abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176502850
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:28 schreef Philomijn het volgende:
Aahh thanks! En kun je die dan nog ergens aan vastmaken ofzo? Want op de eerste foto hangt die baby nog steeds met zijn hoofd naar achteren.

Volgende first world problem voor mij: het dessin uitkiezen. 🤔 Kies ik die awesome blauwe met bloemen en stippen (kan HEUS wel voor een jongen :+) en de kans nog kleiner maken dat man gaat dragen of die groene of zebra.... >:O
Ik ben helemaal fan van die groene O+ met de kleine vogels, de Soar. Ik zou er bijna een nieuwe baby voor maken.
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
pi_176502926
Het slaapkapje bij de FTG is fijn! Verschillende standen te gebruiken en dan ondersteunt het best wel goed.

Stretchy boba handig scheelt een rekbare doek aanschaffen om erachter te komen dat het te zwaar/warm/veel gedoe is en je toch over gaat op een geweven maar het uitstelt want net geld uitgegeven aan de rekbare ;)..
Nja verschilt per persoon, iig wel prima voor de eerste weken/maanden.
Idd opletten welke knoopwijze, alleen pwcc.

[ Bericht 4% gewijzigd door Unihipili op 15-01-2018 00:52:56 ]
pi_176503309
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:35 schreef Philomijn het volgende:
Jullie zijn awesome, thanks!! O+

Nog meer mannen die het dragen eerst niet zagen zitten maar sinds komst van kind wel dragen? :) (Gewoon nieuwsgierig.)

Ik krijg deze van iemand opgestuurd, lag ongebruikt in de kast bij haar. Nog niet gegoogled maar kent iemand het? Oke merk? Komt uit de VS, tenminste, daar woont diegene van wie ik het krijg.

[ afbeelding ]
Check, mijn man. Was er nogal sceptisch over toen ik mijn eerste doek kocht van Budabuddumbam.
Heeft uiteindelijk nooit alleen durven knopen maar vond het wel heerlijk om te dragen als ik hielp knopen.
Daarna een Tula (standard) gekocht voor Twix en die gebruikt hij nog!

We willen nu dus ook een Tula FTG, zodat man de baby vanaf het begin ook kan dragen zonder mijn hulp. Denk dat wij de Soar doen O+. Die vind ik zo mooi, en we waren vorige week bij MwCactus en toen liet zij er 3 zien aan man en toen koos hij ook de Soar :).
pi_176503378
Hier staat ook de soar bovenaan het verlanglijstje! O+
pi_176504828
Bedankt voor al jullie tips en ervaringsverhalen, ook omtrent de doek. _O_ Ik O+ dit forum. Heb een screenshot gemaakt van je knoopadvies Uni. Kan ik het onthouden.

Heb ze nogmaals aan man laten zien en hij vond de Soar ook het mooist als ie dan moest kiezen, dus denk dat ik die maar bestel. Ideale omstandigheden creëren. :+
Dit, dat, alles.
pi_176505041
Je zou ook kunnen passen eerst bij en consulent :).
Of idd gewoon bestellen ;). Dan MOET je wel. Heheh.
pi_176505838
Hier was man niet zozeer sceptisch, maar gewoon niet zo geïnteresseerd. Tot de eerste keer boodschappen doen met boodschappenkar en wandelwagen, toen kwamen al een beetje de twijfels. En toen hij zag hoe lekker Dirk soms bij mij in de draagboek zat/sliep vond hij het toch wel een beetje tof. Maar dat knopen, dat zag hij echt niet zitten. Nu hebben we een draagzak over kunnen nemen (geen tula, een manduca is het volgens mij) en toen die in huis was wilde man gelijk proberen. :D
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
  zondag 14 januari 2018 @ 20:26:12 #108
462540 Flav
V♥
pi_176506297
Wij hebben de soar O+ O+
Vanaf dat V. 3 weken was hebben we hem daarin gedragen, vriendlief als trotse papa vaker dan ik.
pi_176508372
Man was voor de geboorte van mini nog sceptisch, maar vlak na de geboorte al om en na de eerste keer dragen echt op slag verliefd. Nu is hij sinds gisteren zelfs draagconsulent :D O+ Wij hebben naast een stapeltje doeken de FTG Wonder en Play klaarliggen O+ Ik kan echt niet wachten om mijn newborn te dragen, daar kijk ik echt zo naar uit!

