abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 december 2017 @ 21:02:41 #1
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_175434959
We zitten hier in FOT, dus ik denk dat ik er stiekem vanuit kan gaan dat de meesten hier wel eens een foto, of twee hebben genomen :s)

Iedereen heeft wel eens een foto gemaakt, omdat hij/zij een bepaalde herinnering wil vastleggen. Of dat nou is gebeurd met een professionele camera, of de nieuwste iPhone....wat zijn de beste herinneringen die je hebt (gehad) bij het fotograferen? Als je nu de foto's bekijkt van bepaalde gebeurtenissen in je leven...waar denk je het liefst aan terug?

TS begint uiteraard :+

Bij mij staat de pre-honeymoon van m'n man en ik op nummer een. We gingen naar Hawaii en wat is het daar mooi zeg. Waar we ook keken, er was prachtige natuur om vast te leggen. Als ik nu de foto's bekijk zie ik dat uiteraard nog steeds, maar de belangrijkste gedachte die telkens naar voren komt is dat ik het zo mis, die goede tijd daar. Bij vrijwel elke foto zit er wel een mooi verhaal achter.

Wat meer unhappy: laatste keer dat ik m'n moeder (levend) heb gezien had ik toevallig een foto gemaakt van dat moment. Een paar dagen later kregen we het nieuws dat ze zelfmoord had gepleegd. Het doet me nog steeds heel erg goed dat ik een foto heb van een van haar laatste blije momenten. Van wat ik kon zien dan.

En jullie? *O*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_175437535
Een reportage eigenlijk.. de huwelijksfoto's van twee FOK!kers.
Ik was als 2e fotograaf aanwezig en zou het voor het eerst proberen. De 1e fotograaf heeft ook de hele dag foto's gemaakt maar reageerde na de grote dag nergens meer op en die foto's hebben we nooit gezien.
Dat maakt me extra blij dat mijn foto's goed uit de verf zijn gekomen en ook wel een beetje trots :).
dag
  vrijdag 1 december 2017 @ 23:14:52 #3
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_175438529
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:31 schreef Peter het volgende:
Een reportage eigenlijk.. de huwelijksfoto's van twee FOK!kers.
Ik was als 2e fotograaf aanwezig en zou het voor het eerst proberen. De 1e fotograaf heeft ook de hele dag foto's gemaakt maar reageerde na de grote dag nergens meer op en die foto's hebben we nooit gezien.
Dat maakt me extra blij dat mijn foto's goed uit de verf zijn gekomen en ook wel een beetje trots :).
Ben je ook klaar mee dan...een fotograaf die gewoon niet meer reageert :o wel tof dat jij er dan ook bij was en toffe foto's hebt gemaakt :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 18 december 2017 @ 22:22:48 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_175823683
Anderen die iets willen delen? O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')