abonnement Unibet Coolblue
pi_175429978
dingen die mensen graag geheim houden?

*het ultieme liefdes liedje ( weet ¨ik¨ wel maar vertel ik lekker niet aan jou )
*leuke gratis feestjes
*genees middellen die WEL werken
*voedsel dat geneeskrachtig werkt
*geld adresjes voor gratis geld
*verblijfplaatsen van meisjes / vrouwen ( ¨ik weet lekker wel waar ze woont maar dat vertel ik jou lekker niet ) ( dus niet om stalkers , maar gewoon om vriendschappen ed )
*een naam van een bepaald obscuur parfum dat heel speciaal is
*een mooi plekje op deze planeet
*naam van hun platen label ( muzikanten )
*namen van vrijgevige mensen
*ummmm,..
*oja deze kwam ik ook wel eens tegen : geen facebook hebben met hun vrienden publiek, dus houden ze al hun vrienden geheim,..

wie kan deze lijst nog aanvullen?
  vrijdag 1 december 2017 @ 17:34:08 #2
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_175430189
het ultieme liefdeslied okay even zoeken, ik vind dat meer persoonlijk maar goed.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_175430242
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:34 schreef cherrycoke het volgende:
het ultieme liefdeslied okay even zoeken, ik vind dat meer persoonlijk maar goed.
nee dat gaat ook heel vaak totaal anders, persoon ontdekt mega mooi liedfes liedje, heeft paar kennissen, maar geeft dat liedje juist niet aan hen, beetje ekster gedrag

je kan het dus ook gewoon in huwelijken hebben en vriendschappen, als ze dan het woordje geheim uitspreken zie je een kleine glinstering in hun ogen,..

[ Bericht 11% gewijzigd door Edwin_Posse op 01-12-2017 17:42:53 ]
  vrijdag 1 december 2017 @ 17:43:07 #4
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_175430392
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:36 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

nee dat gaat ook heel vaak totaal anders, persoon ontdekt mega mooi liedfes liedje, heeft paar kennissen, maar geeft dat liedje juist niet aan hen, beetje ekster gedrag

je kan het dus ook gewoon in huwelijken hebben en vriendschappen, als ze dan het woordje geheim uitspreken zie je een kleine glinstering in hun ogen,..
kan hem niet vinden
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 1 december 2017 @ 17:45:01 #5
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_175430429
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:36 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

nee dat gaat ook heel vaak totaal anders, persoon ontdekt mega mooi liedfes liedje, heeft paar kennissen, maar geeft dat liedje juist niet aan hen, beetje ekster gedrag

je kan het dus ook gewoon in huwelijken hebben en vriendschappen, als ze dan het woordje geheim uitspreken zie je een kleine glinstering in hun ogen,..
ik wist in een keer de zanger daar komt ie

"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_175431044
Leeftijd en/ of gewicht.
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:14:22 #7
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175431089
"Vroeger" had je ook geheime telefoonnummers. Mag ik uw nummer? Nee, dat is geheim. _O_.
And so is the past
pi_175432013
“Genees midellen”
:D
pi_175466536
Pincode.
pi_175466580
De oplossing tot tijdreizen.
pi_175467146
Je fetisj
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')