abonnement Unibet Coolblue
pi_175454045
Ik krijg opeens allemaal post van ING over personal banking en beleggen. :')
pi_175454114
Ik kom er net achter dat mijn account New/unverified is op Bittrex. Ik heb alles ingevuld bij Basic Verification, krijg ik de melding "We could not match your information to our public record providers. To complete the verification process, you must apply for an enhanced account."

Klik ik op Enhanced Verification, krijg ik:
"You need to submit your name, address, and birth date before starting enhanced verification
Please go to this page and submit your name, address, and birth date."

Klik er op, kom ik op de Basic Verification terecht waar ik weer dezelfde melding zie.

Wtf :D
  zaterdag 2 december 2017 @ 18:59:00 #253
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175454136
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:59 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

En jij had wel 1000 euro geinvesteerd en gehold? :D
Wel ongeveer 1000 euro geinvesteerd (niet in een keer) maar toen daarna de prijs explodeerde (2012 - 2013) kon ik de spanning niet meer aan dus verkocht ik bijna alles. Maar met wat ik nu nog heb mag ik ook niet klagen :)
pi_175454203
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:58 schreef xaban06 het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn account New/unverified is op Bittrex. Ik heb alles ingevuld bij Basic Verification, krijg ik de melding "We could not match your information to our public record providers. To complete the verification process, you must apply for an enhanced account."

Klik ik op Enhanced Verification, krijg ik:
"You need to submit your name, address, and birth date before starting enhanced verification
Please go to this page and submit your name, address, and birth date."

Klik er op, kom ik op de Basic Verification terecht waar ik weer dezelfde melding zie.

Wtf :D
Das logisch. :+
pi_175454234
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:49 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Ja uh. Ik heet Wim. Op mijn paspoort staat Willem Alexander.

Ik vul op websites al 25 jaar "Wim" in in het vakje "First name". Nooit problemen mee gehad.

Het is gewoon stupiditeit (offe (FUD?!?) opzet?) van ze.

Ik vraag me weleens af hoe de kwaliteit van hun core trading systeem is als ze al lopen te tobben met First name vs. naam op je paspoort, met weken- tot maandenlange responsetijden op support.

Gebrek aan inkomsten kan het volgens mij niet aan liggen, gebruikers/transacties en dus inkomsten, zat, lijkt me.
Je had dan ook "Willem-Alexander Claus George Ferdinand" moeten invullen. :)
pi_175454258
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 19:02 schreef Thieske het volgende:

[..]

Das logisch. :+
:?
pi_175454273
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 19:03 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Je had dan ook "Willem-Alexander Claus George Ferdinand" moeten invullen. :)
Eikel. Ik probeer hier anoniem te blijven!
pi_175454635
Na het lezen hier toch maar even alles van Bittrex weggehaald. Beter een keertje meer versturen dan er nooit meer bij kunnen. Ook het 'maintenance' verhaal zint me niet....

Kraken heeft me ook al geld gekost met hun foutmeldingen en het niet uitvoeren van orders. Dus we blijven zoeken naar de perfecte exchange.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 december 2017 @ 19:18:48 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175454657
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:49 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Ja uh. Ik heet Wim. Op mijn paspoort staat Willem Alexander.

Ik vul op websites al 25 jaar "Wim" in in het vakje "First name". Nooit problemen mee gehad.

Het is gewoon stupiditeit (offe (FUD?!?) opzet?) van ze.

Ik vraag me weleens af hoe de kwaliteit van hun core trading systeem is als ze al lopen te tobben met First name vs. naam op je paspoort, met weken- tot maandenlange responsetijden op support.

Gebrek aan inkomsten kan het volgens mij niet aan liggen, gebruikers/transacties en dus inkomsten, zat, lijkt me.
Zodra moet worden gekeken of je officiële naam overeenkomt met wie je zegt dat je bent, gaat er toch wel een belletje rinkelen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175454665
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 december 2017 19:18 schreef Funksoldier het volgende:
Na het lezen hier toch maar even alles van Bittrex weggehaald. Beter een keertje meer versturen dan er nooit meer bij kunnen. Ook het 'maintenance' verhaal zint me niet....

Kraken heeft me ook al geld gekost met hun foutmeldingen en het niet uitvoeren van orders. Dus we blijven zoeken naar de perfecte exchange.
Ik hoor meer en meer mensen *positief* over Binance.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 december 2017 @ 19:19:53 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175454691
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:20 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Je moet dan ook wel borderline retarded zijn om in de huidige cryptomarkt geen winst te kunnen maken. Dat ben je dan, misschien, net niet, maar het zou me zeer verbazen als je de markt verslaat.
Soms denk ik te veel als die 99.9% en maak ik verlies ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175454765
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 19:19 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik hoor meer en meer mensen *positief* over Binance.
Dank u. Ook even kijken en registreren. Kan ik in ieder geval kiezen aan de hand van de problemen en wat ik op dat moment wil doen. :D
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175455052
quote:
Your application for an enhanced account has been approved
Your documents have been verified.

DAILY WITHDRAWAL LIMIT

100 BTC
Tadaaaa
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 december 2017 @ 19:38:55 #264
163650 Greys
pi_175455183
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:32 schreef supermercado het volgende:
@greys iemand die Enhanced was moet nu zijn account verrifieren en zolang je dat goed doet dan is er niks aan de hand. Nogmaals bij mij 20 minuten en het was geregeld.
Joehoe hij WAS EN IS AL ENHANCED. Kortom, is al lang geverifieerd. Als ie bij z'n status kijkt staat er ook gewoon nog Enhanced.

Er vált niks meer te verifiëren bij die mensen. Dat is al lang klaar en goedgekeurd namelijk. Snap je het nu? En toch nog steeds withdrawal limiet nul.

Ik ben zelf ook Enhanced en werkte prima maar er zijn dus nu bergen mensen die al heel lang Enhanced zijn en goedgekeurd en nog steeds 0 ipv 100 limiet hebben terwijl ze dat eerst wel hadden. Duidelijker dan dit kan ik het echt niet uitleggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eindredactie Games zaterdag 2 december 2017 @ 19:49:45 #265
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175455409
BITCOINS PUMP DOOR KASSA TV
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 2 december 2017 @ 19:54:10 #266
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175455541
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:15 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor onzin? Voor de verificatie überhaupt begint is het van "vul in: Firstname", "vul in: Last name" (ofzo, ik weet het niet meer precies). Later dien je dan scan/foto van paspoort of rijbewijs in te voeren.

Dus ik vul in mijn "First name"...

Google maar eens hoeveel mensen wel niet tegen dit onnozele probleem aanlopen...

Ze hadden indien dit een probleem is op zijn minst bij het vakje "First name" kunnen melden dat die overeen dient te komen met hetgeen en je paspoort/rijbewijs staat.

Ik kan dit niet anders dan incapabelheid van hun kant omschrijven. Waardoor zij volstrekt onnodig hun eigen supportafdeling overbelasten. Als dít al mis gaat...
Je bent wel een ei als je niet snapt dat je naam overeenkomstig moet zijn met je legitimatie :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator zaterdag 2 december 2017 @ 20:09:48 #267
42184 crew  DaMart
pi_175455964
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:58 schreef xaban06 het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn account New/unverified is op Bittrex. Ik heb alles ingevuld bij Basic Verification, krijg ik de melding "We could not match your information to our public record providers. To complete the verification process, you must apply for an enhanced account."

Klik ik op Enhanced Verification, krijg ik:
"You need to submit your name, address, and birth date before starting enhanced verification
Please go to this page and submit your name, address, and birth date."

Klik er op, kom ik op de Basic Verification terecht waar ik weer dezelfde melding zie.

Wtf :D
Herkenbaar dat die verificatie niet echt werkt... bij basic verification netjes mijn roepnaam ingevuld, maar enhanced snapt er ineens niks meer van, want ja, op mijn paspoort staan 2 letters extra bij mijn naam... en nu wacht ik al ruim 2 weken tot iemand van hun support een keer de moeite neemt om die verificatie handmatig af te ronden.

Iets zegt me dat ik beter alles kan dumpen en de vrijgekomen BTC in een kutcoin kan stoppen midden in een dump, dan heb ik tenminste nog 2 seconden plezier van de BTC die op Bittrex staat... :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 2 december 2017 @ 20:11:36 #268
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175456007
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 23:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

DEX’en hebben de toekomst.
Lage fees, coins in eigen wallet tot trade plaatsvindt, geen accounts nodig, geen risico van coins op een exchange, geen grip van overheden of scammers, etc.

Blocknet ook moeite waard.
Waves begin ik als afdelingshoofd “shilling” maar niet over :P
Als ik het goed begrijp is zo'n dex dus eigenlijk een exchange en privat wallet gecombineerd? Dat klinkt echt perfect. Welke moet ik hebben?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_175456269
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 19:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Joehoe hij WAS EN IS AL ENHANCED. Kortom, is al lang geverifieerd. Als ie bij z'n status kijkt staat er ook gewoon nog Enhanced.

Er vált niks meer te verifiëren bij die mensen. Dat is al lang klaar en goedgekeurd namelijk. Snap je het nu? En toch nog steeds withdrawal limiet nul.

Ik ben zelf ook Enhanced en werkte prima maar er zijn dus nu bergen mensen die al heel lang Enhanced zijn en goedgekeurd en nog steeds 0 ipv 100 limiet hebben terwijl ze dat eerst wel hadden. Duidelijker dan dit kan ik het echt niet uitleggen.
Ik had altijd een 1337 BTC dagelijkse limiet en ik ging opeens terug naar 0,025 BTC. Omdat ik nog een paar duizend dollar aan coins op Bittrex had was ik daar vrij pissig over en heb ik uiteindelijk een stevige discussie met Ryan Hentz gehad. Hij vertelde me dat de Amerikaanse overheid voor accounts met meer dan $1000 aan coinsaldo opeens strengere KYC/AML-eisen had gesteld. Kennelijk was dat allemaal hals over kop ingevoerd om te voorkomen dat dubieus geld nog even snel werd weggehaald. Kortom: de verificatie die er altijd was, was van de ene op de andere dag niet meer goed genoeg voor de Amerikanen en daarom moest bijna iedereen opnieuw worden geverifieerd.

De verificatie van documenten is overigens een geautomatiseerd proces door software van een extern bedrijf. Dat beoordeelt de ingestuurde documenten op een aantal echtheidskenmerken en aanvullende criteria om te beoordelen of er niet mee is gerommeld. Met watermerken en doorgehaalde BSN nummers kan die software niet omgaan. Dat soort documenten worden daarom als "mogelijk frauduleus" gelabeld. De bedrijven die dit soort diensten leveren horen deze documenten niet te bewaren, en dat staat volgend Ryan ook zo in de overeenkomst die Bittrex met die dienst heeft.
pi_175456365
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 19:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zodra moet worden gekeken of je officiële naam overeenkomt met wie je zegt dat je bent, gaat er toch wel een belletje rinkelen?
Nou snap ik wel een beetje waarom al je trades zinloos zijn ja.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 december 2017 @ 20:24:05 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175456386
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:23 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Nou snap ik wel een beetje waarom al je trades zinloos zijn ja.
Als ik echt bij die 0,1% hoorde, was ik nu miljonair geweest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175456397
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 19:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Je bent wel een ei als je niet snapt dat je naam overeenkomstig moet zijn met je legitimatie :').
Tuurlijk jochie. Google ff... duizenden mensen ervaren dit probleem.
  Moderator zaterdag 2 december 2017 @ 20:25:22 #273
42184 crew  DaMart
pi_175456434
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De verificatie van documenten is overigens een geautomatiseerd proces door software van een extern bedrijf. Dat beoordeelt de ingestuurde documenten op een aantal echtheidskenmerken en aanvullende criteria om te beoordelen of er niet mee is gerommeld. Met watermerken en doorgehaalde BSN nummers kan die software niet omgaan. Dat soort documenten worden daarom als "mogelijk frauduleus" gelabeld. De bedrijven die dit soort diensten leveren horen deze documenten niet te bewaren, en dat staat volgend Ryan ook zo in de overeenkomst die Bittrex met die dienst heeft.
Ik heb mijn BSN geblurred. Dat is nou net informatie die wettelijk gezien alleen mag worden gedeeld met derden die in de wet genoemd worden. Bittrex staat daar niet bij. Dus eigenlijk zegt Bittrex nu: overtreedt de wet, anders ben je je coins kwijt.

Overigens was dat blurren niet de reden van vertraging. Dat was het niet overeenkomen van first name met de naam op mijn paspoort...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 2 december 2017 @ 20:25:44 #274
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175456447
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 19:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Je bent wel een ei als je niet snapt dat je naam overeenkomstig moet zijn met je legitimatie :').
Wow kom je ook wel eens buiten in de echte wereld? :W
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_175456466
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:11 schreef MadMarine het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp is zo'n dex dus eigenlijk een exchange en privat wallet gecombineerd? Dat klinkt echt perfect. Welke moet ik hebben?
Waves Lite client in Chrome store.
pi_175456477
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De verificatie van documenten is overigens een geautomatiseerd proces door software van een extern bedrijf.
In aanvulling hierop, dat bedrijf is Jumio.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 december 2017 @ 20:26:46 #277
163650 Greys
pi_175456482
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik had altijd een 1337 BTC dagelijkse limiet en ik ging opeens terug naar 0,025 BTC. Omdat ik nog een paar duizend dollar aan coins op Bittrex had was ik daar vrij pissig over en heb ik uiteindelijk een stevige discussie met Ryan Hentz gehad. Hij vertelde me dat de Amerikaanse overheid voor accounts met meer dan $1000 aan coinsaldo opeens strengere KYC/AML-eisen had gesteld. Kennelijk was dat allemaal hals over kop ingevoerd om te voorkomen dat dubieus geld nog even snel werd weggehaald. Kortom: de verificatie die er altijd was, was van de ene op de andere dag niet meer goed genoeg voor de Amerikanen en daarom moest bijna iedereen opnieuw worden geverifieerd.

De verificatie van documenten is overigens een geautomatiseerd proces door software van een extern bedrijf. Dat beoordeelt de ingestuurde documenten op een aantal echtheidskenmerken en aanvullende criteria om te beoordelen of er niet mee is gerommeld. Met watermerken en doorgehaalde BSN nummers kan die software niet omgaan. Dat soort documenten worden daarom als "mogelijk frauduleus" gelabeld. De bedrijven die dit soort diensten leveren horen deze documenten niet te bewaren, en dat staat volgend Ryan ook zo in de overeenkomst die Bittrex met die dienst heeft.
Dan is het:

A) vreemd dat die accounts gewoon alsnog op Enhanced staan (dan moeten ze daar een melding en mogelijkheid bij zetten dat het opnieuw moet)

B) alsnog een grote schande dat de mensen die daar meer dan 1000 dollar hadden staan al maanden niks horen op hun support ticket en ze nog steeds niet bij hun eigen geld
kunnen

Ik heb niks tegen die Enhanced verificatie. Helemaal niks. Heb zelf ook m'n gegevens overgedragen. Regels zijn regels. Maar deze manier van doen met reeds trouwe klanten is schofterig en slordig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175456848
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:25 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb mijn BSN geblurred. Dat is nou net informatie die wettelijk gezien alleen mag worden gedeeld met derden die in de wet genoemd worden. Bittrex staat daar niet bij. Dus eigenlijk zegt Bittrex nu: overtreedt de wet, anders ben je je coins kwijt.

Overigens was dat blurren niet de reden van vertraging. Dat was het niet overeenkomen van first name met de naam op mijn paspoort...
Het zit net even iets anders: je mag je BSN wel delen, maar er worden door de wet eisen gesteld aan de verwerkers van dat soort persoonlijke gegevens. Wel adviseert de Nederlandse overheid om je BSN op fotos en scans van je documenten door te halen en die fotos en scans van een watermerk te voorzien om identiteitsfraude te voorkomen. De overheid zelf biedt daar zelfs een handige app voor aan (KopieID).

Dat is precies wat ik tegen Ryan zei: hij vraagt iets van zijn klanten dat lijnrecht staat op het advies van de Nederlandse overheid. Zijn antwoord was dat hij helaas niet met de Nederlandse maar met de Amerikaanse overheid te maken heeft.
  Eindredactie Games zaterdag 2 december 2017 @ 20:44:26 #280
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175456978
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Waves Lite client in Chrome store.
die is toch vervangen voor de web app
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175457028
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:44 schreef Oscar. het volgende:

[..]

die is toch vervangen voor de web app
Chrome browser op PC, in de store.
  zaterdag 2 december 2017 @ 20:50:44 #283
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175457144
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:24 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Tuurlijk jochie. Google ff... duizenden mensen ervaren dit probleem.
Welkom in de grote mensen wereld, jochie.

