abonnement Unibet Coolblue
pi_175524785
Hier nam ik L ook mee maar was dat geen succes. Zo gauw de verloskundige begon met bloeddruk meten of het maken van een echo raakte ze helemaal in paniek. Dus na 2 keer maar niet meer meegenomen. Maar die was denk ik wel iets jonger dus dat maakt ook verschil natuurlijk.
pi_175525253
DaD wat een gekke arts.
Ik zou er ook niet gezellig van worden ;)

Ik had onder de ALT een hoop quotes aangeklikt om op te reageren in een mega post..
Allemaal kwijt dus..

Even herinneren wat ik nog weet :')

...

oh ja: Knippen! dat lukt wurm hier niet zonder twee handen voor de schaar te gebruiken. Kinderschaartje, grote schaar allemaal eender. Ben blij dat hij dan niet in zijn vingers kan knippen. Hoewel ik al wel zijn trui een keer heb moeten redden :')
Hij knipt/snoeit graag mee in de tuin, dus ik vind 2 handen gebruiken wel handig. Scheelt ritjes naar de EHBO.

Verven: kleuren mengen O+ en ontdekken O+
Wurm vindt wit wasco op papier zetten en dan met waterverf / ecoline erover ook ontzettend leuk.
Dan komen er tekeningen tevoorschijn.

Wat een grote kastelen ! :o Waar laat je dat? (los van dat ze tof zijn natuurlijk ;) )
Bouwen is hier alleen leuk met blokken van een oude pallet :') Die kunnen namelijk hoog gestapeld worden. Duplo vindt meneer alleen leuk als ik er een huis ofzo van bouwt en dat hij ermee aan de slag kan.

Angst voor sinterklaas. Ik kan mij er iets bij voorstellen. Wat een mooie meid GM!

Kotspartijen weer over! Super fijn!

Lastig met 3 om de deur uit te gaan. Zeker bij ontzettend protest! Ik slinger wurm vaak op mijn rug. Ik heb nu gelukkig weer een periode waarbij hij ook vraagt om gedragen te worden en mag de draagjas uit de kast O+

Malthezer komen de deuntjes je neus al uit? Leuk dat Twix er zoveel plezier aan beleeft.

Oordoppen! Hier gebruik ik ze geregeld als ik achter de laptop aan het ontwerpen ben. Dan knalt Adele in mijn oren (een van de weinige artiesten die alle andere impulsen blokt en waardoor de werklust voor mij verhoogd). Wurm heeft het ontdekt en komt ze dan ook in zijn oren stoppen. Nu delen wij dus vaak een hoofdsetje. Dan kleurt of puzzelt hij naast mijn laptop O+

Ennnnnnn verder ben ik het even kwijt. Ik kwam geloof ik nog een heel eind :D
Schudden voor gebruik
  woensdag 6 december 2017 @ 12:25:20 #103
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_175525729
We zitten in marsa alam. En ik nam O. Altijd mee maar die vind naar de dokter gaan ook 1 van de leukste uitjes :')

Sterkte wmik :*
pi_175526668
Tja het is ook niet anders, B gaat gewoon mee. Het is wel wat apart want en een andere praktijk als bij B en de dependance waar we uiteindelijk niet terechtkomen en we moeten het hele KID, IUI en antistoffen bij mijn vrouw verhaal vertellen (Die had ze bij B vaag genoeg ook al wat een heel verhaal is verder en waardoor ze bij de vorige zwangerschap elke 2 weken bloed moest prikken)
pi_175538443
Kan best hoor exode!

Oh tof fazz, vind F het al leuk ja? Ik weet niet of de mijne helemaal compleet is qua poppetjes enzo, maar de neiging om hem gewoon alsnog voor kerst in te pakken is wel aanwezig merk ik :P.
pi_175544735
Hoi :W Ik heb een peuter :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaat dat BELACHELIJK snel zo’n tweede jaar. Ik sta echt verteld van alle reuzesprongen die ze heeft gemaakt. M’n kleintje :’( O+

Het is heel druk en hectisch hier, want zwanger en winkel en bloedingen en aargh, maar ik ga proberen om wat meer aan te haken, want peutergedrag O+ Dus tot snel!
Make your own kind of music.
pi_175545041
Nog gefeliciteerd Cass! Met je knappe kanon O+ O+ O+
pi_175545084
Welkom Cass! O+ Alles wel goed met je baby elke keer? :*

