abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 december 2017 @ 17:34:34 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175430202



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
[cimg=512,288]https://www.wisselkoers.nl/dollar-euro
[img=515,1]http://i.imgur.com/aywre.gif[/img]
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak ( van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175430412
Nog even over kleren bestellen:

Beste site om overhemden te halen: www.itailor.com

Perfecte kwaliteit.
Spijkerbroek was ik niet zo over te spreken (zat geen model in).
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 1 december 2017 @ 17:46:36 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175430459
Ik was niet erg te spreken over het model van de hemden daar. Die ik normaal heb zitten mooier naar mijn idee.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 1 december 2017 @ 17:53:06 #4
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175430601
Mijn ervaring met alle Chinese overhemden is dat ik te breed ben van boven. Nu ben ik, voor Westerse begrippen, bovengemiddeld breed en verder slank en dat zorgt voor tamelijk kolderieke verhoudingen als je Chinese shirts bestelt.

Ofwel heb je een tent aan die boven goed aansluit en verder parachute is, of het zit aan de taille prima, maar je schouders scheuren er uit.
pi_175430650
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:46 schreef RobertNL het volgende:
Ik was niet erg te spreken over het model van de hemden daar. Die ik normaal heb zitten mooier naar mijn idee.
Custom made?

Want ik bestel altijd op maat gemaakte overhemden, en die zaten (lees zitten) perfect.
Kwaliteit is ook fantastisch.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:01:57 #6
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175430780
Geen chinashop wel interessant voor kleren rond de kerst is yoox.com. Die hebben ook kerstsale en dan kan voor 70/80%% designerkleren kopen vanaf een paar euro tot aan een paar duizend euro (versace/armini zitten er ook gewoon bij). Wel leuk om te kijken op hun site zodra de sale er weer aan komt. Jasje van 7.000 voor 1500 enzo. Maar ook gewoon leuke broeken van een of andere desinger voor een 20 euro ofzo.

https://www.yoox.com/nl/men
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175431237
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Custom made?

Want ik bestel altijd op maat gemaakte overhemden, en die zaten (lees zitten) perfect.
Kwaliteit is ook fantastisch.
Ik heb vorige week ook weer eens een shirt besteld bij itailor. Ik ben er ook wel tevreden over. Stof van de week in de gaten houden, goed meten (niet zelf proberen te doen maar iemand anders!) en je hebt een mooi passend shirt voor 30 euro! Ik kies wel altijd euro slim fit. Enige minpunt is dat elk shirt apart wordt verzonden a 10 euro verzendkosten :(
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:35:54 #8
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175431538
Ben aan het afvallen en koop nu even niks. Ben deze week uiteindelijk zijn 13,8 kilo kwijt in ongeveer 5 weken en moet nog 12kg om uit te komen op mijn streefgewicht van 82,5kg. Hierna wil ik pendelen tot maximaal 90kg in de winter bij een lager activiteitsniveau, in de zomer dan zakt dat natuurlijk. Dus nog een paar weken en dan mag ik ook weer centen uitgeven voor kleertjes. ^O^
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175431820
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bellen met postnl en vragen of ze de code willen omnummeren.
is dat dezelfde omzetting als deze site of kunnen zij veel dieper in het systeem kijken?
want daar ie het nr niet
www.internationalparceltracking.com
  vrijdag 1 december 2017 @ 19:01:13 #10
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_175432034
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:20 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Ik heb vorige week ook weer eens een shirt besteld bij itailor. Ik ben er ook wel tevreden over. Stof van de week in de gaten houden, goed meten (niet zelf proberen te doen maar iemand anders!) en je hebt een mooi passend shirt voor 30 euro! Ik kies wel altijd euro slim fit. Enige minpunt is dat elk shirt apart wordt verzonden a 10 euro verzendkosten :(
Klopt, dat verzenden vind ik ook echt een nadeel.
Het duurde bij mij 3 overhemden voordat ik écht de juiste maat te pakken had.
Die andere drie kon ik prima dragen, maar waren het net niet.
Nu heb ik de perfecte maat en ga ik voor kwaliteitsoverhemden altijd naar itailor.com
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_175433561
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:35 schreef govie het volgende:
Ben aan het afvallen en koop nu even niks. Ben deze week uiteindelijk zijn 13,8 kilo kwijt in ongeveer 5 weken en moet nog 12kg om uit te komen op mijn streefgewicht van 82,5kg. Hierna wil ik pendelen tot maximaal 90kg in de winter bij een lager activiteitsniveau, in de zomer dan zakt dat natuurlijk. Dus nog een paar weken en dan mag ik ook weer centen uitgeven voor kleertjes. ^O^
Klinkt als een crash dieet

als je weer normaal gaat eten sponst je lichaam alles 3x zo hard weer op

of sport je ook en ben je niet alleen overgegaan op komkommer en paprika eten :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:26:21 #12
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175433990
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Klinkt als een crash dieet

als je weer normaal gaat eten sponst je lichaam alles 3x zo hard weer op

of sport je ook en ben je niet alleen overgegaan op komkommer en paprika eten :P
Zou goed kunnen, maar ik heb nog niet een keer gezondigd in de afgelopen 5 weken.

In de ochtend pak ik altijd 2 koppen koffie met suiker, ik eet rond de middag een kop soep en 1 kolydraatarme boterham met dubbel beleg, shakshuka of een maaltijdsalade. In de avond ik vlees+groente en als snoep in de avond eet ik vaak nog een kolydraatarme boterham en hierdoor heb ik de gehele dag geen honger. Natuurlijk pak ik ook kindervitaminenpilletjes (doe ik al jaren) en veel tomatenpuree, omdat ik uit ervaring weet dat als je fiks afvalt je vaak je lichaam sloopt en je bloed geen ijzer kan opnemen dit ondanks dat je wel veel ijzer eet. Tomatenpuree helpt daarbij. Daarnaast wissel ik vlees af, dus dag1 rund, dag2 kip, dag 3 varken en dan pak ik 1x in de week een uitsmijtertje ofzo, maar zeker niet meer want de kans op galstenen tijdens rigoreuze dieten is vaak aanzienlijk (weet ik uit ervaring). Ik zou wel vis willen eten maar is m.i. te duur.
ik heb nu last van mijn rug maar normaliter loop/jog ik 3x per week 10kilometer door de bossen en blaf tegen loshopende honden!
Ik zit op dit moment op 50 tot 60% caloriedeficiency iedere dag (ik eet dus circa 1100 calorien per dag) en zorg voor een zeer lage kolydraatinname zodat buikspek de kans krijgt om te verbranden. Ik hoop dat ik ergens eind januari begin februari 82,5 kg heb bereikt.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175435384
FF een vraagje hier gezien ik het online nergens kan vinden. Ik heb dus nu de xiaomi mijia camera smart ip, en hij draait nu al een half dagje maar is best wel warm geworden.
Is dit wel veilig?
Kan ik 'm laten draaien als ik weg ben? Vliegt zoiets niet snel in de brand? :?
Iemand ervaringen met die camera?

Oh, en nog een vraagje, is dit zo'n camera waar je in kan hacken en de stream online zetten? Ik heb wel eens van die websites gezien waar je gewoon een huiskamer inkijkt en die mensen geen idee hebben.
Streamen gaat via de xiaomi app trouwens.

Ben echt n00b op dit gebied, help :@
Twiddel
pi_175436992
Heet iemand ervaring met deze tandenborstels? Lijkt me erg goedkoop voor een sonische tandenborstel die ook nog eens 30 dagen meegaat. Ik heb nu een Oral B waarvan de accu nog maar 2 dagen meegaat.
https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_686451.html?wid=21
  vrijdag 1 december 2017 @ 23:06:22 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175438325
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:10 schreef eddepetfokt het volgende:
Heet iemand ervaring met deze tandenborstels? Lijkt me erg goedkoop voor een sonische tandenborstel die ook nog eens 30 dagen meegaat. Ik heb nu een Oral B waarvan de accu nog maar 2 dagen meegaat.
https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_686451.html?wid=21
Op amazon even een nieuwe proberen te scoren? Hier laatst eentje voor rond de 30 euro met een Lithium batterij (Oral-B heeft eindelijk nieuwere uitvoeringen met lithium accu's)

Maar als er op zo'n Chinees ook borsteltjes van andere merken passen dan zou ik zeggen waarom niet :).

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:53 schreef BadderHaring het volgende:
Mijn ervaring met alle Chinese overhemden is dat ik te breed ben van boven. Nu ben ik, voor Westerse begrippen, bovengemiddeld breed en verder slank en dat zorgt voor tamelijk kolderieke verhoudingen als je Chinese shirts bestelt.

Ofwel heb je een tent aan die boven goed aansluit en verder parachute is, of het zit aan de taille prima, maar je schouders scheuren er uit.
Je usericon past goed bij dit verhaaltje _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Custom made?

Want ik bestel altijd op maat gemaakte overhemden, en die zaten (lees zitten) perfect.
Kwaliteit is ook fantastisch.
Kwaliteit was prima, pasvorm stond mij niet echt aan, wellicht had ik niet de juiste pasform geselecteerd. (standard fit of slim fit). Maar ik zie mijn order niet meer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

is dat dezelfde omzetting als deze site of kunnen zij veel dieper in het systeem kijken?
want daar ie het nr niet
www.internationalparceltracking.com
Ze hebben een tweede systeem waarin ze soms dingen die nog niet zijn gekoppeld aan een postcode kunnen vinden.
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:16 schreef summer2bird het volgende:
FF een vraagje hier gezien ik het online nergens kan vinden. Ik heb dus nu de xiaomi mijia camera smart ip, en hij draait nu al een half dagje maar is best wel warm geworden.
Is dit wel veilig?
Kan ik 'm laten draaien als ik weg ben? Vliegt zoiets niet snel in de brand? :?
Iemand ervaringen met die camera?

Oh, en nog een vraagje, is dit zo'n camera waar je in kan hacken en de stream online zetten? Ik heb wel eens van die websites gezien waar je gewoon een huiskamer inkijkt en die mensen geen idee hebben.
Streamen gaat via de xiaomi app trouwens.

Ben echt n00b op dit gebied, help :@
Ja, worden wel wat warm. Hoe heet, niet meer aan te raken of gewoon ''goed'' warm.

Een camera die aan het internet verbonden zit is altijd een risico. Het loopt via een cloud van Xiaomi, mocht die gehacked worden (of je hebt een onveilig wachtwoord) dan kan er meegekeken worden. Hoe groot die kans is, tja dat is niet te zeggen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 2 december 2017 @ 00:24:15 #16
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_175440238
[quote]0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:10 schreef eddepetfokt het volgende:
Heet iemand ervaring met deze tandenborstels? Lijkt me erg goedkoop voor een sonische tandenborstel die ook nog eens 30 dagen meegaat. Ik heb nu een Oral B waarvan de accu nog maar 2 dagen meegaat.
https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_686451.html?wid=21
[/qeuote]


Heb een vergelijkbare sinds enige tijd in gebruik. Onder de indruk van kwaliteit, maar de borsteltjes hadden _voor mij_ net iets stugger gemogen. Gebit wordt wel goed gereinigd, en tandvlees wordt uitstekend gemasseerd.

De borsteltjes zijn geur en smaakloos, volgens de fabrikant gemaakt van de hiervoor gangbare Dupont nylon-borstelharen.

En over het uithoudingsvermogen vd accu. Mijn vrouw en ik gebruiken m samen maar we halen met gemak 3 weken!

[ Bericht 7% gewijzigd door funky_fart op 02-12-2017 01:12:45 ]
pi_175442276
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:16 schreef summer2bird het volgende:
FF een vraagje hier gezien ik het online nergens kan vinden. Ik heb dus nu de xiaomi mijia camera smart ip, en hij draait nu al een half dagje maar is best wel warm geworden.
Is dit wel veilig?
Kan ik 'm laten draaien als ik weg ben? Vliegt zoiets niet snel in de brand? :?
Iemand ervaringen met die camera?

Oh, en nog een vraagje, is dit zo'n camera waar je in kan hacken en de stream online zetten? Ik heb wel eens van die websites gezien waar je gewoon een huiskamer inkijkt en die mensen geen idee hebben.
Streamen gaat via de xiaomi app trouwens.

Ben echt n00b op dit gebied, help :@
In de fik vliegen zal waarschijnlijk wel meevallen met Xiaomi. Van alle rotzooi die we bestellen in China is Xiaomi toch nog het veiligst volgens mij.

Of het te hacken is geen idee.

Heeft iemand ervaring met de Xiaomi gateway? Kun je die radio ook op een normaal station zetten ipv een random Chinese? :')
pi_175445071
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 00:24 schreef funky_fart het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 1 december 2017 22:10 schreef eddepetfokt het volgende:
Heet iemand ervaring met deze tandenborstels? Lijkt me erg goedkoop voor een sonische tandenborstel die ook nog eens 30 dagen meegaat. Ik heb nu een Oral B waarvan de accu nog maar 2 dagen meegaat.
https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_686451.html?wid=21
[/qeuote]

[ afbeelding ]
Heb een vergelijkbare sinds enige tijd in gebruik. Onder de indruk van kwaliteit, maar de borsteltjes hadden _voor mij_ net iets stugger gemogen. Gebit wordt wel goed gereinigd, en tandvlees wordt uitstekend gemasseerd.

De borsteltjes zijn geur en smaakloos, volgens de fabrikant gemaakt van de hiervoor gangbare Dupont nylon-borstelharen.

En over het uithoudingsvermogen vd accu. Mijn vrouw en ik gebruiken m samen maar we halen met gemak 3 weken!
Bedankt voor de tip/ die lijkt hetzelfde maar het is toch een ander laadsysteem. De borsteltjes lijken wel hetzelfde.
De prijs is ook behoorlijk hoger.
pi_175446106
Even een stukje glas bestellen voor m'n Fok!-telefoon. :+

Het zijn wel enorme uitgaven hier...
pi_175448014
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 00:24 schreef funky_fart het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 1 december 2017 22:10 schreef eddepetfokt het volgende:
Heet iemand ervaring met deze tandenborstels? Lijkt me erg goedkoop voor een sonische tandenborstel die ook nog eens 30 dagen meegaat. Ik heb nu een Oral B waarvan de accu nog maar 2 dagen meegaat.
https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_686451.html?wid=21
[/qeuote]

[ afbeelding ]
Heb een vergelijkbare sinds enige tijd in gebruik. Onder de indruk van kwaliteit, maar de borsteltjes hadden _voor mij_ net iets stugger gemogen. Gebit wordt wel goed gereinigd, en tandvlees wordt uitstekend gemasseerd.

De borsteltjes zijn geur en smaakloos, volgens de fabrikant gemaakt van de hiervoor gangbare Dupont nylon-borstelharen.

En over het uithoudingsvermogen vd accu. Mijn vrouw en ik gebruiken m samen maar we halen met gemak 3 weken!
zijn die borstels getest door een externe partij dat ze veilig zijn?
pi_175449138
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:10 schreef eddepetfokt het volgende:
Heet iemand ervaring met deze tandenborstels? Lijkt me erg goedkoop voor een sonische tandenborstel die ook nog eens 30 dagen meegaat. Ik heb nu een Oral B waarvan de accu nog maar 2 dagen meegaat.
https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_686451.html?wid=21
pi_175449966
quote:
D
Ja die heb ik ook gezien, maar ik vertrouw meer op jullie dan die gast met z'n duim omhoog.
  zaterdag 2 december 2017 @ 17:49:17 #23
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175452914
Hierbij post ik mijn eerste chinashop-review.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Win Win Store op Ali Express

Verkopen: Electronicacomponenten zoals ook printplaatjes voor Internet Of Things
Positive feedback: 99,2%

Oordeel
5/5 Orderprijs: 18 euro (meeste componenten waren ik schat 70% goedkoper dan in Nederland)
5/5 Deliverytime: 10 dagen (bezorgtijd was max. 50 dagen volgens ali-express)
4/5 Verpakking: Bubbeltjesplastic envelop (voor een order van 18 euro)
5/5 Componentenverpakking: PCB-onderdelen zijn per stuk gesealed en de duurdere pcb's hebben stootfoam.
*/* Werking: [volgt]

Algemeen
Geen idee of alle compontenten 100% functioneren, ik heb nog 15 dagen om te testen volgens ali-express. Ik vind deze 15 dagen 100% acceptabel voor een ordertje van maar 18 euro. Ik ben dus ook erg tevreden, zeker over de apart gesealde componenten. Ik had eventueel graag alles in een harde kaft die nog net door de brievenbus past ontvangen, maar ik begrijp wel dat dit niet mogelijk is voor een order van maar 18 euro.

Eindoordeel
Als het merendeel van de componenten functioneert zoals geadverteerd dan koop ik in de toekomst vaker daar mijn elektro & IoT-meuk. Mijn totale eindoordeel voor deze chinashop is een ...


5-/5 (onder voorbehoud maar een 5- uit 5 is natuurlijk erg goed!)


Totale bestelling: 3x CH340 Nodecmu V3 Lua ESP8266 + 3x Hygrometer + 3x Lichtsensor + 3x SDcard opslag + 1x kleine breadboard + 1x 3.3/5V MB102-voeding + 120x Jumperwire 20cm + 65x jumperwire 10cm



Ik zeg kopen die IoT-meuk bij de WIn WIn Chinashop! ^)

[ Bericht 5% gewijzigd door govie op 02-12-2017 18:44:50 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175454977
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 17:49 schreef govie het volgende:
Hierbij post ik mijn eerste chinashop-review.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Win Win Store op Ali Express

Verkopen: Electronicacomponenten zoals ook printplaatjes voor Internet Of Things
Positive feedback: 99,2%

Oordeel
5/5 Orderprijs: 18 euro (meeste componenten waren ik schat 70% goedkoper dan in Nederland)
5/5 Deliverytime: 10 dagen (bezorgtijd was max. 50 dagen volgens ali-express)
4/5 Verpakking: Bubbeltjesplastic envelop (voor een order van 18 euro)
5/5 Componentenverpakking: PCB-onderdelen zijn per stuk gesealed en de duurdere pcb's hebben stootfoam.
*/* Werking: [volgt]

Algemeen
Geen idee of alle compontenten 100% functioneren, ik heb nog 15 dagen om te testen volgens ali-express. Ik vind deze 15 dagen 100% acceptabel voor een ordertje van maar 18 euro. Ik ben dus ook erg tevreden, zeker over de apart gesealde componenten. Ik had eventueel graag alles in een harde kaft die nog net door de brievenbus past ontvangen, maar ik begrijp wel dat dit niet mogelijk is voor een order van maar 18 euro.

Eindoordeel
Als het merendeel van de componenten functioneert zoals geadverteerd dan koop ik in de toekomst vaker daar mijn elektro & IoT-meuk. Mijn totale eindoordeel voor deze chinashop is een ...


