abonnement Unibet Coolblue
pi_175405378
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
  donderdag 30 november 2017 @ 16:18:41 #2
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175406201
quote:
15s.gif Op donderdag 30 november 2017 15:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Al een maand geen matches meer... Misschien toch maar even nieuwe foto's maken... :')
Bij Tinder? Volgens mij ligt het echt niet alleen aan de foto's, maar meer aan dat Tinder zelf nog steeds niet lekker werkt. Toen ik het net had geďnstalleerd had ik in de eerste week 10 matches en in de tweede en derde week 0. Daarna is het een tijd verwijderd geweest, en toen ik het weer had geinstalleerd kreeg ik opeens weer matches.,
pi_175406292
Sinds de komst van Tinder zijn datingsites leeggelopen. De sites proberen middels misleidende uitspraken de suggestie te wekken dat er duizenden leden zijn. Ik heb de proef op de som genomen en zelfs grote sites hebben een bedroevend laag aantal actieve (betalende) vrouwen in hun bestand. Selecteer je op leeftijd en provincie dan blijft er weinig over. Op een aantal sites kunnen gratis leden niet eens berichten beantwoorden en weet jij als schrijver niet wie er betalend is. Dan blijven je berichten onbeantwoord. ook worden inactieve profielen vaak niet verwijderd. Mijn stelling is dat GEEN ENKELE betaalde datingsite de moeite waard is, zeker als je een man bent,.

Gelukkig is er Tinder.
Mijn ervaringen zijn wisselend maar doe je moeite en heb je een leuke foto dan lukt het wel vroeg of laat. Op een gegeven moment ben je op Tinder ook wel door je swipes heen en kun je evt opnieuw installeren (eerst je account wissen). Dat doen meer mensen want ik zie regelmatig dezelfde vrouwen voorbij komen.
pi_175406807
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:22 schreef MGTOW het volgende:
Sinds de komst van Tinder zijn datingsites leeggelopen. De sites proberen middels misleidende uitspraken de suggestie te wekken dat er duizenden leden zijn. Ik heb de proef op de som genomen en zelfs grote sites hebben een bedroevend laag aantal actieve (betalende) vrouwen in hun bestand. Selecteer je op leeftijd en provincie dan blijft er weinig over. Op een aantal sites kunnen gratis leden niet eens berichten beantwoorden en weet jij als schrijver niet wie er betalend is. Dan blijven je berichten onbeantwoord. ook worden inactieve profielen vaak niet verwijderd. Mijn stelling is dat GEEN ENKELE betaalde datingsite de moeite waard is, zeker als je een man bent,.

Gelukkig is er Tinder.
Mijn ervaringen zijn wisselend maar doe je moeite en heb je een leuke foto dan lukt het wel vroeg of laat. Op een gegeven moment ben je op Tinder ook wel door je swipes heen en kun je evt opnieuw installeren (eerst je account wissen). Dat doen meer mensen want ik zie regelmatig dezelfde vrouwen voorbij komen.
Schrijf er een boek over ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 30 november 2017 @ 21:08:28 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175412214
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:50 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Hier krijg ik wel leuke reacties op,

Vermist : Leuk meisje. Beschrijving: blond haar, blauwe ogen, en een wipneusje. Laatst vernomen op Tinder Maandag 6 November

Voorbeeldje... Invullen naar haar kenmerken natuurlijk en wipneusje er in houden

zo hou je het een beetje luchtig
Nou zo gezegd zo gedaan.

Benieuwd wat ze doet. Reageren of op de blokkeer knop rammen :P
pi_175414491
Nummer geregeld. En nu al 4 dagen geen reactie meer na een heel normaal gesprek. Ik stelde een wedervraag.

Wat is dat online gebeuren toch dikke stront. Laatst wat geflirt in real life. Da's toch echt meer mijn ding. Next dus.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175414528
quote:
7s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Nummer geregeld. En nu al 4 dagen geen reactie meer na een heel normaal gesprek. Ik stelde een wedervraag.

Wat is dat online gebeuren toch dikke stront. Laatst wat geflirt in real life. Da's toch echt meer mijn ding. Next dus.
Je hebt een te hoog nummer getrokken waarschijnlijk. Maar vrouwen hebben het ook heus waar moeilijk hoor!
pi_175414725
quote:
11s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt een te hoog nummer getrokken waarschijnlijk. Maar vrouwen hebben het ook heus waar moeilijk hoor!
Ze moeten gewoon normaal doen. Maar dit is de norm. Dus tabee online gebeuren en hallo echte wereld.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175414756
quote:
7s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:03 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon normaal doen. Maar dit is de norm. Dus tabee online gebeuren en hallo echte wereld.
Ja maar ze zijn je geen verantwoording schuldig oid, aldus Allures en DP. Fuck you, I can do what I want :')
pi_175414799
quote:
11s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt een te hoog nummer getrokken waarschijnlijk. Maar vrouwen hebben het ook heus waar moeilijk hoor!
Nou ik schijn de vrouwelijke Faxie te zijn }:|

Ik trek het online daten ook erg slecht :') Op Tinder geen match, tweede keer installeren leverde mij wel een match op maar geen gesprek (en ja ik begon zelf :6 )
Paiq is helemaal drama; of mannen die zodra ze je foto je meteen verwijderen, mannen met vreemde fetishes, en mannen die 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken ;(
Op OkCupid krijg ik alleen catfishes uit Nigeria of Egypte die toevállig in Amsterdam zijn en mij willen ontmoeten.

Ik heb ook echt totaal geen motivatie meer om op die websites te zitten maar ik zou anders niet weten waar ik iemand kan ontmoeten :')
pi_175414854
quote:
18s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:06 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou ik schijn de vrouwelijke Faxie te zijn }:|

Ik trek het online daten ook erg slecht :') Op Tinder geen match, tweede keer installeren leverde mij wel een match op maar geen gesprek (en ja ik begon zelf :6 )
Paiq is helemaal drama; of mannen die zodra ze je foto je meteen verwijderen, mannen met vreemde fetishes, en mannen die 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken ;(
Op OkCupid krijg ik alleen catfishes uit Nigeria of Egypte die toevállig in Amsterdam zijn en mij willen ontmoeten.

Ik heb ook echt totaal geen motivatie meer om op die websites te zitten maar ik zou anders niet weten waar ik iemand kan ontmoeten :')
Uitzonderingen bevestigen de regel :6
pi_175414866
quote:
17s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uitzonderingen bevestigen de regel :6
Ik wil CL ook wel hierheen slepen hoor :6 Die heeft het helemaal opgegeven geloof ik ;(
pi_175414892
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:08 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik wil CL ook wel hierheen slepen hoor :6 Die heeft het helemaal opgegeven geloof ik ;(
Gezellig O+
pi_175414913
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gezellig O+
Dat haalt de sfeer zo lekker op *O*
pi_175415080
quote:
10s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:11 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat haalt de sfeer zo lekker op *O*
Had ik je al eens gezegd dat je een leuk glitterpoesje hebt O+ :@
pi_175415214
quote:
10s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Had ik je al eens gezegd dat je een leuk glitterpoesje hebt O+ :@
pi_175415244
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:08 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik wil CL ook wel hierheen slepen hoor :6 Die heeft het helemaal opgegeven geloof ik ;(
Check. Kerels zijn eng. En ik vind het wel lekker alleen :')
Tap tap tap
pi_175415255
quote:
15s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:27 schreef Elvi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:*
pi_175416901
quote:
18s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:06 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou ik schijn de vrouwelijke Faxie te zijn }:|

Ik trek het online daten ook erg slecht :') Op Tinder geen match, tweede keer installeren leverde mij wel een match op maar geen gesprek (en ja ik begon zelf :6 )
Paiq is helemaal drama; of mannen die zodra ze je foto je meteen verwijderen, mannen met vreemde fetishes, en mannen die 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken ;(
Op OkCupid krijg ik alleen catfishes uit Nigeria of Egypte die toevállig in Amsterdam zijn en mij willen ontmoeten.

Ik heb ook echt totaal geen motivatie meer om op die websites te zitten maar ik zou anders niet weten waar ik iemand kan ontmoeten :')
Het valt ook niet mee, of je nu man of vrouw bent.

Paiq, leuk hoor die kwiz, gaat alleen altijd over roken, kinderen, domme oninteressante vragen, afstand, sporten, of je op dikke vrouwen valt en dat soort ongein.

Wordt ook vaak weggeklikt bij de foto of het gesprek loopt gewoon dood..

OKCupid, raar volk, eeuwige studenten, bak met import, af en toe kun je best lachen :D.

Hallo gezellige kerst in mijn uppie :W
pi_175417892
Waarom daten er hier onderling eigenlijk niet of nauwelijks mensen met elkaar?
  vrijdag 1 december 2017 @ 07:24:03 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175418066
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 07:04 schreef DW457 het volgende:
Waarom daten er hier onderling eigenlijk niet of nauwelijks mensen met elkaar?
Wie zegt dat ze dat niet doen / niet over nagedacht hebben?
Genoeg spreken die op fok achter de schermen zijn.
Betekent niet dat 't altijd een match is.

Men heeft wel geleerd om dergelijke zaken niet te posten op fok :+
pi_175419137
quote:
18s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:06 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou ik schijn de vrouwelijke Faxie te zijn }:|

Ik trek het online daten ook erg slecht :') Op Tinder geen match, tweede keer installeren leverde mij wel een match op maar geen gesprek (en ja ik begon zelf :6 )
Paiq is helemaal drama; of mannen die zodra ze je foto je meteen verwijderen, mannen met vreemde fetishes, en mannen die 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken ;(
Op OkCupid krijg ik alleen catfishes uit Nigeria of Egypte die toevállig in Amsterdam zijn en mij willen ontmoeten.

Ik heb ook echt totaal geen motivatie meer om op die websites te zitten maar ik zou anders niet weten waar ik iemand kan ontmoeten :')
Als ik dit allemaal zo lees ga ik er niet eens aan beginnen...
Ik lees hier een beetje mee de laatste tijd. Ben er nog niet helemaal uit of ik wil beginnen aan daten en zo. Ik dacht: ah hier even de ervaringen lezen en dan zie ik wel of dat online gebeuren iets voor me is

nou wat ik zo lees :D

dat Tinder gebeuren is mijn ding al helemaal niet, als ik het zo zie hoe dat in zijn werk gaat. En dan de hele tijd met die telefoon in de weer zijn...nope.

Die online sites had ik al mijn bedenkingen bij. Was een beetje ervaringen van anderen aan het opzoeken en aan het lezen, daar kreeg ik al een onbestemd gevoel van. Hier op fok in deze topic een en ander gelezen (en af en toe meegeleefd met deze en gene :P ).
Ging ik reviews lezen van de meest bekende van die sites, kom ik berichtjes van die MGTOW tegen in de reviews...heb nu zoiets van hell no _O-

Ik zie nog wel even wat ik doe. Ik wil eigenlijk wel een keer speeddaten. Niet eens zozeer voor het daten of zo maar ik heb daar zo'n beeld bij, ik moét dat gewoon een keer gedaan hebben.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 1 december 2017 @ 09:16:26 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175419160
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:14 schreef Prisha het volgende:

[..]

Als ik dit allemaal zo lees ga ik er niet eens aan beginnen...
Ik lees hier een beetje mee de laatste tijd. Ben er nog niet helemaal uit of ik wil beginnen aan daten en zo. Ik dacht: ah hier even de ervaringen lezen en dan zie ik wel of dat online gebeuren iets voor me is

nou wat ik zo lees :D

dat Tinder gebeuren is mijn ding al helemaal niet, als ik het zo zie hoe dat in zijn werk gaat. En dan de hele tijd met die telefoon in de weer zijn...nope.

Die online sites had ik al mijn bedenkingen bij. Was een beetje ervaringen van anderen aan het opzoeken en aan het lezen, daar kreeg ik al een onbestemd gevoel van. Hier op fok in deze topic een en ander gelezen (en af en toe meegeleefd met deze en gene :P ).
Ging ik reviews lezen van de meest bekende van die sites, kom ik berichtjes van die MGTOW tegen in de reviews...heb nu zoiets van hell no _O-

Ik zie nog wel even wat ik doe. Ik wil eigenlijk wel een keer speeddaten. Niet eens zozeer voor het daten of zo maar ik heb daar zo'n beeld bij, ik moét dat gewoon een keer gedaan hebben.
Ik zou je beeld van daten nou niet laten bepalen door iemand die MGTOW als username gebruikt
pi_175419327
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik zou je beeld van daten nou niet laten bepalen door iemand die MGTOW als username gebruikt
ha nee dat niet alleen. Wel wat ik erover lees, ervaringen van anderen en zo. Dan daarbij nog eens het idee dat er misschien redelijk wat mensen met diezelfde denkbeelden als die user de online wereld afstruinen. Het komt me niet echt vriendelijk over zeg maar. Het helpt in elk geval niet om me over die drempel te trekken.

Ik denk niet dat het voor mij is. Ik weet het niet. Twijfel. Eerst dat speeddaten maar een keertje doen. Hoewel ik daar ook weer dingen over lees. Ik lees gewoon teveel :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175419452
quote:
18s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:06 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou ik schijn de vrouwelijke Faxie te zijn }:|

Ik trek het online daten ook erg slecht :') Op Tinder geen match, tweede keer installeren leverde mij wel een match op maar geen gesprek (en ja ik begon zelf :6 )
Paiq is helemaal drama; of mannen die zodra ze je foto je meteen verwijderen, mannen met vreemde fetishes, en mannen die 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken ;(
Op OkCupid krijg ik alleen catfishes uit Nigeria of Egypte die toevállig in Amsterdam zijn en mij willen ontmoeten.

Ik heb ook echt totaal geen motivatie meer om op die websites te zitten maar ik zou anders niet weten waar ik iemand kan ontmoeten :')
Ik denk dat normale mannen inmiddels ook wijzer worden en zich niet inschrijven op een website waar de verhouding zo in hun nadeel is. Dan hou je een zwikje fetish mannen over.

Een vrouw met een normaal uiterlijk heeft op tinder de ene match na de andere. Er zijn dus maar een paar verklaringen mogelijk. De eerste is dat er iets mis is met je tinderaccount, bijv. je hebt je account niet gewist alvorens opnieuw te installeren zodat je vist in een lege vijver. De tweede mogelijkheid is dat je echt een onaantrekkelijke foto hebt.

De derde mogelijkheid is dat mannen massaal MGTOW gaan natuurlijk maar dat is in NL nog niet het geval
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:02:22 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175419805
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:31 schreef Prisha het volgende:

[..]

ha nee dat niet alleen. Wel wat ik erover lees, ervaringen van anderen en zo. Dan daarbij nog eens het idee dat er misschien redelijk wat mensen met diezelfde denkbeelden als die user de online wereld afstruinen. Het komt me niet echt vriendelijk over zeg maar. Het helpt in elk geval niet om me over die drempel te trekken.

Ik denk niet dat het voor mij is. Ik weet het niet. Twijfel. Eerst dat speeddaten maar een keertje doen. Hoewel ik daar ook weer dingen over lees. Ik lees gewoon teveel :D
Het is wisselend en je krijgt er zowel positieve als negatieve ervaringen mee. Het is net als in de echte wereld. Er zitten leuke mensen en niet leuke. Maar ik vind het erg spannend en uitdagend om te doen en dingen uit te proberen. En heb er ook succesjes mee geboekt. Twee leuke scharrels mee gehad. Einddoel (een nieuwe vaste relatie) is nog niet bereikt, maar tot die tijd blijft het leuk.

En ook ik heb negatieve dingen meegemaakt. Maar dan heb je meestal wel weer een grappig verhaal voor je vrienden. Als ik ooit weer gesetteld met een vrouw raak ga ik denk ik een soort dating memoires schrijven. :D

Het hangt er ook een beetje vanaf wat voor vrouwen je zoekt. Ik val toch wat meer op de zachtaardige type vrouwen. Die kom je er een hoop leuke tegen :)
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:06:29 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175419873
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:41 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ik denk dat normale mannen inmiddels ook wijzer worden en zich niet inschrijven op een website waar de verhouding zo in hun nadeel is. Dan hou je een zwikje fetish mannen over.

Een vrouw met een normaal uiterlijk heeft op tinder de ene match na de andere. Er zijn dus maar een paar verklaringen mogelijk. De eerste is dat er iets mis is met je tinderaccount, bijv. je hebt je account niet gewist alvorens opnieuw te installeren zodat je vist in een lege vijver. De tweede mogelijkheid is dat je echt een onaantrekkelijke foto hebt.

De derde mogelijkheid is dat mannen massaal MGTOW gaan natuurlijk maar dat is in NL nog niet het geval
Kun jij je religie niet gewoon in het MGTOW topic gaan prediken? Hier zitten mensen die wel gewoon op zoek zijn naar liefde en warmte.
pi_175419888
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kun jij je religie niet gewoon in het MGTOW topic gaan prediken? Hier zitten mensen die wel gewoon op zoek zijn naar liefde en warmte.
Die gaan ze niet vinden via datingsites
pi_175419940
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is wisselend en je krijgt er zowel positieve als negatieve ervaringen mee. Het is net als in de echte wereld. Er zitten leuke mensen en niet leuke. Maar ik vind het erg spannend en uitdagend om te doen en dingen uit te proberen. En heb er ook succesjes mee geboekt. Twee leuke scharrels mee gehad. Einddoel (een nieuwe vaste relatie) is nog niet bereikt, maar tot die tijd blijft het leuk.

