abonnement Unibet Coolblue
pi_175653540
Destiny035 twitterde op maandag 11-12-2017 om 19:19:45 Heel veel respect voor iedereen die met dit weer naar Remon Bruinsma zoekt... #RemonBruinsma https://t.co/3R7uAuKMI7 reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_175667055
Ik snap niet zo goed waarom dit niet meer aandacht krijgt in de media. Bij Anne Faber was het hele land in rep en roer
pi_175667426
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom dit niet meer aandacht krijgt in de media. Bij Anne Faber was het hele land in rep en roer
Omdat deze jongeman is gaan stappen, zeer dronken is geworden en zeer waarschijnlijk in het water is gevallen.

Begrijpelijk dat de politie en nabestaanden hem zoeken maar hoogst waarschijnlijk wordt deze jongen een deze dagen uit een gracht gevist.

Dus hoeveel aandacht wil je geven aan deze zaak? Lokaal vragen of iedereen in de wateren wil kijken zal meer effect hebben dan een bericht in Opsporing Verzocht vanavond.
pi_175667811
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Omdat deze jongeman is gaan stappen, zeer dronken is geworden en zeer waarschijnlijk in het water is gevallen.

Begrijpelijk dat de politie en nabestaanden hem zoeken maar hoogst waarschijnlijk wordt deze jongen een deze dagen uit een gracht gevist.

Dus hoeveel aandacht wil je geven aan deze zaak? Lokaal vragen of iedereen in de wateren wil kijken zal meer effect hebben dan een bericht in Opsporing Verzocht vanavond.
waar. Maar vraag me af of zijn familie daar ook zo over denkt
pi_175667923
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:44 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

waar. Maar vraag me af of zijn familie daar ook zo over denkt
Las net nog een oproep in de telegraaf van zijn broer, zolang zijn lichaam niet gevonden is, is er nog hoop.
pi_175668049
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Omdat deze jongeman is gaan stappen, zeer dronken is geworden en zeer waarschijnlijk in het water is gevallen.

Begrijpelijk dat de politie en nabestaanden hem zoeken maar hoogst waarschijnlijk wordt deze jongen een deze dagen uit een gracht gevist.

Dus hoeveel aandacht wil je geven aan deze zaak? Lokaal vragen of iedereen in de wateren wil kijken zal meer effect hebben dan een bericht in Opsporing Verzocht vanavond.
Beide kan toch?
Lokaal wordt er al door vrijwilligers met bootjes gezocht in de wateren in en rond Leeuwarden.

Hij kan inderdaad in de gracht zijn gevallen in het centrum, maar dan na bijna 2 weken nog niet bovendrijven?
Verder laten camerabeelden hem op verschillende plekken in de stad zien.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175668068
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom dit niet meer aandacht krijgt in de media. Bij Anne Faber was het hele land in rep en roer
Daar ging men uit van een misdrijf
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:57:50 #58
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175668074
Kan bijna niet anders dan dat hij toch nog ergens onder water zweeft.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175669049
Ben er ook bang voor hoor. Dat hij ergens boven komt drijven. Maar in mijn ogen is een verdwijning een verdwijning. Zou dit ook niet een misdrijf kunnen zijn? Zijn mobiel is toch ook ergens gevonden. En dat was niet dichtbij het water.

Ergens blijf ik hopen dat hij ergens opduikt maar rationeel gezien denk ik dat dat niet meer kan
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:48:57 #60
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175669141
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom dit niet meer aandacht krijgt in de media. Bij Anne Faber was het hele land in rep en roer
Ik snap wat je bedoeld maar daar ging men gelijk uit van een misdrijf en dat is hier niet het geval
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:51:36 #61
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175669207
Wel een lullige vriendengroep dan. Lekker je stomdronken maat aan z'n lot over laten. Als jij maar plezier hebt hé.
pi_175669371
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:44 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

waar. Maar vraag me af of zijn familie daar ook zo over denkt
Waarschijnlijk niet. Voor de politie zal het gelukkig ook weinig uitmaken (althans, dat zou zo moeten en aangezien ze ook in de sneeuw doorgingen met zoeken is dat ook het geval).
Toch is het zo dat dergelijke zaken voor een groot deel van de bevolking nou eenmaal minder interessant is. Dat heeft toch (helaas) ook grotendeels met sensatie te maken. Voor de familie is een verdwijning uiteraard nog steeds een verdwijning.
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:00:45 #63
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175669413
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:51 schreef Twiitch het volgende:
Wel een lullige vriendengroep dan. Lekker je stomdronken maat aan z'n lot over laten. Als jij maar plezier hebt hé.
Soms raak je elkaar gewoon kwijt. Dat heb je uiteraard niet als je elk weekend gewoon in op de zolder van je ouders blijft zitten.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:01:32 #64
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175669426
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die kan is groot, maar hoe komt zijn telefoon voor het C&A gebouw terecht. Dat is nog een redelijke afstand van de gracht af.
Hij zat daar even op de grond, dan kan zo'n telefoon er makkelijk uitglijden of hij laat hem liggen met z'n dronken kop.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175669536
En even over de landelijke aandacht:
Deze zaak is vanaf het begin te volgen in de landelijke media en er was al snel een topic hier over de vermissing.

Wat wil men nog meer?
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:18:03 #66
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175669818
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Soms raak je elkaar gewoon kwijt. Dat heb je uiteraard niet als je elk weekend gewoon in op de zolder van je ouders blijft zitten.
Ik zit op mijn eigen zolder.

Maar nee, je verhaal gaat niet op. Ze liepen tezamen naar een kroeg waar deze jongen niet binnenkwam. Niks kwijtraken, gewoon in de kou laten staan. Echte vriendschap.
pi_175669908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:44 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ben er ook bang voor hoor. Dat hij ergens boven komt drijven. Maar in mijn ogen is een verdwijning een verdwijning. Zou dit ook niet een misdrijf kunnen zijn? Zijn mobiel is toch ook ergens gevonden. En dat was niet dichtbij het water.

Ergens blijf ik hopen dat hij ergens opduikt maar rationeel gezien denk ik dat dat niet meer kan
Theoretisch kan dat. Stel dat hij een lift aangeboden kreeg naar zwaagwesteinde en de aanbieder kwaadwillend was...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:26:44 #68
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175669998
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:18 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik zit op mijn eigen zolder.

Maar nee, je verhaal gaat niet op. Ze liepen tezamen naar een kroeg waar deze jongen niet binnenkwam. Niks kwijtraken, gewoon in de kou laten staan. Echte vriendschap.
Dat is niet wat er op de tijdlijn staat van de Leeuwarder Courant. Daar is Remon al eerder naar buiten gegaan en plaatst later nog een foto van de buitenkant van de tent waar ze eerst waren.

http://www.lc.nl/frieslan(...)ebeurd-22724420.html
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 13 december 2017 @ 13:15:30 #69
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175692459
Nog geen enkel spoor ?
pi_175694147
Volgens mij niet. Maar het is hier wel akelig lopen door de stad. Natuurlijk zie je niks maar het idee dat er misschien iets naar boven drijft... brrr!
pi_175695107
Nieuwe beelden opgedoken van vermiste Remon Bruinsma

Van Remon Bruinsma, de Friese 18-jarige die sinds vrijdag 1 december vermist is, zijn nieuwe bewakingsbeelden opgedoken waarop te zien is hoe hij door de binnenstad van Leeuwarden loopt.

Bruinsma verdween na een avondje stappen.
De regionale zender Omrop Fryslân meldt dat Bruinsma op de nieuwe beelden te zien is terwijl hij door de Doelestraat in Leeuwarden loopt en afslaat op de Groeneweg, richting Oldehoofsterkerkhof

https://www.rtlnieuws.nl/(...)miste-remon-bruinsma
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 13 december 2017 @ 17:59:03 #72
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175698938
Heel vreemd..
pi_175699653
Inderdaad heel vreemd. Waar zit hij achteraan... of zit er misschien wat achter hem aan?
pi_175699887
Doelestraat zit tussen de grotekerkstraat en groeneweg, dus van doelesteeg, c&a, terug naar hoek doelesteeg, dan richting kleine kerkstraat... dan grotekerkstraat, doelestraat, groeneweg richting afûk, oldehove