5-/5 (onder voorbehoud maar een 5- uit 5 is natuurlijk erg goed!)


Totale bestelling: 3x CH340 Nodecmu V3 Lua ESP8266 + 3x Hygrometer + 3x Lichtsensor + 3x SDcard opslag + 1x kleine breadboard + 1x 3.3/5V MB102-voeding + 120x Jumperwire 20cm + 65x jumperwire 10cm
[ afbeelding ]


Ik zeg kopen die IoT-meuk bij de WIn WIn Chinashop! ^)
Leuk je shop review! Misschien alleen even in een eigen topic zetten?
Ik koop nooit specifiek bij 1 shop AE maar ik kijk naar Feedbackscore/foto's van klanten(zegt vaak heel veel) en natuurlijk de prijs.

Overigens is het normaal dat ze in een envelope versturen en dat gaat (wonderwelp bijna altijd goed. Met als positief hoogtepunt toch wel een led lamp die zonder enige verpakking in een bubbeltjesenvelope was gestopt.
  zaterdag 2 december 2017 @ 19:36:22 #25
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175455111
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 19:30 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Leuk je shop review! Misschien alleen even in een eigen topic zetten?
Ik koop nooit specifiek bij 1 shop AE maar ik kijk naar Feedbackscore/foto's van klanten(zegt vaak heel veel) en natuurlijk de prijs.

Overigens is het normaal dat ze in een envelope versturen en dat gaat (wonderwelp bijna altijd goed. Met als positief hoogtepunt toch wel een led lamp die zonder enige verpakking in een bubbeltjesenvelope was gestopt.
Ik denk dat de moderators eerst even moeten nadenken wat ze willen met het chinashoptopic. Als het chinashoptopic gaat over chinashops, dan is deze review eigenlijk prima hier in dit topic. Evt is het oppertuun is om in de bovenste post van chinashops de gereviewde chinashops te benomen of een apart stickytopic te maken, waar fokkerende menseh volgens een bepaald beknopt formaat hun mening kunnen geven over chinashops. Ik weet niet wat de bedoeling is maar denk wel dat chinashopreviews, mits beknopt nuttig zijn. Het bewijs van de koop kan dan een foto van de gekochte waren+verzendverpakking zijn ofzoiets.

Jouw vraag is eigenlijk meer iets voor moderators denk ik.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 2 december 2017 @ 19:57:55 #26
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175455635
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 19:36 schreef govie het volgende:

[..]

Ik denk dat de moderators eerst even moeten nadenken wat ze willen met het chinashoptopic. Als het chinashoptopic gaat over chinashops, dan is deze review eigenlijk prima hier in dit topic. Evt is het oppertuun is om in de bovenste post van chinashops de gereviewde chinashops te benomen of een apart stickytopic te maken, waar fokkerende menseh volgens een bepaald beknopt formaat hun mening kunnen geven over chinashops. Ik weet niet wat de bedoeling is maar denk wel dat chinashopreviews, mits beknopt nuttig zijn. Het bewijs van de koop kan dan een foto van de gekochte waren+verzendverpakking zijn ofzoiets.

Jouw vraag is eigenlijk meer iets voor moderators denk ik.
Als je er de vorige topics op naslaat, zal je zien dat er geen 'review'-reviews in deze topicreeks worden gepost.
Dit is meer een beetje kletsen over Chinashopping en produkten.
Er was ooit een reviewtopic, maar dat is afaik gesloten.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175456278
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 19:36 schreef govie het volgende:

[..]

Ik denk dat de moderators eerst even moeten nadenken wat ze willen met het chinashoptopic. Als het chinashoptopic gaat over chinashops, dan is deze review eigenlijk prima hier in dit topic. Evt is het oppertuun is om in de bovenste post van chinashops de gereviewde chinashops te benomen of een apart stickytopic te maken, waar fokkerende menseh volgens een bepaald beknopt formaat hun mening kunnen geven over chinashops. Ik weet niet wat de bedoeling is maar denk wel dat chinashopreviews, mits beknopt nuttig zijn. Het bewijs van de koop kan dan een foto van de gekochte waren+verzendverpakking zijn ofzoiets.

Jouw vraag is eigenlijk meer iets voor moderators denk ik.
Ik merkte het alleen op omdat zo'n review hier heel snel ondersneeuwt door alle andere berichten en dat is een beetje zonde voor diegene die de moeite neemt om een review te schrijven.
Aanmelden andere kant kan hij zijn review net zo goed als feedback op AliExpress zetten, dan hebben toekomstige klanten er meer aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 02-12-2017 20:55:08 ]
  zaterdag 2 december 2017 @ 20:53:59 #28
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175457254
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:20 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik merkte het alleen op omdat zo'n review hier heel snel ondersneeuwt foto alle andere berichten en dat is een beetje zonde voor diegene die de moeite neemt om een review te schrijven.
Aanmelden andere kant kan hij zijn review net zo goed als feedback op AliExpress zetten, dan hebben toekomstige klanten er meer aan.
- Ik ben het wel met je eens dat het jammer is als een fokkerreview van een shop verdwijnt in de massa. Maar die keuze is niet aan mij maar aan de moddereters en dirtydanny;
- Ik ben niet van plan mijn review te plaatsen op ali-expres. Dit omdat ik niet weet hoe betrouwbaar die score is. Ik geloof niet dat al die shops 99% waardering hebben. Ikzelf geef 10.000% meer waarde aan een winkeltip van een nederlander voor specifieke produkten. Na een jaar heb je dan voor kleren 25 goede ervaringen, maar ook voor smartphones en dan weer voor IOTonderdelen etcetc. Zo kunnen fokkers dan per produktgroep zien bij welke winkels fokkers tevreden kopers waren;
- Fokkertreviews, is niet voor de normale plebs die zijn speciaal voor fokkertjes. Opzich zou een databasetopic van shops en bijhorende waarderingen mits in een bepaald formaat/template, nog geeneens zo heel gek denk ik. Fok is toch een beetje de chinashop kennerforum van NL denk ik. Ik ken geen ander forum waar er zoveel topics zijn over chinashops. Zelfs op tweakers wordt er niet veel mee gedaan ondanks dat elektronica echt dirty cheap is achter de chinese muur. Dus opzich zou een shopptopic met reviews niet misstaan en het bakend de chinashop community ook een beetje af, voordat iemand anders ermee komt.

[ Bericht 4% gewijzigd door govie op 02-12-2017 20:59:00 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175457537
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:53 schreef govie het volgende:

[..]

- Ik ben het wel met je eens dat het jammer is als een fokkerreview van een shop verdwijnt in de massa. Maar die keuze is niet aan mij maar aan de moddereters en dirtydanny;
- Ik ben niet van plan mijn review te plaatsen op ali-expres. Dit omdat ik niet weet hoe betrouwbaar die score is. Ik geloof niet dat al die shops 99% waardering hebben. Ikzelf geef 10.000% meer waarde aan een winkeltip van een nederlander voor specifieke produkten;
- Fokkertreviews, is niet voor de normale plebs die zijn speciaal voor fokkertjes. Opzich zou een databasetopic van shops en bijhorende waarderingen mits in een bepaald formaat/template, nog geeneens zo heel gek denk ik. Fok is toch een beetje de chinashop kennerforum van NL denk ik. Ik ken geen ander forum waar er zoveel topics zijn over chinshops. Dus opzich zou een shopptopic met reviews niet misstaan.
Mee eens, ik hecht ook meer waarde aan wat er hier gezegd wordt dan aan wat 'men' zegt.
Overigens is jouw review op basis van slechts 1 of 2 aankopen, als ik het goed heb, en je hebt dus nog niet te maken gehad met verloren pakketjes, kapotte artikelen etc. Op basis daarvan zou jouw review score heel anders kunnen uitvallen.

Ik koop heel veel klein spul op AliExpress en eigenlijk maakt het me niet zoveel uit welke shop het is want Ali heeft een uitstekende dispute regeling. Als er al wat is en de verkoper werkt niet mee, dan kan ik op die dispute mogelijkheid terugvallen. En dat is tot nu toe op 1 keer na altijd in mijn voordeel afgehandeld.

Als ik duurdere artikelen zou kopen dan zou ik wel meer onderzoek doen naar hoe goed de after sales is bij eventuele problemen met het artikel.
  zaterdag 2 december 2017 @ 21:31:46 #30
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175458275
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:02 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Mee eens, ik hecht ook meer waarde aan wat er hier gezegd wordt dan aan wat 'men' zegt.
Overigens is jouw review op basis van slechts 1 of 2 aankopen, als ik het goed heb, en je hebt dus nog niet te maken gehad met verloren pakketjes, kapotte artikelen etc. Op basis daarvan zou jouw review score heel anders kunnen uitvallen.

Ik koop heel veel klein spul op AliExpress en eigenlijk maakt het me niet zoveel uit welke shop het is want Ali heeft een uitstekende dispute regeling. Als er al wat is en de verkoper werkt niet mee, dan kan ik op die dispute mogelijkheid terugvallen. En dat is tot nu toe op 1 keer na altijd in mijn voordeel afgehandeld.

Als ik duurdere artikelen zou kopen dan zou ik wel meer onderzoek doen naar hoe goed de after sales is bij eventuele problemen met het artikel.
De reden waarom ik die review hier heb gepost is omdat ik op ali express ondervond dat duizend shops mij konden voorzien in mijn order. Echt onderscheiden kunnen ze zichzelf niet op ali-express dus dat vond lastig en wist niet welke shop ik moest kiezen. Nu is er op fok i.i.g. 1 positieve review over een electronicashop met stuntprijzen in de rimboe, toch makkelijk. Als ik later chinese kleding wil hebben en ik vind positieve reviews over de maatvoering van kleding en wat er wordt geadverteerd i.c.m. de kwaliteit, dan is de kans aannemelijk dat ik dan eerst ga kijken bij die shop, simpel.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 3 december 2017 @ 13:53:21 #31
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_175469216
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 december 2017 19:57 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Als je er de vorige topics op naslaat, zal je zien dat er geen 'review'-reviews in deze topicreeks worden gepost.
Dit is meer een beetje kletsen over Chinashopping en produkten.
Er was ooit een reviewtopic, maar dat is afaik gesloten.
CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2

slapend topic, want weinig animo: laatste review is van afgelopen juni/juli

Toch is de review van govie daar op de beste plek lijkt me :)
  zondag 3 december 2017 @ 14:06:22 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175469479
Wat mij betreft is zo'n review op z'n tijd hier prima. Wanneer het er een (groot) aantal komen liever in een eigen topic.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175470457
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 00:24 schreef funky_fart het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 1 december 2017 22:10 schreef eddepetfokt het volgende:
Heet iemand ervaring met deze tandenborstels? Lijkt me erg goedkoop voor een sonische tandenborstel die ook nog eens 30 dagen meegaat. Ik heb nu een Oral B waarvan de accu nog maar 2 dagen meegaat.
https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_686451.html?wid=21
[/qeuote]

[ afbeelding ]
Heb een vergelijkbare sinds enige tijd in gebruik. Onder de indruk van kwaliteit, maar de borsteltjes hadden _voor mij_ net iets stugger gemogen. Gebit wordt wel goed gereinigd, en tandvlees wordt uitstekend gemasseerd.

De borsteltjes zijn geur en smaakloos, volgens de fabrikant gemaakt van de hiervoor gangbare Dupont nylon-borstelharen.

En over het uithoudingsvermogen vd accu. Mijn vrouw en ik gebruiken m samen maar we halen met gemak 3 weken!
Ik heb er ook 2 van deze Sarmocare (wit). Echt weer een van de gagdets die qua kwaliteit/prijsverhouding leuk is om te kopen. ^O^ .

Leuke extra modussen al gebruik ik voornamelijk de Clean mode.

De accu gaat echt hier al een maand mee ofzo (2x daags poetsen). Erg tevreden over!
Op Ali heb ik 10 extra borstels besteld voor 12$ ofzo.
pi_175470500
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 13:53 schreef funky_fart het volgende:

[..]

CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2

slapend topic, want weinig animo: laatste review is van afgelopen juni/juli

Toch is de review van govie daar op de beste plek lijkt me :)
Als je het zo ziet hou ik alleen nog het topic levend in beide delen.. :9
  zondag 3 december 2017 @ 15:20:09 #35
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175471058
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 14:53 schreef Downstar het volgende:

[..]

Als je het zo ziet hou ik alleen nog het topic levend in beide delen.. :9
Ik heb ook wat gepost, misschien kunnen we het wel reanimeren :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 3 december 2017 @ 17:44:40 #36
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_175473744
Een tijdje terug heb ik het hier gehad over het bouwen van een eigen race drone.
Ik heb mijn inspiratie gehaald uit het kanaal van UAVFeatures en Painless360.

Eindelijk is het zo ver! Ik heb mijn eigen drone kunnen bouwen en na 99 issues is het mij vandaag eindelijk gelukt om de drone te laten vliegen :D!

Ben je geïnteresseerd in het hoe en wat, neem dan een kijkje op mijn Youtube kanaal:
https://www.youtube.com/channel/UC_wSXsoUKRNEGTJPAqHU0Sg/videos

Gaandeweg zal ik nog meer videos posten, en dan met name videos m.b.t. de issues die ik tegen ben gekomen tijdens het bouwen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_175474535
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:10 schreef eddepetfokt het volgende:
Heet iemand ervaring met deze tandenborstels? Lijkt me erg goedkoop voor een sonische tandenborstel die ook nog eens 30 dagen meegaat. Ik heb nu een Oral B waarvan de accu nog maar 2 dagen meegaat.
https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_686451.html?wid=21
Over elektrische tandenborstels gesproken: iemand ervaring met de Xiaomi Soocare X3 (of vergelijkbaar model)?
Ik wil best wat meer uitgeven mits ik zeker weet dat het vergelijkbaar is met het Oral B model dat 100+ euro kost.
  zondag 3 december 2017 @ 20:41:36 #38
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175477026
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 17:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Een tijdje terug heb ik het hier gehad over het bouwen van een eigen race drone.
Ik heb mijn inspiratie gehaald uit het kanaal van UAVFeatures en Painless360.

Eindelijk is het zo ver! Ik heb mijn eigen drone kunnen bouwen en na 99 issues is het mij vandaag eindelijk gelukt om de drone te laten vliegen :D!

Ben je geïnteresseerd in het hoe en wat, neem dan een kijkje op mijn Youtube kanaal:
https://www.youtube.com/channel/UC_wSXsoUKRNEGTJPAqHU0Sg/videos

Gaandeweg zal ik nog meer videos posten, en dan met name videos m.b.t. de issues die ik tegen ben gekomen tijdens het bouwen.
Tof hoor; hier stond het ook ooit nog eens op het lijstje. Maar ik ben bang dat ik ergens halverwege afhaak tijdens het bouwen.

___

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 08:08 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Accu is ook nog 'n dingetje, zou 1a2 dagen meegaan maar dat lijkt toch iets minder volgens de eerste ervaringen. We wachten af.
Even een update. Ondanks wat negatieve verhalen over de batterij op Kickstarter (Man wat zitten daar zitten veel mensen zonder geduld, snelste kickstarter project ooit voor mij). .
Wil ik daar nu wel even op terugkomen; de batterij is ''prima'' althans zeker vergelijkbaar met de andere Android wear horloges die ik heb gehad.

Een dag haal je met gemak; twee dagen gaat krap worden tenzij je het scherm op hele lage helderheid zet of uit. Laden gaat lekker snel; even douchen en omkleden en je kan weer een dag rondlopen met het horloge.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175477432
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 20:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tof hoor; hier stond het ook ooit nog eens op het lijstje. Maar ik ben bang dat ik ergens halverwege afhaak tijdens het bouwen.

___

[..]

Even een update. Ondanks wat negatieve verhalen over de batterij op Kickstarter (Man wat zitten daar zitten veel mensen zonder geduld, snelste kickstarter project ooit voor mij). .
Wil ik daar nu wel even op terugkomen; de batterij is ''prima'' althans zeker vergelijkbaar met de andere Android wear horloges die ik heb gehad.

Een dag haal je met gemak; twee dagen gaat krap worden tenzij je het scherm op hele lage helderheid zet of uit. Laden gaat lekker snel; even douchen en omkleden en je kan weer een dag rondlopen met het horloge.
Een dag zou voor mij prima zijn, laad ik 'm in de avond of nacht gewoon op.

Ik heb 'm echter nog niet binnen! Had gehoopt dit weekend maar 't schiet niet op :{

2017-12-01 18:39 The item has been processed in the country of destination
2017-11-30 13:54 The item is at the handover point from freight carrier to PostNL
2017-11-30 13:39 The item has arrived in the country of destination
2017-11-24 04:40 The item is pre-advised
2017-11-24 04:34 The item is ready for shipment
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 3 december 2017 @ 21:54:19 #40
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175478738
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 17:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Een tijdje terug heb ik het hier gehad over het bouwen van een eigen race drone.
Ik heb mijn inspiratie gehaald uit het kanaal van UAVFeatures en Painless360.

Eindelijk is het zo ver! Ik heb mijn eigen drone kunnen bouwen en na 99 issues is het mij vandaag eindelijk gelukt om de drone te laten vliegen :D!

Ben je geïnteresseerd in het hoe en wat, neem dan een kijkje op mijn Youtube kanaal:
https://www.youtube.com/channel/UC_wSXsoUKRNEGTJPAqHU0Sg/videos

Gaandeweg zal ik nog meer videos posten, en dan met name videos m.b.t. de issues die ik tegen ben gekomen tijdens het bouwen.
mag je kanaal niet in je sign staat?
  zondag 3 december 2017 @ 21:57:49 #41
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_175478814
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 21:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

mag je kanaal niet in je sign staat?
Geen idee, goede vraag!

quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 20:41 schreef RobertNL het volgende:

Lokquote
Robert?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 3 december 2017 @ 23:09:42 #42
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175480320
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 21:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

mag je kanaal niet in je sign staat?
Het mijne staat daar al een hele tijd :) Dus ik denk wel dat het mag...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175482742
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 20:41 schreef RobertNL het volgende:


[..]

Even een update. Ondanks wat negatieve verhalen over de batterij op Kickstarter (Man wat zitten daar zitten veel mensen zonder geduld, snelste kickstarter project ooit voor mij). .
Wil ik daar nu wel even op terugkomen; de batterij is ''prima'' althans zeker vergelijkbaar met de andere Android wear horloges die ik heb gehad.

Een dag haal je met gemak; twee dagen gaat krap worden tenzij je het scherm op hele lage helderheid zet of uit. Laden gaat lekker snel; even douchen en omkleden en je kan weer een dag rondlopen met het horloge.
Wat is er zo speciaal aan de Ticwatch dat het op Kickstarter moest dan? Behalve de prijs,die best laag is.

