Neu, niks op de HSL. Wel bij Sloterdijk, daardoor diverse treinen, waaronder meerdere HSL, opgeheven.quote:Op donderdag 7 december 2017 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Er gaat weer een hoop mis vandaag. Defecte trein bij Weesp, nog eentje op de HSL...
Maar FLIRT is toch beperkt op 65% van het vermogen in NL?quote:Op woensdag 6 december 2017 23:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
Een SLT heeft 1500-2000kW vermogen, een FLIRT 3000kW
Nee, er mag maximaal 60% tractie gegeven worden bij NS. Bij andere vervoerders zelfs maar 50%, geloof ik.quote:Op donderdag 7 december 2017 09:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Maar FLIRT is toch beperkt op 65% van het vermogen in NL?
Tsja, die beperking in de tractie is puur omdat het Nederlandse spoor niet berekend is op snel optrekkende treinenquote:Op donderdag 7 december 2017 09:18 schreef MTL het volgende:
[..]
Nee, er mag maximaal 60% tractie gegeven worden bij NS. Bij andere vervoerders zelfs maar 50%, geloof ik.
Dus op hogere snelheden kom je gewoon aan de maximale stroomafname.
Die sturen de rekening wel naar de infrabeheerder eahquote:Op donderdag 7 december 2017 09:22 schreef MTL het volgende:
Ah, ik zie het verschil. Zwolle - Kampen heeft beperkingen vanwege de bodemgesteldheid, Zwolle - Wierden heeft beperkingen in de maximale stroomafname
Succes, Keolis
beperkt zijn ze helemaal niet. 100% kan gewoon gegeven worden er zit slechts een stickertje op met max 60% (iig bij NS) eea heeft te maken met stop/door schakelingen bij stations waar een overweg na het station ligt. Bij 100% tractie met een flirt ben je bij de overweg voordat de bomen naar beneden zijn.quote:Op donderdag 7 december 2017 09:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Maar FLIRT is toch beperkt op 65% van het vermogen in NL?
Wat weer een flater https://nos.nl/artikel/22(...)-kampen-te-zijn.htmlquote:Op donderdag 7 december 2017 10:39 schreef Bitlord het volgende:
Intercity Zwolle - Kampen dus vanaf de nieuwe dienstregeling, wie had dat ooit verwacht?
quote:Op donderdag 7 december 2017 12:01 schreef Salatrel het volgende:
Lijkt delft wel je mocht er 100, men investeerde een miljard en de stad ging er bijna aan failliet en nu mag je er 80
Goed dat je er bent, want dat idee van jou voor die pendeltrein is technisch onmogelijk. Dat had je zelf natuurlijk ook kunnen bekijken....quote:
Wij verwachten dat ProRail hier met een out-of-the-box oplossing komt. We leven (bij wijze van spreken dan) in het jaar 2017, niet 1921. Zie verder de bekende groengekleurde website.quote:Op donderdag 7 december 2017 12:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Goed dat je er bent, want dat idee van jou voor die pendeltrein is technisch onmogelijk. Dat had je zelf natuurlijk ook kunnen bekijken....
Zwolle-Kampen is één blok dus kunnen er nooit twee treinen tegelijk onderweg zijn
Dat lijkt me niet zo gek, het zijn tweetjes, die hebben maar de helft van het vermogen van drietjes en viertjes.quote:Op donderdag 7 december 2017 10:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Volgens mij mogen de r-net flirtjes op Gouda - Alphen gewoon 100% rijden maar zeker weten doe ik dat ook niet
1921 past prima bij het design en de leesbaarheid van dat broddelwerk dat jij een website durft te noemen.quote:Op donderdag 7 december 2017 12:45 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Wij verwachten dat ProRail hier met een out-of-the-box oplossing komt. We leven (bij wijze van spreken dan) in het jaar 2017, niet 1921. Zie verder de bekende groengekleurde website.
En nu maak ik dat ik hier weg kom, voordat de scheldpartijen en beledigingen weer losbarsten. Je weet tog...
Kom nou, alleen als NS de regels overtreedt eah, de andere vervoerders gebruiken hem als handpop, liefst van meerdere andere staatsbedrijven tot aan de oksel d'rin.quote:Op donderdag 7 december 2017 12:50 schreef dennistd het volgende:
Als we in 1921 leefden dan was er gewoon op rood vertrokken uit Zwolle, met alle mogelijke gevolgen van dien. Ik dacht dat jij altijd meteen moord en brand schreeuwde als er iets op veiligheidsgebied mogelijk niet helemaal 100% was?
Wij spreken van "vintage".quote:Op donderdag 7 december 2017 13:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
1921 past prima bij het design en de leesbaarheid van dat broddelwerk dat jij een website durft te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |