abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175757349
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 23:09 schreef b-engel het volgende:
@jappiejan: Ik doe het nu een paar weken en ik vind het leuk! Maar ja, ik hou van het contact met de mensen,, het samenwerken aan een betere winkel. Ik heb een leuk contact met 'mijn' managers, en ook met de medewerkers.
In welke regio woon je?
Ik moet mijn eerste opdracht nog doen, maar ik zie er ook wel iets in! Omgeving den bosch
  zaterdag 16 december 2017 @ 20:17:50 #52
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_175768762
Zijn er geen rw shops meer vrij dan nu in je omgeving?
pi_175776646
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 20:17 schreef b-engel het volgende:
Zijn er geen rw shops meer vrij dan nu in je omgeving?
Rw shops als in rw opdrachten? Jawel, maar 12 eu nog niet echt de moeite dit moment haha
pi_175778212
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 02:55 schreef jappiejan het volgende:

[..]

Rw shops als in rw opdrachten? Jawel, maar 12 eu nog niet echt de moeite dit moment haha
het kan oplopen tot voorbij de 40 euro, dus voorlopig nog even niet doen nee
  zondag 17 december 2017 @ 15:20:44 #55
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_175785187
Wauw, net begonnen en nu 12 al te min vinden haha!

Ik zag net dat Scoupy ook al begint met ditzelfde: Foto's maken in AH van Barilla voor 1,50
pi_175786509
Haha komt omdat ik buiten RW ook opdrachten doe voor 9,50+ met uitschieters van 20 euro. 12 euro in combinatie met de winkel waar ik heen moet trekt me dan niet altijd haha. Ben voor de rest niet zo hebberig hoor 😅
pi_175800998
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 16:17 schreef jappiejan het volgende:
Haha komt omdat ik buiten RW ook opdrachten doe voor 9,50+ met uitschieters van 20 euro. 12 euro in combinatie met de winkel waar ik heen moet trekt me dan niet altijd haha. Ben voor de rest niet zo hebberig hoor 😅
nou dan stel ik hem maar: en waar verdien je die bedragen dan mee?
pi_175801299
Bij mij in de buurt loopt alles hoog op. Geen roamlers, daarnaast doe ik ook niet zoveel opdrachten. Gesprekscheck had ik bijvoorbeeld voor 17,50. Maar ekoplaza checks etcetera ook.
pi_175805716
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 00:10 schreef jappiejan het volgende:
Bij mij in de buurt loopt alles hoog op. Geen roamlers, daarnaast doe ik ook niet zoveel opdrachten. Gesprekscheck had ik bijvoorbeeld voor 17,50. Maar ekoplaza checks etcetera ook.
oh je bedoelt de gewone Roamler opdrachten.
ik dacht dat je een ander bedrijf bedoelde dat wij misschien nog niet kenden.
pi_175816307
Roamler Works verdient ook lekker.
www.passieenplezier.nl D winkel voor erotiek
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_175825911
de coca cola nog even meegepakt voor een mooi bedrag.

Kornuit zal ook nog wel wat oplopen.
  maandag 18 december 2017 @ 23:37:52 #62
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_175826189
Ze zijn een beetje heel erg gestrest bij AH. Hier stond er geen Kornuit en de teamleider werd echt kwaad dat ik erom vroeg 'ben ik verplicht om mee te werken ofzo?'. Eh, laat maar.
pi_175852431
Plek 50 in de rankings *O*

Maar Kornuit kratten heb ik in vier checks nog nergens gezien. :o

En bij de Plus had ik van de week ook geen toestemming voor de Babymelk check nadat ik mezelf voorstelde en de brief liet zien en toen ik over het hoofdkantoor begon kreeg ik terug ‘ja maar wij zijn het hoofdkantoor niet’. En vervolgens had meneer spijt gok ik en ging hij wel precies uitleggen met dat het daar stond en hoeveel dan. :’)
www.passieenplezier.nl D winkel voor erotiek
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_175853415
Die babymelk check is ook wel eens misgegaan bij mij. Sommige werknemers van supermarkten zijn niet de handigste..
pi_175886436
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 22:24 schreef Tamashii het volgende:
Plek 50 in de rankings *O*