En ook ik heb negatieve dingen meegemaakt. Maar dan heb je meestal wel weer een grappig verhaal voor je vrienden. Als ik ooit weer gesetteld met een vrouw raak ga ik denk ik een soort dating memoires schrijven. :D

Het hangt er ook een beetje vanaf wat voor vrouwen je zoekt. Ik val toch wat meer op de zachtaardige type vrouwen. Die kom je er een hoop leuke tegen :)
Is ook wel zo ja. Ik weet alleen niet of de ervaringen van vrouwen net iets anders zijn. Ik zie vooral de "horror story's" voorbij komen. Leuke ervaringen eigenlijk weinig. Denk wel dat men eerder geneigd is de slechte ervaringen te delen dan de leuke, dat dan weer wel.

Hier op fok lees ik vooral de mannen perspectief, het is wel jammer dat er niet meer ervaringen vanuit de vrouw staan, daar wil ik meer van weten als vrouw zijnde :P . Dat van Elvi is de eerste die ik tegenkom, was ik wel blij mee.

Nu lees ik pas sinds kort mee dus wellicht in het verleden dat er wat meer is gepost.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175419946
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 21:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou zo gezegd zo gedaan.

Benieuwd wat ze doet. Reageren of op de blokkeer knop rammen :P
Van de dan de helft krijg je een leuke reactie, ^O^ kan wel wat screens hier plaatsen..maar dat zal wel niet mogen :P gister ook weer 1, na dat bericht nog 10 uitgewisseld, nr ->> binnenkort date. Vanavond 1 met een Aziatische studente in Groningen, dat word wel wennen aangezien ik dan alles in Engels moet doen B-)

[ Bericht 7% gewijzigd door michiel_merk op 01-12-2017 10:16:25 ]
pi_175420206
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:10 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Van de dan de helft krijg je een leuke reactie, ^O^ kan wel wat screens hier plaatsen..maar dat zal wel niet mogen :P gister ook weer 1, na dat bericht nog 10 uitgewisseld, nr ->> binnenkort date. Vanavond 1 met een Aziatische studente in Groningen, dat word wel wennen aangezien ik dan alles in Engels moet doen B-)

Zoek jij in de wat perifere streken?
Ik heb nml de indruk dat vrouwen daar veel makkelijker te regelen zijn.
pi_175420288
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:26 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Zoek jij in de wat perifere streken?
Ik heb nml de indruk dat vrouwen daar veel makkelijker te regelen zijn.
ik date met verschillende typen vrouwen, dit is de eerste in deze categorie, als je een bepaalde houding hebt, zijn heel veel vrouwen makkelijk te regelen
pi_175420347
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:31 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

ik date met verschillende typen vrouwen, dit is de eerste in deze categorie, als je een bepaalde houding hebt, zijn heel veel vrouwen makkelijk te regelen
Helaas behoor ik tot de categorie 40+ en dan is het lastig om een leuke vrouw te vinden, zeker als het oog ook wat wilt.
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:37:21 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175420385
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:10 schreef Prisha het volgende:

[..]

Is ook wel zo ja. Ik weet alleen niet of de ervaringen van vrouwen net iets anders zijn. Ik zie vooral de "horror story's" voorbij komen. Leuke ervaringen eigenlijk weinig. Denk wel dat men eerder geneigd is de slechte ervaringen te delen dan de leuke, dat dan weer wel.

Hier op fok lees ik vooral de mannen perspectief, het is wel jammer dat er niet meer ervaringen vanuit de vrouw staan, daar wil ik meer van weten als vrouw zijnde :P . Dat van Elvi is de eerste die ik tegenkom, was ik wel blij mee.

Nu lees ik pas sinds kort mee dus wellicht in het verleden dat er wat meer is gepost.
De slechte verhalen zijn veel leuker en grappiger om op te schrijven natuurlijk. En bij mn vorige goede ervaring was ik ook gelijk voor een half jaar uit het topic afwezig. :P

Als vrouw is het wat anders natuurlijk. Dan is het het vinden van de leukerd tussen een hoop kansloos wanhopig grut. Maar dat is natuurlijk wel een luxe positie.
pi_175420460
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De slechte verhalen zijn veel leuker en grappiger om op te schrijven natuurlijk. En bij mn vorige goede ervaring was ik ook gelijk voor een half jaar uit het topic afwezig. :P

Als vrouw is het wat anders natuurlijk. Dan is het het vinden van de leukerd tussen een hoop kansloos wanhopig grut. Maar dat is natuurlijk wel een luxe positie.
Als vrouw zijnde is het zeker anders:
1) je hoeft het initiatief niet te nemen dus weinig kans op afwijzing
2) je hoeft niet te betalen en te entertainen
3) je hebt vrijwel een eindeloze keuze

Een hoop kansloos en wanhopig grut? Ben ik als man zijnde ook volop tegengekomen hoor. Vergelijkbaar met een medische nascholing, helaas krijg ik er geen accreditatiepunten voor.
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:47:58 #36
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175420558
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:34 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Helaas behoor ik tot de categorie 40+ en dan is het lastig om een leuke vrouw te vinden, zeker als het oog ook wat wilt.
Ligt toch aan jezelf denk ik...
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175420690
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:41 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Een hoop kansloos en wanhopig grut? Ben ik als man zijnde ook volop tegengekomen hoor. Vergelijkbaar met een medische nascholing, helaas krijg ik er geen accreditatiepunten voor.
Dit ^O^, er zit mij toch volk tussen, bah bah. Ook leuke contacten hoor, met sommige ga ik af en toe nog vriendschappelijk op "date".

Helaas gaat meestal mijn radar al af dat er iets niet klopt. Leuke verhalen ga ik zeker posten, als ik er weer een heb :)
pi_175420749
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:34 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Helaas behoor ik tot de categorie 40+ en dan is het lastig om een leuke vrouw te vinden, zeker als het oog ook wat wilt.
Genoeg mooie dames van rond de 30, die met mannen van 40+ daten, ben zelf 35 date ook weleens met dames van rond de 23
pi_175420756
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ligt toch aan jezelf denk ik...
Voor een deel ligt dat inderdaad aan mijzelf, want ik stel op het gebied van uiterlijk wel eisen ja. Maar dat mag want ik besteed zelf ook aandacht aan mn uiterlijk.
pi_175420764
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ligt toch aan jezelf denk ik...
Nee joh, zeg jij nou voor gekke dingen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175420812
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:55 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Voor een deel ligt dat inderdaad aan mijzelf, want ik stel op het gebied van uiterlijk wel eisen ja. Maar dat mag want ik besteed zelf ook aandacht aan mn uiterlijk.
Eisen, begin nou eens met dames te daten die wat minder aan jouw eisen voldoen, bouw je zelfvertrouwen mee, komen de mooie dames vanzelf, geloof mij maar
pi_175420818
Boven de 40 zie ik dat er voornamelijk alleenstaande moeders zijn. Die hebben hun handen vol aan werk + kinderen. Ik snap dat dan uiterlijk er wat bij in schiet, maar jeemig de peemig, als het op een enkele foto of op een enkele avond al niet lukt haak ik echt af.
pi_175420884
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:58 schreef MGTOW het volgende:
Boven de 40 zie ik dat er voornamelijk alleenstaande moeders zijn. Die hebben hun handen vol aan werk + kinderen. Ik snap dat dan uiterlijk er wat bij in schiet, maar jeemig de peemig, als het op een enkele foto of op een enkele avond al niet lukt haak ik echt af.
daar ga je al, boven de 40. verlaag dat naar 30
pi_175420958
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:01 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

daar ga je al, boven de 40. verlaag dat naar 30
Natuurlijk heb ik zelf niet zon probleem met dat leeftijdsverschil, maar zie ik weinig vrouwen die dan nog matchen. Sterker nog, middels een truc zie ik wie er mij geliked hebben en dan zitten daar juist veel oudere vrouwen tussen. Doordat de vrouwen het zo voor het uitzoeken hebben denk ik dat ze ook qua leeftijd kritischer zijn geworden.
In Rusland had ik wel heel veel jongere tindermatches. Zoveel dat ik alles boven de 37 maar heb weggekapt.......
pi_175420970
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:58 schreef MGTOW het volgende:
Boven de 40 zie ik dat er voornamelijk alleenstaande moeders zijn. Die hebben hun handen vol aan werk + kinderen. Ik snap dat dan uiterlijk er wat bij in schiet, maar jeemig de peemig, als het op een enkele foto of op een enkele avond al niet lukt haak ik echt af.
Ik ben nieuwsgierig of datzelfde beeld correspondeert met de mannen van boven de 40. Zie je daar hetzelfde? Vaders met kinderen, druk met werk en (af en toe) kinderen?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175421018
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:06 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Sterker nog, middels een truc zie ik wie er mij geliked hebben
Vertel eens, hoe zit dat? :P
  vrijdag 1 december 2017 @ 11:18:28 #47
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175421145
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:55 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Voor een deel ligt dat inderdaad aan mijzelf, want ik stel op het gebied van uiterlijk wel eisen ja. Maar dat mag want ik besteed zelf ook aandacht aan mn uiterlijk.
Als dat alles is wat je te bieden hebt snap ik wel dat je geen succes hebt
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175421271
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Als dat alles is wat je te bieden hebt snap ik wel dat je geen succes hebt
Dat is een opmerking die geheel voor je eigen rekening komt. Je fantaseert er maar op los
pi_175421282
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vertel eens, hoe zit dat? :P
Betalen waarschijnlijk ;)
A mind with a heart of it's own
pi_175421322
Tijdje terug mijn relatieplanetprofiel weer eens afgestoft. Die site is ook niet meer wat het geweest is :N
A mind with a heart of it's own
pi_175421396
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:25 schreef DrMarten het volgende:
Tijdje terug mijn relatieplanetprofiel weer eens afgestoft. Die site is ook niet meer wat het geweest is :N
Klopt, sinds tinder zijn reguliere datingsites leeggelopen, aub doneer geen geld aan deze gebakken lucht.
pi_175421544
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:29 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Klopt, sinds tinder zijn reguliere datingsites leeggelopen, aub doneer geen geld aan deze gebakken lucht.
Jammer, want ik heb er wel een paar leuke dates aan overgehouden. Die niets zijn geworden, maar toch.
Tap tap tap
pi_175421654
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jammer, want ik heb er wel een paar leuke dates aan overgehouden. Die niets zijn geworden, maar toch.
Er geldt op websites dat er minstens 10 keer meer mannen dan vrouwen actief zijn. Je krijgt als vrouw dus volop berichten en je kunt selectief te werk gaan. Als man kom je er nauwelijks aan de bak daarom maak ik geen gebruik van datingsites.
  vrijdag 1 december 2017 @ 11:49:39 #54
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175421751
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:23 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Dat is een opmerking die geheel voor je eigen rekening komt. Je fantaseert er maar op los
Wat is er zo leuk aan je dan? Het enige wat ik hier lees is dat je kijkt naar hoe vrouwen er uit zien, en boven een bepaalde leeftijd zijn ze volgens jou niks meer.
Gelukkig besteedt je wel aandacht aan je uiterlijk zeg je. Maar wat heb je nog meer te bieden dan?

Je komt hier een beetje zuur over. Klagen dat vrouwen het makkelijker hebben met daten.

Er positiever en vrolijker in staan maakt een stuk aantrekkelijker.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175421815
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:43 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Er geldt op websites dat er minstens 10 keer meer mannen dan vrouwen actief zijn. Je krijgt als vrouw dus volop berichten en je kunt selectief te werk gaan. Als man kom je er nauwelijks aan de bak daarom maak ik geen gebruik van datingsites.
Ja maar ik ben geen lekker wijf en - eerlijk is eerlijk - ik reageer zelf ook niet op vijftigplussers met kinderen of Nigeriaanse prinsen, sorry.
Tap tap tap
  vrijdag 1 december 2017 @ 11:55:14 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175421847
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jammer, want ik heb er wel een paar leuke dates aan overgehouden. Die niets zijn geworden, maar toch.
Het valt ook wel mee. Ben in een netto periode van 3,5 maand toch 8 keer op date geweest in dit jaar. :)
pi_175421877
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat is er zo leuk aan je dan? Het enige wat ik hier lees is dat je kijkt naar hoe vrouwen er uit zien, en boven een bepaalde leeftijd zijn ze volgens jou niks meer.
Gelukkig besteedt je wel aandacht aan je uiterlijk zeg je. Maar wat heb je nog meer te bieden dan?

Je komt hier een beetje zuur over. Klagen dat vrouwen het makkelijker hebben met daten.

Er positiever en vrolijker in staan maakt een stuk aantrekkelijker.
Waarom moet ik mijzelf hier nu gaan bewijzen hoe aantrekkelijk ik ben?
Waar zeg ik dat ik alleen naar uiterlijk kijk (hetgeen dus niet zo is)??
Dat vrouwen het veel makkelijker hebben qua daten is gewoon een feit. Kan ik ook niks aan doen.
pi_175421944
Helaas kan ik weinig positiefs melden als het om daten gaat. Als 40+ man kan je een keer sex hebben met een bijstandsmoeder. Van de 10 vrouwen zijn er 9 absoluut de afvoerput van de relationele markt. Met die ene moet je dan afwachten of het wat wordt. Wat een hoop moeite voor zo weinig resultaat......................
  vrijdag 1 december 2017 @ 12:11:30 #59
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175422128
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:02 schreef MGTOW het volgende:
Helaas kan ik weinig positiefs melden als het om daten gaat. Als 40+ man kan je een keer sex hebben met een bijstandsmoeder. Van de 10 vrouwen zijn er 9 absoluut de afvoerput van de relationele markt. Met die ene moet je dan afwachten of het wat wordt. Wat een hoop moeite voor zo weinig resultaat......................
40 plus zijn de alleenstaande vrouwen echt niet alleen maar bijstandsmoeders...
Miss vinden ze jouw profiel niet interessant.

En anders ga je eens uit ofzo, kom je ook genoeg singles tegen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 1 december 2017 @ 12:12:57 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175422165
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:02 schreef MGTOW het volgende:
Helaas kan ik weinig positiefs melden als het om daten gaat. Als 40+ man kan je een keer sex hebben met een bijstandsmoeder. Van de 10 vrouwen zijn er 9 absoluut de afvoerput van de relationele markt. Met die ene moet je dan afwachten of het wat wordt. Wat een hoop moeite voor zo weinig resultaat......................
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175422226
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

40 plus zijn de alleenstaande vrouwen echt niet alleen maar bijstandsmoeders...
Miss vinden ze jouw profiel niet interessant.

En anders ga je eens uit ofzo, kom je ook genoeg singles tegen.
Ook de 40+ alleenstaande moeders zijn enorm kritisch en zijn op zoek naar hun eigen george clooney of brad pitt. Want ook zij worden overspoeld met aandacht.
Mijn vrienden zijn allemaal gesetteld , ik kom te weinig uit en werk te veel.
pi_175422265
Mijn 45 jarige schatzi mag, op zeer geregelde basis, mijn kinderloze poentje stuktrekken O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175422355
Maar ja ik ben dan ook een dikkertje dap dus ik mag in mn handjes knijpen en op mn blote knietjes danken dat hij me wen blik waardig gunt O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 1 december 2017 @ 12:27:45 #64
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175422458
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

40 plus zijn de alleenstaande vrouwen echt niet alleen maar bijstandsmoeders...
Miss vinden ze jouw profiel niet interessant.

En anders ga je eens uit ofzo, kom je ook genoeg singles tegen.
Dat laatste sowieso. Van alleen via datingsites mensen leren kennen wordt een mens ook cynischer over daten enzo.
  vrijdag 1 december 2017 @ 12:28:47 #65
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175422492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:16 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ook de 40+ alleenstaande moeders zijn enorm kritisch en zijn op zoek naar hun eigen george clooney of brad pitt. Want ook zij worden overspoeld met aandacht.
Mijn vrienden zijn allemaal gesetteld , ik kom te weinig uit en werk te veel.
Je denkt alleen maar in problemen.

Ik zie maar 1 oplossing: jij blijft zielig en boos alleen en de bijstandsmoedertjes gaan er vandoor met de George Clooney’s en Brad Pitts look a likes

:*
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175422597
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:16 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ook de 40+ alleenstaande moeders zijn enorm kritisch en zijn op zoek naar hun eigen george clooney of brad pitt. Want ook zij worden overspoeld met aandacht.
Mijn vrienden zijn allemaal gesetteld , ik kom te weinig uit en werk te veel.
hmmm...dus als ik jouw redenering doortrek hebben de 40+ alleenstaanden zonder kinderen en zonder bijstand de wereld aan hun voeten in datingland?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175422609
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je denkt alleen maar in problemen.

Ik zie maar 1 oplossing: jij blijft zielig en boos alleen en de bijstandsmoedertjes gaan er vandoor met de George Clooney’s en Brad Pitts look a likes

:*
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175422619
Als ik wil daten pak ik het vliegtuig richting rusland. Je weet dan niet wat je overkomt
pi_175422688
I aint saying they all golddiggers...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 1 december 2017 @ 12:39:41 #70
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175422708
Ik merk dat het klaagstokje weer door is gegeven aan de volgende user..
  vrijdag 1 december 2017 @ 12:40:55 #71
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175422738
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:35 schreef MGTOW het volgende:
Als ik wil daten pak ik het vliegtuig richting rusland. Je weet dan niet wat je overkomt
Echte liefde :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 1 december 2017 @ 12:43:38 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175422803
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:35 schreef MGTOW het volgende:
Als ik wil daten pak ik het vliegtuig richting rusland. Je weet dan niet wat je overkomt
En toch nog steeds alleen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 1 december 2017 @ 12:43:44 #73
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175422809
40 jarige single papa meldt zich

Er is in dit topic nogal veel bullshit gepraat omg
pi_175422817
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:35 schreef MGTOW het volgende:
Als ik wil daten pak ik het vliegtuig richting rusland. Je weet dan niet wat je overkomt
Ik heb er weinig pareltjes zien rondlopen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175422878
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:43 schreef Molo het volgende:

[..]