N. is de laatste tijd heel erg bezig met de tijd. Zo vertelt ze me 's avonds bijvoorbeeld dat ze gisteren (vanochtend bedoelt ze dan) in de ballenbak heeft gespeeld. Of wanneer ik zeg "Kom N, we zijn al best laat!" ze reageert met "Neehee, zijn niet laat, het is zondag!" _O- Toen ik haar gisteravond in bed legde en zei "Lekker slapen, welterusten", riep ze me na met "tot volgende week!". :') O+ Ik geniet zo van die ontwikkeling he.
  donderdag 7 december 2017 @ 10:13:34 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_175545188
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:07 schreef Selvaria het volgende:
Welkom Cass! O+ Alles wel goed met je baby elke keer? :*

N. is de laatste tijd heel erg bezig met de tijd. Zo vertelt ze me 's avonds bijvoorbeeld dat ze gisteren (vanochtend bedoelt ze dan) in de ballenbak heeft gespeeld. Of wanneer ik zeg "Kom N, we zijn al best laat!" ze reageert met "Neehee, zijn niet laat, het is zondag!" _O- Toen ik haar gisteravond in bed legde en zei "Lekker slapen, welterusten", riep ze me na met "tot volgende week!". :') O+ Ik geniet zo van die ontwikkeling he.
hahaha ja mooi is dat he. Hier is ook alles wat in het verleden plaats vond "gisteren" en alles wat nog moet gebeuren "straks" of "volgende keer".

Cass, welkom met je peuter!
disclaimer
pi_175545970
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:14 schreef Crumpette het volgende:
Oh tof fazz, vind F het al leuk ja? Ik weet niet of de mijne helemaal compleet is qua poppetjes enzo, maar de neiging om hem gewoon alsnog voor kerst in te pakken is wel aanwezig merk ik :P.
Er is nog niet heel veel mogelijkheid geweest om er mee te spelen dus ik kan er nog niets over zeggen :') Ik hou hoop! En anders gaat dat ding de zolder op/verkoop in want het neemt m'n halve huiskamer in beslag O-)

Welkom met je verse peuter Cass *O*
  donderdag 7 december 2017 @ 11:41:05 #111
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_175546985
Cass gefeliciteerd!!! *O*
Ik vind jouw jurk zo mooi O+

Leuk die kastelen en mooie Sinterklaasvieringen! :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_175548014
gefeliciteerd Cass
Schudden voor gebruik
pi_175550100
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:53 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Er is nog niet heel veel mogelijkheid geweest om er mee te spelen dus ik kan er nog niets over zeggen :') Ik hou hoop! En anders gaat dat ding de zolder op/verkoop in want het neemt m'n halve huiskamer in beslag O-)

Welkom met je verse peuter Cass *O*
Ik heb er op zich wel ruimte voor (misschien wel handig te wachten tot na de kerstboom eigk).. maar hoe hou je de dreumes er bij weg? :') misschien gewoon op de peuterkamer kwakken en kijken of hij daar gaat spelen?
pi_175551348
Welkom Cass en gefeliciteerd!

Pff ik heb een waardeloze dag, de auto staat in de garage voor een keuring en daar moet zoveel aan gebeuren dat we er bijna een nieuwe auto van kunnen kopen en de factuur van ons nieuwe schuurdak is binnen die is 2x zo hoog dan wij dachten.
Zou ik morgen naar een Kerstmarkt in Duitsland gaan met een vriendin (doen we elk jaar) dus leenauto geregeld etc, Appt ze net 'Ik ben zo moe, zullen we een andere vrijdag gaan?' Nou nee, ik heb morgen vrij genomen dus dat wordt hem niet meer. Ik zucht dus even heel diep....

Gelukkig werk ik nu even thuis en heb een mannetje rondrennen die heel hard zingt 'Oh denneboom' en superblij is met zijn eigen kleine kerstboom in de woonkamer. Dat maakt wel wat goed zeg maar :)
  donderdag 7 december 2017 @ 19:42:40 #115
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_175558203
Vandaag is zo'n dag hè, Exode..
Hopelijk komt het allemaal toch een beetje goed...

Ik ben afgelopen week begonnen bij mijn nieuwe baan, helemáál mijn ding dus blij.. :)

Waarvoor ik even binnenwals is het volgende, een oom van mijn man is eergisteren overleden, verdrietiger is nog dat E. hem zondag nog heel blij gedag zei en hem een :* gaf. En nu.. afijn! De uitvaart is maandag en kom er niet onderuit haar mee te nemen. Het hoort er immers bij. Hoe deden jullie dat? Hebben jullie iets meegenomen voor tijdens de dienst? Ik was van plan mocht het te gek worden voor haar, de dienst (tijdelijk) te verlaten.. E. is nu ruim 3.5 en laat zich vrij makkelijk sturen, dus als ik haar vraag zachtjes te praten, zoals ze afgelopen week in het ziekenhuis deed vertrouw ik erop dat ze dat nu ook tijdens deze dienst zal doen..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 7 december 2017 @ 20:39:05 #116
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_175559815
Gecondoleerd Rijst! Idd desnoods weglopen... dat heb ik deze zomer op meerdere bruiloften gedaan tenminste.

Welkom Cass en (ex-)Mini *O*

Wij zijn in Edinburgh, N deed het prima in twee vluchten en veel wachten overal. Wel koud hier ~:)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_175560835
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:10 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Exode: Hier ging het gister prima met L erbij. We hadden m niks verteld, alleen dat de dokter naar mama s buik ging kijken..
(Helaas geen kloppend hartje, maar daar heeft L niet echt iets van meegekregen)
Wat naar! Sterkte. :'(
pi_175561032
Gecondoleerd Rijst.

Saskia, veel plezier daar.

Cass, je mooie kanon O+. Wat een contrast met Twix.

Exode, je hebt soms van die dagen... Twix gaat trouwens nooit mee naar de vk/gyn. Maar B is een stuk ouder dan Twix.

Stippel, vanavond alles van de V-Tech opgeruimd want morgen komt onze poets. Bovendien slaapt Twix al twee dagen want hij is ziek.
Hij heeft een longontsteking, mijn arme jongetje... Zo sneu.
pi_175561731
Bedankt voor de welkomstwensen (en het compliment Rhadyn) O+

Veel plezier in Edinburgh Saskia!

Rijst, gecondoleerd. Ik zou idd ook zonodig weglopen. Mijn ervaring is dat kinderen de plechtigheid van zo’n dienst goed aanvoelen en dat (met name jonge) kinderen ook zorgen voor het nodige ‘licht’ tijdens zo’n dienst.

Exode, dat soort dagen :X Wij nemen mini wel mee naar de gyn. Ze vermaakt zich er prima, mag altijd inbreken in het gesprek en hoort er voor ons gewoon bij (en onze afspraken duren 1 á 2 uur, haha, kun je nagaan)

Selv _O- Sowieso erg komisch als kleintjes van die ‘volwassen’ begrippen gaan gebruiken. Altijd iets met klok en klepel :D
Make your own kind of music.
pi_175566224
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hahaha ja mooi is dat he. Hier is ook alles wat in het verleden plaats vond "gisteren" en alles wat nog moet gebeuren "straks" of "volgende keer".

Cass, welkom met je peuter!
Het heeft bij ons heel lang geduurd voor we snapten wat Melba bedoelde met:

Als we in het vier huisje zijn
Als we in het zes huisje waren
Als we in het boshuisje waren

Daarmee verwijst hij naar vakanties en weekeindjes of bezoek bij opa en oma. :’) en dat betekent gewoon “in het verleden” of “een andere keer”. Man man man wat een frustratie was dat voor hem, dat we dat niet snapten...

Dus Melle gaat <vul maar een groente in> eten als we weer op vakantie zijn, zegt hij dus :+ ik verheug me er maar niet teveel op
Kwak
pi_175566237
Beterschap voor Twix! En sterkte met de uitvaart Rijst.
Kwak
pi_175568243
Oh die frustratie. Knap dat jullie het nu snappen. En dank je Kwak.