[ Bericht 8% gewijzigd door WodanIsGroot op 13-12-2017 18:46:10 ]
  donderdag 14 december 2017 @ 13:03:04 #75
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175716896
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:39 schreef WodanIsGroot het volgende:
Doelestraat zit tussen de grotekerkstraat en groeneweg, dus van doelesteeg, c&a, terug naar hoek doelesteeg, dan richting kleine kerkstraat... dan grotekerkstraat, doelestraat, groeneweg richting afûk, oldehove
Las ook ergens dat daar een bushalte in de buurt zit Waar hij wellicht de bus kan hebben genomen ?
pi_175717001
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:18 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik zit op mijn eigen zolder.

Maar nee, je verhaal gaat niet op. Ze liepen tezamen naar een kroeg waar deze jongen niet binnenkwam. Niks kwijtraken, gewoon in de kou laten staan. Echte vriendschap.
Dan nog kan hij hebben geappt van: 'kut, kom niet binnen, veel plezier bois, ik ga lekker tukken'
pi_175717368
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:10 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Dan nog kan hij hebben geappt van: 'kut, kom niet binnen, veel plezier bois, ik ga lekker tukken'
Zijn vrienden waren niet in die kroeg.
Remon is al op een eerder moment bij de vriendenclub weg gegaan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 14 december 2017 @ 13:36:00 #78
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
  donderdag 14 december 2017 @ 13:36:47 #79
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175717482
Ze zoeken nu in een natuurgebied
pi_175717600
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:03 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Las ook ergens dat daar een bushalte in de buurt zit Waar hij wellicht de bus kan hebben genomen ?
Er rijden geen bussen zolaat dacht ik. En daar langs rijden alleen wat stadsbussen. Daarnaast vanuit de doelesteeg is het station dichterbij dan de groeneweg.
pi_175717681
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Ze zoeken nu in een natuurgebied
Ze denken dat hij misschien naar huis is gaan lopen? Ipv op t station wachten op de eerste bus?

Maar dan zie ik niet hoe hij bij de grote of kleine wielen belandt, het fietspad/ventweg loopt naast de rijksweg de afslagen het 'natuurgebied' in leiden nergens heen behalve weer uiteindelijk naar de weg.

[ Bericht 10% gewijzigd door WodanIsGroot op 14-12-2017 13:52:01 ]
pi_175719456
lc_nl twitterde op donderdag 14-12-2017 om 14:51:42 Video: De veteranen die in oktober meezochten naar de vermiste Anne Faber, zoeken vandaag in de Groene Ster naar sp… https://t.co/1Jth1OMrJz reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_175720536
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:57 schreef StaceySinger het volgende:
lc_nl twitterde op donderdag 14-12-2017 om 14:51:42 Video: De veteranen die in oktober meezochten naar de vermiste Anne Faber, zoeken vandaag in de Groene Ster naar sp… https://t.co/1Jth1OMrJz reageer retweet
[ afbeelding ]
wat een super initiatief!
pi_175723735
Tjitske_J twitterde op donderdag 14-12-2017 om 18:37:05 Graag RT! De moeder van de vermiste Remon Bruinsma heeft camerabeelden van een groepje mensen op haar FB gezet. Ze vraagt deze beelden te bekijken en te reageren als je jezelf herkent. https://t.co/38ZfTMvIma reageer retweet
Ansje Dijkstra
39 mins ·

Het beeld is niet topkwaliteit ...maar herken je jezelf in dit groepje wat op het eind de doelesteeg in huppelt...om circa 2.25 uur...dan zouden wij graag contact met jou willen.
Bel : 06-50251152 of via persoonlijk bericht op facebook. Het is niet heel duidelijk..maar Remon komt ook in het beeld voor.
We hopen binnenkort op duidelijkere beelden. Daar hebben we zelf helaas het materiaal niet voor.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_175725886
Idd erg wazig filmpje. De aanwijzingen met de muis maakt het er allemaal niet beter op :X
´
pi_175753695
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_175755052
Ten eerste waarom melden die figuren die hier met hem lopen zich nou niet? Of is dat al gebeurd?