En toch nog steeds alleen O+
Ja want hij gaat zn eigen weg :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 1 december 2017 @ 12:50:24 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175422929
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja want hij gaat zn eigen weg :Y
Eigen weg beste weg ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175423150
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Eigen weg beste weg ^O^
*boks*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:07:19 #78
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175423361
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

hmmm...dus als ik jouw redenering doortrek hebben de 40+ alleenstaanden zonder kinderen en zonder bijstand de wereld aan hun voeten in datingland?
KLinkt vooral als dat ie ergens bij het volwassen worden een afslagje heeft gemist
pi_175423554
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
I aint saying they all golddiggers...
En als het een golddigger is wat dan nog? Ik ben er om een leuke tijd door te brengen en dat gaat daar prima. Ik neem ze niet mee terug naar mn eigen land.
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:15:35 #80
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175423600
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:16 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ook de 40+ alleenstaande moeders zijn enorm kritisch en zijn op zoek naar hun eigen george clooney of brad pitt.
Kut hey, vrouwen met een eigen mening
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:16:10 #81
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175423620
Het wordt hier toch geen MGTOW- discussie he.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175423843
Als ik ga daten verwacht ik toch een vrouw die een beetje in dezelfde league is. Maar ik krijg hier pas dates als ik flink ga downdaten. Dat komt omdat op datingsites en apps er vele malen meer mannen dan vrouwen zijn en deze laatsten dus op een voetstuk worden geplaatst. Als ik kijk naar wat ik aan matches heb in rusland en wat ik hier heb dan is het verschil zowel kwantitatief als kwalitatief ronduit shockerend. Ik hoef hier niet eens over te discussieren; je kunt dat gewoon zelf nagaan door in de betaalde versie de lokatie te veranderen. Daten in NL is gewoon een lachertje. Vrijwel elke keer is het wat; arbeidsongeschikt, veel te dik, onverwerkte ex-issues, borderline, benzodiazepinegebruik, rare ziekten, alcoholisme, moeilijk in omgang.....ik kan er een boek over schrijven.
Ik kijk er nu al uit naar het lange weekend in rusland dat ik binnenkort ga plannen.
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:29:45 #83
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_175423926
Misschien minder bezig zijn met wat iedereen heeft en daar een oordeel over hebben en gewoon leuk gaan daten zonder al te veel verwachtingen.

Uiteindelijk trek je zulke dingen zelf aan.
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:30:52 #84
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175423947
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:25 schreef MGTOW het volgende:
Als ik ga daten verwacht ik toch een vrouw die een beetje in dezelfde league is. Maar ik krijg hier pas dates als ik flink ga downdaten. Dat komt omdat op datingsites en apps er vele malen meer mannen dan vrouwen zijn en deze laatsten dus op een voetstuk worden geplaatst. Als ik kijk naar wat ik aan matches heb in rusland en wat ik hier heb dan is het verschil zowel kwantitatief als kwalitatief ronduit shockerend. Ik hoef hier niet eens over te discussieren; je kunt dat gewoon zelf nagaan door in de betaalde versie de lokatie te veranderen. Daten in NL is gewoon een lachertje. Vrijwel elke keer is het wat; arbeidsongeschikt, veel te dik, onverwerkte ex-issues, borderline, benzodiazepinegebruik, rare ziekten, alcoholisme, moeilijk in omgang.....ik kan er een boek over schrijven.
Ik kijk er nu al uit naar het lange weekend in rusland dat ik binnenkort ga plannen.
Ik acht de kans dat je daar ook van koude kermis/staatsballet thuiskomt toch best groot.
pi_175423961
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:16 schreef Samzz het volgende:
Het wordt hier toch geen MGTOW- discussie he.
Te laat :X
A mind with a heart of it's own
pi_175423979
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:30 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik acht de kans dat je daar ook van oude kermis/staatsballet thuiskomt toch best groot.
Niet als je het over daten hebt.
Maar probeer het ook eens zelf dan weet je wat ik bedoel.
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:33:35 #87
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175424016
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:32 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Niet als je het over daten hebt.
Maar probeer het ook eens zelf dan weet je wat ik bedoel.
Hmm njeeet, ik ben blij met mijn lief dus ik laat iemand anders dat wel lekker ondervinden :P
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:33:55 #88
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175424023
Rond de leeftijd van 40 jaar heeft iedereen wel een rugzakje... En als je even een weekend naar Rusland gaat leer je een dame daar natuurlijk ook niet echt kennen...

Misschien heb je zelf wel moeite een band op te bouwen. En ondertussen maar afgeven op de vrouwen hier...
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:35:12 #89
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175424055
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:32 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Niet als je het over daten hebt.
Maar probeer het ook eens zelf dan weet je wat ik bedoel.
Wat versta jij onder daten eigenlijk? Dat je zsm in haar broekje kan?
Lijkt me stuk lastiger een warme intieme band/ relatie op te bouwen met een dame uit Rusland. Andere taal, cultuur, gebruiken, enz.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175424072
Ik had me voorgenomen de eerste normale chick te trakteren in een sterrenrestaurant.
Die kwam ik binnen een periode van 5 jaar niet tegen. Inmiddels dat geld besteed aan een exclusief zwitsers horloge
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 13:37:24 #91
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175424113
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:35 schreef MGTOW het volgende:
Ik had me voorgenomen de eerste normale chick te trakteren in een sterrenrestaurant.
Die kwam ik binnen een periode van 5 jaar niet tegen. Inmiddels dat geld besteed aan een exclusief zwitsers horloge
Ik doe beiden. Nou ja, deed, want (exclusieve zwitserse) horloges heb ik inmiddels genoeg, en de enige vrouw die ik trakteer op eten is mijn vrouw.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175424124
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat versta jij onder daten eigenlijk? Dat je zsm in haar broekje kan?
Lijkt me stuk lastiger een warme intieme band/ relatie op te bouwen met een dame uit Rusland. Andere taal, cultuur, gebruiken, enz.
Misschien hetzelfde wat jij onder daten verstaat, typische shaming taktiek dus.
En communicatie gaat prima, kwestie van goed vooraf filteren.
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:40:31 #93
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_175424193
Wel makkelijk een Russische, je verstaat d'r niet dus kan ze je ook niet tegenspreken en als ze eenmaal hier is dan is ze afhankelijk van je natuurlijk.
pi_175424226
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

KLinkt vooral als dat ie ergens bij het volwassen worden een afslagje heeft gemist
ik heb er eigenlijk een beetje medelijden mee ook nog :@
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175424306
Maar goed...moving on...klinkt als feest allemaal *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175424419
Voor de heren die het willen ervaren hier een mogelijke aanpak:

- neem de betaalde versie van Tinder, stel je lokatie in op je reisbestemming
-duidelijke foto uiteraard
- vermeld wanneer je precies daar bent.
- zeg dat je de stad graag wilt verkennen en niet op zoek bent naar een reisgids, maar wel naar goed gezelschap (in de praktijk zal ze een goede gids zijn :) )
- vraag om goede engelse taalbeheeersing
- ga chatten met je matches, wees niet bang om een stuk jongere vrouw aan te spreken. Russische vrouwen zijn vriendelijker dan dat je hier gewend bent. De respons ratio is ook veel hoger
- kijk of ze echt goed engels spreekt, misverstanden door gebrekkige communicatie zijn killing
- spreek af , drink ergens een borrel, het gaat allemaal vanzelf.
Heb een leuke tijd en ontdek de plaatselike cultuur, musea.
Je gaat geen spijt krijgen
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:53:03 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175424481
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:50 schreef MGTOW het volgende:
Voor de heren die het willen ervaren hier een mogelijke aanpak:

- neem de betaalde versie van Tinder, stel je lokatie in op je reisbestemming
-duidelijke foto uiteraard
- vermeld wanneer je precies daar bent.
- zeg dat je de stad graag wilt verkennen en niet op zoek bent naar een reisgids, maar wel naar goed gezelschap (in de praktijk zal ze een goede gids zijn :) )
- vraag om goede engelse taalbeheeersing
- ga chatten met je matches, wees niet bang om een stuk jongere vrouw aan te spreken. Russische vrouwen zijn vriendelijker dan dat je hier gewend bent. De respons ratio is ook veel hoger
- kijk of ze echt goed engels spreekt, misverstanden door gebrekkige communicatie zijn killing
- spreek af , drink ergens een borrel, het gaat allemaal vanzelf.
Heb een leuke tijd en ontdek de plaatselike cultuur, musea.
Je gaat geen spijt krijgen
Hoort dit niet in TRV?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:53:39 #98
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175424500
Lijkt me echt kut om betaalde datingssites excl dure vluchten te moeten gebruiken om een date te regelen.
pi_175424552
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:53 schreef BeamofLight het volgende:
Lijkt me echt kut om betaalde datingssites excl dure vluchten te moeten gebruiken om een date te regelen.
Je hebt een fantastische citytrip, waarom niet?
Voor mij is geld geen issue
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:56:37 #100
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175424584
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:55 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Je hebt een fantastische citytrip, waarom niet?
Voor mij is geld geen issue
Dus dat durf je wel alleen? Maar op stap niet omdat je vrienden dat niet doen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:57:16 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175424601
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:55 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Je hebt een fantastische citytrip, waarom niet?
Voor mij is geld geen issue
Hallo, welkom in R&P, TRV is een einde verder.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 1 december 2017 @ 14:00:47 #102
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175424679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:55 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Je hebt een fantastische citytrip, waarom niet?
Voor mij is geld geen issue
omdat bij jou de insteek van zon trip ( lijkt ) te gaan om de date ipv de reis/vakantie.

Ik zal eerlijk toegeven: als ik alleen naar een vreemde stad zou gaan is t allemaal best een prima idee
pi_175424756
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

omdat bij jou de insteek van zon trip ( lijkt ) te gaan om de date ipv de reis/vakantie.

Ik zal eerlijk toegeven: als ik alleen naar een vreemde stad zou gaan is t allemaal best een prima idee
In principe ga je naar een plaats die dusdanig veel cultuur heeft dat je daar met gemak alleen ook prima kunt vertoeven. Dan kan je citytrip nooit mislukken want het draait dan niet alleen om dates.
Maar je hoeft er geen dag alleen te zijn als je daar tegenop ziet want je regelt volop dates voor dat je nog een voet daar hebt gezet.
pi_175424828
Wat is dit een zwaar onderwerp geworden zeg :D Terwijl het allemaal zo makkelijk kan zijn.misschien eerst aan jezelf gaan werken MGTOW
pi_175425147
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:06 schreef michiel_merk het volgende:
Wat is dit een zwaar onderwerp geworden zeg :D Terwijl het allemaal zo makkelijk kan zijn.misschien eerst aan jezelf gaan werken MGTOW
Neem de proef eens zelf op de som en oordeel daarna
pi_175425195
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:18 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Bij Tinder? Volgens mij ligt het echt niet alleen aan de foto's, maar meer aan dat Tinder zelf nog steeds niet lekker werkt. Toen ik het net had geďnstalleerd had ik in de eerste week 10 matches en in de tweede en derde week 0. Daarna is het een tijd verwijderd geweest, en toen ik het weer had geinstalleerd kreeg ik opeens weer matches.,
Ik heb dit maar even geprobeerd... Kijken of het nog wat oplevert.
Thanks!
pi_175425218
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:21 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Neem de proef eens zelf op de som en oordeel daarna
Proef op de som waarmee?
pi_175425238
Verdere discussies over MGTOW mogen hier:
BNW / Men Going Their Own Way #2: File op de eigen weg

Thanks.
pi_175425271
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:25 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Proef op de som waarmee?
Ga eens tinderen in rusland en bepaal of ik aan mijzelf moet werken of dat jij onwetend was
pi_175425323
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:25 schreef STING het volgende:
[info]Verdere discussies over MGTOW mogen hier:
BNW / Men Going Their Own Way #2: File op de eigen weg

Thanks.[/info]
Beetje onnozel vind je niet, ik ben hier toch niet aan het MGTOW prediken?
pi_175425324
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:26 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ga eens tinderen in rusland en bepaal of ik aan mijzelf moet werken of dat jij onwetend was
Niet nodig, ik trek geen klagende Tokkies en bijstandsmoeders aan
pi_175425342
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:29 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Niet nodig, ik trek geen klagende Tokkies en bijstandsmoeders aan
Hahaha, mr clooney!
pi_175425501
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:29 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Beetje onnozel vind je niet, ik ben hier toch niet aan het MGTOW prediken?
Aangezien het bij jou (en andere MGTOW aanhangers) vaak uitdraait op dezelfde aanverwante generalserende / seksistische uitlatingen als een soort bandje wat steeds weer opnieuw wordt afgespeeld, lijkt me het geen overbodige luxe.

Maar deze discussie gaan we hier nu niet weer herhalen.
pi_175425562
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:36 schreef STING het volgende:

[..]

Aangezien het bij jou (en andere MGTOW aanhangers) vaak uitdraait op dezelfde aanverwante generalserende / seksistische uitlatingen als een soort bandje wat steeds weer opnieuw wordt afgespeeld, lijkt me het geen overbodige luxe.

Maar deze discussie gaan we hier niet weer herhalen.
Graag weer ontopic.
Terwijl iedereen hier generaliseert? Ik was helemaal niet aan het mgtow prediken hetgeen jouw verwijt was dus hou aub dit soort onterechte verwijten voor je.
pi_175425662
Trouwens dit topic ging toch over daten? Lijkt mij toch niet verboden om te melden dat mijn date ervaring in NL ruk is en elders totaal anders.
Maar oh nee dan ben ik aan het prediken. What the *****
pi_175425891
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:42 schreef MGTOW het volgende:
Trouwens dit topic ging toch over daten? Lijkt mij toch niet verboden om te melden dat mijn date ervaring in NL ruk is en elders totaal anders.
Maar oh nee dan ben ik aan het prediken. What the *****
Als Tinderen in Rusland jouw oplossing is, ga je toch lekker daar swypen.
dan zijn al jouw problemen die jij beschrijft in dit topic ook niet meer aan de orde.
  vrijdag 1 december 2017 @ 16:39:05 #117
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175428675
Een collega van mij is eigenlijk precies wat ik zoek: girl next door, lief, zacht en sociaal. Maar bezet uiteraard. FML :'(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175429896
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:25 schreef MGTOW het volgende:
Als ik ga daten verwacht ik toch een vrouw die een beetje in dezelfde league is. Maar ik krijg hier pas dates als ik flink ga downdaten. Dat komt omdat op datingsites en apps er vele malen meer mannen dan vrouwen zijn en deze laatsten dus op een voetstuk worden geplaatst. Als ik kijk naar wat ik aan matches heb in rusland en wat ik hier heb dan is het verschil zowel kwantitatief als kwalitatief ronduit shockerend. Ik hoef hier niet eens over te discussieren; je kunt dat gewoon zelf nagaan door in de betaalde versie de lokatie te veranderen. Daten in NL is gewoon een lachertje. Vrijwel elke keer is het wat; arbeidsongeschikt, veel te dik, onverwerkte ex-issues, borderline, benzodiazepinegebruik, rare ziekten, alcoholisme, moeilijk in omgang.....ik kan er een boek over schrijven.
Ik kijk er nu al uit naar het lange weekend in rusland dat ik binnenkort ga plannen.
Toch bijzonder dat je deze omschrijving over de vrijgezelle vrouw in Nederland geeft, terwijl ik mij in geen enkel punt kan vinden😂 Maar wat fijn, dat je mij en vele andere vrouwen beter kent dan wij onszelf.
pi_175430134
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:20 schreef Allyo het volgende:

[..]

Toch bijzonder dat je deze omschrijving over de vrijgezelle vrouw in Nederland geeft, terwijl ik mij in geen enkel punt kan vinden😂 Maar wat fijn, dat je mij en vele andere vrouwen beter kent dan wij onszelf.
Ik heb het natuurlijk niet over alle vrijgezelle vrouwen maar over het soort dat ik tot dusver via datingsites en tinder heb ontmoet.
Ps ik heb samen met mn vader eens datingprofielen doorgescolld en mn vader vond het hoogst vermakelijk wat hij daar las en wenste mij veel succes!
pi_175430264
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:31 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ik heb het natuurlijk niet over alle vrijgezelle vrouwen maar over het soort dat ik tot dusver via datingsites en tinder heb ontmoet.
Ps ik heb samen met mn vader eens datingprofielen doorgescolld en mn vader vond het hoogst vermakelijk wat hij daar las en wenste mij veel succes!
Wens je iig veel succes met het vinden van een vrouw, en wie weet zien we je nog wel bij All you need of Liefs uit..
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:30:16 #121
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175431443
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:10 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Van de dan de helft krijg je een leuke reactie, ^O^ kan wel wat screens hier plaatsen..maar dat zal wel niet mogen :P gister ook weer 1, na dat bericht nog 10 uitgewisseld, nr ->> binnenkort date. Vanavond 1 met een Aziatische studente in Groningen, dat word wel wennen aangezien ik dan alles in Engels moet doen B-)

Reactie binnen maar helaas niet degene waarop ik gehoopt had. :'(

Maar toch blij het geprobeerd te hebben :)
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:34:10 #122
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175431517
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:07 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Die gaan ze niet vinden via datingsites
Goh, toch gek dat ik legio voorbeelden ken waarbij dat wel het geval is. Zou het misschien kunnen dat jouw slechte ervaringen of lage matches misschien aan jou zelf ligt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:39:40 #123
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175431595
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:29 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Klopt, sinds tinder zijn reguliere datingsites leeggelopen, aub doneer geen geld aan deze gebakken lucht.
Toch gek dat ik via datingsites best veel leuke dates gevonden heb. Dat terwijl Tinder toen op zijn hoogtepunt was. Al ben ik het met je eens dat je niet hoeft te betalen voor datingwebsites om leuke dates te vinden, al zijn onze redenen om niet te betalen waarschijnlijk heel anders...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175431697
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:39 schreef yats het volgende:

[..]

Toch gek dat ik via datingsites best veel leuke dates gevonden heb. Dat terwijl Tinder toen op zijn hoogtepunt was. Al ben ik het met je eens dat je niet hoeft te betalen voor datingwebsites om leuke dates te vinden, al zijn onze redenen om niet te betalen waarschijnlijk heel anders...
Ben je man of vrouw?
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:45:31 #125
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175431701
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
I aint saying they all golddiggers...
_O_

_O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175431772
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:45 schreef yats het volgende:

[..]

_O_

_O-
Golddigers ben ik ook in NL tegengekomen.
Eigenlijk ben ik blij dat er zo veel golddiggers zijn.
Want die komen op mannen als mij af.
Maar ze krijgen niets. OK, een ONS dat kunnen ze wel krijgen.
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:48:51 #127
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175431781
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:32 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Niet als je het over daten hebt.
Maar probeer het ook eens zelf dan weet je wat ik bedoel.
Been there, done that. In Rusland dan he. Overigens ook ooit een Russische hier in Nederland gedate. Leuke vrouw, prima lichaam, maar niet mijn type. En ik ben nu heerlijk tevreden met mijn huismus uit de VS.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:54:01 #128
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175431891
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:45 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ben je man of vrouw?
Man
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175431966
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:54 schreef yats het volgende:

[..]

Man
Ik weet niet hoe hoog je scoort op de schaal van aantrekkelijkheid, maar uit divers onderzoek blijkt dat een man met gemiddeld uiterlijk nogal kansloos is op datingsites.
Ben je een knappe man dan krijg je 80% van de vrouwen
Maar als je een knappe man bent ga je geen geld voor een datingsite betalen tenzij je erg weinig contacten hebt door een druk leven (werk / co-ouderschap).
  vrijdag 1 december 2017 @ 19:05:47 #130
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175432129
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:57 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe hoog je scoort op de schaal van aantrekkelijkheid, maar uit divers onderzoek blijkt dat een man met gemiddeld uiterlijk nogal kansloos is op datingsites.
Ben je een knappe man dan krijg je 80% van de vrouwen
Maar als je een knappe man bent ga je geen geld voor een datingsite betalen tenzij je erg weinig contacten hebt door een druk leven (werk / co-ouderschap).
Als er iemand model stond voor average joe dan ben ik het wel. Jouw hele betoog slaat echt nergens op. Het ligt toch echt aan houding, intellect en de manier van reageren of je wel of niet reacties krijgt en wat daar uit voort komt. Ik geef toe, dat heb ik ook moeten leren, maar toch.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 1 december 2017 @ 19:07:45 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175432174
Ik ben op zich geen lelijkerd maar helaas wel zo fotogeniek als een natte krant, maar krijg toch dates, rara hoe kan dat
  vrijdag 1 december 2017 @ 22:04:57 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175436816
Nouja, als de berichten van MGTOW hetzelfde toontje hebben als in dit topic dan vind ik het niet zo heel verwonderlijk dat het niet tot successen leidt.
pi_175440666
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:04 schreef Hexagon het volgende:
Nouja, als de berichten van MGTOW hetzelfde toontje hebben als in dit topic dan vind ik het niet zo heel verwonderlijk dat het niet tot successen leidt.
Wel joh, bitches diggen negging!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175443851
Nu het bijna 5 december is raad ik mensen aan eens goed de profielen op datingsites te bestuderen. Veel van die profielen hebben het karakter van een verwend meisje dat een verlanglijstje voor sinterklaas opstelt. Nu weet ik dat ik gezien wordt als een verbitterde MGTOW, maar als ik profielen laat lezen, in bijzonder door wat oudere mensen met de nodige levenservaring, dan is ook hun conclusie dat deze mensen iets niet begrepen hebben.
En ja ik kan ook wel dates krijgen, zo lelijk ben ik nu ook weer niet, maar de meesten hebben allerlei problemen en issues waardoor ik niet met ze verder wil gaan. Voor een deel ligt dat aan mijn leeftijd want gebalanceerde en goede vrouwen zitten vast in een relatie en blijven dat.

Een grote oorzaak voor deze hele problematiek is de scheve verhouding tussen man en vrouw. Vergelijk het met een baan waar heel veel sollicitanten op afkomen. Denk je dat dat gunstig is voor de arbeidsvoorwaarden? Daten is als het solliciteren naar een onderbetaalde baan. Eigenlijk kan ik het vrouwen niet eens kwalijk nemen dat ze zo ongelooflijk kieskeurig en veeleisend zijn. Dat zou ik ook doen als ik zoveel keus had. Maar dan moeten ze niet zo massaal klagen dat mannen alleen uit zijn op een snelle wip. Een george Clooney of brad pitt krijg je hoogstens voor 1 nacht. De verwachtingspatronen die (laat ik het maar algemeen stellen) mensen hebben op datingsites zijn verre van reeel. Zelfkennis is bedroevend laag. Allemaal figuren die zichzelf perfect vinden en het plaatje perfect ingekleurd willen zien. Het moet zus en het moet zo; heb ik vaak letterlijk kunnen lezen in profielen. Oh en ik kan goed meelullen in hun straatje hoor, dus een ONS krijg ik ook wel voor elkaar, maar daarna is het wegwezen en vraag ik mij zelf af; al die moeite voor een orgasme, was dat het nu waard? Dan kan ik er weer een poosje tegenaan.
Nogmaals de eerste vrouw die ik via een datingsite tegenkom en die geen issues heeft die haar beperken in haar werk, gezondheid, en in het aangaan van een relaties trakteer ik in een sterrenrestaurant. Dat heb ik altijd gezegd tegen een ieder die me vroeg hoe het ging met de dates. Het geld zit nu in een zwitsers horloge.
  zaterdag 2 december 2017 @ 10:01:03 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175443901
Er zijn even veel vrouwen als mannen op de wereld.

Je jankt en zeikt en zeurt en bent gewoon daarmee een onaantrekkelijk persoon, ook met je dure horloge
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175443935
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:01 schreef Molo het volgende:
Er zijn even veel vrouwen als mannen op de wereld.

Je jankt en zeikt en zeurt en bent gewoon daarmee een onaantrekkelijk persoon, ook met je dure horloge
Je valt mij persoonlijk aan, maar de feiten spreken voor zich. Op datingsites valt er weinig tot niets te halen als je een man bent. Het bewijs is alom en overtuigend. Alleen simps en white Knights beweren anders. Maar prima geef maar geld aan die malafide sites, geld moet rollen, niet waar?
  zaterdag 2 december 2017 @ 10:05:41 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175443997
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:03 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Je valt mij persoonlijk aan, maar de feiten spreken voor zich. Op datingsites valt er weinig tot niets te halen als je een man bent. Het bewijs is alom en overtuigend. Alleen simps en white Knights beweren anders. Maar prima geef maar geld aan die malafide sites, geld moet rollen, niet waar?
Ik ken als ik zo gauw even denk al vijf vrienden en vriendinnen die een langdurige prima relatie hebben via een datingsite. Vrij recent nog.

Normale vrouwen, normale mannen. Gewoon leuke mensen.

Die feiten van jou kloppen vooral voor de needy mannen die zowel offline als online niet leuk zijn

Wat heb jij voor leuks te bieden voor een vrouw dan? Je komt echt over als een vreselijke vent
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175444026
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ken als ik zo gauw even denk al vijf vrienden en vriendinnen die een langdurige prima relatie hebben via een datingsite. Vrij recent nog.

Normale vrouwen, normale mannen. Gewoon leuke mensen.

Die feiten van jou kloppen vooral voor de needy mannen die zowel offline als online niet leuk zijn

Wat heb jij voor leuks te bieden voor een vrouw dan? Je komt echt over als een vreselijke vent
De postcode loterij pareert ook met winnaars.
De mensen die niet winnen hoor je niet.
Jouw redenering is een drogredenering.
  zaterdag 2 december 2017 @ 10:08:50 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175444064
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:07 schreef MGTOW het volgende:

[..]

De postcode loterij pareert ook met winnaars.
De mensen die niet winnen hoor je niet.
Jouw redenering is een drogredenering.
Natuurlijk kerel :D

Maar goed, jij gaat dus Russische chicks scoren via Tinder om je te laten rondleiden door Moskou ofzo. En wellicht beetje neuken.

En hoe wil je dan een relatie gaan scoren? Want je hebt een succesrecept toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175444069
En ik krijg genoeg aandacht van leuke vrouwen, maar die zijn gebonden.
Wat er op mijn leeftijd nog losloopt......laat maar.......
Misschien dat de situatie voor 30-ers anders is.
pi_175444101
Waarom loop jij nog los?
  zaterdag 2 december 2017 @ 10:11:32 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175444122
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:10 schreef Allures het volgende:
Waarom loop jij nog los?
Is dit een werkelijke vraag?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 2 december 2017 @ 10:14:25 #143
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175444202
Het gaat er niet om dat geld moet rollen en dat de verhoudingen scheef zijn. Jij beweert dat alle vrouwen prinsesjes zijn met een ellelange wishlist. Maar jij komt ook met een hoop eisen.
Wie heeft bepaald dat jij wel perfect bent? Waarschijnlijk zoeken die vrouwen ook een man zonder issues. En dan val je gewoon keihard af.
In die leeftijdscategorie hebben mensen nu eenmaal al vanalles meegemaakt en dus bagage. Daar verander je nix aan.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_175444221
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Is dit een werkelijke vraag?
nee was meer een poging tot een spiegel
  zaterdag 2 december 2017 @ 10:15:58 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175444233
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:15 schreef Allures het volgende:

[..]

nee was meer een poging tot een spiegel
Haalbaar doel wel dat :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175444344
Ik wil eigenlijk van alles zeggen maar ik ga geloof ik stilletjes het topic uit ga...
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 2 december 2017 @ 10:25:14 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175444433
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil eigenlijk van alles zeggen maar ik ga geloof ik stilletjes het topic uit ga...
Nee zeg eens O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175444448
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee zeg eens O+
MGTOW is degene met te hoge standaarden. Einde discussie.
:7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175444991
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 09:58 schreef MGTOW het volgende:
Nu het bijna 5 december is raad ik mensen aan eens goed de profielen op datingsites te bestuderen. Veel van die profielen hebben het karakter van een verwend meisje dat een verlanglijstje voor sinterklaas opstelt. Nu weet ik dat ik gezien wordt als een verbitterde MGTOW, maar als ik profielen laat lezen, in bijzonder door wat oudere mensen met de nodige levenservaring, dan is ook hun conclusie dat deze mensen iets niet begrepen hebben.
En ja ik kan ook wel dates krijgen, zo lelijk ben ik nu ook weer niet, maar de meesten hebben allerlei problemen en issues waardoor ik niet met ze verder wil gaan. Voor een deel ligt dat aan mijn leeftijd want gebalanceerde en goede vrouwen zitten vast in een relatie en blijven dat.

Een grote oorzaak voor deze hele problematiek is de scheve verhouding tussen man en vrouw. Vergelijk het met een baan waar heel veel sollicitanten op afkomen. Denk je dat dat gunstig is voor de arbeidsvoorwaarden? Daten is als het solliciteren naar een onderbetaalde baan. Eigenlijk kan ik het vrouwen niet eens kwalijk nemen dat ze zo ongelooflijk kieskeurig en veeleisend zijn. Dat zou ik ook doen als ik zoveel keus had. Maar dan moeten ze niet zo massaal klagen dat mannen alleen uit zijn op een snelle wip. Een george Clooney of brad pitt krijg je hoogstens voor 1 nacht. De verwachtingspatronen die (laat ik het maar algemeen stellen) mensen hebben op datingsites zijn verre van reeel. Zelfkennis is bedroevend laag. Allemaal figuren die zichzelf perfect vinden en het plaatje perfect ingekleurd willen zien. Het moet zus en het moet zo; heb ik vaak letterlijk kunnen lezen in profielen. Oh en ik kan goed meelullen in hun straatje hoor, dus een ONS krijg ik ook wel voor elkaar, maar daarna is het wegwezen en vraag ik mij zelf af; al die moeite voor een orgasme, was dat het nu waard? Dan kan ik er weer een poosje tegenaan.
Nogmaals de eerste vrouw die ik via een datingsite tegenkom en die geen issues heeft die haar beperken in haar werk, gezondheid, en in het aangaan van een relaties trakteer ik in een sterrenrestaurant. Dat heb ik altijd gezegd tegen een ieder die me vroeg hoe het ging met de dates. Het geld zit nu in een zwitsers horloge.
De misvatting dat pretty boys ook niet iemand willen waarmee ze kunnen team-uppen is ook zo stuitend.

PRETTY PEEPZ NEED LOVE TOO, YO!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175445060
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:03 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Je valt mij persoonlijk aan, maar de feiten spreken voor zich. Op datingsites valt er weinig tot niets te halen als je een man bent. Het bewijs is alom en overtuigend. Alleen simps en white Knights beweren anders. Maar prima geef maar geld aan die malafide sites, geld moet rollen, niet waar?
Hoe kun je jouw gekleurde visie nu als feit wegzetten? Ik ken zat mannen die genoeg halen uit datingsites. En ja, tot ze "die ene die alle lijstjes en regels doet vergeten" ontmoeten kan dat inderdaad ook casual daten en rondneuken zijn. Omdat ook casual rondneuken en daten voor zowel mannen als vrouwen een goed tijdverdrijf kan zijn.

Ik ken namelijk ook genoeg vrouwen die hetzelfde doen. En meer dan genoeg vrouwen én mannen die een relatie hebben die ze online hebben opgeduikeld. Dus je feiten zijn vooral bijzonder stellig gebrachte onderbuikgevoelens over een spel waarin jij blijkbaar een van de onderaan bungelende spelers bent. Dat maakt ze vooral in jouw beleving feiten, in de ogen van (een groot deel van) de rest van de wereld maakt je dat gewoon een falerd op de datingmarkt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175445262
Bizar dit :D
Is er iemand anders hier die, in tegenstelling tot MGTdinges, wél een date in het vooruitzicht heeft?

Al dan niet met prinsesjes of Brad Pitt of Clooney :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175445324
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:03 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Je valt mij persoonlijk aan, maar de feiten spreken voor zich. Op datingsites valt er weinig tot niets te halen als je een man bent. Het bewijs is alom en overtuigend. Alleen simps en white Knights beweren anders. Maar prima geef maar geld aan die malafide sites, geld moet rollen, niet waar?
Laat die sites dan los en ga de echte wereld in, net als ik. Aanbod genoeg. :)
  zaterdag 2 december 2017 @ 11:16:43 #153
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175445513
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Is dit een werkelijke vraag?
De betere vraag is waarom hij zo doorgaat met zijn gezaag: niemand is geďnteresseerd in om die reden over de grens te daten en herkennen de klacht ook niet.

Hij komt over als een irritante verkoper die niet weet wanneer zijn aanprijstechnieken averechts beginnen te werken.
pi_175445555
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:16 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

De betere vraag is waarom hij zo doorgaat met zijn gezaag: niemand is geďnteresseerd in om die reden over de grens te daten en herkennen de klacht ook niet.

Hij komt over als een irritante verkoper die niet weet wanneer zijn aanprijstechnieken averechts beginnen te werken.
Uiterlijk is niet belangrijk, uitstraling is alles.
  zaterdag 2 december 2017 @ 11:25:18 #155
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175445687
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:03 schreef Prisha het volgende:
Bizar dit :D
Is er iemand anders hier die, in tegenstelling tot MGTdinges, wél een date in het vooruitzicht heeft?

Al dan niet met prinsesjes of Brad Pitt of Clooney :P
ikke, komende week 2
pi_175445689
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:16 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

De betere vraag is waarom hij zo doorgaat met zijn gezaag: niemand is geďnteresseerd in om die reden over de grens te daten en herkennen de klacht ook niet.

Hij komt over als een irritante verkoper die niet weet wanneer zijn aanprijstechnieken averechts beginnen te werken.
Hij valt ook een beetje in herhaling nu. .
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 2 december 2017 @ 11:27:30 #157
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175445748
Nadat je een paar dagen niet in het dating topic hebt gekeken:

pi_175445764
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:27 schreef Buurtzwaan het volgende:
Nadat je een paar dagen niet in het dating topic hebt gekeken:

[ afbeelding ]
ja _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 2 december 2017 @ 11:28:55 #159
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175445784
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De misvatting dat pretty boys ook niet iemand willen waarmee ze kunnen team-uppen is ook zo stuitend.

PRETTY PEEPZ NEED LOVE TOO, YO!
Dat laatste dacht ik met de stem van Jessie Pinkman.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175445860
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:25 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ikke, komende week 2
eindelijk leuk dating nieuws hier *O* . Tenminste, dat hoop ik voor je dan.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175446027
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dat laatste dacht ik met de stem van Jessie Pinkman.
Ik channelde dan ook mijn inner JP in die comment :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 2 december 2017 @ 11:43:23 #162
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175446062
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:32 schreef Prisha het volgende:

[..]

eindelijk leuk dating nieuws hier *O* . Tenminste, dat hoop ik voor je dan.
eentje heb ik al 2x gezien, dat komt wel goed. Een ander benaderde mij uit t niets; heel interessante dame en woont wel in Nederland...

Maar vind t ( ja en dat zeg ik zelfs) niet heel netjes om dat evt door te laten gaan.
pi_175446553
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:03 schreef Prisha het volgende:
Bizar dit :D
Is er iemand anders hier die, in tegenstelling tot MGTdinges, wél een date in het vooruitzicht heeft?

Al dan niet met prinsesjes of Brad Pitt of Clooney :P
Ik ook 1 volgende week...En dat terwijl ik niet echt op zoek ben.
pi_175448576
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:03 schreef Prisha het volgende:
Bizar dit :D
Is er iemand anders hier die, in tegenstelling tot MGTdinges, wél een date in het vooruitzicht heeft?

Al dan niet met prinsesjes of Brad Pitt of Clooney :P
Gisteravond en had er Vanavond eigenlijk 1, maar die is verzet,Volgende week weer 2, waarvan 1 tweede date.
pi_175449231
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:49 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Gisteravond en had er Vanavond eigenlijk 1, maar die is verzet,Volgende week weer 2, waarvan 1 tweede date.
Klinkt bijna als n fulltime baan
pi_175449298
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 14:18 schreef DW457 het volgende:

[..]

Klinkt bijna als n fulltime baan
valt nog mee, hou er rekening mee dat 1 afzegt.
  zaterdag 2 december 2017 @ 15:15:08 #167
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175450281
Ik voorlopig geen dates. Ben weer even date moe :o

Had leuke man leren kennen, maar weer op niks uitgelopen. Dus nu even rustpauze.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175450497
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik voorlopig geen dates. Ben weer even date moe :o

Had leuke man leren kennen, maar weer op niks uitgelopen. Dus nu even rustpauze.
Dat is wel jammer.
pi_175451864
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik voorlopig geen dates. Ben weer even date moe :o

Had leuke man leren kennen, maar weer op niks uitgelopen. Dus nu even rustpauze.
Hier idem, alleen dan een leuke vrouw ;).
pi_175452649
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik voorlopig geen dates. Ben weer even date moe :o

Had leuke man leren kennen, maar weer op niks uitgelopen. Dus nu even rustpauze.
Ah dat is jammer. Begrijp die rustpauze wel idd.

Hier geen date maar heb net een vriendin van t station gehaald. We gaan er vanavond op uit, wie weet wat op m'n pad komt :s)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175452859
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:09 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ik ook 1 volgende week...En dat terwijl ik niet echt op zoek ben.
Dat is wel leuk, gewoon spontaan vanuit t niks?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175453453
Voor de mannen: weleens gedate met iemand die hoger opgeleid is en een (stuk) betere baan heeft? Hoe is dat afgelopen?
pi_175453562
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:23 schreef TvhN het volgende:
Voor de mannen: weleens gedate met iemand die hoger opgeleid is en een (stuk) betere baan heeft? Hoe is dat afgelopen?
ja en vervolgens 8 jaar relatie..
pi_175453794
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 17:46 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat is wel leuk, gewoon spontaan vanuit t niks?
Leuke meid leren kennen bij n evenement. We zijn beide niet op zoek naar n relatie en dat maakt t wel zo relaxed en duidelijk.
  zaterdag 2 december 2017 @ 18:43:30 #175
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175453826
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:03 schreef Prisha het volgende:
Bizar dit :D
Is er iemand anders hier die, in tegenstelling tot MGTdinges, wél een date in het vooruitzicht heeft?

Al dan niet met prinsesjes of Brad Pitt of Clooney :P
Ik had vanmiddag een tweede date.

Eerste date was ergens in de stad in een café.
De tweede date was bij haar thuis. Het was al een week verzet omdat ze vorig weekend ziek was. Vanmiddag was ze nog steeds wat verkouden Toen ik weer wegging probeerde ik haar te zoenen, maar ze was me al voor en gaf me drie zoenen op de wang ( :') ).

Ik zit nu te twijfelen waar dat aan lag. Vanwege haar verkoudheid? Is het slim dit ter sprake te brengen, of zal ik gewoon wachten tot de derde date?
pi_175453919
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:43 schreef Ypmaha het volgende:

[..]


Ik zit nu te twijfelen waar dat aan lag. Vanwege haar verkoudheid? Is het slim dit ter sprake te brengen, of zal ik gewoon wachten tot de derde date?
sws niet slim om het ter sprake brengen.weg spanning, gewoon niet doen
pi_175454246
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:23 schreef TvhN het volgende:
Voor de mannen: weleens gedate met iemand die hoger opgeleid is en een (stuk) betere baan heeft? Hoe is dat afgelopen?
Ik ben zelf hoger opgeleid en heb n goede baan, dus heel vaak komt dat niet voor. Tot nu toe 1 keer en dat bleef bij n korte scharrel.
pi_175483855
Heb volgende week dus een date met iemand die hoger is opgeleid (wo versus hbo) en een (stuk) betere baan heeft. Daarnaast is ze een paar jaren ouder. Ben benieuwd, op de app is het in ieder geval gezellig tot nu toe.
pi_175484439
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:18 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Bij Tinder? Volgens mij ligt het echt niet alleen aan de foto's, maar meer aan dat Tinder zelf nog steeds niet lekker werkt. Toen ik het net had geďnstalleerd had ik in de eerste week 10 matches en in de tweede en derde week 0. Daarna is het een tijd verwijderd geweest, en toen ik het weer had geinstalleerd kreeg ik opeens weer matches.,
Ik kan ook bevestigen, dit is dus inderdaad zo! Heel apart.
pi_175485250
Zo dan, volgende week een date. Met twee vrouwen tegelijk. Op initiatief van een van die twee. Ik heb geen flauw idee hoe ik dit nog een beetje sociaal geaccepteerd en in het kader van dit topic uit kan leggen. Maar dat maakt verder niet uit.

Verkapt 'kijk mij eens' post. Ja klopt. :7
pi_175485274
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:46 schreef Stratotanker het volgende:
Zo dan, volgende week een date. Met twee vrouwen tegelijk. Op initiatief van een van die twee. Ik heb geen flauw idee hoe ik dit nog een beetje sociaal geaccepteerd en in het kader van dit topic uit kan leggen. Maar dat maakt verder niet uit.

Verkapt 'kijk mij eens' post. Ja klopt. :7
Twee tegelijk. En allebei voor het eerst? Soort wedstrijdje? Of is het met oog op een trio? :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175485584
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:46 schreef Stratotanker het volgende:
Zo dan, volgende week een date. Met twee vrouwen tegelijk. Op initiatief van een van die twee. Ik heb geen flauw idee hoe ik dit nog een beetje sociaal geaccepteerd en in het kader van dit topic uit kan leggen. Maar dat maakt verder niet uit.

Verkapt 'kijk mij eens' post. Ja klopt. :7
ik vind dit leuk en cool! Veel plezier
pi_175485683
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:46 schreef Stratotanker het volgende:
Zo dan, volgende week een date. Met twee vrouwen tegelijk. Op initiatief van een van die twee. Ik heb geen flauw idee hoe ik dit nog een beetje sociaal geaccepteerd en in het kader van dit topic uit kan leggen. Maar dat maakt verder niet uit.

Verkapt 'kijk mij eens' post. Ja klopt. :7
Play on player!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175485754
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:46 schreef Stratotanker het volgende:
Zo dan, volgende week een date. Met twee vrouwen tegelijk. Op initiatief van een van die twee. Ik heb geen flauw idee hoe ik dit nog een beetje sociaal geaccepteerd en in het kader van dit topic uit kan leggen. Maar dat maakt verder niet uit.

Verkapt 'kijk mij eens' post. Ja klopt. :7
Dat wordt een duur avondje, maar als het een trio oplevert ben je de baas. Laat maar weten
  maandag 4 december 2017 @ 11:19:30 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175485758
Opgeruimd. Intopic a.u.b.. Nettowinsten van tinder bespreek maar elders. Tevens mag het wel respectvoller naar t andere geslacht.


[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 04-12-2017 12:39:35 (Speciaal voor DancingPhoebe typo verwijderd.) ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175486905
Oh, deze reacties had ik niet direct verwacht eigenlijk. _O- Leuk!

Maar een van die dames vindt mij leuk en heeft ook een erg goede klik met een ander. Ze wil graag weten of die klik er ook tussen mij en haar vriendin is. Ik zie mezelf niet als een player hoor, wel heb ik mijn houding rigoureus aangepakt. En met succes, bijzondere situatie dit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2017 12:14:18 ]
pi_175487107
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 12:13 schreef Stratotanker het volgende:
Oh, deze reacties had ik niet direct verwacht eigenlijk. _O- Leuk!

Maar een van die dames vindt mij leuk en heeft ook een erg goede klik met een ander. Ze wil graag weten of die klik er ook tussen mij en haar vriendin is. Ik zie mezelf niet als een player hoor, wel heb ik mijn houding rigoureus aangepakt. En met succes, bijzondere situatie dit.
netjes ^O^
pi_175487251
Ik moet zeggen dat stratotanker een toepasselijk profielplaatje heeft
pi_175487288
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 12:13 schreef Stratotanker het volgende:
Oh, deze reacties had ik niet direct verwacht eigenlijk. _O- Leuk!

Maar een van die dames vindt mij leuk en heeft ook een erg goede klik met een ander. Ze wil graag weten of die klik er ook tussen mij en haar vriendin is. Ik zie mezelf niet als een player hoor, wel heb ik mijn houding rigoureus aangepakt. En met succes, bijzondere situatie dit.
Is dit het lesbische stel van Tinder dat nog een man er bij zoekt?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 4 december 2017 @ 12:47:40 #190
442280 Prisha
Moonshine!
pi_175487474
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 12:13 schreef Stratotanker het volgende:
Oh, deze reacties had ik niet direct verwacht eigenlijk. _O- Leuk!

Maar een van die dames vindt mij leuk en heeft ook een erg goede klik met een ander. Ze wil graag weten of die klik er ook tussen mij en haar vriendin is. Ik zie mezelf niet als een player hoor, wel heb ik mijn houding rigoureus aangepakt. En met succes, bijzondere situatie dit.
Het zou wat zijn als je die vriendin leuker vindt als de vrouw waar het oorsrponkelijk om gaat...zou zomaar kunnen :D . Of was die vriendin al bezet?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 4 december 2017 @ 13:40:59 #191
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_175488407
Klinkt eerder als een test. Als die vriendin van haar jou niks vindt, dan is het klaar.
Bedankt Hans.
pi_175488635
Het klinkt als een bi-stel.
Een vrouw die een andere vrouw als second opinion meeneemt is uitzonderlijk, dat regelt ze wel via de smartphone.
pi_175489164
quote:
5s.gif Op maandag 4 december 2017 12:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Is dit het lesbische stel van Tinder dat nog een man er bij zoekt?
Haha, nee dat schijnt nogal lastig te zijn. Daar heb ik de capaciteiten, de tijd en de interesse niet voor om dat voor elkaar te krijgen. Het is meer een kwestie 'plotseling bischierige jarenlange yolo niemandmaaktmijwat vriendin, die een verdacht stil, handtastelijk en aanhankelijk klein meisje wordt zodra ik in de buurt ben'. Owja, en haar vriendinnetjes. Een tros vriendinnetjes die een dermate elastisch brein hebben dat het bij eerste indruk voor righteous men lijkt alsof ze excelleren op totale sociale verdorvenheid. :D Daar moet je even voorbij kijken. Dan zie je dat het gewoon om liefde draait.

quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 12:47 schreef Prisha het volgende:

[..]

Het zou wat zijn als je die vriendin leuker vindt als de vrouw waar het oorsrponkelijk om gaat...zou zomaar kunnen :D . Of was die vriendin al bezet?
Dat zou zomaar kunnen en is ook geen probleem. Het verandert niets aan de gevoelens over de huidige vriendschap. Iedereen zou het vinden van zijn of haar grote liefde(s?) prioriteit nummer één moeten maken, op welk gebied dan ook. Het is fijn dat dit gewoon zonder nijd en met overeenstemming op basis van liefde kan gebeuren. Als je samen plannen gaat maken wordt het misschien een ander verhaal. Persoonlijk heb ik er niet veel behoefte aan om mijn liefdesleven actief te managen. Een simpel leven, dat vind ik fijn.

quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 13:40 schreef bascross het volgende:
Klinkt eerder als een test. Als die vriendin van haar jou niks vindt, dan is het klaar.
Als ik niet slaag voor een test, dan heb ik de test laten zakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2017 15:03:59 (Onbedoeld seksistische pun verwijderd.) ]
pi_175490107
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 13:40 schreef bascross het volgende:
Klinkt eerder als een test. Als die vriendin van haar jou niks vindt, dan is het klaar.
Dit ^O^. Al snap ik nooit dat een "ander" je vriend moet goedkeuren, dat bepaal je toch zelf?! Is dat onzekerheid of wat, iemand een idee?
pi_175492331
Ik snap hem nog steeds niet :D
Maar goed dat maakt verder ook niet uit natuurlijk
pi_175492364
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit ^O^. Al snap ik nooit dat een "ander" je vriend moet goedkeuren, dat bepaal je toch zelf?! Is dat onzekerheid of wat, iemand een idee?
Sommige mensen maken vaak slechte keuzes, en sommige daarvan weten het van zichzelf en laten dan vrienden keuren? Misschien. :P
  maandag 4 december 2017 @ 17:50:25 #197
442280 Prisha
Moonshine!
pi_175492809
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:31 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen en is ook geen probleem. Het verandert niets aan de gevoelens over de huidige vriendschap. Iedereen zou het vinden van zijn of haar grote liefde(s?) prioriteit nummer één moeten maken, op welk gebied dan ook. Het is fijn dat dit gewoon zonder nijd en met overeenstemming op basis van liefde kan gebeuren. Als je samen plannen gaat maken wordt het misschien een ander verhaal. Persoonlijk heb ik er niet veel behoefte aan om mijn liefdesleven actief te managen. Een simpel leven, dat vind ik fijn.

Klinkt alsof je er vrij onbevangen en relaxed instaat. Leuk wel.

Was dit nu de vrouw die je veranderde in een klein zenuwachtige jongetje? Ik raak een beetje de draad kwijt hier zo af en toe maar die wist ik nog :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175492827
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit ^O^. Al snap ik nooit dat een "ander" je vriend moet goedkeuren, dat bepaal je toch zelf?! Is dat onzekerheid of wat, iemand een idee?
Sociale validatie lijkt mij niets vreemds. Het is onderdeel van de menselijke dynamiek en gebeurt gedurende de hele dag. Bewust of onbewust. Het is de reden waarom het lastiger is een groepje dames aan te spreken dan een eenling. De reden waarom de eerste ontmoeting met schoonouders als (meer) beladen wordt ervaren. Eenvoudige sociale constructies, uitgevoerd vanuit een persoonlijk perspectief.

quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 17:50 schreef Prisha het volgende:

[..]

Klinkt alsof je er vrij onbevangen en relaxed instaat. Leuk wel.

Was dit nu de vrouw die je veranderde in een klein zenuwachtige jongetje? Ik raak een beetje de draad kwijt hier zo af en toe maar die wist ik nog :P
Haha, nou dat heb je in elk geval fantastisch goed onthouden dan! :D Maar nee, het is niet dezelfde. Daarmee heb ik op het ogenblik vriendschappelijk contact. Geen idee nog wat de toekomst gaat brengen. Leuk dat je erover begint trouwens haha! :D

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2017 18:03:33 ]
  maandag 4 december 2017 @ 18:51:03 #199
442280 Prisha
Moonshine!
pi_175493920
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 17:51 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Haha, nou dat heb je in elk geval fantastisch goed onthouden dan! :D Maar nee, het is niet dezelfde. Daarmee heb ik op het ogenblik vriendschappelijk contact. Geen idee nog wat de toekomst gaat brengen. Leuk dat je erover begint trouwens haha! :D
Tussen alle berichtjes en mgtow geweld blijven wel eens wat dingen hangen. Dat berichtje raakte me op de een of ander manier, bleef me bij. Net zoals die van Hexagon die vertelde over de sprankelende vrouw waarmee hij naar de Glow zou gaan.

Soms heb je dat. Of niet ;)

Laat je weten na afloop hoe het was? Cliffhangers of open eindes...zo niet fijn :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175499657
Wat ik nou weer meemaak.. Zaterdag bij concert van Guus leuk contact met een meisje. Lekker gedanst en gesjanst, niet gezoend. Wel nummers uitgewisseld. Komen mijn vrienden ineens met "Die ken ik, dat is volgens mij het zusje van de ex van een vriend van ons". Wisten ze me even te vertellen dat dat meisje 19 is! :o
Ik ben zelf 32, dus het lijkt me nergens op uit te gaan draaien. Maar man man man... Moet ik weer hebben! |:(

Sidenote: wel trots op mijzelf dat ik toch nog stappen durf te ondernemen ^O^ , nu nog bij leeftijdsgenootjes!
  dinsdag 5 december 2017 @ 05:46:45 #201
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175501883
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat ik nou weer meemaak.. Zaterdag bij concert van Guus leuk contact met een meisje. Lekker gedanst en gesjanst, niet gezoend. Wel nummers uitgewisseld. Komen mijn vrienden ineens met "Die ken ik, dat is volgens mij het zusje van de ex van een vriend van ons". Wisten ze me even te vertellen dat dat meisje 19 is! :o
Ik ben zelf 32, dus het lijkt me nergens op uit te gaan draaien. Maar man man man... Moet ik weer hebben! |:(

Sidenote: wel trots op mijzelf dat ik toch nog stappen durf te ondernemen ^O^ , nu nog bij leeftijdsgenootjes!
Bij leeftijdsgenootjes moet je dansen en sjansen voor het schap met babyvoeding en billendoekjes.

#klapperendeeierstokken
#levenvaneendertiger
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175502000
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 05:46 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Bij leeftijdsgenootjes moet je dansen en sjansen voor het schap met babyvoeding en billendoekjes.

