abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 december 2017 @ 11:27:08 #176
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175445737
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:25 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zou wat meer variatie op Newsweek en Politico doen alsik jou was, want je vergeet in deze paar regeltjes al dat Manafort werd afgeluisterd.
Ik weet werkelijk niet hoe jij dit doet, maar ik wel erg met je te doen.
Ik vergat helemaal niks. Jij kwam met de unmasking, ik niet. Vandaar ook dat ik zei dat je het slechts zo zou kunnen zien als je denkt dat FBI het speeltje van Obama was, wat natuurlijk onzin zou zijn.
pi_175445744
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zelfs met link en bron is het niet goed :D
Lijkt mij vrij logisch als je de vertaling geeft van iets wat onder synoniem staat en niet van het eigenlijk woord. Met jouw link geef je zelf al aan dat je ongelijk hebt.
pi_175445746
quote:
I know.

Had gisteravond weinig te doen op m'n werk dus ik heb zo'n 570 artikelen gelezen over deze kwestie :P
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175445768
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

I know.

Had gisteravond weinig te doen op m'n werk dus ik heb zo'n 570 artikelen gelezen over deze kwestie :P
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175445785
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:26 schreef Nintex het volgende:
Tax cut door de senaat.

Trump wint wederom

Na het eerste jaar is de '#resistance' al volledig uitgeput :W

Fake News media verliest anchors door de aanhoudende #metoo gekte. De gebroeders Koch kopen Time Magazine.

Can't Stump the Trump
Haha die tax cuts. Geweldig. Daar kan ik nou echt van genieten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 2 december 2017 @ 11:28:59 #181
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_175445787
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:26 schreef Nintex het volgende:
Tax cut door de senaat.

Trump wint wederom

Na het eerste jaar is de '#resistance' al volledig uitgeput :W
Goedemorgen, Nintex. Ik zie dat je er nog steeds een gewoonte van maakt met je trollface uit bed te stappen.

Verder alles lekker? Nieuws over Flynn nog gelezen, en dat de gehele tax bill achter gesloten deuren opgesteld is? Nee, gemist zeker.

Bij deze mag je in de topics over de Nederlandse politiek in ieder geval niet meer zeuren over de achterkamertjes. Staat genoteerd!
  zaterdag 2 december 2017 @ 11:30:30 #182
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175445820
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Haha die tax cuts. Geweldig. Daar kan ik nou echt van genieten.
Echt iets waar de vergeten man wat aan heeft
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 2 december 2017 @ 11:30:30 #183
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175445821
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

'Discussie voeren' door middel van YouTube-filmpjes is altijd een zwaktebod. En zonder toelichting in de post natuurlijk al helemaal. Zeker als je er om bekend staat zoveel mogelijk met hagel te schieten om maar geen serieuze discussie aan te hoeven gaan.
Er gingen wat berichten aan vooraf, dus je zou je eerst moeten inlezen voordat je deze overhaaste conclusies zonder daarbij de context van de filmpjes meeneemt maakt. Daarnaast zijn dit opnames van citaten die onder ede zijn geleverd. Daar kan ik niet tegenaan typen..

Verder heb ik jou nog geen enkel argument zien maken alleen wat gewauwel over de vorm (zoals gewoonlijk), maar ik laat me graag door jou verrassen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175445854
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:30 schreef Szura het volgende:

[..]

Echt iets waar de vergeten man wat aan heeft
Yep, die is de echte winnaar hier. #MAGA *O*

:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175445867
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:30 schreef Szura het volgende:

[..]

Echt iets waar de vergeten man wat aan heeft
Het begrotingstekort opblazen om rijken een belastingvoordeel te geven dat ze helemaal niet nodig hebben en waar het land in feite niets aan heeft. Dan ben je als land echt een parodie op jezelf.

En ja, ik kan daar best om lachen. Ik woon er godzijdank niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 2 december 2017 @ 11:34:54 #186
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175445912
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:24 schreef Puddington het volgende:

[..]

Net zoals jij beweert dat Obama Trump liet afluisteren ondanks dat daar geen flintertje bewijs voor is?

Daar moet je nog op reageren. Geloof je dat of niet?
Ik heb Flynn getypt, maar omdat Manafort werd afgeluisterd in de periode tijdens de campagne is Trump in de gesprekken die hij voerde met Manafort ook afgeluisterd.
Dit is ook niet iets dat niet bekend is. Volgens mij nieuws van alweer een paar maanden oud.

