abonnement Unibet Coolblue
pi_175415396
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Een aantal hebben dus niet dezelfde naam. De kans daarop is uiteraard groter.
Allemaal zelfde achternaam. 2 hebben een andere voornaam.
pi_175415444
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoe kan een gelijkenis nou eng zijn?
Je kunt ook overdrijven ;)
Dat kan ja.

Overigens: "Eng" kan in diverse context gebruikt worden. Het heeft niet 1 vaste betekenis.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2017 23:45:39 ]
pi_175415496
Maar het vaste groepje "tegenstanders" vindt ook hier weer helemaal niets vreemd aan. :')

Nooit vinden ze iets vreemd. Dit valt toch zo verschrikkelijk op, of niet mensen?

Voor alles proberen ze een excuus te bedenken. Al slaat het compleet nergens op... toegeven dat iets op zijn minst vreemd is, zullen ze nooit. _O- _O- _O- _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2017 23:42:28 ]
pi_175415506
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als je de mensen in de video hieronder observeert en ook goed luistert naar het audiospoor onder de video, dan moet je toch concluderen dat hier geen snars van klopt? Al die schreeuwende mensen (vanaf 00:30) die je hoort ... Dit matcht toch niet met wat je ziet? Althans, dat is hoe ik de beelden en het geluid interpreteer.

Sommigen staan zelfs te grijnzen/lachen op het moment van het gegil. Matcht niet met de gebeurtenis...imho.

Camera continu gefocust op de ouders van één van de astronauten (waarom juist op hen?) en dan het commentaar:

"They may not realise yet what just had happened. You see concern edged on their faces. The breath that they've been holding released.And then the realisation sets in...something is wrong"

Ja, duh... dat hele ding incluis hun kind knalt uitelkaar.

"Saying a silent prayer" :?

Hoe weet je nou wat ze zeggen?
Hij maakt een inschatting.
Verder bekijk jij het met de wijsheid achteraf. Dat is een andere positie dan waarin zij zich bevinden.

quote:

Wat reacties die beschrijven wat mij ook opvalt:

Reacties zeggen mij niets. Kijk naar alle flat earth reacties onder astronomische videos op youtube.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175415567
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar het vaste groepje "tegenstanders" vindt ook hier weer helemaal niets vreemd aan. :')

Nooit vinden ze iets vreemd. Dit valt toch zo verschrikkelijk op, of niet mensen?

Voor alles proberen ze een excuus te bedenken. Al slaat het compleet nergens op... toegeven dat iets op zijn minst vreemd is, zullen ze nooit. _O- _O- _O- _O-
Mja, Tuinhek heeft al aangegeven dat er ook verschillen zijn tussen de personen die op elkaar zouden lijken.
Dat mensen op elkaar lijken: nee, dat vind ik niet vreemd.
Maar kennelijk mag dat niet van je?
Op zich vind ik dit onderwerp wel interessant, maar enkel wat foto's dat iemand op een ander zou lijken: dat is veel te mager om harde conclusies te verbinden aan het lot van de bemanning van de space shuttle.
Dat jij dat genoeg vindt: dat verbaast mij uiteraard niets
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175415611
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:42 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hij maakt een inschatting.
Verder bekijk jij het met de wijsheid achteraf. Dat is een andere positie dan waarin zij zich bevinden.

[..]

Reacties zeggen mij niets. Kijk naar alle flat earth reacties onder astronomische videos op youtube.
Kijk het filmpje een paar keer goed achter elkaar.

Ik geloof niet dat dit echt gebeurd is. Het komt niet overtuigend over.

Vroegah, toen ik klein was wel natuurlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2017 23:48:06 ]
  donderdag 30 november 2017 @ 23:48:22 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175415641
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Deze gelijkenissen zijn eng. En dat filmpje van het ongeluk maakt het nog meer bizar.
Bedenk ook voor dat filmpje dat ze op een aardige afstand staan. We zijn de ingezoomde camera beelden gewend, maar dat is niet wat je als publiek met het blote oog kon zien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175415652
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bedenk ook voor dat filmpje dat ze op een aardige afstand staan. We zijn de ingezoomde camera beelden gewend, maar dat is niet wat je als publiek met het blote oog kon zien.
Waarom staan ze daar dan?

Een exploderende Challenger zie je wel hoor.
pi_175415683
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bedenk ook voor dat filmpje dat ze op een aardige afstand staan. We zijn de ingezoomde camera beelden gewend, maar dat is niet wat je als publiek met het blote oog kon zien.
Klopt, en die verwachten dat de hulpraketten worden afgekoppeld en zien iets dat daar op lijkt. En dan even later is de shuttle nergens te bekennen en begint het langzaam door te dringen dat dit niet zo gaat als de bedoeling is...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175415707
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom staan ze daar dan?

Een exploderende Challenger zie je wel hoor.
Ze staan op 3,5 km afstand volgens de video.
Waarom ze daar staan lijkt me duidelijk.
Verder kijk jij ernaar met de wijsheid achteraf.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 30 november 2017 @ 23:52:49 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175415726
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom staan ze daar dan?

Een exploderende Challenger zie je wel hoor.
Vanwege de safety zone. Dat is tegenwoordig ook nog steeds het geval.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175415775
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom staan ze daar dan?

Wat is jouw visie daarop? Waarom staan ze daar en wat zagen zij precies?