#klapperendeeierstokken
#levenvaneendertiger
Oef dit ja! Altijd fijn als je die wens zelf niet hebt.
pi_175502009
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat ik nou weer meemaak.. Zaterdag bij concert van Guus leuk contact met een meisje. Lekker gedanst en gesjanst, niet gezoend. Wel nummers uitgewisseld. Komen mijn vrienden ineens met "Die ken ik, dat is volgens mij het zusje van de ex van een vriend van ons". Wisten ze me even te vertellen dat dat meisje 19 is! :o
Ik ben zelf 32, dus het lijkt me nergens op uit te gaan draaien. Maar man man man... Moet ik weer hebben! |:(

Sidenote: wel trots op mijzelf dat ik toch nog stappen durf te ondernemen ^O^ , nu nog bij leeftijdsgenootjes!
En waarom zou 19 en 32 niet kunnen? Als je elkaar ziet zitten is het toch ok?
  dinsdag 5 december 2017 @ 06:51:06 #204
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175502053
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 06:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]

En waarom zou 19 en 32 niet kunnen? Als je elkaar ziet zitten is het toch ok?
Ja dit. Tuurlijk is ze wat jong maar het kan wel :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175502125
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 06:51 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ja dit. Tuurlijk is ze wat jong maar het kan wel :)
Ideaal is anders. Zij begint bijvoorbeeld net met studeren en hij is al halverwege zijn carričre. En zo zijn er nog veel meer dingen. Nee, denk niet dat dit kans van slagen heeft.
  dinsdag 5 december 2017 @ 08:40:37 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175502856
Zaterdag weer date geregeld. Met een vegetarische geheelonthoudster die culturele antropologie heft gestudeerd. Naar ze is heel lief en slim dus toch naar eens kijken
pi_175503273
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:40 schreef Hexagon het volgende:
Zaterdag weer date geregeld. Met een vegetarische geheelonthoudster die culturele antropologie heft gestudeerd. Naar ze is heel lief en slim dus toch naar eens kijken
Hoe weet je dat voordat je haar ontmoet hebt?
  dinsdag 5 december 2017 @ 09:20:08 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175503287
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:18 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hoe weet je dat voordat je haar ontmoet hebt?
Haar manier van communiceren en mijn ervaring daarin geven me sterk die indruk
pi_175503511
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 06:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]

En waarom zou 19 en 32 niet kunnen? Als je elkaar ziet zitten is het toch ok?
Inderdaad.
Je kunt beter een jonge vrouw hebben dan een wat oudere. Een jongere vrouw heeft vaak een beter figuur en vaak zijn ze positiever en makkelijker in de omgang. Ik zou er gewoon voor gaan.
  dinsdag 5 december 2017 @ 09:44:36 #210
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175503552
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:39 schreef MGTOW het volgende:
Inderdaad.
Je kunt beter een jonge vrouw hebben dan een wat oudere. Een jongere vrouw heeft vaak een beter figuur en vaak zijn ze positiever en makkelijker in de omgang.
Tsja, dit is wel wat kort door de bocht, maar ik snap wat je bedoelt. Het belangrijkste punt is dat beide in een totaal andere levensfase zitten. Full-time baan ten opzichte van studie. Ook liggen de prioriteiten van beide hoogstwaarschijnlijk totaal anders. Been there, done that.. Dit kan echt een dealbreaker zijn.

Desalniettemin is het zeker de moeite waard om het een kans te geven!

Wel belangrijk om te vermelden dat mevrouw van 19 nog niet zit te denken aan een 'serieuze' relatie, samenwonen en kinderen etc. Wilt meneer van dertig nog 5 jaar wachten met dit soort onderwerpen - met de kans dat het along the way uitgaat?

Een goede vriend van me kreeg op zijn 25e een relatie met een vrouw van 19. We zijn nu vier jaar later en ze zijn verloofd. :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175503629
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:44 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Tsja, dit is wel wat kort door de bocht, maar ik snap wat je bedoelt. Het belangrijkste punt is dat beide in een totaal andere levensfase zitten. Full-time baan ten opzichte van studie. Ook liggen de prioriteiten van beide hoogstwaarschijnlijk totaal anders. Been there, done that.. Dit kan echt een dealbreaker zijn.

Desalniettemin is het zeker de moeite waard om het een kans te geven!

Wel belangrijk om te vermelden dat mevrouw van 19 nog niet zit te denken aan een 'serieuze' relatie, samenwonen en kinderen etc. Wilt meneer van dertig nog 5 jaar wachten met dit soort onderwerpen - met de kans dat het along the way uitgaat?
Hij is nog maar 32, dus heeft nog voldoende experimenteertijd.
Voor hetzelfde blijft ze gewoon bij hem.
Ik denk niet dat een studerende vrouw het erg vindt dat haar vriend een fulltime baan heeft.
Beiden zijn volwassen en hebben toch nog geen kinderen? Dan is het wat mij betreft dezelfde levensfase.
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:05:28 #212
467475 Dranakyuek
Destroyer of worlds
pi_175503881
Moet er niet aan denken om een meisje van 19 serieus te gaan daten. Lijkt me verschrikkelijk, 99 van de 100 zijn nog lang niet in de buurt van volwassen genoeg om tot een bepaalde mate van zelfinzicht te komen dat ik ze serieus kan nemen, laat staan een eventuele relatie.
pi_175504058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:05 schreef Dranakyuek het volgende:
Moet er niet aan denken om een meisje van 19 serieus te gaan daten. Lijkt me verschrikkelijk, 99 van de 100 zijn nog lang niet in de buurt van volwassen genoeg om tot een bepaalde mate van zelfinzicht te komen dat ik ze serieus kan nemen, laat staan een eventuele relatie.
En op haar 32e wel?
pi_175504318
Mijn laatste date was 30 terwijl ik 20 ben... Was in ons geval niet te merken dat er 10 jaar leeftijdsverschil is, dus ik zou niet inzien waarom een groter leeftijdsverschil niet zou kunnen. Gedrag en leeftijd zijn niet altijd hetzelfde, soms kan een jongere zich veel volwassener gedragen dan iemand van een aantal jaren ouder (en andersom, jonger gedragen dan je leeftijd)
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:28:57 #215
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175504321
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:50 schreef MGTOW het volgende:
Hij is nog maar 32, dus heeft nog voldoende experimenteertijd.
Niet mee eens. Op die leeftijd zou ik echt zekerheid willen in dit onderwerp. Niet een aantal jaar daten om pas als zij mid-20 is te praten over samenwonen.

Maar dat neemt niet weg dat je het kan proberen samen. We kennen haar niet, misschien staat ze wel volwassen in het leven.

Edit:
Wel grappig dat we het over dit soort scenario's hebben terwijl ze elkaar slechts 1x bij een concert hebben gezien en nummers hebben uitgewisseld. Er is nog geeneens sprake van een vervolgdate. :D
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:39:41 #216
467475 Dranakyuek
Destroyer of worlds
pi_175504506
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:14 schreef MGTOW het volgende:

[..]

En op haar 32e wel?
Mag ik hopen ja.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:28 schreef RokStarr het volgende:
Mijn laatste date was 30 terwijl ik 20 ben... Was in ons geval niet te merken dat er 10 jaar leeftijdsverschil is, dus ik zou niet inzien waarom een groter leeftijdsverschil niet zou kunnen. Gedrag en leeftijd zijn niet altijd hetzelfde, soms kan een jongere zich veel volwassener gedragen dan iemand van een aantal jaren ouder (en andersom, jonger gedragen dan je leeftijd)
Volwassen gedragen is anders dan volwassen zijn. Iemand op zijn 19e zal in de regel minder zelfinzicht hebben dan iemand van 32. Uitzonderingen met een Peter Pan complex daargelaten natuurlijk.

Mij trekt het in ieder geval niet.
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:08:23 #217
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175504966
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Haar manier van communiceren en mijn ervaring daarin geven me sterk die indruk
Jullie hebben gebeld? Gefacetimed? Of ga je af op wat Appjes en mailtjes?
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:29:41 #218
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175505318
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Jullie hebben gebeld? Gefacetimed? Of ga je af op wat Appjes en mailtjes?
Op 3 avonden lang appjes plus foto's. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. Maar ik kan doorgaans wel een beetje inschatten hoe iemand is.

En mocht het toch anders uitpakken in het echt dan is dat ook geen grote ramp.
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:46:25 #219
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175505591
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Op 3 avonden lang appjes plus foto's. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. Maar ik kan doorgaans wel een beetje inschatten hoe iemand is.

En mocht het toch anders uitpakken in het echt dan is dat ook geen grote ramp.
Heb zelf gewoon heel verschillende ervaringen met alleen appen en foto’s... Geef daarom echt de voorkeur aan ook bellen en evt FaceTime.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:58:55 #220
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175505826
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Heb zelf gewoon heel verschillende ervaringen met alleen appen en foto’s... Geef daarom echt de voorkeur aan ook bellen en evt FaceTime.
Mij lukt het op een of andere manier prima om een voorstelling te maken van hoe iemand is. Zie al snel allerlei patronen die ik herken in bepaalde type mensen.

En het is maar een drankje in de stad. Ik vind het wel spannend hoe zo'n dame in het echt is. Als het niks is dan zien we het dan wel weer.

Bellen doe ik nooit. Vind dat toch afbreuk doen aan de spanning.
pi_175506849
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:28 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Edit:
Wel grappig dat we het over dit soort scenario's hebben terwijl ze elkaar slechts 1x bij een concert hebben gezien en nummers hebben uitgewisseld. Er is nog geeneens sprake van een vervolgdate. :D
Haha, absoluut, er is inderdaad nog niets meer gebeurd dan nummers uitwisselen en een beetje casual chatten. Maar ik begin wel te merken dat ze inderdaad een heel stuk jonger is...
Mijn vorige vriendin was ook 7 jaar jonger dan ik, maar 12 jaar is wel heel erg veel van het goede. Het is wel zo dat ik me een stuk jonger voel en gedraag dan 32, en zij kwam ook over alsof ze minimaal 24-26 was. Maar ik denk vooral dat de levensfases zo anders zijn, dat zoiets nooit lekker zou werken als relatie. Wellicht een keertje daten, leuke avond hebben, maar verwacht er niet heel veel van.
pi_175509209
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:08 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Haha, absoluut, er is inderdaad nog niets meer gebeurd dan nummers uitwisselen en een beetje casual chatten. Maar ik begin wel te merken dat ze inderdaad een heel stuk jonger is...
Mijn vorige vriendin was ook 7 jaar jonger dan ik, maar 12 jaar is wel heel erg veel van het goede. Het is wel zo dat ik me een stuk jonger voel en gedraag dan 32, en zij kwam ook over alsof ze minimaal 24-26 was. Maar ik denk vooral dat de levensfases zo anders zijn, dat zoiets nooit lekker zou werken als relatie. Wellicht een keertje daten, leuke avond hebben, maar verwacht er niet heel veel van.
Gebeurt wel vaker zo'n leeftijdsverschil. Binnen mijn familie iemand met een vrouw die meer dan 15 jaar jonger is. Zijn inmiddels getrouwd.
De hamvraag; hebben jullie het leuk met elkaar? Dat is het enige dat belangrijk is.
Altijd een gezond uitgangspunt om niet teveel te verwachten.
Succes ermee.
pi_175510452
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:44 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Tsja, dit is wel wat kort door de bocht, maar ik snap wat je bedoelt. Het belangrijkste punt is dat beide in een totaal andere levensfase zitten. Full-time baan ten opzichte van studie. Ook liggen de prioriteiten van beide hoogstwaarschijnlijk totaal anders. Been there, done that.. Dit kan echt een dealbreaker zijn.

Desalniettemin is het zeker de moeite waard om het een kans te geven!

Wel belangrijk om te vermelden dat mevrouw van 19 nog niet zit te denken aan een 'serieuze' relatie, samenwonen en kinderen etc. Wilt meneer van dertig nog 5 jaar wachten met dit soort onderwerpen - met de kans dat het along the way uitgaat?
Dat hangt ervan af. Ik ken vrouwen die nooit dachten aan trouwen en kinderen maar ze toch hebben. Vrouwen en mannen hebben wat relaties betreft ook tijd nodig. Ze zal nu nog niet zeggen dat ze iets vasts wil maar als je bijelkaar bent en het klikt groeit het vaak van nature wel en voor je t weet ben je 60 jaar verder.

quote:
Een goede vriend van me kreeg op zijn 25e een relatie met een vrouw van 19. We zijn nu vier jaar later en ze zijn verloofd. :)
Nice :)
  dinsdag 5 december 2017 @ 17:39:23 #224
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175511171
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:39 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Inderdaad.
Je kunt beter een jonge vrouw hebben dan een wat oudere. Een jongere vrouw heeft vaak een beter figuur en vaak zijn ze positiever en makkelijker in de omgang. Ik zou er gewoon voor gaan.
Verkapte 'vrouwen van mijn leeftijd trappen niet meer in die bullshit praatjes van me en hebben door wat voor kortzichtige idioot ik ben' dit.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175511728
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 17:39 schreef yats het volgende:

[..]

Verkapte 'vrouwen van mijn leeftijd trappen niet meer in die bullshit praatjes van me en hebben door wat voor kortzichtige idioot ik ben' dit.
Als je zoveel wijzer bent dan de kortzichtige idioten die zich aangesproken zouden moeten voelen dan zou je er in de eerste plaats al niet op reageren.

Ben je single?
  dinsdag 5 december 2017 @ 18:45:17 #226
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175512004
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als je zoveel wijzer bent dan de kortzichtige idioten die zich aangesproken zouden moeten voelen dan zou je er in de eerste plaats al niet op reageren.

Ben je single?
Nee, al een tijdje niet meer en dat bevalt prima.

Ik had het overigens over MGTOW.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 6 december 2017 @ 11:46:22 #227
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175524905
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 17:39 schreef yats het volgende:

[..]

Verkapte 'vrouwen van mijn leeftijd trappen niet meer in die bullshit praatjes van me en hebben door wat voor kortzichtige idioot ik ben' dit.
Ik denk eerder dat een gebrek aan volwassenwording hier toe leidt
  woensdag 6 december 2017 @ 12:26:28 #228
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175525754
Weg met die generaliserende zooi, prediken doe je maar voor eigen parochie. Ik wil het hier niet meer zien.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175543622
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2017 09:12 schreef TvhN het volgende:
Heb volgende week dus een date met iemand die hoger is opgeleid (wo versus hbo) en een (stuk) betere baan heeft. Daarnaast is ze een paar jaren ouder. Ben benieuwd, op de app is het in ieder geval gezellig tot nu toe.
Hoeft geen problem te zijn toch. Hangt er een beetje vanaf. Mja, gewoon leuk op date gaan dan zie je t vanzelf wel :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175544296
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:28 schreef Prisha het volgende:

[..]

Hoeft geen problem te zijn toch. Hangt er een beetje vanaf. Mja, gewoon leuk op date gaan dan zie je t vanzelf wel :P
Ik kom vaker hoog opgeleide vrouwen tegen die een jongere man prefereren. Nu ben ik zelf ook hoog opgeleid en verdien ook nog eens goed dus ben niet snel onder de indruk van die carrieretijgertjes. Ik kijk dan ook of die vrouw er daadwerkelijk zo goed uitziet. Het probleem dat je dan hebt is dat wanneer je elkaar nog niet in levende lijve hebt ontmoet het dan vies kan tegenvallen. Hoe vaak ik wel niet heb meegemaakt dat er oude fotoos worden geplaatst. Blijkt ze in werkelijkheid al in de kreukelzone te zitten. Ook een waarschuwing voor fotoos in een liggende pose op het gras.Dergelijke fotoos kunnen misschien een indrukkende boezem laten zien maar verhullen hetgeen er achteraan komt.
Maar misschien heb jij in tegenstelling tot mij wel mazzel, ik zou zeggen probeer het maar en post je ervaringen.
  donderdag 7 december 2017 @ 09:25:08 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175544378
Ben je dan op zoek naar een avontuurtje of een relatie?

Want iedereen gaat uiteindelijk verleppen, zowel jij als die dame. Tuurlijk doet uiterlijk ertoe maar jij klinkt alsof je gewoon alleen een leuke eyecandy wilt voor een tijdje en verder niks.
Meeste mensen zullen toch iets meer op zoek zijn naar connectie en inhoud
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175544575
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:25 schreef Molo het volgende:
Ben je dan op zoek naar een avontuurtje of een relatie?

Want iedereen gaat uiteindelijk verleppen, zowel jij als die dame. Tuurlijk doet uiterlijk ertoe maar jij klinkt alsof je gewoon alleen een leuke eyecandy wilt voor een tijdje en verder niks.
Meeste mensen zullen toch iets meer op zoek zijn naar connectie en inhoud
Het klopt dat we uiteindelijk allemaal oud en rimpelig worden.
De een wat eerder dan de ander.
Wat ik vaak meegemaakt heb dat er gedateerde fotoos worden gebruikt.
Kom je iemand tegen die wat jaartjes ouder is dan zeg ik alleen maar dat er grote kans is dat het in de praktijk vies tegenvalt. Uiterlijk trekt aan en innerlijk verbindt toch? Dan lijkt het me niet meer dan redelijk dat men een reeel beeld van zichzelf neerzet. Dat gebeurt online helaas vaak niet. Daar waarschuw ik voor. Met mijn zoekvoorkeur heeft dat niets te maken.
  donderdag 7 december 2017 @ 09:37:51 #233
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175544609
Ik denk dat je waarschuwingen nu wel duidelijk zijn.
Als het online daten (vooral hier in NL) zo tegen valt, hou er dan mee op.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_175544676
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:37 schreef TaMieke het volgende:
Ik denk dat je waarschuwingen nu wel duidelijk zijn.
Als het online daten (vooral hier in NL) zo tegen valt, hou er dan mee op.
Dat bepaal ik zelf wel......
Er is trouwens een nieuwe app genaamd make app en die verwijdert make up van gezichten. Misschien ken deze vragensteller deze app eens loslaten op zijn aanstaande date......

