Ze doen er alles aan om meer en meer stemmen te krijgenquote:Op dinsdag 5 december 2017 07:39 schreef pullup het volgende:
Het causale verband tussen je aan een hek ketenen en extra stemmen is me wat onduidelijk
Ja daar gingen ze aan de bak bij een bepaald bereikt aantalquote:Op dinsdag 5 december 2017 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen er alles aan om meer en meer stemmen te krijgen
Net als op een ton staan of een dag in hongerstaking
Het enige wat iets opgeleverd heeft is volgens mij die kus actie
Ik vraag me af hoeveel schuim er 10 tallen email adressen heeft aangemaakt om deze petitie te tekenen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 07:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar gingen ze aan de bak bij een bepaald bereikt aantal
Geen vroeg centraal vandaagquote:
Maar toch maar mooi 5 stemmen binnen geharkt.quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:09 schreef Dotteke het volgende:
De heren hebben een kut nacht gehad
[ afbeelding ]
al dik in de make-up neem ik aan?quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:06 schreef pullup het volgende:
Beau checkt de mannen even
[ afbeelding ]
Goed verzorgd jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:10 schreef lonneberga het volgende:
[..]
al dik in de make-up neem ik aan?
Ze zijn toch boven de 20.000 uitgekomen zag ik vanmorgenquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar toch maar mooi 5 stemmen binnen geharkt.
Hopen ze
Moeilijke keuze ook voor zo'n Baldr bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:12 schreef lonneberga het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat er nog een paar oprot-premies aankomen,je zal met dit stel tot eind mei blijven zitten.
Utopia is nu een actie centrum gewordenquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:12 schreef lonneberga het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat er nog een paar oprot-premies aankomen,je zal met dit stel tot eind mei blijven zitten.
Of lekker bij je hondjes zijn, waarvan er een heel ziek is en doodgaat of nog 5 maanden daar blijven niet slapen en last van je rug houden.Of gewoon daar blijven en alleen maar jankenquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Moeilijke keuze ook voor zo'n Baldr bijvoorbeeld.
Lekker 5 maandjes met de familie doorbrengen of gewoon suf in deze Titanic-imitatie blijven zitten
ach jee wat gaan ze vandaag weer verzinnen,kietjollen?quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Utopia is nu een actie centrum geworden
Exactquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of lekker bij je hondjes zijn, waarvan er een heel ziek is en doodgaat of nog 5 maanden daar blijven niet slapen en last van je rug houden.Of gewoon daar blijven en alleen maar janken
bloemenvazen thee drinken ,jankwijfquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of lekker bij je hondjes zijn, waarvan er een heel ziek is en doodgaat of nog 5 maanden daar blijven niet slapen en last van je rug houden.Of gewoon daar blijven en alleen maar janken
Ik heb echt geen idee, ze raken langzaam aan uitgeputquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:16 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ach jee wat gaan ze vandaag weer verzinnen,kietjollen?
Ja dat vocht voor die al die tranen moet toch ergens vandaan komenquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
bloemenvazen thee drinken ,jankwijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |