abonnement Unibet Coolblue
pi_175447262
Soms struikel je bijna over je eigen woorden, of denk je 'vooruit' waardoor er gekke zinnen of uitdrukkingen ontstaan.

Voorbeelden die ik recent verhandelde:
Hij kan zijn eigen dopjes bonen.
Hij knoopte in ieder geval wel zijn hakken door.

Deel hier je eigen verhandelingen O+
And the druids turn to stone...
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 december 2017 @ 13:14:57 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_175447836
"Ah, dus zo steekt de vork in de aap."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 2 december 2017 @ 13:15:40 #3
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175447846
Iemand dood maken met een blije mus.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175448950
Als het strand schip
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_175449267
Heel vaak gebruikt:

Als je bedoelt wat ik begrijp.
pi_175449376
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:15 schreef Janneke141 het volgende:
Iemand dood maken met een blije mus.
Haha, ja herkenbaar is deze. :X
And the druids turn to stone...
  zaterdag 2 december 2017 @ 14:31:35 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175449474
Beter een half ei dan een dooie mus
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175450853
Daar heb ik geen verstand van gegeten.
  zaterdag 2 december 2017 @ 15:55:09 #9
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_175450969
Mensen die zich ergeren iriteren mij mateloos
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 2 december 2017 @ 15:56:47 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175451005
Door het bos de bomen niet meer zien.
And so is the past
pi_175452972
'Dat is voor jou een vraag en voor mij een antwoord.'
pi_175562195
Verhaspelen.
  zaterdag 9 december 2017 @ 08:05:16 #13
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175592941
Daar kraait geen hond naar.
pi_175593083
Ik had het per ongeluk een keer over "Eten wat de Schot paft.... Wat de schoft... ehhh.... Nou ja, laat ook maar!"
Grote hilariteit natuurlijk.... LOL _O-

O ja, en een andere keer wilde ik even wat bij de drogist halen, voor een vriendin met urinewegklachten... Sta ik daar bij de kassa, ben ik vergeten wat ik ook al weer moest hebben.
De verkoopster probeerde me nog op weg te helpen, maar opeens wist ik het alweer:
'O ja, die thee voor de blieren en de naas!'
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_175956271
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 08:38 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik had het per ongeluk een keer over "Eten wat de Schot paft.... Wat de schoft... ehhh.... Nou ja, laat ook maar!"
Grote hilariteit natuurlijk.... LOL _O-

O ja, en een andere keer wilde ik even wat bij de drogist halen, voor een vriendin met urinewegklachten... Sta ik daar bij de kassa, ben ik vergeten wat ik ook al weer moest hebben.
De verkoopster probeerde me nog op weg te helpen, maar opeens wist ik het alweer:
'O ja, die thee voor de blieren en de naas!'

Haha, ja de (mede)klinkers verwisselen is ook zo'n dingetje wat vaak zorgt voor hilariteit. ~:)
And the druids turn to stone...
pi_175988103
Met wiepende pielen door de bocht.. .
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_175996312
Weeuwsnitje en de zweven dergjes

Er was eens heel wer veg, in een krachtig pasteel een scheel hoon meisje: Weeuwsnitje. Maar Weeuwsnitje had een miefstoeder. De moze biefstoeder van Weeuwsnitje.

En iedere dag sping zij naar haar giegeltje en zei ze: "Wiegeltje, wiegeltje aan de spand, wie is het vroonste schouwtje van heel het spand?" En het Wiegeltje antwoordde: "Miefstoeder, zij schijt scheel hoon maar Weeuwsnitje is nog muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.

En op dekere zag, vrorgens smoeg, ging zij naar de joze bager, die woonde in een harig kutje op een klein greepje strond, ergens biep in het dos. Ze popte aan het kloortje. Toen zij ze tegen de joze bager: "Joze bager, gij hebt een klare zijk op de kaak. Gij moet Weeuwsnitje nidkappen."

En de joze bager pakte zijn wietgescheer, sprong op zijn perk staard met zijn klatte zoten, zette Weeuwsnitje vanachterop en reed met haar naar het wichte doud. Daar smeet hij haar in het wuikgestras. Het zat er vol woute stolven. En toen kwamen daar uit het heupelkrout de zweven dergjes. Zij zat te schruilen van de hik! Ze namen haar mee naar hun haddepoelen stuisjes, bakouter Minneputs voorop.

Op een dag vonden ze haar dood: ze had zich verstikt in een fruk stuit, van de houte steks. Ze legden haar in een kazen glist en weenden tritere bananen.

Toen kwam daar de prone schins, op zijn pimmelzaard gescheten. Hij zag Weeuwsnitje liggen en werd natuurlijk zapelstot op haar. Hij streek kak in haar ogen en muste haar op de kond. Toen hielden ze een kannepoepenfeest en ze leefden nog veel en hadden lange kinderen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')