Op dit moment heb ik weer een wat oudere tindermatch die ook ver weg woont. Dat zie je wel vaker, men wil best een stukje omrijden voor een jongere kluif.
Ik zie alleen haar gezicht op de foto en ze heeft in ieder geval mooi witte tanden. Misschien moet ik er in het kader van FOK-voorlichting maar mee in de koffer duiken en jullie erover berichten...................
pi_175544684
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:21 schreef MGTOW het volgende:

[..]

....
Hoe vaak ik wel niet heb meegemaakt dat er oude fotoos worden geplaatst. Blijkt ze in werkelijkheid al in de kreukelzone te zitten. Ook een waarschuwing voor fotoos in een liggende pose op het gras.Dergelijke fotoos kunnen misschien een indrukkende boezem laten zien maar verhullen hetgeen er achteraan komt.
Maar misschien heb jij in tegenstelling tot mij wel mazzel, ik zou zeggen probeer het maar en post je ervaringen.
Plaatsen mensen echt foto's liggend in het gras? Waarom dat dan. Weird. Sound of Music vibe of zo :?

Maar hij gaat gewoon lekker op date en hopelijk is t gewoon hartstikke leuk :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 7 december 2017 @ 09:43:55 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175544699
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:42 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel......
Er is trouwens een nieuwe app genaamd make app en die verwijdert make up van gezichten. Misschien ken deze vragensteller deze app eens loslaten op zijn aanstaande date......

Op dit moment heb ik weer een wat oudere tindermatch die ook ver weg woont. Dat zie je wel vaker, men wil best een stukje omrijden voor een jongere kluif.
Ik zie alleen haar gezicht op de foto en ze heeft in ieder geval mooi witte tanden. Misschien moet ik er in het kader van FOK-voorlichting maar mee in de koffer duiken en jullie erover berichten...................
Jij klinkt echt zo enorm als een aanwinst voor de mensheid O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175544702
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

Plaatsen mensen echt foto's liggend in het gras? Waarom dat dan. Weird. Sound of Music vibe of zo :?

Maar hij gaat gewoon lekker op date en hopelijk is t gewoon hartstikke leuk :Y
De liggende pose is bedoeld om het figuur gelijk een slooopkogel te camoufleren.
pi_175544740
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:44 schreef MGTOW het volgende:

[..]

De liggende pose is bedoeld om het figuur gelijk een slooopkogel te camoufleren.
nou volgens mij is een liggende pose niet echt bevordelijk daarvoor :D . Alles wordt dan toch juist platgedrukt? Ik weet t niet hoor maar zou denken van wel. Tenzij je de benen omhoog houdt.
Ook elegant _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175544790
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:46 schreef Prisha het volgende:

[..]

nou volgens mij is een liggende pose niet echt bevordelijk daarvoor :D . Alles wordt dan toch juist platgedrukt? Ik weet t niet hoor maar zou denken van wel. Tenzij je de benen omhoog houdt.
Ook elegant _O-
Je hebt een aantal stereotype poses.
Bijvoorbeeld de intellectueel met zijn hand en gestrekte vinger onder de kin. Zie je vaak bij schrijvers die zich laten portretteren.
Als erg dikke vrouwen gaan liggen met een foto genomen van de voorkant dan zie je een grote boezem maar de rest van het lijf niet. Althans het valt minder op.
  donderdag 7 december 2017 @ 09:57:28 #240
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175544911
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:49 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Je hebt een aantal stereotype poses.
Bijvoorbeeld de intellectueel met zijn hand en gestrekte vinger onder de kin. Zie je vaak bij schrijvers die zich laten portretteren.
Als erg dikke vrouwen gaan liggen met een foto genomen van de voorkant dan zie je een grote boezem maar de rest van het lijf niet. Althans het valt minder op.
Het lijkt allemaal wel heel diep te zitten en je steekt er allemaal wel heel veel tijd in voor iemand die zogenaamd lekker zijn eigen weg gaat.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175545575
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het lijkt allemaal wel heel diep te zitten en je steekt er allemaal wel heel veel tijd in voor iemand die zogenaamd lekker zijn eigen weg gaat.
Ah joh die gast is gewoon een gefrustreerde maagd...
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  donderdag 7 december 2017 @ 10:38:45 #242
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175545662
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

Plaatsen mensen echt foto's liggend in het gras? Waarom dat dan. Weird. Sound of Music vibe of zo :?

Maar hij gaat gewoon lekker op date en hopelijk is t gewoon hartstikke leuk :Y
Ja, ik heb dat :@. Best een leuke foto.

Heb er dan weer wel ook een foto waar ik geheel op sta bij :+. Zal ze zo eens opzoeken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175545757
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, ik heb dat :@. Best een leuke foto.

Heb er dan weer wel ook een foto waar ik geheel op sta bij :+. Zal ze zo eens opzoeken.
:D
Ik vroeg me daarstraks af of ik het verkeerd begrepen heb. Liggend op de rug, wat ik dus dacht, versus liggend op je zij.
Ik zag iemand liggend op haar rug, soort Maaslander reclame. Ik weet het niet, wat ik voor me zie lijkt een beetje vreemd _O-

Edit: Nu ik dit zo typ heb ik ook meteen die kazen in beeld ook nog _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175545902
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

:D
Ik vroeg me daarstraks af of ik het verkeerd begrepen heb. Liggend op de rug, wat ik dus dacht, versus liggend op je zij.
Ik zag iemand liggend op haar rug, soort Maaslander reclame. Ik weet het niet, wat ik voor me zie lijkt een beetje vreemd _O-

Edit: Nu ik dit zo typ heb ik ook meteen die kazen in beeld ook nog _O-
De liggende pose die ik omschreef is liggend op de buik.
De maaslander pose is weer wat anders; ziet er niet verkeerd uit zeker met die dubbele kazen- dame; zo kom je ze in het weiland niet tegen......(op tinder ook niet)
pi_175546036
het schijnt dat veel mannen een foto van een gevangen vis laten zien.
maar ik zie weer veel vrouwen met van die getuite karperlippen
Je zou denken dat moet toch matchen he?
  donderdag 7 december 2017 @ 10:59:02 #246
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175546125
Ik moet zeggen dat ik de wat dikkere vrouwen ineens best aantrekkelijk ben gaan vinden sinds mn laatste scharrel. :@
pi_175546284
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:59 schreef Hexagon het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de wat dikkere vrouwen ineens best aantrekkelijk ben gaan vinden sinds mn laatste scharrel. :@
Dus meer een plofkip dan een scharrelkip?

Maar OK de laatste wat dikkere vrouw die ik had gedate was enorm gewillig, kan dus aangenaam zijn
pi_175546290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:55 schreef MGTOW het volgende:
het schijnt dat veel mannen een foto van een gevangen vis laten zien.
maar ik zie weer veel vrouwen met van die getuite karperlippen
Je zou denken dat moet toch matchen he?
In mijn onderzoek naar dating sites en Tinder kom ik opmerkingen/klachten over precies die 2 poses wel heel veel tegen ja :D

Wat is dat met op de foto met een vis? Vinden mannen dat sexy of stoer? I don't know.
En die ducklippen van de dames dat schijnt in te zijn, die snap ik ook niet helemaal.

Liggend op de buik, ah op die manier. Nu snap ik dan waarom de borsten dan groot lijken, die hangen dan dus. Of zo.

Bizar dit hele wereldje wel _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 7 december 2017 @ 11:06:43 #249
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175546319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

:D
Ik vroeg me daarstraks af of ik het verkeerd begrepen heb. Liggend op de rug, wat ik dus dacht, versus liggend op je zij.
Ik zag iemand liggend op haar rug, soort Maaslander reclame. Ik weet het niet, wat ik voor me zie lijkt een beetje vreemd _O-

Edit: Nu ik dit zo typ heb ik ook meteen die kazen in beeld ook nog _O-
Ja goed, er zijn meerdere mogelijkheden, maar ik snap niet meteen waarom foto's waar iemand liggend op staat een probleem moeten zijn :P.

Dit zijn mijn foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg er juist leuke reacties op van matches. De foto's zijn uitgezocht door een vriend die mij dus ook irl kent :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175546337
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:59 schreef Hexagon het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de wat dikkere vrouwen ineens best aantrekkelijk ben gaan vinden sinds mn laatste scharrel. :@
die veganiste? Was het leuk?
Als ik aan verganist denk, denk ik automatisch aan slank. Dat hoeft natuurlijk niet. Hokjes denken, ahh ik maak me er ook schuldig aan blijkbaar :@
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175546380
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja goed, er zijn meerdere mogelijkheden, maar ik snap niet meteen waarom foto's waar iemand liggend op staat een probleem moeten zijn :P.

Dit zijn mijn foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg er juist leuke reacties op van matches. De foto's zijn uitgezocht door een vriend die mij dus ook irl kent :P.
Ik moet zeggen dat de bedligfoto er uitnodigend uitziet.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:11:08 #252
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175546404
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:09 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat de bedligfoto er uitnodigend uitziet.
Buiten op een handdoek in het gras.

Maar, geen interesse.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175546441
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Buiten op een handdoek in het gras.

Maar, geen interesse.
Het was ook geen uitnodiging, ik zoek het immers jonger he
  donderdag 7 december 2017 @ 11:17:37 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175546547
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:13 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Het was ook geen uitnodiging, ik zoek het immers jonger he
:')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 7 december 2017 @ 11:19:01 #255
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175546582
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:13 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Het was ook geen uitnodiging, ik zoek het immers jonger he
Oh ja, dom van me :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 11:20:39 #256
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175546622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:07 schreef Prisha het volgende:

[..]

die veganiste? Was het leuk?
Als ik aan verganist denk, denk ik automatisch aan slank. Dat hoeft natuurlijk niet. Hokjes denken, ahh ik maak me er ook schuldig aan blijkbaar :@
Neuh, die staat zaterdag op de planning en die is slank. Maar heeft weer andere dingen waar ik opgewonden van kan worden.
pi_175546638
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja goed, er zijn meerdere mogelijkheden, maar ik snap niet meteen waarom foto's waar iemand liggend op staat een probleem moeten zijn :P.

Dit zijn mijn foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg er juist leuke reacties op van matches. De foto's zijn uitgezocht door een vriend die mij dus ook irl kent :P.
Ja maar dit is toch gewoon leuk ^O^

Als ik "liggend in het gras" lees, dan denk ik aan een volledige body shot. Op de rug dus. Armen en benen wijd, zo van Joehoeeee hier ben ik. Of Maaslander reclame met kazen. Maar dan ligt het dus aan mij, ik heb dan meteen rare beelden _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 7 december 2017 @ 11:22:59 #258
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175546665
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja maar dit is toch gewoon leuk ^O^

Als ik "liggend in het gras" lees, dan denk ik aan een volledige body shot. Op de rug dus. Armen en benen wijd, zo van Joehoeeee hier ben ik. Of Maaslander reclame met kazen. Maar dan ligt het dus aan mij, ik heb dan meteen rare beelden _O-
Ja, fair enough _O-. Maar ik denk zo dat MGTOW foto's zoals mijne bedoelt, maar goed, doet er ook niet toe :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 11:23:43 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175546682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Neuh, die staat zaterdag op de planning en die is slank. Maar heeft weer andere dingen waar ik opgewonden van kan worden.
Ik vraag me wel eens af of ik wat zou kunnen hebben met een vegan :o. Ik denk het niet, die leefstijl is zó anders... Intrigerend, maar anders.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175546717
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, fair enough _O-. Maar ik denk zo dat MGTOW foto's zoals mijne bedoelt, maar goed, doet er ook niet toe :P.
Echt een hele leuke foto wel trouwens. Ik had me je ook heel anders voorgesteld, bizar weer.
Maar hier krijg je toch vast leuke reacties op? Of ook veel, euh, zeg maar enge mannen, je weet wel?

Ik ben nog niet uit of ik zo'n dating site wil proberen. En dan moet je nog over foto's en poses nadenken ook :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 7 december 2017 @ 11:27:10 #261
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175546749
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:05 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Dus meer een plofkip dan een scharrelkip?

Maar OK de laatste wat dikkere vrouw die ik had gedate was enorm gewillig, kan dus aangenaam zijn
Qua seks vond ik het een ontzettend fijne ervaring zo'n stevig lijf. Dat compenseert het feit dat ze een iets minder mooi lijf hebben ruimschootst.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:28:48 #262
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175546791
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:25 schreef Prisha het volgende:

[..]

Echt een hele leuke foto wel trouwens. Ik had me je ook heel anders voorgesteld, bizar weer.
Maar hier krijg je toch vast leuke reacties op? Of ook veel, euh, zeg maar enge mannen, je weet wel?

Ik ben nog niet uit of ik zo'n dating site wil proberen. En dan moet je nog over foto's en poses nadenken ook :D
Ik krijg idd best leuke reacties :D. Enge mannen ben ik slechts één keer tegen gekomen, maar dat kon ik snel afkappen.

Datingsites... Sja. Het levert me weinig op, maar daarentegen kost het ook niks. Dus niet zo erg.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 11:32:03 #263
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175546845
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af of ik wat zou kunnen hebben met een vegan :o. Ik denk het niet, die leefstijl is zó anders... Intrigerend, maar anders.
Ik ben er ook nog niet 100% van overtuigt. Maar ze is leuk genoeg om het eens te proberen.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:33:48 #264
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175546877
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja goed, er zijn meerdere mogelijkheden, maar ik snap niet meteen waarom foto's waar iemand liggend op staat een probleem moeten zijn :P.

Dit zijn mijn foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg er juist leuke reacties op van matches. De foto's zijn uitgezocht door een vriend die mij dus ook irl kent :P.
Leuke foto's btw, sexy maar toch op een hele menselijke manier _O_
  donderdag 7 december 2017 @ 11:35:17 #265
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175546899
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik ben er ook nog niet 100% van overtuigt. Maar ze is leuk genoeg om het eens te proberen.
Ja niet geschoten is altijd mis :Y. Ik zou het ook niet bij voorbaat afschieten, maar wel echt twijfelen. Het is echt een behoorlijk rigoureuze lifestyle.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 11:35:33 #266
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175546904
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Leuke foto's btw, sexy maar toch op een hele menselijke manier _O_
Dank je :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175546940
Veganisten en vegetariers.........lijkt wel een nieuwe trend.
De laatse date van mij was ook een vegetarier, gelukkig had ze geen problemen met mijn worst..
  donderdag 7 december 2017 @ 11:39:29 #268
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175546964
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:37 schreef MGTOW het volgende:
Veganisten en vegetariers.........lijkt wel een nieuwe trend.
De laatse date van mij was ook een vegetarier, gelukkig had ze geen problemen met mijn worst..
Ja, en ik zong duetten met Anita Meyer in de Ahoy :')
pi_175547280
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 18:51 schreef Prisha het volgende:

[..]

Tussen alle berichtjes en mgtow geweld blijven wel eens wat dingen hangen. Dat berichtje raakte me op de een of ander manier, bleef me bij. Net zoals die van Hexagon die vertelde over de sprankelende vrouw waarmee hij naar de Glow zou gaan.

Soms heb je dat. Of niet ;)

Laat je weten na afloop hoe het was? Cliffhangers of open eindes...zo niet fijn :P
Ahwww wat lief. O+ Het hele MGTOW gebeuren vind ik wel interessant. Maar dan vooral in de zin van dat het hoe, wat en waarom van het datingleven actief geanalyseerd wordt. Van deze perspectieven kan men leren, een stukje zelfbewustzijn creëren. Maar tegenwoordig ben ik persoonlijk minder van het denken, meer van het doen.

Uiteindelijk heeft iedereen daar voordeel aan. Mensen met een plan zijn nogal aantrekkelijk namelijk. En vanuit dat perspectief is het ook makkelijker te benoemen wanneer men met een 'sprankelende vrouw' te maken heeft, of zichzelf voelt als een 'klein spastisch meisje in een ingeoliede ballenbak'. :P

Maar goed, het is voor mij ook een cliffhanger. Gelukkig weet ik dat dit een dame met een plan is. Een plan dat hoe dan ook wordt uitgevoerd. Heel aantrekkelijk. Will keep you posted! 8-)

De dame waardoor ik mij een 'klein spastisch meisje in een ingeoliede ballenbak' voel, zit trouwens sinds afgelopen weekend actief naar een date te vissen. Zo zie je maar, opeens komt alles tegelijk ...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 11:58:25 ]
  donderdag 7 december 2017 @ 12:02:15 #270
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_175547444
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af of ik wat zou kunnen hebben met een vegan :o. Ik denk het niet, die leefstijl is zó anders... Intrigerend, maar anders.
Zó anders? Het enige wat anders is door mijn veganisme is wát ik eet. De rest van mijn gekkigheden worden niet bepaald door mijn veganisme maar door andere dingen :+ Denk meer dat je doelt op de stereotype andere gedragingen van vegans, maar dat hoeft niet per se te gelden voor iedereen, zoals met zoveel dingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WFPB!
  donderdag 7 december 2017 @ 12:04:59 #271
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175547489
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:02 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Zó anders? Het enige wat anders is door mijn veganisme is wát ik eet. De rest van mijn gekkigheden worden niet bepaald door mijn veganisme maar door andere dingen :+ Denk meer dat je doelt op de stereotype andere gedragingen van vegans, maar dat hoeft niet per se te gelden voor iedereen, zoals met zoveel dingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkel wat je eet? De vegans die ik ken dragen geen wol, geen leer, gebruiken zo goed en kwaad als dat gaat niks van dieren, hebben geen huisdieren en letten echt enorm goed op wat ze gebruiken (geen plastic zakken, bijv.). En dat gaat wel een stukje verder dan enkel wat ze eten :@. Eentje heeft zelfs een tijdje medicatie geweigerd omdat daar dier in zit.

