abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 20:07:40 #1
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175495556


Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager is hèt spel als het gaat om realistisch managen.

Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten! Vergeet dan niet te zeggen welk team je bent én in welke versie van Football Manager je dit hebt bereikt.

Handige sites
ManagersUnited
FMInside
FM Base
FM Scout
Sortitoutsi
Sports Interactive Community

Voorgaande topics
Bekijk de topicchain.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 23:16:08 #2
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175499984
Ik deed net even een ragequit :') Stond in de 89e nog 2-0 voor tegen Sheffield Wednesday en vervolgens scoorden ze een lucky 2-1 en kregen daarna in blessuretijd nog twee penalties. Flikker op :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175508858
Ik vind deze editie overigens so far niet zo goed, ligt dat aan mij? -O-
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 17:05:45 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175510649
Zo, tweede seizoen in de CH begint wel lekker, ongeveer een kwart gehad:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175511004
Godverdomme!
Mijn voorhoede is halverwege het seizoen van 2018-2019 eindelijk aan elkaar gewend, raakt de spits geblesseerd. ;(

5-7 maanden.

Nu tijd voor Dylan Vente in de spits dan.
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:28:40 #6
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_175512740
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 december 2017 17:26 schreef Typisch het volgende:
Nu tijd voor Dylan Vente in de spits dan.
[ afbeelding ]
Leuke spits! Lijkt me een prima versterking voor Willem 2. Alleen zijn determination valt me ietwat tegen.

Bij mij gebeurde dit net: Ik kreeg de vraag van een journalist of persoon X mijn Slowaakse buitenspeler Y uit de basis zou kunnen spelen. Klik ik op die persoon, is hij een werkloze Deense manager die al een jaar of 10 niet meer gevoetbald heeft :')
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 20:10:49 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175513908
Ik stap weer af van mijn 5-3-2, creëer amper wat en krijg ondanks een goeie verdediging toch wel erg veel tegentreffers. Vooral de backs zijn om te janken :{

Mooi terug naar 4-2-3-1 en 4-4-1-1 en kww.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175514282
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:28 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Leuke spits! Lijkt me een prima versterking voor Willem 2. Alleen zijn determination valt me ietwat tegen.

Bij mij gebeurde dit net: Ik kreeg de vraag van een journalist of persoon X mijn Slowaakse buitenspeler Y uit de basis zou kunnen spelen. Klik ik op die persoon, is hij een werkloze Deense manager die al een jaar of 10 niet meer gevoetbald heeft :')
Ja, en hij wil niet meer begeleid worden helaas. :( Én hij heeft een lage ontsnappingsclausule die zijn zaakwaarnemer ook in nieuwe onderhandelingen niet wil wijzigen. :r
Dus ik hoop eigenlijk dat hij ergens zijn zaakwaarnemer ontslaat waarna ik hem snel een contract kan voorleggen zonder afkoopsom.

Porto had in de winterstop al interesse in hem voor 2 miljoen, terwijl zijn clausule op maar 3.3 zit. Moet daar dus mee oppassen..
  dinsdag 5 december 2017 @ 21:30:43 #9
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_175515952
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik stap weer af van mijn 5-3-2, creëer amper wat en krijg ondanks een goeie verdediging toch wel erg veel tegentreffers. Vooral de backs zijn om te janken :{

Mooi terug naar 4-2-3-1 en 4-4-1-1 en kww.
Mijn heilige graal is op dit moment een 4-1-4-1, maar elke versie van FM is natuurlijk anders.

quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, en hij wil niet meer begeleid worden helaas. :( Én hij heeft een lage ontsnappingsclausule die zijn zaakwaarnemer ook in nieuwe onderhandelingen niet wil wijzigen. :r
Dus ik hoop eigenlijk dat hij ergens zijn zaakwaarnemer ontslaat waarna ik hem snel een contract kan voorleggen zonder afkoopsom.

Porto had in de winterstop al interesse in hem voor 2 miljoen, terwijl zijn clausule op maar 3.3 zit. Moet daar dus mee oppassen..
Om welke knikkers speel je op dit moment dan? Kwalificeren voor Europees voetbal of doe je al mee om het kampioenschap?
pi_175517391
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:30 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Mijn heilige graal is op dit moment een 4-1-4-1, maar elke versie van FM is natuurlijk anders.

[..]

Om welke knikkers speel je op dit moment dan? Kwalificeren voor Europees voetbal of doe je al mee om het kampioenschap?
Haha. :') Dit is het tweede seizoen en mag blij zijn als ik in de top 9 eindig.
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 22:32:32 #11
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175517547
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Haha. :') Dit is het tweede seizoen en mag blij zijn als ik in de top 9 eindig.
"Top 9" :') Zeg gewoon linkerrijtje joh.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175517598
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

"Top 9" :') Zeg gewoon linkerrijtje joh.
gaat er iemand uit twente zitten zeiken hoe iemand iets moet zeggen :')
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 23:00:33 #13
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175518199
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

gaat er iemand uit twente zitten zeiken hoe iemand iets moet zeggen :')
Ja.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 6 december 2017 @ 09:12:46 #14
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_175522512
Mijn team staat ondertussen in de halve finale van de Nederlandse beker, mochten we de beker uiteindelijk winnen dan hoop ik dat een van mijn spelers het zo gaat vieren.

Even een vraagje: als Jupiler League club heb ik momenteel de meeste trainingen op 3 of 3,5 ster staan. Mijn jeugdtrainers krijgen niet zoveel sterren. Ik heb average training facilities en adequate youth facilities. Sinds een aantal weken heb ik een link met een Arnhemse amateurclub.
In de jeugd lopen een aantal jongens rond die ik graag zou zien verbeteren. Waar ontwikkelen ze zich beter? Kan ik mijn jeugdspelers dan beter een vol seizoen laten draaien bij die amateur club, of toch in de jeugd laten rondlopen (en dan eventueel mindere concurrenten naar de amateurs sturen, zodat mijn jeugdcoaches wel de juiste talenten opstellen)?
Of mijn jeugdspelers in het tweede team plaatsen, zodat ze wel meetrainen met de faciliteiten en de trainers van het eerste? En dan eventueel daar de concurrenten naar de amateurs sturen zodat ze wel aan voetballen toekomen.

En oja: in Maart kampioen geworden van de Jupiler League :P

Zouden er na gisteravond trouwens nog nieuwe mensen komen in dit topic? :P

[ Bericht 26% gewijzigd door zzzzud op 06-12-2017 11:29:07 ]
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 12:40:51 #15
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175526029
Zo, halverwege seizoen 2017/18:



Won net met 3-1 van Cardiff, die lui zijn afgelopen seizoen uit de Premier League gedegradeerd en lijken een Blackpooltje te doen (direct nogmaals degraderen) _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175526694
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, halverwege seizoen 2017/18:

[ afbeelding ]

Won net met 3-1 van Cardiff, die lui zijn afgelopen seizoen uit de Premier League gedegradeerd en lijken een Blackpooltje te doen (direct nogmaals degraderen) _O-
Sunderland is daar nu in het echt ook mee bezig ;( -O-
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 16:57:21 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175531415
Bohhh, na een slechte reeks (4x 1-1, 0-1 en 0-3) leg ik Leicester even met 6-2 over de knie :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 17:13:09 #18
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175531692
QPR met 1-5 afgedroogd _O_ De vormdip is voorbij!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 6 december 2017 @ 17:33:05 #19
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_175531968
Het is toch zo dat non-eu spelers een veel hoger salaris vragen bij Europese clubs?
  woensdag 6 december 2017 @ 17:37:10 #20
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_175532025
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:12 schreef zzzzud het volgende:
Mijn team staat ondertussen in de halve finale van de Nederlandse beker, mochten we de beker uiteindelijk winnen dan hoop ik dat een van mijn spelers het zo gaat vieren.

Even een vraagje: als Jupiler League club heb ik momenteel de meeste trainingen op 3 of 3,5 ster staan. Mijn jeugdtrainers krijgen niet zoveel sterren. Ik heb average training facilities en adequate youth facilities. Sinds een aantal weken heb ik een link met een Arnhemse amateurclub.
In de jeugd lopen een aantal jongens rond die ik graag zou zien verbeteren. Waar ontwikkelen ze zich beter? Kan ik mijn jeugdspelers dan beter een vol seizoen laten draaien bij die amateur club, of toch in de jeugd laten rondlopen (en dan eventueel mindere concurrenten naar de amateurs sturen, zodat mijn jeugdcoaches wel de juiste talenten opstellen)?
Of mijn jeugdspelers in het tweede team plaatsen, zodat ze wel meetrainen met de faciliteiten en de trainers van het eerste? En dan eventueel daar de concurrenten naar de amateurs sturen zodat ze wel aan voetballen toekomen.

En oja: in Maart kampioen geworden van de Jupiler League :P

Zouden er na gisteravond trouwens nog nieuwe mensen komen in dit topic? :P
Ik denk dat dat een kwestie van persoonlijke voorkeur is. Ikzelf stuur echt grote talenten nooit naar een amateurclub. Sowieso zijn er altijd wel profclubs geïnteresseerd in de huur van de wat grotere talenten is mijn ervaring. Daarnaast ben ik persoonlijk ook geen fan van de meest talentvolle spelers naar m'n satellietclub sturen. Die zitten misschien helemaal niet op die jongen te wachten. Dan verhuur ik hem liever aan een club die gericht op zoek is en geïnteresseerd is in zo'n speler omdat ze hem echt nodig hebben.

Maar nogmaals, dat is puur persoonlijke voorkeur!
pi_175532097
Nog niet echt mijn versie dit. ;(
Met Brighton ging het best aardig in retroperspectief. Maar dat was een beta-game. Uiteindelijk Aston Villa naar de PL gebracht in mijn eerste echte full game, maar daar is de schuldenlast zo hoog dat er geen ruimte is voor versterkingen. En met dinosaurussen als Agbonlahor en Micah Richards die het salarishuis in standhouden, is dat voorwaar geen sinecure.

Heb het me even makkelijk gemaakt door werkeloos te beginnen en in december in te stromen bij WBA waar het niet loopt en de verwachting voor dit seizoen dan ook wat lager is. Eerste pot tegen Chelsea is wel tekenend. Penalty tegen die wordt gestopt maar daarna wordt teruggespeeld door mijn rechtsback in de goal. In de 93 minuut de 2-3 door Pedro die Johnny Evans in de lucht klopt. :{
Maar 2-3 is iets met perspectief. Ik speel mijn oude vertrouwde 4-1-3-1-1 dus dat gaat helemaal goed komen.
pi_175532137
Vanavond weer lekker verder met everton. Zin in! Seizoen 2 O+
  woensdag 6 december 2017 @ 17:59:06 #23
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_175532344
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een kwestie van persoonlijke voorkeur is. Ikzelf stuur echt grote talenten nooit naar een amateurclub. Sowieso zijn er altijd wel profclubs geïnteresseerd in de huur van de wat grotere talenten is mijn ervaring. Daarnaast ben ik persoonlijk ook geen fan van de meest talentvolle spelers naar m'n satellietclub sturen. Die zitten misschien helemaal niet op die jongen te wachten. Dan verhuur ik hem liever aan een club die gericht op zoek is en geïnteresseerd is in zo'n speler omdat ze hem echt nodig hebben.

Maar nogmaals, dat is puur persoonlijke voorkeur!
Mijn voorkeur is dat mijn jeugdspelers zich zo goed mogelijk ontwikkelen. :P Maar je denkt dus dat het niet slim is geweest om een amateurclub te kiezen als satellietclub? Dan ga ik gewoon de b-spelers uit mijn jeugd, waar ik eigenlijk niets mee wil doen, naar die club sturen, kijken of ze nog kunnen promoveren oid.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:46 schreef Leonos het volgende:
Vanavond weer lekker verder met everton. Zin in! Seizoen 2 O+
Succes en veel plezier. Als je de nieuwste versie speelt ben ik wel benieuwd naar een screenshot van Davy Klaassen.

Ik heb trouwens zojuist mijn rivaal Vitesse verslagen in de beker :P Jupiler League club De Graafschap gaat zich opmaken voor de finale tegen titelhouder PSV.
  woensdag 6 december 2017 @ 18:28:37 #24
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_175532778
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:59 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Mijn voorkeur is dat mijn jeugdspelers zich zo goed mogelijk ontwikkelen. :P Maar je denkt dus dat het niet slim is geweest om een amateurclub te kiezen als satellietclub? Dan ga ik gewoon de b-spelers uit mijn jeugd, waar ik eigenlijk niets mee wil doen, naar die club sturen, kijken of ze nog kunnen promoveren oid.

[..]

Succes en veel plezier. Als je de nieuwste versie speelt ben ik wel benieuwd naar een screenshot van Davy Klaassen.

Ik heb trouwens zojuist mijn rivaal Vitesse verslagen in de beker :P Jupiler League club De Graafschap gaat zich opmaken voor de finale tegen titelhouder PSV.
Het ligt er ook een beetje aan hoe oud ze zijn, maar in principe verhuur ik mijn grootste talenten alleen aan clubs op een fatsoenlijk niveau waar ze gegarandeerd basisspeler zijn. Maar in principe heeft iedereen z'n eigen filosofie wat betreft opleiden natuurlijk en ik heb zeker niet alle wijsheid in pacht ofzo :D
Sterker nog, normaliter ben ik juist van het snelle succes en koop ik liever dan dat ik opleid :@
  woensdag 6 december 2017 @ 19:05:55 #25
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_175533367
Met 4 schoten op doel 0-3 de beker gewonnen tegen 9 man van PSV, heya.

Samenvatting van het seizoen: Met 22 punten voor op de nummer 2, minste goals tegen (17), meeste goals gescoord (70) de Jupiler League gewonnen.
De beker dus gewonnen, o.a. Nac, Heerenveen, Vitesse en PSV verslagen. Door de bekerwinst 4,2 miljoen aan prijzengeld gepakt. Wel prettig, want ik begon het seizoen zonder een transferbudget en een negatief salarisbudget.

In de zomer heb ik een matige spit verhuurd, want hij drukte met een gemiddeld salaris toch lichtelijk op mijn begroting. Een andere spits verkocht voor 20k, want hij verdiende ook teveel, en had hem ook niet nodig. Twee spelers die bij mij op amateurbasis speelden begonnen ergens halverwege in het seizoen te klagen, dus heb ik hun contracten ontbonden. En als laatste heb ik mijn best betaalde speler ook gratis de deur uit gedaan, want hij verdiende 3x zoveel als de nummer 2 op de loonlijst maar had de kwaliteiten van nummer 10.

Nadat ik wat geld had vrijgemaakt heb in en rond de winsterstop 3 transfervrije spelers laten komen: Als eerste een goedkope back die zowel op links als rechts uit de voeten kan. Een tweebenige buitenspeler met die zelfde kwaliteit. En een rechtsbuiten die alleen begeerd werd door amateur clubs, maar bij mij toch in 8 wedstrijden gemiddeld een 7,3 heeft gehaald voor een minimaal salaris.

Mijn beste maar ook oudste defensieve middenvelder vertrekt na dit seizoen transfervrij naar Zwolle helaas. Wanneer hij vertrekt komt er wel een talent van 15 uit Frankrijk naar Doetinchem, ik hoop dat hij de verwachtingen op termijn kan waarmaken.

Voordat de competitie weer begint moet ik nog opzoek naar een handvol nieuwe spelers. Want ik laat van een boel roulatiespelers het contract aflopen, in de hoop dat ik voor hun betere, Eredivisie-waardige spelers kan vinden. Een van de spelers waarvan het contract afloopt zou wel kunnen blijven, maar hij vraagt veel te veel salaris en zijn agent ziet ook alleen maar tekengeld. Ik dacht dat je een speler kon vragen om zijn agent te ontslaan, maar deze optie kan ik nu helaas nergens vinden.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het ligt er ook een beetje aan hoe oud ze zijn, maar in principe verhuur ik mijn grootste talenten alleen aan clubs op een fatsoenlijk niveau waar ze gegarandeerd basisspeler zijn. Maar in principe heeft iedereen z'n eigen filosofie wat betreft opleiden natuurlijk en ik heb zeker niet alle wijsheid in pacht ofzo :D
Sterker nog, normaliter ben ik juist van het snelle succes en koop ik liever dan dat ik opleid :@
Bedankt voor je tips! Ik denk dat ik gewoon wat nieuwe jeugdtrainers ga aantrekken, en mijn jeugdspelers gewoon thuis hou. Alleen de jongens die een basisplek in een profcompetitie krijgen aangeboden laat ik vertrekken. Helaas zijn er dat bij de Graafschap maar 1 of 2, en die kan ik zelf ook goed als back-up gebruiken.

[ Bericht 25% gewijzigd door zzzzud op 06-12-2017 19:44:22 ]
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 20:50:40 #26
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175536004
Geinig, heb een gratis live-editor gevonden voor FM14. Ik was al wat uitgekeken op de kit van Windermere (thuis volledig donkergeel, uit volledig donkerpaars), en kan dat nu aanpassen *O* Ook leuk om te zien wat mijn huidige reputatie is (5266), toch zo'n 2000 punten omhoog sinds het eerste seizoen :P

Kleuren zijn nu aangepast naar die van Plymouth Argyle, eens zien of het gelukt is.

edit: hmm, krijg een error.

edit2: gelukt *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 06-12-2017 21:21:06 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175537233


Altijd mooi
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175537279
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geinig, heb een gratis live-editor gevonden voor FM14. Ik was al wat uitgekeken op de kit van Windermere (thuis volledig donkergeel, uit volledig donkerpaars), en kan dat nu aanpassen *O* Ook leuk om te zien wat mijn huidige reputatie is (5266), toch zo'n 2000 punten omhoog sinds het eerste seizoen :P

Kleuren zijn nu aangepast naar die van Plymouth Argyle, eens zien of het gelukt is.

edit: hmm, krijg een error.

edit2: gelukt *O*
Je kan ook nog altijd deze gebruiken, was vroeger ook altijd prima ;) En je kan logos erop zetten :)

https://www.fmscout.com/a-smart-shirt-designer-2.html
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 21:33:05 #29
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175537463
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je kan ook nog altijd deze gebruiken, was vroeger ook altijd prima ;) En je kan logos erop zetten :)

https://www.fmscout.com/a-smart-shirt-designer-2.html
Genot, ff checken :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175537743
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Genot, ff checken :D
Laat maar wat creaties zien dan :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 22:02:24 #31
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175538201
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Laat maar wat creaties zien dan :D
Home, away en third:







Pluspuntje voor je als je de sponsor herkent.

[ Bericht 22% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 06-12-2017 22:12:38 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 22:08:16 #32
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175538328
Ik heb gezien hoe je 1 kit aan je game toe kunt voegen (door mapje kits te maken en het bestand te hernoemen naar je club ID), maar hoe voeg je 3 kits voor je team toe? Maak je dan mapje home, away en third aan?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175538408
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Home, away en third:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pluspuntje voor je als je de sponsor herkent.
Iets met doom? (of bier of starswars of ? :P)

quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb gezien hoe je 1 kit aan je game toe kunt voegen (door mapje kits te maken en het bestand te hernoemen naar je club ID), maar hoe voeg je 3 kits voor je team toe? Maak je dan mapje home, away en third aan?
In de kits map hier is het bij sommige competities weer anders :

twente1 twente2 twente3

En bij sommige is het met een "_"
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 22:13:07 #34
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175538427
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Iets met doom? (of bier of starswars of ? :P)

[..]

In de kits map hier is het bij sommige competities weer anders :

twente1 twente2 twente3

En bij sommige is het met een "_"
http://trooperbeer.com/

:+

heb zelf geen mapje met kits, dus nu ff de shirts 2062002128 genoemd, met home, away en third er achter.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175538449
quote:
1ste keus was idd bier :D Maar door dit ging ik twijfelen : https://forum.zdoom.org/viewtopic.php?t=49569

Btw :

quote:
Adding them to your Game:
Now you have made your fabulous kits, you need to add them into your game. For starters, you need to know the teams unique ID. You can find them by going to Preferences screen in-game and ticking the "Show Unique ID" option. Once you have found this, follow this guide by our own or.dabool (ignore the bit about the Unique ID as you have already done that). Once you have done everything on the guide, go to documents>sports interactive>football manager 2015. Inside there create a folder called graphics. Then inside that, create one called kits. Now, copy and paste the folder with the kits and config file inside into that folder.

Now you need to put them in game. To do this, launch up FM15, go to preferences, and then interface. Unclick the box saying 'Use caching to decrease page loading times' and click the box saying 'Reload skin when confirming changes in Preferences'. Then click confirm, and your kit should be in game!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175538497
Door dit gekut krijg ik wel de 1-1 tegen nu :(!!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175538509
Taalinstellingen naar Engels aangepast. Of ik een ander spel aan het spelen ben. En ineens is het ook weer leuk.
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 22:23:18 #38
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175538656
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

1ste keus was idd bier :D Maar door dit ging ik twijfelen : https://forum.zdoom.org/viewtopic.php?t=49569

Btw :

[..]

Ja dat stukje las ik ook, maar heb zelf dus geen kitpacks en dus geen config file. Heb net ff een pack gedowned zodat ik m'n eigen kits toe kan voegen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 22:29:42 #39
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175538803
JAAAAAAAAAAAA *O*



Nick is een baas _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175538842
quote:
17s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAA *O*

[ afbeelding ]

Nick is een baas _O_
Volgens mij heb je het helemaal zelf gedaan hoor :D

Nu wil ik ze voortaan wel bij elk team zien waar je mee speelt ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 22:40:52 #41
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175539156
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het helemaal zelf gedaan hoor :D

Nu wil ik ze voortaan wel bij elk team zien waar je mee speelt ;)
Jij wees me er op :P Ik vond het altijd wel een beetje zonde dat mijn teams in blanco outfits speelden, maar nu ben ik net zo tof als andere clubs O+

Gaat wel wat worden als ik weer met Telvanni wil spelen, want dan staan die boys ook ineens in het groen met wit te ballen ipv donkergeel met blauw... maar dat lossen we dan wel weer op. Maak ik gewoon een tweede set kits aan en pas de config aan :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 6 december 2017 @ 23:30:28 #42
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_175540389
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Taalinstellingen naar Engels aangepast. Of ik een ander spel aan het spelen ben. En ineens is het ook weer leuk.
Ik heb dat ook eens gedaan omdat het Nederlands soms bedroevend slecht is, maar ik kan het feit dat de attributen dan in een heel andere volgorde staan niet handelen :+
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 23:57:54 #43
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175541057
Nog 8 duels te gaan:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175541998
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:30 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb dat ook eens gedaan omdat het Nederlands soms bedroevend slecht is, maar ik kan het feit dat de attributen dan in een heel andere volgorde staan niet handelen :+
Prompt win ik thuis makkelijk van Stoke en minder makkelijk van Arsenal en uit van Tottenham. :{
pi_175542111
Tweede seizoen loopt echt voor geen meter bij Willem II. Sta 17e met 25 potjes gespeeld. ;( Gelukkig maar 4 punten achter op Helmond dat 15e staat.

Daartegenover staat wel dat ik in de halve finale sta tegen Heerenveen. Die pot ga ik nu spelen. :7
pi_175542755
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jij wees me er op :P Ik vond het altijd wel een beetje zonde dat mijn teams in blanco outfits speelden, maar nu ben ik net zo tof als andere clubs O+

Gaat wel wat worden als ik weer met Telvanni wil spelen, want dan staan die boys ook ineens in het groen met wit te ballen ipv donkergeel met blauw... maar dat lossen we dan wel weer op. Maak ik gewoon een tweede set kits aan en pas de config aan :P
Ach je weet nu hoe het werkt, dus dat is positief ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175549979
Ik ga het seizoen maar eens afmaken, kiekn of ik direct naar de PL promoveer of in de loodzware playoffs terecht kom. Beiden gaan sowieso een hel zijn _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175550492
Lucky (doch terechte) 3-2 tegen Crewe en twee dagen later een dikke 6-2 tegen Birmingham. Met nog 6 duels te gaan heb ik iig een playoffplekje opgeëist en sta nu 11 punten los van nummers 3 en 4 Everton en QPR *O* Nog 3 overwinningen en directe promotie is een feit.

Ben nu al bang voor volgend seizoen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175550675
quote:
17s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAA *O*

[ afbeelding ]

Nick is een baas _O_
Waarom geen clublogo erop?
Oh.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:46:13 #50
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_175551014
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lucky (doch terechte) 3-2 tegen Crewe en twee dagen later een dikke 6-2 tegen Birmingham. Met nog 6 duels te gaan heb ik iig een playoffplekje opgeëist en sta nu 11 punten los van nummers 3 en 4 Everton en QPR *O* Nog 3 overwinningen en directe promotie is een feit.

Ben nu al bang voor volgend seizoen :')
Wel respect hoe snel jij door je seizoenen vliegt, ik zit nu al 1,5 uur naar lijstjes te turen in de hoop wat staff te vinden voor mijn u19 :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')