abonnement Unibet Coolblue
pi_175505756
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:45 schreef 2NutZ het volgende:

Ja, dan zal dat wel zo zijn als jij dat zegt.


ja
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:56:45 #102
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175505784
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja
Ik heb hier in Groningen nog nooit zoiets gezien bij kerken, synagogen e.d.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:00:17 #103
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175505849
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja maar hey jij bent overal mee bekend, weet alles het beste en kan niets meer bijgeleerd worden.
Euhm nee.

Meer dat dit vrij algemeen bekend is. Ben dan ook niet de enige hier die dit zegt.

Oh en:

https://www.digibron.nl/s(...)fia-zit-in-nederland

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ien-7540250-a1091017

Er zijn dus wel degelijk serieuze problemen. Al vele jaren wordt er ingezet op meer contact en samenwerking met die groep die kwetsbaar is voor deze problemen.
Ze zijn lastig te bereiken, maar je ziet door de jaren heen dat die aanpak werkt, er meer contact is gekomen, meer zicht op de problemen. En het daardoor ook langzaam beter beheersbaar wordt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175505884
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:56 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik heb hier in Groningen nog nooit zoiets gezien bij kerken, synagogen e.d.
Pegida is hier in Twente ook wat actiever dan in Groningen. En deze rechtse (antisemitische?) heren waren ook niet vies van een houten kruis neerzetten in Enschede, en dan met varkensbloed besmeuren..... Allemaal niet zo fris, en niet zo Joods-vriendelijk.

https://www.tubantia.nl/e(...)gida-actie~a68892fd/

En er is een rabbijn afkomstig uit Enschede die de actie van Pegida nogal bekritiseerde.
Vandaar wellicht dat sommige groepen hun gal willen spuwen richting Joods Enschede.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:02:14 #105
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175505889
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Euhm nee.

Meer dat dit vrij algemeen bekend is. Ben dan ook niet de enige hier die dit zegt.

Oh en:

https://www.digibron.nl/s(...)fia-zit-in-nederland

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ien-7540250-a1091017

Er zijn dus wel degelijk serieuze problemen. Al vele jaren wordt er ingezet op meer contact en samenwerking met die groep die kwetsbaar is voor deze problemen.
Ze zijn lastig te bereiken, maar je ziet door de jaren heen dat die aanpak werkt, er meer contact is gekomen, meer zicht op de problemen. En het daardoor ook langzaam beter beheersbaar wordt.
En de chinese maffia zorgt voor net zo veel overlast, doden etc. als de huidige mocro mafia enzo? en daarom zit die groep ook constant in de media, toch? :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Pegida is hier in Twente ook wat actiever dan in Groningen. En deze rechtse (antisemitische?) heren waren ook niet vies van een houten kruis neerzetten in Enschede, en dan met varkensbloed besmeuren..... Allemaal niet zo fris, en niet zo Joods-vriendelijk.

https://www.tubantia.nl/e(...)gida-actie~a68892fd/

En er is een rabbijn afkomstig uit Enschede die de actie van Pegida nogal bekritiseerde.
Vandaar wellicht dat sommige groepen hun gal willen spuwen richting Joods Enschede.
Pegida en rechtse extremisten, oh en al die nazi's...
HET gevaar van deze wereld. Ja.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:12:46 #106
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175506027
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:02 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En de chinese maffia zorgt voor net zo veel overlast, doden etc. als de huidige mocro mafia enzo? en daarom zit die groep ook constant in de media, toch? :o


Ze zitten vooral in heroïne, mensenhandel en het afpersen van mensen (voornamelijk de 'eigen' groep).
Weet niet of je dat zo liefjes kan noemen. Er is minder straat overlast, maar martelingen e.d. zijn wel degelijk problematisch. Dit zit wat hoger op de ladder in de criminele wereld en al heel wat jaar blijkt dat er vanuit die Chinese maffia ook samen gewerkt wordt met andere criminele groepen.

Je moet niet denken dat omdat het niet constant in de media is er geen problemen zijn. Die zijn er wel degelijk en fiks ook. Alhoewel het in de jaren '60/'70 veel erger was. We geven er wat minder om omdat het veel binnen de eigen groep blijft. Dat is eigenlijk best erg...

Het gaat hier niet over een potje verpissen, een wie is het ergste. Het gaat erom dat er al sinds jaar en dag veel moeite wordt gestoken in contact met die groep krijgen en dat ook bij deze groep de aanpak van goed contact leggen en een vertrouwensband aangaan werkt. Moeizaam omdat het zo'n gesloten groep is, maar er is vooruitgang geboekt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:13:55 #107
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175506045
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ze zitten vooral in heroïne, mensenhandel en het afpersen van mensen (voornamelijk de 'eigen' groep).
Weet niet of je dat zo liefjes kan noemen. Er is minder straat overlast, maar martelingen e.d. zijn wel degelijk problematisch. Dit zit wat hoger op de ladder in de criminele wereld en al heel wat jaar blijkt dat er vanuit die Chinese maffia ook samen gewerkt wordt met andere criminele groepen.

