als je de oude niet inlevert krijg je de nieuwe gewoon niet mee.. sim-pol.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:20 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Moet je die platen bij Brezan voor de deur onder bewaking wisselen dan?
Dat wordt dan schroeven bij de Brezan voor de deur. Een voor een lijkt me raadzaam.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
als je de oude niet inlevert krijg je de nieuwe gewoon niet mee.. sim-pol.
want een 6X16 mm parkertje lukt niet met de hand en je ragt liever de kop van je door zout verteerde parkertje in één keer aan barrels?quote:Op zaterdag 9 december 2017 06:34 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat wordt dan schroeven bij de Brezan voor de deur. Een voor een lijkt me raadzaam.
Ook even een mooie nieuwe luxe kentekenplaathouder monteren, dus neem een accu schroefboormachine mee.
gaat nou je panty in de war?quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Waarom mogen wij je kenteken niet weten?
¤ 32,03 incl. BTWquote:Op vrijdag 29 december 2017 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
Je zou ze eens kunnen bellen om te vragen naar de prijs.
Het zou mooier zijn wanneer ze wit waren met zwarte letters, zoals in Duitsland. Staat veel strakker en past bij elke kleur lak. Helaas is dat geen optie als je een NL'se plaat moet.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:23 schreef delano.888 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik eigenlijk de oude platte platen mooier, is gewoon allemaal wat strakker. Een kentekenplaat is niet iets wat een mooi onderdeel is van de auto, als het aan mij ligt is hij zo on opvallend mogelijk. Snap echt het voordeel van de luxe platen niet, valt alleen maar meer op hoe lelijk een kentekenplaat is.
Neen. Ik heb alleen een motor. Dus 1 vierkanten kentekenplaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |