abonnement Unibet Coolblue
pi_175475316
Net een binnenwerk voor een kraan vervangen, wegens het druppelen. Gaat om de kraan van het wc fontijntje en die mensen wonen er sinds 2009. Is toch vrij snel, mijn eigen woning is uit 1998 en daar lekt nog niks.

Goed voor 3,95¤ was het opgelost, maar toch vrij snel. Of is dit gebruikelijk voor keramiek?
.
pi_175475781
Kalk of een stukje ijzer kan hem compleet vernielen
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  PR/Manusje van alles zondag 3 december 2017 @ 20:02:14 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_175476142
Kan een keer gebeuren. En voor 4 euro ga je ook niet uitzoeken waar het nou door komt. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_175481743
Waar je je druk om maakt, 8 jaar oud
pi_175482098
Is mij wel eens gebeurd met een bijna nieuwe kraan. Productiefoutje denk ik.
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 12:06:30 #6
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_180651761
Lol

Gisteren kon ik weer langs, nu lekte het sifon. Wat een rotzooi, mijn oma vraagt nu of het komt door het spoelen van bleekwater en wc reiniger.


.
pi_180674992
Waarom gooit ze WC reiniger en bleekwater in een wc fonteintje.
Daar wordt over het algemeen niets meer gedaan dat even de handen opfrissen.

De gootsteen in de keuken waar afwaswater, eventueel een restje afval oid ingaat kun je zo af en toe eens goed schoonmaken, maar daar is de sifon ook van PVC, en niet van metaal wat aangevreten wordt door de WC reiniger of de bleek.
Als ze perse wil WC reinigen/bleken moet ze naderhand de kraan even laten doorlopen, zodat de sifon weer gevuld is met water ipv de reiniger/bleek, want dan krijg je dit.
Maar zoals ik al zeg, gewoon niet met teveel rotzooi in een wc fonteintje liggen klooien dat is gezien het gebruik gewoon niet nodig.

Van die kraan kan het ook nog zijn dat ze hem te strak dichtdraaien (als het een kraantje is met een knop ipv een hendel) Dicht is dicht, dan hoeft er niet nog een halve slag bij voor extra dicht.
pi_180675062
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:36 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Waarom gooit ze WC reiniger en bleekwater in een wc fonteintje.
Daar wordt over het algemeen niets meer gedaan dat even de handen opfrissen.
Bleek en chloor is idd nergens voor nodig en tast metalen en het milieu aan. Als je zo nodig wilt desinfecteren (overbodig) gooi er dan heet sodawater door,
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')