abonnement Unibet Coolblue
pi_175505377
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:25 schreef Myraela het volgende:
Het is niet mijn smaak, maar het lijkt me wel heel handig.
Eens. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_175505381
Pepernoten in de oven. *O*
Ben benieuwd.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175505387
Ik hou van industrieel en tijdloos O+
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:34:56 #229
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175505390
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:34 schreef minilot het volgende:
Pepernoten in de oven. *O*
Ben benieuwd.
Ik ook! Mijn oven deed gisteravond bij het opwarmen *plop*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175505401
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hou van industrieel en tijdloos O+
Ik vind dit juist heel klassiek. :D
pi_175505432
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind dit juist heel klassiek. :D
Klassiek? Hoe dan??
Dit is klassiek:

:N niet mijn ding..

Of dit :+
pi_175505454
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hij was ook niet bereid om zijn offerte te herzien?
Hij gaat echt niet zo veel van de prijs afhalen. Zijn offerte was 4k hoger dan die van een ander. Echter, dan moesten we zelf het dak afbreken en weer opbouwen en dan zat er geen isolatie in. De concurrent vraagt wel of wij willen helpen maar legt Unilin isolatieplaten op het dak. Dat zijn pir-platen met de panlatten er al op. Dan hoeven we geen osb en isolatie meer te kopen en dat zou ook een fortuin kosten. Aan de binnenzijde gips er tegenaan en klaar.
Spoilers!
pi_175505464
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:32 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Lekker laten piepen :7
Precies. Hij heeft echter wel een constructeur berekeningen laten maken. In onze opdracht, wat echt stom is geweest want die tekeningen zijn niet bruikbaar meer. Dus de factuur daarvoor zal wel heel hoog zijn :X Maar nog altijd goedkoper dan de hele klus door hem laten doen.
Spoilers!
pi_175505486
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Klassiek? Hoe dan??
Dit is klassiek:
[ afbeelding ]
:N niet mijn ding..

Of dit :+
[ afbeelding ]
Ik vind het nog steeds heel fijn, en een redelijk standaard ontwerp. Dat vind ik klassiek. Ik denk bij industrieel juist aan grof.
pi_175505492
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh. :) Nou, laat zien dan!
De rustigste hangt in mijn kleedkamer:


Keuken:


De rest heb ik niet op de foto. In de woonkamer hangt nog zo’n glimmert maar heb ik ook een schrootjesplafond. In mijn knutselkamer hangt een kroonluchter en in mijn slaapkamer een lampenkap met koperen binnenkant.

Glimmende dingen O-)

Mijn mooiste lampen heb ik nog gekregen ook omdat ze bij mensen op zolder lagen te verstoffen. _O-
pi_175505503
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Precies. Hij heeft echter wel een constructeur berekeningen laten maken. In onze opdracht, wat echt stom is geweest want die tekeningen zijn niet bruikbaar meer. Dus de factuur daarvoor zal wel heel hoog zijn :X Maar nog altijd goedkoper dan de hele klus door hem laten doen.
Zijn zakelijk risico. Niet wakker van liggen.
pi_175505505
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Klassiek? Hoe dan??
Dit is klassiek:
[ afbeelding ]
:N niet mijn ding..

Of dit :+
[ afbeelding ]
Zoiets als die tweede hangt in mijn knutselkamertje. Maar die heb ik gekregen en moet ik eigenlijk eens goed poetsen voor hij zo glimt. _O-
pi_175505507
Jezus, die keukenlamp! :D
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:42:13 #239
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175505510
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hij gaat echt niet zo veel van de prijs afhalen. Zijn offerte was 4k hoger dan die van een ander. Echter, dan moesten we zelf het dak afbreken en weer opbouwen en dan zat er geen isolatie in. De concurrent vraagt wel of wij willen helpen maar legt Unilin isolatieplaten op het dak. Dat zijn pir-platen met de panlatten er al op. Dan hoeven we geen osb en isolatie meer te kopen en dat zou ook een fortuin kosten. Aan de binnenzijde gips er tegenaan en klaar.
Ik heb voorlopers van die platen, en daarbij is wel een "denkfout" of " toekomstbestendigheidsfout" gemaakt; de basis van mijn platen is fijne houtvezel.
Door de inwerking van vocht (er zit geen vochtscherm aan de binnenkant) gaan die laaaaaangzaam doorzakken.
Wellicht een idee om even te vragen of een vochtscherm tegenwoordig niet (meer) nodig is bij de platen die ze aanbieden?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175505524
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:42 schreef minilot het volgende:
Die keukenlamp! :D
Mijn keukenblok is lichtroze met rozen handgrepen. :D
pi_175505528




