abonnement Unibet Coolblue
pi_175498115
Hoi was net uurtje geleden bij de chinees, ik wachten op mn eten, sta bij de balie, begint dat doorgeef luik opeens tegen me : ja ik ben geen messias, en ook geen elvis spresly, ik ben alleen maar een doorgeefluik, dus ik zo van : hahahahaha ja hoor, een doorgeef luik die praat, kom nu maar tevoorschijn chinees, ik weet dat er achter die schuifplank een chinees staat die tegen me aan het praten is, zegt de plank zo : nee hoor, ik ben dan wel van hout, maar ik heb ook gewoon gevoelens enzo,

dus ik helemaaaal perplex, echt zo van maaaaaaaaaaaaama mia, een plank die praat heb ik nog echt nooooooit in mn leven gezien, dus ik gelijk mn camera filmen, maar wat blijkt? plank zegt opeens nix meer, zal je net zien, dus ik zeg : plank, zeg nog eens wat dan? Hey ? hey ? hey? Maar plank zegt nix meer, pfffffff anders had iknu een utube hit gehadmet 1 miljoen views,... Nou ja toen kreeg ik mn eten, en ben naar huis gegaan, morgen weer een nieuwe kans om beroemd te worden. :)
  maandag 4 december 2017 @ 22:01:42 #2
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_175498177
Drugs are bad MKAY
Ik ben geil
  maandag 4 december 2017 @ 22:05:05 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175498264
UI Made bij VanilleKwark.
pi_175498284
De Edwin Posse. Represent!
pi_175498311
Alsof een filmpje waarin een debiel tegen het doorgeefluikje van de Chinees staat te lullen van: "plank, zeg nog eens wat dan? Hey ? hey ? hey?", geen miljoenen views zou genereren... :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_175501944
Schizofrenie is een akelige ziekte.
pi_175501994
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 06:22 schreef CaVaBien het volgende:
Schizofrenie is een akelige ziekte.
jij bent lekker anoniem hey dus niemand weet wat over jou rotzooi ?
pi_175516666
En was de chinees lekker Edwin ?
  woensdag 6 december 2017 @ 09:17:53 #9
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_175522601
Gozer... :')
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')