Ik had het pas een mooi project gevonden als ze bijv. een week met een acculading zouden halen.


@ManageTheAnger. Ik heb even naar een paar video's gekeken. Leuk om te zien en handig dat het verdeeld is in stukjes. Maar wat een werk zeg. Had het niet handiger geweest om een bouwpakket te nemen? Dan heb je ook het idee dat je het zelf in elkaar hebt gezet, maar loop je niet tegen al die bouwproblemen aan.

[ Bericht 11% gewijzigd door eddepetfokt op 04-12-2017 07:11:34 ]
  maandag 4 december 2017 @ 07:18:11 #44
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_175482806
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 07:04 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wat is er zo speciaal aan de Ticwatch dat het op Kickstarter moest dan? Behalve de prijs,die best laag is.

Ik had het pas een mooi project gevonden als ze bijv. een week met een acculading zouden halen.

@ManageTheAnger. Ik heb even naar een paar video's gekeken. Leuk om te zien en handig dat het verdeeld is in stukjes. Maar wat een werk zeg. Had het niet handiger geweest om een bouwpakket te nemen? Dan heb je ook het idee dat je het zelf in elkaar hebt gezet, maar loop je niet tegen al die bouwproblemen aan.
Thanks! Jazeker was het een heel werk alleen dit lag meer aan de problemen die ik tegen ben gekomen dan het daadwerkelijk in elkaar zetten van de drone zelf. Er komen nog videos over de problemen die ik ben tegengekomen, en hoe ik die opgelost heb. Onderaan de streep was het misschien goedkoper geweest om bijv. de Eachine Wizard X220 als bouwpakket bij Banggood aan te schaffen, maar ik heb nu (voor zover ik weet) een upgraded version met net iets betere onderdelen. Daarnaast waren er eigenlijk maar 2 items die mij het meeste geld gekost hebben. Namelijk de bril (+-$40) en de radio transmitter (+-$55 maar dan kwam nog inklaring+BTW overheen). De rest lag allemaal rond de $20 m.u.v. het power distribution board ($3,40). Ik zal later eens een optelsom maken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_175482835
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 20:57 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Een dag zou voor mij prima zijn, laad ik 'm in de avond of nacht gewoon op.

Ik heb 'm echter nog niet binnen! Had gehoopt dit weekend maar 't schiet niet op :{

2017-12-01 18:39 The item has been processed in the country of destination
2017-11-30 13:54 The item is at the handover point from freight carrier to PostNL
2017-11-30 13:39 The item has arrived in the country of destination
2017-11-24 04:40 The item is pre-advised
2017-11-24 04:34 The item is ready for shipment
Komt vandaag binnen :D
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_175482867
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 07:23 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Komt vandaag binnen :D
Ik zie net op tv dat Postnl gigantisch achterloopt. Ze hebben 30% meer pakjes dan vorig jaar.
pi_175483908
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 07:29 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik zie net op tv dat Postnl gigantisch achterloopt. Ze hebben 30% meer pakjes dan vorig jaar.
Zag 't ook ja, is ook niet erg en ik vraag me af of 't zoveel later is door deze vertraging.

Waar ik wel over twijfel, wordt in de postnl-app aangegeven of ik invoerkosten moet betalen? Pakketje lijkt nu gewoon afgeleverd te gaan worden begin van de middag.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_175484035
Ik heb een BMW met ingebouwde Xenon waar onlangs dus eentje van stuk ging. Shit dacht nu ben ik aan de beurt qua prijs.
En ja hoor, makkelijk 70 euro per lampje als je gewoon in Nederland besteld en tot 400 euro origineel BMW.
Ik dacht laat ik eens in China kijken en vond een mooi setje op alieexpres voor 15 euro voor 2 lampjes. Voor mij was een D1S fitting nieuw maar gelukkig bij mijn auto was dit redelijk makkelijk te vervangen. Veel goeie feedback dus waag de gok. Binnen een week thuis en ze doen het nog steeds perfect.
pi_175486109
Binnen en niks extra kosten, leuke (tic)watch!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_175486235
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een BMW met ingebouwde Xenon waar onlangs dus eentje van stuk ging. Shit dacht nu ben ik aan de beurt qua prijs.
En ja hoor, makkelijk 70 euro per lampje als je gewoon in Nederland besteld en tot 400 euro origineel BMW.
Ik dacht laat ik eens in China kijken en vond een mooi setje op alieexpres voor 15 euro voor 2 lampjes. Voor mij was een D1S fitting nieuw maar gelukkig bij mijn auto was dit redelijk makkelijk te vervangen. Veel goeie feedback dus waag de gok. Binnen een week thuis en ze doen het nog steeds perfect.
Bij auto-onderdelen neem ik liever niet het risico, door er spul in te zetten dat jezelf rechtstreeks uit China moet bestellen. Zou niet echt grappig zijn, als je nieuwe lamp binnen no time stuk is.

Behalve dan met accessoires, zoals een dashcam. Die durf ik wel uit China te bestellen, en heb er zelfs eentje al een paar maanden in de auto zitten.
pi_175486999
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:44 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Bij auto-onderdelen neem ik liever niet het risico, door er spul in te zetten dat jezelf rechtstreeks uit China moet bestellen. Zou niet echt grappig zijn, als je nieuwe lamp binnen no time stuk is.

Behalve dan met accessoires, zoals een dashcam. Die durf ik wel uit China te bestellen, en heb er zelfs eentje al een paar maanden in de auto zitten.
Ik zou als ik jou was een nachtbril uit china halen. Of folie voor je achterraam.
pi_175487164
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:26 schreef govie het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, maar ik heb nog niet een keer gezondigd in de afgelopen 5 weken.

In de ochtend pak ik altijd 2 koppen koffie met suiker, ik eet rond de middag een kop soep en 1 kolydraatarme boterham met dubbel beleg, shakshuka of een maaltijdsalade. In de avond ik vlees+groente en als snoep in de avond eet ik vaak nog een kolydraatarme boterham en hierdoor heb ik de gehele dag geen honger. Natuurlijk pak ik ook kindervitaminenpilletjes (doe ik al jaren) en veel tomatenpuree, omdat ik uit ervaring weet dat als je fiks afvalt je vaak je lichaam sloopt en je bloed geen ijzer kan opnemen dit ondanks dat je wel veel ijzer eet. Tomatenpuree helpt daarbij. Daarnaast wissel ik vlees af, dus dag1 rund, dag2 kip, dag 3 varken en dan pak ik 1x in de week een uitsmijtertje ofzo, maar zeker niet meer want de kans op galstenen tijdens rigoreuze dieten is vaak aanzienlijk (weet ik uit ervaring). Ik zou wel vis willen eten maar is m.i. te duur.
ik heb nu last van mijn rug maar normaliter loop/jog ik 3x per week 10kilometer door de bossen en blaf tegen loshopende honden!
Ik zit op dit moment op 50 tot 60% caloriedeficiency iedere dag (ik eet dus circa 1100 calorien per dag) en zorg voor een zeer lage kolydraatinname zodat buikspek de kans krijgt om te verbranden. Ik hoop dat ik ergens eind januari begin februari 82,5 kg heb bereikt.
#Offtopic Dit is een hele ongezonde manier van afvallen.. 1100 calorieën voor een man is jezelf uithongeren. En dat je geen vis eet omdat het te duur is komt ook raar over. Je hebt diepvries zalm bij de Lidl/action en dat is echt niet duur.
pi_175487490
Kunnen al die Tomtop aanbiedingen geen eigen topic krijgen? Net als Banggood en Gearbest.
pi_175488976
gaan die treinen uit rusland wel op tijd aankomen? voor de kerst bedoel ik daar mee.
  maandag 4 december 2017 @ 14:41:14 #55
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175489375
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 12:26 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

#Offtopic Dit is een hele ongezonde manier van afvallen.. 1100 calorieën voor een man is jezelf uithongeren. En dat je geen vis eet omdat het te duur is komt ook raar over. Je hebt diepvries zalm bij de Lidl/action en dat is echt niet duur.
Dit. Je vernietigt bovendien veel meer dan vet op deze manier. Het is gewoon een domme manier van afvallen met een verschrikkelijk groot risico op terugval.

Beter pas je gewoon je levensstijl aan naar iets wat zorgt voor geleidelijk afvallen tot aan een punt waarop je op een gezond gewicht blijft. Gewoon 300 calorieën onder je energiebehoefte nu, betekent dat je op een behoefte gaat eten die dicht in de buurt zit van wat je lijf nog nodig heeft wanneer je op je streefgewicht bent uitgekomen.

Ja, afvallen duurt dan langer maar het is beter voor je lijf en je leert jezelf een fatsoenlijke levensstijl aan.
pi_175490867
Is de website iOffer betrouwbaar?

ze accepteren daar heel vaak niet Paypal en alleen CC of Western Union als betaalmiddel... vind ik vreemd
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_175492273
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2017 16:05 schreef wolfrolf het volgende:
Is de website iOffer betrouwbaar?

ze accepteren daar heel vaak niet Paypal en alleen CC of Western Union als betaalmiddel... vind ik vreemd
Indien mogelijk vermijden.. Zit een hoop troep/rotzooi/namaak shit op. Geen paypal en veel fake feedbacks. De (legale) spullen die er op staat staat ook wel in andere shops of ali express.
  maandag 4 december 2017 @ 18:59:53 #58
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_175494111
Kunnen we het weer even on topic houden?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 4 december 2017 @ 19:13:07 #59
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175494359
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 18:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kunnen we het weer even on topic houden?
Dit dus, offtopic geneuzel mag ergens anders ^O^
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175494653
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 17:24 schreef Downstar het volgende:

[..]

Indien mogelijk vermijden.. Zit een hoop troep/rotzooi/namaak shit op. Geen paypal en veel fake feedbacks. De (legale) spullen die er op staat staat ook wel in andere shops of ali express.
okido

onderbuikgevoel was al niet goed idd
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 4 december 2017 @ 23:08:43 #61
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_175499840
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 07:04 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wat is er zo speciaal aan de Ticwatch dat het op Kickstarter moest dan? Behalve de prijs,die best laag is.

Ik had het pas een mooi project gevonden als ze bijv. een week met een acculading zouden halen.

@ManageTheAnger. Ik heb even naar een paar video's gekeken. Leuk om te zien en handig dat het verdeeld is in stukjes. Maar wat een werk zeg. Had het niet handiger geweest om een bouwpakket te nemen? Dan heb je ook het idee dat je het zelf in elkaar hebt gezet, maar loop je niet tegen al die bouwproblemen aan.
Ben even in mijn bestelgeschiedenis gedoken:

Frame: ¤10,80
4 Brushless motoren: ¤24,70
4-in-1 ESC (voor de motoren): ¤19,68
Power Distribution Board: ¤3,06
SP Racing F3 flight controller: ¤19,22
FPV transmitter: ¤10,47
FPV Camera: ¤11,11
Propellers: ¤2,62
4S 1500MaH Batterij: ¤22,68
Extra batterij: ¤22,68 (optioneel)
Lipo charger (waardeloos): ¤13,19
Imax B6 charger (ter vervanging van bovenstaande): ¤24,24
Led connector: ¤3,12 (optioneel)
Leds: ¤7,08 (optioneel)
Voltage tester (buzzer): ¤2,60
Landing pads: ¤3,47 (optioneel, maar zeer fijn)
Nylon standoffs: ¤4,36 (Beter dan de standoffs die meegeleverd worden)
Eachine EV800 5 Inches 800x480 FPV Goggles 5.8G 40CH Raceband: ¤48,07 (Ook te gebruiken met andere drones etc)
Flysky FS-i6S 2.4G 10CH AFHDS 2A Transmitter With FS-iA6B Receiver: ¤70 (dankzij importkosten, anders ¤51 en ook te gebruiken met andere drones)

Totaal: ¤323,15

Dat is meer dan ik van te voren gedacht had nu ik dit zo uitreken :')....... maar komt vooral door de bril en die transmitter.

Nog altijd 330 euro goedkoper dan de DJI Phantom 3SE.
GoPro (GitUp) erop en je kan ook mooie plaatjes schieten! (welleswaar 5 minuten vs 25, maar who cares.. dit is een veel makkelijker formaat om even mee te nemen in je rugzak).

Volgens mij komt deze kit het meeste in de buurt (al zal daar nog BTW overheen komen):
https://www.banggood.com/(...)rch&cur_warehouse=CN

[ Bericht 4% gewijzigd door ManageTheAnger op 04-12-2017 23:15:20 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_175503812
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ben even in mijn bestelgeschiedenis gedoken:

Frame: ¤10,80
4 Brushless motoren: ¤24,70
4-in-1 ESC (voor de motoren): ¤19,68
Power Distribution Board: ¤3,06
SP Racing F3 flight controller: ¤19,22
FPV transmitter: ¤10,47
FPV Camera: ¤11,11
Propellers: ¤2,62
4S 1500MaH Batterij: ¤22,68
Extra batterij: ¤22,68 (optioneel)
Lipo charger (waardeloos): ¤13,19
Imax B6 charger (ter vervanging van bovenstaande): ¤24,24
Led connector: ¤3,12 (optioneel)
Leds: ¤7,08 (optioneel)
Voltage tester (buzzer): ¤2,60
Landing pads: ¤3,47 (optioneel, maar zeer fijn)
Nylon standoffs: ¤4,36 (Beter dan de standoffs die meegeleverd worden)
Eachine EV800 5 Inches 800x480 FPV Goggles 5.8G 40CH Raceband: ¤48,07 (Ook te gebruiken met andere drones etc)
Flysky FS-i6S 2.4G 10CH AFHDS 2A Transmitter With FS-iA6B Receiver: ¤70 (dankzij importkosten, anders ¤51 en ook te gebruiken met andere drones)

Totaal: ¤323,15

Dat is meer dan ik van te voren gedacht had nu ik dit zo uitreken :')....... maar komt vooral door de bril en die transmitter.

Nog altijd 330 euro goedkoper dan de DJI Phantom 3SE.
GoPro (GitUp) erop en je kan ook mooie plaatjes schieten! (welleswaar 5 minuten vs 25, maar who cares.. dit is een veel makkelijker formaat om even mee te nemen in je rugzak).

Volgens mij komt deze kit het meeste in de buurt (al zal daar nog BTW overheen komen):
https://www.banggood.com/(...)rch&cur_warehouse=CN
Dat is een aardig lijstje zo. :> Die BG set is inderdaad een stuk goedkoper dan, al weet ik niet of de kwaliteit overeenkomt. Overigens Gaga daar nog evt korting en cashback vanaf en je kunt het met Priority direct laten sturen voor 6 euro, dan gegaan te sowieso nooit tax.
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 13:44:21 #63
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175507412
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 12:49 schreef Ossi2k9 het volgende:
Kunnen al die Tomtop aanbiedingen geen eigen topic krijgen? Net als Banggood en Gearbest.
Dit!
Al die losse topics met dat brakke Engels is een beetje vervuiling
pi_175510018
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:44 schreef noodgang het volgende:

[..]

Dit!
Al die losse topics met dat brakke Engels is een beetje vervuiling
BUT IT IS VERY GOOD BECAUSE OF THE CHEAP!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_175510200
Xiaomiiiiii hype!!!!!!

Iemand op zoek naar een Xiaomi Smart Toilet?
https://www.banggood.com/(...)tml?cur_warehouse=CN



>:O >:O
pi_175511358
Ik ben op zoek naar een batterij oplader voor AA. Hoeft geen snelheidsmonster te zijn. Heeft iemand ervaring met dit soort laders uit China, of kan ik het beter gewoon uit NL halen?
pi_175511489
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:35 schreef Jonmen het volgende:
Xiaomiiiiii hype!!!!!!

Iemand op zoek naar een Xiaomi Smart Toilet?
https://www.banggood.com/(...)tml?cur_warehouse=CN

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
>:O >:O
als ik money had, gelijk besteld
pi_175511507
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:04 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik ben op zoek naar een batterij oplader voor AA. Hoeft geen snelheidsmonster te zijn. Heeft iemand ervaring met dit soort laders uit China, of kan ik het beter gewoon uit NL halen?
er wel goede uit china, kost veel uitzoekwerk op yt of iets duurder bij conrad.
  dinsdag 5 december 2017 @ 18:33:29 #69
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175511791
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:04 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik ben op zoek naar een batterij oplader voor AA. Hoeft geen snelheidsmonster te zijn. Heeft iemand ervaring met dit soort laders uit China, of kan ik het beter gewoon uit NL halen?
Liitokala Lii-402
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175511860
quote:
Die had ik ook gezien. Is deze veilig? Het kleine broertje is getest maar kan je dit Omaar doortrekken naar de 402? http://lygte-info.dk/revi(...)%20Lii-202%20UK.html
Overigens 3 euro goedkoper bij GB.


Hier nog wat nieuws over de 'Apple Mipad' http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171205_03225683

[ Bericht 7% gewijzigd door eddepetfokt op 05-12-2017 20:04:21 ]
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 18:42:10 #71
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_175511934
Na jaren trouwe dienst zijn m'n brainwavz R1 overleden. :'(
Aangezien ik in die jaren het allemaal niet zo gevolgd meer heb. Wat zijn de beste bang for buck in ears momenteel?

Ik heb nu tijdelijk ergens Apple oordoppen vandaan maar wat een troep. Niet comfortabel, slecht geluid, ze zijn lelijk. :r
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:42:58 #72
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175514728
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:42 schreef dud0r het volgende:
Na jaren trouwe dienst zijn m'n brainwavz R1 overleden. :'(
Aangezien ik in die jaren het allemaal niet zo gevolgd meer heb. Wat zijn de beste bang for buck in ears momenteel?

Ik heb nu tijdelijk ergens Apple oordoppen vandaan maar wat een troep. Niet comfortabel, slecht geluid, ze zijn lelijk. :r
Eigenlijk vind ik de Dual Drivers van Xiaomi wel één van de betere opties. En de VE Monks, uiteraard.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:58:24 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175515162
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik de Dual Drivers van Xiaomi wel één van de betere opties. En de VE Monks, uiteraard.
Eens, of je moet een lager (of hoger) budget hebben :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175516280
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:04 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik ben op zoek naar een batterij oplader voor AA. Hoeft geen snelheidsmonster te zijn. Heeft iemand ervaring met dit soort laders uit China, of kan ik het beter gewoon uit NL halen?
Voor alleen aa zou ik gewoon ikea doen. https://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/80241307/

Is al vaak als beste getest net als de batterijen
pi_175517543
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:04 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik ben op zoek naar een batterij oplader voor AA. Hoeft geen snelheidsmonster te zijn. Heeft iemand ervaring met dit soort laders uit China, of kan ik het beter gewoon uit NL halen?
Ik heb zelf de Panasonic bq-cc17 gehaald bij nkon.nl: https://www.nkon.nl/charg(...)er-4-aa-eneloop.html
En wel vanwege de 4 x LED indicator, de mogelijkheid om ook 1 of 3 AA/AAA op te laden, geen kabel, laadstop als de batterijen vol zijn, en de bijgeleverde 4 x Eneloops.
Review: http://lygte-info.dk/revi(...)%20BQ-CC17%20UK.html

Maar de IKEA Ladda is ook erg goed (vrijwel hetzelfde als de Panasonic bq-cc17), alleen die heeft maar 1 LED indicator:
Review: http://lygte-info.dk/revi(...)20YH-990BF%20UK.html

Waar ik zelf nog naar op zoek ben is de Xiaomi Zi5, vanwege mobiel gebruik. Het heeft ook een powerbank functie, maar die is vrij waardeloos. Vooral bij Gearbest erg goedkoop, maar helaas al tijden out of stock, ook elders slecht verkrijgbaar: https://www.gearbest.com/chargers/pp_363063.html
Review: http://lygte-info.dk/revi(...)I5%20PB400%20UK.html
pi_175517856
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:32 schreef oheng het volgende:

[..]

Ik heb zelf de Panasonic bq-cc17 gehaald bij nkon.nl: https://www.nkon.nl/charg(...)er-4-aa-eneloop.html
En wel vanwege de 4 x LED indicator, de mogelijkheid om ook 1 of 3 AA/AAA op te laden, geen kabel, laadstop als de batterijen vol zijn, en de bijgeleverde 4 x Eneloops.
Review: http://lygte-info.dk/revi(...)%20BQ-CC17%20UK.html

Maar de IKEA Ladda is ook erg goed (vrijwel hetzelfde als de Panasonic bq-cc17), alleen die heeft maar 1 LED indicator:
Review: http://lygte-info.dk/revi(...)20YH-990BF%20UK.html

Waar ik zelf nog naar op zoek ben is de Xiaomi Zi5, vanwege mobiel gebruik. Het heeft ook een powerbank functie, maar die is vrij waardeloos. Vooral bij Gearbest erg goedkoop, maar helaas al tijden out of stock, ook elders slecht verkrijgbaar: https://www.gearbest.com/chargers/pp_363063.html
Review: http://lygte-info.dk/revi(...)I5%20PB400%20UK.html
Bedankt of voor je reactie. Ik heb geen IKEA in de buurt dus dat is geen optie. De Panasonic heeft het juist heel snel begeven dus die hoef ik niet meer. Ik denk dat dat ik die Chinese eens ga proberen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:05:06 #77
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175518302
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:38 schreef eddepetfokt het volgende:
Die had ik ook gezien. Is deze veilig? Het kleine broertje is getest maar kan je dit Omaar doortrekken naar de 402? http://lygte-info.dk/revi(...)%20Lii-202%20UK.html
Overigens 3 euro goedkoper bij GB.
Zwijg me over Gearbest :)
Ik heb zelf zo 'n 1 cell van Liitokala en ben daar ook wel tevreden over...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175518381
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:45 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Bedankt of voor je reactie. Ik heb geen IKEA in de buurt dus dat is geen optie. De Panasonic heeft het juist heel snel begeven dus die hoef ik niet meer. Ik denk dat dat ik die Chinese eens ga proberen.
Welke Panasonic had je? De Xiaomi Zi5 is nog beschikbaar bij Banggood voor 12 euro: https://www.banggood.com/(...)tml?cur_warehouse=CN
Krijgt wel goede reviews, en het is een Xiaomi he :7
pi_175518425
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:05 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Zwijg me over Gearbest :)

Hoezo? Negatieve ervaring gehad?

Ik heb Gearbest heel lang links laten liggen, maar nu Banggood meestal euro's duurder is bestel ik er weer heel regelmatig. Verzending binnen 2 weken met Bpost en meer dan een maand met Europe Railway. Nu net weer 1x met after sales team maken gehad en de Gearbest medewerker hier op Fok doet het erg goed.

Wel jammer dat GB zoveel duurder is geworden want ik bestelde er graag. Maar China shoppen gaat voor mij gaat vooral om prijs...en te duur is.... exit!

(Voorbeeldje....net een Amazfit binnen gekregen die 30 euro goedkoper was bij Gearbest, geleverd in 11 dagen met Bpost)
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:20:01 #80
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175518635
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:10 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hoezo? Negatieve ervaring gehad?

Ik heb Gearbest heel lang links laten liggen, maar nu Banggood meestal euro's duurder is bestel ik er weer heel regelmatig. Verzending binnen 2 weken met Bpost en meer dan een maand met Europe Railway. Nu net weer 1x met after sales team maken gehad en de Gearbest medewerker hier op Fok doet het erg goed.
Niet zozeer met het shoppen bij Gearbest, maar ik ben al sinds juni bezig om een powerbank hier te krijgen voor 'n review. Er gaat altijd wel wat mis...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175518713
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:20 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Niet zozeer met het shoppen bij Gearbest, maar ik ben al sinds juni bezig om een powerbank hier te krijgen voor 'n review. Er gaat altijd wel wat mis...
Je kan 'm ook gewoon kopen, dan heb je 'm in 2 weken in huis.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:28:30 #82
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175518832
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:24 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Je kan 'm ook gewoon kopen, dan heb je 'm in 2 weken in huis.
Ik koop geen powerbanks voor 'n review :) Dankzij de vrienden bij BangGood moet dat niet :)
Ik heb er 30 ofzo :D
Ik koop wat ik nodig heb, het is niet dat ik met mijn reviews veel poen schep om reviewmateriaal mee aan te kopen...
De lightning kabel-score van 11-11 heeft het bestaande budget grotendeels opgemaakt...

[ Bericht 8% gewijzigd door dodge_911 op 05-12-2017 23:36:02 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175522459
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:45 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Bedankt of voor je reactie. Ik heb geen IKEA in de buurt dus dat is geen optie. De Panasonic heeft het juist heel snel begeven dus die hoef ik niet meer. Ik denk dat dat ik die Chinese eens ga proberen.
Kan je hem niet online bij hun bestellen en dan laten bezorgen?

Heb hier redelijk dichtbij een IKEA.
Anders zou ik er altijd 1 voor je kunnen oppikken en dan naar je toesturen.
Aankomende maandag kom ik er vrijwel weer langs.

quote:
12s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:28 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik koop geen powerbanks voor 'n review :) Dankzij de vrienden bij BangGood moet dat niet :)
Ik heb er 30 ofzo :D
Ik koop wat ik nodig heb, het is niet dat ik met mijn reviews veel poen schep om reviewmateriaal mee aan te kopen...
De lightning kabel-score van 11-11 heeft het bestaande budget grotendeels opgemaakt...
Mag je die powerbanks dan houden of moet je ook af en toe wat terugsturen?
Is het niet een idee om een weggeef actie te gaan houden hier als je er toch zoveel hebt (of je bewaard ze de komende jaren voor de komende verjaardagen, sinterklaas en kerstfeesten natuurlijk :D )?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_175522687
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:10 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Kan je hem niet online bij hun bestellen en dan laten bezorgen?

Heb hier redelijk dichtbij een IKEA.
Anders zou ik er altijd 1 voor je kunnen oppikken en dan naar je toesturen.
Aankomende maandag kom ik er vrijwel weer langs.


Bedankt voor je aanbod, maar ik heb inmiddels die Chinese besteld. Eens kijken of het wat is. Lygte is in z'n reviews tevreden over de 2ports versie.

En ik bedacht me ineens dat die Panasonic nog niet zo oud was, bleek anderhalf jaar oud. Dus gisterenavond berichtje naar Amazon gestuurd met de vraag of ik er nog garantie op had en of ze 'm nog kunnen repareren. Krijg net bericht dat ze een nieuwe opsturen...dus inclusief de Eneleoop batterijen.
Kijk, daarom koop ik graag bij Amazon. Top after sales.
pi_175522775
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:23 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Bedankt voor je aanbod, maar ik heb inmiddels die Chinese besteld. Eens kijken of het wat is. Lygte is in z'n reviews tevreden over de 2ports versie.

En ik bedacht me ineens dat die Panasonic nog niet zo oud was, bleek anderhalf jaar oud. Dus gisterenavond berichtje naar Amazon gestuurd met de vraag of ik er nog garantie op had en of ze 'm nog kunnen repareren. Krijg net bericht dat ze een nieuwe opsturen...dus inclusief de Eneleoop batterijen.
Kijk, daarom koop ik graag bij Amazon. Top after sales.
Ja Amazon heeft top aftersales, echt een voorbeeld voor andere bedrijven met een customer (care) center.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 6 december 2017 @ 09:46:41 #86
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175522980
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mag je die powerbanks dan houden of moet je ook af en toe wat terugsturen?
Is het niet een idee om een weggeef actie te gaan houden hier als je er toch zoveel hebt (of je bewaard ze de komende jaren voor de komende verjaardagen, sinterklaas en kerstfeesten natuurlijk :D )?
Ik mag ze houden. Weggeefactie heb ik ook al bedacht, maar dat kost me ook redelijk wat qua versturen. Ik verstuurde vorige week 2 kabeltjes ter waarde van 16¤ voor bijna 9¤ naar Nederland, dus een powerbank kost me minimaal het dubbele.
Een aantal powerbanks heeft zijn vaste plek hier in tassen en op bepaalde plekken in huis. De rest wordt idd gebruikt als stocking-stuffer en/of attentie...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175523010
quote:
12s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:46 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik mag ze houden. Weggeefactie heb ik ook al bedacht, maar dat kost me ook redelijk wat qua versturen. Ik verstuurde vorige week 2 kabeltjes ter waarde van 16¤ voor bijna 9¤ naar Nederland, dus een powerbank kost me minimaal het dubbele.
Een aantal powerbanks heeft zijn vaste plek hier in tassen en op bepaalde plekken in huis. De rest wordt idd gebruikt als stocking-stuffer en/of attentie...
Ah ik wist niet dat jij buiten Nederland woonde :).

Voor elke EDB en BOB een powerbank haha!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 6 december 2017 @ 12:45:18 #88
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175526131
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:48 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ah ik wist niet dat jij buiten Nederland woonde :).

Voor elke EDB en BOB een powerbank haha!
Niet zo gek ver buiten NL, maar wel ver genoeg dat ik niet effe snel een pakje kan gaan droppen in een NL postkantoor :)

Wat is een EBD ? :)
Voor my is dit een EBD :

maar dat bedoel je vast niet ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175533225
quote:
12s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:45 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Niet zo gek ver buiten NL, maar wel ver genoeg dat ik niet effe snel een pakje kan gaan droppen in een NL postkantoor :)

Wat is een EBD ? :)
Voor my is dit een EBD :
[ afbeelding ]
maar dat bedoel je vast niet ;)
Every Day Bag
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 21:18:17 #90
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_175536935
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Eens, of je moet een lager (of hoger) budget hebben :P
Tussen de ¤25-30 ligt het budget ongeveer.
M'n brainwavz waren ook niet echt goedkoop maar daar heb ik zoveel meer plezier van gehad dan van goedkopere doppen.
Ik zag van die Xiaomi ook een three driver voorbij komen. Voor ongeveer dezelfde prijs als de dual drivers. Is die ook daadwerkelijk beter?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_175538796
Iemand al een leuke review gezien van die Xiaomi smartwatch of die nieuwe mi band?
  woensdag 6 december 2017 @ 22:33:15 #92
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175538876
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Every Day Bag
Aha! Ik noem 't altijd EDC :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175539651
quote:
Tussen de ¤25-30 ligt het budget ongeveer.
M'n brainwavz waren ook niet echt goedkoop maar daar heb ik zoveel meer plezier van gehad dan van goedkopere doppen.
Ik zag van die Xiaomi ook een three driver voorbij komen. Voor ongeveer dezelfde prijs als de dual drivers. Is die ook daadwerkelijk beter?
Hier zit gegarandeerd iets leuks voor je bij.
--
Een innige omhelzing,
Broempot
pi_175542517
quote:
7s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:29 schreef Onufriev het volgende:
Iemand al een leuke review gezien van die Xiaomi smartwatch of die nieuwe mi band?
Moet je even iets specifieker zijn...

Bedoel je de Amazfit Bip, Pace of Midong(ook wel nieuwe Miband genoemd) of de Xiaomi Weloop? Van de Pace komt binnenkort versie 2 uit.

De Midong is al wel te koop maar er is alleen nog Chinese firmware en om onduidelijke redenen ondersteunen de third party apps 'm (niet) ook kun je er nog geen andere bandjes voor krijgen terwijl het horloge al een paar maanden op de markt is.
Ik vind deze wel een mooie opvolger van de Miband 2 met als nadeel de hogere prijs en de kortere batterijduur, vergeleken met de Miband 2. Ook is het metalen randje erg gevoelig voor krassen.

Van al deze 'horloges' zijn overigens reviews op YouTube te zien.

Ik heb zelf ervaring met de Bip. Behalve de super lange batterijduur van meer dan 30 dagen vond ik het maar een iel een goedkoop uitziend horloge. Die heb ik dus doorverkocht. Met een nog een leuke winst ook nog. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er tijdens een actie maar 35 euro voor betaald heb, dus je kan geen top kwaliteit verwachten. Wel is het idee van een Transflective screen erg handig en zuinig voor de batterij.


Van de Amazfit Bip en Pace zijn goedlopende groepen op Facebook te vinden; zoek op Huami.

[ Bericht 8% gewijzigd door eddepetfokt op 07-12-2017 11:57:32 ]
pi_175548777
quote:
gebruik hier al een tijdje de Rock Zircon dopjes. Ook aangeschaft aan de hand van vele goede reviews op internet (https://audiobudget.com/product/ROCK/Zircon). Zijn voor dat geld echt hele fijne dopjes. Beter dan de ProAlpha van Brainwavz die ik eerder heb gehad ;)
pi_175549479
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

gebruik hier al een tijdje de Rock Zircon dopjes. Ook aangeschaft aan de hand van vele goede reviews op internet (https://audiobudget.com/product/ROCK/Zircon). Zijn voor dat geld echt hele fijne dopjes. Beter dan de ProAlpha van Brainwavz die ik eerder heb gehad ;)
Ook goeie ervaringen mee. Ik heb twee sets ervan gekocht, ene daarvan is inmiddels na een jaar gebruik gesneuveld maar de andere werkt nog altijd prima. Niet duur en heel goed geluid.
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 15:03:26 #97
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_175551456
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

gebruik hier al een tijdje de Rock Zircon dopjes. Ook aangeschaft aan de hand van vele goede reviews op internet (https://audiobudget.com/product/ROCK/Zircon). Zijn voor dat geld echt hele fijne dopjes. Beter dan de ProAlpha van Brainwavz die ik eerder heb gehad ;)
Klinkt goed. Bedankt voor alle tips. *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 7 december 2017 @ 15:11:19 #98
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175551663
Wel jammer dat de meneer van Audiobudget een wat vooringenomen standpunt heeft jegens Bluetooth doppen.
pi_175565750
Wat was ook alweer die site waar je dingen kon laten bedrukken zoals muismatten enzo?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_175565770
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:51 schreef J.B. het volgende:

[..]

Ook goeie ervaringen mee. Ik heb twee sets ervan gekocht, ene daarvan is inmiddels na een jaar gebruik gesneuveld maar de andere werkt nog altijd prima. Niet duur en heel goed geluid.
Klopt. Ik ben van verschillende Xiaomi's overgestapt naar de Zircons. Deze bevallen me beter dan de Hybrids.
--
Een innige omhelzing,
Broempot
pi_175567395
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:03 schreef dud0r het volgende:

[..]

Klinkt goed. Bedankt voor alle tips. *O*
Jammer genoeg overleven die dingen een paar keer broekzak niet. Je moet er echt heel voorzichtig mee zijn*.

Ik gebruik nu tot tevredenheid Anker soundbuds BT dopjes. Omdat ze om je nek kunnen blijven hangen blijven ze veel langer goed.

*Natuurlijk zijn die dopjes niet gemaakt om in je broekzak gefrommeld te worden, maar dat is wel mee realiteit hier.
pi_175567961
Iemand ervaring met een portemonnee uit china? Of kan je die beter in Nederland halen?
pi_175568270
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 07:47 schreef niek2000 het volgende:
Iemand ervaring met een portemonnee uit china? Of kan je die beter in Nederland halen?
Secrid :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:06:45 #104
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175568544
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 07:47 schreef niek2000 het volgende:
Iemand ervaring met een portemonnee uit china? Of kan je die beter in Nederland halen?
Van Banggood wel eens wat besteld. Het is een beetje hit&miss qua levensduur. Beter gewoon HEMA.
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:54:55 #105
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_175570362
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:35 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Secrid :Y
En als de echte te duur is,
https://nl.aliexpress.com(...)Pop/32831223199.html
pi_175570366
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Van Banggood wel eens wat besteld. Het is een beetje hit&miss qua levensduur. Beter gewoon HEMA.
Vaak heb je bij buitenlandse portemonnees geen vak met rits voor kleingeld.

Eene goede portemonnee of portefeuille van bijv. Castelijns en Beerens gaat een leven lang mee, maar kost ook wat. Wil je een echt lederen portemonnee,dan ben je in China ook de nodige euro's kwijt.
Maar over een paar jaar betaalt toch iedereen mobiel, dus er veel aan uit geven is ook zonde.
pi_175571246
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat was ook alweer die site waar je dingen kon laten bedrukken zoals muismatten enzo?
Artscow bedoel je denk ik? ;)
pi_175571293
Ah sorry vergeten te vermelden dat ik wel iets zoek met een vak voor kleingeld, dus geen pasjes only geval. Misschien dan toch maar gewoon eentje in Nederland kopen.
  vrijdag 8 december 2017 @ 12:02:02 #109
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_175571735
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:34 schreef Downstar het volgende:

[..]

Artscow bedoel je denk ik? ;)
_O_
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_175574463
Iemand ervaring met de Xiaomi Mi Box?

2GB RAM lijkt me wat weinig, helemaal als ik hem vergelijk met andere Android boxen die soms wel 4GB hebben. Maar die hebben weer geen Google Cast ondersteuning (wat ik wel graag wil).

Los van de RAM, hoe soepel is de interface / playback?

Ik ben van plan Prime Video te nemen. Deze heeft geen Cast ondersteuning, dus ik kan m'n eigen Chromecast er niet voor gebruiken. Andere diensten hebben echter wel Cast ondersteuning, dus de combinatie van een Android Box + Chromecast functionaliteit is eigenlijk perfect.
pi_175575019
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:09 schreef Azerdion het volgende:
Iemand ervaring met de Xiaomi Mi Box?