Compleet andere textuur dan de klassieke pepernoten die ik twee jaar geleden maakte. Ze ruiken wel erg lekker. :9 Zo eens uit elkaar pulken.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175505529
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb voorlopers van die platen, en daarbij is wel een "denkfout" of " toekomstbestendigheidsfout" gemaakt; de basis van mijn platen is fijne houtvezel.
Door de inwerking van vocht (er zit geen vochtscherm aan de binnenkant) gaan die laaaaaangzaam doorzakken.
Wellicht een idee om even te vragen of een vochtscherm tegenwoordig niet (meer) nodig is bij de platen die ze aanbieden?
Wij hebben hier ook van die standaard unilinachtige platen. Dingen werden bijna 20 jaar geleden op een trailer aangevoerd. In de kraan gehangen, open geklapt en hop we hadden een dak. Nergens problemen mee qua lekkage.
pi_175505533
Pffff...wat een ochtend tot nu toe. Als dit zo doorgaat deze week ben ik gesloopt (en blijft er veel werk liggen). Ben al 2x in een ongeplande vergadering geroepen en het is nog maar ochtend.

Nieuwe a.s. baas is not amused dat ik geen auto heb om haar in de eerste week rond te rijden. En achter op de fiets ga ik niet doen (Ze is Noorse, het grapje kwam niet over ze sloeg het serieus af)

Eerste week hier is het gehuurde huis (waarvan alleen al het terras 2x zo groot is als mijn hele huis :o ) nog niet klaar dus moet ik een appartement zoeken waar ze gezond kan koken.
Best lastig een appartement te vinden voor een week voor 4-5 personen binnen een kleine cirkel rondom onze werklocatie waar ook genoeg winkels zijn om boodschappen te doen. Arnhem is toch echt geen wereldstad.

Maar we gaan vrolijk door!
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:43:39 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175505535
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:43 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Compleet andere textuur dan de klassieke pepernoten die ik twee jaar geleden maakte. Ze tuiken wel erg lekker. :9 Zo eens uit elkaar pulken.
_O_
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175505544
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds heel fijn, en een redelijk standaard ontwerp. Dat vind ik klassiek. Ik denk bij industrieel juist aan grof.
Het is een design klassieker inmiddels, dat wel. En wellicht industrieel avant la lettre want anders dan wat nu industrieel genoemd wordt, dat ben ik met je eens. :Y Dat is me dan ook te grof voor in huis, hoewel ik die stijl wel tof vind vaak.
Dit ontwerp (dat wandlampje iig) komt uit de jaren 80, de plafondlamp is iets nieuwer.
pi_175505547
Fripsel, ik vind je kleedkamerbehang tof :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:44:43 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175505553
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:43 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Wij hebben hier ook van die standaard unilinachtige platen. Dingen werden bijna 20 jaar geleden op een trailer aangevoerd. In de kraan gehangen, open geklapt en hop we hadden een dak. Nergens problemen mee qua lekkage.
Ik zeg ook niets over lekkage; de plaat is gewoon niet vlak meer. Ik merkte het bij het bouwen van een vaste kast; toen ik CLS tegen die plaat wilde zetten bleek ie in het midden een cm "door te hangen"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175505556
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:43 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Compleet andere textuur dan de klassieke pepernoten die ik twee jaar geleden maakte. Ze ruiken wel erg lekker. :9 Zo eens uit elkaar pulken.
Omnomnom
pi_175505564
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:44 schreef minilot het volgende:
Fripsel, ik vind je kleedkamerbehang tof :)
Thnx!
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:45:18 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175505565
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff...wat een ochtend tot nu toe. Als dit zo doorgaat deze week ben ik gesloopt (en blijft er veel werk liggen). Ben al 2x in een ongeplande vergadering geroepen en het is nog maar ochtend.

Nieuwe a.s. baas is not amused dat ik geen auto heb om haar in de eerste week rond te rijden. En achter op de fiets ga ik niet doen (Ze is Noorse, het grapje kwam niet over ze sloeg het serieus af)

Eerste week hier is het gehuurde huis (waarvan alleen al het terras 2x zo groot is als mijn hele huis :o ) nog niet klaar dus moet ik een appartement zoeken waar ze gezond kan koken.
Best lastig een appartement te vinden voor een week voor 4-5 personen binnen een kleine cirkel rondom onze werklocatie waar ook genoeg winkels zijn om boodschappen te doen. Arnhem is toch echt geen wereldstad.

Maar we gaan vrolijk door!
Vakantiepark?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')