abonnement Unibet Coolblue
pi_175415734


Expeditie Robinson is een televisieprogramma waarin deelnemers moeten overleven op een onbewoond eiland en tegen elkaar strijden voor de overwinning en de titel 'Robinson'.
De show is bedacht door een Brit en voor het eerst op tv gebracht in Zweden. De Nederlandstalige versie is vanaf het begin een coproductie geweest tussen een Nederlandse en een Vlaamse productiemaatschappij met deelnemers uit Nederland en Vlaanderen. Inmiddels zijn we met enkel Nederlanders verdergegaan. De serie ontleent zijn naam aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven.

Dit wordt het 18e seizoen van Expeditie Robinson. Dit seizoen wordt het programma wederom gepresenteerd door Nicolette Kluijver en Dennis Weening.

Expeditie Robinson is vanaf 7 september elke donderdag om 20:30 uur te zien op RTL 5.

De kandidaten:

Onbekende Nederlanders:
• Carlos Platier Luna (23, Judoka)
• Herold Dat (46, ZZP-er, ex-Wielrenner en ex-militair)
• Imke Wieffer (25,verloskundige en volleybalster)
• Marlé Janssen (54. onderhandelaar bij de politie)

Bekende Nederlanders:
• Anouk Hoogendijk (32, Ex-profvoetballer bij Ajax en Arsenal LFC)
• Brace(31, Zanger bekend van Moppie, Ik ben je zat en Let's Go)
• Carolina Dijkhuizen (37, Zangeres en (musical)actrice bekend van The Lion King en The Bodyguard)
• Danny Froger (29, Zanger en zoon van René Froger)
• Henk Poort(61, Opera- en musicalzanger en acteur.)
• Joëlle Witschge (22, Model en dochter van Richard Witschge)
• Kaj Gorgels(26, Youtuber en presentator bij RTL Concentrate)
• Lil'Kleine(22, Rapper)
• Marieke Elsinga (31, Presentatrice bij o.a. RTL Late Night en Qmusic)
• Nicole Buch (50, Televisieproducent en presentatrice van o.a. Buch in de Bajes)
• Niels Gomperts (26, Acteur bekend van Shocking Blue en Penoza)
• Richard Withschge (48, voormalig voetballer)
• Roeland Fernhout (45, Acteur bekend van Zusje en All Stars)
• Shelly Sterk (26, Presentatrice bij Galileo en verslaggever voor RTL Boulevard)
• Soundos El Ahmadi (35, Actrice, presentatrice en stand-upcomedian









SPOILER: Afvallers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De tasjes proef door Moira
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175416073
Kaj en Niels zijn nu wel zeker van de halve finale of niet? Die laatste eilandraad zijn ze sowieso immuun... Ik mag toch hopen dat Roeland exit is volgende week. Het is gewoon knap dat je in een expeditie met Soundos het voor elkaar krijgt om je nog walgelijker en irritanter te manifesteren dan zij :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175416678
Roeland was wel leuk. Ik denk dat we vandaag zijn hele slechte kant hebben gezien. Weinig eten, uitgehongerd, slecht slapen, moe, intensieve proeven, 24/7 met mensen om je heen, weg van huis en je geliefden voor nu al 27 dagen. Ik vind deze uitbarsting helemaal niet gek. Het lijkt me echt ontzettend zwaar.
pi_175416913
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Kaj en Niels zijn nu wel zeker van de halve finale of niet? Die laatste eilandraad zijn ze sowieso immuun... Ik mag toch hopen dat Roeland exit is volgende week. Het is gewoon knap dat je in een expeditie met Soundos het voor elkaar krijgt om je nog walgelijker en irritanter te manifesteren dan zij :')
:D Ik ben nog steeds fan.
pi_175417327
Shelly bewees gewoon het gelijk van Roeland door toen hij zei "doe dan" opeens vuur te gaan maken, sprokkelen en koken, Dat had ze eigenlijk niet moeten doen als het onzin was.

Volgende week verwacht ik dat Shelly exit gaat, zoals Roeland en Herold vertelden staan de mannen 's ochtends vroeg op, maken het kamp in orde, vuur hout etc, en daar zal Carlos nu ook een aantal keer bij geweest zijn. Carlos zal vernemen over de ruzie tussen Shelly en Roeland, daarbij het feit dat Shelly al eens een hang proef en een eetproef heeft gewonnen. Het is ook nog eens de laatste eilandraad, dus Carlos hoeft niet meer zuinig met zijn stemmen te doen, en Shelly wegstemmen.

Mocht Roeland of Shelly de proef winnen en Kaj terugkeren zal Carlos exit gaan denk ik.

Halve finale: Niels, Kaj, Roeland, Soundos.
pi_175418683
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 02:41 schreef Za het volgende:
Shelly bewees gewoon het gelijk van Roeland door toen hij zei "doe dan" opeens vuur te gaan maken, sprokkelen en koken, Dat had ze eigenlijk niet moeten doen als het onzin was.

Volgende week verwacht ik dat Shelly exit gaat, zoals Roeland en Herold vertelden staan de mannen 's ochtends vroeg op, maken het kamp in orde, vuur hout etc, en daar zal Carlos nu ook een aantal keer bij geweest zijn. Carlos zal vernemen over de ruzie tussen Shelly en Roeland, daarbij het feit dat Shelly al eens een hang proef en een eetproef heeft gewonnen. Het is ook nog eens de laatste eilandraad, dus Carlos hoeft niet meer zuinig met zijn stemmen te doen, en Shelly wegstemmen.

Mocht Roeland of Shelly de proef winnen en Kaj terugkeren zal Carlos exit gaan denk ik.

Halve finale: Niels, Kaj, Roeland, Soundos.
Of Kelly denkt wederom: van Roeland en Soundos kan ik winnen met proeven, dus ik zet mijn stemmen op Carlos. Mits hij niet weer de proef wint.

Roeland is vooral gefrustreerd dat hij nog nooit iets heeft gewonnen, zelfs niet bijna. En met zijn aanval lijkt hij vooral duidelijk te willen maken dat hij heel veel doet. Hij wil erkenning op alle vlakken, terwijl de rest hem niet zo serieus neemt.

Ik hou van topsport, dus hoop vooral op een finale Kaj, Niels en Carlos.
pi_175418740
Roeland heeft helemaal niks gepresteerd deze expeditie en dat lijkt hem inderdaad enorm dwars te zitten.
SOONY
pi_175418816
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 02:41 schreef Za het volgende:
Shelly bewees gewoon het gelijk van Roeland door toen hij zei "doe dan" opeens vuur te gaan maken, sprokkelen en koken, Dat had ze eigenlijk niet moeten doen als het onzin was.

Volgende week verwacht ik dat Shelly exit gaat, zoals Roeland en Herold vertelden staan de mannen 's ochtends vroeg op, maken het kamp in orde, vuur hout etc, en daar zal Carlos nu ook een aantal keer bij geweest zijn. Carlos zal vernemen over de ruzie tussen Shelly en Roeland, daarbij het feit dat Shelly al eens een hang proef en een eetproef heeft gewonnen. Het is ook nog eens de laatste eilandraad, dus Carlos hoeft niet meer zuinig met zijn stemmen te doen, en Shelly wegstemmen.

Mocht Roeland of Shelly de proef winnen en Kaj terugkeren zal Carlos exit gaan denk ik.

Halve finale: Niels, Kaj, Roeland, Soundos.
Carlos gaat op Roeland hoor. Die zorgde ook voor Imkes vertrek
pi_175419091
Wat heeft Roeland zich laten kennen zeg :D

Hij is, net als Soundos, een kneusje tijdens de proeven. Met veel geluk is hij erdoor gekomen en dan doet hij nu net of hij zoveel doet. Bah.
Soundos wel weer erg leuk, die heeft zich goed herpakt en ik heb hard gelachen om haar opmerkingen. Herold hield zich knap afzijdig, al denk ik dat hij daar weinig voor hoefde te doen. Want wat is hij saai zeg, blij dat ie weg is.

Winnaarseiland hangt me ook steeds verder de strot uit. Arrogante Niels daar. En stemmen die nutteloos zijn. Vind de hele opzet bijzonder slecht, al juich ik het schrappen van de overdadige luxe wel toe.

De vis als kado vond ik ook erg leuk, ik denk dat het de proeven goed doet als kandidaten wel iets te eten krijgen. Dit was geen overbodige luxe en echt een kadootje. Dat mag best een keer. Die schaal met groente had dan weer niet gehoeven.
pi_175419350
Ze hebben de hele expeditie weinig luxe gekregen. Een paar keer een stroopwafel als je geluk had of een beetje extra meel en rijst. En dan nu een vis en wat groenten. Mag toch best? Geen overdadige luxe wmb.
pi_175419405
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:32 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Ze hebben de hele expeditie weinig luxe gekregen. Een paar keer een stroopwafel als je geluk had of een beetje extra meel en rijst. En dan nu een vis en wat groenten. Mag toch best? Geen overdadige luxe wmb.
De vis was prima. Maar dan ook nog een bak groente naar winnaarseiland, dat vond ik too much. Zeker als je bedenkt dat Kaj en Niels geen enkele calorie verbranden, ze zitten gewoon te wachten op de finale. Hiermee zijn ze ineens weer een stuk sterker t.o.v. de concurrentie.
pi_175419726
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:37 schreef Coritchando het volgende:

[..]

De vis was prima. Maar dan ook nog een bak groente naar winnaarseiland, dat vond ik too much. Zeker als je bedenkt dat Kaj en Niels geen enkele calorie verbranden, ze zitten gewoon te wachten op de finale. Hiermee zijn ze ineens weer een stuk sterker t.o.v. de concurrentie.
Dat is hun eigen verdienste.
pi_175419758
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:57 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat is hun eigen verdienste.
Vind je?

Niels heeft 1x gepresteerd en 1x geluk gehad. Kaj heeft 1 proefje gewonnen en is sindsdien niet in gevaar geweest. Gisteren had hij geluk met vuur wat aanbleef.

Weinig verdienste. Shelly, Carlos en Herold hebben eigenlijk alleen iets gepresteerd. Soundos valt bij een proef al bij de uitleg af en Roeland heeft vooral een grote mond en brengt niks klaar in de proeven.
pi_175419782
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:59 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Vind je?

Niels heeft 1x gepresteerd en 1x geluk gehad. Kaj heeft 1 proefje gewonnen en is sindsdien niet in gevaar geweest. Gisteren had hij geluk met vuur wat aanbleef.

Weinig verdienste. Shelly, Carlos en Herold hebben eigenlijk alleen iets gepresteerd. Soundos valt bij een proef al bij de uitleg af en Roeland heeft vooral een grote mond en brengt niks klaar in de proeven.
Hahah :D. Niels en Kay wonnen elke keer van Shelly en Herold en bijna altijd van Carlos.
pi_175419807
Ik vind het jammer dat Imke en Herold weg zijn. Wel twee echte Robinsons.
SOONY
pi_175419822
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hahah :D. Niels en Kay wonnen elke keer van Shelly en Herold en bijna altijd van Carlos.
1x gewonnen.

Maar neem van mij aan dat Niels en Kaj beiden de finale niet gaan winnen. Let maar op dat het Soundos of Roeland wordt. Die hebben het geluk aan de kont hangen.
pi_175419834
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:02 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het jammer dat Imke en Herold weg zijn. Wel twee echte Robinsons.
Herold. Die man heb ik opgenomen en luister ik voor het slapen gaan. Slaap binnen 4 seconden.

Imke was wel een overlever, maar qua spel was ze veel te simpel/blue.
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:06:24 #18
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_175419872
Hoeveel stemmen hebben Niels en Kay eigenlijk nog?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_175419875
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:03 schreef Coritchando het volgende:

[..]

1x gewonnen.

Maar neem van mij aan dat Niels en Kaj beiden de finale niet gaan winnen. Let maar op dat het Soundos of Roeland wordt. Die hebben het geluk aan de kont hangen.
Vaker. Veel vaker.
pi_175419911
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:06 schreef Drekkoning het volgende:
Hoeveel stemmen hebben Niels en Kay eigenlijk nog?
Beide meer dan 5 volgens mij.
pi_175419916
Zoals Kaj en Niels al zeiden: de omstandigheden halen het slechtste in jezelf naar boven. Een fikse ruzie om de onderlinge irritatie ff uit te spreken is op zich niet erg, alleen het door blijven drammen / iemand een lul noemen is niet sjiek. Maar ja, honger, slaaptekort, een pusbil, algehele malaise en je verliest even de redelijkheid. Shelly had gewoon weg moeten lopen, dreigend dat zij uiteindelijk bepaalt of Roeland wel dan niet blijft.
Maar goed, als Soundos opeens de meest rationele en schappelijke op het eiland blijkt te zijn, dat doe je toch iets verkeerd.

En verder was het weer Herold Kuijt 2.0. Hij is twee maanden op tv geweest, en ik heb nog maar amper een idee wat Herolds karakter is.
pi_175419947
Wel een farce qua opzet dit seizoen. Kaj en Niels vreten zich vol, hebben een bed en hoeven zich fysiek amper in te spannen, geen wonder dat ze (samen met Kaalos) de boel domineren.
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:13:19 #23
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_175419976
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:08 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Beide meer dan 5 volgens mij.
Plus krachten op doen op winnaarseiland, die stampen makkelijk door naar de finale.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_175420006
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:59 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Vind je?

Niels heeft 1x gepresteerd en 1x geluk gehad. Kaj heeft 1 proefje gewonnen en is sindsdien niet in gevaar geweest. Gisteren had hij geluk met vuur wat aanbleef.

Weinig verdienste. Shelly, Carlos en Herold hebben eigenlijk alleen iets gepresteerd. Soundos valt bij een proef al bij de uitleg af en Roeland heeft vooral een grote mond en brengt niks klaar in de proeven.
:D _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:17:21 #25
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_175420057
Roeland heeft waarschijnlijk gewoon gelijk dat Shelly geen flikker uitvoert en bij proeven plots ineens wel wat kan, gewoon een lui wijf dus. Niet tactisch, wel lekker recht voor zijn raap. Ergste is nog dat de andere kampgenoten hypocriet reageren uit angst voor de twee stemmen van Shelly. En dan nog die typische verongelijkte reactie van Shelly, zoals alleen vrouwen dat kunnen. :{w
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_175420065
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:10 schreef Wuwwa het volgende:
Wel een farce qua opzet dit seizoen. Kaj en Niels vreten zich vol, hebben een bed en hoeven zich fysiek amper in te spannen, geen wonder dat ze (samen met Kaalos) de boel domineren.
Waarbij Carlos duidelijk de sterkste is, die is zelfs met fysieke inspanning en weinig eten in staat om meer klaar te brengen dan Niels en Kaj.

Het is voor Niels en Kaj te hopen dat hij niet in de finale komt. Want dan verliezen ze gegarandeerd.
pi_175420074
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:17 schreef Coritchando het volgende:

Het is voor Niels en Kaj te hopen dat hij niet in de finale komt. Want dan verliezen ze gegarandeerd.
Tenzij er ook bij gepuzzeld moet worden, dan schat ik Kaj en Niels hoger in
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:18:48 #28
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_175420081
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:17 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Waarbij Carlos duidelijk de sterkste is, die is zelfs met fysieke inspanning en weinig eten in staat om meer klaar te brengen dan Niels en Kaj.

Het is voor Niels en Kaj te hopen dat hij niet in de finale komt. Want dan verliezen ze gegarandeerd.
Want hij puzzelt ook zo lekker wou je zeggen? :P
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_175420092
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:17 schreef Bayswater het volgende:
Roeland heeft waarschijnlijk gewoon gelijk dat Shelly geen flikker uitvoert en bij proeven plots ineens wel wat kan, gewoon een lui wijf dus. Niet tactisch, wel lekker recht voor zijn raap. Ergste is nog dat de andere kampgenoten hypocriet reageren uit angst voor de twee stemmen van Shelly. En dan nog die typische verongelijkte reactie van Shelly, zoals alleen vrouwen dat kunnen. :{w
Herold reageerde niet uit tactisch oogpunt, maar ook omdat het een sociaal gehandicapt persoon is met het IQ van een gepelde ui. Stel je dus even voor dat het hele leger volzit met zulke figureren, slaap je nog rustig?

Soundos reageerde wel.

En Shelly heeft normaal gewoon een lekkere kont, dus mag ze zo doen.
pi_175420105
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Tenzij er ook bij gepuzzeld moet worden, dan schat ik Kaj en Niels hoger in
De puzzel is er altijd om de snelheid eruit te halen. Carlos is daar minder sterk in, het is even afwachten of hij hem makkelijk oplost dan. Maar geef hem veel meer kans dan Kaj en Niels.

En als ik tussen Kaj en Niels moet kiezen dan zet ik mijn geld op Kaj.
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:26:02 #31
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_175420195
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:19 schreef Coritchando het volgende:

[..]

En Shelly heeft gewoon een lekkere kont
Dat dan weer wel. :s)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_175420230
Arme Shelly met haar pisbil
SOONY
pi_175420660
Ze reageerde wel als een klein kindje, door meteen verongelijkt vuur te maken en te gaan koken (waarmee je eigenlijk zijn verhaal bevestigd). Dat er dan verbrande oliebollen uit komen levert alleen maar meer materiaal op om mee te trollen.
En ook met die excuses zei hij al dat hij de onderliggende gedachte achter zijn tirade nog steeds terecht vindt, maar dat hij niet zo los had moeten gaan. Toen hij dit weer herhaalde op de eilandraad, was Shelly weer aangevallen.
Vergeet niet dat Kaj Shelly bij dag 2 al vergeleek met een loopse wijkagent, die overal maar tegenaan bemoeide. Tel hier 25 dagen en een pusbil bij op en het pannetje stroomt over.
pi_175420950
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:51 schreef Wuwwa het volgende:
Ze reageerde wel als een klein kindje, door meteen verongelijkt vuur te maken en te gaan koken (waarmee je eigenlijk zijn verhaal bevestigd). Dat er dan verbrande oliebollen uit komen levert alleen maar meer materiaal op om mee te trollen.
En ook met die excuses zei hij al dat hij de onderliggende gedachte achter zijn tirade nog steeds terecht vindt, maar dat hij niet zo los had moeten gaan. Toen hij dit weer herhaalde op de eilandraad, was Shelly weer aangevallen.
Vergeet niet dat Kaj Shelly bij dag 2 al vergeleek met een loopse wijkagent, die overal maar tegenaan bemoeide. Tel hier 25 dagen en een pusbil bij op en het pannetje stroomt over.
Nog steeds is het een knappe meid, is ook belangrijk.
pi_175421062
Volgens mij is Carintho een troll of hij kijkt een andere programma dan wij
pi_175421387
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:51 schreef Wuwwa het volgende:
Ze reageerde wel als een klein kindje, door meteen verongelijkt vuur te maken en te gaan koken (waarmee je eigenlijk zijn verhaal bevestigd). Dat er dan verbrande oliebollen uit komen levert alleen maar meer materiaal op om mee te trollen.
En ook met die excuses zei hij al dat hij de onderliggende gedachte achter zijn tirade nog steeds terecht vindt, maar dat hij niet zo los had moeten gaan. Toen hij dit weer herhaalde op de eilandraad, was Shelly weer aangevallen.
Dit ^O^
pi_175421454
Maar goed, knap weerloos meisje met pusbillen heeft altijd gelijk.
pi_175421924
Roelandt laat zich wel erg kennen. Hij is zelf diegene die steeds roept dat het een spel is. Dus logisch dat iemand met een blessure krachten voor de proef spaart. Bovendien was die proef erg in het voordeel van de lichte Shelly, dus ook niet gek dat Roelandt zelf er eerder af dondert. Ik vond het schelden van Shelly minder erg dan de onder-de-gordel gemene opmerkingen van Roelandt en zijn irritante neiging steeds het laatste woord te moeten hebben. Verder halfslachtige excuses en dan ook nog weer intrekken bij de Eilandraad.

Shelly is volgens mij best ijverig van karakter. Dat bleek in het begin van de Expeditie. Ze is alleen wel chaotisch, maar ik vind persoonlijk intentie belangrijker dan uitvoerig dus liever iemand die iets op een onhandige manier doet dan alleen maar in het zand ligt (a la Richard of Soundos). En als je dan 3 dagen niet kan zitten of op je rug of zij liggen, begrijp ik ook wel dat weinig zin meer hebt om iets te doen.

Alleen wel slap van Shelly dat ze Roelandt niet er uit stemt. Volledig tactisch vind ik het ook niet, aangezien Shelly door anderen als een sterkere speler wordt gezien dan Roelandt of Soundos, dus misschien stemt Carlos (die meer stemmen heeft) daarom wel op Shelly volgende week. Beter Herold laten zitten, dan werd die de laatste Eilandraad weggestemd (of Carlos wanneer de Herold de laatste proef zou winnen). Het kon in beide gevallen tactisch nog alle kanten op bij de laatste Eilandraad.

Kaj en Niels voor mij wel de grote favorieten voor de finale, aangezien Carlos steeds weer laat zien heel sterk te zijn en conditie van een paard te hebben, maar niet echt behendig (zie proef vuur maken en proef trap bouwen) en zeker niet intelligent (zie proef knoop los maken).
pi_175422084
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 21:46 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Heeft er maar 2? Zeiden ze in het begin. Shelly 3, Shelly 2 op Roeland en Carlos 1 op Herold?
Klopt volgens mij niet hoor. Shelly had 6 stemmen bij Samensmelting. Inmiddels 5 Eilandraden bijgewoond, dus nog maar 1 stem over.

Carlos had er 9 bij Samensmelting. 3 Eilandraden 1 stem uitgebracht en 1 Eilandraad 3 of 4 stemmen (op Anouk). Dus Carlos heeft nog 2 of 3 stemmen over.

Kaj nog 7 stemmen en Niels 6.

Soundos en Roelandt hadden beiden ook nog 1 stem gehad nu wanneer ze niet de tactisch compleet onnozele actie hadden begaan om Imke er uit te stemmen.
pi_175422752
Roeland overigens als enige met de bovenhandse techniek bij de proef, wat na verloop van tijd veel zwaarder is voor je armspieren dan onderhands. Niet zo snugger.
En zegt ook veel over hoe dramatisch Soundos wel niet is.
  vrijdag 1 december 2017 @ 12:42:08 #41
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_175422765
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:08 schreef mici1983 het volgende:

[..]

Klopt volgens mij niet hoor. Shelly had 6 stemmen bij Samensmelting. Inmiddels 5 Eilandraden bijgewoond, dus nog maar 1 stem over.

Carlos had er 9 bij Samensmelting. 3 Eilandraden 1 stem uitgebracht en 1 Eilandraad 3 of 4 stemmen (op Anouk). Dus Carlos heeft nog 2 of 3 stemmen over.

Kaj nog 7 stemmen en Niels 6.

Soundos en Roelandt hadden beiden ook nog 1 stem gehad nu wanneer ze niet de tactisch compleet onnozele actie hadden begaan om Imke er uit te stemmen.
Goedemorgen, dus na volgende eilandraad heeft alleen Carlos nog stemmen op het reguliere eiland, en Kaj en Niels samen nog 13??

Die zijn dus zo goed als zeker geplaatst voor de finale. Wat een machtsverschil.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_175422816
Één persoon op winnaarseiland had het spel een stuk interessanter gemaakt, je hebt dan alleen iets minder content om uit te zenden.
pi_175424073
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:08 schreef mici1983 het volgende:

[..]

Klopt volgens mij niet hoor. Shelly had 6 stemmen bij Samensmelting. Inmiddels 5 Eilandraden bijgewoond, dus nog maar 1 stem over.

Carlos had er 9 bij Samensmelting. 3 Eilandraden 1 stem uitgebracht en 1 Eilandraad 3 of 4 stemmen (op Anouk). Dus Carlos heeft nog 2 of 3 stemmen over.

Kaj nog 7 stemmen en Niels 6.

Soundos en Roelandt hadden beiden ook nog 1 stem gehad nu wanneer ze niet de tactisch compleet onnozele actie hadden begaan om Imke er uit te stemmen.
Carlos heeft vier stemmen op Anouk ingezet en Imke maar één net als Danny. Carlos zou er nu nog twee moeten hebben.

Imke in de aflevering na Anouk's exit... 6-2=4
pi_175424699
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:00 schreef mici1983 het volgende:
Roelandt laat zich wel erg kennen. Hij is zelf diegene die steeds roept dat het een spel is. Dus logisch dat iemand met een blessure krachten voor de proef spaart. Bovendien was die proef erg in het voordeel van de lichte Shelly, dus ook niet gek dat Roelandt zelf er eerder af dondert. Ik vond het schelden van Shelly minder erg dan de onder-de-gordel gemene opmerkingen van Roelandt en zijn irritante neiging steeds het laatste woord te moeten hebben. Verder halfslachtige excuses en dan ook nog weer intrekken bij de Eilandraad.

Shelly is volgens mij best ijverig van karakter. Dat bleek in het begin van de Expeditie. Ze is alleen wel chaotisch, maar ik vind persoonlijk intentie belangrijker dan uitvoerig dus liever iemand die iets op een onhandige manier doet dan alleen maar in het zand ligt (a la Richard of Soundos). En als je dan 3 dagen niet kan zitten of op je rug of zij liggen, begrijp ik ook wel dat weinig zin meer hebt om iets te doen.

Alleen wel slap van Shelly dat ze Roelandt niet er uit stemt. Volledig tactisch vind ik het ook niet, aangezien Shelly door anderen als een sterkere speler wordt gezien dan Roelandt of Soundos, dus misschien stemt Carlos (die meer stemmen heeft) daarom wel op Shelly volgende week. Beter Herold laten zitten, dan werd die de laatste Eilandraad weggestemd (of Carlos wanneer de Herold de laatste proef zou winnen). Het kon in beide gevallen tactisch nog alle kanten op bij de laatste Eilandraad.

Kaj en Niels voor mij wel de grote favorieten voor de finale, aangezien Carlos steeds weer laat zien heel sterk te zijn en conditie van een paard te hebben, maar niet echt behendig (zie proef vuur maken en proef trap bouwen) en zeker niet intelligent (zie proef knoop los maken).
Roeland switcht tussen "het is maar een spel" en "ik wil wraak nemen omdat ze mijn vriendjes wegstemmen" als het hem het beste uitkomt. Hij is zo inconsequent als de pest. Daarnaast heeft hij een heel onaantrekkelijk denigrerend toontje tegen mensen waar hij zich boven verheven voelt terwijl hij zelf echt niks meer klaar heeft gespeeld dan eerder Imke of nu Shelly... hij zit er puur nog in dankzij Niels' zijn reddingsmunt, maar zelfs dat was ie al vergeten en daar hoef je natuurlijk Niels niet meer voor te bedanken :r
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175424765
Ik hoop dat Niels wint. Kay en Carlos vind ik ook wel oké. Shelly ook nog wel.
Dit heb ik nog nooit gehad. Leuke serie, maar de winst boeide mij niet echt meer nadat Imke weg was.
pi_175425085
Carlos zou wel de mooiste winnaar zijn denk ik, sowieso is dat een boost voor de 'onbekende' deelnemers zodat RTL hopelijk weer eens een editie met alleen maar onbekende Nederlanders maakt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175425091
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:42 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Goedemorgen, dus na volgende eilandraad heeft alleen Carlos nog stemmen op het reguliere eiland, en Kaj en Niels samen nog 13??

Die zijn dus zo goed als zeker geplaatst voor de finale. Wat een machtsverschil.
Klinkt helemaal logisch maar ik kan me haast niet voorstellen dat het zo zal lopen. Dat zou toch te simpel zijn. Er komt vast een konijn uit de hoge hoed.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175425209
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:18 schreef Prisha het volgende:

[..]

Klinkt helemaal logisch maar ik kan me haast niet voorstellen dat het zo zal lopen. Dat zou toch te simpel zijn. Er komt vast een konijn uit de hoge hoed.
Wat het hele concept van winnaarseiland overbodig maakt. Maar ik zie het wel gebeuren dat zoals Niels en Carlos een eetproef hebben gekregen, dat Soundos/Roeland (toch wel de fysiek zwakste) op die manier of stemmen kunnen verdienen of wegsnoepen van een Shelly, Carlos, Kaj of Niels. :')

Ala plottwist want anders is het niet meer spannend genoeg. Niels of Kaj wie ook maar terug komt voor de laatste eilandraad heeft gewoon de beslissende stem te pakken. Komt Niels terug dan kan ie onverbiddelijk Roeland eruit smijten, komt Kaj terug dan kan hij Shelly redden en Soundos eruit gooien. Komt Carlos wederom niet op het eiland dan ben ik benieuwd op wie hij gaat stemmen.
mag het weten
pi_175425287
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:18 schreef TheVulture het volgende:
Carlos zou wel de mooiste winnaar zijn denk ik, sowieso is dat een boost voor de 'onbekende' deelnemers zodat RTL hopelijk weer eens een editie met alleen maar onbekende Nederlanders maakt...
Was dat met die twee giechelende meiden?
pi_175425347
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:42 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Goedemorgen, dus na volgende eilandraad heeft alleen Carlos nog stemmen op het reguliere eiland, en Kaj en Niels samen nog 13??

Die zijn dus zo goed als zeker geplaatst voor de finale. Wat een machtsverschil.
Zolang Kaj en Niels op winnaarseiland blijven kunnen die stemmen net zo goed in de kachel.

De volgende eilandraad zijn Kaj en Niels sowieso onaantastbaar. Als ze al terug moeten, dan zijn ze immuun. Die zitten dus sowieso in de halve finale.

