abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175431433
registreer om deze reclame te verbergen
Of je gaat gewoon verder met je leven
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:45:18 #27
462779 Befbekje
Likt als nasi..
pi_175431695
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Ik moet haar eigenlijk confronteren met dit alles. Ook nu blijft het speculeren.
Sjezus :').. Gast, verwijder die troela en ga door met je leven.. Dit wordt écht geen neuken, laat staan een liefdesrelatie of desnoods vriendschap..
#blackbabyjesus..
pi_175431818
Catfish of friendzone.
pi_175442582
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:50 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Zo ging het niet helemaal (als ik elk detail moet vergroten, ben ik uren aan het tikken). Het komt er op neer dat we seksuele fantasieën bespraken en ik als slotakkoord zei dat ik in haar wilde komen.
Jij zei zeker dat je het je wel geil leek om haar te beffen nadat der vriend er over heen is geweest. Want je gedraagt je beetje als een cuck zo
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  woensdag 6 december 2017 @ 13:32:29 #30
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_175527049
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Hier zit het meest in. Kijk an sich vind ik het prima zo, alleen blijf ik het gek vinden dat we nog contact hebben. Naast aandacht kaart je nog andere punten aan waarom het gek is. Eigenlijk had ik haar allang moeten confronteren. Als zij geen vriend blijkt te hebben, is dat voor mij een reden het contact te verbreken. Maar hoe fout ook, ik vind het wel spannend een stoker te zijn. Ik ben namelijk een groot deel van mijn leven veel te lief geweest.
Denk dat het een catfish is. Als je niet weet wat dat is dan google maar eens op het amerikaanse programma "Catfish". Vind het een schoolvoorbeeld ervan.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek !!
Count your blessings.
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175527350
Ik denk dat je een backup bent. Als het met die vriend misgaat sta jij direct klaar met een stijve pik. Niks mis mee overigens, maar je moet niet denken dat jij de regie hebt, die heeft zij volledig. Als je daar vrede mee kan hebben moet je gewoon doorgaan met vieze plaatjes sturen, misschien wordt het nog een keer neuken in de toekomst.

Verder is dit mokkel natuurlijk gewoon een valse aandachtshoer, dus zodra het je energie gaat kosten moet je afkappen. :P
The objective is keep Arsenal English, albeit with a lot of foreign players.
  woensdag 6 december 2017 @ 14:30:53 #32
473543 ErikHolten
We take pride in our erik holt
pi_175528527
Je bent friendzoned voor de aandacht.
Delete nummer en move on...
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')