abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 1 december 2017 @ 16:02:10 #76
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175427644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jaja, dat onderzoek van Mueller is een grote nothingburger. Er is immers nog steeds geen bewijs gevonden voor fout gedrag van Trump.

Zoiets zal het wel worden.
Precies: "Flynn zat maar heel kort in het Witte Huis!" Die komt ook wel langs.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175427684
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Precies: "Flynn zat maar heel kort in het Witte Huis!" Die komt ook wel langs.
Ondertussen ontstaat echter de indruk dat Trump zich uitsluitend met dubieuze figuren heeft omringd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175427701
Zag op feestboek alweer opmerkingen voorbij komen van aanhang van de Law-and-Order partij die vonden dat Flynn met zijn gelieg tegen de FBI amper wat fout had gedaan :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 vrijdag 1 december 2017 @ 16:05:29 #79
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175427726
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ondertussen ontstaat echter de indruk dat Trump zich uitsluitend met dubieuze figuren heeft omringd.
Je zou het bijna gaan denken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175427836
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
jimsciutto twitterde op vrijdag 01-12-2017 om 15:15:04 Breaking: Robert Mueller has charged former Trump national security advisor Michael Flynn with “willfully and knowingly” making “false, fictitious and fraudulent statements” to the FBI regarding conversations with Russia’s ambassador. reageer retweet
Lolz. Dit klinkt alsof het vragen om een plea deal mislukt is :T
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175427932
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:57 schreef Ulx het volgende:
Anyway, wie is de volgende die opgepakt gaat worden? Kushner? Die heeft toch ook aardig lopen jokken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:57 schreef Ulx het volgende:
Anyway, wie is de volgende die opgepakt gaat worden? Kushner? Die heeft toch ook aardig lopen jokken.
Liegen tegen oom Agent is 1 ding. Veel interessanter is wat dan wel de waarheid is - en daar is Mueller blijkbaar nog niet achter. Die moet in ieder geval bezwaarlijker zijn dan het toch al twijfelachtige verhaal wat we van Flynn & co gehoord hebben.
  Overall beste user 2022 vrijdag 1 december 2017 @ 16:12:52 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175427961
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:11 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

[..]

Liegen tegen oom Agent is 1 ding. Veel interessanter is wat dan wel de waarheid is - en daar is Mueller blijkbaar nog niet achter. Die moet in ieder geval bezwaarlijker zijn dan het toch al twijfelachtige verhaal wat we van Flynn & co gehoord hebben.
Veel interessander is of Trump vroeg of men voor hem wilde liegen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175428048
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Veel interessander is of Trump vroeg of men voor hem wilde liegen.
Lees nu dat Flynn een guilty plea voert ten aanzien van het liegen tegen FBI. Ik heb laast veel gelezen over Watergate en dit doet me denken aan John Dean, de toenmalige White House ethics / whatever lawyer van Nixon. Die erkende ook schuld voor iets vergelijkbaars en werd niet vervolgd voor ernstigere delicten, in ruil waarvoor hij een kroongetuige werd tegen zijn (voormalige) collega's. Is hier hetzelfde aan de hand?
pi_175428207
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:02 sprak Sarah Huckabee Sanders het volgende:
"Flynn zat maar heel kort in het Witte Huis!".
Welnee, hoe kom je daar nou bij? Hij staat een paar keer op een foto omdat hij met iemand mee naar binnen mocht en meteen maken de Fake News Media er van of hij een halve minister is hahahaha.

Kun je nagaan, ik hekende zijn naam niet eens toen je die noemde! "Velin" was het toch?
pi_175428254
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:16 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Lees nu dat Flynn een guilty plea voert ten aanzien van het liegen tegen FBI. Ik heb laast veel gelezen over Watergate en dit doet me denken aan John Dean, de toenmalige White House ethics / whatever lawyer van Nixon. Die erkende ook schuld voor iets vergelijkbaars en werd niet vervolgd voor ernstigere delicten, in ruil waarvoor hij een kroongetuige werd tegen zijn (voormalige) collega's. Is hier hetzelfde aan de hand?
Zou kunnen. Tot nu toe lukt het Mueller beter dan Trump om lekken tegen te gaan binnen z'n team :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175428368
Trump kon bovendien niet weten dat Flynn een fout mannetje was, niemand had hem daarvoor gewaarschuwd. Waarom heeft niemand hem gewaarschuwd. Het is eigenlijk de schuld van anderen. We kunnen Trump niet alles aanwrijven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175428402
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175428764
quote:
Trump is cracking up

