abonnement Unibet Coolblue
pi_175492627
quote:
99s.gif Op maandag 4 december 2017 13:27 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ja hoor, dit topic is niet compleet zonder deze zolderkamer autist die mensen op een forum wil laten weten wat voor ontzettend baasje hij wel niet is terwijl hij nog nooit van zijn kamertje is afgekomen :')
Niet weten dat de hele wereld zich aan mij moet aanpassen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_175492864
quote:
13s.gif Op maandag 4 december 2017 12:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

:o Wil je dat echt nooit meer doen? Dat is echt letterlijk een levensgevaarlijke manouvre.
Ik heb dat één keer zien gebeuren, met als gevolg dat één van de twee fietsers onderuit ging en met een enorme smak haar hoofd tegen het asfalt kwam. Is vijf minuten buiten westen geweest, kwam pas weer bij toen de ambulance er was. Die ambulance-broeders zagen het somber in...

Helaas niet van gehoord hoe het afgelopen is... :{
Het probleem is dat ze meestal ook muziek in hebben en dan slingerend met hun ogen op de telefoon over het fietspad gaan.
Bellen heeft geen zin en ik heb ook geen zin om te wachten.
pi_175493116
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 17:54 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Het probleem is dat ze meestal ook muziek in hebben en dan slingerend met hun ogen op de telefoon over het fietspad gaan.
Bellen heeft geen zin en ik heb ook geen zin om te wachten.
Je hebt echt wel een groot probleem als je zichtbaar expres tegen iemand aanfietst met zwaar lichamelijk letsel tot gevolg hoor! Ongeacht of diegene aan het appen was of niet.

Wat ik alleen maar wil zeggen is dat zo’n ‘stuur aanraken’ ongelukje in een klein hoekje zit en wel tot behoorlijk zwaar letsel kan leiden als je iets uit balans raakt..

Ik zou het niet op m’n geweten willen hebben, dan maar 15 seconden later thuis :X
  maandag 4 december 2017 @ 18:23:28 #54
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_175493375
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 17:29 schreef machtpen het volgende:

[..]

Jij bent een bedrijfsongeval van je moeder.
Matige comeback, maar vooruit.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 6 december 2017 @ 20:44:48 #55
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_175535820
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 17:37 schreef Pendule het volgende:
De klacht is dus dat een Whatsappende hoer niet goed omgaat met de veiligheid van haar kinderen op zo’n achterlijke bakfiets.
Ja, da's wel heel kernachtig geformuleerd. :@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')