2GB RAM lijkt me wat weinig, helemaal als ik hem vergelijk met andere Android boxen die soms wel 4GB hebben. Maar die hebben weer geen Google Cast ondersteuning (wat ik wel graag wil).

Los van de RAM, hoe soepel is de interface / playback?

Ik ben van plan Prime Video te nemen. Deze heeft geen Cast ondersteuning, dus ik kan m'n eigen Chromecast er niet voor gebruiken. Andere diensten hebben echter wel Cast ondersteuning, dus de combinatie van een Android Box + Chromecast functionaliteit is eigenlijk perfect.
ik heb de Xiaomi Mi Box 3 sinds een paar maandjes. Met name omdat dit een van de weinige (goedkopere) boxen is die om kan gaan met Dolby Atmos en bijvoorbeeld DTS-HD (MA) etc. Door een port en kodi 17.

Dat zijn helaas maar weinig mediaboxjes en ik had net een nieuwe Surround set/receiver gekocht met Dolby atmos/DTS: X ondersteunig vandaar.

2 GB is echt wel voldoende zover ik nu kan oordelen. Let erop dat de box draait op Android TV. Dat is een ander (en dus geoptimaliseerd voor tv) versie van Android dan op je telefoon of tablet.
Die heeft lang niet zoveel Ram nodig.

De Playstore voor Android TV is eigenlijk dus ook vrij karig. Al kun je uiteraard gewoon Apps sideloaden naar de de Mi Box. Dus al staan ze niet in de Playstore, ze kunnen er meestal gewoon op draaien. (Ik heb bijvoorbeeld Ziggo TV app gesideload naar de Mi Box 3 en die werkt prima). Standaard heb je bijvoorbeeld ook geen browser apps etc.

Verder moet je er rekening mee houden dat je alleen maar WIFI hebt.
Ik heb hier een redelijk goede router/accespoint staan die 5gHz wifi naar de box stuurt. Tot nu toe nog geen enkele hapering gehad in Kodi als ik films(FULL HD) keek vanaf het boxje. Erg stabiel dus! _O_ .

Ethernet schijn je wel kunnen toevoegen door een bepaald model USB hub+ethernet van Ugreen(Of Orico?) te gebruiken (20$).

Verder staat het boxje eigenlijk altijd in standby mode, daardoor start het echt binnen een seconde weer op. Interface is duidelijk en werkt soepel. Bijgeleverde afstandbediening is simpel en de spraak optie (i.s.m. google now/voice) werkt verrassend simpel dat ik mijn logitech toetsenbord en muis eigenlijk niet eens meer gebruik. Dat scheelt ook weer een USB poort, waar je er helaas maar 1 van hebt.. Dus ben je van plan om een USB0-schijf eraan te koppelen en bijvoorbeeld een toetsenbord, dan heb je dus als een USB-hub nodig.

Builtin-chromecast is ook wel handig. Even op je mobiel een filmpje zoeken in bijv. Youtube en vervolgens casten naar je scherm! ^O^

Voor ik de Mi box aanschafte heb ik nog even getwijfeld over de Beelink Ultimate GT1 Ultimate. Die zag er qua spec's en aansluitingingen inderdaad interessanter uit. Maar draait toch op Android 7 en heeft geen ondersteuning voor de HD audio formaten en schijnt nogal wat stabiliteits problemen te hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 08-12-2017 14:52:44 ]
pi_175576702
Mod edit: reactie op bericht weg. Zoals aangegeven gingen we weer on-topic verder.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:35 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Secrid :Y
Ik ben ook op zoek naar een pasjes- en briefgeldhouder. Mijn top 3 kwam uit op de secrid, the ridge en the Walter Wallet.

Ik vind de ridgle het mooiste maar is erg duur (¤72). Zijn er nog andere degelijke (china )oplossingen? De portemonees en creditcard holders die ik in china heb gekocht houden het meestal niet langer dan een jaar uit.

[ Bericht 59% gewijzigd door RobertNL op 08-12-2017 18:58:44 ]
pi_175578700
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

ik heb de Xiaomi Mi Box 3 sinds een paar maandjes. Met name omdat dit een van de weinige (goedkopere) boxen is die om kan gaan met Dolby Atmos en bijvoorbeeld DTS-HD (MA) etc. Door een port en kodi 17.

Dat zijn helaas maar weinig mediaboxjes en ik had net een nieuwe Surround set/receiver gekocht met Dolby atmos/DTS: X ondersteunig vandaar.

2 GB is echt wel voldoende zover ik nu kan oordelen. Let erop dat de box draait op Android TV. Dat is een ander (en dus geoptimaliseerd voor tv) versie van Android dan op je telefoon of tablet.
Die heeft lang niet zoveel Ram nodig.

De Playstore voor Android TV is eigenlijk dus ook vrij karig. Al kun je uiteraard gewoon Apps sideloaden naar de de Mi Box. Dus al staan ze niet in de Playstore, ze kunnen er meestal gewoon op draaien. (Ik heb bijvoorbeeld Ziggo TV app gesideload naar de Mi Box 3 en die werkt prima). Standaard heb je bijvoorbeeld ook geen browser apps etc.

Verder moet je er rekening mee houden dat je alleen maar WIFI hebt.
Ik heb hier een redelijk goede router/accespoint staan die 5gHz wifi naar de box stuurt. Tot nu toe nog geen enkele hapering gehad in Kodi als ik films(FULL HD) keek vanaf het boxje. Erg stabiel dus! _O_ .

Ethernet schijn je wel kunnen toevoegen door een bepaald model USB hub+ethernet van Ugreen(Of Orico?) te gebruiken (20$).

Verder staat het boxje eigenlijk altijd in standby mode, daardoor start het echt binnen een seconde weer op. Interface is duidelijk en werkt soepel. Bijgeleverde afstandbediening is simpel en de spraak optie (i.s.m. google now/voice) werkt verrassend simpel dat ik mijn logitech toetsenbord en muis eigenlijk niet eens meer gebruik. Dat scheelt ook weer een USB poort, waar je er helaas maar 1 van hebt.. Dus ben je van plan om een USB0-schijf eraan te koppelen en bijvoorbeeld een toetsenbord, dan heb je dus als een USB-hub nodig.

Builtin-chromecast is ook wel handig. Even op je mobiel een filmpje zoeken in bijv. Youtube en vervolgens casten naar je scherm! ^O^

Voor ik de Mi box aanschafte heb ik nog even getwijfeld over de Beelink Ultimate GT1 Ultimate. Die zag er qua spec's en aansluitingingen inderdaad interessanter uit. Maar draait toch op Android 7 en heeft geen ondersteuning voor de HD audio formaten en schijnt nogal wat stabiliteits problemen te hebben.
Heb je de ziggo app goed werkend ja? Hoe? O-)
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 8 december 2017 @ 19:01:21 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175580500
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:09 schreef Azerdion het volgende:
Iemand ervaring met de Xiaomi Mi Box?

2GB RAM lijkt me wat weinig, helemaal als ik hem vergelijk met andere Android boxen die soms wel 4GB hebben. Maar die hebben weer geen Google Cast ondersteuning (wat ik wel graag wil).

Los van de RAM, hoe soepel is de interface / playback?

Ik ben van plan Prime Video te nemen. Deze heeft geen Cast ondersteuning, dus ik kan m'n eigen Chromecast er niet voor gebruiken. Andere diensten hebben echter wel Cast ondersteuning, dus de combinatie van een Android Box + Chromecast functionaliteit is eigenlijk perfect.
Helaas werkt prime video zover ik weet (nog) niet. Alleen op de shield.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 19:14:57 #115
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_175580803
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

ik heb de Xiaomi Mi Box 3 sinds een paar maandjes. Met name omdat dit een van de weinige (goedkopere) boxen is die om kan gaan met Dolby Atmos en bijvoorbeeld DTS-HD (MA) etc. Door een port en kodi 17.

Dat zijn helaas maar weinig mediaboxjes en ik had net een nieuwe Surround set/receiver gekocht met Dolby atmos/DTS: X ondersteunig vandaar.

2 GB is echt wel voldoende zover ik nu kan oordelen. Let erop dat de box draait op Android TV. Dat is een ander (en dus geoptimaliseerd voor tv) versie van Android dan op je telefoon of tablet.
Die heeft lang niet zoveel Ram nodig.

De Playstore voor Android TV is eigenlijk dus ook vrij karig. Al kun je uiteraard gewoon Apps sideloaden naar de de Mi Box. Dus al staan ze niet in de Playstore, ze kunnen er meestal gewoon op draaien. (Ik heb bijvoorbeeld Ziggo TV app gesideload naar de Mi Box 3 en die werkt prima). Standaard heb je bijvoorbeeld ook geen browser apps etc.

Verder moet je er rekening mee houden dat je alleen maar WIFI hebt.
Ik heb hier een redelijk goede router/accespoint staan die 5gHz wifi naar de box stuurt. Tot nu toe nog geen enkele hapering gehad in Kodi als ik films(FULL HD) keek vanaf het boxje. Erg stabiel dus! _O_ .

Ethernet schijn je wel kunnen toevoegen door een bepaald model USB hub+ethernet van Ugreen(Of Orico?) te gebruiken (20$).

Verder staat het boxje eigenlijk altijd in standby mode, daardoor start het echt binnen een seconde weer op. Interface is duidelijk en werkt soepel. Bijgeleverde afstandbediening is simpel en de spraak optie (i.s.m. google now/voice) werkt verrassend simpel dat ik mijn logitech toetsenbord en muis eigenlijk niet eens meer gebruik. Dat scheelt ook weer een USB poort, waar je er helaas maar 1 van hebt.. Dus ben je van plan om een USB0-schijf eraan te koppelen en bijvoorbeeld een toetsenbord, dan heb je dus als een USB-hub nodig.

Builtin-chromecast is ook wel handig. Even op je mobiel een filmpje zoeken in bijv. Youtube en vervolgens casten naar je scherm! ^O^

Voor ik de Mi box aanschafte heb ik nog even getwijfeld over de Beelink Ultimate GT1 Ultimate. Die zag er qua spec's en aansluitingingen inderdaad interessanter uit. Maar draait toch op Android 7 en heeft geen ondersteuning voor de HD audio formaten en schijnt nogal wat stabiliteits problemen te hebben.
Dus Kodi draait ook goed soepel erop? Ik heb nog een mk808ii eraan hangen. En word er af en toe een beetje moe van dat het allemaal zo traag als bagger is.
En je kan dus vanaf je telefoon naar die box casten als ik het goed begrijp? Want dat is ook wel een uitkomst.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:18:49 #116
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175585085
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:14 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dus Kodi draait ook goed soepel erop? Ik heb nog een mk808ii eraan hangen. En word er af en toe een beetje moe van dat het allemaal zo traag als bagger is.
En je kan dus vanaf je telefoon naar die box casten als ik het goed begrijp? Want dat is ook wel een uitkomst.
Jep, hij heeft gewoon google cast.
Helaas is het aantal Android TV apps erg beperkt; best raar want de Android TV's van Sony hebben apps die je op de MI box niet kan downloaden (die zijn er dus wel voor Android, maar niet in de playstore voor de MI Box).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175595879
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:35 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Heb je de ziggo app goed werkend ja? Hoe? O-)
Gewoon sideloaden. APK vanaf je mobiel/tablet/usb doorsturen naar je Mi Box en hem met een file explorer openen. Installeren en done. Enige nadeel is dat de ziggo app wel een muis voor bediening nodig is en dat het startscherm geroteerd opstart. Maar eenmaal een zender gekozen draait hij hem wel gewoon goed weer ;).

quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:14 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dus Kodi draait ook goed soepel erop? Ik heb nog een mk808ii eraan hangen. En word er af en toe een beetje moe van dat het allemaal zo traag als bagger is.
En je kan dus vanaf je telefoon naar die box casten als ik het goed begrijp? Want dat is ook wel een uitkomst.
Kodi draait hier inderdaad prima op de Mi box. Casting is met bepaalde apps (Youtube, Facebook etc.) inderdaad vanaf je mobiel te casten naar de box.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:01 schreef RobertNL het volgende:
prime video
Is dit een gratis app? ik ken het namelijk niet ;).. Ah, Amazon prime..
Geen idee of die werkt maar wat research op internet leert dat hij wel gesideload kan worden maar dat er dan nog wat issues zijn dat je maar 1 aflevering kan kijken en je dan de app weer moet afsluiten etc.
pi_175596556
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

Gewoon sideloaden. APK vanaf je mobiel/tablet/usb doorsturen naar je Mi Box en hem met een file explorer openen. Installeren en done. Enige nadeel is dat de ziggo app wel een muis voor bediening nodig is en dat het startscherm geroteerd opstart. Maar eenmaal een zender gekozen draait hij hem wel gewoon goed weer ;).
Duidelijk. Zover was ik ook, maar vind het niet zo handig werken op deze manier :)
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 9 december 2017 @ 16:23:11 #119
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175600350
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:15 schreef Downstar het volgende:


Is dit een gratis app? ik ken het namelijk niet ;).. Ah, Amazon prime..
Geen idee of die werkt maar wat research op internet leert dat hij wel gesideload kan worden maar dat er dan nog wat issues zijn dat je maar 1 aflevering kan kijken en je dan de app weer moet afsluiten etc.
Nee dat werkt blijkbaar niet meer. Beetje jammer gezien de app gewoon wel bestaat.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175604190
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:58 schreef KdwPPr het volgende:
Mod edit: reactie op bericht weg. Zoals aangegeven gingen we weer on-topic verder.

[..]

Ik ben ook op zoek naar een pasjes- en briefgeldhouder. Mijn top 3 kwam uit op de secrid, the ridge en the Walter Wallet.

Ik vind de ridgle het mooiste maar is erg duur (¤72). Zijn er nog andere degelijke (china )oplossingen? De portemonees en creditcard holders die ik in china heb gekocht houden het meestal niet langer dan een jaar uit.
Heb hier nu al 2 jaar zon neppe secrid met faux leren hoesje. Gebruik m heel veel. Originele ging bij mij minder lang mee.
pi_175606987
Smartphones krijgen volop aandacht maar tablets lijken nauwelijks populair. Importeren niet waard uit China?
pi_175607956
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:37 schreef Riot- het volgende:
Smartphones krijgen volop aandacht maar tablets lijken nauwelijks populair. Importeren niet waard uit China?
Waren wel heel populair, maar laatste tijd niet meer zo blijkbaar. Topics voor Windows en Android hier te vinden:

DIG / [Het Windows tablet topic] #2 Vanaf 80 euro (met office)
DIG / Android tablet discussie topic #44: Met een nieuw buurtopic!

Goeie website voor beoordelingen over tablets vind ik www.techtablets.com .

Ik heb zelf nog vrij recent een iFive Mini 4S gekocht van banggood, een budgettablet met Android maar ik ben er wel tevreden over. ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door J.B. op 09-12-2017 22:15:34 ]
pi_175618714
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:09 schreef J.B. het volgende:

[..]

Waren wel heel populair, maar laatste tijd niet meer zo blijkbaar. Topics voor Windows en Android hier te vinden:

DIG / [Het Windows tablet topic] #2 Vanaf 80 euro (met office)
DIG / Android tablet discussie topic #44: Met een nieuw buurtopic!

Goeie website voor beoordelingen over tablets vind ik www.techtablets.com .

Ik heb zelf nog vrij recent een iFive Mini 4S gekocht van banggood, een budgettablet met Android maar ik ben er wel tevreden over. ^O^
Haha, thanks maar het bewijst m'n punt. Beide draadjes helemaal doodgebloed :')
Zal zelf ff rondkijken a.d.h.v o.a. jouw laatste link. Dank!
  zondag 10 december 2017 @ 13:15:00 #125
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_175618998
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:37 schreef Riot- het volgende:
Smartphones krijgen volop aandacht maar tablets lijken nauwelijks populair. Importeren niet waard uit China?
Tip, https://www.youtube.com/user/hendrickson
  zondag 10 december 2017 @ 13:56:05 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175620032
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:03 schreef Riot- het volgende:

[..]

Haha, thanks maar het bewijst m'n punt. Beide draadjes helemaal doodgebloed :')
Zal zelf ff rondkijken a.d.h.v o.a. jouw laatste link. Dank!
Android tablets is echt doodgebloed, logisch ergens want ook de markt hier is vrij rustig. Meeste fabrikanten zijn al teruggetreden.

Mijn tablet LG gpad 8.3 is overigens nog niet echt aan vervanging toe, doe er veel langer mee dan met telefoons. Custom rom erop; draait prima op Android 7.1.2 dus waarom zou ik hem vervangen :P.

De windows tablets, daar heb je Chuwi die het naar mijn idee erg goed doet.
Daar wil ik er binnenkort nog eentje van gaan halen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 10 december 2017 @ 17:34:41 #127
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175625620
Kan het zijn dat 17track eruit ligt?, hij vind geen nummers meer.
pi_175630022
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Android tablets is echt doodgebloed, logisch ergens want ook de markt hier is vrij rustig. Meeste fabrikanten zijn al teruggetreden.

Mijn tablet LG gpad 8.3 is overigens nog niet echt aan vervanging toe, doe er veel langer mee dan met telefoons. Custom rom erop; draait prima op Android 7.1.2 dus waarom zou ik hem vervangen :P.

De windows tablets, daar heb je Chuwi die het naar mijn idee erg goed doet.
Daar wil ik er binnenkort nog eentje van gaan halen.
Chuwi of Teclast. Ik heb ze beide (8 inch) voor mijn beide zoontjes.

Chuwi ben ik een voorstandervan (Hi 8 pro geloof ik).

Vragen? Vragen!
  zondag 10 december 2017 @ 20:16:43 #129
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_175630068
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:34 schreef THEFXR het volgende:
Kan het zijn dat 17track eruit ligt?, hij vind geen nummers meer.
Lijkt er inderdaad op, je kan natuurlijk altijd even de website van de verzender zelf opzoeken. PostNL, Singapore post, Kazachstan mail, etc.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 10 december 2017 @ 20:21:34 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175630210
Doet het prima?

-- hum, oudere '....CN' trackings niet (waar 'ie wel SG etc vindt)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 10 december 2017 @ 20:22:49 #131
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175630250
Beste Apple-gebruikende Chinashopping-vrienden die radeloos op zoek zijn naar een goeie, hele lange Lightning kabel : rejoice! Ik heb er 1 van 3 meter gevonden die het uiterst goed doet!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 10 december 2017 @ 21:27:07 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175632152
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:34 schreef THEFXR het volgende:
Kan het zijn dat 17track eruit ligt?, hij vind geen nummers meer.
Aftership even proberen:
https://www.aftership.com/couriers/china-post

Indien het gaat om CN pakketjes ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175656189
quote:
12s.gif Op zondag 10 december 2017 20:22 schreef dodge_911 het volgende:
Beste Apple-gebruikende Chinashopping-vrienden die radeloos op zoek zijn naar een goeie, hele lange Lightning kabel : rejoice! Ik heb er 1 van 3 meter gevonden die het uiterst goed doet!
Ja, die Voxlink doen het goed in de praktijk. Goed ook om te zien dat ze niet teveel weerstand hebben. Sowieso hou ik heel erg van gesleevde kabels. Zelfs kabeltjes van een euro krijgen er een premium look en feel van. Nuttige review weer!

Ben ik trouwens de enige die niks meer binnenkrijgt uit China? Ik heb uit heel november bijna nog niks binnen, terwijl ik minimaal 1 x per dag wat bestel. En dan heb ik het over Ali, Gearbest, eBay, Zapals, Rosegal (ja ja, ik weet het van die laatste 2... Maar toch).
  maandag 11 december 2017 @ 22:48:38 #134
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_175660328
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:56 schreef oheng het volgende:

[..]

Ja, die Voxlink doen het goed in de praktijk. Goed ook om te zien dat ze niet teveel weerstand hebben. Sowieso hou ik heel erg van gesleevde kabels. Zelfs kabeltjes van een euro krijgen er een premium look en feel van. Nuttige review weer!

Ben ik trouwens de enige die niks meer binnenkrijgt uit China? Ik heb uit heel november bijna nog niks binnen, terwijl ik minimaal 1 x per dag wat bestel. En dan heb ik het over Ali, Gearbest, eBay, Zapals, Rosegal (ja ja, ik weet het van die laatste 2... Maar toch).
Hier gaat het gewoon goed, ook mijn internationale leveringen gaan gewoon door!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_175661027
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 22:48 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hier gaat het gewoon goed, ook mijn internationale leveringen gaan gewoon door!
Ja, al mijn bestellingen bij NL webshops en bijv. Amazon.de gaan wel gewoon snel. Maar ik heb nu 30-40 zendingen uit China onderweg, en dat is zelfs voor mij wel een beetje héél veel.
Ik dacht dat het misschien met de kerstdrukte te maken had. Vreemd.
pi_175662253
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:56 schreef oheng het volgende:

[..]

Ja, die Voxlink doen het goed in de praktijk. Goed ook om te zien dat ze niet teveel weerstand hebben. Sowieso hou ik heel erg van gesleevde kabels. Zelfs kabeltjes van een euro krijgen er een premium look en feel van. Nuttige review weer!

Ben ik trouwens de enige die niks meer binnenkrijgt uit China? Ik heb uit heel november bijna nog niks binnen, terwijl ik minimaal 1 x per dag wat bestel. En dan heb ik het over Ali, Gearbest, eBay, Zapals, Rosegal (ja ja, ik weet het van die laatste 2... Maar toch).
ik heb het alleen met railway international, erg langzaam, tracking updates die blijven hangen. ben bang dat ik het niet voor de kerst binnenkrijg, 11 Nov besteld.
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:19:06 #137
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_175666264
quote:
12s.gif Op zondag 10 december 2017 20:22 schreef dodge_911 het volgende:
Beste Apple-gebruikende Chinashopping-vrienden die radeloos op zoek zijn naar een goeie, hele lange Lightning kabel : rejoice! Ik heb er 1 van 3 meter gevonden die het uiterst goed doet!
Ik zie dat je de kabels soms opgerold test. Merk je nog een verschil tussen opgerold of uitgerold?
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:59:52 #138
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175668106
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:19 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ik zie dat je de kabels soms opgerold test. Merk je nog een verschil tussen opgerold of uitgerold?
Weinig tot geen verschil...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:22:03 #139
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_175669909
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:59 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Weinig tot geen verschil...
OK good, heb je nog een aanrader voor een 1M microusb (of nog korter mag ook) kabel met goede bouwkwaliteit? Flatcable of braided heeft wel de voorkeur.
Wil er 5 bestellen voor een charging station dus prijs is ook belangrijk, maar vooral bouwkwaliteit
  dinsdag 12 december 2017 @ 17:16:09 #140
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175673861
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:22 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

OK good, heb je nog een aanrader voor een 1M microusb (of nog korter mag ook) kabel met goede bouwkwaliteit? Flatcable of braided heeft wel de voorkeur.
Wil er 5 bestellen voor een charging station dus prijs is ook belangrijk, maar vooral bouwkwaliteit
http://bit.ly/drmicrousb
--> Take your pick :) Prijs kijk ik niet echt naar in m'n reviews.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175675450
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:22 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

OK good, heb je nog een aanrader voor een 1M microusb (of nog korter mag ook) kabel met goede bouwkwaliteit? Flatcable of braided heeft wel de voorkeur.
Wil er 5 bestellen voor een charging station dus prijs is ook belangrijk, maar vooral bouwkwaliteit
Ik vind dit erg fijne kabels. En ze zijn ook nog eens goedkoop.

http://s.aliexpress.com/b2EvqYvM

Orico kabels zijn ook goed en goedkoop maar voldoet niet aan je eisen braided of flat.

Die goedkope Tronsmart/Aukey kabels vallen bij mij volledig door de mand, ze hebben allemaal hetzelfde euvel...de connector buigt en breekt uiteindelijk. Dan kan de snelheidstest wel goed zijn, maar dan heb je nog niet perse een goede kabel.

[ Bericht 6% gewijzigd door eddepetfokt op 12-12-2017 19:23:07 ]
pi_175675660
Zo'n halfjaar geleden had ik de Anker Soundbuds gekocht op jullie vriendelijke aanraden.

Ze bevallen eigenlijk heel goed, zo goed dat ik kijk naar iets nieuws. Ik had de Airpods besteld van Apple omdat dat in feite is wat ik zoek, maar na ze geprobeerd te hebben werd toch wel heel erg duidelijk dat ze de 150 euro die ze er voor vragen, lange na niet waard zijn. De geluidskwaliteit is vrijwel identiek aan die van de Soundbuds

Dus zo kom ik weer hier terug. Het liefst zoek ik bluetooth oortjes die kwalitatief wat beter zijn dan de Soundbuds (die een extreem goede prijs-kwaliteitsverhouding bieden, maar ik zoek iets duurders), het mag best wat meer kosten. Weet iemand hier misschien BT oortjes die in een iets hoger segment zitten en ook zo'n uitstekende prijs/kwaliteit bieden als de oortjes van Anker?
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:21:26 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175676690
Haal je de nieuwe Xiaomi BT ontvanger en ook meteen de nieuwe Brainwavz B400 met quad drivers. :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_175676802
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:39 schreef Xetran het volgende:
Zo'n halfjaar geleden had ik de Anker Soundbuds gekocht op jullie vriendelijke aanraden.

Ze bevallen eigenlijk heel goed, zo goed dat ik kijk naar iets nieuws.
Dat volg ik niet helemaal😁
pi_175677035
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:25 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dat volg ik niet helemaal😁
Beetje warrig verhaal, maar wat ik bedoel is dat ik er best wat meer geld aan wil spenderen als de kwaliteit die ik er voor terugkrijg ook significant toeneemt. :P
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:36:23 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175677114
Ja, zoals lol hebben met een Abarth 124 Spider en dan vragen welke Ferrari/Lambo/McLaren/etc het moet worden? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_175677167
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:36 schreef shiznuts het volgende:
Abarth 124
Mwa, ik zit meer iets te kijken naar iets van 70 euro, of maximaal 130 als het écht de moeite waard is. :P

MAar vergeleken met iets van 20 euro dan is dat een behoorlijk verschil ja.
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:39:45 #148
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175677226
The Byrons heb je geloof ik ook met BT: https://www.stuff.tv/top-10/in-ear-headphones , die daar genoemde SoundMagics een optie? Andere interessante link misschien: https://www.whathifi.com/(...)st-in-ear-headphones
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:31:39 #149
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175683063
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:29 schreef eddepetfokt het volgende:
Die goedkope Tronsmart/Aukey kabels vallen bij mij volledig door de mand, ze hebben allemaal hetzelfde euvel...de connector buigt en breekt uiteindelijk. Dan kan de snelheidstest wel goed zijn, maar dan heb je nog niet perse een goede kabel.
Er staat toch ook bij dat er meerdere gebruikers issues hebben met duurzaamheid...
1 van die users ben jij :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175683672
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:31 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Er staat toch ook bij dat er meerdere gebruikers issues hebben met duurzaamheid...
1 van die users ben jij :)
Ik doelde eigenlijk niet persé op jouw tests...die zijn heel goed, maar wel beperkt omdat je 'gebruik' niet test. Logisch, want je kan niet elke kabel een paar maanden 'in real life' testen.

Heb jij die Baseus eigenlijk al in bezit voor een test? Ik ben wel benieuwd wat daar uitkomt. Mijn beperkte metertje geeft goede resultaten en de connectors zijn erg goed beschermd.
Ik heb er een goed gevoel bij, al heb ik ze pas een maand of 2. De prijs is ook erg goed. In de aanbieding waren ze 99 cent. Maar wie weet vallen ze bij jouw test wel ontzettend tegen.

Ook de Orico kabels zijn fijn al zijn ze wel wat dun.

De kabels die bij mij al lang mee gaan zijn de originele van de BlackBerry Playbook uit een ver verleden. Die gebruik ik intensief en ik merk geen enkele slijtage.
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:14:55 #151
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175684132
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:55 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik doelde eigenlijk niet persé op jouw tests...die zijn heel goed, maar wel beperkt omdat je 'gebruik' niet test. Logisch, want je kan niet elke kabel een paar maanden 'in real life' testen.
Helaas niet nee, en ik kan moeilijk elke kabel bij 'n kleuter in de vriendenkring gaan droppen :)
Al zijn er BlitzWolf kabels die peuter-, kleuter- hond en katproof zijn, weet ik uit ervaring.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:55 schreef eddepetfokt het volgende:
Heb jij die Baseus eigenlijk al in bezit voor een test? Ik ben wel benieuwd wat daar uitkomt. Mijn beperkte metertje geeft goede resultaten en de connectors zijn erg goed beschermd.
Ik heb er een goed gevoel bij, al heb ik ze pas een maand of 2. De prijs is ook erg goed. In de aanbieding waren ze 99 cent. Maar wie weet vallen ze bij jouw test wel ontzettend tegen.

Ook de Orico kabels zijn fijn al zijn ze wel wat dun.

De kabels die bij mij al lang mee gaan zijn de originele van de BlackBerry Playbook uit een ver verleden. Die gebruik ik intensief en ik merk geen enkele slijtage.
Ik ga 'n mega-unpacking videomoeten maken, vrees ik :D

In deze hoop van de 11-11 Lightning cable bonanza zitten 7 Baseus kabels, ergens, dat grote pak weet ik zeker, en dan nog ergens 2 pakketjes :) Verder ook nog 'n Orico, 2 Voxlinks, 2 ROCK's, 3 Anker's. En nog wat, maar da's nog onderweg zonder tracking.
De user submissions (nog niet alelmaal binnen, 66% is nog onderweg denk ik) zijn allemaal Type-C kabels, maar omdat ik die zelf niet besteld heb weet ik ook niet speficiek wat er in welk pakje zit buiten Ugreen en Vention, want die hebben eigen zakjes.

[ Bericht 5% gewijzigd door dodge_911 op 12-12-2017 23:21:31 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 13 december 2017 @ 02:58:33 #152
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_175686185
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:55 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk niet persé op jouw tests...die zijn heel goed, maar wel beperkt omdat je 'gebruik' niet test. Logisch, want je kan niet elke kabel een paar maanden 'in real life' testen.

Heb jij die Baseus eigenlijk al in bezit voor een test? Ik ben wel benieuwd wat daar uitkomt. Mijn beperkte metertje geeft goede resultaten en de connectors zijn erg goed beschermd.
Ik heb er een goed gevoel bij, al heb ik ze pas een maand of 2. De prijs is ook erg goed. In de aanbieding waren ze 99 cent. Maar wie weet vallen ze bij jouw test wel ontzettend tegen.

Ook de Orico kabels zijn fijn al zijn ze wel wat dun.

De kabels die bij mij al lang mee gaan zijn de originele van de BlackBerry Playbook uit een ver verleden. Die gebruik ik intensief en ik merk geen enkele slijtage.
De ampcore serie van kevlar van blitzwolf is echt onverwoestbaar kwa connector. Geweldig spul!
pi_175691613
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:14 schreef dodge_911 het volgende:

[...]
De user submissions (nog niet alelmaal binnen, 66% is nog onderweg denk ik) zijn allemaal Type-C kabels, maar omdat ik die zelf niet besteld heb weet ik ook niet speficiek wat er in welk pakje zit buiten Ugreen en Vention, want die hebben eigen zakjes.
Ik ben dus op zoek naar een goede USB-C kabel. Heb je er al wat van gereviewed of moet ik wat geduld hebben tot je die kabels binnen hebt?
pi_175692112
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:36 schreef ArthurNL het volgende:

[..]

Ik ben dus op zoek naar een goede USB-C kabel. Heb je er al wat van gereviewed of moet ik wat geduld hebben tot je die kabels binnen hebt?
https://www.banggood.com/(...)rch&cur_warehouse=CN

Hoef je niet op een review te wachten ;). Al verwacht ik dat Dodge deze misschien al wel eens heeft gereviewd. De Ampcore serie van Blitzwolf komt volgens mij altijd wel goed uit de test. Heb al mijn kabels (dus ook deze USB-C) vervangen voor de ampcores. Hele mooie kabeltjes! ^O^

Zijn vaak genoeg in de aanbieding. Even afwachten dus of Thomas van BG om een code vragen ;)
  woensdag 13 december 2017 @ 13:48:36 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175693263
Voornamelijk UGreen in gebruik hier. :Y Bevalt goed. Heb een tijd lang problemen gehad met allerlei kabeltjes en op de een of andere manier doen de 'gold plated' ones het altijd foutloos. Verder zijn de kabels niet flimsy maar houden ze het tot dusver erg goed uit. Geloof verder dat of UGreen, Anker, Blitzwolf, Orico, Aukey etc, je altijd wel aardig goed zit.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 13 december 2017 @ 14:02:20 #156
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175693600
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:36 schreef ArthurNL het volgende:

[..]

Ik ben dus op zoek naar een goede USB-C kabel. Heb je er al wat van gereviewed of moet ik wat geduld hebben tot je die kabels binnen hebt?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:58 schreef Downstar het volgende:
Al verwacht ik dat Dodge deze misschien al wel eens heeft gereviewd. De Ampcore serie van Blitzwolf komt volgens mij altijd wel goed uit de test. Heb al mijn kabels (dus ook deze USB-C) vervangen voor de ampcores. Hele mooie kabeltjes! ^O^
Ik heb nog maar 1 setje Type-C's getest, en dat waren de BlitzWolf Ampcore kabels.
Die scoorden naar mijn mening best okay :
Maar aangezien ik nog geen vergelijkingsmateriaal heb, kan ik dus ook niet specifiek vergelijken met andere Type-C kabels. Vergeleken met de andere types kabels die ik getest heb deden ze niet onder voor hun tegenhangers in die types.

En dan nog ter info, de aankomende Type-C kabels :
- 2 AUKEY, 1 Baseus, 2 BlitzWolf, 2 Choetech, 1 Rock, 3 Samzhe, 1 TeckNet, 1 Tiegem, 1 Ugreen, 2 Vention van een viewer (volledige lijst met linkjes)
- Setje Ampcore Plus Type-C kabels van BlitzWolf
en dan heb ik zelf nog ergens een setje van de eerste reeks BlitzWolf Type-C kabels liggen.

Staan dus nog een hoop Type-C kabeltests aan te komen, maar die gaan verspreid worden over een aantal video's. In principe heb ok genoeg kabels om een maand lang elke dag 'n kabeltest-video te posten, maar dat gaat saai worden, dus ik ga ze groeperen per merk oid.
Misschien dat er een extra video per week komt voor die kleine lotjes kabels.

Qua korting : coupon '12blitzw' werkt op alle BlitzWolf spul dat niet in promo staat.

[ Bericht 9% gewijzigd door dodge_911 op 13-12-2017 14:17:27 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 13 december 2017 @ 14:11:31 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175693839
Deze vind ik ook wel nice voor thuis: https://www.aliexpress.co(...)006_32811934446.html
Af en toe grijp je toch naar je phone en dan hoef je 'em alleen op te pakken en terug te leggen, geen gedoe met kabels pluggen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 13 december 2017 @ 14:15:58 #158
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175693949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:11 schreef shiznuts het volgende:
Deze vind ik ook wel nice voor thuis: https://www.aliexpress.co(...)006_32811934446.html
Af en toe grijp je toch naar je phone en dan hoef je 'em alleen op te pakken en terug te leggen, geen gedoe met kabels pluggen.
Da's nog 'n idee, wat van die magnetische kabeltjes!
Alleen kan ik er voor m'n iPhone dus helemaal niks mee, vw de LifeProof case. Met dat magneetstukje in de oplaadpoort krijg ik m'n telefoon er nauwelijks in, en als ik heterin steek als de telefoon in de case zit krijg je de telefoon er niet meer uit :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175693977
ik heb een usb-c hub en lepin (neplego) setje onderweg

benieuwd of die hub beetje fatsoenlijk is, die krengen kosten hier 30/40 euro, nu $11 betaald
maand geleden externe BD speler gehaald bij ali, scheelde ook al 30-40 euro t.o.v. hier..
  woensdag 13 december 2017 @ 14:21:31 #160
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175694075
quote:
12s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:15 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Da's nog 'n idee, wat van die magnetische kabeltjes!
Alleen kan ik er voor m'n iPhone dus helemaal niks mee, vw de LifeProof case. Met dat magneetstukje in de oplaadpoort krijg ik m'n telefoon er nauwelijks in, en als ik heterin steek als de telefoon in de case zit krijg je de telefoon er niet meer uit :)
Ah, ok. D'OH! :P

Ik ben eigenlijk niet van de cases. :+ Ik ga er voorzichtig mee om en ik heb geen Apple of Samsung, dus als 'ie valt is er niks aan de hand. :D Ik heb nog wel een nano liquid schermbescherming liggen, dat moet ik nog eens een keertje toepassen, want ik gebruik nu eigenlijk wel de officiële Huawei P10 Plus case, omdat de helft van het scherm doorzichtig is en je er makkelijk de tijd op kunt zien en met de magnetic sensor het scherm automatisch uitgaat als je 'em dichtgooit... ook als je 'em openklapt kun je voor one-handed operation je vingers er zo tussendoen dat je veel grip hebt en verder overal bij kan. Dus tja... voor iemand die eigenlijk niet van cases houdt... wel een beetje een faal er dan toch eentje te gebruiken. :') Maar eigenlijk dus eerder omdat het handig is, niet om m'n foon te beschermen.

ASAP Connect is wel aardig. InDemand op IG: https://www.indiegogo.com(...)erk_token=6a1cbae0#/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_175694276
quote:
12s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:02 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb nog maar 1 setje Type-C's getest, en dat waren de BlitzWolf Ampcore kabels.
Die scoorden naar mijn mening best okay :
Maar aangezien ik nog geen vergelijkingsmateriaal heb, kan ik dus ook niet specifiek vergelijken met andere Type-C kabels. Vergeleken met de andere types kabels die ik getest heb deden ze niet onder voor hun tegenhangers in die types.

En dan nog ter info, de aankomende Type-C kabels :
- 2 AUKEY, 1 Baseus, 2 BlitzWolf, 2 Choetech, 1 Rock, 3 Samzhe, 1 TeckNet, 1 Tiegem, 1 Ugreen, 2 Vention van een viewer (volledige lijst met linkjes)
- Setje Ampcore Plus Type-C kabels van BlitzWolf
en dan heb ik zelf nog ergens een setje van de eerste reeks BlitzWolf Type-C kabels liggen.

Staan dus nog een hoop Type-C kabeltests aan te komen, maar die gaan verspreid worden over een aantal video's. In principe heb ok genoeg kabels om een maand lang elke dag 'n kabeltest-video te posten, maar dat gaat saai worden, dus ik ga ze groeperen per merk oid.
Misschien dat er een extra video per week komt voor die kleine lotjes kabels.

Qua korting : coupon '12blitzw' werkt op alle BlitzWolf spul dat niet in promo staat.
Dankje voor de info. Heb alvast een ampcore kabeltje besteld, met VIPkorting (blijkbaar is dat iets op banggood :o ) en nog wat points kostte het maar 2 en halve piek. Ik ga zeker je reviews in de gaten houden!
  woensdag 13 december 2017 @ 19:54:19 #162
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175702682
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:21 schreef shiznuts het volgende:
ASAP Connect is wel aardig. InDemand op IG: https://www.indiegogo.com(...)erk_token=6a1cbae0#/
Flashback wel naar een of andere KS :'). Die hebben vast een mooie villa gekocht van ons geld _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175711627

I knew you'd bring that up. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_175714888
kerstkado's met de trein nog in Rusland/polen, ik zie die niet op tijd voor de kerst arriveren. ;(
pi_175721887
Kan trouwens melden dat de douane verzekering van Lightinthebox prima werkt! Had de Jumper Ezbook 3 Pro besteld tijdens de 11.11 sale, maar DHL vroeg me om even 75 ( :') ) euro ervoor af te tikken.

Meteen de factuur doorgestuurd naar Lightinthebox, ze hebben zonder problemen het hele bedrag vergoed. Vandaag bijgeschreven op m'n paypal rekening :)
pi_175722057
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:05 schreef THEFXR het volgende:
kerstkado's met de trein nog in Rusland/polen, ik zie die niet op tijd voor de kerst arriveren. ;(
Na Polen stopte bij mij de tracking en 5 dagen later had ik het ineens (andere mensen ook). Je hebt nog kans dat het er voor kerst is.
pi_175722989
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:10 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Na Polen stopte bij mij de tracking en 5 dagen later had ik het ineens (andere mensen ook). Je hebt nog kans dat het er voor kerst is.
aha, dat schept nog hoop
pi_175817966
Ik heb even een vraagje over IP cams.

Ik heb onlangs, terwijl ik me niet ingelezen had...zoals ik normaal wel doe, de Xiaomi Dafang voor 16 euro gekocht. Nu is de beeldkwaliteit best goed maar de app is maar half vertaald en hij blijkt ook niet te werken met mijn Synology. Op goes gelukt heb ik 'm nu werkend gekregen met een sdcard, maar door de slecht vertaalde app lukt het me niet om dat ding te laten doen wat ik wil.
Ik vind het echt een rotding,,kan ik eigenlijk wel zeggen. En dat zag ik niet vaak.

Kunnen jullie een goedkope cam met een makkelijke (lees goed vertaalde) interface en werkend met de Synology aanraden? Liefst ook nog voorbereid voor Home en/of Alexa.
  maandag 18 december 2017 @ 22:52:29 #169
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_175824613
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 19:37 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb even een vraagje over IP cams.

Ik heb onlangs, terwijl ik me niet ingelezen had...zoals ik normaal wel doe, de Xiaomi Dafang voor 16 euro gekocht. Nu is de beeldkwaliteit best goed maar de app is maar half vertaald en hij blijkt ook niet te werken met mijn Synology. Op goes gelukt heb ik 'm nu werkend gekregen met een sdcard, maar door de slecht vertaalde app lukt het me niet om dat ding te laten doen wat ik wil.
Ik vind het echt een rotding,,kan ik eigenlijk wel zeggen. En dat zag ik niet vaak.

Kunnen jullie een goedkope cam met een makkelijke (lees goed vertaalde) interface en werkend met de Synology aanraden? Liefst ook nog voorbereid voor Home en/of Alexa.
Koop die Escam QD900 man, beste bang for buck als je het mij vraagt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_175824975
Ik heb een Xiaomi Mijia Bedside Lamp bij Gearbest gekocht. Ik was even vergeten dat China een andere stekker heeft voor het stopcontact dan wij. Welke adapters gebruiken jullie hier voor? En waar zou ik op moeten letten (voltage etc)?
  dinsdag 19 december 2017 @ 00:05:58 #171
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_175827063
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:03 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb een Xiaomi Mijia Bedside Lamp bij Gearbest gekocht. Ik was even vergeten dat China een andere stekker heeft voor het stopcontact dan wij. Welke adapters gebruiken jullie hier voor? En waar zou ik op moeten letten (voltage etc)?
https://www.banggood.com/(...)White-p-1196717.html?

Prima ding dit

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 19-12-2017 20:29:22 (Link aangepast. ) ]
pi_175829088
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 22:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Koop die Escam QD900 man, beste bang for buck als je het mij vraagt.
Ik ga er meteen eens naar kijken. Dank je wel.


Eh, ik zoek eigenlijk een modelletje voor binnen. Deze hou ik in gedachten voor in de tuin. Heb je nog een tip voor een binnen cam?


Ik heb de Dafang nu wel zo werken dat hij opneemt op sdcard zodra hij beweging opneemt. En ik kan beelden ook terug kijken. Maar ik zie nergens een optie om bepaalde beelden van zeg maar 02:00 tot 02:25 op te slaan om bijvoorbeeld aan de politie te overhandigen.
Enig idee hoe dit normaliter zou moeten werken?
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:21:35 #173
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_175844434
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 03:14 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik ga er meteen eens naar kijken. Dank je wel.


Eh, ik zoek eigenlijk een modelletje voor binnen. Deze hou ik in gedachten voor in de tuin. Heb je nog een tip voor een binnen cam?


Ik heb de Dafang nu wel zo werken dat hij opneemt op sdcard zodra hij beweging opneemt. En ik kan beelden ook terug kijken. Maar ik zie nergens een optie om bepaalde beelden van zeg maar 02:00 tot 02:25 op te slaan om bijvoorbeeld aan de politie te overhandigen.
Enig idee hoe dit normaliter zou moeten werken?
Deze hangt bij mij binnen, gericht op de voordeur, en in de garage hangt er ook 1. Buiten in de tuin ook. Vind het ideaal dat ze WiFi hebben
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_175848763
quote:
Thanks! Maar even een paar gekocht :)
pi_175855543
quote:
Niet per ongeluk de stekker ernaast doen, waarbij 1 pootje erin zit en 1 pootje ernaast... O-)
pi_175857856
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 21:09 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Thanks! Maar even een paar gekocht :)
Die dingen kosten 67 cent op AE: http://s.aliexpress.com/eYZr67ze?fromSns=Gmail
Hier koop ik ze zelf steeds.
Vergeet de cashback niet lol.....
pi_175858541
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 07:19 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Die dingen kosten 67 cent op AE: http://s.aliexpress.com/eYZr67ze?fromSns=Gmail
Hier koop ik ze zelf steeds.
Vergeet de cashback niet lol.....
cashback?
pi_175858942
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:45 schreef mschol het volgende:

[..]

cashback?
www.cashbackvergeljken.nl. Maar je wil toch niet zeggen dat je dit niet kent?
pi_175859140
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:21 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

www.cashbackvergeljken.nl. Maar je wil toch niet zeggen dat je dit niet kent?
alleen af en toe wat mensen over horen roepen; thats all

ik ging/ga ervanuit dat het centen werk is

-edit-
juist hooguit paar procent, vaak centen werk dus, en het wordt afgevangen door mijn pi-hole, teveel moeite dus

[ Bericht 4% gewijzigd door mschol op 20-12-2017 09:50:44 ]
pi_175859672
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:33 schreef mschol het volgende:

[..]

alleen af en toe wat mensen over horen roepen; thats all

ik ging/ga ervanuit dat het centen werk is

-edit-
juist hooguit paar procent, vaak centen werk dus, en het wordt afgevangen door mijn pi-hole, teveel moeite dus
Nu wel een paar centen (het was in dit geval ook als grapje bedoeld), maar meer dan 20 euro op een Xiaomi stofzuiger. En natuurlijk ook op heel veel NL aankopen. Ik zit al bijna tegen de 1000 euro aan cashback. Alles wat ik bestel, van verzekeringen tot AliExpress doe ik via een cashback site. Verzekeringen en mobiele abonnementen leveren het meeste cashback op, maar ook vakanties, hotels etc. doen mee. Als jij het niet meepakt doet e.e.a affiliate het wel.
pi_175863484
Welke webshop is tegenwoordig het snelste met verzending? Ik zie dat dealextreme gratis verzending aanbiedt met een levertijd van 7-10 dagen. Hoe realistisch is dit?

Ik dacht altijd dat banggood de snelste was, maar die geeft een levertijd van: 7-20 dagen. Ook aliexpress is langzamer met 12-15 dagen verzendtijd.
pi_175864912
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:03 schreef ajaxboy het volgende:
Welke webshop is tegenwoordig het snelste met verzending? Ik zie dat dealextreme gratis verzending aanbiedt met een levertijd van 7-10 dagen. Hoe realistisch is dit?

Ik dacht altijd dat banggood de snelste was, maar die geeft een levertijd van: 7-20 dagen. Ook aliexpress is langzamer met 12-15 dagen verzendtijd.
het zijn allemaal indicaties.. Van geen enkele kun je van op aan.
Zeker in deze tijd (December) zul je vaak langer op je pakketjes moeten wachten.

China shoppen = geduld hebben ;)
Of kiezen voor een Express verzending met DHL of vergelijkbaar. Echter dan heb je een veeeeel grotere kans op extra kosten bij douaneafhandeling ;)
pi_175865767
Dus ondanks dat dealextreme 7-10 dagen levertijd aangeeft, is het goed mogelijk dat het pakketje er 30 dagen over doet?
  woensdag 20 december 2017 @ 18:43:01 #184
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175871257
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:46 schreef ajaxboy het volgende:
Dus ondanks dat dealextreme 7-10 dagen levertijd aangeeft, is het goed mogelijk dat het pakketje er 30 dagen over doet?
Yep, dat is mogelijk.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175871967
ulephone gemini android 7 update
ik kom hier niet uit, ik zie wel previews, sommige zeggen dat ie wel/niet uit is.
Hoe kan ik nu met zekerheid checken dat voor deze tel android 7 is uitgekomen?
pi_175968538
Beetje rare vraag misschien maar ik ben opzoek naar de ringen van Jax Teller uit Sons of Anarchy voor carnaval :)



Zie genoeg afbeeldingen en links via google van aliexpress alleen overal staat: Uitverkocht.
iemand een idee?
  zondag 24 december 2017 @ 13:58:03 #187
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175970591
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 12:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
Beetje rare vraag misschien maar ik ben opzoek naar de ringen van Jax Teller uit Sons of Anarchy voor carnaval :)

[ afbeelding ]

Zie genoeg afbeeldingen en links via google van aliexpress alleen overal staat: Uitverkocht.
iemand een idee?
Geen idee. Misschien is dit een leuk idee ter vervanging?

Cowboy Horse Inflatable Costume Carnival Party Fancy Animal Clothing For Adults Free Shipping
https://banggood.app.link/SBdveLAC8I
pi_175970622
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 13:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Geen idee. Misschien is dit een leuk idee ter vervanging?

Cowboy Horse Inflatable Costume Carnival Party Fancy Animal Clothing For Adults Free Shipping
https://banggood.app.link/SBdveLAC8I
Haha zeker leuk idee, heb alleen het vest van Sons of Anarchy al besteld, helaas de ringen overal uitverkocht tenzij je ze in nederland besteld a 15 euro maar dat vind ik te duur ;)
  zondag 24 december 2017 @ 15:11:34 #189
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175972253
iemand die weet of dit ook met Ulefone werkt?

.
pi_175972494
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:46 schreef ajaxboy het volgende:
Dus ondanks dat dealextreme 7-10 dagen levertijd aangeeft, is het goed mogelijk dat het pakketje er 30 dagen over doet?
geeft DX niet er gewoon mee aan dat het product in 7 tot 10 werkdagen verzonden wordt?
  zondag 24 december 2017 @ 17:00:53 #191
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175974883
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 15:22 schreef mschol het volgende:

[..]

geeft DX niet er gewoon mee aan dat het product in 7 tot 10 werkdagen verzonden wordt?
Sowieso, DX :')
pi_175975291
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:04 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Nu wel een paar centen (het was in dit geval ook als grapje bedoeld), maar meer dan 20 euro op een Xiaomi stofzuiger. En natuurlijk ook op heel veel NL aankopen. Ik zit al bijna tegen de 1000 euro aan cashback. Alles wat ik bestel, van verzekeringen tot AliExpress doe ik via een cashback site. Verzekeringen en mobiele abonnementen leveren het meeste cashback op, maar ook vakanties, hotels etc. doen mee. Als jij het niet meepakt doet e.e.a affiliate het wel.
Idd! Ik heb dit alleen al bij CashbackXL (en dan zijn alle andere sites nog niet eens meegerekend):

pi_175981357
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 17:21 schreef davedavy het volgende:

[..]

Idd! Ik heb dit alleen al bij CashbackXL (en dan zijn alle andere sites nog niet eens meegerekend):

[ afbeelding ]
Ik zit op 600+ hij Cashbackxl en bijna 1000 bij shopkorting, maar die gebruik ik al meer dan anderhalf jaar niet meer. Destijds bij shopkorting veel hotelboekingen voor het werk mee betaald. Vaak 8+5% korting dus dat liep lekker op.

Fijne kerstdagen iedereen!😀
  zondag 24 december 2017 @ 23:03:53 #194
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175982681
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 17:21 schreef davedavy het volgende:

[..]

Idd! Ik heb dit alleen al bij CashbackXL (en dan zijn alle andere sites nog niet eens meegerekend):

[ afbeelding ]
ga weg met je spam
pi_175985425
Iemand hier tips voor een horloge wat vooral onder een pak kan worden gedragen met een niet te grote kast?
pi_175986927
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 02:28 schreef badschaap het volgende:
Iemand hier tips voor een horloge wat vooral onder een pak kan worden gedragen met een niet te grote kast?
Ik heb deze gekocht en deze bevalt prima. Ben zeer te spreken over de kwaliteit. De extra wijzers doen het ook.

http://s.aliexpress.com/JzEzYJ7N?fromSns
pi_175987352
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 23:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ga weg met je spam
Doe ff normaal man. Als je een probleem met iemand hebt maak je een topic report.
pi_175987594
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 23:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ga weg met je spam
Hoi wereldvreemde, dit was geen spam.
  maandag 25 december 2017 @ 12:22:14 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175990591
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 02:28 schreef badschaap het volgende:
Iemand hier tips voor een horloge wat vooral onder een pak kan worden gedragen met een niet te grote kast?
Wat mag het kosten? :P
Het meest enthusiast ben ik over het aanbod dat je hebt op Rakuten Global Market (Japan). Zo heb ik daar m'n Q&Q (by Citizen) vandaan (da's bijvoorbeeld al een tip voor je!). Net vorige week m'n kertcadeautje binnengekregen, ook daarvandaan, een Casio ProTrek PRW-6000SC-7 . Flippin' awesome! :D (En flippin' duur ;( , maar jwt: 'treat yoself!'). Voor netjes onder pak een Casio Lineage uit de Waveceptor series. Ben geen fan van analoge horloges die je altijd in beweging moet houden en ook Quartz horloges met batterijtjes is gedoe. :@ Solar is de way! En dan 't liefste zoals de Casios ook multiband wereldtijdontvanger erop. Noice :7 Anders. Tja, AliExpress heb je wel aardig veel merken. Was nooit echt heel overtuigd van de kwaliteit/afwerking van de klokjes, maar als 't voornamelijk voor de sier is en niet heel kwalitatief hoogwaardig hoeft te zijn... kom je bij AliExpress ook wel redelijke klokjes tegen die niet al te tragisch ogen. Mijn tip, eerder: 15-30,- dan 5-10,- kijken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_175992676
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 17:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sowieso, DX :')
DX, een oude liefde van me, is anders best wat terug aan het komen. Ik zie nu regelmatig weer prijzen die onder BG liggen (Ok, BG is gewoon duur geworden) en omdat ze een verzekering tegen douanekosten hebben kan je er ook nog eens risico vrij kopen.

Overigens zegt GB nu dat ze, omdat ze nu tijdelijk geen Priority line aanbieden, ook eventuele douanekosten te vergoeden als je kiest voor Express shipping.

Ik zou even GB support vragen hoe het precies zit voordat je bestelt.
pi_175994006
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 09:59 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Hoi wereldvreemde, dit was geen spam.
jawel, ik haat spam
pi_175996495
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 12:22 schreef shiznuts het volgende:
Rakuten Global Market
50-70 euro is toch wel de max denk ik zo
  woensdag 27 december 2017 @ 19:46:54 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176050572
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 08:49:09 #204
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_176064769
Mijn lampje is wel een mooie reis aan het afleggen, ik zou bijna jaloers worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176082142
ik had een (nep/imitatie) lego muziekblokje besteld, dat komt uit zuid Korea en die posterijen vermelden gewoon het vluchtnummer waarmee mijn pakje meegaat bij de tracking :D
pi_176083107
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 08:49 schreef noodgang het volgende:
Mijn lampje is wel een mooie reis aan het afleggen, ik zou bijna jaloers worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is een heel topic voor aangemaakt https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1820279
Vooral leuk voor je topografische kennis....
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 19:44:19 #207
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_176083202
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 19:17 schreef mschol het volgende:
ik had een (nep/imitatie) lego muziekblokje besteld, dat komt uit zuid Korea en die posterijen vermelden gewoon het vluchtnummer waarmee mijn pakje meegaat bij de tracking :D
Dan kun je je pakje letterlijk volgen met Flightradar :D

quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 19:41 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Daar is een heel topic voor aangemaakt https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1820279
Vooral leuk voor je topografische kennis....
:D Mn lampje is vandaag geleverd na deze helse tocht
pi_176113391


Dit maar 'ns bestellen. Denk dat de Chromecast dan een stuk stabieler werkt (zoals bij live-view van IP-camera).
Kan een ook voor de helft van het geld met een losse USB->ethernet-adapter en OTB-splitter, maar ik vind dit wel net even wat netter.