If you think 2017 was bad, imagine an America without allies fighting another two-front war, this one involving nuclear weapons, under the leadership of the most hated president in modern history, while a torture apologist runs the C.I.A. The world right now is a powder keg. Trump, an untethered maniac, sits atop it, flicking a lighter that Republicans in Congress could take away, but won’t. If everything goes up in flames, we can’t say we weren’t warned.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 1 december 2017 @ 16:41:41 #89
192592 SureD1
------------------------------
pi_175428772
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:16 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Lees nu dat Flynn een guilty plea voert ten aanzien van het liegen tegen FBI. Ik heb laast veel gelezen over Watergate en dit doet me denken aan John Dean, de toenmalige White House ethics / whatever lawyer van Nixon. Die erkende ook schuld voor iets vergelijkbaars en werd niet vervolgd voor ernstigere delicten, in ruil waarvoor hij een kroongetuige werd tegen zijn (voormalige) collega's. Is hier hetzelfde aan de hand?
Dat gok ik wel ja...

Stop *O* Mueller Time *O*
  vrijdag 1 december 2017 @ 16:43:01 #90
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_175428827
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:57 schreef Ulx het volgende:
Anyway, wie is de volgende die opgepakt gaat worden? Kushner? Die heeft toch ook aardig lopen jokken.
Nee, nu gaat hij achter Podesta aan, wacht maar!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_175428897
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:27 schreef Ludachrist het volgende:
Waarom heeft niemand hem gewaarschuwd.
Terwijl Crooked Hillary en Hussein Obama ( = oprichter van ISIS) WEKEN van tevoren waren ingeseind door........ George Soros!!!1! (Stond op Facebook maar moest verwijderd van de CIA = bewijs van complot!)

Hoogverraad!!!! Lock 'em up!!!!
pi_175428949
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:43 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Nee, nu gaat hij achter Podesta aan, wacht maar!
Dat was hilarisch, inderdaad. Toen Manafort zich moest melden, werd door Trumpisten geroepen dat dit heel slecht uit zou pakken voor de Podesta-clan. Redpilled heeft zelfs dagenlang volgehouden dat Tony elk moment kon worden opgepakt.

We're still waiting.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175429010
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lolz. Dit klinkt alsof het vragen om een plea deal mislukt is :T
Nee, die is juist gelukt. Hij gaat schuldig pleiten voor veel minder dan hij aangeklaagd had kunnen worden. Flynn heeft een aardig boekje over de afgelopen anderhalf jaar open gedaan over Trump is het vermoeden.

https://twitter.com/SethAbramson
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 vrijdag 1 december 2017 @ 16:50:39 #94
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175429066
D'r was vandaag toch ook iets met taxes? Dat feestje is in ieder geval goed verziekt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175429096
Aardig stukje over 'family values' in de VS en de verschillen tussen Republikeinen en Democraten:
http://politi.co/2jAJKp6
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2017 @ 16:54:28 #96
240917 Mula
pi_175429206
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:57 schreef Ulx het volgende:
Anyway, wie is de volgende die opgepakt gaat worden? Kushner? Die heeft toch ook aardig lopen jokken.
En is begin deze week (of eind vorige week?) 90 min lang verhoord door Mueller. Mueller stelt echt geen vragen waar hij het antwoord nog niet op weet. Ik denk dat Kushner fucked is.
pi_175429390
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:54 schreef Mula het volgende:

[..]

En is begin deze week (of eind vorige week?) 90 min lang verhoord door Mueller. Mueller stelt echt geen vragen waar hij het antwoord nog niet op weet. Ik denk dat Kushner fucked is.
Kushner heeft overigens nog steeds geen security clearance - voornamelijk omdat niemand het aandurft om de President zijn schoonzoon weg te sturen maar hij tegelijkertijd teveel stront aan zijn knikker heeft plakken om daadwerkelijk een vinkje achter zijn naam te krijgen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 1 december 2017 @ 17:09:58 #98
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175429648
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:54 schreef Mula het volgende:

[..]

En is begin deze week (of eind vorige week?) 90 min lang verhoord door Mueller. Mueller stelt echt geen vragen waar hij het antwoord nog niet op weet. Ik denk dat Kushner fucked is.
Daar dacht ik ook aan. Mueller en Manafort met deals.....Dat gesprek tussen Kushner en Mueller....Wat gaat Trump doen als de man van zijn dochter een aanklacht aan zijn broek krijgt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175429677
SethAbramson twitterde op vrijdag 01-12-2017 om 15:26:38 (THREAD) MAJOR BREAKING NEWS: Mike Flynn will plead guilty to Making False Statements at 10:30 AM EST today (Friday… https://t.co/HsJE1VoWzF reageer retweet
Seth Abramson is weer aan het uitleggen. Effe meelezen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175429722
SethAbramson twitterde op vrijdag 01-12-2017 om 15:40:02 8/ What this indicates—beyond any serious doubt—is the following: Special Counsel Bob Mueller, the former Director… https://t.co/UTHQd6D804 reageer retweet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')