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175445929
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het begrotingstekort opblazen om rijken een belastingvoordeel te geven dat ze helemaal niet nodig hebben en waar het land in feite niets aan heeft. Dan ben je als land echt een parodie op jezelf.

En ja, ik kan daar best om lachen. Ik woon er godzijdank niet.
En ook nog eens het Republikeinse mantra van lagere staatschuld verloochenen. Prachtig.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175445958
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit flikt hij al anderhalf jaar. Meneer weet dat hij onzin verkoopt maar redt zich eruit door te roepen dat iedereen op de man speelt.

Dat terwijl bijna iedereen normaal reageert, ondanks de onzin die Refregmental verkoopt.
Hier je volgens jou normale reacties, alleen uit deze reeks, en dan heb ik niet eens alles gepakt:

"De toon van redpilled verandert van wollig ambenarentaal naar schuimbekkende samenzweringsgtheorieen. Die nothingburgers zijn niet goed gevallen in de onderbuik. "

"Daarom denk ik ook dat hij een troll is."

"Nee niks. Waar ie over loog ging over dat ie z'n lunch trommeltje had leeg gegeten terwijl ie in werkelijkheid met z'n collega's shoarma was gaan eten. Deze leugen vertelde hij in opdracht van z'n moeder. Dus eigenlijk niks aan de hand nee. "

"dan mag je gewoon oprotten."

"Rot op, je trekt de discussie naar je toe en negeert al onze reacties.
Grow up."

"Alle verloven ingetrokken daar in het Amsterdam aan de Neva... ;)"

"Refragmental moet toch nu wel met een hernia zitten als je ziet in hoeveel bochten hij zit te draaien. "

"Echt, serieus man. Hoe jij bij je conclusies komt en hoe je die beargumenteert is echt ongelooflijk :')"

"Bij die Pizzagate ging jij met veel minder bewijs of zelfs maar iets wat op feiten leek anders een stuk harder los _O-"

"kunnen aluhoedjes zoals refragmental, dellipder en nintex niet hun eigen forum krijgen zoals Reddit heeft met The_Donald? over topicvervuiling gesproken... :{w"

"We lachen je met alle plezier uit. "

"Hoppa! Over op discussie voeren door willekeurige YouTube-filmpjes te plaatsen. Dan weet je zeker dat je met een BNW-gekkie van doen hebt. "

"mooi, nu dellipder nog. "

"Al is dat vast niet wat Refragmental bedoelt vanuit zijn slachtofferrol :D"

"ondanks de onzin die Refregmental verkoopt. "

"Hij noemt je grapjas. Ben je nu niet gekwetst tot in het diepste van je ziel? Is toch bijna schelden. "

"Goedemorgen, Nintex. Ik zie dat je er nog steeds een gewoonte van maakt met je trollface uit bed te stappen."

Dit is de toon en manier waarop jullie discussies voeren. Dit is geen normale toon meer, maar puur toxisch en bedoeld om uit te lokken en te derailen.
En Dellipder heeft inderdaad ook een paar steken laten vallen, niet van hem gewend.
  zaterdag 2 december 2017 @ 11:38:19 #189
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175445974
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lees The Gateway Pundit, mensen.
CNN is de link in mijn bericht. CNN is PC, dus ik zie het probleem niet.

Als ik iets anders als MSM post dan zal ik speciaal voor jou een trigger warning erbij plaatsen. Oké snowflake :)
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175446018
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het begrotingstekort opblazen om rijken een belastingvoordeel te geven dat ze helemaal niet nodig hebben en waar het land in feite niets aan heeft. Dan ben je als land echt een parodie op jezelf.

En ja, ik kan daar best om lachen. Ik woon er godzijdank niet.
Ook arme Amerikanen krijgen belastingvoordeel hoor. Alleen de voordelen voor rijken zijn onbeperkt, terwijl de andere tax cuts een provisie hebben dat ze aflopen over bepaalde tijd (uiteraard na Trumps presidentschap). Briljant! Alle voordelen en de opvolger mag de shit opruimen. Ook weer lekker 1000 miljard schuld er bij.

Met verantwoord begrotingsbeleid heeft het geen flikker te maken.
pi_175446044
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hier je volgens jou normale reacties, alleen uit deze reeks, en dan heb ik niet eens alles gepakt:

"De toon van redpilled verandert van wollig ambenarentaal naar schuimbekkende samenzweringsgtheorieen. Die nothingburgers zijn niet goed gevallen in de onderbuik. "

"Daarom denk ik ook dat hij een troll is."

