abonnement Unibet Coolblue
pi_175425239
Hoi allemaal,

In het kort: ik heb bijna drie maanden geleden een vrouw leren kennen via Tinder. We hadden meteen een goede klik en hebben dezelfde avond meteen nummers uitgewisseld. Het vele leuke appen bleef niet alleen beperkt tot goede gesprekken, maar we hebben ook aan sexting gedaan. We hadden verder een datum geprikt waarop we op date zouden gaan, maar die date is niet doorgegaan. Ze heeft een relatie gekregen met haar beste vriend, althans dat beweert ze. Dat ze dat vertelde is inmiddels iets meer dan 2 maanden geleden.

Het gekke is alleen dat we ondanks die afwijzing nog steeds contact hebben. We praten over van alles en nog wat, waaronder ook nog steeds regelmatig over seks. Sterker: ik was laatst opgewonden en zei onder andere letterlijk dat ik in haar wilde komen. Daarop tikte zij dat het in gedachte mag en misschien in het echt was gebeurd als we elkaar in real life eerder hadden gezien. Later die dag heeft ze mij zelfs op Facebook opgezocht, toegevoegd en meteen een bericht van me geliked.

Ik kan dit allemaal niet plaatsen, omdat zij zegt een vriend te hebben. Zelf vind ik het meest logisch dat ze mij als back up wil, mocht haar relatie uitgaan. Een vriend van me twijfelt überhaupt of ze wel een vriend heeft, terwijl een andere vriend ook het spoor bijster is.

Wat denken jullie dat ze van me wil?
pi_175425321
Aandacht
pi_175425326
leuk joh. Als ze een relatie heeft is ze met jou ook bezig.

Als ze geen relatie heeft vertelt ze niet de waarheid.

Kortom een pareltje
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_175425388
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:29 schreef scrupuleus het volgende:
Aandacht
Dit, en dat je je paarse helm bij haar naar binnen ragt komend weekend.
pi_175425389
Ze heeft geen vriend, ze vindt het gewoon prima om met je te praten maar heeft geen enkele behoefte om daadwerkelijk seks met je te gaan hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 1 december 2017 @ 14:42:11 #6
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_175425646
Als je het wel prima vindt zo, dan is er geen probleem. Wil je zelf graag een relatie (of puur seks) dan zou ik zeggen; laat het zo.

Als ze geen vriend heeft liegt ze dat ze barst en als ze niet liegt is ze een onbetrouwbaar geval die van de meet af aan haar vriend al bedot. Lijkt me verre van relatiemateriaal, juist?

Denk ook niet dat je moet hopen op casual sex, dat was er dan wel al van gekomen voor ze die zogenaamde "vriend" had.

Conclusie: denk aan jezelf en verbreek het contact, je verdient beter.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_175426334
Maakt het uit wat er achter zit?
Ze wil niet echt met je afspreken dus als jij dat wel wil maak je jezelf alleen maar gek
Als je gewoon lekker vieze dingen naar haar wil appen moet je dat lekker doen
pi_175426353
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:29 schreef scrupuleus het volgende:
Aandacht
Winner winner.
pi_175426423
Nou ik denk dat ze gewoon met je wil trouwen en 3 kinderen wil fokken. Wat denk je zelf ze loopt op aandacht, meer wil ze niet.
  vrijdag 1 december 2017 @ 15:15:44 #10
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175426513
Sorry hoor maar wat een treurnis dit ;( ga gewoon lekker op zoek naar een vrouw die jou wel wil en niet alleen aandacht.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175426971
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:25 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Hoi allemaal,

In het kort: ik heb bijna drie maanden geleden een vrouw leren kennen via Tinder. We hadden meteen een goede klik en hebben dezelfde avond meteen nummers uitgewisseld. Het vele leuke appen bleef niet alleen beperkt tot goede gesprekken, maar we hebben ook aan sexting gedaan. We hadden verder een datum geprikt waarop we op date zouden gaan, maar die date is niet doorgegaan. Ze heeft een relatie gekregen met haar beste vriend, althans dat beweert ze. Dat ze dat vertelde is inmiddels iets meer dan 2 maanden geleden.

Het gekke is alleen dat we ondanks die afwijzing nog steeds contact hebben. We praten over van alles en nog wat, waaronder ook nog steeds regelmatig over seks. Sterker: ik was laatst opgewonden en zei onder andere letterlijk dat ik in haar wilde komen. Daarop tikte zij dat het in gedachte mag en misschien in het echt was gebeurd als we elkaar in real life eerder hadden gezien. Later die dag heeft ze mij zelfs op Facebook opgezocht, toegevoegd en meteen een bericht van me geliked.

Ik kan dit allemaal niet plaatsen, omdat zij zegt een vriend te hebben. Zelf vind ik het meest logisch dat ze mij als back up wil, mocht haar relatie uitgaan. Een vriend van me twijfelt überhaupt of ze wel een vriend heeft, terwijl een andere vriend ook het spoor bijster is.