Ten tweede: Er hangen toch grote toezichtscamaras precies op de hoek van de doelesteeg die ze inslaan, waarom zijn die beelden ook niet verspreid?
pi_175755297
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:06 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ten eerste waarom melden die figuren die hier met hem lopen zich nou niet? Of is dat al gebeurd?

Ten tweede: Er hangen toch grote toezichtscamaras precies op de hoek van de doelesteeg die ze inslaan, waarom zijn die beelden ook niet verspreid?
Klopt dit is de doelesteeg waar ze inlopen
Daarboven hangt een camera en aan de overkant bij het Cafe ook .

Werken die camera's wel of is het fake spul ?



"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_175755577
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Klopt dit is de doelesteeg waar ze inlopen
Daarboven hangt een camera en aan de overkant bij het Cafe ook .

Werken die camera's wel of is het fake spul ?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die werken wel. Maar worden ook live bekeken en bestuurd, je kan ze zien draaien in die bollen. Dus misschien keken ze n andere kant op?

[ Bericht 6% gewijzigd door WodanIsGroot op 16-12-2017 00:43:21 ]
pi_175755731
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:06 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ten eerste waarom melden die figuren die hier met hem lopen zich nou niet? Of is dat al gebeurd?

Ten tweede: Er hangen toch grote toezichtscamaras precies op de hoek van de doelesteeg die ze inslaan, waarom zijn die beelden ook niet verspreid?
Voor ons hele onduidelijke beelden maar je weet toch of je moet stom dronken zijn dat je daar heb gelopen 8)7
Hoe frustrerend moet het voor de ouders zijn dat deze jongeren zich niet melden
pi_175755847
Ik ben dat filmpje aan het bekijken .
Als ze aankomen lopen en voor C&A lopen (bij 1) dan staat er iemand ze als het ware
op te wachten (bij WE ) en die begint dan vooruit min of meer in een lager tempo vooruit met ze mee te lopen
die gast is te zien bij de rode pijl.

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_175755934
Hier zie je dat die gast die ze op staat te wachten iets verder gelopen is
en vanaf de kade naar de winkels toe loopt. (hij kijkt naar links)

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_175756496
18 jaar is geen jongen maar een man. Daarnaast hoe kan zo iemand zich in een greppel verbergen?

Verder is het een zaak voor el_Matador.
pi_175756509
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:44 schreef vronie het volgende:

[..]

Voor ons hele onduidelijke beelden maar je weet toch of je moet stom dronken zijn dat je daar heb gelopen 8)7
Hoe frustrerend moet het voor de ouders zijn dat deze jongeren zich niet melden
Dachten ze niet dat het om een groepje buitenlandse jongeren zou kunnen gaan? Dat zou al meer verklaren waarom ze zich nog niet hebben gemeld.
  zaterdag 16 december 2017 @ 07:55:08 #95
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175757055
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 01:05 schreef StaceySinger het volgende:
Hier zie je dat die gast die ze op staat te wachten iets verder gelopen is
en vanaf de kade naar de winkels toe loopt. (hij kijkt naar links)

[ afbeelding ]
Inderdaad, als ik mij niet vergis is dat Remon.
Hij voegt zich even bij de groep ( meisjes ? ) dan staan ze voor2de steeg even stil de rest loopt al wat door en 1 meisje geeft hem dan nog een soort van omhelzing... daarna huppelt zij de steeg in, Remon zie je nog even de steeg in kijken en rent dan de andere kant op.

Maar waarom ?
pi_175757200
Zeer treurig verhaal, ook opvallend dat ze hem nog niet hebben gevonden vooral pijnlijk voor de familie, hoe dan ook moeten mensen niet te veel dingen zoeken in kleine dingen. Gebaseerd op het verhaal was hij dronken, en als je dronken bent kan rondlopen een Goed idee lijken, maar wie is er niet na een avond stappen wel eens wakker geworden op een plek waar je je nog maar vaag kan her hoe je er terecht bent gekomen zeg maar. Als je dronken bent maak je nog niet altijd de meest logische stappen dus van een afstand naar een beweging kijken, een keuze voor een straat of zelfs maar te gaan rennen, dat heeft weinig zin. Bij zijn keuzes moeten niet te veel vraagtekens worden gezet, meer voor kennisgeving aannemen en vervolgens redeneren wat het meest logisch zou zijn, in ogenschouw nemende dat hij waarschijnlijk behoorlijk dronken was die avond.