[ Bericht 13% gewijzigd door Iemand91 op 29-12-2017 16:18:09 ]
pi_176114055
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 15:41 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Dit maar 'ns bestellen. Denk dat de Chromecast dan een stuk stabieler werkt (zoals bij live-view van IP-camera).
Kan een ook voor de helft van het geld met een losse USB->ethernet-adapter en OTB-splitter, maar ik vind dit wel net even wat netter.
Mooie oplossing. Wat kost het?
pi_176114147
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 19:44 schreef noodgang het volgende:

[..]

Dan kun je je pakje letterlijk volgen met Flightradar :D

[..]

:D Mn lampje is vandaag geleverd na deze helse tocht
Dan denk ik dat mijn lampje vandaag of morgen ook komt

Kreeg overigens vanmorgen een pakje in de brievenbus dat ik 20 december bij GB China heb besteld. Waarde 67 cent!
En dat terwijl ik al anderhalve maand op andere pakjes van GB (failway) wacht....
pi_176118373
Iemand ervaring met garantie via amazon? Had zon anker Bluetooth oordopjesding gekocht, maar t linkeroor kraakt.

Zijn ze een beetje vlot met afhandelen ?
  vrijdag 29 december 2017 @ 18:04:53 #212
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_176118692
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:52 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand ervaring met garantie via amazon? Had zon anker Bluetooth oordopjesding gekocht, maar t linkeroor kraakt.

Zijn ze een beetje vlot met afhandelen ?
Moet je dat dan niet via Anker zelf afhandelen?
Met Amazon-garantie heb ik geen ervaring, maar de support-afdeling van Anker durf ik wel als goed tot erg goed bestempelen. Alle 3 gevallen binnen de garantieperiode werden zonder morren vervangen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_176119921
Enige ervaring waar ik de garantie nodig had bij Amazon is het echt uitstekend opgelost, qua klantvriendelijkheid is Amazon gewoon goed.
pi_176122428
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 15:58 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dan denk ik dat mijn lampje vandaag of morgen ook komt

Kreeg overigens vanmorgen een pakje in de brievenbus dat ik 20 december bij GB China heb besteld. Waarde 67 cent!
En dat terwijl ik al anderhalve maand op andere pakjes van GB (failway) wacht....
verschil tussen luchtpost en treinpost?
pi_176124315
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:04 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Moet je dat dan niet via Anker zelf afhandelen?
Met Amazon-garantie heb ik geen ervaring, maar de support-afdeling van Anker durf ik wel als goed tot erg goed bestempelen. Alle 3 gevallen binnen de garantieperiode werden zonder morren vervangen.
Ik koop bij amazon. Dan mogen zij in eerste instantie die shit oplosssn.
pi_176124331
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:46 schreef J.B. het volgende:
Enige ervaring waar ik de garantie nodig had bij Amazon is het echt uitstekend opgelost, qua klantvriendelijkheid is Amazon gewoon goed.
Dank :)
pi_176124391
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

verschil tussen luchtpost en treinpost?
Inderdaad! Toch zou je niet verwachten dat een treinreis anderhalve maand moet duren. Die treinreis duurt misschien 8 dagen als ik het ruim neem.in mijn geval is het op 13 december in Polen aangeland en daarna niks meer van vernomen.
Misschien morgen. Ik hoop dat ik kan slapen ondanks de spanning.
pi_176204790



Vraag:welke autolader met QC3.0 raden jullie aan?
Ik neem aan dat je ook 'gewone' telefoons in een QC3.0 lader kunt opladen (alleen dan laadt die langzamer), klopt dat?

Ik zoek iets met 2 of 3 poorten wat een beetje toekomst proef is. Moet o.a. een tablet, Galaxy S6 en Xiaomi met qc3.0 kunnen laden.

Wat ik zeg al gevonden heb en waarvan ik denk dat die toekomstproef is:

https://www.banggood.com/(...)rch&cur_warehouse=CN

https://www.banggood.com/(...)rch&cur_warehouse=CN

https://www.banggood.com/(...)57.html?rmmds=search

Hiervan denk ik dat de 1e(blitzwolf) de meest veelzijdige is.

Je ziet ook een aantal laders met USB c port. Wat is hier het voordeel van?

[ Bericht 86% gewijzigd door eddepetfokt op 31-12-2017 23:31:16 ]
pi_176211000
Vraag me af of dit iets is?
Ervaringen mee?

https://m.banggood.com/Xi(...)04.html?rmmds=search
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_176211097
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 10:12 schreef Miniem het volgende:
Vraag me af of dit iets is?
Ervaringen mee?

https://m.banggood.com/Xi(...)04.html?rmmds=search
Zal prima werken, maar je koopt die dingen voor minder dan de helft bij de Kruidvat.
Ik geloof van Dettol.
pi_176211383
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 10:28 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Zal prima werken, maar je koopt die dingen voor minder dan de helft bij de Kruidvat.
Ik geloof van Dettol.
Automatische dispenser ja?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 1 januari 2018 @ 11:12:33 #222
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176211485
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:01 schreef Miniem het volgende:

[..]

Automatische dispenser ja?
https://www.drogistplein.(...)zET0CJwaAmnUEALw_wcB
pi_176211537
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 21:54 schreef eddepetfokt het volgende:
[ afbeelding ]

Vraag:welke autolader met QC3.0 raden jullie aan?
Ik neem aan dat je ook 'gewone' telefoons in een QC3.0 lader kunt opladen (alleen dan laadt die langzamer), klopt dat?

Ik zoek iets met 2 of 3 poorten wat een beetje toekomst proef is. Moet o.a. een tablet, Galaxy S6 en Xiaomi met qc3.0 kunnen laden.
Klopt.
Je zit in de goede richting qua kwaliteit te zoeken, alleen die 4 poorten.. voor ¤8.. Het is wel van Blitzwolf (goede ervaringen ermee), maar zou dit nooit kopen.
Zoveel poorten zou ik trouwens ook nooit gebruiken.

quote:
Je ziet ook een aantal laders met USB c port. Wat is hier het voordeel van?
Via USB-C (bij de stroombron) kabel kan je meer stroom doorsturen, waar een USB poort bv. laptops niet kan opladen. Sowieso denk ik niet dat een 10euro adapter van de auto een laptop zou kunnen opladen.
pi_176212091
quote:
Daar kan niet elke zeep in lijkt me?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_176212180
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:05 schreef Miniem het volgende:

[..]

Daar kan niet elke zeep in lijkt me?
Jawel, op YouTube vindt je een 'hack' om er alle soorten zeep in te kunnen doen. Die hack is overigens niets minder dan een simpel trucje om die dop van die de Dettol navulling af te halen. Ik heb hier 2 van die dingen al meer dan een jaar staan. Een keer dik onder de 10 euro gekocht (met navulling).
Ik gebruik er hygiënische zeep van de Action in.

Overigens heb je om foam the krijgen weer speciale zeep nodig (dat staat er ook bij als je de instructies van die Xiaomi versie leest. Het is dus niks minder dan een veel te dure zeepdispenser.

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 01-01-2018 13:44:30 ]
pi_176212216
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:16 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Klopt.
Je zit in de goede richting qua kwaliteit te zoeken, alleen die 4 poorten.. voor ¤8.. Het is wel van Blitzwolf (goede ervaringen ermee), maar zou dit nooit kopen.
Zoveel poorten zou ik trouwens ook nooit gebruiken.

[..]

Via USB-C (bij de stroombron) kabel kan je meer stroom doorsturen, waar een USB poort bv. laptops niet kan opladen. Sowieso denk ik niet dat een 10euro adapter van de auto een laptop zou kunnen opladen.
Waarom zou je die 4 ports niet kopen?


Ik heb overigens aan een dual ports wel voldoende. Ik heb nu die hele mooi mini Aukey 2x2.4mAh, maar die heb je niet in QC3.0 versie.

Het is trouwens dat ik meerdere 12v aansluitingen in de auto heb, maar anders zou die 4 ports wel handig zijn. Het komt regelmatig voor dat we 4 apparaten tegelijk opladen in de auto.
pi_176212797
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:12 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Jawel, op YouTube vindt je een 'hack' om er alle soorten zeep in te kunnen doen. Die hack is overigens niets minder dan een simpel trucje om die dop van die de Dettol navulling af te halen. Ik heb hier 2 van die dingen al meer dan een jaar staan. Een keer dik onder de 20 euro gekocht 9met navulling).
Ik gebruik er hygiënische zeep van de Action in.

Overigens heb je om foam the krijgen weer speciale zeep nodig (dat staat er ook bij als je de instructies van die Xiaomi versie leest. Het is dus niks minder dan een veel te dure zeepdispenser.
Oké, top. Daar eens een keer voor kijken.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 1 januari 2018 @ 13:20:47 #228
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_176213092
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Waarom zou je die 4 ports niet kopen?

Ik heb overigens aan een dual ports wel voldoende. Ik heb nu die hele mooi mini Aukey 2x2.4mAh, maar die heb je niet in QC3.0 versie.

Het is trouwens dat ik meerdere 12v aansluitingen in de auto heb, maar anders zou die 4 ports wel handig zijn. Het komt regelmatig voor dat we 4 apparaten tegelijk opladen in de auto.
Volgens Henrik is het wel een goed ding, die 4-port.
Ik heb 'm zelf ook in de auto in het middenconsolekastje rondslingeren, voor als ik volk meeheb, of ik niet toekom met de 5 poorten die aanwezig zijn.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 1 januari 2018 @ 13:39:11 #229
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_176213531
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:12 schreef eddepetfokt het volgende:
hygiënische zeep
hoeveel kost die zeep en hoeveel ml zit er in?
  maandag 1 januari 2018 @ 13:39:52 #230
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_176213545
quote:
12s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:20 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Volgens Henrik is het wel een goed ding, die 4-port.
Ik heb 'm zelf ook in de auto in het middenconsolekastje rondslingeren, voor als ik volk meeheb, of ik niet toekom met de 5 poorten die aanwezig zijn.
mmm, heb je ook een accu met meer AMP in je auto?
pi_176213673
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoeveel kost die zeep en hoeveel ml zit er in?
Dat weet ik niet uit mijn hoofd, maar het kan niet veel zijn bij de Action.


Edit: ik word even gecorrigeerd door mijn vrouw. Er zit bij ons 'gewone handzeep in van de DM (Duitsland) en ernaast staat desinfecterende handgel (dus geen zeep) van de Action.
pi_176213793
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

mmm, heb je ook een accu met meer AMP in je auto?
Ik heb een 71Ah accu in de auto. Schijnt tegenwoordig redelijk standaard te zijn bij auto's met veel extra's zoals camera's en lasers.

Off topic
Ik had hiervoor en hybride auto met heel kleine start accu. Daar moest ik nog de verlichting handmatig uit zetten zo heb ik een paar keer stil gestaan met een lege accu. Als de koplampen een half uurtje bleven branden was de accu al leeg.
Later bleek de garage gewoon een instelling te kunnen wijzigen waardoor het licht wel automatisch uit gaat.
  maandag 1 januari 2018 @ 14:49:27 #233
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_176215079
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

mmm, heb je ook een accu met meer AMP in je auto?
Ik heb wel een zwaardere startbatterij erin staan dan standaard, ja
Maar dat doet er niet zo gek veel toe, zo enorm veel power heb ik niet nodig voor m'n USB-spul :)
Ik heb 'n Anker 5 poorts onder het dashboard waar alle 'vaste' dingen op insteken (telefoon, parkeerding, BT-receiver, geen powervreters dus)
DIe 4 poorts BlitzWolf wordt eigenlijk enkel gebruikt voor/door passagiers, en dan draait de motor in 99% van de gevallen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_176237370
Ik heb de blitzwolf autolader QC3.0 van hierboven ook. Echt een prima ding!
Laadt Samsung S8 met snelladen echt prima op, en op 2.4A heb ik een S6 tegelijkertijd hangen, gaat allemaal uitsteken.

Met goedkopere/andere laders wel meegemaakt dat dan mijn telefoons gewoon leeg liepen.. :')
verder ook een stuk kleiner dan verwacht eigenlijk ;)!
pi_176239481
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:01 schreef Downstar het volgende:
Ik heb de blitzwolf autolader QC3.0 van hierboven ook. Echt een prima ding!
Laadt Samsung S8 met snelladen echt prima op, en op 2.4A heb ik een S6 tegelijkertijd hangen, gaat allemaal uitsteken.

Met goedkopere/andere laders wel meegemaakt dat dan mijn telefoons gewoon leeg liepen.. :')
verder ook een stuk kleiner dan verwacht eigenlijk ;)!
Haha, toen ik(lang geleden) nog geen idee had dat er verschil in doorvoersnelheid in kabels zat snapte ik het niet dat de tablet van de kinderen leeg liep tijdens video kijken en tegelijk opladen.

Ik heb die Blitzwolf inmiddels besteld. Dank voor jullie antwoorden.
pi_176268878
Ik krijg op banggood de melding dat de couponcode foknlbg is verlopen :'(

[ Bericht 15% gewijzigd door J.B. op 03-01-2018 21:32:06 ]
pi_176276072
Ik bestel regelmatig via AliExpress maar nog niet dit meegemaakt. Status van mijn bestelling staat al ruim een week op: "Waiting for pickup". Komt het vaker voor dat hij zo lang op deze status blijft staan?
pi_176276832
Dat gejank over lange wacht/shipment tijden is er nog steeds dus :')
pi_176276991
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dat gejank over lange wacht/shipment tijden is er nog steeds dus :')
Nee - dat is geen gejank maar een vraag van iemand die het nog nooit eerder zo heeft meegemaakt.
pi_176277020
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:38 schreef Qwyned het volgende:
Ik bestel regelmatig via AliExpress maar nog niet dit meegemaakt. Status van mijn bestelling staat al ruim een week op: "Waiting for pickup". Komt het vaker voor dat hij zo lang op deze status blijft staan?
max dat ik meegemaakt heb was rond de 5 werkdagen, en dat was een dhl pakketje
pi_176277339
quote:
18s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:20 schreef Qwyned het volgende:

[..]

Nee - dat is geen gejank maar een vraag van iemand die het nog nooit eerder zo heeft meegemaakt.
Als je in China besteld moet je geen haast hebben.
pi_176289253
Vrienden van FOK!

Ik ben op zoek naar een goedkope leverancier van betrouwbare USB sticks. Opslag mag klein zijn, 512MB heb ik echt ruim voldoende aan. Iemand een tip of toevallig iets gezien?
pi_176289606
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:06 schreef Skiet het volgende:
Vrienden van FOK!

Ik ben op zoek naar een goedkope leverancier van betrouwbare USB sticks. Opslag mag klein zijn, 512MB heb ik echt ruim voldoende aan. Iemand een tip of toevallig iets gezien?
gemiddeld genomen moet je daarvoor niet in china zijn

betrouwbaar is hier gewoon sandisk kopen..
pi_176290070
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:06 schreef Skiet het volgende:
Vrienden van FOK!

Ik ben op zoek naar een goedkope leverancier van betrouwbare USB sticks. Opslag mag klein zijn, 512MB heb ik echt ruim voldoende aan. Iemand een tip of toevallig iets gezien?
Die heeft de Action toch ook gewoon? :P
pi_176291629
Ik zoek een dikke jas, waarmee je zelfs het redelijk uithoud in een vriezer van -21
Maar ben al een tijdje aan het zoeken op de verkeerde termen, want ik vind niks. Of china is een heel warm land en daardoor kunnen ze zich echte kou niet voorstellen.
Iemand een ingeving?
pi_176294486
Kan iemand hier mij misschien lightning kabels aanraden? Mag op zich best wat kosten, voorwaarde is wel dat ze ook een iPad kunnen opladen en dat ze lang mee kunnen gaan zolang je er geen touwtje mee gaat springen. Als ik iets randoms van bijv. anker bestel, is het dan altijd goed? En misschien zijn er ook voordeelpakken als je er twee bestelt misschien?
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:41 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek een dikke jas, waarmee je zelfs het redelijk uithoud in een vriezer van -21
Maar ben al een tijdje aan het zoeken op de verkeerde termen, want ik vind niks. Of china is een heel warm land en daardoor kunnen ze zich echte kou niet voorstellen.
Iemand een ingeving?
Als ik een paar zoektermen op aliexpress invoer krijg ik gewoon goede jassen hoor. Zoals extreme cold jacket (ja, ik weet, geen juiste vertaling)
  vrijdag 5 januari 2018 @ 08:01:44 #247
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_176295369
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:41 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek een dikke jas, waarmee je zelfs het redelijk uithoud in een vriezer van -21
Maar ben al een tijdje aan het zoeken op de verkeerde termen, want ik vind niks. Of china is een heel warm land en daardoor kunnen ze zich echte kou niet voorstellen.
Iemand een ingeving?
Met kleding uit China moet je wel voorzichtig zijn. De kwaliteit is vaak dramatisch en de maten wijken enorm af van onze maten. Kleding kopen uit China blijft echt een gok.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_176297402
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 08:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Met kleding uit China moet je wel voorzichtig zijn. De kwaliteit is vaak dramatisch en de maten wijken enorm af van onze maten. Kleding kopen uit China blijft echt een gok.
Ik heb alleen ervaring met sokken en handschoenen en daar ben ik tevreden over, je moet alleen vaak de grootste maat nemen en dan nog valt het soms te klein.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 11:25:50 #249
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176297991
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 08:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Met kleding uit China moet je wel voorzichtig zijn. De kwaliteit is vaak dramatisch en de maten wijken enorm af van onze maten. Kleding kopen uit China blijft echt een gok.
Letterlijk al mijn fietskleding komt uit China. Prima kwaliteit.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 11:57:49 #250
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_176298559
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 10:48 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb alleen ervaring met sokken en handschoenen en daar ben ik tevreden over, je moet alleen vaak de grootste maat nemen en dan nog valt het soms te klein.
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Letterlijk al mijn fietskleding komt uit China. Prima kwaliteit.
Zelf heb ik een spijkerbroek (ook nog op maat nota bene) en een trui gekocht (via Banggood). Nooit weer...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')