Wat denken jullie dat ze van me wil?
Geen idee.
Ze heeft medelijden met je.
Zoek verder.
pi_175427073
Het is ook wel een beetje treurig om een bezette vrouw te gaan appen als je 'zin hebt' om dat te gaan vertellen eigenlijk
Wat had ze moeten zeggen? 'Kut voor je'?
pi_175427100
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:42 schreef Lothiriel het volgende:
Als je het wel prima vindt zo, dan is er geen probleem. Wil je zelf graag een relatie (of puur seks) dan zou ik zeggen; laat het zo.

Als ze geen vriend heeft liegt ze dat ze barst en als ze niet liegt is ze een onbetrouwbaar geval die van de meet af aan haar vriend al bedot. Lijkt me verre van relatiemateriaal, juist?

Denk ook niet dat je moet hopen op casual sex, dat was er dan wel al van gekomen voor ze die zogenaamde "vriend" had.

Conclusie: denk aan jezelf en verbreek het contact, je verdient beter.
Hier zit het meest in. Kijk an sich vind ik het prima zo, alleen blijf ik het gek vinden dat we nog contact hebben. Naast aandacht kaart je nog andere punten aan waarom het gek is. Eigenlijk had ik haar allang moeten confronteren. Als zij geen vriend blijkt te hebben, is dat voor mij een reden het contact te verbreken. Maar hoe fout ook, ik vind het wel spannend een stoker te zijn. Ik ben namelijk een groot deel van mijn leven veel te lief geweest.
pi_175427145
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Hier zit het meest in. Kijk an sich vind ik het prima zo, alleen blijf ik het gek vinden dat we nog contact hebben. Naast aandacht kaart je nog andere punten aan waarom het gek is. Eigenlijk had ik haar allang moeten confronteren. Als zij geen vriend blijkt te hebben, is dat voor mij een reden het contact te verbreken. Maar hoe fout ook, ik vind het wel spannend een stoker te zijn. Ik ben namelijk een groot deel van mijn leven veel te lief geweest.
wat een bullshit :').hoezo stoker? Ze gaat echt niet weg bij die kerel voor iemand die haar wanhopig appt dat ie een harde heeft
En wie weet vind die vriend het prima
Of is het een catfish
Of wilde ze sowieso niet afspreken en dacht ze zo van je af te zijn
Allemaal scenario's die veel waarschijnlijker zijn dan dat jij ook maar iets van invloed hebt op je leven

Het is treurig en zo lul je het niet recht al zou je dat wel graag willen :')
pi_175427358
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:38 schreef Allures het volgende:
Het is ook wel een beetje treurig om een bezette vrouw te gaan appen als je 'zin hebt' om dat te gaan vertellen eigenlijk
Wat had ze moeten zeggen? 'Kut voor je'?
Zo ging het niet helemaal (als ik elk detail moet vergroten, ben ik uren aan het tikken). Het komt er op neer dat we seksuele fantasieën bespraken en ik als slotakkoord zei dat ik in haar wilde komen.
pi_175427583
Dus je hebt op basis van wat foto's op Tinder contact;
aan 'sexting' gedaan (dus textuele berichten uitwisselen).
en toen je aandrong op een ontmoeting in het echt, zei ze heel 'plots' opeens af, maar behield contact met textberichten...

Vraagje, geloof je dat dat tinder/facebook acount echt is en werkelijk de foto's daarop die persoon daarachter tonen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175427928
Zij wil dat jij de komende maanden louter en alleen pagga slaat..
pi_175428011
Ze wilt iig niet je pik
pi_175430452
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:00 schreef RM-rf het volgende:
Dus je hebt op basis van wat foto's op Tinder contact;
aan 'sexting' gedaan (dus textuele berichten uitwisselen).
en toen je aandrong op een ontmoeting in het echt, zei ze heel 'plots' opeens af, maar behield contact met textberichten...

Vraagje, geloof je dat dat tinder/facebook acount echt is en werkelijk de foto's daarop die persoon daarachter tonen?
Ik weet zeker dat ze het echt is.We appen vanaf dag 1 en haar foto's zijn dezelfde als op Tinder en Facebook. Ook heeft ze foto's van zichzelf gestuurd toen ze op vakantie was. Dat is geen issue dus. Verder heeft ze niet plots de date afgezegd. Tussen haar afzegging en het eerste teken zaten vier dagen.
pi_175430678
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:46 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ze het echt is.We appen vanaf dag 1 en haar foto's zijn dezelfde als op Tinder en Facebook. Ook heeft ze foto's van zichzelf gestuurd toen ze op vakantie was. Dat is geen issue dus. Verder heeft ze niet plots de date afgezegd. Tussen haar afzegging en het eerste teken zaten vier dagen.
Zéér overtuigend...

Wat bedoel je met die laatste zin? Welk teken en wat zou het moeten betekenen dat daar tijd tussen zat?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175430941
Juist dezelfde foto's is raar. En vakantie kiekjes zijn zo gejat
pi_175430971
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:57 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Zéér overtuigend...