[ Bericht 8% gewijzigd door DeParo op 16-12-2017 09:18:08 ]
  zaterdag 16 december 2017 @ 08:50:57 #97
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175757360
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 08:19 schreef DeParo het volgende:
Zeer treurig verhaal, ook opvallend dat ze hem nog niet hebben gevonden vooral pijnlijk voor de familie, hoe dan ook moeten mensen niet te veel dingen zoeken in kleine dingen. Gebaseerd op het verhaal was hij dronken, en als je dronken bent kan rondlopen een Goed idee lijken, maar wie is er niet na een avond stappen wel eens wakker geworden op een plek waar je je nog maar vaag kan her hoe je er terecht bent gekomen zeg maar. Als je dronken bent maak je nog niet altijd de meest logische stappen dus van een afstand naar een beweging kijken, een keuze voor een straat of zelfs maar te gaan rennen, dat heeft weinig zin. Bij zijn keuzes moeten niet te veel vraagtekens worden gezet, meer voor kennisgeving aannemen en vervolgens redeneren wat het meest logisch zou zijn, in ogenschouw nemende dat hij waarschijnlijk behoorlijk dronken was die avond.
Mag je zo denken, ja dat mag.
Is het slim zo te denken ? Nee absoluut niet.

De grootste en moeilijkste zaken worden juist door de kleine aanwijzingen opgelost.

Je verteld nu 3 x in je verhaal dat hij dronken was dit omdat die ergens is geweigerd... dus omdat hij dronken is, is het niet belangrijk om te weten wie die groep mensen is ?
Wat er tegen elkaar gezegd is ?
Waarom hik plots begint te rennen ?
Juist daarom is dit belangrijk om te weten omdat mensen onder invloed andere dingen doen dan wat men normaal doet.
Wellicht weet deze groep waar hij naar toe rent ?
pi_175757388
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 08:50 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Mag je zo denken, ja dat mag.
Is het slim zo te denken ? Nee absoluut niet.

De grootste en moeilijkste zaken worden juist door de kleine aanwijzingen opgelost.

Je verteld nu 3 x in je verhaal dat hij dronken was dit omdat die ergens is geweigerd... dus omdat hij dronken is, is het niet belangrijk om te weten wie die groep mensen is ?
Wat er tegen elkaar gezegd is ?
Waarom hik plots begint te rennen ?
Juist daarom is dit belangrijk om te weten omdat mensen onder invloed andere dingen doen dan wat men normaal doet.
Wellicht weet deze groep waar hij naar toe rent ?
Dat heb ik niet gezegd of in ieder geval niet zo bedoeld. Wat ik wel bedoel is dat mensen te veel dingen gaan zoeken in de details. Uiteraard is het belangrijk te weten waarom hij begon te rennen, of wat er is gezegd tegen die mensen, elke aanwijzing groot of klein kan helpen hem uiteindelijk te vinden. Maar we moeten het niet meteen als 'vreemd' beschouwen dat hij plotseling begon te rennen, of een bepaalde straat inging die niet meteen in de lijn der verwachting ligt, daarbij moet je in oogschouw nemen dat hij waarschijnlijk dronken was of niet meer helemaal helder dacht zeg maar in deze zaak.

[ Bericht 1% gewijzigd door DeParo op 16-12-2017 09:20:10 ]
pi_175757435
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:56 schreef StaceySinger het volgende:
Ik ben dat filmpje aan het bekijken .
Als ze aankomen lopen en voor C&A lopen (bij 1) dan staat er iemand ze als het ware
op te wachten (bij WE ) en die begint dan vooruit min of meer in een lager tempo vooruit met ze mee te lopen
die gast is te zien bij de rode pijl.

[ afbeelding ]
Dat is die Remon.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175757469
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 09:02 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat is die Remon.
Dat dacht ik ook, en hij lijkt niet echt bij dat groepje te horen want na 10 meter gelopen te hebben gaat hij alweer bij ze weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')