abonnement Unibet Coolblue
pi_175415426
Hoi over bepaalde sexuele dingen mag je niet zeggen dat het een afwijking is want dat hebben we samen afgesproken ( voor mijn tijd ) , nou ja zal allemaal wel , maar toch heb je veel mensen die bepaalde sexuele drang als niet zozeer als een zonde zien maar als een afwijking,

Wat denken we bij van deze ? Ik fantaseer soms vaak om aan voeten van een knappe vrouw te likken, maar 9 van de 10 mensen vinden dat toch eerder een gestoorde afwijking, ( zelfs fok moderators ) dus vind ik dat ik wel mag vragen : waaruit zou de grondslag bestaan van mijn afwijking ? Zou het ergens verkeerd zijn gegaan ? Ps ik fantaseer eigenlijk nooit dat iemand aan MIJn voeten zou likken, bwaaaaugh dan voel ik me echt een ummmm, ja fout soort wrede heerser, maar diegene die ik als mijn object van begeerte zie, een knappe vrouw, die zie ik dan juist weer als menselijk :)

Ja ik vind dat wel leuk als zelfstudie omdan antwoorden te gaan lezen,

en b: ik kom toch nooit op straat en ben geen bner dus hoef me nergens voor te schamen, en ben al zovaak gepest om andere dingen dat het me vandaag koud laat, maar het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat je iets anders aan sexualteit die doorsnee breed geacepteerd is, als afwijking ervaart, Dus mens : durf het in een hokje te stoppen ! :)

Ps ik vind wel dan dat in dit topic : corny grapjes zoals ¨"mn tante van 60 heeft nog wel een beschimmelde teennagel met kalknagel¨ wel achterwegen mogen blijven, want : dit is psychologie

[ Bericht 3% gewijzigd door Edwin_Posse op 30-11-2017 23:44:05 ]
pi_175415941
15 minuten later 0 reacties , wel veel lezers

bwah ? :) iets met vingers branden ? :)
pi_175415995
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:02 schreef Edwin_Posse het volgende:
15 minuten later 0 reacties , wel veel lezers

bwah ? :) iets met vingers branden ? :)
Nee, ben net mijn eelthakjes aan het raspen.
Brb
pi_175416196
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:05 schreef quirina het volgende:

[..]

Nee, ben net mijn eelthakjes aan het raspen.
Brb
neeeeu :) ik heb geen eelt fettisch :)
  vrijdag 1 december 2017 @ 00:23:29 #5
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175416348
Geen idee wat TS met zijn topic precies wil maar laat ik er een gokje op wagen. Afwijkend betekent in mijn ogen dat veel mensen niet deze interesse delen. In die zin is homoseksualiteit als geaardheid een afwijking van wat de norm is. Verschil alleen tussen jouw tenenfetish en homoseksualiteit is dat het laatste in het algemeen geaccepteerd is tegenwoordig en het eerste in de taboesfeer hangt. Waarom het ene wel en het andere niet algemeen geaccepteerd ondanks dat het een afwijking is ligt eraan in hoeverre het indruist tegen de normen en waarden binnen een maatschappij.
pi_175416449
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:23 schreef Buurtzwaan het volgende:
Verschil alleen tussen jouw tenenfetish en homoseksualiteit is dat het laatste in het algemeen geaccepteerd is tegenwoordig en het eerste in de taboesfeer hangt.
Owww ik zie dat toch wel anders hoor, nou ja weet niet in hoevere homofielen gepest worden, want ben zelf geen homofiel, maar met voet fettisch kunnen ze je flink gaan treiteren door heel de tijd plaatjes van zieke voeten naar je te sturen in prive mails enzo.,.. en :) weet ik nog uit mn fok verleden dat mijn topics dan over dit onderwerp meestal na 59 seconde al gelijk weer op slot gingen,...
  vrijdag 1 december 2017 @ 00:32:32 #7
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175416478
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:30 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

