abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175480493
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

het ging mij meer over het algemeen dan alleen PSV, het tempo ligt gewoon te laag voor leuk, niet goed spelen en de punten toch pakken is natuurlijk altijd prettig.
Mijn mening is ook een beetje gekleurd :@ , maar ik ben altijd benieuwd naar iemands mening over mooi voetbal. Bijvoorbeeld het spel van Real werd altijd anti voetbal genoemd itt Barca, terwijl ik juist meer geniet van de meesterlijke counters van Real. (counter tegen Ajax bijvoorbeeld _O_ )
  zondag 3 december 2017 @ 23:22:31 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175480515
quote:
14s.gif Op zondag 3 december 2017 23:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mijn mening is ook een beetje gekleurd :@ , maar ik ben altijd benieuwd naar iemands mening over mooi voetbal. Bijvoorbeeld het spel van Real werd altijd anti voetbal genoemd itt Barca, terwijl ik juist meer geniet van de meesterlijke counters van Real. (counter tegen Ajax bijvoorbeeld _O_ )
daarom zeg ik tempo, dat is het belangrijkste
pi_175480534
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

daarom zeg ik tempo, dat is het belangrijkste
Hoeft niet, zie Inter 2010
  zondag 3 december 2017 @ 23:25:10 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175480566
quote:
14s.gif Op zondag 3 december 2017 23:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoeft niet, zie Inter 2010
was echt nog wel redelijk hoor in vergelijking met wat er hier nu gebeurt
pi_175480599
Volgens Pierre van Hooijdonk had Sparta de beste kansen en had het betere van het spel, hardop gelachen :)
pi_175480608
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

was echt nog wel redelijk hoor in vergelijking met wat er hier nu gebeurt
Vind het wel meevallen, we praten nog steeds over niveau Eredivisie he.
pi_175481382
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens Pierre van Hooijdonk had Sparta de beste kansen en had het betere van het spel, hardop gelachen :)
Haha wat. PSV was heer en meester en dankzij een uitblinkende keeper stond het geen 5-0. Even terugkijken. Heerlijk die jaloezie en haat :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_175481813
quote:
14s.gif Op zondag 3 december 2017 23:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mijn mening is ook een beetje gekleurd :@ , maar ik ben altijd benieuwd naar iemands mening over mooi voetbal. Bijvoorbeeld het spel van Real werd altijd anti voetbal genoemd itt Barca, terwijl ik juist meer geniet van de meesterlijke counters van Real. (counter tegen Ajax bijvoorbeeld _O_ )
Dit vond ik vorig seizoen toch een heerlijke goal

pi_175482469
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 01:43 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Dit vond ik vorig seizoen toch een heerlijke goal

Oh ja toen iedereen liep te piepen dat Hendrix moest spelen over Guardado...

Hendrix is een beneden middelmatige speler en kan nog geen fatsoenlijke pass zoals Guardado geven en het halve stadion liep om 'm te gillen... bah.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 4 december 2017 @ 06:36:21 #210
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175482640
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 05:37 schreef RipCity het volgende:

[..]

Oh ja toen iedereen liep te piepen dat Hendrix moest spelen over Guardado...

Hendrix is een beneden middelmatige speler en kan nog geen fatsoenlijke pass zoals Guardado geven en het halve stadion liep om 'm te gillen... bah.
Lul niet zo slap man. "Iedereen" :').

Een verdwaalde idioot misschien. :')
  Redactie Sport maandag 4 december 2017 @ 06:40:40 #211
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175482651
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens Pierre van Hooijdonk had Sparta de beste kansen en had het betere van het spel, hardop gelachen :)
Dan snap je het ook niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175484564
Sparta had het achterin aardig dichtgetimmerd, keeper die goed stond te keepen en hun middenveld voetbalde prima mee. Alleen voorin hadden ze te weinig power om een vuist te kunnen maken.

Ga er dan maar aanstaan. Ik had in ieder geval een Sparta verwacht dat wat statischer zou zijn.