"Nee niks. Waar ie over loog ging over dat ie z'n lunch trommeltje had leeg gegeten terwijl ie in werkelijkheid met z'n collega's shoarma was gaan eten. Deze leugen vertelde hij in opdracht van z'n moeder. Dus eigenlijk niks aan de hand nee. "

"dan mag je gewoon oprotten."

"Rot op, je trekt de discussie naar je toe en negeert al onze reacties.
Grow up."

"Alle verloven ingetrokken daar in het Amsterdam aan de Neva... ;)"

"Refragmental moet toch nu wel met een hernia zitten als je ziet in hoeveel bochten hij zit te draaien. "

"Echt, serieus man. Hoe jij bij je conclusies komt en hoe je die beargumenteert is echt ongelooflijk :')"

"Bij die Pizzagate ging jij met veel minder bewijs of zelfs maar iets wat op feiten leek anders een stuk harder los _O-"

"kunnen aluhoedjes zoals refragmental, dellipder en nintex niet hun eigen forum krijgen zoals Reddit heeft met The_Donald? over topicvervuiling gesproken... :{w"

"We lachen je met alle plezier uit. "

"Hoppa! Over op discussie voeren door willekeurige YouTube-filmpjes te plaatsen. Dan weet je zeker dat je met een BNW-gekkie van doen hebt. "

"mooi, nu dellipder nog. "

"Al is dat vast niet wat Refragmental bedoelt vanuit zijn slachtofferrol :D"

"ondanks de onzin die Refregmental verkoopt. "

"Hij noemt je grapjas. Ben je nu niet gekwetst tot in het diepste van je ziel? Is toch bijna schelden. "

"Goedemorgen, Nintex. Ik zie dat je er nog steeds een gewoonte van maakt met je trollface uit bed te stappen."

Dit is de toon en manier waarop jullie discussies voeren. Dit is geen normale toon meer, maar puur toxisch en bedoeld om uit te lokken en te derailen.
En Dellipder heeft inderdaad ook een paar steken laten vallen, niet van hem gewend.
De toon van de discussie ben je zelf net zo debet aan door bewezen onzin te plaatsen en systematisch normale tegenargumenten te negeren. Niet zo huilen dus.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175446059
Nog zo'n mooi detail: last-minute is er een belastingvoordeel per amendement bij in gefietst waar alleen één conservatieve school voor rijkelui van profiteert. Toevallig dezelfde school waar onder andere de broer van Betsy DeVos van is afgestudeerd.

http://thehill.com/homene(...)rovision-in-tax-plan
pi_175446069
NBCNews twitterde op zaterdag 02-12-2017 om 07:54:13 BREAKING: Senate passes GOP tax bill 51-49 along party lines with just one Republican, Sen. Bob Corker, voting agai… https://t.co/7cIwDqqHY6 reageer retweet
The rule of Pence :7

Het is overigens wel bizar dat ze er in de kantlijn met pen allemaal dingen tussen geschreven hebben. Ben benieuwd of Trump's sharpie ook nog ergens een tax cut voor mensen die golf resorts en clubs bezitten bijgeschreven heeft.

Afijn, belangrijkste feit is dat de belastingen omlaag gaan. Hopelijk volgen in Nederland de voorgenomen belasting verlagingen ook snel.

Tuurlijk, de lobbyisten pakken met slinkse trucs iets meer poet dan jan de arbeider of john de carpenter, omdat zij in de swamp rondzwemmen, maar netto is het effect een flinke belastingverlaging voor bedrijven en werknemers.

Als iedereen weer zijn huis kan betalen, leuke kerstcadeau's kan kopen en nieuwe auto's kan aanschaffen is het een succes. ^O^


quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:43 schreef Tchock het volgende:
Nog zo'n mooi detail: last-minute is er een belastingvoordeel per amendement bij in gefietst waar alleen één conservatieve school voor rijkelui van profiteert. Toevallig dezelfde school waar onder andere de broer van Betsy DeVos van is afgestudeerd.

http://thehill.com/homene(...)rovision-in-tax-plan
Dit is typisch voor de Amerikaanse politiek. Iemand weet niet zeker of hij wel voor kan stemmen. McConnel vraagt: "Wat zou je van gedachte laten veranderen?"

Antwoord: "Nou, ja ik heb deze school...."

Frank Underwood was daar in House of Cards ook continu mee bezig.
pi_175446095
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

CNN is de link in mijn bericht. CNN is PC, dus ik zie het probleem niet.

Als ik iets anders als MSM post dan zal ik speciaal voor jou een trigger warning erbij plaatsen. Oké snowflake :)
Kijk Refregmental, hij scheldt mij uit.