Uiteraard volgt hier geen antwoord op..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 30 november 2017 @ 23:56:38 #63
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_175415806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Camera continu gefocust op de ouders van één van de astronauten (waarom juist op hen?) en dan het commentaar:
Het is het ruwe materiaal van één camera. Die beelden kunnen later in een montage gebruikt worden. Deze cameraman (Sorry! kan ook een vrouw geweest zijn!!) had kennelijk de opdracht shots te maken van de toeschouwers.
pi_175415951
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:56 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Het is het ruwe materiaal van één camera. Die beelden kunnen later in een montage gebruikt worden. Deze cameraman (Sorry! kan ook een vrouw geweest zijn!!) had kennelijk de opdracht shots te maken van de toeschouwers.
Dat is niet eens zo heel boeiend, al vind ik het opmerkelijk dat zij nog ver voor de explosie middelpunt zijn van het filmpje. Ik vind het zelfs schofterig, mocht deze gebeurtenis echt zijn geweest.

Het gaat mij meer om de reactie van het publiek en het audiospoor dat niet matcht met wat we zien.

Mensen verliezen hier hun geliefden/kinderen en dat maak ik totaal niet op uit de gezichten die ik in de video zie

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2017 00:04:01 ]
  vrijdag 1 december 2017 @ 00:15:47 #65
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_175416211
Een Space Shuttle die onder het toeziend oog van de hele wereld ontploft is uitstekende reclame voor de NASA, ja. Logisch, dus, dat ze zoiets beramen. Gewoon de crew even influisteren dat ze andere plannen hebben en ze vervangen door een stel apen, ofzo. (Mochten ze daarna nog willen zoeken naar 'overblijfselen'. Onwaarschijnlijk. Maar toch... ) Moet je natuurlijk ook zorgen dat de hele crew daarna onder exact dezelfde naam prominent in beeld blijft, anders gaan de mensen ms alsnog rare ideeën krijgen. - Kat in 't bakkie.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_175416759
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

....
Maar heb jij een logische verklaring waarom ze de zogenaamd omgekomen mensen onder hun eigen naam de wereld weer insturen? En dan toestaan dat ze vrij prominente posities innemen? Zou hun omgeving dat niet heel bijzonder vinden?

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 01-12-2017 11:01:00 ]
pi_175416774
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar heb jij een logische verklaring waarom ze de zogenaamd omgekomen mensen onder hun eigen naam de wereld weer insturen? En dan toestaan dat ze vrij prominente posities innemen? Zou hun omgeving dat niet heel bijzonder vinden?
Dus jij ziet ook wel in dat ze erg op elkaar lijken, dezelfde naam dragen en prominente posities bekleden?
pi_175416788
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus jij ziet ook wel in dat ze erg op elkaar lijken, dezelfde naam dragen en prominente posities bekleden?
Of je geeft gewoon antwoord.
pi_175416792
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 01:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Of je geeft gewoon antwoord.
Is dit een Gestapo-verhoor?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2017 01:06:49 ]
pi_175416822
Ik vind het zo apart dat wanneer je dit soort vreemde zaken aankaart, je altijd maar wordt geacht te weten wat dan het motief is. Waar slaat dat op? :?

Het lijkt er ook op dat wanneer mensen geen motief kunnen bedenken, dat ze dan al die bizarre zaken maar negeren en het als toeval zien.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2017 01:05:58 ]
pi_175416844
Duidelijk, dit gaat ook weer nergens heen. Blij dat we er dit keer snel achter zijn.
pi_175416853
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 01:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het zo apart dat wanneer je dit soort vreemde zaken aankaart, je altijd maar wordt geacht te weten wat dan het motief is. Waar slaat dat op? :?

Het lijkt er ook op dat wanneer mensen geen motief kunnen bedenken, dat ze dan al die bizarre zaken maar negeren en het als toeval zien.
En andere mensen negeren weer alle logica en gezond verstand. Moet kunnen.
pi_175416896
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 01:08 schreef mootie het volgende:
Duidelijk, dit gaat ook weer nergens heen. Blij dat we er dit keer snel achter zijn.
Ja, apart niet?
Het is gewoon weer een hoop los zand.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175416906
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:15 schreef EP3 het volgende:
Een Space Shuttle die onder het toeziend oog van de hele wereld ontploft is uitstekende reclame voor de NASA, ja. Logisch, dus, dat ze zoiets beramen. Gewoon de crew even influisteren dat ze andere plannen hebben en ze vervangen door een stel apen, ofzo. (Mochten ze daarna nog willen zoeken naar 'overblijfselen'. Onwaarschijnlijk. Maar toch... ) Moet je natuurlijk ook zorgen dat de hele crew daarna onder exact dezelfde naam prominent in beeld blijft, anders gaan de mensen ms alsnog rare ideeën krijgen. - Kat in 't bakkie.
Ja, precies.
En dan kinderen gebruiken als crisis acteurs.
Slimme zet...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175416931
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is niet eens zo heel boeiend, al vind ik het opmerkelijk dat zij nog ver voor de explosie middelpunt zijn van het filmpje. Ik vind het zelfs schofterig, mocht deze gebeurtenis echt zijn geweest.
De explosie is al vrij ver aan het begin van de video.

quote:
Het gaat mij meer om de reactie van het publiek en het audiospoor dat niet matcht met wat we zien.
Je maakt je druk om de synchronisatie van de video
quote:
Mensen verliezen hier hun geliefden/kinderen en dat maak ik totaal niet op uit de gezichten die ik in de video zie
Acteurs dus?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')