Er ging vanmorgen in ieder geval weer 140cc geitenmelk in. Niet ideaal qua slijm maar hij wilde alleen melk en als elke cc telt... De eerste twee dagen vond hij de vloeibare antibiotica ook een drama maar inmiddels noemt hij het "spuitje melk" en gaat het zonder huilen.
pi_175568927
Oh kwak, die woede als je niet begrepen wordt. 8)7 . En voor hem is het vast heel logisch. Wel grappig ook, want hij heeft sowieso veel met cijfers toch? Hij 'denkt' dus in cijfers?

I begint de dagen van de week nu een beetje te kennen. En ook een beetje wat kdv-dagen zijn en wat niet. Maar het blijft allemaal wel een beetje abstract voor een klein kind.

We hebben nu voor het eerst een adventskalender (niet met cadeautjes, alleen plaatjes) en een adventkaars. I vindt het zó leuk. O+ .

Verder hadden we het volgende gesprekje gisteren:

Ik: Weet je wel hoeveel ik van jou hou I?
I: Jaaaahaaaa (*theatrale zucht*)
Ik: Oh, hoeveel dan?
I: DUIZENDMILJOEN!
Ik: ja, oké, maar duizendmiljoen wat dan?
I: *kijkt even om zich heen* DUIZENDMILJOEN ipads!!
Ik: ja, dat komt wel een beetje in de buurt, denk ik.

Modern love. :') .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175569291
Oh Franny, geweldig. :D.

I snapt de dagen van de week redelijk. Of tenminste, hij weet natuurlijk niet uit zichzelf welke dag het is, maar als ik zeg dat het donderdag is bijvoorbeeld weet hij wel dat hij dan dus naar de gastouder gaat.
Alles in het verleden is hier 'eens'. En wat echt lang geleden is (vorige week of zo :+) is 'toen ik nog een baby was'.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175570346
Haha, soms is t wel even lastig om te snappen wat ze bedoelen, maar als je t eenmaal snapt is t vaak wel logisch..

Sterkte Rijst, nog geen uitvaart gehad gelukkig, dus geen idee nog hoe ik dat zou doen..

Hier loopt een blij jongetje met zijn van sinterklaas gekregen paraplu in de sneeuw..

(Bedankt voor de sterktewensen, t gaat gelukkig wel ok al zou ik t fijn vinden als de miskraam ook op gang zou komen. Wel behoorlijk slikken dat er dus geen 3e gaat komen. Nou ja ik ben al heel gelukkig met de 2 die ik nu heb)
pi_175570446
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:53 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Haha, soms is t wel even lastig om te snappen wat ze bedoelen, maar als je t eenmaal snapt is t vaak wel logisch..

Sterkte Rijst, nog geen uitvaart gehad gelukkig, dus geen idee nog hoe ik dat zou doen..

Hier loopt een blij jongetje met zijn van sinterklaas gekregen paraplu in de sneeuw..

(Bedankt voor de sterktewensen, t gaat gelukkig wel ok al zou ik t fijn vinden als de miskraam ook op gang zou komen. Wel behoorlijk slikken dat er dus geen 3e gaat komen. Nou ja ik ben al heel gelukkig met de 2 die ik nu heb)
:* dat had ik nog even gemist... sterkte...
Kwak
  vrijdag 8 december 2017 @ 11:01:51 #127
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_175570543
Haha zie het al helemaal voor me franny O+ hier is alles "morgen" of dat nou savonds,gisteren of morgen is. Of ook toen ik nog een baby/isabella was

Dagen van de week kent ze ook als in welke dag we wat gaan doen.

Verder geniet ze nog volop van de vakantie. Elke avond geeft ze een show (minidisco) en sochtends vermaakt ze zich in de kidsclub. We hebben geen kind aan dr :D
pi_175573349
Wmk: kus en knuffel!
pi_175574311
Het ligt aan mij he? Dat ik niet snap dat een cracker echt in dat blauwe bakje moet waar ie niet in past, in plaats van op het bordje? :')
Peuterlogicafrustratie volop hier de laatste tijd :%
pi_175575838
Wmik :* sterkte

Rijst :* gecondoleerd

Franny :D
pi_175607527
Rijst gecondoleerd!
Schudden voor gebruik
pi_175607529
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:17 schreef Malteser het volgende:
Gecondoleerd Rijst.

Saskia, veel plezier daar.

Cass, je mooie kanon O+. Wat een contrast met Twix.