Ik vermoed dat er van winnaarseiland 1 iemand direct naar de finale gaat, dat zal wel bepaald worden met zo'n simpele battle tussen de 2 mensen die er dan nog zijn. De ander zal aanschuiven in de halve finale.
  vrijdag 1 december 2017 @ 14:40:49 #51
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_175425605
Roeland is pleurisirritant maar "love to hate him". Moet er persoonlijk niet aan denken dat hij eruit vliegt en grijze muis Shelly overblijft. Lach me vaak helemaal scheel om de hypocrisie van Roeland whaha
pi_175425956
Over het algemeen is dit ER-jaar een flopshow (en dan heb ik het met name over de opzet). Als je het vergelijkt met Survivor wat ik gelijktijdig volg, dat is een verademing, qua snelheid, spanning, beelden, muziek en karakters.
  vrijdag 1 december 2017 @ 14:57:20 #53
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175426102
Wat is die Roeland een onuitstaanbaar figuur geworden. Verder prima dat die cliché brakende Herold er eindelijk uit is, daar wordt je ook spontaan misselijk van.
  vrijdag 1 december 2017 @ 19:53:29 #54
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_175433283
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

hij zit er puur nog in dankzij Niels' zijn reddingsmunt, maar zelfs dat was ie al vergeten en daar hoef je natuurlijk Niels niet meer voor te bedanken :r
Narcist Niels deed dat uit eigen belang om het blok met meneer Witschge om te stoten, Dat daarom Roeland erin bleef hoeft Roeland hem inderdaad niet voor te bedanken aangezien Niels het ook niet op Roeland had maar geen gevaar in hem zag. Een denigrerende actie kan je het ook noemen. Waarom zou je een ander redden? En dan ook nog iemand waar je niets mee hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bayswater op 01-12-2017 19:59:30 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_175433659
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 19:53 schreef Bayswater het volgende:

[..]
Waarom zou je een ander redden? En dan ook nog iemand waar je niets mee hebt.
Omdat hij weet dat als Roeland eruit is Niels de volgende is?
pi_175433669
Heb het zonet pas gezien. Het zal dit jaar hopelijk dus echt eens een mannen finale worden. Wel jammer dat R er niet uit is.
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:15:34 #57
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_175433766
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:10 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Omdat hij weet dat als Roeland eruit is Niels de volgende is?
Precies, puur uit eigenbelang dus.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_175434788
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:10 schreef Wuwwa het volgende:
Wel een farce qua opzet dit seizoen. Kaj en Niels vreten zich vol, hebben een bed en hoeven zich fysiek amper in te spannen, geen wonder dat ze (samen met Kaalos) de boel domineren.
Ja echt idioot, de proeven die op het andere eiland gedaan worden zouden op winnaarseiland gespeeld moeten worden.

Maar juist de kandidaten die fysiek zwak zijn zijn elke keer aan de beurt met deze fysiek zware proeven, terwijl Kay, Niels en Carlos een kippen-eet proef, torentje bouwen of vuurtje maken mogen doen, en vervolgens weer kunnen gaan liggen chillen.

Zo ontzettend fout gepland, ondertussen gaan sommige kijkers zich ten onrechte ergeren aan kandidaten die niet kunnen meekomen in de zware fysieke proeven, maar wel vooraf geselecteerd zijn, en die dan spelletjes moeten gaan spelen, en er dan zgn “ten onrechte” nog in zitten, dat is gewoon een fout van de producenten, en een stomme ook.
pi_175434815
Die Kaj heeft straks +2,5 kg.
Noot noot.
  vrijdag 1 december 2017 @ 21:04:32 #60
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175435011
Het zal vast 1000x gevraagd zijn, maar zijn de oude seizoenen ergens terug te vinden? eventueel betaald.
pi_175435128
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Het zal vast 1000x gevraagd zijn, maar zijn de oude seizoenen ergens terug te vinden? eventueel betaald.

Seizoen 2014 maar als je eerdere jaartallen intikt zul je die ook wel tegenkomen.
  vrijdag 1 december 2017 @ 21:12:19 #62
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175435244
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:08 schreef praadje het volgende:

[..]


Seizoen 2014 maar als je eerdere jaartallen intikt zul je die ook wel tegenkomen.
Hij opent niet :') omdat ik niet in Nederland zou wonen?
Maar ik zoek eigenlijk 2012 en 2013.
pi_175435686
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:11 schreef Asil het volgende:
Heb het zonet pas gezien. Het zal dit jaar hopelijk dus echt eens een mannen finale worden. Wel jammer dat R er niet uit is.
Waarom wil je 'hopelijk eens' een mannenfinale? Die Anouk of die Achterhoek meid deden niet onder aan een Carlos, Kaj of Niels.
pi_175435867
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:27 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Waarom wil je 'hopelijk eens' een mannenfinale? Die Anouk of die Achterhoek meid deden niet onder aan een Carlos, Kaj of Niels.
Jawel
  vrijdag 1 december 2017 @ 21:39:24 #65
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_175436043
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Het zal vast 1000x gevraagd zijn, maar zijn de oude seizoenen ergens terug te vinden? eventueel betaald.
Geen idee, enige wat ik ooit heb gekocht op DVD is het eerste seizoen van Peking Express. Briljant seizoen en televisie toen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 1 december 2017 @ 21:51:47 #66
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175436420
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:27 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Waarom wil je 'hopelijk eens' een mannenfinale? Die Anouk of die Achterhoek meid deden niet onder aan een Carlos, Kaj of Niels.
Omdat het lang geleden is en vrouwen winnen de Expeditie al vaak genoeg, zeker de afgelopen 5 seizoenen.
pi_175439553
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:59 schreef Coritchando het volgende:

Hij is, net als Soundos, een kneusje tijdens de proeven. Met veel geluk is hij erdoor gekomen en dan doet hij nu net of hij zoveel doet. Bah.

Soundos valt bij een proef al bij de uitleg af en Roeland heeft vooral een grote mond en brengt niks klaar in de proeven.
Aan de proeven wordt hier veel te veel waarde aan gehecht, ze zorgen voor mooie beelden en zodat iemand een vrijstelling heeft, maar de uitdaging is om met een aantal onbekenden op een onbewoond eiland te gaan zitten zonder enige vorm van luxe.
Slapen op een houten bed met wat palmbladeren, zandluizen die je overal steken en muggen, soms urenlang regen, elke dag in natte kleding rondlopen en eenzijdig eten, je rol in de groep kunnen handhaven. Vuur maken en aanhouden, zoeken naar eten, je hongergevoel verdringen, je niet lekker kunnen opfrissen, ver van familie en vrienden, er zijn er die na 4 dagen al vanwege heimwee vertrokken.

Wanneer je dan niet zo lang aan een balk kunt hangen als een atleet betekend dat niet dat je geen recht hebt daar te zijn.
pi_175439911
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 08:42 schreef hafcfan het volgende:

Carlos gaat op Roeland hoor. Die zorgde ook voor Imkes vertrek
True, maar dat had hij gelijk kunnen doen als hij daar echt woedend over was.

Elke keer wanneer Carlos terugkeert zijn met name Roeland en Soundos heel verwelkomend naar hem, vragen hoe het allemaal gegaan is en reageren inhoudelijk, waarop Carlos enthousiast verteld. Op winnaars eiland wordt Carlos eigenlijk een beetje in de zeik genomen, ik denk dat hij zich fijner voelt bij de anderen.

Dan is er het ochtend ritueel waarin de mannen het kamp in gereedheid brengen, Roeland kan heel charmant zijn, en gaat nu al zijn derde ochtend met Carlos in, samen sprokkelen, vuurtje, beetje kletsen, nee ik denk niet dat Carlos Roeland naar huis zal stemmen, Roeland zal hem ervan overtuigen dat Shelly nog best eens gevaarlijk kan zijn, en omdat het de laatste eilandraad is zal hij voor haar gaan imo.
pi_175440116
En dan zijn er nog 5 over. Terwijl er doorgaans 3 de finale spelen. Er zal dus nog wel een twist komen.
pi_175440410
"Ik kan een oneway ticket naar Nederland boeken" :') oke Herold

Ik snapte Shelly eigenlijk niet zo. Ja, Herold is een sterkere speler maar van Carlos wint ze ook niet hoor. Tsja, dan word je 2e. Kan je beter 3e worden en in ieder geval van Roeland af zijn

En wat is dat met Nicolette en die stemmen uitspreken? Die Dennis valt wel mee maar Nicolette brengt het op een toon alsof de Duitsers zojuist weer de Grebbenberg heroverd hebben.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_175440575
Ook Dat Roeland zei (nadat Shelly een vuur ter grootte van de Scheveningse vreugdevuren had gemaakt) "ja nu komt het moeilijkste pas, het vuur aanhouden"

Dan had ze linea recta naar zijn bed moeten lopen en die matras erin gooien. "kdenk dat dit voorlopig wel genoeg is, niet?"
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_175441922
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Omdat het lang geleden is en vrouwen winnen de Expeditie al vaak genoeg, zeker de afgelopen 5 seizoenen.
Dit inderdaad. En omdat het dan ook vaak om vrouwen ging die de finale haalden met dom geluk (op Bertie na natuurlijk).

Lijkt me mooi om drie sterke mannen de finaleproef te zien spelen die er alles uit halen.

Imke had er van mij nog wel mogen inzitten ipv Carlos. Maar ze ligt er helaas al uit hè :)
En verder deden alle vrouwen toch echt wel onder voor mannen als Kaj en Niels.
pi_175444808
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 00:07 schreef Za het volgende:

[..]

True, maar dat had hij gelijk kunnen doen als hij daar echt woedend over was.

Elke keer wanneer Carlos terugkeert zijn met name Roeland en Soundos heel verwelkomend naar hem, vragen hoe het allemaal gegaan is en reageren inhoudelijk, waarop Carlos enthousiast verteld. Op winnaars eiland wordt Carlos eigenlijk een beetje in de zeik genomen, ik denk dat hij zich fijner voelt bij de anderen.

Dan is er het ochtend ritueel waarin de mannen het kamp in gereedheid brengen, Roeland kan heel charmant zijn, en gaat nu al zijn derde ochtend met Carlos in, samen sprokkelen, vuurtje, beetje kletsen, nee ik denk niet dat Carlos Roeland naar huis zal stemmen, Roeland zal hem ervan overtuigen dat Shelly nog best eens gevaarlijk kan zijn, en omdat het de laatste eilandraad is zal hij voor haar gaan imo.
Carlos zei juist de vorige episode nog dat hij een hekel aan dat kamp had en bij kay en niels wou zijn....
pi_175445101
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Carlos zei juist de vorige episode nog dat hij een hekel aan dat kamp had en bij kay en niels wou zijn....
Dit.
pi_175445819
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 00:42 schreef kalinhos het volgende:
Ook Dat Roeland zei (nadat Shelly een vuur ter grootte van de Scheveningse vreugdevuren had gemaakt) "ja nu komt het moeilijkste pas, het vuur aanhouden"

Dan had ze linea recta naar zijn bed moeten lopen en die matras erin gooien. "kdenk dat dit voorlopig wel genoeg is, niet?"
dat had wel wat vuurwerk gegeven _O-

past alleen niet zo bij ER
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175446155
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 00:18 schreef papert het volgende:
En dan zijn er nog 5 over. Terwijl er doorgaans 3 de finale spelen. Er zal dus nog wel een twist komen.
Hoezo?
Er zijn nog 3 afleveringen. Dus volgende week gewoon normale proef. Daarna zijn ze met 4 over en spelen ze een halve finale. 3 over, en dat is de finale.