Je moet niet denken dat omdat het niet constant in de media is er geen problemen zijn. Die zijn er wel degelijk en fiks ook. Alhoewel het in de jaren '60/'70 veel erger was.

Het gaat hier niet over een potje verpissen, een wie is het ergste. Het gaat erom dat er al sinds jaar en dag veel moeite wordt gestoken in contact met die groep krijgen en dat ook bij deze groep de aanpak van goed contact leggen en een vertrouwensband aangaan werkt. Moeizaam omdat het zo'n gesloten groep is, maar er is vooruitgang geboekt.
En weer dat kijk mij alles weten met de belerende vingertje :') _O-
Hier in NL stelt dat hele Chinese maffia echt niet veel voor. Vandaar dat er ook weinig aandacht naar toe gaat, en gelukkig. Genoeg andere groepen en volkeren die voor veel meer ellende zorgen. Prioriteiten trekken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:15:04 #108
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175506065
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En weer dat kijk mij alle weten met de belerende vinger :') _O-
Hier in NL stelt dat hele Chinese maffia echt niet veel voor.
Ach, valt wel mee ja, hier zit enkel het 'hoofdkwartier' voor Europa...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175506066
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:02 schreef 2NutZ het volgende:

Pegida en rechtse extremisten, oh en al die nazi's...
HET gevaar van deze wereld. Ja.
Je vroeg om een verklaring:
Waarom Groningen niet en Enschede wel?
Welnu, als deze verklaring geen hout snijdt, welke dan wel?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:17:30 #110
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175506100
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Je vroeg om een verklaring:
Waarom Groningen niet en Enschede wel?
Welnu, als deze verklaring geen hout snijdt, welke dan wel?
He?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:18:14 #111
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175506108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En weer dat kijk mij alles weten met de belerende vingertje :') _O-
Hier in NL stelt dat hele Chinese maffia echt niet veel voor. Vandaar dat er ook weinig aandacht naar toe gaat, en gelukkig. Genoeg andere groepen en volkeren die voor veel meer ellende zorgen. Prioriteiten trekken.
Je vult aan...

Waarom ga je niet in op de rest, op het ontopic gedeelte? Ik probeer namelijk niet aan te tonen dat het bij die groep erger is, enkel dat er wel degelijk problemen zijn en dat de aanpak waar de topic over gaat als sinds de jaren '60 bij die groep wordt toegepast en zijn succes kent (waardoor het probleem nu niet zo enorm meer is).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:19:37 #112
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175506135
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ach, valt wel mee ja, hier zit enkel het 'hoofdkwartier' voor Europa...
Nee. In de jaren 90 zat de top hier veelal maar nee geen hoofdkwartier en in NL al helemaal niet.
Ook als je googled lees je er maar weinig over itt mocromaffia. Probeer wel bij de tijd te blijven.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:25:59 #113
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175506222
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:19 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee. In de jaren 90 zat de top hier veelal maar nee geen hoofdkwartier en in NL al helemaal niet.
Ook als je googled lees je er maar weinig over itt mocromaffia. Probeer wel bij de tijd te blijven.
Dat bedoeld men met hoofdkwartier, dat de (Europese) top daarvan voornamelijk hier zit.
Die zit er nu nog, alhoewel dat wel verminderd is. Mede door die aanpak van contact blijven zoeken met de doelgroep.
Toentertijd zweeg die groep als het graf, tegenwoordig zie je dat door dat contact er meer zicht is op, meer handvaten om aan te pakken en jawel, een vermindering van de problemen.

Je blijft hier maar aan voorbij gaan. Dat het gaat over die aanpak van contact zoeken en onderhouden met doelgroepen.
Nogmaals, ik zeg nergens dat die groep grotere problemen heeft, alleen jij wil er een wedstrijdje verpissen van maken.

Eerst roep je dat die aanpak daar niet toegepast wordt, wordt je er dan op gewezen dat dat wel het geval is ga je roepen dat andere groepen erger zijn.... Vage shit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175506252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

He?
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:56 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik heb hier in Groningen nog nooit zoiets gezien bij kerken, synagogen e.d.
Ik ving dit op als een behoefte aan een verklaring.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_175506256
Turkse moskeeen zijn gewone saaie degelijke moskeeen zonder haatzaaiend salafisme en zonder enige links met terroristen. Daar kun je wel 100% mee beslaan. De PVV moet zich eens inlezen.

De leek kan de Katholieken en de Scientologybeweging ook wel over een kam gaan scheren maar dan heb je geen flauw benul van hoe de wereld werkt.

