abonnement Unibet Coolblue
pi_175414968
wat gebeurd er als jezus terug keert op aarde ?

brb even googlen,
pi_175415007
1 minuut later :

hahahaha jullie fokkers gaan allemaal dood zoals de zaken er voor staan en ik lekker niet, :)

De situatie in het Midden Oosten Het ontstaan van de staat Israël en alle ontwikkelingen in het Midden-Oosten wijzen ook sterk naar een spoedige escalatie en een ontknoping door de terugkeer van Messias Jezus. Het volk van Israël zal tijdens de antichristelijke regeerperiode massaal tot bekering komen en daarna door de antichrist vervolgd worden (Rom.11 en Openb.12:16,17). De Bijbel spreekt erover dat de antichrist op de helft van de 7 jaar van zijn regeerperiode, zich als een god wil laten vereren in de Joodse tempel. Dit zal het moment van inkeer zijn voor het volk van Israël, maar tegelijk zal de vervolging heviger dan ooit losbreken. (Mat.24:15-19; 2Thes.2:4; Dan.9:27) Maar Jezus zal terugkomen o.a. om Zijn volk Israël te verlossen. Zijn voeten zullen staan op de Olijfberg, zegt de Bijbel (Zach. 14:3 en 4)

De dag des Heren. In de Bijbel wordt talloze malen gesproken over “de dag” van de Heer, hiermee wordt bedoeld de dag waarop Jezus zal terugkomen (met Zijn gemeente) om 1000 jaar Zijn koningschap te vestigen hier op aarde. De Bijbel zegt over dat moment het volgende:”Want gelijk de bliksem komt van het oosten en licht tot het westen, zo zal de komst van de Zoon des mensen zijn.” ( Matteüs 24:27)”Zie, Hij komt met de wolken en elk oog zal Hem zien, ook zij die Hem hebben doorstoken, en alle stammen der aarde zullen over Hem weeklagen. Ja, amen.” (Openbaring 1:7) Alles wijst erop dat de ingrijpende gebeurtenis van Jezus’ komst binnen één etmaal zal zijn voltooid:”…ja, het zal één dag zijn – die is bij de Here bekend – geen dag en geen nacht; maar ten tijde van de avond zal er licht wezen.” (Zacharia 14:7)

Jezus komt Zijn Bruid halen.
Welnu, Jezus keert op een ‘ondeelbaar’ ogenblik dus terug om Zijn Bruid te halen, de doden die in geloof in Jezus gestorven zijn worden tot leven gewekt. De nog levende kinderen van God zullen op dezelfde wijze als Elia en Henoch weggenomen worden naar de hemel. Zij, die in leven zijn op dit heerlijk moment, zullen dus nooit sterven, maar zij zullen weggenomen worden van de aarde om de Here tegemoet te gaan in de lucht (1 Thes.4:13-18). Zij zullen dus eensklaps verdwijnen van de aarde. Zoals staal-deeltjes worden opgeheven en aangetrokken door de aantrekkingskracht van een magneet, zo zullen alle oprecht wedergeboren kinderen van God, op die dag als door een onzichtbare kracht door Hem worden aangetrokken.

Een bruiloft in de hemel. Daarna vind de bruiloft van het Lam plaats in de hemel, ‘ten tijde van de grote verdrukking’. Deze belangrijke gebeurtenis van de bruiloft van het Lam is beschreven in Op. 19:6-9. Het is wellicht de belangrijkste gebeurtenis die in de hemel zal plaatsvinden na de opname van de gemeente en vóór de verschijning van Christus mét de gemeente om Zijn 1000 jarig vrederijk hier op aarde te vestigen. Terwijl de oordelen op aarde nog voortwoeden en hun climax zullen vinden bij het verschijnen van Christus, vindt in de hemel in alle rust de heerlijke bruiloft plaats tussen het Lam en de bruid, de gemeente (vgl. 2 Kor. 11:2; Ef. 5:22-33; Op. 22:15 e.v.).

We moeten de plotselinge wegname van de gemeente echter niet verwarren met de wederkomst van Christus, waarbij Jezus het koninkrijk God op aarde zal herstellen. We hebben het dan over een andere gebeurtenis. Dat verschijnt Jezus, dan daalt Hij neer op aarde, Zijn voeten zullen staan op de Olijfberg in Israël, zegt de Bijbel (Zach.14:4). Dan zal Hij zich aan de hele wereld openbaren, in oordeel voor de goddelozen en met redding voor het overblijfsel van Israël. Zijn gemeente zal Hem dan van de hemel volgen, om met hem 1000 jaar te regeren op deze aarde. Bestudeer in dit verband de volgende teksten:

Zach. 14:5 – de HERE komt met al zijn heiligen;
Rom. 8:17 – de gemeente zal mét Christus verheerlijkt worden;
Kol. 3:4 – wanneer Christus ‘geopenbaard’ zal worden, zal ook de gemeente ‘met Hem geopenbaard worden in heerlijkheid’;
1 Thess. 3:13 – de komst van onze Heer Jezus met al zijn heiligen.
Openb.1:7 “Zie, Hij komt met de wolken en elk oog zal Hem zien, ook zij, die Hem hebben doorstoken; en alle stammen der aarde zullen over Hem weeklagen. Ja, amen. “

Wanneer vindt de opname van de gemeente dan plaats? De opname is een gebeurtenis, die “nabij” is en ieder ogenblik kan plaats hebben. Dat wil zeggen, dat aan deze grote gebeurtenis geen enkele andere gebeurtenis noodzakelijkerwijs behoeft vooraf te gaan. Het is een ongedateerde gebeurtenis. Het is nutteloos, om op een of andere manier te proberen de tijd van Christus’ komst voor de gelovigen te berekenen of vast te stellen. Nee, de tekenen van de tijden doen ons alleen vermoeden op de spoedige komst van de Christus. De Bijbel maakt echter duidelijk dat deze gebeurtenis in ieder geval vóór de Grote Verdrukking zal plaats vinden. Wij verwachten de Grote Verdrukking en daarmee verwachten we eerst de opname van de gemeente.

Openbaring 3: 10 “Omdat gij het bevel bewaard hebt om Mij te blijven verwachten, zal ook Ik u bewaren voor de ure der verzoeking (= grote verdrukking), die over de gehele wereld komen zal, om te verzoeken hen, die op de aarde wonen.”

Verwacht nu de Heer, zorg dat u klaar bent om Hem te ontmoeten, zodat u bewaard blijft voor de grote verdrukking? De opname van de Gemeente vindt op een tijdstip plaats gehad, vlak voor dat de grote verdrukking (hetwelk is de antichristelijk regeerperiode) aanbreekt. In allerlei bewoordingen heeft Jezus ons opgeroepen om altijd klaar te zijn om Hem terug te verwachten. Opdat zijn komst ons niet zal verrassen. Bent u klaar om Jezus te ontmoeten?Doe dus niets wat je niet zou willen doen op het moment dat Jezus terugkomt. Ga nergens heen waar je niet gevonden wilt worden op die dag. En blijft trouw in het dienen van de Jezus.

Napraten of meer weten, klik hier
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 23:18:42 #3
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175415051
Gebeurd :')
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 23:18:59 #4
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175415056
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:16 schreef Edwin_Posse het volgende:

Napraten of meer weten, klik hier
Lukt niet
  donderdag 30 november 2017 @ 23:19:40 #5
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175415074
Hij wordt in een gesloten inrichting geplaatst -O-

pi_175415120
Het is al lang geweest. Op FOK! Tenminste wel. Dat was de dag dat ik mijn account hier maakte. ^O^
Smile and be happy!
pi_175415153
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:22 schreef Shakaloha het volgende:
Het is al lang geweest. Op FOK! Tenminste wel. Dat was de dag dat ik mijn account hier maakte. ^O^
je kan nu nog spijt betuigen dat je fout was want zo is jezus dan vergeeft hij je maar dan moet je het wel echt menen, maar anders ga je gewoon dood, ws aan enge ziekte ofzo :)

want :

We lezen in 19:7b-8:

… de bruiloft des Lams is gekomen en zijn vrouw heeft zich gereedgemaakt; en haar is gegeven zich met blinkend en smetteloos fijn linnen te kleden, want dit fijne linnen zijn de rechtvaardige daden der heiligen.

