootste uitvinding sinds internet. Cryptomunten zijn een blijvertje, welke het gaan redden is anyone's guess. Ik zit om die reden in combicoin, index munt op de top30.
Blockchain kan volgens mij prima bestaan buiten cryptocurrency
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 10:17:53 #13
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_175525948
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:16 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Blockchain kan volgens mij prima bestaan buiten cryptocurrency
Ik denk dat de cryptomunten nu veel harder stijgen dan blockchain wordt ingevoerd. Zag je in de dotcom bubble ook, internetaandelen stegen veel harder dan bedrijven goed het internet principe doorvoerden. Die klap in de cryptomunten komt zodra mensen realiseren dat het nog best een poos kan duren eer blockchain mainstream wordt.
pi_175532706
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 01:54 schreef cb2013 het volgende:
Wie gaat futures aanschaffen? En kun je hier veel mee verdienen? Mijn broker ondersteund futures, maar koop altijd alleen aandelen.
De kans is groot dat totdat de futures-contract afloopt de prijs flink kan flucturen, zowel naar beneden en naar boven dus of je nu short gaat of long, je zult erg veel middelen moeten hebben om de margin te dekken om te voorkomen dat je geforceerd moet verkopen. Dat maakt het een bijzonder risicovolle bezigheid. Kan je net zo goed rechtstreeks bitcoins kopen.

Je kan trouwens maar op twee plekken futures aanschaffen, op 10 december op de Cboe Futures Exchange:
http://cfe.cboe.com/cfe-p(...)tract-specifications

en op 18 december op de CME.
http://www.cmegroup.com/trading/cf-bitcoin-reference-rate.html

Er worden een hoop voorwaarden benoemd.

[ Bericht 4% gewijzigd door up7 op 06-12-2017 18:38:42 ]
pi_175538452
Toch wel opvallend, die fikse stijgingen. Je zou bijna vermoeden dat vooruitlopend op de introductie van de futures de koers wat wordt opgepompt. Kan men goedkoper short gaan. Maar denk toch dat ze van een koude kermis thuis zullen komen.
pi_175539352
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:15 schreef Homey het volgende:

[..]

Blockchain is de grootste uitvinding sinds internet. Cryptomunten zijn een blijvertje, welke het gaan redden is anyone's guess. Ik zit om die reden in combicoin, index munt op de top30.
En waarom zijn cryptomunten blijvertjes?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_175540163
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

En waarom zijn cryptomunten blijvertjes?
Maak een eigen topic.
pi_175541615
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:21 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Maak een eigen topic.
.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_175542395
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

bitcoin turbo's. Voor wie de bitcoin zelf niet volatiel genoeg is. O+ . Belachelijk dat je vermogen maar met 20% per dag fluctueert. Ik wil iedere dag of 2x zo rijk zijn, of 2x zo arm.
Als je al gaat speculeren als particulier, doe je dat natuurlijk niet met je hele vermogen of met een groot deel ervan. En zeker niet als je gebruik gaat maken van hefbomen.

Normaal gesproken zorgt speculatie voor stabilisering, en dat is hard nodig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')