Prima dat de politie een rondleiding kreeg en een kop thee haalde. Zo ga je met gewone mensen om.

[ Bericht 14% gewijzigd door Beathoven op 05-12-2017 12:33:16 ]
pi_175506289
On Topic:
Een bezoek van oom agent aan een moskee (op uitnodiging)
Goed of Fout?
Ik zeg: Goed!
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 12:46:07 #117
74056 crew  ToT
pi_175506534
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:29 schreef Twentsche_Ros het volgende:
On Topic:
Een bezoek van oom agent aan een moskee (op uitnodiging)
Goed of Fout?
Ik zeg: Goed!
Niks mis mee.
Altijd goed om wat banden aan te gaan daar voor als ze zelf misstanden constateren en willen doorgeven.
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:06:40 #118
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175506827
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat bedoeld men met hoofdkwartier, dat de (Europese) top daarvan voornamelijk hier zit.
Die zit er nu nog, alhoewel dat wel verminderd is. Mede door die aanpak van contact blijven zoeken met de doelgroep.
Toentertijd zweeg die groep als het graf, tegenwoordig zie je dat door dat contact er meer zicht is op, meer handvaten om aan te pakken en jawel, een vermindering van de problemen.

Je blijft hier maar aan voorbij gaan. Dat het gaat over die aanpak van contact zoeken en onderhouden met doelgroepen.
Nogmaals, ik zeg nergens dat die groep grotere problemen heeft, alleen jij wil er een wedstrijdje verpissen van maken.

Eerst roep je dat die aanpak daar niet toegepast wordt, wordt je er dan op gewezen dat dat wel het geval is ga je roepen dat andere groepen erger zijn.... Vage shit.
Ik heb altijd het idee met jou dat je heel veel invult voor anderen en daar helemaal wild op gaat.... je gaat voorbij aan het hele punt en blijft maar hameren op dingen als dat chinese maffia zo groot is etc. Wat een onzin. Kap daar eens mee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

[..]

Ik ving dit op als een behoefte aan een verklaring.
Nee, ik zei alleen dat ik het nog nooit gezien had.
Dat staat op FOK! eigenlijk gelijk aan 'dus het bestaat niet', volgens heel veel mensen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:14:13 #119
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175508818
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:45 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nogmaals zie ik daar graag een bron van... als ik met onderbuik gevoelens kom moet ik ook met
bronnen komen.
Zie de OP.
pi_175509275
https://www.pzc.nl/bevela(...)de-politie~ab4cf370/

quote:
Conflict binnen kerk in Kruiningen leidt tot extra surveillances door de politie
KRUININGEN - Het conflict tussen dominee Gerrit Bredeweg en voormalig diaken en kerkenraadslid Henk Jansen splijt de Gereformeerde Gemeente in Kruiningen in twee kampen. Er heeft zelfs een handgemeen tussen enkele leden plaatsgevonden.

Rob Paardekam 26-07-17, 19:38 Laatste update: 23:19
876
1
24 Reacties
De emoties zijn zo hoog opgelopen dat de politie het nodig vond om afgelopen zondag rondom de diensten extra te surveilleren bij het kerkgebouw aan de Hansweertsestraatweg.

De heibel begon toen Jansen eind vorig jaar kritiek uitte op de werkwijze van dominee Bredeweg. Hij sprak de predikant daarop aan, maar het gesprek liep behoorlijk uit de hand. Uiteindelijk koos Jansen eieren voor zijn geld door uit de kerkenraad te stappen.

'Overspel met nicht'
Een dag later kreeg hij plots te horen dat hij overspel zou hebben gepleegd met zijn nicht. Dat zou hij in 2014 zelf hebben bekend in een gesprek met de predikant en enkele ouderlingen. Jansen ontkent dit ten stelligste en ook volgens de nicht is er geen sprake geweest van seksueel contact.

Desondanks werd de voormalige diaken voor drie maanden de toegang tot het Heilig Avondmaal ontzegd. Ook kreeg hij stille censuur opgelegd, een zware tuchtmaatregel. Jansen stapte met succes naar de rechter in Middelburg. Die veegde de vloer aan met de handelwijze van de kerkgemeente. Alle tuchtmaatregelen moesten worden teruggedraaid.

POLL
Vechtpartij
De kerk legde zich hierbij neer door af te zien van hoger beroep, maar daarmee is de rust in het geheel niet weergekeerd. Twee bronnen laten deze krant onafhankelijk van elkaar weten dat er diepe verdeeldheid bestaat onder de leden.

Een deel staat achter dominee Bredeweg, anderen nemen het op voor Jansen en zijn familie. Beide bronnen stellen dat er zaterdag zelfs een handgemeen is geweest, waarbij twee ‘aanhangers’ van de dominee een ander lid, dat aan de kant van Jansen staat, hebben geslagen.

