abonnement Unibet Coolblue
pi_175471851
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 16:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ah de FB voyeurs :Y en ondertussen weten ze alles van je :')
ik zet vooral foto's ed van uitjes en vakanties op fb, geen gekke dingen verder dus ze lurken maar 'n eind weg. Irl zeggen ze dan wel altijd dat ze zo genieten van m'n reisverslagen ed. Vind ik alleen maar leuk.
pi_175471998
Van de week realiseerde ik mij, dat ws. Ise mij van haar fb heeft geschrapt / ontvriend.
Zelden heb ik haar posts geliked, gewoon omdat ik liever niet op een wereldwijde lijst terechtkom.
Sowieso like ik indien een kleiner bereik.

Tegelijkertijd waardeerde ik wél haar posts, omdat het mij “ dwong” buiten mijn bubble te lezen, alhoewel de meeste onderwerpen mij niet persoonlijk raken en best wel interesseren.
Dus...Ise..mocht je bovenstaande nog meekrijgen?

Optie 2...Ise had geen boodschap aan mijn weinige fb.posts.? (8>

Beterschap LS en J.
pi_175472009
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik zet vooral foto's ed van uitjes en vakanties op fb, geen gekke dingen verder dus ze lurken maar 'n eind weg. Irl zeggen ze dan wel altijd dat ze zo genieten van m'n reisverslagen ed. Vind ik alleen maar leuk.
Oh ik ook hoor :+ En gebruik 't om een beetje te chatten enzo.
pi_175472761
Ik schrijf zelden iets op facebook, maar lees graag dingen van anderen. Mijn leven is ook niet zo boeiend :+ Lid worden van fb was ook eigenlijk alleen maar om met Jross te kunnen chatten aangezien msn messenger verdween.

Goed.

We hebben een leuke kerstboom. Een echte. Heel erg symmetrisch. Helemaal perfect.
Hele huis en kelder doorzocht: kerstdecoratie allemaal verdwenen :')
Nu hebben we in de zomer een grote purge gedaan in ons huis en héél veel weg gegooid. Maar toch niet de kerstdecoraties?? 8)7

Dus...
Ik zag bij het tuincentrum leuke decoraties in het groen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175472814
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik schrijf zelden iets op facebook, maar lees graag dingen van anderen. Mijn leven is ook niet zo boeiend :+ Lid worden van fb was ook eigenlijk alleen maar om met Jross te kunnen chatten aangezien msn messenger verdween.

Goed.

We hebben een leuke kerstboom. Een echte. Heel erg symmetrisch. Helemaal perfect.
Hele huis en kelder doorzocht: kerstdecoratie allemaal verdwenen :')
Nu hebben we in de zomer een grote purge gedaan in ons huis en héél veel weg gegooid. Maar toch niet de kerstdecoraties?? 8)7

Dus...
Ik zag bij het tuincentrum leuke decoraties in het groen :')
ik heb ook niet zo'n boeiend leven maar met foto's van vakanties ofzo spaart het om het naar iedereen te appen :+

en oh dat is wel n beetje suf als de kerstdecoraties weggegooid zijn :X
pi_175472837
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:

en oh dat is wel n beetje suf als de kerstdecoraties weggegooid zijn :X
Ik heb altijd al eens zo'n modelboom uit een tuincentrum oid willen hebben qua decoratie, maar onnodig/zonde, want we hadden al kerstversiering. Nu kan dat *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175472850
Nog steeds suf natuurlijk :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175473094
Soms zijn ook herinneringen weg, als versiering weg is. ;( Sip.

Toen wij nog wel ruimte hadden voor een boom klein of groot - afhankelijk van mijn humeur- was het altijd weer oh ja, die en oh ja dat , over een versiering.
Nu herinner ik mij alleen het laatste.
Of de dozen pakken en uit- en weer inpakken. >:O
pi_175473114
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 17:09 schreef AnneX het volgende:
Soms zijn ook herinneringen weg, als versiering weg is. ;( Sip.

Toen wij nog wel ruimte hadden voor een boom klein of groot - afhankelijk van mijn humeur- was het altijd weer oh ja, die en oh ja dat , over een versiering.
Nu herinner ik mij alleen het laatste.
Of de dozen pakken en uit- en weer inpakken. >:O
Ja, dat klopt :Y Versiering was al zeker 20 jaar oud en regelmatig nieuwe dingetjes gekocht natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175473204
Tja, uit mijn hoofd: mondgeblazen ballen in Tsjechië gekocht, de trompet omdat mn.X toetert, de vintage versierselen van mijn ouders.
De piek, die er nooit opgaat. 8)7

Voor mini’s J en overige as. ( jonge) vaders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175473233
De versieringen met de meeste herinneringen hangen in de boom van mijn ouders *O*

En nerdfitness wandel challenge "Can one simply walk into Mordor?" :D https://docs.google.com/s(...)DHiy94iXc/edit#gid=0
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175473249
En voor onder en bij de boom: een trui >:O
https://www.feestbeest.nl(...)c05001-39725479&ct=t(Vandaag_bestellen_tot_23_59_11_28_2017)&mc_cid=9565c05001&mc_eid=ab647b840a
pi_175473322
Vooruit: voor uniekhoorn deze: https://www.volkskrant.nl/kijkverder/ over eenhoorns...