Ik heb voor de gelegenheid wel de hele boel eens opgeruimd en wilde vragen of hier nog interesse is in:

Beco soleil Twilight (baby) en Beco insert
Didymos Jersey Petrol (rekbare doek)
JPMBB Physiocarrier noir/olive
Emeibaby Lila Sloth baby
Little Frog fleece cover rood en zwart (is weg)
Kokadi Flip Diorite Stars baby
Kokadi Flip Marie im Wunderland baby
Moby Wrap lichtblauw (rekbare doek)
Snoozebaby Kiss & Carry (soort combinatie drager en rekbare doek)
Wompat Ringtai Northern Lights Preschool (custom met extra lange straps voor verschillende finishes)

Klik voor plaatje, DM/PM bij interesse :)

[ Bericht 0% gewijzigd door CassElliot op 14-01-2018 22:14:55 ]
Make your own kind of music.
pi_176508725
Oh wat jammer dat die Wompat een Ringtai is en geen full buckle, anders had ik die voor Sjaak heel graag willen hebben.
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
pi_176509170
Cass, zou die fleececover ook over een tula ftg passen?

Edit, zie dat je de zwarte al kwijt bent, never mind then 😉rood is niet mn ding
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_176509234
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Cass, zou die fleececover ook over een tula ftg passen?
Ja makkelijk! Hij is heel groot en heeft van die elastieken waarmee je hem kleiner kunt maken :) De zwarte is weg trouwens!

MwCac, die Wompat is de enige waar ik nog over twijfel, want hij is ZO MOOI O+ Sowieso Wompats O+
Make your own kind of music.
pi_176510957
Mocht er iemand nog een rekbare doek zoeken: die moby wrap is geweldig O+ veel steviger dan een bykay en superzacht.
pi_176512150
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:44 schreef CassElliot het volgende:
Nu is hij sinds gisteren zelfs draagconsulent :D O+
Omg wat tof O+. Ken je/hij nog andere mannen die consulent zijn?

Die Wompat idd O+. Gelukkig is ie hier nog veel te huge.
pi_176513059
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:15 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Ja makkelijk! Hij is heel groot en heeft van die elastieken waarmee je hem kleiner kunt maken :) De zwarte is weg trouwens!

MwCac, die Wompat is de enige waar ik nog over twijfel, want hij is ZO MOOI O+ Sowieso Wompats O+
Inderdaad, Wompats O+ zijn echt mijn favoriet. Die van mij zijn nu beiden verhuurd en ik droeg Sjaak gister in een Tula Toddler, dat vond ik echt een stuk minder fijn. Ik kreeg het rugpand ook niet hoof genoeg, dat bleef onder zijn schouderbladen. Vond ik geen prettig idee.
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
pi_176591269
Hallo!
Vraagje: in mijn buurt kan ik doeken huren voor 5 euro per week om te proberen.
Ik kan daarbij een consult doen voor ¤ 15 euro voor tekst en uitleg.
Kan je leren een doek te dagen via YouTube?
En welke merken/soort is voordelig of veel 2e hands te krijgen?
Zie dat ze nieuw gauw tegen de ¤90 lopen en dat zijn natuurlijk de mooiste. :')
pi_176591304
Ik heb ook leren knopen met YouTube, dus ja ;)
disclaimer
pi_176591396
Ik heb het pas goed geleerd met een consult, vond ik heel fijn. Leert je net wat meer trucjes waar je nog lang plezier van hebt. 15 euro voor een consult is niks, trouwens.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_176591467
Oh dat is een Pasconsult trouwens. :P
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:57:25 #120
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_176606918
ja je kan het leren met alleen youtube ( toen ik begon met dragen waren er nog geen consulentes
maaarrrr ik heb wel veel geleerd toen de eerste lichting consulentes bij de meetings kwamen enzo.

ik raad dus iedereen een consult aan, 1 voor de fwcc en 1 voor de ruck als het kindje ouder is.
pi_176606971
Vind jij die ruck nou zoveel toevoegen, Buda?
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 19 januari 2018 @ 11:05:28 #122
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_176607034
het is de basis voor alle rugknopen, het liefst zie ik iedereen terug gaan voor alle rug knopen die op een andere manier starten, zoals de bwcc en de dh :+
ik zie mensen veel te gebogen staan, of juist te rechtop zonder het kind goed vast te houden, mensen die niet zekeren en alleen een zitje maken. De rucksack is echt de basis.
pi_176609676
Oh ik bedoel eigenlijk: vind je rugknopen veel toevoegen, naast op de buik.
pi_176610184
Ik zie dat Little Frog katoenen doeken hebben voor een redelijke prijs.
Zijn deze aan te raden voor een beginner?
pi_176610185
't is mij nooit gelukt om op de rug te knopen en vind het ook wel oprecht teveel gedoe. Ik gebruik voor rugdragen altijd de tula.
disclaimer
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')