abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 december 2017 @ 23:18:43 #176
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_175982985
Kans bestaat dat 4 ploegen in de AFC op 9-7 finishen. Hoe gaan ze dan in godsnaam bepalen welke 2 ploegen naar de playoffs mogen. En om het nog leuker te maken kan het ook gebeuren dat er 4 ploegen op 8-8 finishen voor 1 beschikbare playoff plaats. Maar wie mag er dan?
pi_175984831
Fuck. Bailey most de belangrijkste fg. Zag er zo goed uit met alle uitslagen. 5 minuten voor 2 scores is zo goed als onmogelijk.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_175984840
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 23:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Kans bestaat dat 4 ploegen in de AFC op 9-7 finishen. Hoe gaan ze dan in godsnaam bepalen welke 2 ploegen naar de playoffs mogen. En om het nog leuker te maken kan het ook gebeuren dat er 4 ploegen op 8-8 finishen voor 1 beschikbare playoff plaats. Maar wie mag er dan?
Er zijn tiebreakers. Ze kijken naar uitslagen onderling en daarna zijn er nog tig andere stars die bepalen wie de beste is.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  maandag 25 december 2017 @ 01:26:03 #179
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_175985122
Hup Panthers volgende week.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_175985775
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 23:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Kans bestaat dat 4 ploegen in de AFC op 9-7 finishen. Hoe gaan ze dan in godsnaam bepalen welke 2 ploegen naar de playoffs mogen. En om het nog leuker te maken kan het ook gebeuren dat er 4 ploegen op 8-8 finishen voor 1 beschikbare playoff plaats. Maar wie mag er dan?
http://www.nfl.com/standings/tiebreakingprocedures

Tot aan coin toss toe...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 02:58:29 #181
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176005287
Panthers kunnen zelfs nog 2nd seed halen ...

Moeten wel de Vikings, Rams en Saints verliezen en de Panthers winnen, dus gaat niet gebeuren.

Hopen op win vs. Falcons en Saints nederlaag tegen Bucs voor divisie titel.
pi_176026444
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 02:58 schreef Kyran het volgende:
Panthers kunnen zelfs nog 2nd seed halen ...

Moeten wel de Vikings, Rams en Saints verliezen en de Panthers winnen, dus gaat niet gebeuren.

Hopen op win vs. Falcons en Saints nederlaag tegen Bucs voor divisie titel.
Mha winnen van de falcons is nog mogelijk, maar de Saints gaan nooit verliezen van de Bucs helaas. Maar wel weer een matige wedstrijd hoor deze ronde. Ben bang dat we er onmiddellijk uit vliegen in de playoffs. Ik hoop op de Vikings of Steelers SB winst, maar denk dat het wederom de Pats gaan worden :{
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 december 2017 @ 00:03:00 #183
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176026863
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:45 schreef Seam het volgende:

[..]

Mha winnen van de falcons is nog mogelijk, maar de Saints gaan nooit verliezen van de Bucs helaas. Maar wel weer een matige wedstrijd hoor deze ronde. Ben bang dat we er onmiddellijk uit vliegen in de playoffs. Ik hoop op de Vikings of Steelers SB winst, maar denk dat het wederom de Pats gaan worden :{
Ze weten ondanks erg erg erg matige offense toch steeds te winnen.

4 nederlagen, 2x Saints, 1x Eagles, 1x Bears

Alleen Bears is een schande. Andere twee teams zijn gewoon sterk em tegen Eagles hadden ze moeten winnen.

3x van Saints verliezen zou schande zijn, dus ik geef ze een kans.
pi_176030925
Ik zou ze toch liever 3x zien verliezen O-)

Geef de Saints een aardige kans om in ieder geval de eerste ronde te winnen. Maar de SB halen, dan moet het wel echt mee zitten.

En de Pats gaan hoe dan ook weer winnen, de Duitsers van de NFL :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 december 2017 @ 11:08:12 #185
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176033062
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik zou ze toch liever 3x zien verliezen O-)

Geef de Saints een aardige kans om in ieder geval de eerste ronde te winnen. Maar de SB halen, dan moet het wel echt mee zitten.

En de Pats gaan hoe dan ook weer winnen, de Duitsers van de NFL :{
Ik denk dat de Patriots het niet gaan halen :D

Er is op dit moment geen enkel team die er met kop en schouders bovenuit steekt eigenlijk

Vikings zijn misschien wel meest gebalanceerd van alle teams.

Eagles missen hun ster QB, defense heeft gaten.

Saints leunen voor het eerst op hun running game, als die niet loopt hebben ze geen receivers om het makkelijk te maken voor Brees. Defense is ook niet alles.

Panthers hebben misschien wel beste defense, bending, not breaking. Offense loopt echter niet.

Rams, redelijk balanced, maar onervaren team, onervaren coach. Dodelijk in de play-offs.

Seahaws/Falcons allebei problemen in de defense en offense hangt af van 1 of 2 personen (WIlson bij Seahawks, Jones bij Falcons).

AFC heb je natuurlijk de Patriots, beste QB en beste coach, maar kunnen zeker verliezen.

Jaguars, hopen dat wedstrijd tegen 49ers even concentratieverlies was en niet vormverlies. Kunnen van de Patriots winnen met hun defense.

Steelers, hebben al laten zien dat ze met de Patriots mee kunnen.

Chiefs, moeilijk in te schatten, ene week spelen ze als de Browns en de andere week als de Patriots.

Ravens, Titans, Chargers, Bills maken allemaal geen enkel kans in mijn ogen.
pi_176104145
Zo, helaas een tijd niet meer achter de pc geweest (druk, kerst, etc). Wel alles gevolgd uiteraard. De Eagles overtuigen me helaas niet. Zal erg moeilijk worden. Ach, desalniettemin een geweldig seizoen, boven verwachting gepresteerd.

Waar ik wel kotsmoe van wordt is het constant Pats bashen op de facebook comments bij de NFL :r Ik ben ook geen Pats fan, maar heb verder geen probleem met ze. Bij elke win zie je echter alleen maar gezeik over de refs. Ik heb zat wedstrijden gezien, en het is echt neit zo dat de Pats door de refs winnen. Ik krijg nieteens het idee dat de Refs bij de Pats meer fouten maken dan bij andere teams. Maargoed, ik vind het gewoon triest.

Ben wel erg benieuwd naar de PO nu. Verwacht dit jaar veel meer spanning dan afggelopen jaren, geen echte favorieten.
pi_176104362
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:37 schreef MrBanaan1 het volgende:

Waar ik wel kotsmoe van wordt is het constant Pats bashen op de facebook comments bij de NFL :r Ik ben ook geen Pats fan, maar heb verder geen probleem met ze. Bij elke win zie je echter alleen maar gezeik over de refs. Ik heb zat wedstrijden gezien, en het is echt neit zo dat de Pats door de refs winnen. Ik krijg nieteens het idee dat de Refs bij de Pats meer fouten maken dan bij andere teams. Maargoed, ik vind het gewoon triest.

Sterker nog, heb het idee dat de refs tijdens die wedstrijden best goed hun werk doen. Het grote probleem zit hem tot nu toe bij de vp of officiating die de official reviews doet. Om de een of andere reden draait hij vaak (en volgens mij onreglementair ) calls terug.
Net als met die TD van afgelopen weekend. Of hij nu goed was of niet, de call on the field was TD. Dan moet er onomstotelijk bewijs zijn om dat terug te roepen, en dat was er niet. Toch wordt de call reversed.
Overigens niet alleen bij de Pats hoor. De vent die dit besluit maakt al het hele seizoen dit soort calls.

http://ftw.usatoday.com/2(...)eira-alberto-riveron

Daar ook wel een mooi stuk erover.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 29 december 2017 @ 22:45:25 #188
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_176130419
Volgend jaar bij de Fantasy league trouwens even instellen dat de championship in week 16 is en niet 17. Als Gurley echt niet speelt dan maak ik gewoon een kans om te winnen, terwijl ik dat niet echt verdien volgens mij.

Als genoeg mensen het afgelopen seizoen leuk vonden om te spelen en volgend jaar weer willen mee doen wil ik wel een soort van wisselbeker regelen. Maar alleen als ik verlies, ga geen beker voor me zelf halen. Dan is het meer een belofte voor volgend jaar.

Vond het zelf een leuk fantasy jaar, veel mensen actief en met een wisselbeker kunnen we misschien dat laatste beetje pushen.
pi_176134223
Ik volg de NFL nu zo'n 3 jaar, met name via FOX en af en toe wat game highlights op YouTube. Volgend jaar ook maar eens een fantasy proberen, lijkt me een leuke nieuwe dimensie om het te volgen!

Ook al kijk ik het nog niet zo lang, dit jaar vond ik het echt opvallend hoeveel zware blessures enkele toppers hadden. Dat maakt het gelijk enorm onvoorspelbaar. De Eagles staan nog bovenaan in de NFC maar lijken toch niet op voorhand de SB favoriet nu Wentz er uit ligt. Ik hoop op winst voor de Steelers, of anders een verrassing als de Saints. Worden spannende playoffs!
I love to talk about nothing. It's the only thing I know anything about.
  zaterdag 30 december 2017 @ 10:19:08 #190
263417 Keyos
Like a Boss
pi_176140187
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef Tweek het volgende:
Volgend jaar bij de Fantasy league trouwens even instellen dat de championship in week 16 is en niet 17. Als Gurley echt niet speelt dan maak ik gewoon een kans om te winnen, terwijl ik dat niet echt verdien volgens mij.

Als genoeg mensen het afgelopen seizoen leuk vonden om te spelen en volgend jaar weer willen mee doen wil ik wel een soort van wisselbeker regelen. Maar alleen als ik verlies, ga geen beker voor me zelf halen. Dan is het meer een belofte voor volgend jaar.

Vond het zelf een leuk fantasy jaar, veel mensen actief en met een wisselbeker kunnen we misschien dat laatste beetje pushen.
Ik ben altijd in om mee te spelen :). Zo’n beker hoeft voor mij niet hoor, lijkt me ook meer dan prima om een soort tag/ondertitel of iets te doen op Fok.

Wat Gurley betreft, jij mist ook de nodige spelers natuurlijk, maar het lijkt me inderdaad een beter plan volgend jaar de championship game in week 16 te doen. Iets teveel spelers die (om valide redenen) gebenched worden waardoor de laatste week nu een soort loterij is geworden. Heb nu spelers aan moeten trekken die amper minuten hebben gemaakt omdat ze nu ineens de starter zijn, niet echt top.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_176189060
Eensch met de verplaatsing van de game.

Beker hoeft van mij ook niet. Een tag/ondertitel op Fok zou idd een stuk leuker zijn imo.

Ik had ook nog een idee. Ipv random draft order zou ik voor willen stellen om zoals het echt te doen: laatste plaats krijgt eerste pick. Dus de winnaar laatste pick. Alleen even kijken hoe we het doen met mensen die niet meer mee doen/nieuwe deelnemers.
  maandag 1 januari 2018 @ 00:55:51 #192
263417 Keyos
Like a Boss
pi_176208016
quote:
14s.gif Op zondag 31 december 2017 13:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eensch met de verplaatsing van de game.

Beker hoeft van mij ook niet. Een tag/ondertitel op Fok zou idd een stuk leuker zijn imo.

Ik had ook nog een idee. Ipv random draft order zou ik voor willen stellen om zoals het echt te doen: laatste plaats krijgt eerste pick. Dus de winnaar laatste pick. Alleen even kijken hoe we het doen met mensen die niet meer mee doen/nieuwe deelnemers.
Mja dat laatste gaat hem denk ik niet worden, je hebt elk jaar mensen die stoppen en vervangen worden. Kijkend naar de ranking hebben we zeer vermoedelijk sowieso 1 nieuwe speler erbij volgend seizoen (Free Brady was niet echt actief). Buiten dat heb je maar 1 fantasy per jaar (iig voor de Fok), dan kun je het beter gewoon lekker random draft order laten.

Andere orde, Patriots weer eerste seed van de AFC en het ziet er naar uit dat ik voor het eerst in mijn leven een Fantasy Football competitie win _0_. Ik zal Brown, Fournette en Gurley hoogstpersoonlijk bedanken (al mag ik de huid niet verkopen tot de beer geschoten is). Ook wat tegenslagen gehad, heb het hele seizoen zonder degelijke QB gespeeld en heb een grote fout gemaakt door Dion Lewis op een gegeven moment weg te doen, maar goed, daar leer je weer van.

[ Bericht 6% gewijzigd door Keyos op 01-01-2018 01:15:13 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 1 januari 2018 @ 01:52:24 #193
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_176208920
Boom, TD Bengals en het is doodstil.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 1 januari 2018 @ 01:57:51 #194
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_176208986
Bills naar de play-offs.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 1 januari 2018 @ 02:02:02 #195
263417 Keyos
Like a Boss
pi_176209027
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 01:57 schreef PirE het volgende:
Bills naar de play-offs.
Wat een climax. Zal wel een gevalletje 1-and done zijn. Ravens in de playoffs vind ik altijd wel een beetje tricky, hebben meer dan eens van die onverklaarbare piekmomenten.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 1 januari 2018 @ 13:45:46 #196
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_176213677
Was wel een goede beslissing, Walsh+Lacey halen en Hauschka laten gaan, heb je toch mooi een hogere draftpick dit jaar ^O^ :').
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_176215838


Dikke overwinning :')

Gelukkig was dit niet de strijd om plek 1. Finales in week 16 volgend jaar is inderdaad een beter idee.
  maandag 1 januari 2018 @ 15:57:59 #198
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_176216340
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:31 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]

Dikke overwinning :')

Gelukkig was dit niet de strijd om plek 1. Finales in week 16 volgend jaar is inderdaad een beter idee.
Moet zeggen dat ik het ook niet meer echt serieus neem als ik toch niet om plek 1/2/3 speel...
pi_176220268
quote:
14s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:57 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik het ook niet meer echt serieus neem als ik toch niet om plek 1/2/3 speel...
Nee, ik ook niet. Maar zo zie je maar wat een basisteam in week 17 als score kan doen
  dinsdag 2 januari 2018 @ 00:24:57 #200
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_176229417
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 02:02 schreef Keyos het volgende:

[..]

Wat een climax. Zal wel een gevalletje 1-and done zijn. Ravens in de playoffs vind ik altijd wel een beetje tricky, hebben meer dan eens van die onverklaarbare piekmomenten.
Is toch mooi.
https://streamable.com/mlpzi\
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')