Bergwijn te veel lopen met de bal; wissel de Jong is dan logisch. Pereiro komt beter uit de verf in wedstrijden waarbij de tegenstander zich ingraaft. Dat had Maher vroeger ook.

PSV verdediging doet het goed, middenveld (itt wat ik hier hoor) was uitstekend. Hendrix staat zijn mannetje verdedigend, en speelt de bal steevast naar een speler met hetzelfde shirt. Veel meer heb je daar echt niet nodig. Van Ginkel is voor Nederlandse begrippen een topper; die jongen voetbalt zo gemakkelijk, niet normaal.

Lozano had zijn dag niet, Locadia had er wel een in mogen schoppen, maar had te veel tijd nodig.

1-0, zakelijke overwinning. Niks mis mee.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_175484620
Nee, Hendrix is niet beter dan Guardado. Maar in dit PSV, waar bijna iedereen wil aanvallen, heb je toch echt een stofzuiger nodig, en die taak voert hij prima uit. Een PSV met Hendrix is beter in balans. Samen met Luckassen zal het zaakje nog beter in balans gebracht kunnen worden, maar dat zal dan een aanvaller kosten. Ben je wel van dat voorspelbare 4-3-3 af.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_175487846
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 00:37 schreef Scarface88 het volgende:

Haha wat. PSV was heer en meester en dankzij een uitblinkende keeper stond het geen 5-0. Even terugkijken. Heerlijk die jaloezie en haat :)
Welk excuus ga je volgend weekend gebruiken als jullie in de ArenA verliezen?

Het is geen afgunst of haat maar eerlijkheidshalve winnen jullie niet vanwege het briljante voetbalspel maar vanwege deels geluk en omdat alles gewoon meezit. Niet erg als je consistent bent , maar ga niet doen alsof men jaloers is omdat jullie tot nu toe alles winnen.
  Redactie Sport maandag 4 december 2017 @ 13:15:21 #215
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175487926
quote:
15s.gif Op maandag 4 december 2017 13:11 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Welk excuus ga je volgend weekend gebruiken als jullie in de ArenA verliezen?

Het is geen afgunst of haat maar eerlijkheidshalve winnen jullie niet vanwege het briljante voetbalspel maar vanwege deels geluk en omdat alles gewoon meezit. Niet erg als je consistent bent , maar ga niet doen alsof men jaloers is omdat jullie tot nu toe alles winnen.
hoezo zouden we dan een excuus moeten gebruiken?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175488098
quote:
15s.gif Op maandag 4 december 2017 13:11 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Welk excuus ga je volgend weekend gebruiken als jullie in de ArenA verliezen?

Het is geen afgunst of haat maar eerlijkheidshalve winnen jullie niet vanwege het briljante voetbalspel maar vanwege deels geluk en omdat alles gewoon meezit. Niet erg als je consistent bent , maar ga niet doen alsof men jaloers is omdat jullie tot nu toe alles winnen.
Dat je niet alles (of wellicht niks) van PSV ziet is niet erg, maar kom hier dan ook geen oordeel vellen zonder kennis van zaken.

Je kan het spel van PSV goed vinden of slecht, maar zeggen dat het 'deels geluk' is en dat 'alles gewoon meezit' getuigt echt van onkunde van jouw kant. In alle eerlijkheid hebben we alleen tegen PEC vies veel geluk gehad. Verder waren er wat wedstrijden die we met minimaal verschil wonnen, maar daar was de kans op 2-0 vele malen groter dan de kans op 1-1. Tegen Twente bijvoorbeeld scoor je nog laat de 4-3, maar als het gewoon 4-1 o.i.d. was geworden was het ook niet gek geweest en dan had niemand over geluk gesproken. Elk schot van Twente was ook een doelpunt.
pi_175488147
quote:
15s.gif Op maandag 4 december 2017 13:11 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Welk excuus ga je volgend weekend gebruiken als jullie in de ArenA verliezen?

Het is geen afgunst of haat maar eerlijkheidshalve winnen jullie niet vanwege het briljante voetbalspel maar vanwege deels geluk en omdat alles gewoon meezit. Niet erg als je consistent bent , maar ga niet doen alsof men jaloers is omdat jullie tot nu toe alles winnen.
Dit slaat echt helemaal nergens op. Niet erg als je niet weet waar je over praat, maar ga niet doen alsof je dat wel weet.