Al kan een finale met 4 ook prima.
pi_175446267
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:47 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Hoezo?
Er zijn nog 3 afleveringen. Dus volgende week gewoon normale proef. Daarna zijn ze met 4 over en spelen ze een halve finale. 3 over, en dat is de finale.

Al kan een finale met 4 ook prima.
Begint de finale niet met 4 en valt er vervolgens nog een af? Of start de halve finale normaliter met 4?
  PR en moderator zaterdag 2 december 2017 @ 12:18:29 #78
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175446739
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:53 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Begint de finale niet met 4 en valt er vervolgens nog een af? Of start de halve finale normaliter met 4?
Halve finale met 4 ja. In de finale dan 3 waarvan er eentje in het begin afvalt en daarna nog 2 om de winst strijden.

Maar het verschilt wel eens, soms gooien ze ‘t om maar meestal komt ‘t op bovenstaande neer
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175448207
Nou ik ben ook weer bij, die ruzie maakt de hele aflevering het kijken waard :P

Er waren hier toch Roeland fans _O- wat een sukkeltje is dat. Ik had lekker Roeland weg gestemd, zo´n figuur wil je niet in je kamp hebben?
pi_175449033
Een goede finale zou toch Niels, Kai en Carlos zijn.

Roelant, Shelly en Soundos zouden echt een lachwekkende finalisten zijn
pi_175449096
Volgende week waarschijnlijk Roeland bij Eilandpraat :')
Dat zou leuk zijn :+
“Roeland, waarom ben je zo ontzettende eikel?”
SOONY
  zaterdag 2 december 2017 @ 14:44:18 #82
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_175449715
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:33 schreef 44rdbei het volgende:
Nou ik ben ook weer bij, die ruzie maakt de hele aflevering het kijken waard :P

Er waren hier toch Roeland fans _O- wat een sukkeltje is dat. Ik had lekker Roeland weg gestemd, zo´n figuur wil je niet in je kamp hebben?
Van Roeland kan je makkelijker winnen dan van Herold.. dus tien keer liever Roeland in mijn kamp.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2017 @ 15:43:53 #83
368283 ato
pi_175450741
Ach Roeland acteert ook op het eiland, ik moest wel om hem lachen.

Maar inderdaad is de finale waard tussen, KAJ, Niels en Carlos.
Life can be a bitch, so like it..
pi_175451513
Indien Carlos de laatste proef niet wint...

Niels of Kaj naar de eilandraad en Carlos uitzwaaien. _O_
  zondag 3 december 2017 @ 14:45:56 #85
442280 Prisha
Moonshine!
pi_175470319
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:43 schreef ato het volgende:
Ach Roeland acteert ook op het eiland, ik moest wel om hem lachen.

Maar inderdaad is de finale waard tussen, KAJ, Niels en Carlos.
mooi finale wel ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 3 december 2017 @ 14:48:37 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175470373
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:43 schreef ato het volgende:
Ach Roeland acteert ook op het eiland, ik moest wel om hem lachen.

Maar inderdaad is de finale waard tussen, KAJ, Niels en Carlos.
Een Roeland of Soundos heeft iig niets in de finale te zoeken, per definitie niet.
Shelly is discutabel, maar die weet iig ook nog wel eens een proef te winnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Leukste jonkie 2022 zondag 3 december 2017 @ 16:35:43 #87
213457 engine
pi_175472534
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 14:10 schreef Oliver23 het volgende:
Een goede finale zou toch Niels, Kai en Carlos zijn.

Roelant, Shelly en Soundos zouden echt een lachwekkende finalisten zijn
Zou wat zijn als op miraculeuze wijze Kaj, Niels en Carlos nu nog afvallen :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 3 december 2017 @ 16:36:59 #88
442280 Prisha
Moonshine!
pi_175472566
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 16:35 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Zou wat zijn als op miraculeuze wijze Kaj, Niels en Carlos nu nog afvallen :D
don't even think about it o|O
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175474929
Wat is er trouwens met Soundos gebeurd? Ze is echt saai geworden, ik ben geen teamSoundos meer.
pi_175474998
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 19:02 schreef 44rdbei het volgende:
Wat is er trouwens met Soundos gebeurd? Ze is echt saai geworden, ik ben geen teamSoundos meer.
Dat is zo'n ik ben lekker gek wijf. Todat ze merkt dat ze het niet is
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_175475094
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 19:02 schreef 44rdbei het volgende:
Wat is er trouwens met Soundos gebeurd? Ze is echt saai geworden, ik ben geen teamSoundos meer.
Niks, haar verhaal lijn is afgelopen.
pi_175479059
Ik keur Roeland zijn gedrag niet goed, maar sommige reacties op "social" media vind ik wel wat heftig (waaronder op z'n eigen instagram) :{ .
Natuurlijk, vrijheid van meningsuiting, maar de manier waarop....
Ik bedoel daarmee niet degenen die hun op een "normale" manier verwoorden.
pi_175479166
quote:
15s.gif Op zondag 3 december 2017 22:09 schreef goh het volgende:
Ik keur Roeland zijn gedrag niet goed, maar sommige reacties op "social" media vind ik wel wat heftig (waaronder op z'n eigen instagram) :{ .
Natuurlijk, vrijheid van meningsuiting, maar de manier waarop....
Ik bedoel daarmee niet degenen die hun op een "normale" manier verwoorden.
Noem eens een voorbeeld dan? Ik heb geen instagram ofzo.
  zondag 3 december 2017 @ 22:22:23 #94
442280 Prisha
Moonshine!
pi_175479344
quote:
15s.gif Op zondag 3 december 2017 22:09 schreef goh het volgende:
Ik keur Roeland zijn gedrag niet goed, maar sommige reacties op "social" media vind ik wel wat heftig (waaronder op z'n eigen instagram) :{ .
Natuurlijk, vrijheid van meningsuiting, maar de manier waarop....
Ik bedoel daarmee niet degenen die hun op een "normale" manier verwoorden.
Er zijn altijd idioten die vanachter de veiligheid van hun scherm de meest vreselijke dingen zeggen. Verliezen vaak alle realiteit uit t oog.

Ik zal dat nooit begrijpen. Het is een tv programma, ER is gedeeltelijk spel/tactiek en Roeland is gewoon en mens met goede en minder goede kanten, zoals iedereen.

Fanatieke idioten die dan reageren met dreigementen en zulks, waar ben je dan mee bezig. Ik begrijp t ook niet -O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175488474
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 22:22 schreef Prisha het volgende:

[..]

Er zijn altijd idioten die vanachter de veiligheid van hun scherm de meest vreselijke dingen zeggen. Verliezen vaak alle realiteit uit t oog.

Ik zal dat nooit begrijpen. Het is een tv programma, ER is gedeeltelijk spel/tactiek en Roeland is gewoon en mens met goede en minder goede kanten, zoals iedereen.

Fanatieke idioten die dan reageren met dreigementen en zulks, waar ben je dan mee bezig. Ik begrijp t ook niet -O-
Fatima MdM heeft exact hetzelfde over zich heen gekregen, en die speelde dan nog enkel en alleen het spel. Kennelijk vinden mensen het normaal dat je alles maar moet pikken als je bekend bent.
En wat deed Roeland eigenlijk, een beetje met stemverheffing praten, sarren en aangeven dat ze in zijn optiek niets uitvreet. Wat Shelly antwoordde was niet veel beter: vloeken, wat ben jij een lul, en flikker op roepen.
pi_175488714
Ik vind het alleen maar leuk dat alles wat ik voorspelde al jaren geleden gewoon waar is gebleken en dat het hele programma gewoon een nep showtje is voor de tv, de zoveelste! Vooral als je hoort van Fatima (zat ze daar om weer geld te vangen of gratis als oud deelneemster) dat ze gewoon grote jerrycans met koud water kregen elke dag i.p.v.dat ze zelf echt het Robinson gevoel ondergingen. Kortom allemaal in scene gezet om een beeld te schetsen van "ontzien."
  PR en moderator maandag 4 december 2017 @ 14:23:35 #97
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175489032
quote:
15s.gif Op maandag 4 december 2017 14:01 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind het alleen maar leuk dat alles wat ik voorspelde al jaren geleden gewoon waar is gebleken en dat het hele programma gewoon een nep showtje is voor de tv, de zoveelste! Vooral als je hoort van Fatima (zat ze daar om weer geld te vangen of gratis als oud deelneemster) dat ze gewoon grote jerrycans met koud water kregen elke dag i.p.v.dat ze zelf echt het Robinson gevoel ondergingen. Kortom allemaal in scene gezet om een beeld te schetsen van "ontzien."
Dat ze onbeperkt water krijgen is al jaren duidelijk, anders had je ze wel water zien filteren. Vind ik ook wel logisch eigenlijk. Hoewel het idee van Survivor waar Fatima het over had dat ze het zelf moeten filteren ook wel tof klinkt.
En ontzien doe je wel hoor, je valt niet voor je lol 12 kilo af en leeft wekenlang op wat casave en meel-pannekoekjes.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175489042
quote:
15s.gif Op maandag 4 december 2017 14:01 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind het alleen maar leuk dat alles wat ik voorspelde al jaren geleden gewoon waar is gebleken en dat het hele programma gewoon een nep showtje is voor de tv, de zoveelste! Vooral als je hoort van Fatima (zat ze daar om weer geld te vangen of gratis als oud deelneemster) dat ze gewoon grote jerrycans met koud water kregen elke dag i.p.v.dat ze zelf echt het Robinson gevoel ondergingen. Kortom allemaal in scene gezet om een beeld te schetsen van "ontzien."
? Ze zei alleen maar dat ze geen water hoefden te koken.
pi_175489093
quote:
15s.gif Op maandag 4 december 2017 14:01 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind het alleen maar leuk dat alles wat ik voorspelde al jaren geleden gewoon waar is gebleken en dat het hele programma gewoon een nep showtje is voor de tv, de zoveelste! Vooral als je hoort van Fatima (zat ze daar om weer geld te vangen of gratis als oud deelneemster) dat ze gewoon grote jerrycans met koud water kregen elke dag i.p.v.dat ze zelf echt het Robinson gevoel ondergingen. Kortom allemaal in scene gezet om een beeld te schetsen van "ontzien."
Water lijkt me nogal een eerste levensbehoefte, hoe moeten ze anders aan drinken komen, regen opvangen via bladeren? Okee, in de Amerikaanse versie moeten ze het uit een put halen verderop, maar het is nog steeds drinkwater.
Ja ze krijgen water, zonnebrand, wat meel en rijst, potten, pannen en houtstukken voor een bed. Mensen zien creperen kan ook, maar dat komt het spel niet ten goede, en het maakt het niet minder nep.
pi_175489199




