abonnement Unibet Coolblue
pi_175470353
Hallo,

Voor mijn studie maak ik een hologram, die ingezet kan worden voor les geven. Denk hier bijvoorbeeld aan een holografisch lichaam, in plaats van de normale 3D modellen. Of zelfs een hologram van een atoom, planeet, etc. Dit onderzoek vraagt zich vooral af of dit meerwaarde heeft, in vergelijking met een filmpje (bijvoorbeeld).

Het zou ons er helpen met het onderzoek, het zijn maar een paar vragen, dus je bent binnen enkele minuten klaar. Graag alleen invullen als je op het middelbaar onderwijs zit.

Danku!

Edit: Aan de reacties in de enquête merk ik dat ik niet erg duidelijk ben geweest.

Stel je hebt een hologram van een 'aardbol'. Hier kan de docent naast staan, het hologram besturen, als ondersteuning van zijn uitleg. Zo kan er in de lagen van de aarden gekeken worden: Crust, Mantle, Mesolayer, core, etc. En de docent zou hier uitleg over kunnen geven, hoe bijvoorbeeld de core het magnetische veld maakt, hoe dat weer bepaalde straling tegenhoud, etc,etc.

Denk hier vooral aan, op het conceptuele niveau. In opdracht van school ontwerpen wij vooral voor de toekomst, met dit project.

https://hyena1.typeform.com/to/D6Gvtz

[ Bericht 7% gewijzigd door xynaxia op 03-12-2017 15:24:55 ]
pi_175470386
Om wat voor modellen gaat het hier? Victorias Secret?
pi_175470755
Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe zon hologram uitgewerkt is.

Maar ik en ik denk de meeste mensen hebben nog nooit een hologram gezien.
Bestaan die überhaupt?
pi_175470938
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 15:06 schreef jatochneetoch het volgende:
Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe zon hologram uitgewerkt is.

Maar ik en ik denk de meeste mensen hebben nog nooit een hologram gezien.
Bestaan die überhaupt?
Yup, ze zijn niet erg moeilijk te maken. Tis meer een illusie van een hologram, dan een echte hologram. Een echte hologram is natuurlijk een stukje hoger, maar gelukkig moeten wij vooral het conceptuele uitwerken. Doe een YouTube search naar "Holograms"



[ Bericht 20% gewijzigd door xynaxia op 03-12-2017 15:23:22 ]
pi_175472114
Leuke enquête, je kan allerlei bullcrap invullen.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_175487148
TS, probeer het nog eens, maar dan met een goede openingspost.

Deze gaat dicht.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')