Nu zal niet iedere vegan zo extreem zijn, maar het is wel iets waar je vooraf aan het daten/tijdens het daten over moet hebben denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175547597
Ik vind de veganistische keuken goddelijk, maar heel, heel veel werk om dat netjes bij te houden. Dit is overigens wel een leuke bijkomstigheid van online-daten. Je komt sneller in contact met mensen die je in het dagelijks leven misschien voorbij zou lopen. Ik heb dezelfde ervaring als Hexagon met betrekking tot postuur bijvoorbeeld. Juist die grotere variatie vind ik erg leuk om mee in contact te komen. Anders had ik nog steeds met zo'n belachelijke bontkraag rondgelopen. :D

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 12:10:26 ]
pi_175547622
Het hele vegetarische en veganistische; ik zie dat veel vaker bij vrouwen dan bij mannen. Net als de omgespoelde waterflesjes met aan de oppervlakte drijvende speekselresten. Ik snap wel dat het allemaal wel past in een ' bewuste' levensstijl, maar zit jij bij een vervolgdate in een goed restaurant moet je onderhandelen met de ober; zus, zo en zo dit, maar dit wel dat niet. Blijven er restanten over die op mijn bord worden geschoven want weggooien is toch zonde. Doe mij maar een die zich lekker uitleeft aan tafel. Dan mag ze van mij nog ietsje meer wegen ook. Volslank noemen we dat in datingjargon, niet te verwarren met moddervet.
  donderdag 7 december 2017 @ 13:20:42 #274
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_175548839
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja goed, er zijn meerdere mogelijkheden, maar ik snap niet meteen waarom foto's waar iemand liggend op staat een probleem moeten zijn :P.

Dit zijn mijn foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg er juist leuke reacties op van matches. De foto's zijn uitgezocht door een vriend die mij dus ook irl kent :P.
Ben jij dit echt? Geinig ik had een heel ander beeld van je :D maar prima foto’s toch? Denk ook niet dat je foto’s “leuker en specialer” moet maken dan ze zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 7 december 2017 @ 13:23:33 #275
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175548885
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ben jij dit echt? Geinig ik had een heel ander beeld van je :D maar prima foto’s toch? Denk ook niet dat je foto’s “leuker en specialer” moet maken dan ze zijn.
Dit ben ik ja :D.

En dat denk ik ook. Sowieso houd je jezelf en anderen voor de gek wanneer je je foto's extreem gaat bewerken :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 13:33:55 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_175549151
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dit ben ik ja :D.
Leuk hoor je eens te zien.
quote:
En dat denk ik ook. Sowieso houd je jezelf en anderen voor de gek wanneer je je foto's extreem gaat bewerken :).
Om heel even terug te komen op jou foto’s. Mijn eerste reactie op jou en soort gelijke foto’s is he he EINDELIJK een normaal iemand. En dat zit het jn de simpelheid en wat je zelf al zegt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_175549240
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:23 schreef Samzz het volgende:

En dat denk ik ook. Sowieso houd je jezelf en anderen voor de gek wanneer je je foto's extreem gaat bewerken :).
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:33 schreef ook_gek het volgende:

.

[..]

Om heel even terug te komen op jou foto’s. Mijn eerste reactie op jou en soort gelijke foto’s is he he EINDELIJK een normaal iemand. En dat zit het jn de simpelheid en wat je zelf al zegt.
Vind ik ook. Geen Maaslander kazen dus *O*

Snap al niet dat mensen dat doen, bewerken en zo. Tenzij onder/overbelicht. Want dat zie je toch meteen in het echt? .
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 7 december 2017 @ 13:40:29 #278
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175549273
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:05 schreef Prisha het volgende:
Wat is dat met op de foto met een vis? Vinden mannen dat sexy of stoer? I don't know.
Ik denk dat de meeste mannen niet zoveel foto's hebben van zichzelf gemaakt door anderen buiten kroeg- of sportfoto's. De enige reden dat ik nu een paar foto's van mezelf heb, is mijn vriendin. Dus als ik mijzelf vergelijk met mijn vriendin, dan maken vrouwen doorgaans veel meer foto's van elkaar is mijn ervaring. Ik zie mannen ook niet zo vaak samen selfie's schieten of iets dergelijks. Verder heb ik het niet alleen per sé over het dagelijkse leven, maar ook bijvoorbeeld als cadeau of uitje samen een fotoshoot doen of iets dergelijks, is iets wat ik mannen nooit zie of hoor doen. Dus om terug te komen waarom foto's met een vis? Dat is één van de weinige foto's die mannen hebben waar ze alleen op staan, (doorgaans)lachen en bij enigszins duidelijk licht gemaakt is. Tevens een foto van een activiteit anders dan de kroeg of voetbal.

[ Bericht 1% gewijzigd door IkStampOpTacos op 07-12-2017 13:46:06 ]
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 7 december 2017 @ 13:48:58 #279
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175549428
T is een volslagen idioot maar op zich heeft ie wel vaak gelijk
pi_175550411
Plaatsen echt veel vrouwen superbewerkte foto's dan? Heb het idee dat dat bij de mannen wel meevalt. Daar mag vaak juist wel iets beter nagedacht worden over de foto's... Bij veel mannen lijkt het enige criterium "hier sta ik op" te zijn.

Dat bewerken zie je toch ook altijd heel erg aan de foto af? (Tenzij photoshop expert) En anders zie je het bij de eerste ontmoeting wel... Vaag.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175550414
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mannen niet zoveel foto's hebben van zichzelf gemaakt door anderen buiten kroeg- of sportfoto's. De enige reden dat ik nu een paar foto's van mezelf heb, is mijn vriendin. Dus als ik mijzelf vergelijk met mijn vriendin, dan maken vrouwen doorgaans veel meer foto's van elkaar is mijn ervaring. Ik zie mannen ook niet zo vaak samen selfie's schieten of iets dergelijks. Verder heb ik het niet alleen per sé over het dagelijkse leven, maar ook bijvoorbeeld als cadeau of uitje samen een fotoshoot doen of iets dergelijks, is iets wat ik mannen nooit zie of hoor doen. Dus om terug te komen waarom foto's met een vis? Dat is één van de weinige foto's die mannen hebben waar ze alleen op staan, (doorgaans)lachen en bij enigszins duidelijk licht gemaakt is. Tevens een foto van een activiteit anders dan de kroeg of voetbal.
Misschien heeft het vissen wel een diepere betekenis, net als de karperlippen van de vrouwelijke selfies? Het is in ieder geval wel grappig om telkens van die cliche fotoos te zien.
Overigens zie ik dan veel vrouwen die geen moeite hebben met fotoos waar ze juist niet alleen opstaan. Van die party-fotoos. Met het glas wijn dat natuurlijk altijd halfvol is. En blijkt telkens dat de minst aantrekkelijke van de groep achter dat profiel schuilgaat, das wel jammer.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:53:18 #282
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_175551203
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Enkel wat je eet? De vegans die ik ken dragen geen wol, geen leer, gebruiken zo goed en kwaad als dat gaat niks van dieren, hebben geen huisdieren en letten echt enorm goed op wat ze gebruiken (geen plastic zakken, bijv.). En dat gaat wel een stukje verder dan enkel wat ze eten :@. Eentje heeft zelfs een tijdje medicatie geweigerd omdat daar dier in zit.

Nu zal niet iedere vegan zo extreem zijn, maar het is wel iets waar je vooraf aan het daten/tijdens het daten over moet hebben denk ik.
Zelfs als iemand dat allemaal zo hardcore neemt, hoef je daar 0,0 last van te hebben tenzij ze het aan je gaan opleggen. Maar dan is het niet veel anders dan een religie. Niet heel gek want voor sommige mensen is veganisme natuurlijk ook een soort religie.

Snap dat als je een serieuze relatie wil aangaan dat je er wel eens over gepraat moet hebben, daar niet van, want het heeft wel gevolgen als je wil samenwonen en dergelijk.

De veganistische keuken is overigens helemaal niet veel werk om netjes bij te houden, kwestie van gewenning ;)
WFPB!
pi_175551445
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:53 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Zelfs als iemand dat allemaal zo hardcore neemt, hoef je daar 0,0 last van te hebben tenzij ze het aan je gaan opleggen. Maar dan is het niet veel anders dan een religie. Niet heel gek want voor sommige mensen is veganisme natuurlijk ook een soort religie.

Snap dat als je een serieuze relatie wil aangaan dat je er wel eens over gepraat moet hebben, daar niet van, want het heeft wel gevolgen als je wil samenwonen en dergelijk.

De veganistische keuken is overigens helemaal niet veel werk om netjes bij te houden, kwestie van gewenning ;)
Ik vind die veganisten er vaak niet eens gezond uitzien. Kennelijk wat vitaminegebrekjes. En heel bezorgd over het dierenwelzijn maar goedkope kleding dragen uit slavernij landen.
pi_175551593
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mannen niet zoveel foto's hebben van zichzelf gemaakt door anderen buiten kroeg- of sportfoto's. De enige reden dat ik nu een paar foto's van mezelf heb, is mijn vriendin. Dus als ik mijzelf vergelijk met mijn vriendin, dan maken vrouwen doorgaans veel meer foto's van elkaar is mijn ervaring. Ik zie mannen ook niet zo vaak samen selfie's schieten of iets dergelijks. Verder heb ik het niet alleen per sé over het dagelijkse leven, maar ook bijvoorbeeld als cadeau of uitje samen een fotoshoot doen of iets dergelijks, is iets wat ik mannen nooit zie of hoor doen. Dus om terug te komen waarom foto's met een vis? Dat is één van de weinige foto's die mannen hebben waar ze alleen op staan, (doorgaans)lachen en bij enigszins duidelijk licht gemaakt is. Tevens een foto van een activiteit anders dan de kroeg of voetbal.
Ja ik denk wel dat je daarin gelijk hebt. Alleen vind ik het toch wel grappig en beetje bizar dat veel foto's, op die sites dan, met een vis zijn. Tenminste, dat wordt gezegd, is ongeveer de eerste opmerking die ik lees als ik ga zoeken. Man-met-vis en vrouw-met-ducklippen.

Zijn er zoveel mannen die vissen? Of zijn toevallig de mannen die vissen allemaal aangemeld bij datingsites?

Leuke vragen op zich wel.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 7 december 2017 @ 15:14:42 #285
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175551761
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:53 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Zelfs als iemand dat allemaal zo hardcore neemt, hoef je daar 0,0 last van te hebben tenzij ze het aan je gaan opleggen. Maar dan is het niet veel anders dan een religie. Niet heel gek want voor sommige mensen is veganisme natuurlijk ook een soort religie.

Snap dat als je een serieuze relatie wil aangaan dat je er wel eens over gepraat moet hebben, daar niet van, want het heeft wel gevolgen als je wil samenwonen en dergelijk.

De veganistische keuken is overigens helemaal niet veel werk om netjes bij te houden, kwestie van gewenning ;)
Maar ik wil graag vlees eten wanneer ik daar zin in heb. En ik wil mijn Tony's Chocolonely wanneer ik daar zin in heb. En ik wil gewoon mijn leren zadel en hoofdstel kunnen gebruiken zonder scheve blikken.

Ik denk dat het voor mij lastig wordt te leven met een vegan en daarom denk ik niet dat ik snel een zou daten, juist omdat onze ideeën van leven zo uit elkaar liggen. Geldt overigens ook voor iemand die praktiserend gelooft, als in, iedere zondag naar de kerk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 15:29:05 #286
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175552185
Haha, die meid waar ik mee date is niet zo radicaal gelukkig en ook geen dwingeland daarin. Is ook alleen vegetarisch.
  donderdag 7 december 2017 @ 16:10:30 #287
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175553163
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:42 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel......
Er is trouwens een nieuwe app genaamd make app en die verwijdert make up van gezichten. Misschien ken deze vragensteller deze app eens loslaten op zijn aanstaande date......

Op dit moment heb ik weer een wat oudere tindermatch die ook ver weg woont. Dat zie je wel vaker, men wil best een stukje omrijden voor een jongere kluif.
Ik zie alleen haar gezicht op de foto en ze heeft in ieder geval mooi witte tanden. Misschien moet ik er in het kader van FOK-voorlichting maar mee in de koffer duiken en jullie erover berichten...................
FaceTime of Skype voor een date.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175553677
Was nieuwsgierig naar die make up verwijder app maar die slaat nergens op
Het enige wat ie doet is de kleur uit mijn gezicht trekken, de huis bleek maken maar ik draag niets op mijn huid :? En hij doet het ook bij fotos waar ik geen make up draag

Toen even getest op een foto van een vriend die uiteraard geen make up draagt en daar doet ie het ook :')

Dom ding
  donderdag 7 december 2017 @ 16:47:26 #289
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175553985
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:19 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Misschien heeft het vissen wel een diepere betekenis, net als de karperlippen van de vrouwelijke selfies? Het is in ieder geval wel grappig om telkens van die cliche fotoos te zien.
Overigens zie ik dan veel vrouwen die geen moeite hebben met fotoos waar ze juist niet alleen opstaan. Van die party-fotoos. Met het glas wijn dat natuurlijk altijd halfvol is. En blijkt telkens dat de minst aantrekkelijke van de groep achter dat profiel schuilgaat, das wel jammer.
Hoe weet je dit nou weer zo te draaien zodat je vrouwen kan afzeiken?
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:08 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja ik denk wel dat je daarin gelijk hebt. Alleen vind ik het toch wel grappig en beetje bizar dat veel foto's, op die sites dan, met een vis zijn. Tenminste, dat wordt gezegd, is ongeveer de eerste opmerking die ik lees als ik ga zoeken. Man-met-vis en vrouw-met-ducklippen.

Zijn er zoveel mannen die vissen? Of zijn toevallig de mannen die vissen allemaal aangemeld bij datingsites?

Leuke vragen op zich wel.
Misschien is het gewoon een beetje een eigen leven gaan leiden en worden de visfoto's uitvergroot daardoor. Of valt het gewoon veel op omdat vrouwen die foto's niet verwachten omdat ze zelf nooit vissen? Ik heb ook nog nooit een hengel aangeraakt, dus ik weet het allemaal ook niet. Vissen zijn voor die mannen misschien gewoon wat Afrikaanse weeskindjes voor vrouwen zijn. :7
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175554075
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Hoe weet je dit nou weer zo te draaien zodat je vrouwen kan afzeiken?

Omdat het een gefrustreerde vent is. Hoogstwaarschijnlijk nog maagd ook.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  donderdag 7 december 2017 @ 16:53:39 #291
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175554119
Vissen is gewoon een veel voorkomende typische mannenhobby.

Ik heb overigens maar een keer gevist in mn leven maar vond er geen reet aan. De hele dag naar een dobber staren...
pi_175554136
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:53 schreef Hexagon het volgende:
Vissen is gewoon een veel voorkomende typische mannenhobby.

Ik heb overigens maar een keer gevist in mn leven maar vond er geen reet aan. De hele dag naar een dobber staren...
Ik kén dus echt geen man die dat doet :D Maar ik zag ze ook zoooo fucking veel voorbij komen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 7 december 2017 @ 16:55:46 #293
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175554162
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:51 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Omdat het een gefrustreerde vent is. Hoogstwaarschijnlijk nog maagd ook.
Een soort zendeling die op internet zieltjes probeert te winnen voor zijn maffe ideologie. Probeert steeds het topic te kapen. Hij lijkt wel een elpee die iedere keer opnieuw wordt opgezet.

Je komt hem op nog heel wat meer sites tegen.
pi_175554171
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik kén dus echt geen man die dat doet :D Maar ik zag ze ook zoooo fucking veel voorbij komen :D
Bij bepaalde groepen kom het heel veel voor geloof ik

Ik ken niet echt universitair geschoolde vlotte mannen die het doen dus ik weet genoeg bij zo'n foto :@
Ja kom er maar in met 'oppervlakkig' blabla
  donderdag 7 december 2017 @ 16:57:08 #295
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175554187
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik kén dus echt geen man die dat doet :D Maar ik zag ze ook zoooo fucking veel voorbij komen :D
Woon je in de stad of op het platteland?
pi_175554213
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Woon je in de stad of op het platteland?
Stad, maar daar stond mn radar ook op ingesteld.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 7 december 2017 @ 16:59:21 #297
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175554226
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Stad, maar daar stond mn radar ook op ingesteld.
Daar zul je de sportvissers inderdaad minder tegenkomen.
pi_175554232
Ja, maar ditgitaal dus wel!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 7 december 2017 @ 17:00:47 #299
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175554252
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Plaatsen echt veel vrouwen superbewerkte foto's dan? Heb het idee dat dat bij de mannen wel meevalt. Daar mag vaak juist wel iets beter nagedacht worden over de foto's... Bij veel mannen lijkt het enige criterium "hier sta ik op" te zijn.

Dat bewerken zie je toch ook altijd heel erg aan de foto af? (Tenzij photoshop expert) En anders zie je het bij de eerste ontmoeting wel... Vaag.
ja gebeurt echt veel te veel en kom je vanzelf achter idd. Heb inmiddels mijn eigen radar ofzo ontwikkeld om er vooraf achter te komen.
pi_175554641
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:56 schreef Allures het volgende:

[..]

Bij bepaalde groepen kom het heel veel voor geloof ik

Ik ken niet echt universitair geschoolde vlotte mannen die het doen dus ik weet genoeg bij zo'n foto :@
Ja kom er maar in met 'oppervlakkig' blabla
Als je tinder instelt op Volendam wel ja
  donderdag 7 december 2017 @ 17:24:00 #301
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175554679
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:56 schreef Allures het volgende:

[..]

Bij bepaalde groepen kom het heel veel voor geloof ik

Ik ken niet echt universitair geschoolde vlotte mannen die het doen dus ik weet genoeg bij zo'n foto :@
Ja kom er maar in met 'oppervlakkig' blabla
Niet oppervlakkig. Ik swipe ze ook weg.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')