abonnement Unibet Coolblue
pi_175450364
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:16 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Jij vindt ZP geen racisme. Blijft lastig, ik snap het.

Verder is het een beetje mal om te ontkennen dat er racisme zou zijn, enkel omdat je dat niet in ZP ziet. :D
Het is minstens net zo mal om uitgerekend ZP uit te kiezen als symbool van het institutionele racisme wat er zou zijn. Pak de verslechterde baankansen voor allochtonen, pak de achterstallige situatie mbt loon voor vrouwen, maar ZP als symbool voor Amerikaanse slavernij zien en daar racisme over roepen, nee dat is zelfs voor jou doen mal.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175450365
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

6 minuten geleden gestopt.
Ff play drukken denk ik.

Hier loopt ie nog.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 2 december 2017 @ 15:19:45 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175450367
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:13 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat het in de VS erger is. Racisme blijft racisme.
Het is niet omdat men er hier schijnheiliger over doet dat het beter is.
Maakt het alleen maar lelijker als mensen twee gezichten hebben.
Het is in azie en afrika het ergst, door aziaten en afrikanen.
In het westen is het racisme op het minimum in de wereld.. maar de laatste tijd weten de linkse media en een klein groepje beroepskleuters zich behoorlijk racistisch te gedragen door ons een zwart en wit verschil op te leggen dat hier al lang niet meer aan de orde is.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175450368
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:19 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Beter worden die zielenpieten nog bekogeld met rotte tomaten.
zozo oproepen tot geweld
pi_175450379
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:19 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ff play drukken denk ik.

Hier loopt ie nog.
Kijk je niet naar de herhaling dan?
I´m back.
pi_175450385
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:19 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, ze breken de tent af. Dit loopt helemaal uit de hand.
Oh, nu moeten we ze ook nog schouderklopjes geven omdat ze tegen hun natuur in niet agressief zijn? Dat is uh, nogal racistisch gedacht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175450390
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kijk je niet naar de herhaling dan?
Ohw, nou je het zeg :D Handig...

Hmm, geen andere streams up?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_175450391
Valt me toch wel tegen van de Dokkummers dat ze niet voor snert of zo hebben gezorgd. Had ik wel leuk gevonden, alle zwarte demonstranten lekker aan de soep en het gros van de witte sjw-ers niet want het zijn vegetariers.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_175450393
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Racisme moet volgens de definitie bewust gebeuren.
Eeehhh nee ook onbewust is gewoon racisme.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175450396
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het is minstens net zo mal om uitgerekend ZP uit te kiezen als symbool van het institutionele racisme wat er zou zijn. Pak de verslechterde baankansen voor allochtonen, pak de achterstallige situatie mbt loon voor vrouwen, maar ZP als symbool voor Amerikaanse slavernij zien en daar racisme over roepen, nee dat is zelfs voor jou doen mal.
Hier ben ik het zeker mee eens. Er zijn zoveel grotere problemen die blijven liggen. Problemen waar iedere Nederlander mee te maken krijgt, maar die worden gewoon weggelachen.

Toch vind ik het interessant om te zien hoeveel het onderwerp ZP onthult over hoe mensen echt denken over hun landgenoten.
wooblabalurg
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 december 2017 @ 15:21:41 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175450405
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:18 schreef Baconbus het volgende:

[..]

De VS is geen goed voorbeeld voor racisme? Vreemde conclusie.

Verder apart dat het praktisch geen probleem meer is, enkel omdat je er zelf blijkbaar geen last van hebt. :D
Als je op een schaal van 0 naar 100 werkt, is het wel handig om iets op die 100 te plaatsen. Dat is Amerika. En hoe graag je het ook anders wil zien, Nederland komt dan niet eens boven de 5.

Dat overal racisme in willen zien zorgt ervoor dat het niet meer serieus genomen wordt. Je bent nu bezig met het begrip racisme te nuanceren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175450406
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het is in azie en afrika het ergst, door aziaten en afrikanen.
In het westen is het racisme op het minimum in de wereld.. maar de laatste tijd weten de linkse media en een klein groepje beroepskleuters zich behoorlijk racistisch te gedragen door ons een zwart en wit verschil op te leggen dat hier al lang niet meer aan de orde is.
Sterker nog, de witmensne onder de anti pieten dienen vandaag achterin de bus plaats te nemen. Dat is pas racistisch. Hoor je niks over hier :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175450408
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het is in azie en afrika het ergst, door aziaten en afrikanen.
In het westen is het racisme op het minimum in de wereld.. maar de laatste tijd weten de linkse media en een klein groepje beroepskleuters zich behoorlijk racistisch te gedragen door ons een zwart en wit verschil op te leggen dat hier al lang niet meer aan de orde is.
Klassiek voorbeeld van #whataboutism.
Hier is niet belangrijk, daar is het veel erger. Daarom is dit geen enkel probleem. :D
wooblabalurg
pi_175450429
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:21 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hier ben ik het zeker mee eens. Er zijn zoveel grotere problemen die blijven liggen. Problemen waar iedere Nederlander mee te maken krijgt, maar die worden gewoon weggelachen.

Toch vind ik het interessant om te zien hoeveel het onderwerp ZP onthult over hoe mensen echt denken over hun landgenoten.
Nogmaals de vraag dan maar: hoe zie jij dat argument dat ze de geschiedenis aan hun zijde vinden?
I´m back.
pi_175450435
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als je op een schaal van 0 naar 100 werkt, is het wel handig om iets op die 100 te plaatsen. Dat is Amerika. En hoe graag je het ook anders wil zien, Nederland komt dan niet eens boven de 5.

Dat overal racisme in willen zien zorgt ervoor dat het niet meer serieus genomen wordt. Je bent nu bezig met het begrip racisme te nuanceren.
Ik kan niks met uit de lucht gegrepen cijfers die nergens op zijn gebaseerd.
Dat jij denkt dat mensen overal racisme in willen zien kan ik ook niet zoveel mee.
Blijkbaar heb je daar, in tegenstelling tot daadwerkelijk racisme, dus wel last van. :D
wooblabalurg
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 december 2017 @ 15:23:40 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175450438
quote:
13s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Eeehhh nee ook onbewust is gewoon racisme.
Ehhh.... nee. En anders ben jij een prachtig voorbeeld van racisme.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175450441
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Valt me toch wel tegen van de Dokkummers dat ze niet voor snert of zo hebben gezorgd. Had ik wel leuk gevonden, alle zwarte demonstranten lekker aan de soep en het gros van de witte sjw-ers niet want het zijn vegetariers.
Vandaag gaat het om de zwartmens, niet de witmens. Die dienen buiten beeld te blijven.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175450444
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nogmaals de vraag dan maar: hoe zie jij dat argument dat ze de geschiedenis aan hun zijde vinden?
Heb je daar context bij want dat kun je op meerdere manieren interpreteren lijkt me?
wooblabalurg
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 december 2017 @ 15:24:26 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175450455
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:23 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik kan niks met uit de lucht gegrepen cijfers die nergens op zijn gebaseerd.
Dat jij denkt dat mensen overal racisme in willen zien kan ik ook niet zoveel mee.
Blijkbaar heb je daar, in tegenstelling tot daadwerkelijk racisme, dus wel last van. :D
Bewijs eerst maar eens dat het nog een gigantisch probleem is. Kan alvast verklappen dat dat een verspilling van je tijd is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 2 december 2017 @ 15:24:33 #46
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175450458
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:21 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Klassiek voorbeeld van #whataboutism.
Hier is niet belangrijk, daar is het veel erger. Daarom is dit geen enkel probleem. :D
Nee het is hier simpelweg niet meer, het minimum betekent dat er mischien 1 of 2 echte racisten in nederland rondlopen. Racisme speelt hier niet meer, er is geen wij witten en zij zwarten hier. Begrijp dat nou eens. En nee zwarte piet is ook geen karikatuur van negers. Zwarte piet is zelfs bedacht door iemand die tegen slavernij en racisme was dus pleur toch eens op, en gauw.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175450464
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:21 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hier ben ik het zeker mee eens. Er zijn zoveel grotere problemen die blijven liggen. Problemen waar iedere Nederlander mee te maken krijgt, maar die worden gewoon weggelachen.

Toch vind ik het interessant om te zien hoeveel het onderwerp ZP onthult over hoe mensen echt denken over hun landgenoten.
Individuele landgenoten of zij die zich als een aparte groep presenteren?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 2 december 2017 @ 15:24:53 #48
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175450465
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het maakt uit omdat zij denken dat het relevant is om de omstandigheden hier te omschrijven, en ik vind dat echt in en in triest om precies die reden.

Racisme is hier praktisch geen probleem meer, om dat te begrijpen moet je juist naar landen als Amerika, of Nederland pakweg 100 jaar geleden kijken. De meeste gevallen zijn gewoon die van een stel sneeuwvlokjes dat voor elk dingetje de racisme-kaart trekt.
Nee, er is hier wel degelijk echt racisme. Alleen komt niemand er echt mee weg, mensen willen geen racisme, we haten het, zeker sinds WO II. Ook in de koloniën was men minder racistisch dan bijvoorbeeld de Engelsen.
Racisten worden met de nek aangekeken.
Daar maakt anti-piet misbruik van. Je kunt de gemiddelde Nederlander niet méér kwetsen dan door hem van racisme te betichten. Als het terecht is, dan zullen ze zeker tegen racisme strijden. En zo denk anti-piet aan medestanders te komen voor een volledig uit de duim gezogen vorm van racisme.
pi_175450468
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:23 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Heb je daar context bij want dan kun je op meerdere manieren interpreteren lijkt me?
Nou, het is nu 2017 en er is nog steeds een zwarte Piet bijvoorbeeld, begon die gast ongeveer zijn toespraak mee. Als uiting daarvan. Antifa is nog veel sterker in dat argument btw.
I´m back.
pi_175450479
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bewijs eerst maar eens dat het nog een gigantisch probleem is. Kan alvast verklappen dat dat een verspilling van je tijd is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:24 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee het is hier simpelweg niet meer, het minimum betekent dat er mischien 1 of 2 echte racisten in nederland rondlopen. Racisme speelt hier niet meer, er is geen wij witten en zij zwarten hier. Begrijp dat nou eens. En nee zwarte piet is ook geen karikatuur van negers. Zwarte piet is zelfs bedacht door iemand die tegen slavernij en racisme was dus pleur toch eens op, en gauw.
Complete ontkenning. Daar kan ik weinig mee.
Kom terug als je een random FOK-topic hebt gelezen. :D
wooblabalurg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')