abonnement Unibet Coolblue
pi_175458364
Ik denk dat Trump -zoals wel vaker- gewoon wat typte zonder te beseffen dat het onzin was.

Beetje interessant willen overkomen enzo.

(Via Twitter toegeven dat hij er wél van wist... zo dom is volgens mij niemand. :P )
  zaterdag 2 december 2017 @ 21:38:33 #102
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175458381
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat is geen bewijs voor je claim, alleen dat de FBI niet bij de servers is geweest. Verder vermoed ik dat je claim aan elkaar hangt van conspiracy-denken, want die beveiligingsexperts van bedrijven zouden niet te vertrouwen zijn, omdat. Maar goed, als de FBI er wel bij was geweest, dan was het de deep state geweest ofzo, dus ach.
Er is forensisch onderzoek gedaan door onafhankelijke onderzoekjournalisten en oud-CIA medewerkers, dus het bewijs is daarvan geleverd en onlangs is hier ter sprake gekomen dat William Binney met Mike Pompeo over de bevindingen van dit onderzoek een gesprek heeft gevoerd.
Maar dit laat onverlet dat er een narratief is gepusht zonder dat de Amerikaanse regering het onomstotelijke bewijs heeft kunnen leveren van de aantijgingen van de DNC en Hillary Clinton als reden waarom de Democraten de verkiezingen verloren hadden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175458395
quote:
Het notoir liegen van Trump gaat hem een keer opbreken.
in a crowd you lose humanity
pi_175458566
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:37 schreef brokjespoes het volgende:
Ik denk dat Trump -zoals wel vaker- gewoon wat typte zonder te beseffen dat het onzin was.

Beetje interessant willen overkomen enzo.

(Via Twitter toegeven dat hij er wél van wist... zo dom is volgens mij niemand. :P )
Ik denk inderdaad dat hij de consequenties van zijn uitspraken niet overziet. Maar het zou best waar kunnen zijn natuurlijk; in dat geval is een bekentenis wel heel handig voor Mueller.
  zaterdag 2 december 2017 @ 21:48:28 #105
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175458606
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:38 schreef dellipder het volgende:
Maar dit laat onverlet dat er een narratief is gepusht zonder dat de Amerikaanse regering het onomstotelijke bewijs heeft kunnen leveren van de aantijgingen van de DNC en Hillary Clinton als reden waarom de Democraten de verkiezingen verloren hadden.
In mijn bubble worden juist vele oorzaken aangegeven waarom ze verloren heeft. De gestolen en gepubliceerde mails was natuurlijk wel een onderdeel daarvan, net als Russische inmenging in de vorm van trolls en het kopen van advertenties.

Vermoedelijk was de grootste factor nog wel de truc van Chaffetz om te doen alsof Clinton weer opnieuw serieus onderzocht werd door de FBI met de brief van Comey, waar alle media een schandelijke rol in gespeeld hebben (wat dat betreft is de 24h news cycle echt een vloek... alles moet zo snel mogelijk de deur uit).

Verder heb je natuurlijk dat Clinton nogal overkwam als een technocraat, overkwam als niet echt menselijk, reclame inkocht in staten die bijna zeker 1 kant al op zouden gaan toen ze zo rond 9% pollde, de rust belt staten te weinig bezocht, etc.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 02-12-2017 21:55:07 ]
pi_175458641
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In mijn bubble worden juist vele oorzaken aangegeven waarom ze verloren heeft. De gestolen en gepubliceerde mails was natuurlijk wel een onderdeel daarvan, net als Russische inmenging in de vorm van trolls en het kopen van advertenties.
Vermoedelijk was de grootste factor nog wel de truc van Chaffetz om te doen alsof Clinton weer opnieuw serieus onderzocht werd door de FBI met de brief van Comey, waar de alle media een schandelijke rol in gespeeld hebben.
Verder heb je natuurlijk dat Clinton nogal overkwam als een technocraat, overkwam als niet echt menselijk, reclame inkocht in staten die bijna zeker 1 kant al op zouden gaan toen ze zo rond 9% pollde, de rust belt staten te weinig bezocht, etc.
Eens. Er zijn vele aspecten waardoor Clinton niet gewonnen heeft. De e-mails of de hack van de DNC zou daar best wel niet-doorslaggevend voor kunnen zijn geweest. Maar dat betekent niet dat de feiten zelf niet strafbaar kunnen zijn.