Zijn bruid mag zich kleden met ‘smetteloos fijn linnen’ en dit zijn ‘de rechtvaardige daden der heiligen’. Dat laat maar één conclusie toe: de bruid bestaat uit de gerechtvaardigde heiligen (= gelovigen). Overigens meen ik dat de vertaling beter zou luiden als in de Statenvertaling: ‘de rechtvaardigmakingen der heiligen’. De uitdrukking wijst terug naar zulke passages als:

Die de bruid heeft, is de bruidegom (Johannes 3:29, Johannes de Doper over Jezus)

Want ik heb u verbonden aan één man, om u als een reine maagd voor Christus te stellen (2 Korintiërs 11:2, Paulus aan de gelovigen te Korinte)

Mannen, hebt uw vrouw lief, evenals Christus zijn gemeente heeft liefgehad en Zich voor haar overgegeven heeft, om haar te heiligen, haar reinigende door het waterbad met het woord, en zo zelf de gemeente voor Zich te plaatsen, stralend, zonder vlek of rimpel of iets dergelijks, zo dat zij heilig is en onbesmet. (Efeziërs 5:25-27, Paulus aan de gelovigen te Efeze)

Dit wordt herhaald in Openbaring 21:2 en 9, Openbaring 22:17. En de gedachte vinden we al in het Oude Testament met betrekking tot het gehele volk in bijv. Jeremia 2:2, Ezechiël 16:8 en 23:4; alleen ligt daar de nadruk op hun huwelijksontrouw.

CONCLUSIE:

De ‘bruid’ is een aanduiding van de gemeente, d.w.z. de gezamenlijke gelovigen, levend ten tijde van Jezus’ wederkomst of in de periode daaraan voorafgaand (uiteraard voor zover zij bij het oordeel worden aangenomen).en dus 99% van alle fokkers zal sterven aan engen ziekte :)
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 23:32:29 #8
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175415301
Rare man die Jezus
pi_175415491
report betreffende deze post:

quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:32 schreef noodgang het volgende:
Rare man die Jezus
--------
melding:
reden : spot met jezus, maar ok whatever hij wordt toch dalijk gestraft als jezus terugkomt :) hahahaha wie het laatst lacht lacht het best en jezus heeft dalijk lekker wijn gemaakt van gratis water en hij lekker niet :)
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 23:43:17 #10
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175415526
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:41 schreef Edwin_Posse het volgende:
report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
reden : spot met jezus, maar ok whatever hij wordt toch dalijk gestraft als jezus terugkomt :) hahahaha wie het laatst lacht lacht het best en jezus heeft dalijk lekker wijn gemaakt van gratis water en hij lekker niet :)
Sorry Jezus, maar ik heb gewoon goedkope wijn uit de supermarkt, dat is goed genoeg voor mij hoor.
We kunnen niet allemaal zo decadent zijn als jij
pi_175415568
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:43 schreef noodgang het volgende:

decadent
snobwoord ook vaak
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 23:46:51 #12
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175415599
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:45 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

snobwoord ook vaak
snobwoord is een snobwoord
pi_175415664
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:19 schreef Lunatiek het volgende:
Hij wordt in een gesloten inrichting geplaatst -O-

[ afbeelding ]
Is al vaker gebeurd.
Zijn vader zit een verdieping hoger.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 30 november 2017 @ 23:58:56 #14
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175415858
paar atoombommen en je hebt flink wat licht ja
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  vrijdag 1 december 2017 @ 00:07:09 #15
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175416026
nee maar serieus mensen..
ik ben er
zolang ik adem ben ik er
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_175416275
Jezus?