Het blijft idd tv
pi_175489526
Een paar jaar geleden hadden we een deelnemer (ik dacht dat hij wim heette) die werd uit het spel gehaald wegens ondervoeding. Dat is ook niet echt de bedoeling.
pi_175489836
Er zijn nog wel andere manieren om eruit te worden gehaald en het wel wat echter is dan maar tv. Vb. verbranding (iemand viel eens in een kampvuur), oververhitting (na een opdracht in 40°c), infecties bij wondjes, psychische problemen (Franske), problemen met obstipatie (niet kunnen schijten).
pi_175498995
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 22:14 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Noem eens een voorbeeld dan? Ik heb geen instagram ofzo.
Oké, voorbeelden (van zijn instagram):
"Vieze vuile mof"
"Aarslog"
"Zoon van een Hoer ben je, anders kan ik niet verklaren"
"Shelly had je de kanker in moeten trappen"

Niet mijn woorden, ik citeer alleen maar.
Maar goed, ik moet me er ook weer niet te druk om maken.
Het is niet aan mij gericht, en ik hoef dat natuurlijk ook niet te gaan bekijken/ lezen.
Hier zal ik het dan ook bij laten, ik zal het er verder niet meer over hebben in dit topic :).
pi_175499095
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 13:45 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

En wat deed Roeland eigenlijk, een beetje met stemverheffing praten, sarren en aangeven dat ze in zijn optiek niets uitvreet. Wat Shelly antwoordde was niet veel beter: vloeken, wat ben jij een lul, en flikker op roepen.
Dat sarren door hem had wat mij betreft wel een tandje minder gekund.
En hij bleef maar doorgaan.
pi_175499723
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 22:31 schreef goh het volgende:

[..]

Oké, voorbeelden (van zijn instagram):
"Vieze vuile mof"
"Aarslog"
"Zoon van een Hoer ben je, anders kan ik niet verklaren"
"Shelly had je de kanker in moeten trappen"

Niet mijn woorden, ik citeer alleen maar.
Maar goed, ik moet me er ook weer niet te druk om maken.
Het is niet aan mij gericht, en ik hoef dat natuurlijk ook niet te gaan bekijken/ lezen.
Hier zal ik het dan ook bij laten, ik zal het er verder niet meer over hebben in dit topic :).
Het is van een bedroevend laag niveau. Blij dat ik geen instagram of twitter account heb.
  dinsdag 5 december 2017 @ 17:19:02 #106
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175510855
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 22:36 schreef goh het volgende:

[..]

Dat sarren door hem had wat mij betreft wel een tandje minder gekund.
En hij bleef maar doorgaan.
Toen hij zei van ''Je moet niet schelden, dat is klein en zielig...'' of zoiets, had Shelley moeten antwoorden: Net zo klein en zielig als jouw PIK!

Dat was epische televisie geweest. Helaas is ze niet zo ad rem. Kaj had het wel gedaan.
pi_175511021
Ongemakkelijke beelden, wat een enge man.
SOONY
pi_175512764
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 december 2017 17:27 schreef DKUp het volgende:
Ongemakkelijke beelden, wat een enge man.
Het werk begint nu pas, namelijk het AAN houden.
pi_175513528
quote:
Als je oplet zie je dat Shelly exact hetzelfde gaat zitten, die valt ook kort daarna. Niet zo snugger.
pi_175515989
"prachtig" die Roeland, ik leef helemaal mooi qua boosheid ook
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_175516351
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 17:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Toen hij zei van ''Je moet niet schelden, dat is klein en zielig...'' of zoiets, had Shelley moeten antwoorden: Net zo klein en zielig als jouw PIK!

Dat was epische televisie geweest. Helaas is ze niet zo ad rem. Kaj had het wel gedaan.
Dat hoeft nou ook weer niet wat mij betreft.
  woensdag 6 december 2017 @ 08:52:10 #113
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175522204
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:43 schreef goh het volgende:

[..]

Dat hoeft nou ook weer niet wat mij betreft.
Ok, misschien was het dan helemaal geëscaleerd.

Maar ik vind het zo jammer dat ze geen goede comeback had. Dat nare mannetje moet echt op zijn nummer worden gezet. Misschien als Niels weer terugkomt.
pi_175523336
Ze had gewoon moeten zeggen: 'Ik ga lekker de hele dag niets doen, en daarna eens even bepalen of jij wel of niet naar huis gaat.'
In plaats daarvan voelde ze zich persoonlijk aangevallen en ging ze precies doen wat hij zegt.
Maar goed, honger, pijn en slaaptekort maakt je snel geagiteerd.
pi_175524378
Roeland is een sociopaat en ik vermoed dat hij daarnaast ook sadistische trekjes heeft. Om jezelf zo te laten zien is al heel wat, maar er ook nog trots op zijn...

Deze man is er een waar je beter bij om kunt lopen, ook werkgerelateerd. Doet zich dommig en aandoenlijk voor, maar zijn ware kleur, pikzwart, is naar boven gekomen en nu valt het op hoe extreem hij zijn woorden calculeert, hoe vaak hij liegt (een spel spelen is anders, hoeft echt niet op deze manier) en wat hij kan/zal doen om zijn eigen hachje te redden. Hij zou het kind uit de armen van een ander jatten om het laatste plekje op de reddingsboot te bemachtigen. En dan voor anderen overkomen als een goede bezorgde vader. Doodeng, deze man.

Shelley vond ik een beetje nietszeggend type, maar wat heeft zij mij verrast door niet op Roeland te stemmen. Haar gedrag was ook veelzeggend tijdens zijn tirade, maar dat vond ik juist positief.

Ben benieuwd naar de aflevering van morgen.
pi_175526036
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ok, misschien was het dan helemaal geëscaleerd.

Maar ik vind het zo jammer dat ze geen goede comeback had. Dat nare mannetje moet echt op zijn nummer worden gezet. Misschien als Niels weer terugkomt.
En je vindt dat wel een goede comeback? Naast dat het makkelijk is, geeft het Roeland alleen maar gelijk.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_175543530
Het is weer donderdag, ER dag *O*

ben wel heel benieuwd naar de aflevering van vanavond. Hoe ze dat gaan doen met stemmen. Wat er uit de hoge hoed getoverd gaat worden nu dat bijna niemand meer stemmen heeft
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 7 december 2017 @ 08:36:09 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175543702
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:21 schreef Prisha het volgende:
Het is weer donderdag, ER dag *O*

ben wel heel benieuwd naar de aflevering van vanavond. Hoe ze dat gaan doen met stemmen. Wat er uit de hoge hoed getoverd gaat worden nu dat bijna niemand meer stemmen heeft
Hopelijk gewoon niets. Heb je geen stemmen? Jammer dan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175543718
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hopelijk gewoon niets. Heb je geen stemmen? Jammer dan.
dat hoop ik ook :Y
maar ja...programmamakers kennende, die kunnen het niet laten om dingen bij te sturen
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175543840
Misschien dat ergens op het eiland stemmen liggen, of dat er met de proef stemmen gewonnen kunnen worden.
pi_175543857
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 17:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Toen hij zei van ''Je moet niet schelden, dat is klein en zielig...'' of zoiets, had Shelley moeten antwoorden: Net zo klein en zielig als jouw PIK!

Dat was epische televisie geweest. Helaas is ze niet zo ad rem. Kaj had het wel gedaan.
Wat is dit dan :') Dat was echt een slechte comeback geweest.
pi_175546215
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat is dit dan :') Dat was echt een slechte comeback geweest.
Zelfs op de basisschool is dat niet leuk meer _O-
  Leukste jonkie 2022 donderdag 7 december 2017 @ 11:39:57 #123
213457 engine
pi_175546970
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien dat ergens op het eiland stemmen liggen, of dat er met de proef stemmen gewonnen kunnen worden.
Dan hoop ik met een proef. Dan kun je ze nog relatief eerlijk verdienen.

Maar beter het spel gewoon z'n gang laten gaan.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  donderdag 7 december 2017 @ 13:10:36 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175548669
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien dat ergens op het eiland stemmen liggen, of dat er met de proef stemmen gewonnen kunnen worden.
Ergensd hoog in een boom in een kokosnoot, dat ze Niels nodig hebben :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 7 december 2017 @ 13:15:35 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175548750
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 17:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Toen hij zei van ''Je moet niet schelden, dat is klein en zielig...'' of zoiets, had Shelley moeten antwoorden: Net zo klein en zielig als jouw PIK!

Dat was epische televisie geweest. Helaas is ze niet zo ad rem. Kaj had het wel gedaan.
Dat was ook een kleine en zielige reactie geweest en dus koren op zijn molen. Ik had meer iets gezegd in de trant van "Schelden is een primaire emotionele reactie op iets en van alle leeftijden. Dat zou een goede acteur moeten weten. Zo zeuren en drammen en en blijven prikken op 1 plek. DAT is echter echt iets voor kinderen en pestkoppen, dus ga ff gauw dat strand op, daar is de zandbak, kun je dara gaan spelen. Ga ik ff hier met de volwassenen bedenken wie ike r uit ga stemmen met MIJN stemmen. Dag Roeland! :W SUCCES!"