Dat Clinton steen bij been klaagt dat haar de overwinning is ontstolen is begrijpelijk. Ze is een aardig slechte verliezer. Gelukkig is dat voor de verdere juridische discussie niet relevant.
  Overall beste user 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 21:54:56 #107
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175458753
En daar is de HRC kaart weer. Trump zit in moeilijkheden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 2 december 2017 @ 22:00:33 #108
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175458867
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In mijn bubble worden juist vele oorzaken aangegeven waarom ze verloren heeft. De gestolen en gepubliceerde mails was natuurlijk wel een onderdeel daarvan, net als Russische inmenging in de vorm van trolls en het kopen van advertenties.
Vermoedelijk was de grootste factor nog wel de truc van Chaffetz om te doen alsof Clinton weer opnieuw serieus onderzocht werd door de FBI met de brief van Comey, waar alle media een schandelijke rol in gespeeld hebben (wat dat betreft is de 24h news cycle echt een vloek... alles moet zo snel mogelijk de deur uit).
Verder heb je natuurlijk dat Clinton nogal overkwam als een technocraat, overkwam als niet echt menselijk, reclame inkocht in staten die bijna zeker 1 kant al op zouden gaan toen ze zo rond 9% pollde, de rust belt staten te weinig bezocht, etc.
Dit klinkt in elk geval samenhangender dan de Russia collusion delusion.
In elk geval heeft niemand het onderzoek van Binney cs weten te ontkrachten, terwijl dit al een half jaar geleden is gepubliceerd.
Anderzijds is het narratief over de bevindingen van Crowdstrike die delen daarvan heeft teruggetrokken en Fusion GPS, het PeePee dossier, dat as we speak nog steeds niet door de FBI is bevestigd.
Ondertussen zijn er op basis van een niet bevestigde dossier FISA aanvragen gedaan (ook na de verkiezingen), mensen illegaal getapt, illegaal mensen die getapt zijn onthuld, informatie uit de taps illegaal naar de media gelekt, sancties ingesteld op basis van gefabriceerde informatie en is er een kleine Koude Oorlog gestart.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 02-12-2017 22:08:21 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 22:01:28 #109
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175458898
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:37 schreef brokjespoes het volgende:
Ik denk dat Trump -zoals wel vaker- gewoon wat typte zonder te beseffen dat het onzin was.

Beetje interessant willen overkomen enzo.

(Via Twitter toegeven dat hij er wél van wist... zo dom is volgens mij niemand. :P )
"Nee hoor Agent. Ik pleegde vorige week die overval niet. Ik kreeg dit gemerkte geld terug bij de Albert Heijn" tegen een agent die je fietsverlichting controleert.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games zaterdag 2 december 2017 @ 22:02:46 #110
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_175458931
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:37 schreef brokjespoes het volgende:
Ik denk dat Trump -zoals wel vaker- gewoon wat typte zonder te beseffen dat het onzin was.

Beetje interessant willen overkomen enzo.

(Via Twitter toegeven dat hij er wél van wist... zo dom is volgens mij niemand. :P )
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Scheermes_van_Hanlon
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zaterdag 2 december 2017 @ 22:04:30 #111
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_175458979
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:39 schreef Nintex het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 02-12-2017 om 18:14:13 I had to fire General Flynn because he lied to the Vice President and the FBI. He has pled guilty to those lies. It… https://t.co/8bMCLGuAhf reageer retweet
^O^


Lol :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 22:09:27 #112
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175459098
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2017 22:04 schreef Falco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lol :D


Rofl
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175459219
Trump moet toch wel de domste motherfokker alive zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175459301
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
Trump moet toch wel de domste motherfokker alive zijn.
Zijn electoraat eerder.
I´m back.
  zaterdag 2 december 2017 @ 22:25:18 #115
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175459458
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2017 22:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit klinkt in elk geval samenhangender dan de Russia collusion delusion.
Dan is het goed dat we dit gesprek hebben, want waarschijnlijk denken de meesten die minimaal redelijk goed geïnformeerd zijn er min of meer zo over.

