abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:55:53 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_175424572
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:39 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ik vind echt alleen kut websites.
Nergens regels etc
Er is nog een wereld buiten het internet. Ga er eens langs ofzo :').
Verenigingswebsites worden vaak beheerd door grijsaards in de VUT. Maargoed, zulke mensen komen tenminste wel buiten en vragen gewoon iets na ipv te verwachten dat het panklaar aangeleverd wordt :D.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 1 december 2017 @ 14:01:14 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_175424688
Ik ken 2 mensen die het in Riga hebben gedaan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 1 december 2017 @ 14:41:04 #53
254091 OllieNL
Big m*therfokker
pi_175425610
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:01 schreef Maanvis het volgende:
Ik ken 2 mensen die het in Riga hebben gedaan.
:o wat hebben ze gedaan?! Mag je ook via pm wel vertellen hoor. :@
pi_175435284
Toen ik bij een schietvereniging ging mocht ik tijdens het kennismaken schieten met een aantal .22 wapens en met een 9mm pistool, toen ik eenmaal ingeschreven stond werd me eerst de basis geleerd met een .22 geweer.
Toen ik de veiligheidstoestanden en de basis van het schieten onder de knie had en aangegeven had dat ik graag met "militaire" wapens wou schieten mocht ik met de FAL en sks en ar-15 e.d. Schieten zoveel ik wilde.

Het gebeurde soms dat leden een vriend o.i.d. meenamen en o.l.v. een van de ervaren schutters mochten die dan ook schieten met de wapens die je zelf gebruikte maar dit gebeurde niet vaak dat er iemand mee kwam.
  zaterdag 2 december 2017 @ 01:11:48 #55
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_175440988
Voor een leuk keertje schieten is naar Tsjechië of zo'n land echt makkelijker. Kost wat maar dan kan je ook gewoon direct met groot kaliber schieten, ook groot kaliber geweer wat niet op elke club kan in Nederland ivm afstand en/of milieuwetgeving.

Als officiële introduce mag je volgens mij ook alleen met verenigingswapens tot .22LR schieten, maar je mag wel van andere leden hun 9mm en andere kalibers lenen oid. Beetje vage regels van de KNSA.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 2 december 2017 @ 01:35:14 #56
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175441278
Ga naar Krakau in Polen, prachtige stad, en er zijn een aantal 'excursies' naar schietbanen waar je oa kunt schieten met kalashnikov en nog wat andere pistolen. Google maar even rond.
pi_175443363
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 01:11 schreef MacorgaZ het volgende:
maar je mag wel van andere leden hun 9mm en andere kalibers lenen oid
nee
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_175445202
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 december 2017 09:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

nee
Dat is wel heel kort door de bocht en dat zal ook verschillen per vereniging en hoe je je als gast opstelt.
  zaterdag 2 december 2017 @ 11:21:59 #60
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_175445618
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 december 2017 09:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

nee
Ik dacht dat het met de nieuwe circulaire van augustus vorig jaar was aangepast, maar ik kan het fout hebben inderdaad.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 2 december 2017 @ 23:27:40 #61
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_175461069
Als je eenmaal je cursus hebt voltooid en je VOG ingeleverd is mag je op eigen initiatief naar de club komen.

Mag meteen met alle kalibers schieten tot 308Winmag. Wel met clubwapens omdat je nog geen recht hebt op je verlof.

Zo gaat het iig op mijn club.
pi_175466369
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:00 schreef BeavisnKutthead het volgende:

[..]

Dat is wel heel kort door de bocht en dat zal ook verschillen per vereniging en hoe je je als gast opstelt.
No way dat een introducee met een groot kaliber mag schieten.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_175466592
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 11:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

No way dat een introducee met een groot kaliber mag schieten.
Mocht ik wel...
pi_175467400
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 11:44 schreef BeavisnKutthead het volgende:

[..]