Ik ga nu op hoge poten de discussie verlaten omdat ik mij gekrenkt voel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175446115
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De toon van de discussie ben je zelf net zo debet aan door bewezen onzin te plaatsen en systematisch normale tegenargumenten te negeren. Niet zo huilen dus.
Welke bewezen onzin heb ik in deze reeks geplaatst? :?
En ik ben helaas geen supermens, in een discussie van 10 tegen 1 wil ik nog wel eens reacties missen.

Maar ben nu echt weg, dit is ook eigenlijk offtopic :W
pi_175446119
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ook arme Amerikanen krijgen belastingvoordeel hoor. Alleen de voordelen voor rijken zijn onbeperkt, terwijl de andere tax cuts een provisie hebben dat ze aflopen over bepaalde tijd (uiteraard na Trumps presidentschap). Briljant! Alle voordelen en de opvolger mag de shit opruimen. Ook weer lekker 1000 miljard schuld er bij.

Met verantwoord begrotingsbeleid heeft het geen flikker te maken.
Trump is dan ook niet verkozen omdat hij verantwoord beleid zou maken. Dat verwacht ook niemand van hem.
pi_175446140
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ook arme Amerikanen krijgen belastingvoordeel hoor. Alleen de voordelen voor rijken zijn onbeperkt, terwijl de andere tax cuts een provisie hebben dat ze aflopen over bepaalde tijd (uiteraard na Trumps presidentschap). Briljant! Alle voordelen en de opvolger mag de shit opruimen. Ook weer lekker 1000 miljard schuld er bij.

Met verantwoord begrotingsbeleid heeft het geen flikker te maken.
Die tas cuts zijn dan ook bijna clownesk kwaadaardig. Het is alsof die Republikeinen het er om doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175446152
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:43 schreef Nintex het volgende:
NBCNews twitterde op zaterdag 02-12-2017 om 07:54:13 BREAKING: Senate passes GOP tax bill 51-49 along party lines with just one Republican, Sen. Bob Corker, voting agai… https://t.co/7cIwDqqHY6 reageer retweet
The rule of Pence :7

Het is overigens wel bizar dat ze er in de kantlijn met pen allemaal dingen tussen geschreven hebben. Ben benieuwd of Trump's sharpie ook nog ergens een tax cut voor mensen die golf resorts en clubs bezitten bijgeschreven heeft.

Afijn, belangrijkste feit is dat de belastingen omlaag gaan. Hopelijk volgen in Nederland de voorgenomen belasting verlagingen ook snel.

Tuurlijk, de lobbyisten pakken met slinkse trucs iets meer poet dan jan de arbeider of john de carpenter, omdat zij in de swamp rondzwemmen, maar netto is het effect een flinke belastingverlaging voor bedrijven en werknemers.

Als iedereen weer zijn huis kan betalen, leuke kerstcadeau's kan kopen en nieuwe auto's kan aanschaffen is het een succes. ^O^
Dit is onzin, Nintex. Jan Modaal gaat op termijn gewoon meer betalen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175446166
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:43 schreef Nintex het volgende:
NBCNews twitterde op zaterdag 02-12-2017 om 07:54:13 BREAKING: Senate passes GOP tax bill 51-49 along party lines with just one Republican, Sen. Bob Corker, voting agai… https://t.co/7cIwDqqHY6 reageer retweet
Tuurlijk, de lobbyisten pakken met slinkse trucs iets meer poet dan jan de arbeider of john de carpenter, omdat zij in de swamp rondzwemmen, maar netto is het effect een flinke belastingverlaging voor bedrijven en werknemers.
Nee, dit is onwaar.
Sommige belastingvoordelen voor minderrijken lopen af na een bepaalde tijd. Uiteindelijk betalen ze dus niet minder belasting. En daarbij is voor een deel - vooral arme mensen - überhaupt geen voordeel, maar juist een nadeel. Zie o.a.:

How The GOP Tax Plan Scrooges Middle Class, Retired And Poor


Non-partisan analysis: GOP tax plan would raise taxes on 50% of US


Daarbij laat het ook de staatsschuld gigantisch oplopen - dat is een bedrag wat weer terugbetaald moet worden, door volgende generaties. Het zijn juist altijd de Republikeinen die zich met dat soort dingen bezighielden.
pi_175446168
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ga nu op hoge poten de discussie verlaten omdat ik mij gekrenkt voel.
Gedurende hooguit een minuut of drie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')