abonnement Unibet Coolblue
pi_175480181
Ik vind die constante amber alert nu over die vermiste jongen echt iets creepy hebben. Werkt wel daarom, vangt je aandacht iig.
pi_175480259
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 23:02 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind die constante amber alert nu over die vermiste jongen echt iets creepy hebben. Werkt wel daarom, vangt je aandacht iig.
Dank je voor deze gedachte.
pi_175480271
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dank je voor deze gedachte.
?
pi_175480291
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 23:06 schreef skysherrif het volgende:

[..]

?
Alsof je vertelt dat je de kleur van je pak waspoeder zo fascinerend vindt omdat hij zo lekker de aandacht trekt in de Jumbo.
pi_175480301
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 22:57 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee, voetbalwedstrijden zijn heilig in dit land. Ongeacht de kosten.
En terecht. Mensen doen alsof het alleen om een voetbalwedstrijd gaat, maar deze clubs zijn ontzettend belangrijk voor de gemeentes waar ze vandaan komen, voor tal van ondernemers leveren ze geld op en ook voor de gemeente zelf zijn ze een belangrijke uithangbord. Het zou ontzettend hypocriet zijn van de gemeente als ze vervolgens doen hiervoor niks te hoeven betalen.
pi_175480321
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

Alsof je vertelt dat je de kleur van je pak waspoeder zo fascinerend vindt omdat hij zo lekker de aandacht trekt in de Jumbo.
Nonsens, heb je de amber alert gezien, lijkt me niet.
pi_175480355
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 23:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nonsens, heb je de amber alert gezien, lijkt me niet.
Iedereen kent de amber alert. Het principe van een amber alert betreft dat je aandacht erbij blijft en meehelpt te zoeken of te denken.
  zondag 3 december 2017 @ 23:14:42 #158
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175480399
Gelukkig wordt er hier in de stad weer even opnieuw gepingpongd met het eigendom van het stadion. Schrijft de gemeente zomaar even een paar miljoen op af. Want de voetbalclub is zo belangrijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175480420
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:14 schreef Janneke141 het volgende:
Gelukkig wordt er hier in de stad weer even opnieuw gepingpongd met het eigendom van het stadion. Schrijft de gemeente zomaar even een paar miljoen op af. Want de voetbalclub is zo belangrijk.
Ik weet niet om welke gemeente dat precies gaat maar kijkend naar de populariteit van het spelletje en de omzet die rondom voetbalwedstrijden en evenementen wordt gemaakt, ja, de voetbalclub is normaal gesproken zeer belangrijk.
pi_175480427
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:11 schreef DeParo het volgende:

[..]

Iedereen kent de amber alert. Het principe van een amber alert betreft dat je aandacht erbij blijft en meehelpt te zoeken of te denken.
Het werkt in ieder geval blijkt uit de statistieken. Dus dat is top.

Toch, dat je overgaat van het jolige schaatsen naar zo'n extreem serieus en urgent bericht over een 15 jarige vermiste jongen. Gedachten schieten ook gelijk even terug naar Anne Faber. Overvalt je toch even.
pi_175480452
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 23:16 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Het werkt in ieder geval blijkt uit de statistieken. Dus dat is top.

Toch, dat je overgaat van het jolige schaatsen naar zo'n extreem serieus en urgent bericht over een 15 jarige vermiste jongen. Gedachten schieten ook gelijk even terug naar Anne Faber. Overvalt je toch even.
Ok.
pi_175480477
https://www.ad.nl/show/op(...)-radio-538~afdfc44a/

Wat een belachelijke actie inderdaad dit van 538. Heel de wereld is al maanden in de ban van seksueel geweld en 538 denkt "hold my beer" ?
pi_175480597
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 23:19 schreef skysherrif het volgende:
https://www.ad.nl/show/op(...)-radio-538~afdfc44a/

Wat een belachelijke actie inderdaad dit van 538. Heel de wereld is al maanden in de ban van seksueel geweld en 538 denkt "hold my beer" ?
Een ingehuurde streaker die ergens naakt loopt te dansen is nou niet echt seksueel geweld of intimidatie. Als die vent nogal opdringerig was dan wel. Maar dit gehele gezeur gebagatelliseerd echt seksueel geweld/intimidatie. Wel gewoon domme grap door debielen voor debielen, en kan mij voorstellen dat de artiest 'not amused' was, maar om direct dat label erop te plakken :')

Dan kan ik nu dus ook een #metoo gaan doen voor de keren dat ik een tik tegen de billen heb gehad :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2017 23:27:39 ]
pi_175480735
quote:
10s.gif Op zondag 3 december 2017 23:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Een ingehuurde streaker die ergens naakt loopt te dansen is nou niet echt seksueel geweld of intimidatie. Als die vent nogal opdringerig was dan wel. Maar dit gehele gezeur gebagatelliseerd echt seksueel geweld/intimidatie. Wel gewoon domme grap door debielen voor debielen, en kan mij voorstellen dat de artiest 'not amused' was, maar om direct dat label erop te plakken :')

Dan kan ik nu dus ook een #metoo gaan doen voor de keren dat ik een tik tegen de billen heb gehad :P
Een naakte middelbare vent ineens voor je toveren is geen seksuele intimidatie?
  zondag 3 december 2017 @ 23:52:14 #165
104871 remlof
Europees federalist
pi_175480936
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 23:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nonsens, heb je de amber alert gezien, lijkt me niet.
Gezien, maar niet gelezen.
pi_175481041
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 23:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Een naakte middelbare vent ineens voor je toveren is geen seksuele intimidatie?
Echt lekker is het niet, en ook wel extreem vernederend tijdens je single presentatie. Nu weet ik niet wat die streaker allemaal heeft zitten doen. Maar heeft zich volgens mij niet in één of andere seksuele manier opgedrongen aan haar. Er was ooit geloof ik bij een of ander programma van Paul de Leeuw een streaker, dan is niet meteen het gehele publiek opeens seksueel geïntimideerd. Omdat streaken nou niet echt in mijn ogen een seksuele handeling is, dat is meer shock value + aandacht vragen.
Het is weer anders wanneer zo'n gast ergens speciaal voor jou z'n kleding uittrekt, dan zit er echt wel een seksuele gedachte achter.
  maandag 4 december 2017 @ 00:06:57 #167
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_175481144
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:59 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Echt lekker is het niet, en ook wel extreem vernederend tijdens je single presentatie. Nu weet ik niet wat die streaker allemaal heeft zitten doen. Maar heeft zich volgens mij niet in één of andere seksuele manier opgedrongen aan haar. Er was ooit geloof ik bij een of ander programma van Paul de Leeuw een streaker, dan is niet meteen het gehele publiek opeens seksueel geïntimideerd. Omdat streaken nou niet echt in mijn ogen een seksuele handeling is, dat is meer shock value + aandacht vragen.
Het is weer anders wanneer zo'n gast ergens speciaal voor jou z'n kleding uittrekt, dan zit er echt wel een seksuele gedachte achter.
Die streaker is toen nog belaagd door Paul de Leeuw volgens mij.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_175481168
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:59 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Echt lekker is het niet, en ook wel extreem vernederend tijdens je single presentatie. Nu weet ik niet wat die streaker allemaal heeft zitten doen. Maar heeft zich volgens mij niet in één of andere seksuele manier opgedrongen aan haar. Er was ooit geloof ik bij een of ander programma van Paul de Leeuw een streaker, dan is niet meteen het gehele publiek opeens seksueel geïntimideerd. Omdat streaken nou niet echt in mijn ogen een seksuele handeling is, dat is meer shock value + aandacht vragen.
Het is weer anders wanneer zo'n gast ergens speciaal voor jou z'n kleding uittrekt, dan zit er echt wel een seksuele gedachte achter.
Heb je het filmpje gezien? Probeer hem nu terug te zoeken.

Vent stond iig duidelijk alleen voor haar met zijn leuter een beetje in het rond te zwaaien, zij had haar ogen dicht om het nummer meer te beleven ofzo idk en toen ze die open deed kon ze alleen die naakte ouwe(re) vent ziet die zijn geslachtsdeel introduceerde.

Als je het leest dan snap ik dat je denkt waar maak je je druk over, maar het is gewoon geen gepaste grap, zeker niet als je een man van een jaar of 40 bij een meisje van 20 zet.
pi_175481183
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 00:06 schreef Euribob het volgende:

[..]

Die streaker is toen nog belaagd door Paul de Leeuw volgens mij.
Een dunne jonge streaker die zelf een volle zaal inloopt, bij een man van 40 die zelf graag zn handjes overal oplegt is natuurlijk iets heel anders

pi_175481215
Kan het hele fragment niet meer vinden, maar in de tijdsgeest van nu kon dit toch ook echt niet

pi_175481236
http://www.ebaumsworld.co(...)aul-de-leeuw/323187/

Oh, hier is het hele filmpje. Best walgelijk eigenlijk.
pi_175481304
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2017 00:10 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Een dunne jonge streaker die zelf een volle zaal inloopt, bij een man van 40 die zelf graag zn handjes overal oplegt is natuurlijk iets heel anders

Seksuele Intimidatie is seksuele intimidatie. Dat het Paul de Leeuw is en dat hij 40 en man is veranderd de zaak niet.
Dan moet zeker als een vent bij 538 dit overkomt 'niet zo janken' en al helemaal niet als het om een naakte vrouw gaat. :')

Denk overigens dat dit hele 538 spul gewoon geregisseerd is. Haar music is uitgebracht onder 8ball music, onderdeel van Talpa Music. 538 is Talpa Radio. Talpa heeft als model dat ze verschillende onderdelen met elkaar laten werken. En ze moesten natuurlijk van te voren weten dat ze haar ogen sloot voor de muziek om dit te laten werken :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2017 00:25:15 ]
  maandag 4 december 2017 @ 00:25:00 #173
104871 remlof
Europees federalist
pi_175481316
Waarom is er geen gesproken tekst bij dat amberalert?
pi_175481320
quote:
15s.gif Op maandag 4 december 2017 00:23 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Seksuele Intimidatie is seksuele intimidatie. Dat het Paul de Leeuw is en dat hij 40 en man is veranderd de zaak niet.
Dan moet zeker als een vent bij 538 dit overkomt 'niet zo janken' en al helemaal niet als het om een naakte vrouw gaat. :')

Denk overigens dat dit hele 538 spul gewoon geregisseerd is. Haar music is uitgebracht onder 8ball music, onderdeel van Talpa Music. 538 is Talpa Radio. En ze moesten natuurlijk van te voren weten dat ze haar ogen sloot voor de muziek om dit te laten werken :P
Sorry, maar er is echt (imho) een heel groot verschil tussen een 40 jarige vent die duidelijk alleen streakt voor een meisje van 20, dan een man van een jaar of 30 die rustig een volle studio komt binnenwandelen.

Dat laatste zou kunnen, dat moet allemaal maar blijken ofzo. Lijkt me iig wel duidelijk dat dit een vervolg krijgt
pi_175481322
quote:
5s.gif Op maandag 4 december 2017 00:25 schreef remlof het volgende:
Waarom is er geen gesproken tekst bij dat amberalert?
Is op de TV wel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')