Owww ik zie dat toch wel anders hoor, nou ja weet niet in hoevere homofielen gepest worden, want ben zelf geen homofiel, maar met voet fettisch kunnen ze je flink gaan treiteren door heel de tijd plaatjes van zieke voeten naar je te sturen in prive mails enzo.,..
Dan zie je het toch hetzelfde als ik ? Als er geen taboe omheen hing zouden ze je daar niet mee kunnen pesten.
pi_175416557
Mmmmm als jet vergelijk met eten en dan eet iemand iets wat je ranzig vind, dan ben je geheel vrij om te zeggen : jij hebt een afwijking, maar met sex ligt dat weer gevoeliger,... blijkbaar
  vrijdag 1 december 2017 @ 01:05:15 #9
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_175416825
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:38 schreef Edwin_Posse het volgende:
Ik fantaseer soms vaak om aan voeten van een knappe vrouw te likken
Heb eens gelezen dat dit kan komen omdat je tijdens je eerste ejaculatie aan je voeten hebt gedacht. Vervolgens leggen je hersenen een link tussen dit gevoel en voeten.
pi_175416935
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 01:05 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Heb eens gelezen dat dit kan komen omdat je tijdens je eerste ejaculatie aan je voeten hebt gedacht. Vervolgens leggen je hersenen een link tussen dit gevoel en voeten.
ja ook wel eens gehoord dat je lichaam een bepaald mineraal kan missen of een bepaalde ) psoitieve ) bacterie, dat zie je dan bij dieren ook wel eens, gaan ze opeens aan een boomstam knagen,,,
pi_175418295
Hahaha nou poeh poeh dit afwijkend noemen, zijn veel mannen die dat leuk vinden, meer dan ze ooit in het echt zouden toegeven, zijn veel mannen die iets anders leuk vinden.

Echt afwijkende dingen noem ik echt, sigaretten op de eikel uitdrukken, zware gewichten aan de ballen hangen en springen, met de pollepel je jongeheer bewerken, de handel onder stroom zetten tot zelfs gewoon echt zwaar verminken.

Geloof me, een beetje aan de teentjes lebberen is nog heel tam.
pi_175418723
Is een fetish een afwijking?

Problem is vaak dat men denkt in hokjes. Als dit niet past in hun eigen wereld, is het een afwijking.

Voet Fetish vind ik persoonlijk daar nu niet onder vallen.
pi_175418789
Een seksuele afwijking is een term die is bedacht door allerlei religies om er voor te zorgen dat de schapen niet buiten hun hokjes gaan. De homoseksualiteit van persoon a is net zo natuurlijk bepaald als de heteroseksualiteit van persoon b, toch zal het door velen als afwijking worden gezien omdat er verhoudingsgewijs minder homo's op de aardkloot rondlopen.
pi_175418815
Vervang afwijkend door variatie, en je hebt een helder verhaal. Wat men er vervolgens cultureel van vindt is de norm voor acceptatie.
pi_175419396
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:30 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

Owww ik zie dat toch wel anders hoor, nou ja weet niet in hoevere homofielen gepest worden, want ben zelf geen homofiel, maar met voet fettisch kunnen ze je flink gaan treiteren door heel de tijd plaatjes van zieke voeten naar je te sturen in prive mails enzo.,.. en :) weet ik nog uit mn fok verleden dat mijn topics dan over dit onderwerp meestal na 59 seconde al gelijk weer op slot gingen,...
Muah compleet onschuldige fantasie/fetisj (afhankelijk van of je fantaserend of uitvoerend bent)! Zou ik me compleet niet druk om maken... Ja mensen zullen je wel eens belachelijk maken, maar je kan gerust in je achterhoofd houden dat zij zelf waarschijnlijk ook wel wat duistere fantasietjes hebben die ze nooit uitspreken ;) Gewoon meelachen of negeren :D
pi_175420434
Een voetfetish is echt de tamste fetish die je kan bedenken, je bent redelijk doorsnee wat dat betreft.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 1 december 2017 @ 11:43:25 #17
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175421660
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 01:05 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Heb eens gelezen dat dit kan komen omdat je tijdens je eerste ejaculatie aan je voeten hebt gedacht. Vervolgens leggen je hersenen een link tussen dit gevoel en voeten.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175421773
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:38 schreef Edwin_Posse het volgende:
Hoi over bepaalde sexuele dingen mag je niet zeggen dat het een afwijking is want dat hebben we samen afgesproken ( voor mijn tijd )
dat is al een stelling an sich.... wie heeft dat 'afgesproken' en war kan ik dat terugvinden en wat hebben ze dan precies bepaald?

bepaalde meningen over wat een sexuele afwijking is wat betreft de gevoelens die die persoon er zelf bij heeft, is gewoon erg subjectief en sterk afhankelijk van wat je zelf erover denkt en met wie je erover praat....
Het is een sociaal iets, bv mensen die graag naar swinger-clubs gaan zullen dat misschien niet aan iedereen willen vertellen, anderszijds wel ook sociale contacten in die scene ophouden met wie ze er vrij over kunnen praten.

Waar je over sexuele afwijkingen vanuit een 'stoornis-zichtpunt' praat heb je het over Parafilie...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Parafilie

Probleem wordt dat vooal als er anderen zonder hun toestemming vooraf bij betrokken worden of deze hier zelfs toe gedwongen worden deel eraan te nemen zonder hun toestemming vooraf...
dat speelt zeker bij bv Exhibitioniten of mensen met een frotteursime-voorkeur (tegen anderen sexueel aanwrijven) of bv Pedofielen.