'Gedoe'
Mede daardoor zou de politie afgelopen zondag een oogje in het zeil hebben gehouden rondom de kerkdiensten. Dat wordt bevestigd door woordvoerster Esther Boot. Volgens haar waren er meldingen gekomen die deden vermoeden dat er ‘gedoe’ zou kunnen ontstaan.

,,Daarom hebben we extra surveillancerondes gemaakt. Gelukkig is het rustig gebleven.’’ Volgens Boot is er overigens geen aangifte gedaan van het geweldincident. Of agenten ook komende zondag weer een oogje in het zeil houden bij de kerk, is nog niet duidelijk. ,.Dat ligt eraan of we weer meldingen krijgen dat er iets mis zou kunnen gaan.’’

Verschillende leden van de kerkenraad van de Gereformeerde Gemeente waren de afgelopen dagen onbereikbaar of wilden geen reactie geven op de ontstane situatie.
Zo zie je maar weer.
Strubbelingen en scheuringen binnen de Christelijke kerk zijn ook vaak reden voor opperste staat van paraatheid van onze heren en dames van de politie, en da's van alle eeuwen. Politie moet overal ter plekke zijn. Niet alleen in de moskeeën. Deze kerk zal ook regelmatig politie op bezoek krijgen.
Wat vindt de PVV hiervan?
En wat is er dan mis met een middagje thee drinken om elkaar te leren kennen en mocht er wat zijn (ruzie, radicalisering, plotseling bezoek van Pegida-Pieten) dan kun je snel bellen en weet je: wie, waar en hoe.
Maar ja: De PVV heeft baat bij wantrouwen, uitsluiting etc. Of het nu om moslims gaat, Anit-Piet-Surinamers, of Oost-Europeanen. Dat maakt niet zoveel uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Twentsche_Ros op 05-12-2017 15:56:33 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:33:13 #121
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175510170
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee met jou dat je heel veel invult voor anderen en daar helemaal wild op gaat.... je gaat voorbij aan het hele punt en blijft maar hameren op dingen als dat chinese maffia zo groot is etc. Wat een onzin. Kap daar eens mee.

[..]

Nee, ik zei alleen dat ik het nog nooit gezien had.
Dat staat op FOK! eigenlijk gelijk aan 'dus het bestaat niet', volgens heel veel mensen.
Ik vul niets in voor je. Andersom daarintegen...
Ik hamer namelijk niet op de Chinese maffia zo groot is, ik zeg enkel dat de aanpak van contact zoeken en samenwerking met de doelgroep ambiëren daar ook is toegepast en nogsteeds wordt toegepast.
Jij bent het die gelijk gilt dat de ellende van die ander doelgroep groter is,waar ik het in het geheel niet over heb gehad. Ik heb het enkel over deze aanpak gehad en ben zo dom geweest om op je afleiding in te gaan door te laten zien dat er ook in die doelgroep van Aziaten problemen waren en zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:35:33 #122
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175510207
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik vul niets in voor je. Andersom daarintegen...
Ik hamer namelijk niet op de Chinese maffia zo groot is, ik zeg enkel dat de aanpak van contact zoeken en samenwerking met de doelgroep ambiëren daar ook is toegepast en nogsteeds wordt toegepast.
Jij bent het die gelijk gilt dat de ellende van die ander doelgroep groter is,waar ik het in het geheel niet over heb gehad. Ik heb het enkel over deze aanpak gehad en ben zo dom geweest om op je afleiding in te gaan door te laten zien dat er ook in die doelgroep van Aziaten problemen waren en zijn.
Ik gil niet hoor. Andersom daarentegen...

En ja, je bent af en toe heel dom bezig.
En dat voor iemand die alles al weet en niets bij te leren valt. Schaam je :o
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:40:11 #123
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175510269
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik gil niet hoor. Andersom daarentegen...

En ja, je bent af en toe heel dom bezig.
En dat voor iemand die alles al weet en niets bij te leren valt. Schaam je :o
Zucht.

Ik weet niet alles en er valt veel bij te leren. Dat jij gewoon wat algemene kennis mist in deze moet je mij niet kwalijk nemen.
Maar veel plezier met je persoonlijke aanvallen omdat je een keer erop gewezen wordt dat iets de normale gang van zaken is hier in dit land. Al jaren en jaren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:43:46 #124
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175510318
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zucht.

Ik weet niet alles en er valt veel bij te leren. Dat jij gewoon wat algemene kennis mist in deze moet je mij niet kwalijk nemen.
Maar veel plezier met je persoonlijke aanvallen omdat je een keer erop gewezen wordt dat iets de normale gang van zaken is hier in dit land. Al jaren en jaren.
En weer de belerende vinger :D mooi is dat.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 december 2017 @ 18:42:22 #125
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_175511940
Keep your friends close and your enemies closer.

Wat dat betreft doen ze het goed.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')