quote:
In elk geval heeft niemand het onderzoek van Binney cs weten te ontkrachten, terwijl dit al een half jaar geleden is gepubliceerd.
Ja, maar laten we het niet promoveren tot feit. Het is een theorie van iemand die denk ik verder wel aardig geloofwaardig is, maar daar staan wel getuigenissen onder ede tegenover van voormalige en huidige hoofden van de NSA, FBI en CIA. Die zullen dat niet zomaar doen.

quote:
Anderzijds is het narratief over de bevindingen van Crowdstrike die delen daarvan heeft teruggetrokken en Fusion GPS, het PeePee dossier, dat as we speak nog steeds niet door de FBI is bevestigd.
Er zijn wel degelijk delen bevestigd in het publieke domein van de Steele dossier. Het plassen van Russische hoeren niet, maar ik snap dan ook niet waarom daar de nadruk op gelegd zou moeten worden afgezien van de bizarheid van de claim. Anyway, hier is een site die het bij houdt: http://annotateddossier.com/

Steele zelf geeft overigens aan dat hij denkt dat zo'n 70%-90% ervan waar is: Christopher Steele believes his dossier on Trump-Russia is 70-90% accurate

quote:
Ondertussen zijn er op basis van een niet bevestigde dossier FISA aanvragen gedaan (ook na de verkiezingen), mensen illegaal getapt, illegaal mensen die getapt zijn onthuld, informatie uit de taps illegaal naar de media gelekt, sancties ingesteld op basis van gefabriceerde informatie en een kleine Koude Oorlog gestart.
Ik denk niet dat je kunt stellen dat op basis van het dossier alleen succesvolle FISA aanvragen zijn gedaan. Sowieso hebben we het dacht ik over 1 aanvraag waarbij het dossier gebruikt is, en is daar ook andere informatie bij gebruikt, toch?

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 03-12-2017 00:10:58 ]
  Overall beste user 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 22:28:14 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175459532
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
Trump moet toch wel de domste motherfokker alive zijn.
Hoe bedoel je? Omdat hij vergeten is dat Flynn zelf zijn ontslag indiende?

Read Michael T Flynn's resignation letter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 december 2017 @ 22:29:12 #117
862 Arcee
Look closer
pi_175459555
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
Trump moet toch wel de domste motherfokker alive zijn.
Ja, een beetje zo zeg maar:

KateKsaunders twitterde op zaterdag 02-12-2017 om 18:44:07 @realDonaldTrump One more quick question, then you can get back to your obstruction, promise. How the fuck are you this dumb and still have managed to survive 7 decades? reageer retweet
  Overall beste user 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 22:32:28 #118
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175459623
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Ulx op 02-12-2017 22:33:50 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 22:42:14 #119
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175459852
Trump keeps playing nice with Mueller, for now

Ik kan niet wachten tot Trump in de aanval gaat.....

quote:
[...]The white-collar attorney representing the senior Trump official in the Russia probe said the president’s lawyers don’t have many options beyond cooperating and trying to publicly nudge the probe toward a conclusion.

“What was the other strategy you could pursue that’d be better than this one? Run Flynn over with a fucking car? Pardon him? What were you going to do? It’s easy to snipe at these folks. But in fairness I think you’ve got to ask yourself what was the alternative,” the attorney said.

“Their strategy is designed to do the best they can with what they had,” the attorney added. “Essentially they’ve got no leverage. They’ve got no control over the situation and no ability meaningfully to influence what Mueller does and when he does it. None. They’re like the knight in the Monty Python movie. He’s got his arms and legs chopped off and he stands there shouting, ‘Bring it on! It’s just a scratch.’”[...]
:D :9
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator zaterdag 2 december 2017 @ 22:56:33 #120
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175460243
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2017 22:04 schreef Falco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lol :D
Ja, dat gaat wel werken als je al een Guilty plea hebt gemaakt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175461175
Kut! kut! kut! of gewoon kut?

Het is de bedoeling dat de nieuwe tax kut! kut! kut! onder meer wordt bekostigd door in noordelijke ex-beschermde natuurgebieden naar organische koolwaterstoffen te drillen.