Fetisjismen staan daar an sch los van, mits je deze beleeft met anderen die daarmee instemmen...
Tegen iemand anders zijn toestemming deze betrekken in je eigen sexuele voorkeuren is altijd onwenselijk (en in de meeste gevallen zelfs strafbaar)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175422294
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 december 2017 08:42 schreef Adept het volgende:
Vervang afwijkend door variatie, en je hebt een helder verhaal. Wat men er vervolgens cultureel van vindt is de norm voor acceptatie.
pi_175428651
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dat is al een stelling an sich.... wie heeft dat 'afgesproken' en war kan ik dat terugvinden en wat hebben ze dan precies bepaald?

bepaalde meningen over wat een sexuele afwijking is wat betreft de gevoelens die die persoon er zelf bij heeft, is gewoon erg subjectief en sterk afhankelijk van wat je zelf erover denkt en met wie je erover praat....
Het is een sociaal iets, bv mensen die graag naar swinger-clubs gaan zullen dat misschien niet aan iedereen willen vertellen, anderszijds wel ook sociale contacten in die scene ophouden met wie ze er vrij over kunnen praten.

Waar je over sexuele afwijkingen vanuit een 'stoornis-zichtpunt' praat heb je het over Parafilie...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Parafilie

Probleem wordt dat vooal als er anderen zonder hun toestemming vooraf bij betrokken worden of deze hier zelfs toe gedwongen worden deel eraan te nemen zonder hun toestemming vooraf...
dat speelt zeker bij bv Exhibitioniten of mensen met een frotteursime-voorkeur (tegen anderen sexueel aanwrijven) of bv Pedofielen.

Fetisjismen staan daar an sch los van, mits je deze beleeft met anderen die daarmee instemmen...
Tegen iemand anders zijn toestemming deze betrekken in je eigen sexuele voorkeuren is altijd onwenselijk (en in de meeste gevallen zelfs strafbaar)
ha dankje voor je antwoord, ga ik even lezen zo,...
pi_175428706
Exhibitionisme
Fetisjisme
Frotteurisme
Pedofilie
Seksueel masochisme
Seksueel sadisme
Fetisjistisch transvestitisme
Voyeurisme

algolagnie - seksueel genot beleven aan pijn
bestialiteit - seks met dieren
bondage - seksuele stimulering door middel van vastbinden of overgeleverd zijn aan de ander door bewegingsbeperking
coprolagnie - seksueel genot beleven met (menselijke) uitwerpselen (poepseks)
efebofilie - seksuele voorkeur van volwassenen voor pubers vanaf 12 jaar
frotteurisme - seksueel genot beleven aan het heimelijk aanraken van anderen
gerontofilie - seksuele aantrekking tot ouderen
infantilisme - seksueel genot beleven aan het als volwassenen spelen van een (jong) kind (ageplay).
niet-penetratieve seks - seks zonder feitelijke geslachtsgemeenschap
nymfomanie - overmatige seksuele drift van de vrouw
promiscuïteit - veel wisselende seksuele contacten
publieke seks - seks in de openbare ruimte
sadomasochisme - seksuele uitingen waar macht, vernedering en/of pijn een belangrijke rol spelen
saliromanie - seksueel genot beleven aan vies, zoals kots, uitwerpselen, enzovoorts (ook scat)
satyriasis - overmatige geslachtsdrift van de man. Synoniemen zijn gynaecomanie, satyromanie
seksverslaving - verslaving aan seks
voedsel-erotiek - erotiek en seks met etens- en drinkwaren
wurgseks - seksueel genot door het dichtknijpen van de keel
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 1 december 2017 @ 16:52:33 #22
78918 SeLang
Black swans matter
pi_175429131
Er zijn best veel mannen met een obsessie voor mooie vrouwenvoetjes. Voor mij ook altijd één van de eerste dingen waar ik naar kijk bij een vrouw, al heb ik geen behoefte om er aan te likken :P

Wat ik vooral een interessante vraag vind is wat de oorsprong van zoiets is. Aangezien het zoveel voorkomt zou je denken dat het op één of andere manier een biologisch doel zou moeten dienen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 1 december 2017 @ 16:56:36 #23
78918 SeLang
Black swans matter
pi_175429289
Ik moest er trouwens opeens aan denken dat er zoveel vrouwen onzeker zijn over schaamlippen en dat soort onzin wat geen enkele vent interesseert. Maar je hoort eigenlijk nooit vrouwen die onzeker zijn over hun voeten terwijl daar juist heel veel mannen naar kijken.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')