Verificatie wad binnen een kwartiertje gepiept. Maar goed vooral een ander de schuld geven van je eigen gebrek.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175457220
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Welkom in de grote mensen wereld, jochie.

Verificatie wad binnen een kwartiertje gepiept. Maar goed vooral een ander de schuld geven van je eigen gebrek.
Het leven is een stuk gemakkelijker als je gewoon Jan heet he.
  zaterdag 2 december 2017 @ 20:56:12 #285
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175457342
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:53 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Het leven is een stuk gemakkelijker als je gewoon Jan heet he.
Zelfs een vliegticket kun je al niet boeken op je roepnaam...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator zaterdag 2 december 2017 @ 20:58:13 #286
42184 crew  DaMart
pi_175457403
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het zit net even iets anders: je mag je BSN wel delen, maar er worden door de wet eisen gesteld aan de verwerkers van dat soort persoonlijke gegevens. Wel adviseert de Nederlandse overheid om je BSN op fotos en scans van je documenten door te halen en die fotos en scans van een watermerk te voorzien om identiteitsfraude te voorkomen. De overheid zelf biedt daar zelfs een handige app voor aan (KopieID).

Dat is precies wat ik tegen Ryan zei: hij vraagt iets van zijn klanten dat lijnrecht staat op het advies van de Nederlandse overheid. Zijn antwoord was dat hij helaas niet met de Nederlandse maar met de Amerikaanse overheid te maken heeft.
Dan heb ik dat verkeerd begrepen dus. Maar aan de andere kant, feitelijk heb ik niks te maken met de Amerikaanse overheid. En ja, ik snap dat dat genuanceerder ligt ;).

Maar feit blijft dat het verificatieproces voor verbetering vatbaar is... hopelijk gaat het niet nog weken duren voordat ik een reactie krijg van support.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_175457409
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Zelfs een vliegticket kun je al niet boeken op je roepnaam...
Goed. Let me google this for you...
  zaterdag 2 december 2017 @ 21:02:57 #288
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175457558
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 20:58 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Goed. Let me google this for you...
https://www.vernoeming.nl/naam-vliegticket
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator zaterdag 2 december 2017 @ 21:04:17 #289
42184 crew  DaMart
pi_175457613
quote:
Het gaat hier niet om een vliegticket maar om verificatie op een website. En bij de basic verificatie vragen ze gewoon om je naam en dan voer ik mijn roepnaam in, zoals gebruikelijk als een website je naam wil hebben.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 21:06:24 #290
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175457697
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:04 schreef DaMart het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om een vliegticket maar om verificatie op een website. En bij de basic verificatie vragen ze gewoon om je naam en dan voer ik mijn roepnaam in, zoals gebruikelijk als een website je naam wil hebben.
het is niet zomaar een website

Als je een bankrekening opent vul je toch ook niet Willy in als je volledige naam Willem Alexander is?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 2 december 2017 @ 21:10:44 #291
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175457825
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:04 schreef DaMart het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om een vliegticket maar om verificatie op een website. En bij de basic verificatie vragen ze gewoon om je naam en dan voer ik mijn roepnaam in, zoals gebruikelijk als een website je naam wil hebben.
Nee inderdaad. Het gaat over een platform waar je gigantische bedragen kunt verhandelen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator zaterdag 2 december 2017 @ 21:12:58 #292
42184 crew  DaMart
pi_175457875
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

het is niet zomaar een website

Als je een bankrekening opent vul je toch ook niet Willy in als je volledige naam Willem Alexander is?
Nee, natuurlijk niet. Maar ik vergelijk Bittrex ook niet met een bank ;).

Bij die verificatie wees niks erop dat ze gegevens wilden hebben zoals vermeld op je paspoort. Sterker nog, je hoeft geen ID in te sturen voor basic verificatie en meer dan basic heb ik echt niet nodig met de BTC-hoeveelheden die ik heb. Alleen zeggen ze er niet bij dat als je niet in Amerika woont, je wel enhanced moet verifiëren.