Exode, je hebt soms van die dagen... Twix gaat trouwens nooit mee naar de vk/gyn. Maar B is een stuk ouder dan Twix.

Stippel, vanavond alles van de V-Tech opgeruimd want morgen komt onze poets. Bovendien slaapt Twix al twee dagen want hij is ziek.
Hij heeft een longontsteking, mijn arme jongetje... Zo sneu.
!! beterschap!!

Longontsteking wat heftig!
Schudden voor gebruik
pi_175618436
Bijleespost

Ach wmik, wat verdrietig :*

Stippel, wat leuk dat je ook ecoline enz doet! Ik vind dat in de klas altijd al zo'n geklieder (met kleuters) dat zoiets helemaal niet in me opkomt.

Snoenk, klinkt als een heerlijke vakantie!

CassEliot, gefeliciteerd met je peuter.

Die kastelen :o. J heeft nu de Duplo trein en dat vond ik al slikken qua ruimte (wéér een Curver bak erbij).

Rijstebuiltje, fijn dat je nieuwe baan bevalt. En gecondoleerd.

Hoe gaat het nu met Twix en met jou, Malteser?

Exode, balen van al die kosten... Hoe was het bij de vk?

Nog een vraagje... Hoeveel zuivel krijgen jullie peuters binnen en hoe?
  zondag 10 december 2017 @ 13:58:24 #134
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_175620084
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:54 schreef Hupje het volgende:
Bijleespost

Ach wmik, wat verdrietig :*

Stippel, wat leuk dat je ook ecoline enz doet! Ik vind dat in de klas altijd al zo'n geklieder (met kleuters) dat zoiets helemaal niet in me opkomt.

Snoenk, klinkt als een heerlijke vakantie!

CassEliot, gefeliciteerd met je peuter.

Die kastelen :o. J heeft nu de Duplo trein en dat vond ik al slikken qua ruimte (wéér een Curver bak erbij).

Rijstebuiltje, fijn dat je nieuwe baan bevalt. En gecondoleerd.

Hoe gaat het nu met Twix en met jou, Malteser?

Exode, balen van al die kosten... Hoe was het bij de vk?

Nog een vraagje... Hoeveel zuivel krijgen jullie peuters binnen en hoe?
Middels 3 bekers melk/karnemelk en een schaaltje yoghurt, Hupje. Geen idee hoeveel het werkelijk is maar melk/karnemelk wordt hier goed en dus graag gedronken... :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 10 december 2017 @ 15:49:58 #135
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175622946
Aanstaande kleutermama's, hoe doen jullie dat met wennen op school? Hoe ver van te voren, hoe vaak, welke dagen, etc? Is het wijs om dat naast de psz dagen te doen, of juist op diezelfde dagen?
KuikenGuppy
pi_175623255
Mijn peuter gaat volgende week vrijdag al wennen 😱 PSZ is hier niet aan de orde. Starten doet ze na de kerstvakantie.
pi_175623277
Burdie, ik weet het nog niet precies. I zal vanaf 29 januari naar school gaan en ik ga na de kerstvakantie afspraken maken. Ik ben van plan om I te laten wennen op maandag en woensdag, haar niet-kdvdagen. Twee of drie keer een ochtend of zoiets?

Ik sprak net de buurvrouw: haar dochter zit nu een paar maanden op de buurtschool en ze is superenthousiast over de school. Dus dat is weer even fijn om te horen.

Verder: wat een prachtige dag is dit. O+ .
Vanochtend hebben we de kerstboom versierd, terwijl het begon te sneeuwen. En daarna volop sneeuwpret met de buurkinderen. O+ .

I en haar buurmeisje maken sneeuwengelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 10 december 2017 @ 16:08:18 #138
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175623363
Spannend Wup!
Ik denk dat ik niet al te ver van te voren wil laten wennen, dan duurt het zo lang voor hem.
Kuiken heeft net zijn eerste sneeuwballengevecht gehouden. Magisch, zulk weer O+.
KuikenGuppy
  zondag 10 december 2017 @ 16:09:34 #139
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_175623389
Je heeft vorig jaar 5 keer gewend, verspreid over 3 weken, op verschillende dagen. Dit laatste op advies van de juffen: zodat hij beide juffen een aantal keren zou zien, en ook zou merken dat niet elke dag hetzelfde is (dinsdag gym, vrijdag drama etc).