Volgens de gemiddelde zakjapanner heb je echter nog meer nut van een spreekwoordelijke druppel op een spreekwoordelijke gloeiende plaat, want bovenstaand gedril zal hooguit 0,075% van de kut! kut! kut! dekken. :{

Maar ach, natuur is toch alleen maar een linkse hobby. :P
  zaterdag 2 december 2017 @ 23:55:54 #122
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175461756
Wth is dit dan weer??

quote:
Trump transition official in email: Russia 'has just thrown the U.S.A election'

President Trump's former deputy national security adviser K.T. McFarland told a friend in an email when she was on Trump's transition team that Russia "threw" the U.S. election to Trump, The New York Times reported Saturday.

McFarland reportedly wrote in the email that sanctions then-President Obama levied on Russia in response to Moscow's election meddling would make it more difficult for Trump to improve relations with Russia, "which has just thrown the U.S.A. election to him."

The Times reported that it was unclear whether the transition official was saying she believed that the election had been thrown. A White House lawyer told the newspaper that McFarland was referring to the Democrats' portrayal of the election.

Emails obtained by the Times show that Trump's team moved quickly to develop a strategy on how to reassure Russia after learning that Obama would expel 35 Russian diplomats in the weeks before he left office.

The report comes one day after Trump's former national security adviser Michael Flynn pleaded guilty to lying to the FBI about his contacts with then-Russian Ambassador to the U.S. Sergey Kislyak in the month before Trump took office.

Flynn had previously denied that he discussed sanctions with the Russian official, but later acknowledged that the issue came up. Trump fired him over the issue in February, 24 days after he took the White House post.

McFarland was reportedly aware of Flynn's contact with Moscow. An Associated Press report on Friday identified McFarland as a senior transition official mentioned in court documents who discussed with Flynn in 2016 the U.S. sanctions against Russia and potential retaliation from Moscow.

Outlets also identified Trump's son-in-law and senior adviser Jared Kushner as the "very senior transition official" referenced in the documents who reportedly pushed Flynn to persuade the Russian government to vote against a United Nations Security Council resolution condemning Israeli settlements. The U.N. vote ended up advancing.

McFarland served as Trump's deputy national security adviser until May and is currently awaiting confirmation to be his ambassador to Singapore.
  zondag 3 december 2017 @ 00:02:49 #123
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175461869
Hier het NYTimes artikel, waar voorgaand artikel naar verwijst:

quote:
Emails Dispute White House Claims That Flynn Acted Independently on Russia

WASHINGTON — When President Trump fired his national security adviser, Michael T. Flynn, in February, White House officials portrayed him as a renegade who had acted independently in his discussions with a Russian official during the presidential transition and then lied to his colleagues about the interactions.

But emails among top transition officials, provided or described to The New York Times, suggest that Mr. Flynn was far from a rogue actor. In fact, the emails, coupled with interviews and court documents filed on Friday, showed that Mr. Flynn was in close touch with other senior members of the Trump transition team both before and after he spoke with the Russian ambassador, Sergey I. Kislyak, about American sanctions against Russia.

While Mr. Trump has disparaged as a Democratic “hoax” any claims that he or his aides had unusual interactions with Russian officials, the records suggest that the Trump transition team was intensely focused on improving relations with Moscow and was willing to intervene to pursue that goal despite a request from the Obama administration that it not sow confusion about official American policy before Mr. Trump took office.

On Dec. 29, a transition adviser to Mr. Trump, K. T. McFarland, wrote in an email to a colleague that sanctions announced hours before by the Obama administration in retaliation for Russian election meddling were aimed at discrediting Mr. Trump’s victory. The sanctions could also make it much harder for Mr. Trump to ease tensions with Russia, “which has just thrown the U.S.A. election to him,” she wrote in the emails obtained by The Times.

It is not clear whether Ms. McFarland was saying she believed that the election had in fact been thrown. A White House lawyer said on Friday that she meant only that the Democrats were portraying it that way.

But it is evident from the emails — which were obtained from someone who had access to transition team communications — that after learning that President Barack Obama would expel 35 Russian diplomats, the Trump team quickly strategized about how to reassure Russia. The Trump advisers feared that a cycle of retaliation between the United States and Russia would keep the spotlight on Moscow’s election meddling, tarnishing Mr. Trump’s victory and potentially hobbling his presidency from the start.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Overall beste user 2022 zondag 3 december 2017 @ 00:06:01 #124
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175461929
O man....

Dit is echt niet goed voor Trump.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175462217
K. T. McFarland werkte voor Flynn. Was zijn deputy.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')