"Wauw, die TETTEN zijn wel groter geworden in al die jaren!"
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
pi_175416286
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:16 schreef Edwin_Posse het volgende:
Welnu, Jezus keert op een ‘ondeelbaar’ ogenblik dus terug om Zijn Bruid te halen, de doden die in geloof in Jezus gestorven zijn worden tot leven gewekt. De nog levende kinderen van God zullen op dezelfde wijze als Elia en Henoch weggenomen worden naar de hemel. Zij, die in leven zijn op dit heerlijk moment, zullen dus nooit sterven, maar zij zullen weggenomen worden van de aarde om de Here tegemoet te gaan in de lucht (1 Thes.4:13-18). Zij zullen dus eensklaps verdwijnen van de aarde. Zoals staal-deeltjes worden opgeheven en aangetrokken door de aantrekkingskracht van een magneet, zo zullen alle oprecht wedergeboren kinderen van God, op die dag als door een onzichtbare kracht door Hem worden aangetrokken.
Even een serieuze vraag. Hadden ze in de tijd van die charlatan al magneten? Zo ja, waarom hoor je daar nooit wat over en zo nee, hoe konden ze toen dan dat vergelijk met staal-deeltjes maken die aangetrokken worden door de aantrekkingskracht van magneten???

Ik ga hier vannacht van wakker liggen als ik hier geen antwoord op krijg ben ik bang :'(

Iemand? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175416314
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Even een serieuze vraag. Hadden ze in de tijd van die charlatan al magneten? Zo ja, waarom hoor je daar nooit wat over en zo nee, hoe konden ze toen dan dat vergelijk met staal-deeltjes maken die aangetrokken worden door de aantrekkingskracht van magneten???

Ik ga hier vannacht van wakker liggen als ik hier geen antwoord op krijg ben ik bang :'(

Iemand? :)
heb het even gegoogled, en jezus was even busy, hij komt er later nog op terug :)
pi_175416340
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:21 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

heb het even gegoogled, en jezus was even busy, hij komt er later nog op terug :)
Ok dankje, hopelijk wel voor het bedtijd is. Volgens mij hadden ze toen geen magneten toch? Ik heb nog nooit gehoord dat ze die toen al hadden uitgevonden, dus ik denk het van niet. Waar die vergelijking dan vanaf komt dat weet ik ook niet. Beetje raar dit :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 1 december 2017 @ 00:46:13 #20
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175416671
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:22 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ok dankje, hopelijk wel voor het bedtijd is. Volgens mij hadden ze toen geen magneten toch? Ik heb nog nooit gehoord dat ze die toen al hadden uitgevonden, dus ik denk het van niet. Waar die vergelijking dan vanaf komt dat weet ik ook niet. Beetje raar dit :@
jezus had 2000 jaar geleden al een smartphone, alleen weet niemand dat
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_175416675
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:46 schreef Onnoman het volgende:

[..]

jezus had 2000 jaar geleden al een smartphone, alleen weet niemand dat
Serieus?

Hey wacht even, als niemand dat weeet, hoe weet jij dat dan??? }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 1 december 2017 @ 00:47:14 #22
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175416681
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Serieus?

Hey wacht even, als niemand dat weeet, hoe weet jij dat dan??? }:|
zoals ik net al zei
ik ben er :)

Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_175416802
Dat hoor je toch te weten als Christen, edje? :D

Heb je stuk niet gelezen maar als het goed is volgt dan 'dag des oordeels'
Dan zullen alle gelovigen samenkomen en de ongelovige zondaren gestraft worden
pi_175416823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 01:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat hoor je toch te weten als Christen, edje? :D

Heb je stuk niet gelezen maar als het goed is volgt dan 'dag des oordeels'
Dan zullen alle gelovigen samenkomen en de ongelovige zondaren gestraft worden
ik neig meer naar studie van alle wereldse geloven :) mn basis is wel katholiek
pi_175416849
JA HALLO HOE ZIT HET NU MET DIE MAGNETEN IK KAN ZO DUS NIET SLAPEN HE :'( }:| :( :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175416850
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 01:04 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

ik neig meer naar studie van alle wereldse geloven :) mn basis is wel katholiek
Volgens mij komt het wel allemaal op het zelfde neer verder, iedereen zal worden beoordeelt door god, maar volgens mij is dat pas als het einde der tijd nadert.

Wat ook wel intressant is bijna dood ervaringen, sommige zeggen ook dat ze een warm gevoel kregen en herenigte met famillie, dat kan de hemel zijn
  vrijdag 1 december 2017 @ 04:15:21 #27
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175417449
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 december 2017 01:08 schreef Geralt het volgende:
JA HALLO HOE ZIT HET NU MET DIE MAGNETEN IK KAN ZO DUS NIET SLAPEN HE :'( }:| :( :'(
http://technotheek.utwente.nl/wiki/Magneten

Welterusten! :)
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 1 december 2017 @ 06:45:12 #28
186611 Haags
pi_175417711
helemaal niets. Jezus is een sprookjesfiguur
Zonder wrijving geen glans
pi_175417962
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 06:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
helemaal niets. Jezus is een sprookjesfiguur
Jezus bestond wel. Is bewezen. Alleen niet als Gods zoon zoals in de bijbel beschreven :P
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 1 december 2017 @ 07:20:31 #30
186611 Haags
pi_175418043
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 07:11 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Jezus bestond wel. Is bewezen. Alleen niet als Gods zoon zoals in de bijbel beschreven :P
Sprookjesfiguur
Zonder wrijving geen glans
pi_175418065
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 06:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
helemaal niets. Jezus is een sprookjesfiguur
als god of een van de goden het wil word jij ook een sprookjes figuur, maar dan moet je wel genade tonen, en niet zo laf doen als nu,..
pi_175418104
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 07:11 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Jezus bestond wel. Is bewezen. Alleen niet als Gods zoon zoals in de bijbel beschreven :P
Nee hoor. Helemaal niet bewezen. Kom anders maar met betrouwbare bronnen.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 1 december 2017 @ 07:32:16 #33
186611 Haags
pi_175418125
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 07:30 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Nee hoor. Helemaal niet bewezen. Kom anders maar met betrouwbare bronnen.
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 1 december 2017 @ 07:32:44 #34
186611 Haags
pi_175418129
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 07:24 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

als god of een van de goden het wil word jij ook een sprookjes figuur, maar dan moet je wel genade tonen, en niet zo laf doen als nu,..
Hij doet zijn best maar
;)
Zonder wrijving geen glans
pi_175419402
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 07:30 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Nee hoor. Helemaal niet bewezen. Kom anders maar met betrouwbare bronnen.
Kun je vast wel vinden op Google of ga anders eens F&L lezen.

Let wel:
Niet de Jezus als de Zoon van God zoals in de bijbel, maar Jezus als de vrome joodse mens.
Als je die twee uit elkaar kan houden zal je wel weten waar ik het over heb. Geen zin om in dit subforum een discussie over te voeren. Anders misschien F&L.
pi_175419450
We noemden het "de Pest". Heel veel mensen gingen dood & naar de hemel.
De slechte mensen bleven leven en achter hier op aarde - verlaten door God en Jezus.

Wij zijn de nazaten van deze laatste groep. Naar de Kerk gaan heeft geen zin meer - de dag des oordeels ligt al eeuwen achter ons.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_175420417
Iedereen die geen werkwoorden kan vervoegen wordt dan de schandknaap van jezus en zijn apostelen, alleen krijg je er natuurlijk niet voor betaald dus eigenlijk ben je gewoon een seksslaaf.
Vooral Judas Iskariot schijnt er rare ideeën op na te houden, dus het is te hopen voor ts dat hij niet meer in leven is als deze heugelijke gebeurtenis plaats gaat vinden.
  zondag 3 december 2017 @ 23:59:21 #38
473341 PitYo
Shamiya! Het is de Shhheik
pi_175481048
Bij Abimelech, Avimelech, Avinermi!!!!

Gier Oog en Ei
DUROTAN! WoW Goud en Silver beleggingsgroep GIMCHONGIN<br />Arbeidsgroepen in concentratiecampen beschikbaar voor al uw zilveren kogels.<br />Gratis VX trilogie garantie voor al uw verloren voorwerpen
  maandag 4 december 2017 @ 00:00:44 #39
473341 PitYo
Shamiya! Het is de Shhheik
pi_175481061
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:40 schreef Aanstootgevend het volgende:
We noemden het "de Pest". Heel veel mensen gingen dood & naar de hemel.
De slechte mensen bleven leven en achter hier op aarde - verlaten door God en Jezus.

Wij zijn de nazaten van deze laatste groep. Naar de Kerk gaan heeft geen zin meer - de dag des oordeels ligt al eeuwen achter ons.
Hey Judah, Yeshua Ya Yu

Al-Muddaththir
DUROTAN! WoW Goud en Silver beleggingsgroep GIMCHONGIN<br />Arbeidsgroepen in concentratiecampen beschikbaar voor al uw zilveren kogels.<br />Gratis VX trilogie garantie voor al uw verloren voorwerpen
pi_175481433
quote:
14s.gif Op zondag 3 december 2017 23:59 schreef PitYo het volgende:
Bij Abimelech, Avimelech, Avinermi!!!!

Gier Oog en Ei
soms heb je betonbloemetjes, ken je die ? uiterst intressant, die duwen om te bloeien gewoon een heel fucking stuk asfalt de lucht in en breken het, heb ook mensen gekend van wie ik zooooo 1000% zeker wist dat ze zich voort gingen planten omdat ze zo gezond waren, en toch niet,...
  maandag 4 december 2017 @ 01:15:41 #41
473341 PitYo
Shamiya! Het is de Shhheik
pi_175481634
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 00:46 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

soms heb je betonbloemetjes, ken je die ? uiterst intressant, die duwen om te bloeien gewoon een heel fucking stuk asfalt de lucht in en breken het, heb ook mensen gekend van wie ik zooooo 1000% zeker wist dat ze zich voort gingen planten omdat ze zo gezond waren, en toch niet,...
Aids :'(
DUROTAN! WoW Goud en Silver beleggingsgroep GIMCHONGIN<br />Arbeidsgroepen in concentratiecampen beschikbaar voor al uw zilveren kogels.<br />Gratis VX trilogie garantie voor al uw verloren voorwerpen
  maandag 4 december 2017 @ 01:42:27 #42
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175481806
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:37 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Kun je vast wel vinden op Google of ga anders eens F&L lezen.

Let wel:
Niet de Jezus als de Zoon van God zoals in de bijbel, maar Jezus als de vrome joodse mens.
Als je die twee uit elkaar kan houden zal je wel weten waar ik het over heb. Geen zin om in dit subforum een discussie over te voeren. Anders misschien F&L.
Goede bron.
pi_175481840
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 01:42 schreef maxi-mus het volgende:
Goede bron.
hoi ik heb de bijbel er even bij gepakt, en open geslagen en gebladert, verder niet gelezen maar hij ruikt lekker naar antiek papier :)
  maandag 4 december 2017 @ 02:03:36 #44
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175481916
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 01:47 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

hoi ik heb de bijbel er even bij gepakt, en open geslagen en gebladert, verder niet gelezen maar hij ruikt lekker naar antiek papier :)
*gebladerd.
pi_175481996
Maakt Edwin Emmanuel Posse een account aan op FOK!.
pi_175482049
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 02:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

*gebladerd.
licht eraan
  maandag 4 december 2017 @ 16:50:44 #47
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175491705
Wie roept mij?
pi_175492050
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 02:47 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

licht eraan
Waaraan?
pi_175492695
Jezus keert niet terug. Voor zover de man überhaupt ooit echt heeft bestaan, is hij omstreeks het begin van de jaartelling overleden. God bestaat ook niet en zijn halfbroertje, de Arabische maangod Allah, evenmin. Het zijn allemaal menselijke verzinsels.
  maandag 4 december 2017 @ 18:23:02 #50
473341 PitYo
Shamiya! Het is de Shhheik
pi_175493365
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2017 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
Jezus keert niet terug. Voor zover de man überhaupt ooit echt heeft bestaan, is hij omstreeks het begin van de jaartelling overleden. God bestaat ook niet en zijn halfbroertje, de Arabische maangod Allah, evenmin. Het zijn allemaal menselijke verzinsels.
As-Salaam-Alaikum
All-Ah Wa'All-ai Kumfidem

Al-Muddaththir jawahu?

Is het dan de bedoeling dat men zegt

"Dar es Salaam?"

Tawid Tahweed Dawid hehwi?

Muh am med
Moo ahm med

Surah - Zuur ikke...behoorlijk zuur.....

[ Bericht 3% gewijzigd door PitYo op 04-12-2017 18:43:46 ]
DUROTAN! WoW Goud en Silver beleggingsgroep GIMCHONGIN<br />Arbeidsgroepen in concentratiecampen beschikbaar voor al uw zilveren kogels.<br />Gratis VX trilogie garantie voor al uw verloren voorwerpen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')