In J’s klas begonnen na de kerst 5 nieuwe kinderen, dus het wennen moest ook afgestemd worden, max 2 per dag.
pi_175624035
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 16:08 schreef Burdie het volgende:
Spannend Wup!
Ik denk dat ik niet al te ver van te voren wil laten wennen, dan duurt het zo lang voor hem.
Kuiken heeft net zijn eerste sneeuwballengevecht gehouden. Magisch, zulk weer O+.
Het was mijn plan ook niet, maar we stonden van de week bij de juf en zij stelde aan peuter voor om volgende week al te komen. En die is wel in voor een feestje 😄
pi_175624399
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 15:49 schreef Burdie het volgende:
Aanstaande kleutermama's, hoe doen jullie dat met wennen op school? Hoe ver van te voren, hoe vaak, welke dagen, etc? Is het wijs om dat naast de psz dagen te doen, of juist op diezelfde dagen?
Kleuter ging hier een paar weken van tevoren een paar ochtenden wennen. School was er heel makkelijk in: wanneer het ons uitkwam en hoe veel kleuter zelf nodig had. Uiteindelijk zijn het geloof ik drie ochtenden geweest? Wij mochten er steeds bij blijven en hebben daarom steeds voor kdv dagen gekozen. Dan was peuter op de opvang en hadden we alle aandacht voor kleuter. Wennen met je kleine broertje erbij is niet handig.
pi_175624598
Sneeuw! O+ Ketel moet er niet veel van hebben. :') Hij vindt het mooi om vanachter het raam naar te kijken en wilde in de deuropening ook wel een sneeuwballetje gooien, maar naar buiten ho maar.

Ik ging uitgerekend dit weekend voor het eerst zelf autorijden (3 weken mijn rijbewijs). Uitstellen was niet echt een optie, want we gingen Sinterklaas vieren bij mijn ouders en met OV hadden we nooit alle cadeaus mee naar huis gekregen. :') Ging gelukkig goed! Vanochtend voor de terugreis wel gedubd wat wijsheid was: vroeg gaan en door verse sneeuw rijden of later en hopen dat het weggeregend was. Toch maar vroeg gegaan en gezien de dikke laag die er nu ligt ben ik daar wel blij mee.

Ketel is echt gigantisch verwend door de Sint trouwens. O+ Met oa een keukentje, heel veel toebehoren (snijfruit etc), duplo, boeken, een uitgebreide houten treinset... En hij vond het ook echt magisch mooi, niet alleen de cadeautjes voor hemzelf maar ook het uitkiezen en aangeven van cadeaus voor anderen. O+ O+ O+
pi_175625091
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 15:49 schreef Burdie het volgende:
Aanstaande kleutermama's, hoe doen jullie dat met wennen op school? Hoe ver van te voren, hoe vaak, welke dagen, etc? Is het wijs om dat naast de psz dagen te doen, of juist op diezelfde dagen?
Wij hebben een brief gehad van school dat ze 2 weken voor ze 4 wordt contact opnemen om af te spreken wanneer ze 4 dagdelen komt wennen
Dus ik wacht dat maar af
pi_175626538
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:54 schreef Hupje het volgende:
Bijleespost

Ach wmik, wat verdrietig :*

Stippel, wat leuk dat je ook ecoline enz doet! Ik vind dat in de klas altijd al zo'n geklieder (met kleuters) dat zoiets helemaal niet in me opkomt.

Snoenk, klinkt als een heerlijke vakantie!

CassEliot, gefeliciteerd met je peuter.

Die kastelen :o. J heeft nu de Duplo trein en dat vond ik al slikken qua ruimte (wéér een Curver bak erbij).

Rijstebuiltje, fijn dat je nieuwe baan bevalt. En gecondoleerd.

Hoe gaat het nu met Twix en met jou, Malteser?

Exode, balen van al die kosten... Hoe was het bij de vk?

Nog een vraagje... Hoeveel zuivel krijgen jullie peuters binnen en hoe?
Twix knapt langzaamaan wat op. De antibiotica doet zijn werk. Hij is wel nog wat hangerig maar al twee dagen koortsvrij. Mijn situatie is een soort van status quo. Ongewijzigd dus. Lief dat je naar ons vraagt :*.