De informatievoorziening rond dat hele verificatieproces kan dus stukken beter.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_175457928
Goed. De Jannen winnen.

Het is gewoon braindead, die registratie. Je moet een scan/foto van je paspoort/rijbewijs opsturen. Daar staat het allemaal op! Wat rukt 't wat ik even daarvoor in een invulvakje 'First name' invul?

Enne, over die parallel met vliegtickets; daar staat het idd. in hoofdletters bij, dat je exact invult wat er op je paspoort staat.
pi_175458087
@greys dat wist ik niet, ik had verwacht dat hij het verificatie proces verkeerd had gedaan.
Wat ik wel weet is dat het Enhanced naampje er staat maar dat het alsnog geverifieerd moest worden sinds de nieuwe regels.

Bij officiële documenten en producten en overheids regeltjes ga ja niet je roep naam in vullen.
pi_175458176
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:21 schreef supermercado het volgende:
Bij officiële documenten en producten en overheids regeltjes ga ja niet je roep naam in vullen.
Hoi Jan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 december 2017 @ 21:27:48 #296
163650 Greys
pi_175458214
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:21 schreef supermercado het volgende:
@greys dat wist ik niet, ik had verwacht dat hij het verificatie proces verkeerd had gedaan.
Wat ik wel weet is dat het Enhanced naampje er staat maar dat het alsnog geverifieerd moest worden sinds de nieuwe regels.
Dan moeten ze die reeds Enhanced mensen dat wel vertellen he? Met een melding op hun site als ze inloggen dat ze, ook al waren ze al Enhanced, weer helemaal opnieuw moeten verifiëren. En dat je dan die knop weer krijgt om je ID en foto weer te uploaden. Maar die krijgen ze niet, er staat gewoon Enhanced met nul verdere mogelijkheden. Dan moeten ze een support ticket aanmaken. Waarop je daarna maanden geen antwoord krijgt.

Regelrecht beroerde service dus. Kan er niks anders van maken. Heb zelf nergens last van omdat ik pas net Enhanced ben maar voor al die mensen is het gewoon kut.

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 02-12-2017 21:33:50 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175458302
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:27 schreef Greys het volgende:
Regelrechte kutservice dus. :)
Ik heb ze net een dick pic gestuurd. Zou het helpen?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 december 2017 @ 21:34:43 #298
163650 Greys
pi_175458316
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:33 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Ik heb ze net een dick pic gestuurd. Zou het helpen?
_O-

Wie weet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 2 december 2017 @ 21:38:37 #299
42184 crew  DaMart
pi_175458383
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:21 schreef supermercado het volgende:
Bij officiële documenten en producten en overheids regeltjes ga ja niet je roep naam in vullen.
Even voor de beeldvorming:

Ineens krijg je een scherm te zien dat Bittrex eist dat je een basic verificatie doet als je nog wat wilt withdrawen. Daarbij vragen ze om je naam en adres. Er wordt niet gevraagd om een paspoort of andere ID en er wordt ook nergens gezegd dat die gegevens conform je ID moeten zijn. Sterker nog, bij de in te vullen gegevens wordt de indruk gewekt dat een roepnaam voldoende is.

Dan blijkt dat basic verificatie mislukt is, omdat je niet in een Amerikaans adresbestand staat. Je wordt dus verplicht om die enhanced verificatie te doen. Dan stuur je zoals gevraagd een selfie en een kopie van je ID op. En dan ineens blijkt dat de informatie van de basic verification gelijk had moeten zijn aan die op je ID omdat dat een-op-een wordt vergeleken met elkaar.

Dus ja, was het handiger geweest om die ID-gegevens in te vullen? Zeker.
Had Bittrex beter moeten informeren welke gegevens ze precies willen hebben en dat als je niet in Amerika woont, je sowieso je ID moet gaan insturen en dat dat een-op-een vergeleken wordt? Dat is ook een zekerheid. Anders hadden niet duizenden anderen hetzelfde probleem.

En als ze nou de mogelijkheid bieden om de gegevens van die basic verificatie te corrigeren, is er niks aan de hand. Maar ingevuld blijft ingevuld en dan ben je overgeleverd aan de nukken van de support.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_175458412
Wat een saaie boel zo rond die 11k.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')