Maar Kornuit kratten heb ik in vier checks nog nergens gezien. :o

En bij de Plus had ik van de week ook geen toestemming voor de Babymelk check nadat ik mezelf voorstelde en de brief liet zien en toen ik over het hoofdkantoor begon kreeg ik terug ‘ja maar wij zijn het hoofdkantoor niet’. En vervolgens had meneer spijt gok ik en ging hij wel precies uitleggen met dat het daar stond en hoeveel dan. :’)
Ik ken uberhaupt het bestaan van kratten Kornuit niet :P alleen die dozen met flesjes
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
  donderdag 21 december 2017 @ 18:56:25 #66
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_175898769
Vandaag een leuke: de ijscheck bij Jumbo (SS). Na zoveel vragen ineens: heb je nergens de Cornetto vriezer van Ola gevonden, maak dan deze 5 controlefoto's.
He? Er werd nergens gevraagd om een cornetto vriezer?? Ik heb hem een aantal keer teruggescrolld, maar die vraag was er dus niet.
Dus op het einde stelde ik die vraag. Krijg ik als antwoord: niet alle winkels hebben die vriezer.
Nee duh, maar als je er niet naar vraagt en dan toch alle controlefoto's moet maken?
pi_175905475
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:56 schreef b-engel het volgende:
Vandaag een leuke: de ijscheck bij Jumbo (SS). Na zoveel vragen ineens: heb je nergens de Cornetto vriezer van Ola gevonden, maak dan deze 5 controlefoto's.
He? Er werd nergens gevraagd om een cornetto vriezer?? Ik heb hem een aantal keer teruggescrolld, maar die vraag was er dus niet.
Dus op het einde stelde ik die vraag. Krijg ik als antwoord: niet alle winkels hebben die vriezer.
Nee duh, maar als je er niet naar vraagt en dan toch alle controlefoto's moet maken?
Er staan er 2 in. Bij de ene wel een vraag over ola vriezer en de andere niet.
  donderdag 21 december 2017 @ 22:17:18 #68
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_175905978
Bij mij stond dus niet de vraag erin, maar wel: vind je de ola-vriezer niet, maak dan controlefoto's van... hartstikke verwarrend
pi_175907200
het is gewoon 1 van de vele voorbeelden waarin SS heel slordig is in het opstellen/formuleren van de instructies.
ander ding uit diezelfde opdracht (de versie waarin de extra 25 cent te verdienen is): wat als er in de Ola-vriezer Jumbo-ijs ligt dat geen schepijs is, wat moet je dan invullen bij vraag 15?

ik heb SS de laatste maanden wekelijks aan de telefoon over het een of ander, en elke keer noem ik een paar van dit soort punten, maar het blijft vol slordigheden zitten bij ze.
  donderdag 21 december 2017 @ 23:22:28 #70
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_175908389
Ik ben nu met ze in conclaaf omdat ze iets afkeuren omdat ze de tekst niet kunnen lezen. Ze hebben mij de foto teruggestuurd om te laten zien, en idd is die wazig. Maar toen ik de foto van mij erbij pakte, was die gewoon heel strak en duidelijk leesbaar! Dus blijkbaar houden ze weinig MP over in het overzetten. En ben ik daar de dupe van.
pi_175909462
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:22 schreef b-engel het volgende:
Ik ben nu met ze in conclaaf omdat ze iets afkeuren omdat ze de tekst niet kunnen lezen. Ze hebben mij de foto teruggestuurd om te laten zien, en idd is die wazig. Maar toen ik de foto van mij erbij pakte, was die gewoon heel strak en duidelijk leesbaar! Dus blijkbaar houden ze weinig MP over in het overzetten. En ben ik daar de dupe van.
Vervelend!

Vraag: Hoe sla je SS foto's op, met een screen shot ofzo? Op mijn telefoon blijft alleen de laatst gemaakte foto staan.
pi_175911164
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:22 schreef b-engel het volgende:
zet ze voor het blok, confronteer ze maar met de onmogelijkheid van de situatie die ze zelf creeren:
jullie geven vaak de instructie dat de prijskaartjes leesbaar moeten zijn, maar intussen krijgen jullie wel een minder scherpe foto ingestuurd door de app dan hoe mijn camera de foto maakt: hoe verklaren jullie dit?
hoe moeten wij als spotters zien dat de foto die we hebben gemaakt goed genoeg leesbaar is als ie minder scherp bij jullie aankomt?
en waar haal je het lef vandaan om mijn inzending af te keuren omdat een foto niet scherp genoeg is gemaakt terwijl je weet dat de app hem minder scherp instuurt dan mijn camera hem maakt en dus ook minder scherp wordt ingestuurd dan ik hem op mijn scherm heb gezien?

om welke opdracht ging het eigenlijk? (wat moest er leesbaar zijn?)
pi_175928467
Zal de Etos wel zijn.

Nog 2 keer ijs gedaan vandaag. Die vraag over de voorraad ook zo vreemd. Welke normale klant vraagt nou of er nog meer ijs in het magazijn ligt als het normale schap vol ligt.
pi_175930662
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:02 schreef Prh01 het volgende:
Zal de Etos wel zijn.

Nog 2 keer ijs gedaan vandaag. Die vraag over de voorraad ook zo vreemd. Welke normale klant vraagt nou of er nog meer ijs in het magazijn ligt als het normale schap vol ligt.
beetje dom om te denken dat je dat in de rol van normale klant moet doen.
pi_175930782
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:45 schreef F0xy het volgende:

[..]

Vervelend!

Vraag: Hoe sla je SS foto's op, met een screen shot ofzo? Op mijn telefoon blijft alleen de laatst gemaakte foto staan.
het verschilt per versie denk ik.
ik heb nu tijdelijk een oude telefoon waarop de foto's niet worden opgeslagen. maar ik was op mijn gewone telefoon gewend dat ze wel werden opgeslagen, gewoon standaard in mijn galerij.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')