Mocht ik wel...
Hoe lang geleden? En waar?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 3 december 2017 @ 12:33:29 #65
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_175467456
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 11:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

No way dat een introducee met een groot kaliber mag schieten.
Dat mag zeker wel bij SV de Helm
pi_175467630
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 12:33 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Dat mag zeker wel bij SV de Helm
Volgens mij mag het van de KNSA ja! Zal het bij ons ook ter sprake brengen. Bij mijn club en vele andere clubs die ik ken is het ten strengste verboden. Ik zat er dus naast.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 3 december 2017 @ 12:55:58 #67
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_175467938
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 12:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Volgens mij mag het van de KNSA ja! Zal het bij ons ook ter sprake brengen. Bij mijn club en vele andere clubs die ik ken is het ten strengste verboden. Ik zat er dus naast.
Dat zal het 'm zijn idd. Elke club zijn eigen beleid :)
pi_175468046
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 12:55 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Dat zal het 'm zijn idd. Elke club zijn eigen beleid :)
Vind het wel raar dat het mag hoor, gezien de strengheid van de wetgever...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 3 december 2017 @ 13:03:43 #69
78918 SeLang
Black swans matter
pi_175468147
Op vakantie naar Vietnam. Kun je lekker knallen met een M16 of een Kalasjnikov. Kostte wel 1 euro per kogel ofzo...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_175469629
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 12:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoe lang geleden? En waar?
Dat is zo,n 6 jaar geleden, bij een club in het uiterste noorden van het land
  zondag 3 december 2017 @ 15:36:23 #71
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_175471356
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 12:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Vind het wel raar dat het mag hoor, gezien de strengheid van de wetgever...
Uiteraard wel onder een goede begeleiding.
  maandag 4 december 2017 @ 08:52:07 #72
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175483626
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:45 schreef tailfox het volgende:

[..]

Nou wat zijn de regels om gewoon een keer te schieten met een groot caliber vuurwapen dan en waar in nederland kan ik dat gewoon doen zonder jaar lid te zijn?
Is het antwoord al gegeven? Anders hier dan:
Iedereen heeft het recht om 3 x (per jaar) te schieten met een vuurwapen onder begeleiding. Ongeacht het kaliber ( dus ook zware wapens). Om een vuurwapen te bezitten zijn er hele rijen regels, oa een "proef en oefen" periode van anderhalf jaar etc etc.
Ga je bij een schietvereniging dan mag je wel luchtdrukwapens zelf bezitten maar voor de vuurwapens gelden dus wel al die regels. Luchtdrukwapens (luchtbuks) mag je dus ook thuis hebben en thuis, onder regels natuurlijk) mee schieten.

Je kunt dus kontakt zoeken met een schietvereniging en vragen of je eens mag komen schieten. dit kun je ook doen via een jou bekend schutter, of via de beheerder van een schietcomplex, die meestal wel een schietvereniging (die daar ter plaatse de baan huurt) weet (en die eventueel ook nog aspirant leden aanneemt en dus ook wel interesse heeft om introducee´s en zo eens te laten schieten).

Ook kun je via de beheerder van een schietbaan vaak een "evenementje" organiseren. Bv je bent jarig, of een personeels uitstapje of examenfeest en gaat tegen betaling met een groep naar de schietbaan en de beheerder of een vereniging neemt jullie (middels een of meerdere instructeurs) onder haar hoede en jullie kunnen daar schieten. Eventueel gecombineerd met steengrillen of iets dergelijks. Net als een middagje bowlen.
Een beetje schietbaan heeft ook gehoorbescherming en veiligheidsbrillen voor "gasten".

Zwaar kaliber, dat is net als met een auto rijden. Als je het nooit gedaan hebt kun je beter qua resultaten niet in een supersnelle sportwagen stappen, maar gewoon met een kleinere beginnen. Ga je je aanmelden dan is een van de regels dat je echt jaren voornamelijk een kleiner kaliber schiet. Wat ook heel veel geld spaart ivm de kosten van minutie. Maar het is natuurlijk interessant het (zware kaliber) eens te proberen.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 04-12-2017 09:39:58 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 4 december 2017 @ 08:53:36 #73
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175483643
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 13:03 schreef SeLang het volgende:
Op vakantie naar Vietnam. Kun je lekker knallen met een M16 of een Kalasjnikov. Kostte wel 1 euro per kogel ofzo...
Ja, of Finland, Oost Europa. Of meteen op jacht in Afrika.
Niet mijn ding. de jacht.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 4 december 2017 @ 09:05:34 #74
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175483765
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:13 schreef OllieNL het volgende:

[..]

Nee, dat schiet je met een hagelgeweer. Bijna altijd een super posé (aka een over-under, aka een twee lopen boven elkaar) geweer.

[..]

:?

Mag gewoon hoor, volgens mijn verlof tot 10.000 stuks. Misschien dat het een regeltje is van de desbetreffende club, want het moet wel aangegeven worden op de wm3 (papiertje waarmee de club toestemming geeft tot het aanschaffen van een wapen).

Ik maak trouwens gewoon zelf ook munitie (3 soorten .223, 30-06 en .45acp), doe ik gewoon aan de keukentafel thuis. Allemaal volgens de regels en inclusief bijbehorende verloven, is niks bijzonders. :D
Is het niet 5000 stuks?
en in je auto (bv als je gaat inkopen) 3000.
En dan gaat het om alle kalibers samen?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 4 december 2017 @ 09:09:09 #75
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175483814
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:18 schreef tailfox het volgende:

[..]

nouja ik neem sws 2 id kaarten mee en vog. Is kleiduif schieten met vuur wapens dan? Ik dacht altijd met luchtdruk.
Je hoeft geen VOG om eens als introducee te swchieten. Die vog kost ook 43 ¤ p.P: Heb je pas nodig als je aspirant lid WIL worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 04-12-2017 09:19:15 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 4 december 2017 @ 09:26:28 #76
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175484058
Munitie moet je (meestal) wel apart betalen. dat varieert van vanaf 9 cent per kogel voor het kleinste kaliber (.22) tot wel meer dan 50 cent p. stuk. In die zwaardere en dus ook duurdere kalibers zie je dan ook dat mensen die dit veel schieten gaan zelf herladen. dat betekent zelf munitie maken.
Dat is een wetenschap an sich! En een waar ik dus niet aan begin! Maar het kan, mag (straks, als je een verlof hebt) wel. Onder regels, uiteraard!

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 04-12-2017 09:40:59 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 4 december 2017 @ 09:45:43 #77
254091 OllieNL
Big m*therfokker
pi_175484380
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:05 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Is het niet 5000 stuks?
en in je auto (bv als je gaat inkopen) 3000.
En dan gaat het om alle kalibers samen?
Nee, 10.000 stuks (losse slaghoedje telt als 1) en 1kg zwart kruit of 3kg Nitro of combinatie daarvan mag worden opgeslagen.

Vervoer is 1kg kruit en maximaal te vervoegen patronen is nationaal 2.000 stuks en internationaal 1.000.

Men zou moeten verplichten om 5 jaarlijks ofzo de cursus wet wapens en munitie te moeten volgen. Lees hier meer dingen die totaal niet kloppen. ;)
  maandag 4 december 2017 @ 09:52:45 #78
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175484511
Munitie 10.000? Als dat zo is, wist ik dat niet. meen 5.000
Kruit ligt er ook nog aan welk kruit (heet dat niet zwartkruit en nitro).

Ook kan een vereniging eigen eisen stellen of regels maken! Boven op de wettelijke eisen. Bv, de cursus Verenigings veiligheids Functionaris. Ik weet niet of die wettelijk verplicht is, maar sommige verenigingen eisen wel van hun leden dat men die volgt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 4 december 2017 @ 10:28:20 #79
254091 OllieNL
Big m*therfokker
pi_175485023
Aantal staat in het cwm (circulair wapens en munitie 2.5.2, )

En officiële benaming is zwartkruit en rookzwak kruit... Maar dat heet inderdaad gewoon nitro in de volksmond. :Y
pi_175485182
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2017 01:04 schreef tailfox het volgende:

[..]

Deze kennismaking met de schietsport is uitsluitend bedoeld voor mensen die serieus overwegen om de schietsport te gaan beoefenen. Het is niet mogelijk om kennis te maken met de schietsport als ‘uitje’ of eenmalige ‘leuke activiteit’. Een aanmelding hiervoor is dan ook een persoonlijke aangelegenheid en niet iets dat als cadeautje voor een ander geregeld kan worden.

het is als een cadeautje ik en mijn vriendin willen dit al heel lang.

Maar ik denk inderdaad dat het makkelijk is om naar Rusland te gaan
Even de grens over naar belgie, daar is t veel makkelijker.

Google eens op podevijn, das een handelaar waar je ook kunt schieten.
pi_175490360
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 08:52 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Is het antwoord al gegeven? Anders hier dan:
Iedereen heeft het recht om 3 x (per jaar) te schieten met een vuurwapen onder begeleiding. Ongeacht het kaliber ( dus ook zware wapens). Om een vuurwapen te bezitten zijn er hele rijen regels, oa een "proef en oefen" periode van anderhalf jaar etc etc.
Ga je bij een schietvereniging dan mag je wel luchtdrukwapens zelf bezitten maar voor de vuurwapens gelden dus wel al die regels. Luchtdrukwapens (luchtbuks) mag je dus ook thuis hebben en thuis, onder regels natuurlijk) mee schieten.

Je kunt dus kontakt zoeken met een schietvereniging en vragen of je eens mag komen schieten. dit kun je ook doen via een jou bekend schutter, of via de beheerder van een schietcomplex, die meestal wel een schietvereniging (die daar ter plaatse de baan huurt) weet (en die eventueel ook nog aspirant leden aanneemt en dus ook wel interesse heeft om introducee´s en zo eens te laten schieten).

Ook kun je via de beheerder van een schietbaan vaak een "evenementje" organiseren. Bv je bent jarig, of een personeels uitstapje of examenfeest en gaat tegen betaling met een groep naar de schietbaan en de beheerder of een vereniging neemt jullie (middels een of meerdere instructeurs) onder haar hoede en jullie kunnen daar schieten. Eventueel gecombineerd met steengrillen of iets dergelijks. Net als een middagje bowlen.
Een beetje schietbaan heeft ook gehoorbescherming en veiligheidsbrillen voor "gasten".

Zwaar kaliber, dat is net als met een auto rijden. Als je het nooit gedaan hebt kun je beter qua resultaten niet in een supersnelle sportwagen stappen, maar gewoon met een kleinere beginnen. Ga je je aanmelden dan is een van de regels dat je echt jaren voornamelijk een kleiner kaliber schiet. Wat ook heel veel geld spaart ivm de kosten van minutie. Maar het is natuurlijk interessant het (zware kaliber) eens te proberen.
Heel bedankt voor je reactie. Zoals ik begrijp is mijn eis prima te doen in Nederland.
Nou ik ga vandaag of morgen even bellen. Lijkt mij een hele leuke date voor mij en mijn meisje.
pi_175490389
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:26 schreef LeesFoknl het volgende:
Munitie moet je (meestal) wel apart betalen. dat varieert van vanaf 9 cent per kogel voor het kleinste kaliber (.22) tot wel meer dan 50 cent p. stuk. In die zwaardere en dus ook duurdere kalibers zie je dan ook dat mensen die dit veel schieten gaan zelf herladen. dat betekent zelf munitie maken.
Dat is een wetenschap an sich! En een waar ik dus niet aan begin! Maar het kan, mag (straks, als je een verlof hebt) wel. Onder regels, uiteraard!
Wat zijn een beetje de prijsen voor een revolver?
  maandag 4 december 2017 @ 17:34:46 #83
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_175492500
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 15:37 schreef tailfox het volgende:

[..]

Wat zijn een beetje de prijsen voor een revolver?
Je hebt revolvers in klein kaliber, dus .22lr (doosje van 50 is kostprijs 4,50 ongeveer), dat schiet ook heel rustig omdat je puur de actie van de hamer hebt ipv ook een zware slede die naar achter gaat om de volgende patroon te laden.
Dan heb je ook groot kaliber revolvers, ik ken ze dan vooral als .38 (doosje van 50 voor zo'n 19 euro), schiet ook lekker rustig maar is wel wat indrukwekkender dan zo'n klein kalibertje ;)

Er is trouwens ook een Vuurwapens in Nederland-topic op fok maar die is zowat dood.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_175493387
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 17:34 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Je hebt revolvers in klein kaliber, dus .22lr (doosje van 50 is kostprijs 4,50 ongeveer), dat schiet ook heel rustig omdat je puur de actie van de hamer hebt ipv ook een zware slede die naar achter gaat om de volgende patroon te laden.
Dan heb je ook groot kaliber revolvers, ik ken ze dan vooral als .38 (doosje van 50 voor zo'n 19 euro), schiet ook lekker rustig maar is wel wat indrukwekkender dan zo'n klein kalibertje ;)

Er is trouwens ook een Vuurwapens in Nederland-topic op fok maar die is zowat dood.
Dit is het nieuwe topic.
  maandag 4 december 2017 @ 20:17:05 #85
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175495757
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 15:37 schreef tailfox het volgende:

[..]