Je moet die Roeland heel kalm en "rationeel" (politiek) benaderen, anedrs gaat ie daar namelijk de hele tijd op in. Geef hem 1 zwakke plek en hij gaat net zo lang zitten peuteren tot het je gek maakt. Of t karakter is, of tactiek... ik vrees dat eerste.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 7 december 2017 @ 13:16:55 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175548763
Zoals Roeland over Imke zei: Ik ga je KAPOT maken!
Ik hoop dat ze dat nu terug doen. ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175548775
Is er al een preview te zien over de immuniteitsproef? Ben benieuwd of Roeland vanavond definitief eruit ligt. Soundos was vorige week voor de verandering de verstandigheid zelve _O-
mag het weten
pi_175548787
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:17 schreef Joosie200 het volgende:
Is er al een preview te zien over de immuniteitsproef? Ben benieuwd of Roeland vanavond definitief eruit ligt. Soundos was vorige week voor de verandering de verstandigheid zelve _O-
Iets met kooien.
SOONY
pi_175548791
Hopelijk wint Shelly :B
SOONY
  Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 13:19:23 #130
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175548814
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:18 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk wint Shelly :B
Neuh, dan gaat Carlos raus. Hopelijk wint Carlos of (god forbid) Soundos.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175548824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Neuh, dan gaat Carlos raus. Hopelijk wint Carlos of (god forbid) Soundos.
Als Shelley wint, is Carlos de enige met stemmen, dus die gaat er niet uit.
pi_175548863
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:18 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk wint Shelly :B
Laat Shelly maar winnen, battle tegen Niels, Shelly komt met immuniteit terug. ^O^
mag het weten
  Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 13:22:37 #133
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175548867
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:20 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Als Shelley wint, is Carlos de enige met stemmen, dus die gaat er niet uit.
Wel als ze de battle met Niels/Kaj wint..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175548868
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Neuh, dan gaat Carlos raus. Hopelijk wint Carlos of (god forbid) Soundos.
Carlos is de enige dan met stemmen, even ervan uitgaan dat Shelly de proef op "winaarseiland" niet zal winnen.
SOONY
pi_175548897
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:20 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Als Shelley wint, is Carlos de enige met stemmen, dus die gaat er niet uit.
Daarom moet Kaj/Niels verliezen want die hebben meer stemmen dan Carlos.
pi_175548924
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Neuh, dan gaat Carlos raus. Hopelijk wint Carlos of (god forbid) Soundos.
Zal wel leuk zijn voor de spanning. Anders gaat Roeland er sowieso uit.
pi_175548939
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:24 schreef Nober het volgende:

[..]

Daarom moet Kaj/Niels verliezen want die hebben meer stemmen dan Carlos.
Heel realistisch ook dat die van Shelly verliezen
  Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 13:26:30 #138
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175548954
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zal wel leuk zijn voor de spanning. Anders gaat Roeland er sowieso uit.
Meh ik wil Carlos/Kaj/Niels als finale.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175548978
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Meh ik wil Carlos/Kaj/Niels als finale.
Carlos is tering dom. Die geef ik toch geen kans tegen Kay en Niels. Rest ook niet trouwens.
pi_175549015
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zal wel leuk zijn voor de spanning. Anders gaat Roeland er sowieso uit.
About bloody time dat die mafklapper raus gaat :')
mag het weten
  donderdag 7 december 2017 @ 13:35:27 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175549182
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:28 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

About bloody time dat die mafklapper raus gaat :')
Wie had ooit gedacht dat hald Nederland nu Roeland er eerder uit wil hebben dan Soundos :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175549370
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wie had ooit gedacht dat hald Nederland nu Roeland er eerder uit wil hebben dan Soundos :D
Shelly, Kaj en anderen winnen met gemak van Soundos. Dus dat is dan meer kans op de eindoverwinning. Snapte Shelly haar weloverwogen keuze vorige week wel :Y
mag het weten
pi_175549468
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wie had ooit gedacht dat hald Nederland nu Roeland er eerder uit wil hebben dan Soundos :D
Ik niet. Ik ben ook in zijn acteerwerk getrapt.
  donderdag 7 december 2017 @ 13:56:59 #144
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175549603
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:51 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Ik niet. Ik ben ook in zijn acteerwerk getrapt.
Iets in mij hoopt dat dit laatste wat we van hem zien OOK acteerwerk is. Maar ik vrees van niet. :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 7 december 2017 @ 13:57:35 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175549624
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:45 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Shelly, Kaj en anderen winnen met gemak van Soundos. Dus dat is dan meer kans op de eindoverwinning. Snapte Shelly haar weloverwogen keuze vorige week wel :Y
Absoluut. Maar ik weet niet of ik hem zelf nog zo rationeel had kunnen maken na zo'n aanvaring met Roeland.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175549700
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Iets in mij hoopt dat dit laatste wat we van hem zien OOK acteerwerk is. Maar ik vrees van niet. :{
Daar zal hij het op gooien, maar ik denk dat we allemaal inmiddels weten dat hij zwart van binnen is.
pi_175550297
Hopelijk vliegt die Carlos er vanavond uit.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:36:00 #148
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_175550768
Soundos/Shelly/Roeland brekebeen finale lijkt me wel mooi.
pi_175551009
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Heel realistisch ook dat die van Shelly verliezen
Op z'n Richards de proef doen.
pi_175551267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wie had ooit gedacht dat hald Nederland nu Roeland er eerder uit wil hebben dan Soundos :D
ja _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175552478
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wie had ooit gedacht dat hald Nederland nu Roeland er eerder uit wil hebben dan Soundos :D
:D
Noot noot.
  donderdag 7 december 2017 @ 15:43:59 #152
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175552646
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:59 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Daar zal hij het op gooien, maar ik denk dat we allemaal inmiddels weten dat hij zwart van binnen is.
Ik had echt sympathie voor hem na een paar afleveringen. :{

De eerste paar vond ik hem te theatraal en irritant, maar toen kwam er een aflevering waarin hij aan de camera uit aan t leggen was dat hij altijd anders was, daarmee worstelde en nu tot de conclusie kwam dat hij er best mocht zijn. Best een emo momentje. Kwam "puur" over en mijn mening was bijgesteld. Ik dacht: Fijn mens toch wel.

Maar nu?! -O-
Nu denk ik: Nee, je mag er helemaal niet zijn!!! }:|
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175552957
kan me er nog wel wat bij voorstellen, we zien maar een fractie van wat gebeurd is. Als die meid echt al dagen het klagen was dat ze ziek was en je bent dan bij een proef die veel kracht kost toch nog best sterk, en je dan zelf het daar weer tegen af moet leggen en kapot bent na zo een proef, honger hebt, vermoeid bent etc, dan heb je je emoties ook niet meer in bedwang en krijg je zo een flip moment. Dat vond ik wel echt en herkenbaar, lang niet zo een 'echte' ruzie gezien in het programma.

Al was roelof wel erg onredelijk en bleef die maar doorzagen en zeuren, trok ie zijn keutel half in en daarna toch weer niet. Dan ben je een klein kind.

Al vond ik dit minder erg dan dat hij op een gegeven moment verklaard dat hij Niels niks verschuldigd is, iemand dankzij wie je anders al lang en breed terug was in Nederland. Totaal ondankbaar en aso
pi_175553126
Op de Facebook pagina van ER staan foto’s van de proef van vanavond per persoon. Soundos heeft echt kneiter veel ringen raak gegooid op die foto. Ik lach me rot als ze wint.
pi_175557367
Zo de preview van de aankomende aflevering :D _O-
Meteen ruzie in het begin van de aflevering _O-
SOONY
pi_175557531
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:15 schreef DKUp het volgende:
Zo de preview van de aankomende aflevering :D _O-
Meteen ruzie in het begin van de aflevering _O-
Snel onderstaand in huis halen.

pi_175558473
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:15 schreef DKUp het volgende:
Zo de preview van de aankomende aflevering :D _O-
Meteen ruzie in het begin van de aflevering _O-
Waar staat die preview?
pi_175558979
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:52 schreef Asil het volgende:

[..]

Waar staat die preview?
Op tv, niet op internet.
SOONY
pi_175559001
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:12 schreef DKUp het volgende:

[..]

Op tv, niet op internet.
Oké, toch bedankt voor je reactie.

Nog een kwartier te gaan.
pi_175559623
*O* weer live vanavond
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 20:33:43 #161
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175559624
*G*
  Leukste jonkie 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:33:43 #162
213457 engine
pi_175559625
Here we go!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_175559626
Gaan we >:)
SOONY
pi_175559630
*O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175559633
Yes!
pi_175559647
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:33 schreef 44rdbei het volgende:
*O* weer live vanavond
*O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175559673
Pak hem Shelley
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_175559674
Hahahaha
  donderdag 7 december 2017 @ 20:35:18 #169
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_175559676
Daar gaan we :D
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_175559677
*O* *O* *O*
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:35:24 #171
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175559681
Hmmn Shelly lekker pakken
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 december 2017 @ 20:35:26 #172
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175559682
Let the fight continue *O*
pi_175559698
Soundos staat er echt dozig bij te kijken _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175559704
Ik geniet hier van, ben ik nu een slecht mens :@
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 december 2017 @ 20:36:21 #175
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175559715
HOU OP _O- 8)7
pi_175559716
muziek maestro O+ *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 7 december 2017 @ 20:36:25 #177
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_175559718
Roeland doe eens normaal man gek :r
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 december 2017 @ 20:36:33 #178
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175559721
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:36 schreef Prisha het volgende:
muziek maestro O+ *O*
Genieten *G*
pi_175559730
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:36 schreef 44rdbei het volgende:
Ik geniet hier van, ben ik nu een slecht mens :@
Nee, dit is leuke tv.
pi_175559731
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:36 schreef zoem het volgende:

[..]

Genieten *G*
KEI HARD ook *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175559736
Roeland :')

#TeamShelly *O*
mag het weten
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 december 2017 @ 20:36:59 #182
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175559737
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:36 schreef Prisha het volgende:

[..]

KEI HARD ook *O*
Jazeker :D
pi_175559743
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:36 schreef 44rdbei het volgende:
Ik geniet hier van, ben ik nu een slecht mens :@
heel slecht :P
ik ook hoor _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 7 december 2017 @ 20:37:10 #184
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_175559744
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
Roeland :')

#TeamShelly *O*
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_175559746
Soundos verneukt iedereen die staat straks bij de laatste 4 _O- _O-
Twinning = boring
pi_175559748
#teamroeland
pi_175559749
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nee, dit is leuke tv.
Gelukkig maar :)
pi_175559757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:37 schreef Inca het volgende:
Soundos verneukt iedereen die staat straks bij de laatste 4 _O- _O-
ja zal je zien _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Leukste jonkie 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:37:36 #189
213457 engine
pi_175559764
Ook zo irritant om iemand constant meisje en lieverd te blijven noemen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_175559768
Gezelligheid Genot
SOONY
pi_175559770
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:37 schreef Prisha het volgende:

[..]

heel slecht :P
ik ook hoor _O-
:P
pi_175559782
Wat voor dramatisch iets is dit dan
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:38:10 #193
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175559783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:36 schreef Prisha het volgende:

[..]