Wat bedoel je met die laatste zin? Welk teken en wat zou het moeten betekenen dat daar tijd tussen zat?
Het is aardig dat je reageert en meedenkt, maar ze is absoluut geen catfish.

Wat de laatste zin betreft: zij heeft op een gegeven moment gezegd dat ze een heel heftige avond had en daar niet meteen op in wilde gaan. Ik heb gezegd dat ze het kon bespreken met me wanneer dat ze wilde. Een dag of vier later zegde ze de date af, omdat haar beste vriend tegen haar had gezegd dat hij verliefd op haar was. Sterker: die gast had zijn relatie van een paar jaar verbroken vanwege zijn gevoelens voor haar. Zij heeft besloten om het met hem te proberen. Tussen die momenten door appte ze minder, dus ik zag het aankomen. Verder heeft ze enorme ruzie met de ex van haar vriend. Vanwege dit verhaal lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat ze geen vriend heeft.
pi_175431101
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:09 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Het is aardig dat je reageert en meedenkt, maar ze is absoluut geen catfish.

Wat de laatste zin betreft: zij heeft op een gegeven moment gezegd dat ze een heel heftige avond had en daar niet meteen op in wilde gaan. Ik heb gezegd dat ze het kon bespreken met me wanneer dat ze wilde. Een dag of vier later zegde ze de date af, omdat haar beste vriend tegen haar had gezegd dat hij verliefd op haar was. Sterker: die gast had zijn relatie van een paar jaar verbroken vanwege zijn gevoelens voor haar. Zij heeft besloten om het met hem te proberen. Tussen die momenten door appte ze minder, dus ik zag het aankomen. Verder heeft ze enorme ruzie met de ex van haar vriend. Vanwege dit verhaal lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat ze geen vriend heeft.
ja als iemand dat kan typen moet het wel waar zijn :D

Ik wil niet zeggen dat het perse zo is of zo maar je bent wel heel kritiekloos en wil alleen maar horen dat ze je wil
pi_175431117
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:08 schreef Allures het volgende:
Juist dezelfde foto's is raar. En vakantie kiekjes zijn zo gejat
Ze is geen catfish. Ik legde het misschien niet goed uit.
pi_175431374
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:14 schreef Allures het volgende:

[..]

ja als iemand dat kan typen moet het wel waar zijn :D

Ik wil niet zeggen dat het perse zo is of zo maar je bent wel heel kritiekloos en wil alleen maar horen dat ze je wil
Ik moet haar eigenlijk confronteren met dit alles. Ook nu blijft het speculeren.
pi_175431433
Of je gaat gewoon verder met je leven
pi_175431695
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Ik moet haar eigenlijk confronteren met dit alles. Ook nu blijft het speculeren.
Sjezus :').. Gast, verwijder die troela en ga door met je leven.. Dit wordt écht geen neuken, laat staan een liefdesrelatie of desnoods vriendschap..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2017 18:45:28 ]
pi_175431818
Catfish of friendzone.
pi_175442582
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:50 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Zo ging het niet helemaal (als ik elk detail moet vergroten, ben ik uren aan het tikken). Het komt er op neer dat we seksuele fantasieën bespraken en ik als slotakkoord zei dat ik in haar wilde komen.
Jij zei zeker dat je het je wel geil leek om haar te beffen nadat der vriend er over heen is geweest. Want je gedraagt je beetje als een cuck zo
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  woensdag 6 december 2017 @ 13:32:29 #30
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175527049
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Hier zit het meest in. Kijk an sich vind ik het prima zo, alleen blijf ik het gek vinden dat we nog contact hebben. Naast aandacht kaart je nog andere punten aan waarom het gek is. Eigenlijk had ik haar allang moeten confronteren. Als zij geen vriend blijkt te hebben, is dat voor mij een reden het contact te verbreken. Maar hoe fout ook, ik vind het wel spannend een stoker te zijn. Ik ben namelijk een groot deel van mijn leven veel te lief geweest.
Denk dat het een catfish is. Als je niet weet wat dat is dan google maar eens op het amerikaanse programma "Catfish". Vind het een schoolvoorbeeld ervan.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175527350
Ik denk dat je een backup bent. Als het met die vriend misgaat sta jij direct klaar met een stijve pik. Niks mis mee overigens, maar je moet niet denken dat jij de regie hebt, die heeft zij volledig. Als je daar vrede mee kan hebben moet je gewoon doorgaan met vieze plaatjes sturen, misschien wordt het nog een keer neuken in de toekomst.

Verder is dit mokkel natuurlijk gewoon een valse aandachtshoer, dus zodra het je energie gaat kosten moet je afkappen. :P
-nee-
  woensdag 6 december 2017 @ 14:30:53 #32
473543 ErikHolten
We take pride in our erik holt
pi_175528527
Je bent friendzoned voor de aandacht.
Delete nummer en move on...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')