Wat zijn een beetje de prijzen voor een revolver?
Haha, daar hoef je je de eerste jaren nog niet druk om te maken. Maar dat kan al heel goedkoop beginnen, er zijn ook sites
(of hoe heet dat) waar vuurwapens te koop worden aangeboden. Googel daar maar eens naar dan zie je hele lijsten, dan krijg je een indruk.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175501559
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 20:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Haha, daar hoef je je de eerste jaren nog niet druk om te maken. Maar dat kan al heel goedkoop beginnen, er zijn ook sites
(of hoe heet dat) waar vuurwapens te koop worden aangeboden. Googel daar maar eens naar dan zie je hele lijsten, dan krijg je een indruk.
nee schieten ermee
pi_175501992
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 02:03 schreef tailfox het volgende:

[..]

nee schieten ermee
nou bij ons kosten 50 patronen .22 7 euro 50. .357 en .44 verkope we niet, dat zal je onderling regelen denk ik.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:15:18 #88
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_175505076
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 06:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

nou bij ons kosten 50 patronen .22 7 euro 50. .357 en .44 verkope we niet, dat zal je onderling regelen denk ik.
7,50?! JEZUS! Zit je bij een commerciële vereniging waarbij je alle kosten via de munitie betaalt, dus geen of een absurd lage contributie?
Ik koop munitie nu in bulk bij de wapenhandel maar een los doosje CCI.22lr is hier 4,75 euro.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 6 december 2017 @ 12:46:38 #89
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_175526146
Topic doorgestuurd naar AIVD
  woensdag 6 december 2017 @ 13:50:17 #90
254091 OllieNL
Big m*therfokker
pi_175527502
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:46 schreef VarkensHart het volgende:
Topic doorgestuurd naar AIVD
i.v.m. ? :?
pi_175530121
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:46 schreef VarkensHart het volgende:
Topic doorgestuurd naar AIVD
Omdat een student keertje lekker zijn frustratie er uit wil knallen op een schietbaan?
pi_175530439
Er is hier vandaag om de hoek nog geschoten. Ook granaat gegooid...

Maar nee volgens mij kun je in Nederland pas na een jaar met luchtdruk met een echt wapen schieten. Of jachtbrevet halen. Gewoon naar de VS gaan en daar met mensen mee.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 6 december 2017 @ 17:02:00 #93
254091 OllieNL
Big m*therfokker
pi_175531504
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:49 schreef tailfox het volgende:

[..]

Omdat een student keertje lekker zijn frustratie er uit wil knallen op een schietbaan?
Dat is wel een reden om je te weigeren op de baan... Je schiet voor de sport, niet voor de fun. O-)

Beetje bullshit natuurlijk, maar ik ken banen waar je dan vriendelijk word verzocht om te vertrekken. :D
pi_175534706
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:02 schreef OllieNL het volgende:

[..]

Dat is wel een reden om je te weigeren op de baan... Je schiet voor de sport, niet voor de fun. O-)

Beetje bullshit natuurlijk, maar ik ken banen waar je dan vriendelijk word verzocht om te vertrekken. :D
sport is fun toch?
  donderdag 7 december 2017 @ 10:00:14 #95
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_175544960
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:02 schreef OllieNL het volgende:

[..]

Dat is wel een reden om je te weigeren op de baan... Je schiet voor de sport, niet voor de fun. O-)

Beetje bullshit natuurlijk, maar ik ken banen waar je dan vriendelijk word verzocht om te vertrekken. :D
.... nogal bullshit ja :')
Stel je eens voor dat mensen het vooral leuk zouden vinden om te schieten, jeetje!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:15:37 #96
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_175546489
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:50 schreef OllieNL het volgende:

[..]

i.v.m. ? :?
Potentiele spreekilling
  donderdag 7 december 2017 @ 11:17:43 #97
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_175546550
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:49 schreef tailfox het volgende:

[..]

Omdat een student keertje lekker zijn frustratie er uit wil knallen op een schietbaan?
Dat zeiden die Amerikaanse gekkies ook ik mag naar de nabestaanden
  donderdag 7 december 2017 @ 13:25:25 #98
254091 OllieNL
Big m*therfokker
pi_175548926
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:15 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Potentiele spreekilling
Kan ik maar op 1 manier op reageren....


😂
  donderdag 7 december 2017 @ 16:40:41 #99
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_175553814
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:25 schreef OllieNL het volgende:

[..]

Kan ik maar op 1 manier op reageren....


😂
Überhaupt hierop reageren :')
pi_175578574
Gewoon combineren met een tripje naar de USA; Ga daar de Walmart binnen, koop een wapen. Zoek een bos/lang veld plaats wat rozen en schieten maar!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')