KEI HARD ook *O*
Denk dat Shelly daar wel van is ja.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175559786
Wat een spanning en sensatie zeg zo het kamp inlopen :+
mag het weten
pi_175559789
dat geluid :X
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175559792
Die sfeer
SOONY
pi_175559800
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Denk dat Shelly daar wel van is ja.
o|O muziek ja!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Leukste jonkie 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:38:44 #198
213457 engine
pi_175559804
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:37 schreef DKUp het volgende:
Gezelligheid Genot
Helemaal omdat Shelly toch sterker is :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 december 2017 @ 20:38:48 #199
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175559808
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:38 schreef Shenti het volgende:
Wat voor dramatisch iets is dit dan
Dit zag je vroeger veel meer in ER. Mooie beelden, sfeerimpressies, etc.
pi_175559813
Alles opgevreten :')
SOONY
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 20:39:35 #201
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175559831
Hoezo hebben ze niks overgelaten :')
pi_175559835
Stelletje vreetapen _O-
mag het weten
pi_175559842
Kende iemand voor ER Kai?
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:39:51 #204
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175559846
Alles op
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175559848
Ik snap het ergens wel. Als je tonijn eet en dan ineens weer niks is dat echt een klap.
pi_175559853
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:39 schreef potjecreme het volgende:
Kende iemand voor ER Kai?
nope
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175559876
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:37 schreef eNGine10 het volgende:
Ook zo irritant om iemand constant meisje en lieverd te blijven noemen.
:r
pi_175559877
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:39 schreef potjecreme het volgende:
Kende iemand voor ER Kai?
Een van de weinige die ik wel ken ja. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175559881
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:39 schreef potjecreme het volgende:
Kende iemand voor ER Kai?
:Y van youtube
Twinning = boring
pi_175559882
Einde Roeland.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:41:06 #211
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175559888
Carlos ziet het wel :)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175559890
Carlos is een beetje een lulletje vind ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175559892
Hahahaha
SOONY
pi_175559897
Carlos doet ook een poging tot stoken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_175559912
Shelly heeft het ten minste door. Carlos niet.
pi_175559914
Het is een spelletje opeens _O-
SOONY
pi_175559915
Lach erom :D
mag het weten
  donderdag 7 december 2017 @ 20:41:52 #218
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_175559917
Roeland bek houden.. zo ga je niet met mensen om.. spel of niet
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:42:21 #219
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175559932
Zou Carlos ipv van Imke niet gewoon Shelly gedaan hebben
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175559933
Vind Roeland echt een beetje eng. Zo two sided.
pi_175559937
Wees er maar trots op roeland
pi_175559939
#teamroeland *O*
pi_175559953
Soundos en Roeland passen goed bij elkaar. Hebben elkaar helemaal gevonden zo.
pi_175559955
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:41 schreef pullup het volgende:
Carlos doet ook een poging tot stoken
Hij had net zijn bek ook wel open kunnen trekken
pi_175559958
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:42 schreef potjecreme het volgende:
#teamroeland *O*
Ik heb vorige week niet gezien maar moet hier wel om lachen ook _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_175559959
2Face
SOONY
pi_175559967
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Vind Roeland echt een beetje eng. Zo two sided.
En dat brilletje helpt dan ook niet. :P

Hij maakt het wel boeiend.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175559968
Roeland aan de drugs
pi_175559973
Elvis _O_
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:43:52 #230
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175559979
Mooie muziek
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175559985
Jaja, nu is hij aan het relaxen en zij hout aan het sprokkelen.
pi_175559986
Shelly werkt niet....
SOONY
pi_175560003
Shelly knappie O+
pi_175560005
Ga naar huis lul
SOONY
pi_175560010
Aanstellers op winnaarseiland.
pi_175560020
Ga dan vissen ofzo.
pi_175560024
quote:
13s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:44 schreef potjecreme het volgende:
Aanstellers op winnaarseiland.
even een zwak momentje
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175560034
Kaj wordt gek van de vliegen _O_
mag het weten
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 december 2017 @ 20:45:23 #239
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175560036
Kaj _O-
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:45:33 #240
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175560039
Haha kay
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175560041
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175560042
Kai is zo niet grappig. :r
  donderdag 7 december 2017 @ 20:45:38 #243
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_175560045
Kaj hahaha
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_175560051
roeland had beter in get the f*ck out of my house of de gouden kooi kunnen gaan. dat ging over dat ging puur over zijn vuile mamier van spelen.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:46:05 #245
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175560059
Waar uit Rijnmond komt Kaj vandaan dan
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175560060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:45 schreef potjecreme het volgende:
Kai is zo niet grappig. :r
Wel. :6
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175560072
kaaarma
pi_175560074
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:45 schreef JJ76 het volgende:
roeland had beter in get the f*ck out of my house of de gouden kooi kunnen gaan. dat ging over dat ging puur over zijn vuile mamier van spelen.
Zo de Houden Kooi ja, lekker vuil spel spelen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175560076
Is dat een banaan in je broek?
pi_175560077
Haha hij doet het nog ook :D
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 20:47:05 #251
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175560085
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zo de Houden Kooi ja, lekker vuil spel spelen.
Jaap _O_
pi_175560098
Mafkees lekker laten verreken van de honger worden ze zwakker van
Twinning = boring
pi_175560099
de laatste immuniteits proef
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175560109
Een hamsterrad. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175560111
Dit ziet er geknipt uit voor Soundos om weer eens te falen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 20:47:59 #256
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175560117
:(
pi_175560121
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:47 schreef pullup het volgende:
Dit ziet er geknipt uit voor Soundos om weer eens te falen
:Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175560131
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:47 schreef pullup het volgende:
Dit ziet er geknipt uit voor Soundos om weer eens te falen
>:)
SOONY
pi_175560132
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:47 schreef noodgang het volgende:

[..]

Jaap _O_
Ja en Roeland zou daar heerlijk achter kunnen stoken tussen Jaap en die andere, Huub of zo. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 7 december 2017 @ 20:48:39 #260
194233 Friday12
Originele kloon
pi_175560141
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:47 schreef pullup het volgende:
Dit ziet er geknipt uit voor Soundos om weer eens te falen
Eigenlijk alles in het leven wel
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 20:48:44 #261
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175560147
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja en Roeland zou daar heerlijk achter kunnen stoken tussen Jaap en die andere, Huub of zo. :D
Huub was ook een baas ja :)
pi_175560148
Hamsterrad, Shelly is het kleinste dus kan het beste zo'n behendigheidsproef doen ^O^
mag het weten
pi_175560156
Zou mooi zijn als Soundos wint en dan eten meekrijgt, alles zelf opeet en niets voor Kaj over laat.
Rossoneri siamo noi.
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2017 @ 20:49:20 #264
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_175560163
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:39 schreef potjecreme het volgende:
Kende iemand voor ER Kai?
Nee en soudos ook niet
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_175560180
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Zou mooi zijn als Soundos wint en dan eten meekrijgt, alles zelf opeet en niets voor Kaj over laat.
Haha dat zou hard zijn
  Leukste jonkie 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:50:31 #266
213457 engine
pi_175560192
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Zou mooi zijn als Soundos wint en dan eten meekrijgt, alles zelf opeet en niets voor Kaj over laat.
Dat ze op die boot onderweg ongekookte rijst gaat eten? :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_175560198
Waarom neemt Carlos eten mee voor Kaj en Niels? Laat ze zwak blijven, des te groter de kans om op winnaarseiland een proef te winnen.
pi_175560200
Shelly for the win w/
SOONY
pi_175560206
Helaas zal Carlos niet naar huis gaan.Shelly heeft niet genoeg stemmen.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:51:10 #270
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175560215
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom neemt Carlos eten mee voor Kaj en Niels? Laat ze zwak blijven, des te groter de kans om op winnaarseiland een proef te winnen.
Hij denkt dat het zijn vriendjes zijn
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175560218
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom neemt Carlos eten mee voor Kaj en Niels? Laat ze zwak blijven, des te groter de kans om op winnaarseiland een proef te winnen.
We hadden al gezien dat hij niet de slimste is.
pi_175560273
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom neemt Carlos eten mee voor Kaj en Niels? Laat ze zwak blijven, des te groter de kans om op winnaarseiland een proef te winnen.
Is toch voor hemzelf
pi_175560285
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:50 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Dat ze op die boot onderweg ongekookte rijst gaat eten? :D
Stroopwafels :9
pi_175560320
Ondertussen mijn ui even verwisseld, even klaar met die aardbeien
  Leukste jonkie 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:54:35 #275
213457 engine
pi_175560329
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Stroopwafels :9
Als het stroopwafels zijn hebben Kaj en Niels sowieso geen kans.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_175560389
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ondertussen mijn ui even verwisseld, even klaar met die aardbeien
nu herken ik je niet meer -O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175560401
proef *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:57:36 #278
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175560419
Nu met drie man roeland dwars zitten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175560429
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:56 schreef Prisha het volgende:

[..]

nu herken ik je niet meer -O-
Kwestie van even wennen :)
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:58:12 #280
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175560436
Zapdos wint de proef
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175560446
Saw theme
SOONY
pi_175560447
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zapdos wint de proef
dat zou echt bizar zijn
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 december 2017 @ 20:58:49 #283
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175560456
Shelly vol pleisters
pi_175560460
Soundos gaat winnen
pi_175560462
Ja geluk kan je echt liggen.
Geen referral hier.
pi_175560465
Roeland, verlies aub.
pi_175560469
hoge geluksfactor in dit spel
pi_175560471
Zelfs Roeland kan dit winnen ;(
SOONY
pi_175560474
Nog praatjes ook die Soundos :')
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:59:19 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175560476
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:58 schreef Prisha het volgende:

[..]

dat zou echt bizar zijn
De manier van opbouwen naar de proef toe
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 20:59:23 #291
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175560478
flopproef
pi_175560482
Knoop...echt iets voor Carlos :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 december 2017 @ 20:59:40 #293
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175560489
Carlos en knopen, dat wordt niet wat.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 21:00:10 #294
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175560499
Vergeten _O- aanstellerij
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 7 december 2017 @ 21:00:25 #295
194233 Friday12
Originele kloon
pi_175560506
Tuurlijk Soundos
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 21:01:03 #296
447051 crew  Peejtur
pi_175560525
Carlos heeft geleerd!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 december 2017 @ 21:01:15 #297
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175560530
Ik zei het nog toen ze dat had bij de eerste proef
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175560540
Ajb roeland niet
pi_175560543
Shelley gooit als een meisje
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 december 2017 @ 21:01:47 #300
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175560544
Shelly kan echt niet gooien :')
pi_175560568
Lekker Soundos
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')