Deze zag ik voor Isa, mini en anderen https://www.volkskrant.nl/kijkverder/#videos
Nou ja, de korte video over leven wij in de / een ? matrix?
  zondag 3 december 2017 @ 17:30:04 #39
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175473416
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 16:12 schreef AnneX het volgende:
Van de week realiseerde ik mij, dat ws. Ise mij van haar fb heeft geschrapt / ontvriend.
Zelden heb ik haar posts geliked, gewoon omdat ik liever niet op een wereldwijde lijst terechtkom.
Sowieso like ik indien een kleiner bereik.

Tegelijkertijd waardeerde ik wél haar posts, omdat het mij “ dwong” buiten mijn bubble te lezen, alhoewel de meeste onderwerpen mij niet persoonlijk raken en best wel interesseren.

Me too. Ik zie ook niet haar berichten waar ik op reageerde.
Bestaat haar account nog wel?
Laatste keer was ze erg erg boos op me. Dus wat dat betreft past blocken wel. Al vind ik het raar, iemand blockeren als je het niet met ze eens bent.
pi_175473456
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 17:30 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Me too. Ik zie ook niet haar berichten waar ik op reageerde.
Bestaat haar account nog wel?
Laatste keer was ze erg erg boos op me.
zeker wel want ze had net nog een hele vermoeiende discussie met iemand die ik ken op FB onder een post
  zondag 3 december 2017 @ 17:32:20 #41
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175473467
Okay. Duidelijk.
pi_175473468
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 17:30 schreef RobinOok het volgende:
Al vind ik het raar, iemand blockeren als je het niet met ze eens bent.
och daar heeft LHO ook een handje van
pi_175473486
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 17:18 schreef Isabeau het volgende:
De versieringen met de meeste herinneringen hangen in de boom van mijn ouders *O*

En nerdfitness wandel challenge "Can one simply walk into Mordor?" :D https://docs.google.com/s(...)DHiy94iXc/edit#gid=0
_O_
Spoilers!
pi_175473516
Zo raar is het toch niet als mensen hun fblijst opschonen?
Zeker als er kennelijk al een tijd geen contact is?
  zondag 3 december 2017 @ 17:37:50 #45
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175473605
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 17:34 schreef Sarabi het volgende:
Zo raar is het toch niet als mensen hun fblijst opschonen?
Zeker als er kennelijk al een tijd geen contact is?
Wel als je je fb gebruikt als actiemiddel cq discussieplatform cq informatiekanaal. Dan zou ik denken, hoe meer mensen ik bereik, hoe beter.
Maar blijkbaar liever alleen mensen die het helemaal met je eens zijn.
Ik, als querulantje, vind dat wel raar ja. B-)
pi_175473608
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 17:34 schreef Sarabi het volgende:
Zo raar is het toch niet als mensen hun fblijst opschonen?
Zeker als er kennelijk al een tijd geen contact is?
iemand blocken omdat je het een keer niet eens bent vind ik best sneu
  zondag 3 december 2017 @ 17:38:17 #47
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_175473613
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 16:12 schreef AnneX het volgende:
Van de week realiseerde ik mij, dat ws. Ise mij van haar fb heeft geschrapt / ontvriend.
Zelden heb ik haar posts geliked, gewoon omdat ik liever niet op een wereldwijde lijst terechtkom.
Sowieso like ik indien een kleiner bereik.

Tegelijkertijd waardeerde ik wél haar posts, omdat het mij “ dwong” buiten mijn bubble te lezen, alhoewel de meeste onderwerpen mij niet persoonlijk raken en best wel interesseren.
Dus...Ise..mocht je bovenstaande nog meekrijgen?

Optie 2...Ise had geen boodschap aan mijn weinige fb.posts.? (8>

Beterschap LS en J.
Dit. Ik was het niet altijd eens met haar post maar bracht me wel een bepaald soort inzicht.

Nu niet meer. Ze heeft mij ook ontvriend
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_175473626
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 17:38 schreef zeefje het volgende:

[..]

Dit. Ik was het niet altijd eens met haar post maar bracht me wel een bepaald soort inzicht.

Nu niet meer. Ze heeft mij ook ontvriend
hier ook ontvriend, maar ze reageert best vaak op iemand die ik ken..... en blijkbaar niet geblocked want ik kan dr wel zien
  zondag 3 december 2017 @ 17:40:25 #49
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175473659
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 17:38 schreef zeefje het volgende:

[..]

Dit. Ik was het niet altijd eens met haar post maar bracht me wel een bepaald soort inzicht.

Nu niet meer. Ze heeft mij ook ontvriend
Oh! Zou het een fokopruiming zijn? Of heb je ook tegengesputterd?
pi_175473719
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 17:40 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Oh! Zou het een fokopruiming zijn? Of heb je ook tegengesputterd?
geen idee, kan fok opruiming zijn toen LHO me echt blockte was ik nog niet van de Ise lijst af...dat is recenter idd... Maar LHo kan ik idd niet zien oid
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')