[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 04-12-2017 13:32:36 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 4 december 2017 @ 13:37:22 #218
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175488348
Nou ja...deels hebben we wel geluk gehad toch. En werkelijk alles zit gewoon wel mee. Dat ontkennen is beetje maf.
pi_175488397
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:37 schreef BeamofLight het volgende:
Nou ja...deels hebben we wel geluk gehad toch. En werkelijk alles zit gewoon wel mee. Dat ontkennen is beetje maf.
Waarom zit alles mee? Typisch Nederlands dit. Ik kan het ook omdraaien; het zit tegen omdat we gisteren in plaats van 3-0 maar 1-0 winnen. De enige wedstrijd waarin het echt meezat en wat puur geluk was in mijn optiek is PEC uit.
  Redactie Sport maandag 4 december 2017 @ 13:40:51 #220
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175488406
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:40 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom zit alles mee? Typisch Nederlands dit. Ik kan het ook omdraaien; het zit tegen omdat we gisteren in plaats van 3-0 maar 1-0 winnen. De enige wedstrijd waarin het echt meezat en wat puur geluk was in mijn optiek is PEC uit.
Feyenoord thuis die 2e helft was ook wel mazzel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175488424
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Feyenoord thuis die 2e helft was ook wel mazzel
Goed, die wellicht dan ook. Maar dat is niet meer of minder mazzel dan ieder ander team. Dat Ajax en Feyenoord zoveel laten liggen is gewoon hun gebrek aan kwaliteit/onkunde van hun kant. Wat een totale onzin dat wij ons laten aanpraten dat alles ons is komen aanwaaien zeg.
pi_175488428
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:37 schreef BeamofLight het volgende:
Nou ja...deels hebben we wel geluk gehad toch. En werkelijk alles zit gewoon wel mee. Dat ontkennen is beetje maf.
Je zou het geluk kunnen noemen dat we 2x in blessuretijd de winnende hebben gemaakt ja. Of dit ook daadwerkelijk geluk is is een andere vraag.

Als werkelijk alles mee had gezeten was het nooit 4-3 tegen Twente geworden. Had het eerste doelpunt van Vitesse nooit mogen tellen. Hadden we met 3-0 voor moeten staan tegen Excelsior. Hadden we wat pingels minder tegen mogen hebben gekregen in het begin.

Maar ja, het muntje valt ook vaak de goede kant op dit seizoen ja. Alleen alles daarop afschuiven is vrij achterlijk.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 4 december 2017 @ 14:33:59 #223
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_175489216
14 wedstrijden, 13 x winnen en nog zoveel afgunst.
heerlijk dit toch. op naar zondag, het zal me echt een zorg zijn of we daar winnen of niet. Ergste geval 7 punten los.

Gewoon van week tot week bekijken, en zien wel waar we staan naar 34 wedstrijden
pi_175489339
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:33 schreef JaafkeEHV het volgende:
14 wedstrijden, 13 x winnen en nog zoveel afgunst.
heerlijk dit toch. op naar zondag, het zal me echt een zorg zijn of we daar winnen of niet. Ergste geval 7 punten los.

Gewoon van week tot week bekijken, en zien wel waar we staan naar 34 wedstrijden
Afgunst voor het voetbal, niet voor de resultaten. Het kan me echt totaal niet boeien of jullie of Ajax kampioen worden.

Het zegt heel veel over jullie als supporters dat jullie blij zijn met deze manier van voetballen.
pi_175489396
quote:
14s.gif Op zondag 3 december 2017 23:02 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Definieer vermaak in voetbal
Van een kampioen mag je toch wel aanvallend voetbal in een leuk tempo verwachten. En een trainer die tegen een tegenstander als Sparta niet alleen wil winnen, maar ook de supporters wil vermaken. Zou makkelijk moeten kunnen gezien het enorme kwaliteitsverschil tussen de PSV en het rechterrijtje.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')