Zuivel per dag:
2x 200ml geitenmelk
1x schaaltje geitenyoghurt
pi_175634709
Vorig jaar vond Melba de sneeuw ook maar niks, maar nu zijn man en hij een uur buiten geweest. Mega sneeuwpop gebouwd, zo zoet O+

En daarna binnen alle duplo in de orginele combi’s zoals op de doos in elkaar gezet. Project van het weekend voor hem. Hij ontdekte ineens dat hij een plaatje kon nabouwen.

Wat fijn dat t rijden goed ging Luna. Ik bibber een beetje voor morgenochtend...

Foto’s in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_175637671
Sneeuw O+ Het was heerlijk, met B lekker buiten gespeeld en op een gegeven moment kwamen er andere kindjes bij. Sneeuwpop gemaakt en B kreeg er geen genoeg van. Aangezien ik er niet bepaald kleding voor heb, ben ik na 1,5 uur zeiknat naar binnen gegaan en is B nog best een tijdje in de achtertuin bezig geweest.
Dat belooft wat voor Noorwegen :D

Ah arme Twix, hopelijk knapt ie nu snel op.
Lunapuella, dat klinkt als een fijne Sinterklaas!

B is uiteindelijk niet mee gegaan naar de VK, hij is 1,5 uur bij de buren geweest. Ik had het toch maar even aan de buurvrouw gevraagd en die vond het prima. Hij is mee de hond gaan uitlaten, spelletjes gespeeld en vervolgens opgekruld tegen de buurvrouw aan filmpjes gekeken. Hij wilde niet meer mee naar huis _O-
Bij de VK was het prima, lieve vrouw ook. Vrijdag hebben we een echo in het AMC en dan over ruim 1,5 week mag de wereld het weten.
pi_175639076
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:54 schreef Hupje het volgende:
Bijleespost

Ach wmik, wat verdrietig :*

Stippel, wat leuk dat je ook ecoline enz doet! Ik vind dat in de klas altijd al zo'n geklieder (met kleuters) dat zoiets helemaal niet in me opkomt.

en vraagje... Hoeveel zuivel krijgen jullie peuters binnen en hoe?
1 is makkelijkder dan 30 kleuters :P

Buiten borstvoeding alleen soms wat geitenyoghurt of geitenkaas. Tegen koemelkproducten kan hij niet.

-------------

Gelukkig al 2 dagen koortsvrije Twix.

-------------
Wat een leuke sneeuwfoto's! Eergisteren was ik zelf ontzettend ziek geworden van iets verkeerds gegeten te hebben of zo. Ik heb alleen maar als een slappe vaatdoek de wc en emmer geknuffeld. Verzocht dat mijn man thuis bleef en dat kon gelukkig. Ik heb alleen maar geslapen en naar de wc gekropen. Man wat kan je toch ellendig zijn van iets raars in je buik.

Vannacht ging het wel weer aardig, toen kon ik pas weer wat succesvol drinken en een droge cracker happen, dus hoop vandaag even een frisse neus te krijgen buiten. Moet het wel gaan sneeuwen O+ Ik begreep dat de kans vanaf de middag er was.
Schudden voor gebruik
pi_175639479
Oh ja, zuivel. Ketel drinkt gedurende de dag wel een paar bekers melk (meestal gemengd met beetje suikervrije fristi of chocomel), een klein zuiveltoetje na het avondeten en een paar slokken borstvoeding voor het slapen gaan.
pi_175639858
Zuivel, B eet elke ochtend een bakje yoghurt met cruesli en elke avond is zijn toetje ook yoghurt. That's it. Melk wil hij niet meer sinds de zomervakantie en wij drinken het zelf ook niet dus het is ook gewoon niet in huis. Tellen we kaas ook mee? Want dat eet ie het liefste elke dag.
  maandag 11 december 2017 @ 10:43:54 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_175639945
Zal ik mijn peuter er nog even ingooien voor de balans? 3 jaar en 2 maanden, drinkt nog 2-3 flessen warme melk per dag :')
Limonade wil ze nu soms wel uit een beker drinken, dus er zit lichte progressie in.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')